Mommywannabe ( @i.hamil ) Instagram Profile

@i.hamil

10 September, 2019

RAMAINYA YANG OVULASI (HARI SUBUR) LAMBAT 😱😱
.
.
Salah satu faktor mengapa awak selalu lewat haid adalah kerana awak telah ovulai / hari subur awak lambat ketika kitaran haid tersebut. Apabila hari subur awak lambat, haid awak pun akan berganjak dan berubah. Sebab tu ramai yang fikir mereka dah lewat haid. Padahal, mereka tidak lewat haid pun lagi.
.
.
Faham sayang? 😁
.
Belajar tahu hari subur untuk ikhtiar hamil dengan betul 😉 Guna OPK inshaAllah membantu awak.
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019

RAMAINYA YANG OVULASI (HARI SUBUR) LAMBAT 😱😱
.
.
Salah satu faktor mengapa awak selalu lewat haid adalah kerana awak telah ovulai / hari subur awak lambat ketika kitaran haid tersebut. Apabila hari subur awak lambat, haid awak pun akan berganjak dan berubah. Sebab tu ramai yang fikir mereka dah lewat haid. Padahal, mereka tidak lewat haid pun lagi.
.
.
Faham sayang? 😁
.
Belajar tahu hari subur untuk ikhtiar hamil dengan betul 😉 Guna OPK inshaAllah membantu awak.
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019

17 0

More i.hamil posts

@i.hamil Profile picture

@i.hamil

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki
2 0 12 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki
1 0 12 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki

OPK
.
Ovulation predictor kits (OPK) ialah alat untuk menguji waktu subur wanita. Alat ini membantu wanita mengesan hari ovulasi dengan tepat (99.6%). Alat ini akan membantu anda menentukan tahap lonjakan hormone LH. Ianya alat untuk meningkatkan lagi peluang kehamilan dengan mengetahui waktu subur kita.
.
Apa itu hormon LH?
.
Luteinizing Hormon (LH) adalah hormon uang berfungsi mengeluarkan ovum dari ovari. Pada hari subur, kandungan LH berada dalam tahap tertinggi. Hari kesuburan berlangsung satu hari dan kadang kala berpanjangan selama tiga hari. Ianya berlainan antara satu wanita dengan wanita lain.
.
RM1.00 /pcs Min. Order 10pcs (exc postage)
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #penang #kualalumpur #johor #selangor #kedah #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki
1 0 12 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

APA SYARAT-SYARAT MENGGUNAKAN OPK???? Ramai yang bertanya kami, apakah syarat-syarat sebelum menggunakan OPK. Ok, disini kami ingin berkongsi apakah syarat-syarat atau tips2 bagi menggunakan OPK...ekceli syarat2 ni takde la berat sgt untuk diikut...hihi...insyaallah klu kita ikut kita akan dapat result yang diidamkan oleh anda semua iaitu opk yang positif jelas dan terang....:):) Antara syarat-syaratnya adalah:

1) Jangan gunakan urine pertama sewaktu anda bangun tido. Ingat ya OPK dan UPT tak sama ya...:):)
.
2) Jangan minum air terlalu banyak atau jangan minum air 2 jam sebelum ujian...ok bab ini memang payah skit bagi anda yang dah terbiasa minum air dengan byk..huhu...ini kerana klu urine cair memang sangat susah nak detect, klu sepatutnya positif pun akan nampak macam negatif sebab urine cair sgt...jadi kami pun tak boleh nak conclude sama ada betul2 positif ke atau belum lg....huhu.
.
3) jangan makan makanan yang mengandungi air sebelum test sebagai contoh tembikai, mee sup ...ok yang ini pun akan buat urine kita cair.
.
4) Selepas ujian, letakkan strip anda di tempat yang kering dan bersih...klu anda letak pada tempat yang kotor dan lembap, strip akan menyerap kotoran yang ada dan sebab tu opk anda akan ada tompok2 hitam dan nanti akan buat strip anda tak cantik utk di letak pada diari ttc/kehamilan anda..Betul tak? hihihihi.
.
5) Waktu yang sesuai adalah dari jam 11 pagi hingga 8 malam ( waktu yang anda rasa kurang minum dan kurang makan)...ok yang ini pun sgt penting, sebab ada yang test pada waktu 2 pagi atau waktu bangun tido 6 pg, yang ini sangat tidak digalakkan wahai customer tersayang.
.
6)Ok, lagi satu syarat, anda kena bersabar gunakan OPK wahai para ttc, sebab OPK bukan kita lakukan untuk sehari dua dah dapat positif, ada yang sampai berpuluh-puluh hari baru dapat positif pun ada...jadi jangan cepat gelabah klu baru cd 14 masih tak positif...sebab lain orang lain waktu suburnya....ada cepat dan ada lambat bergantung juga pada kitaran haid masing-masing....huhu

