Search Hashtag & User

Felda Bukit Tongkat,Kluang photos & videos

2.6k Posts

Latest Posts on Felda Bukit Tongkat,Kluang

Perhati kan

Perhati kan
7 2 13 October, 2019

Spe peminat sate....

Spe peminat sate....
21 2 10 October, 2019

Bulan 11 ini, saya sedang usaha menyiapkan buku baru, bagi melengkapkan SIRI SURAT saya. Yang pertama, #SuratPutusCinta , dan yang kedua, #SuratPutusAsa .
.
Dan, sekarang, saya sedang menulis buku SURAT TERBUKA UNTUK MUSLIMAH dan juga SURAT CINTA UNTUK PENDOSA.
.
Kalau tiada aral, saya bercadang ingin terbitkannya pada bulan 11 ini.
.
Namun, jika tak sempat, saya hanya akan terbitkan salah satu dahulu.
.
Namun, antara 2 tajuk ini, mana yang korang rasa nak baca dulu? Hehe.
.
Jom komen ramai-ramai☺️ - @ustazadnin

Bulan 11 ini, saya sedang usaha menyiapkan buku baru, bagi melengkapkan SIRI SURAT saya. Yang pertama, #SuratPutusCinta , dan yang kedua, #SuratPutusAsa .
.
Dan, sekarang, saya sedang menulis buku SURAT TERBUKA UNTUK MUSLIMAH dan juga SURAT CINTA UNTUK PENDOSA.
.
Kalau tiada aral, saya bercadang ingin terbitkannya pada bulan 11 ini.
.
Namun, jika tak sempat, saya hanya akan terbitkan salah satu dahulu.
.
Namun, antara 2 tajuk ini, mana yang korang rasa nak baca dulu? Hehe.
.
Jom komen ramai-ramai☺️ - @ustazadnin
7 0 10 October, 2019

ALLAH LEBIH SAYANG TANGISAN SEORANG PENDOSA, DARIPADA TANGISAN PARA WALI

Ingatlah, orang-orang yang merindukan Syurga nescaya dia akan melupakan keinginan syahwat, dan orang yang merasa takut sambaran api Neraka nescaya dia akan meninggalkan hal-hal yang di haramkan, dan orang yang zuhud terhadap dunia nescaya dia akan menganggap remeh musibah yang menimpanya..”

Ingatlah Allah SWT memiliki hamba-hamba yang menjadi kekasihNYA, di mana mereka meyakini bahawa ahli Syurga itu akan abadi di dalamnya dengan mengecapi segala nikmat, dan penghuni Neraka selalu mendapat seksaan, sehingga kejahatanya selalu menjadi perhatiannya, hatinya selalu menjadi perhatiannya, hatinya selalu diliputi kesedihan, jiwanya sentiasa dijaga daripada hal-hal yang dilarang, daripada keperluannya selalu sederhana.

Allah SWT sangat mencintai hamba-hambaNYA dalam doa-doa, rintihan sayu, pengakuan dan penyesalan yang berpanjangan. Sesungguhnya Allah lebih tangisi tangisan seorang pendosa daripada tangisan para wali. Marilah sama-sama kita cuba untuk memperbaiki diri masing-masing sementara masa masih ada. JOM dapatkan sekarang buku “Syurga Buatku Pendosa” daripada penulisan Ustaz @hadi_fayyadh di MPH, Popular dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
WHATSAPP SEGERA! +601120673463
#dakwahislam #dakwahislamid #dakwahislami #dakwahislamic #hijrahku #beraniberhijrah #hijrah #kalamhijrah #jomblofisabilillah #dakwahitucinta #islamdiary #shiftpemudahijrah #fayyadhtroopersdiamond #semusimdimahsyar #semusimdibarzakh #mengintaiakudineraka #ketikaazazilberputusasa #infinitywar #thelastkingdom #syurgabuatkupendosa #jentikhati #twitterjentikhati #quotejentikhati #sentapjentikhati #sentapbeb
#dakwahsentap #dakwahkreatif #videogram #dakwahsentap #videodakwah

