Search Hashtag & User

Di Bawah Langit,...Di Atas Bumi photos & videos

689 Posts

Latest Posts on Di Bawah Langit,...Di Atas Bumi

kalu orang nak cerita jahat pasal aku dengar la sebab setakat ni aku tak pernah mengaku yg aku baik🙃❤️

kalu orang nak cerita jahat pasal aku dengar la sebab setakat ni aku tak pernah mengaku yg aku baik🙃❤️
14 0 9 hours ago

Nigth🤧😝🤘

Nigth🤧😝🤘
14 1 11 hours ago

No Effect

No Effect
29 0 12 hours ago

kayanya ini tanda tanda kiamat.. dunia udah kebalik. laki-laki seneng qosidah.
ibu-ibu seneng laki-laki.

kayanya ini tanda tanda kiamat.. dunia udah kebalik. laki-laki seneng qosidah.
ibu-ibu seneng laki-laki.
57 3 20 hours ago

🤔❤

🤔❤
118 0 13 October, 2019

😁😁

😁😁
11 0 12 October, 2019

macam mana nak famous🤷‍♂️
.
.
.
.
.
.
.cc: @muazzammuhd_

macam mana nak famous🤷‍♂️
.
.
.
.
.
.
.cc: @muazzammuhd_
60 11 12 October, 2019

there are two side to every story🍂

there are two side to every story🍂
140 1 12 October, 2019

Lg ngomongin apa mbak?📷

Lg ngomongin apa mbak?📷
62 5 11 October, 2019

"Belajarlah untuk Terbiasa dengan ketidaknyamanan dan keluar dari zona nyaman:)
✖____,,_____✖
.
. #boyfriend #sumbarancakbana #followforfollowback
FOLLOW YA GUYS
LIKE AN COMENT🤳

"Belajarlah untuk Terbiasa dengan ketidaknyamanan dan keluar dari zona nyaman:)
✖____,,_____✖
.
.  #boyfriend #sumbarancakbana #followforfollowback
FOLLOW YA GUYS
LIKE AN COMENT🤳
10 0 11 October, 2019

16 0 11 October, 2019

🔸🔸🔸w h e r e e l s e c a n y o u f i n d . a l a n d f u l l o f b l i s s? 🔸🔸🔸
✨In a blink of an eye #STIPUGA2019 will come✨ Get yourself some sweets, cotton candy, and a ticket to enter the fantasy world. The portal is opening soon and will give you the chance to taste your own HAPPINESS and EXPERIENCE YOUR MOST MAGICAL MOMENT!🎡 Hola! I am ___, super excited to be a part of #STIPUGA2019 I can’t wait to fill my soul with joy in the world full of fun. Let’s rock #STIPUGA2019 at SMAN 33 Jakarta this October 12th! 🎪🔸🔸🔸🔸❔w h o i s i n❔🔸🔸🔸🔸🎪
‼️For Further Information: @stipugacup‼️ #STIPUGA2019 #STIPUGACUP

🔸🔸🔸w h e r e  e l s e  c a n  y o u  f i n d .  a  l a n d  f u l l  o f  b l i s s? 🔸🔸🔸
✨In a blink of an eye #STIPUGA2019 will come✨  Get yourself some sweets,  cotton candy, and a ticket to enter the fantasy world. The portal is opening soon and will give you the chance to taste your own HAPPINESS and EXPERIENCE YOUR MOST MAGICAL MOMENT!🎡 Hola! I am ___, super excited to be a part of #STIPUGA2019 I can’t wait to fill my soul with joy in the world full of fun. Let’s rock #STIPUGA2019 at SMAN 33 Jakarta this October 12th! 🎪🔸🔸🔸🔸❔w h o  i s  i n❔🔸🔸🔸🔸🎪
‼️For Further Information: @stipugacup‼️ #STIPUGA2019 #STIPUGACUP
115 4 11 October, 2019

Ni ke yg tgh viral tu [√]❤😍

Ni ke yg tgh viral tu [√]❤😍
60 1 10 October, 2019

M🐽D

M🐽D
9 0 10 October, 2019

Bersama sodara konyol😂

Bersama sodara konyol😂
33 1 10 October, 2019

Ckupla die org terakhir yg aku knal sbb aku dah tk larat nk knal org baru lagi♥♥

Ckupla die org terakhir yg aku knal sbb aku dah tk larat nk knal org baru lagi♥♥
29 0 10 October, 2019

👐🏻

👐🏻
207 6 10 October, 2019

18 0 9 October, 2019

Aku dididik supaya menjadi seorang yang beradab tapi aq pilih jalan yang biadab bila aq berhadapan dengan manusia tak ada adab.

Aku dididik supaya menjadi seorang yang beradab tapi aq pilih jalan yang biadab bila aq berhadapan dengan manusia tak ada adab.
73 1 9 October, 2019

20 0 9 October, 2019

just looking down……………

just looking down……………
53 0 9 October, 2019

😂

😂
27 1 8 October, 2019

Top Posts on Di Bawah Langit,...Di Atas Bumi

304 6 15 November, 2015

Beri aku kritik pedas,
Tp sediakan jg minuman.

Beri aku kritik pedas, 
Tp sediakan jg minuman.
312 13 18 August, 2018

Ondel - Ondel Lovers 💛

Ondel - Ondel Lovers 💛
456 16 24 June, 2019

Bukan si kuat yang mengalah kan si kecil tapi si lambat yang mengalahkan si cepat

Bukan si kuat yang mengalah kan si kecil tapi si lambat yang mengalahkan si cepat
159 4 12 February, 2016

Memories never fade.
Happy befday bruther @akmar_rahman
#bloodbrothers
#sampaisyurga
#vasco
#throwback

Memories never fade.
Happy befday bruther @akmar_rahman 
#bloodbrothers 
#sampaisyurga 
#vasco 
#throwback
137 6 8 November, 2015

Kita selalu mikir gimana caranya orang suka sama kita, dari pada kita mikir gimana supaya Allah suka sama kita.

Kita selalu mikir gimana caranya orang suka sama kita, dari pada kita mikir gimana supaya Allah suka sama kita.
412 15 4 April, 2019

Mule kan hari anda dengan lafaz bismillah🤪😊😉

Mule kan hari anda dengan lafaz bismillah🤪😊😉
218 16 31 May, 2019

yg ngajak kapok ngajak 😋

yg ngajak kapok ngajak 😋
236 45 11 April, 2019

Kehidupan ini seimbang, Tuan.👍 Barangsiapa hanya memandang pada keceriaannya saja😁, dia orang gila. Barangsiapa memandang pada penderitaannya saja😩, dia sakit.✌💦💎

Kehidupan ini seimbang, Tuan.👍 Barangsiapa hanya memandang pada keceriaannya saja😁, dia orang gila. Barangsiapa memandang pada penderitaannya saja😩, dia sakit.✌💦💎
261 52 11 April, 2019