APA SYARAT-SYARAT MENGGUNAKAN OPK???? Ramai yang bertanya kami, apakah syarat-syarat sebelum menggunakan OPK. Ok, disini kami ingin berkongsi apakah syarat-syarat atau tips2 bagi menggunakan OPK...ekceli syarat2 ni takde la berat sgt untuk diikut...hihi...insyaallah klu kita ikut kita akan dapat result yang diidamkan oleh anda semua iaitu opk yang positif jelas dan terang....:):) Antara syarat-syaratnya adalah:

1) Jangan gunakan urine pertama sewaktu anda bangun tido. Ingat ya OPK dan UPT tak sama ya...:):)
.
2) Jangan minum air terlalu banyak atau jangan minum air 2 jam sebelum ujian...ok bab ini memang payah skit bagi anda yang dah terbiasa minum air dengan byk..huhu...ini kerana klu urine cair memang sangat susah nak detect, klu sepatutnya positif pun akan nampak macam negatif sebab urine cair sgt...jadi kami pun tak boleh nak conclude sama ada betul2 positif ke atau belum lg....huhu.
.
3) jangan makan makanan yang mengandungi air sebelum test sebagai contoh tembikai, mee sup ...ok yang ini pun akan buat urine kita cair.
.
4) Selepas ujian, letakkan strip anda di tempat yang kering dan bersih...klu anda letak pada tempat yang kotor dan lembap, strip akan menyerap kotoran yang ada dan sebab tu opk anda akan ada tompok2 hitam dan nanti akan buat strip anda tak cantik utk di letak pada diari ttc/kehamilan anda..Betul tak? hihihihi.
.
5) Waktu yang sesuai adalah dari jam 11 pagi hingga 8 malam ( waktu yang anda rasa kurang minum dan kurang makan)...ok yang ini pun sgt penting, sebab ada yang test pada waktu 2 pagi atau waktu bangun tido 6 pg, yang ini sangat tidak digalakkan wahai customer tersayang.
.
6)Ok, lagi satu syarat, anda kena bersabar gunakan OPK wahai para ttc, sebab OPK bukan kita lakukan untuk sehari dua dah dapat positif, ada yang sampai berpuluh-puluh hari baru dapat positif pun ada...jadi jangan cepat gelabah klu baru cd 14 masih tak positif...sebab lain orang lain waktu suburnya....ada cepat dan ada lambat bergantung juga pada kitaran haid masing-masing....huhu
16 0 12 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

SUAMI PUN BOLEH MAKAN ASID FOLIC 😍
.
Untuk suami yang mempunyai kualiti sperma yang rendah, boleh ambil asid folic untuk membantu meningkatkan kualiti sperma didalam airmani.
.
.
Suami korang jenis takut ubat? Takpe, amalkan makanan yang tinggi dan kaya dengan asid folic pun boleh. Janji makan jangan tak makan hihi 😁
.
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #homespermtest