ALLAH LEBIH SAYANG TANGISAN SEORANG PENDOSA, DARIPADA TANGISAN PARA WALI
…
Ingatlah, orang-orang yang merindukan Syurga nescaya dia akan melupakan keinginan syahwat, dan orang yang merasa takut sambaran api Neraka nescaya dia akan meninggalkan hal-hal yang di haramkan, dan orang yang zuhud terhadap dunia nescaya dia akan menganggap remeh musibah yang menimpanya..”
…
Ingatlah Allah SWT memiliki hamba-hamba yang menjadi kekasihNYA, di mana mereka meyakini bahawa ahli Syurga itu akan abadi di dalamnya dengan mengecapi segala nikmat, dan penghuni Neraka selalu mendapat seksaan, sehingga kejahatanya selalu menjadi perhatiannya, hatinya selalu menjadi perhatiannya, hatinya selalu diliputi kesedihan, jiwanya sentiasa dijaga daripada hal-hal yang dilarang, daripada keperluannya selalu sederhana.
…
Allah SWT sangat mencintai hamba-hambaNYA dalam doa-doa, rintihan sayu, pengakuan dan penyesalan yang berpanjangan. Sesungguhnya Allah lebih tangisi tangisan seorang pendosa daripada tangisan para wali. Marilah sama-sama kita cuba untuk memperbaiki diri masing-masing sementara masa masih ada. JOM dapatkan sekarang buku “Syurga Buatku Pendosa” daripada penulisan Ustaz @hadi_fayyadh di MPH, Popular dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
WHATSAPP SEGERA! +601120673463
#dakwahislam #dakwahislamid #dakwahislami #dakwahislamic #hijrahku #beraniberhijrah #hijrah #kalamhijrah #jomblofisabilillah #dakwahitucinta #islamdiary #shiftpemudahijrah #fayyadhtroopersdiamond #semusimdimahsyar #semusimdibarzakh #mengintaiakudineraka #ketikaazazilberputusasa #infinitywar #thelastkingdom #syurgabuatkupendosa #jentikhati #twitterjentikhati #quotejentikhati #sentapjentikhati #sentapbeb
#dakwahsentap #dakwahkreatif #videogram #dakwahsentap #videodakwah
10 0 9 October, 2019

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yang mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.

SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yang sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yang membungkam dan kebencian yang hadir tanpa diundang.

#dakwahislam #dakwahislamid #dakwahislami #dakwahislamic #hijrahku #beraniberhijrah #hijrah #kalamhijrah #jomblofisabilillah #dakwahitucinta #islamdiary #shiftpemudahijrah #fayyadhtroopersdiamond #semusimdimahsyar #semusimdibarzakh #mengintaiakudineraka #ketikaazazilberputusasa #infinitywar #thelastkingdom #syurgabuatkupendosa #jentikhati #twitterjentikhati #quotejentikhati #sentapjentikhati #sentapbeb
#dakwahsentap #dakwahkreatif #videogram #dakwahsentap #videodakwah

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yang mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.
…
SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yang sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yang membungkam dan kebencian yang hadir tanpa diundang.
…
#dakwahislam #dakwahislamid #dakwahislami #dakwahislamic #hijrahku #beraniberhijrah #hijrah #kalamhijrah #jomblofisabilillah #dakwahitucinta #islamdiary #shiftpemudahijrah #fayyadhtroopersdiamond #semusimdimahsyar #semusimdibarzakh #mengintaiakudineraka #ketikaazazilberputusasa #infinitywar #thelastkingdom #syurgabuatkupendosa #jentikhati #twitterjentikhati #quotejentikhati #sentapjentikhati #sentapbeb
#dakwahsentap #dakwahkreatif #videogram #dakwahsentap #videodakwah
20 0 6 October, 2019