SUAMI PUN BOLEH MAKAN ASID FOLIC 😍
.
Untuk suami yang mempunyai kualiti sperma yang rendah, boleh ambil asid folic untuk membantu meningkatkan kualiti sperma didalam airmani.
.
.
Suami korang jenis takut ubat? Takpe, amalkan makanan yang tinggi dan kaya dengan asid folic pun boleh. Janji makan jangan tak makan hihi 😁
.
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #homespermtest
67 0 12 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

IKAN BILIS BANTU KESUBURAN SERTA KEHAMILAN??
.
IKAN BILIS terkandung lemak omega-3, protein dan kaya dengan vitamin E, D, mineral, kalsium dan selenium. Malah khasiat IKAN BILIS ini boleh didapati didalam kapsul Omega-3.
.
Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa wanita yang kerap mengambil Omega-3 (samada raw material atau kapsul) boleh mempunyai hasil kesuburan yang lebih baik. Kadar mereka untuk hamil adalah lebih tinggi, kadar cenderung utk keguguran menjadi lebih rendah, dan risiko kelahiran pra-matang juga rendah. .
Semasa mengandung, omega-3 lemak adalah penting untuk otak, tulang belakang, dan pembangunan mata bayi. Selain itu, ia membantu merawat endometriosis dan fibroid. Jadi jom banyakkan menu ikan bilis pula!
.
.
Selepas ini boleh perbanyakkan ikan bilis dalam menu harian dan jangan lupa calit calit krim wd sekali untuk tingkatkan Kesuburan. 🌸
.
#ihamiltips
#tipsenanghamil
#saudagaropkupt

IKAN BILIS BANTU KESUBURAN SERTA KEHAMILAN??
.
IKAN BILIS terkandung lemak omega-3, protein dan kaya dengan vitamin E, D, mineral, kalsium dan selenium. Malah khasiat IKAN BILIS ini boleh didapati didalam kapsul Omega-3.
.
Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa wanita yang kerap mengambil Omega-3 (samada raw material atau kapsul) boleh mempunyai hasil kesuburan yang lebih baik. Kadar mereka untuk hamil adalah lebih tinggi, kadar cenderung utk keguguran menjadi lebih rendah, dan risiko kelahiran pra-matang juga rendah. .
Semasa mengandung, omega-3 lemak adalah penting untuk otak, tulang belakang, dan pembangunan mata bayi. Selain itu, ia membantu merawat endometriosis dan fibroid. Jadi jom banyakkan menu ikan bilis pula!
.
.
Selepas ini boleh perbanyakkan ikan bilis dalam menu harian dan jangan lupa calit calit krim wd sekali untuk tingkatkan Kesuburan. 🌸
.
#ihamiltips
#tipsenanghamil
#saudagaropkupt
174 0 11 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits ) merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits )  merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
5 0 11 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits ) merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits )  merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
1 0 11 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits ) merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱

Ovulation Test Strip / Test Kesuburan Wanita
.
OPK ( ovulation predictor kits )  merupakan suatu alat yang dapat menentukan waktu subur wanita dengan tepat terutamanya bagi wanita yang period tidak teratur atau tidak tetap setiap bulan.
.
Accuracy 99% setanding yang dijual difarmasi pada harga termurah serta berkualiti.
.
Wanita yang mempunyai haid yang tidak teratur digalakkan untuk untuk menggunakan OPK bagi merancang kehamilan.
.
Harga 👉 RM1.00 /pcs ➡️Min. Order 10pcs exc postage. Beli banyak lagi murah !!
.
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
Whatsapp +601128217300 📱
5 0 11 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

GUNA OPK UNTUK KESAN HARI SUBUR. AKHIRNYA BERJAYA KESAN POSITIF OPK PADA HARI KE 17
.
Dah ada OPK kenapa nak berkira-kira untuk tahu hari subur? Celup2 dalam urine je dah tahu hari subur tu bila. Senang ya hamatt!
.
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019

GUNA OPK UNTUK KESAN HARI SUBUR. AKHIRNYA BERJAYA KESAN POSITIF OPK PADA HARI KE 17
.
Dah ada OPK kenapa nak berkira-kira untuk tahu hari subur? Celup2 dalam urine je dah tahu hari subur tu bila. Senang ya hamatt!
.
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019
7 0 10 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

TAK SEMUA ORANG HARI SUBUR NYA PADA HARI KE 14. SETIAP ORANG TAKKAN SAMA ❣️
.
.
Ramai ttcians yg nak ikhtiar hamil tapi taknak ambik berat pasal hari subur sendiri. Mereka menganggap setiap org akan sama hari subur iaitu pada hari ke 14.
.
Tapi.. ternyata mereka salah dan setiap org memang takkan sama ya. Kerana setiap wanita mempunyai kitaran haid yg tak sama. Jadi hari subur pun takkan sama ye, terutama mereka yang mempunyai kitaran haid tak teratur 😊
.
Boleh lihat sendiri testimoni customer kami yg menggunakan OPK untuk mengesan hari subur, dan dia berjaya jumpa hari subur dia pada hari ke 27.
.
.
Guna OPK untuk memudahkan awak mengesan hari subur dengan mudah. Baru lah senang nak ikhtiar hamil 😉
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019

TAK SEMUA ORANG HARI SUBUR NYA PADA HARI KE 14. SETIAP ORANG TAKKAN SAMA ❣️
.
.
Ramai ttcians yg nak ikhtiar hamil tapi taknak ambik berat pasal hari subur sendiri. Mereka menganggap setiap org akan sama hari subur iaitu pada hari ke 14.
.
Tapi.. ternyata mereka salah dan setiap org memang takkan sama ya. Kerana setiap wanita mempunyai kitaran haid yg tak sama. Jadi hari subur pun takkan sama ye, terutama mereka yang mempunyai kitaran haid tak teratur 😊
.
Boleh lihat sendiri testimoni customer kami yg menggunakan OPK untuk mengesan hari subur, dan dia berjaya jumpa hari subur dia pada hari ke 27.
.
.
Guna OPK untuk memudahkan awak mengesan hari subur dengan mudah. Baru lah senang nak ikhtiar hamil 😉
.
“Jom ikhtiar hamil bersama kami”
.
+601128217300📲
+601128217300📲
+601128217300📲
.
#saudagaropkupt #opkmurah #uptmurah #opkborong #uptborong #hamil #mahuhamil #ikhtiarhamil #hamil #tipshamil #senanghamil #mudahhamil #zuriat #anak #babycomel #alatujiankehamilan #alatujiankesuburan #homespermtest #alatujiankesuburanlelaki #testkehamilan #testkesuburan #testkesuburanlelaki #projekhamil2019
4 0 10 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan
1 0 9 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan
3 0 9 September, 2019
@i.hamil Profile picture

@i.hamil

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan

⭕️UJIAN / KESAN HARI SUBUR UNTUK HAMIL ⭕️
.
.
UJI HARI SUBUR ANDA UNTUK MEMUDAHKAN KEHAMILAN! Peluang untuk hamil akan lebih tinggi apabila suami isteri bersama pada waktu yang tepat iaitu HARI OVULASI WANITA (SUBUR WANITA)
.
OPK / OVULATION PREDICTOR KIT
*********************************
⚜️ OPK juga dikenali sebagai ujian ovulasi) boleh membantu anda untuk mengenal pasti tingkap subur anda / bila ovulasi bakal berlaku.
.
⚜️10miu sensitivity mempunyai ketepatan paling sensitif setanding kualiti di farmasi. EXPIRED 2022 📌
.
.
💵 HARGA LOOSE : RM1.00 /pcs
❣️MIN. Order 10pcs
📫POSTAGE : RM8(SM) / RM12(SS)
.
.
#projekhamil2019 adakah anda #ihamilfeedback yang berjaya hamil selepas ini?
.
"JOM IKHTIAR BERSAMA KAMI"
.
PM @ WA - 01128217300 📲
.
#opk #upt #homespermtest #testkesuburan
2 0 9 September, 2019