14 1 6 October, 2019

11 1 6 October, 2019

Kenangan ✨✨

Kenangan ✨✨
15 2 6 October, 2019

Mcm kenal moto ni🤔
#pic

Mcm kenal moto ni🤔
#pic
38 2 5 October, 2019

69 0 5 October, 2019

20 0 4 October, 2019

KELEBIHAN BOUGAS BEAUTY FACE SCRUB
.
📍MENGELAKKAN PORI DARI TERSUMBAT
BBFS mengandungi BEESWAX yang membantu membersihkan pori dan mengelakan pori dari tersumbat
.
📍MELEMBAPKAN MUKA
Mengandungi ekstrak ALOEVERA yang membantu melembapkan kulit, kulit rasa bersih dan lembap selepas skrub
.
📍MEMBUANG SEL KULIT MATI
Beads skrub diperbuat dari CELLULOSCRUB yang menggunakan bahan semulajadi dan 100% renewable, mesra alam dan lembut di kulit membantu menyingkirkan sel kulit mati.
.
📍WAJAH LEBIH BERSIH
Mengandungi EKSTRAK DAUN TEH yang membantu membersihkan kulit
.
📍MEMBANTU PENYERAPAN YANG OPTIMUM
Sel kulit mati yang dibuang akan diganti dengan sel baru yang lebih pantas meresap segala khasiat dan nutrient dari produk yang dipakai
.
📍ANTI-INFLAMASI
EKSRAK SAKURA mampu merawat sel -sel kulit dan bersifat anti-inflamasi
.
.So siapa yang belum dapatkan kan face scrub ni cepat2 dm sementara stock masih ada😉
Www.wasap.my/ 0177469866/SAYANAKBOUGAS
Www.wasap.my/0177469866/SAYANAKBOUGAS
.
#bougasbeautyhq #bougasserum #bougasfacescrub #bougasfacialcleanser #bougaskulai #bougasbeautykluang #bougasjohorbahru

KELEBIHAN BOUGAS BEAUTY FACE SCRUB
.
📍MENGELAKKAN PORI DARI TERSUMBAT
BBFS mengandungi BEESWAX yang membantu membersihkan pori dan mengelakan pori dari tersumbat
.
📍MELEMBAPKAN MUKA
Mengandungi ekstrak ALOEVERA yang membantu melembapkan kulit, kulit rasa bersih dan lembap selepas skrub
.
📍MEMBUANG SEL KULIT MATI
Beads skrub diperbuat dari CELLULOSCRUB yang menggunakan bahan semulajadi dan 100% renewable, mesra alam dan lembut di kulit membantu menyingkirkan sel kulit mati.
.
📍WAJAH LEBIH BERSIH
Mengandungi EKSTRAK DAUN TEH yang membantu membersihkan kulit
.
📍MEMBANTU PENYERAPAN YANG OPTIMUM
Sel kulit mati yang dibuang akan diganti dengan sel baru yang lebih pantas meresap segala khasiat dan nutrient dari produk yang dipakai
.
📍ANTI-INFLAMASI
EKSRAK SAKURA mampu merawat sel -sel kulit dan bersifat anti-inflamasi
.
.So siapa yang belum dapatkan kan face scrub ni cepat2 dm sementara stock masih ada😉
Www.wasap.my/ 0177469866/SAYANAKBOUGAS
Www.wasap.my/0177469866/SAYANAKBOUGAS
.
 #bougasbeautyhq #bougasserum#bougasfacescrub #bougasfacialcleanser#bougaskulai #bougasbeautykluang #bougasjohorbahru
1 0 4 October, 2019

Scrub scrub scrub! Ramai yang amik ringan tentang scrub. Kalau korang nak tahu, scrub muka penting untuk membuang kulit mati, mengecilkan pori-pori & mencerahkan kulit yang kusam tau. Tak percaya? Pakai sebulan dan rasa sendiri resultnya 😎

#bougasbeauty #bougasserum #bougasserumjohor #bougasbeautyjohor #serumwaterbasedno1 #bougasserumkluang

Scrub scrub scrub! Ramai yang amik ringan tentang scrub. Kalau korang nak tahu, scrub muka penting untuk membuang kulit mati, mengecilkan pori-pori & mencerahkan kulit yang kusam tau. Tak percaya? Pakai sebulan dan rasa sendiri resultnya 😎

#bougasbeauty#bougasserum #bougasserumjohor#bougasbeautyjohor #serumwaterbasedno1#bougasserumkluang
6 0 4 October, 2019

Seram sejuk tengok gambar sebelum dari kastemer Bougas Beauty. Jerawat besar-besar mcm nie boleh buatkan kita punya konfiden sgt rendah.
-
Tapi salute sangat dengan dia sebab sahut cabaran dengan menggunakan Bougas Beauty produk. Hasilnya sangat sangat memuaskan tauu! 😍 ya Allah terharu sangat sangat. Rasa mcm tak percaya! Thank you dear
#bougasbeautyserum
#bougasbeautykluang

Seram sejuk tengok gambar sebelum dari kastemer Bougas Beauty. Jerawat besar-besar mcm nie boleh buatkan kita punya konfiden sgt rendah.
-
Tapi salute sangat dengan dia sebab sahut cabaran dengan menggunakan Bougas Beauty produk. Hasilnya sangat sangat memuaskan tauu! 😍 ya Allah terharu sangat sangat. Rasa mcm tak percaya! Thank you dear
#bougasbeautyserum 
#bougasbeautykluang
1 0 4 October, 2019

Jangan suka menghina pendosa,seolah-olah x pernah berdosa

#duniaduaroda_ #duniapermotoran #symbonus110

Jangan suka menghina pendosa,seolah-olah x pernah berdosa

#duniaduaroda_ #duniapermotoran #symbonus110
46 2 3 October, 2019

Collagen Plus Shaklee ni bukan untuk awet muda ja tau .. .
.
Yang ada masalah jerawat , parut jerawat dan tona kulit tak sekata elok sangat ambik Kolagen terbaik dari sisik ikan merah ni . 👍🏻😘 .
.
Tengok lah sendiri perubahan selepas consume #CollagenPlusPowderShaklee selepas 2 minggu .
.
Jerawat dan parut pudar ,
Kulit makin cerah gebu uolls 😍👇🏻
.
.
DAPATKAN COLLAGEN PLUS NOW ‼️
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplus #collagencantik #soshedap #makanmakan #sihatdancantik #sihatshaklee #shakleeselangor #shakleepromosi #shakleetermurahterbaik #chamecollagenplus #clcollagenplus

Collagen Plus Shaklee ni bukan untuk awet muda ja tau .. .
.
Yang ada masalah jerawat , parut jerawat dan tona kulit tak sekata elok sangat ambik Kolagen terbaik dari sisik ikan merah ni . 👍🏻😘 .
.
Tengok lah sendiri perubahan selepas consume #CollagenPlusPowderShaklee selepas 2 minggu .
.
Jerawat dan parut pudar ,
Kulit makin cerah gebu uolls 😍👇🏻
.
.
DAPATKAN COLLAGEN PLUS NOW ‼️
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplus #collagencantik #soshedap #makanmakan #sihatdancantik #sihatshaklee #shakleeselangor #shakleepromosi #shakleetermurahterbaik #chamecollagenplus #clcollagenplus
3 0 2 October, 2019

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Puan nadiah guna 2 minggu aja kulit dah cantik plowless gitu.. Wahhhh .. terbaik puan nadiah .
.
Tq beli dari saya.. dan bagi feedback positif 🙆🏻‍♀️
.
.
Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Puan nadiah guna 2 minggu aja kulit dah cantik plowless gitu.. Wahhhh .. terbaik puan nadiah .
.
Tq beli dari saya.. dan bagi feedback positif 🙆🏻‍♀️
.
.
Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat
3 1 2 October, 2019

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Skin puan nana macarona makin cerah guys 😍.. Tak jeles ke tengok orang lain putih camtu.. sampai bila kulit nak gelap sis 🙆🏻‍♀️
.
.

Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Skin puan nana macarona makin cerah guys 😍.. Tak jeles ke tengok orang lain putih camtu.. sampai bila kulit nak gelap sis 🙆🏻‍♀️
.
.

Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat
2 0 2 October, 2019

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat

Testimoni Collagen Plus 💐
.
.
Selalu sangat dapat feedback positif dari customer yang amalkan shaklee.. Produk lulus kkm dan dah 100 tahun kat pasaran 😉
.
.
Dapatkan Collagen Plus Shaklee dari kami 💐.. Harga ? Of course kami bagi harga Mur2 aja ✌🏽
.
.
WHATSAP KAMI SEKARANG 👇🏻
.
.
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
Nak+Collagen+Plus --> 0177053680
.
.
#collagenplusshaklee #kosmetikmurah #shakleedistributor #shakleebyareyed #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleemelakasentral #politeknikmerlimau #politeknikmalaysia #collagenpowder #collagenpemutih #collagenterbaik #nakcantik #nakputihcepat
2 0 2 October, 2019

Lawatan ke Melewar..

Lawatan ke Melewar..
9 0 30 September, 2019

Mesyuarat GPW

Mesyuarat GPW
8 0 30 September, 2019

NUTRIFERON SHAKLEE TERBAIK 🌸
.
.
HARGA RM185.00 SAHAJA FREE POSTAGE .
.
Mana nak dapat harga murah gini ? Kabo kalau dapat ✌🏽
.
.
GRAB YOURS NOWW ‼️‼️
.
.
Klik link whatsapp di bio profile okay ✌🏽
.
.
#espmurah #espshakleekluang #shakleekluang #shakleekluangmall #shaklee #mdec #eusahawan #erezeki #denggi #ciritbirit #nutriferonshaklee #nutriferonshakleemurah #nutriferonterbaik

NUTRIFERON SHAKLEE TERBAIK 🌸
.
.
HARGA RM185.00 SAHAJA FREE POSTAGE .
.
Mana nak dapat harga murah gini ? Kabo kalau dapat ✌🏽
.
.
GRAB YOURS NOWW ‼️‼️
.
.
Klik link whatsapp di bio profile okay ✌🏽
.
.
#espmurah #espshakleekluang #shakleekluang #shakleekluangmall #shaklee #mdec #eusahawan #erezeki #denggi #ciritbirit #nutriferonshaklee #nutriferonshakleemurah #nutriferonterbaik
5 0 29 September, 2019

Weiii muka berparut ? Kau tak pakai produk ke ? .
.
Mesti malu kan kalau kawan tegur macam tu ☹️, Rasa macam nak lempang aja .
.
Sabar , benda boleh rawat napa nak gaduh !! .
.
Sis ni amalkan esp shaklee , masalah skin hilang 😃 .. nampak tak esp ni banyak fungsinya , bukan untuk tenaga jek 😉
.
.
#espshakleemurah #shaklee #shakleemalaysia #shakleekluang #shakleemelaka #shakleebandartenggara #shakleeonlinemalaysia #shakleekluangmurah #shakleeonlinemurah

Weiii muka berparut ? Kau tak pakai produk ke ? .
.
Mesti malu kan kalau kawan tegur macam tu ☹️, Rasa macam nak lempang aja .
.
Sabar , benda boleh rawat napa nak gaduh !! .
.
Sis ni amalkan esp shaklee , masalah skin hilang 😃 .. nampak tak esp ni banyak fungsinya , bukan untuk tenaga jek 😉
.
.
#espshakleemurah #shaklee #shakleemalaysia #shakleekluang #shakleemelaka #shakleebandartenggara #shakleeonlinemalaysia #shakleekluangmurah #shakleeonlinemurah
3 0 28 September, 2019

Top Posts on Felda Bukit Tongkat,Kluang

Oke Cukup Untuk Hari Ni 🌚 .
#Syawal8

Oke Cukup Untuk Hari Ni 🌚 . 
#Syawal8
311 6 2 July, 2017

Happy Eid Malaysia! #SHRMZB
📷: @apam_ikhwan

Happy Eid Malaysia! #SHRMZB
📷: @apam_ikhwan
238 12 25 June, 2017

Baju Melayu Teluk Belanga Sponsored by TF
#bajurayaxdelagi #bajurayadahada #teamrayahijau #teamrayatelukbelanga

Baju Melayu Teluk Belanga Sponsored by TF 
#bajurayaxdelagi #bajurayadahada #teamrayahijau#teamrayatelukbelanga
284 23 25 June, 2017

raya > trial

raya > trial
211 9 26 June, 2017

Selamat hari raya maaf zahir batin😀 #vlberaya #teamnismilan #teamhitam #bestieberaya

Selamat hari raya maaf zahir batin😀 #vlberaya #teamnismilan #teamhitam #bestieberaya
207 7 6 July, 2016

ngeteh palu2. pekene dulu aiskrim pasu semangkuk

ngeteh palu2. pekene dulu aiskrim pasu semangkuk
208 7 8 January, 2015

👥

👥
174 9 13 September, 2016
#5monthstogo #insyaAllah
184 8 29 March, 2015

Dah cukuplah beraya harini, perut kenyang hati senang 😋

Dah cukuplah beraya harini, perut kenyang hati senang 😋
181 5 9 July, 2016