More wdec_klselangor posts

@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

#arbutin
#gluthathione
#pueriamirifica
#ekstrakakarpeony

Bahan berkhasiat yang membantu pertumbuhan sel kulit baru, lambatkan penuaan cerahkan kulit dan anjal kan kulit kita.

Hebat kaaannn.

Kalau perhatikan, kebanyakan pengguna #wdta ni semuanya macam mudaa juurr, macam comeyyy jurr.

Bahagia mata memandang. 😍

Dijemput semua, sesama jadi wdtalover
Www.wasap.my/60192092630
#wdtaserikembangan
#wdserdang
#wdputrajaya
#wdkajang
#wdbangi
#wdcyberjaya
#wdmenaratm
#puncakjalil
#WDEC
#WDLover

#arbutin
#gluthathione
#pueriamirifica
#ekstrakakarpeony

Bahan berkhasiat yang membantu pertumbuhan sel kulit baru, lambatkan penuaan  cerahkan kulit dan anjal kan kulit kita.

Hebat kaaannn.

Kalau perhatikan, kebanyakan pengguna #wdta ni semuanya macam mudaa juurr, macam comeyyy jurr.

Bahagia mata memandang. 😍

Dijemput semua, sesama jadi wdtalover
Www.wasap.my/60192092630 
#wdtaserikembangan
#wdserdang
#wdputrajaya
#wdkajang
#wdbangi
#wdcyberjaya
#wdmenaratm
#puncakjalil
#WDEC
#WDLover
2 0 12 hours ago
@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

"Sis, kulit saya makin lembap la sejak guna WD ni. Dah tak payah nak tenyeh losyen lagi. Suka ngattt."
.
.
"Sis, saya heran lah double chin, pipi pau saya semua hilang, tak tau mana pergi. Padahal saya takde pakai apa pun. Seingat saya hanya calit calit WD kat 3 POINT NADI seperti yang sis ajar tu jer, pastu sesambil tu saya buat urutan dari bawah leher ke atas."
.
.
Haaa kan aiiii dah bagitahu, dengan WD ni uolls tak perasan pun bila masa WD ni buat kerja. Tau tau dah runcing v-shape wajah. Sedar sedar je bangun pagi apabila sentuh pipi terasaaa lembuttt nye tu.
Tak alih2 bila jumpa kawan lama depa tegur kulit makin putih cerah berseri seri.
.
.
Sebab itulah aiii selalu tekankan, dah guna WD tu gunalah dengan konsisten. Air masak plak please la minum secukupnya. Jika tak cukup air, kita masak nasi pun tak masak kan. So konsep nya pun sama la apabila berWD. Jika air tak cukup, tak dapat la WD nak bersihkan kotoran dalam badan korang tu dgn sempurna. Yer dak ?? Hihihi
.
.
Nak calit calit WD, tapi WD belum beli lagi.
So apa lagi dok menong tuuu.
Tekan je no link whatsapp di BIO atau tinggalkan no fon anda..
Sementara masih ada PROMO RM80 .🤗 #TESTIMONIWD
#PROMOSIDISKAUN20
#AuraInstaBatch30
#jerawat
#wdserikembangan
#wdputrajaya
#wdkajang
#wdbangi
#wdcyberjaya
#wdmenaratm
#wdpuncakjalil
#wdbalakong #wdpuchong
#womendesiree
#skincare
#krimjeragat
#krimawetmuda
#WDEC
#pori
#beauty
#like2like
#likeforlike
#wdsingapore
#wdkualalumpur
#wdselangor

"Sis, kulit saya makin lembap la sejak guna WD ni. Dah tak payah nak tenyeh losyen lagi. Suka ngattt."
.
.
"Sis, saya heran lah double chin, pipi pau saya semua hilang, tak tau mana pergi. Padahal saya takde pakai apa pun. Seingat saya hanya calit calit WD kat 3 POINT NADI seperti yang sis ajar tu jer, pastu sesambil tu saya buat urutan dari bawah leher ke atas."
.
.
Haaa kan aiiii dah bagitahu, dengan WD ni uolls tak perasan pun bila masa WD ni buat kerja. Tau tau dah runcing v-shape wajah. Sedar sedar je bangun pagi apabila sentuh pipi terasaaa lembuttt nye tu.
Tak alih2 bila jumpa kawan lama depa tegur kulit makin putih cerah berseri seri.
.
.
Sebab itulah aiii selalu tekankan, dah guna WD tu gunalah dengan konsisten. Air masak plak please la minum secukupnya. Jika tak cukup air, kita masak nasi pun tak masak kan. So konsep nya pun sama la apabila berWD. Jika air tak cukup, tak dapat la WD nak bersihkan kotoran dalam badan korang tu dgn sempurna. Yer dak ?? Hihihi
.
.
Nak calit calit WD, tapi WD belum beli lagi.
So apa lagi dok menong tuuu.
Tekan je no link whatsapp di BIO atau tinggalkan no fon anda..
Sementara masih ada PROMO RM80 .🤗 #TESTIMONIWD
#PROMOSIDISKAUN20
#AuraInstaBatch30
#jerawat
#wdserikembangan
#wdputrajaya
#wdkajang
#wdbangi
#wdcyberjaya
#wdmenaratm
#wdpuncakjalil
#wdbalakong #wdpuchong
#womendesiree
#skincare
#krimjeragat
#krimawetmuda
#WDEC
#pori
#beauty
#like2like
#likeforlike
#wdsingapore
#wdkualalumpur
#wdselangor
4 0 14 September, 2019
2 0 12 September, 2019
@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

Ada yang tanya,
WDTA ni kesan dia memang cepat ke?

Cepat tak cepat berpeluh jugak la tengok testimoni dari customer 😆 WDTA ni bertindak 3x Ganda lebih pantas dari WD dulu.
3x instant firming uolss!

Haaa tapi jangan risau . Kesan cepat tu bukan maksud ada bahan terlarang. WD ada KKM hokeyy. Cuma bahan WDTA kali ni di upgrade lagi power.
Bayangkan cust ni terkezut jumpe gambar lama dia time mula mula pakai #WD dulu jauh betul beza dengan sekarang. Wdta ni baru pakai tapi kesan perghh terbaik.

Kesan 3 Kali lebih pantas bertindak. Mana yang nak cepat nampak kesan tapi tak sabar untuk tunggu lama lama boleh la pakai WDTA ni. Memang sesuai sangat tau 😍

Fungsi WDTA ✔Menganjalkan
✔Mencerahkan
✔Menegangkan
✔Anti penuaan / awet muda
Nak syantik macam adik manis ni ajommm calit calit cantikkk WDTA 😍

#krimawetmuda
#WDEC #womendesiree #wdta #susukmoden #serikembangan #wdserikembangan #wdbangi #wdta #wdbalakong #wdserdang

Ada yang tanya, 
WDTA ni kesan dia memang cepat ke?

Cepat tak cepat berpeluh jugak la tengok testimoni dari customer 😆 WDTA ni bertindak 3x Ganda lebih pantas dari WD dulu. 
3x instant firming uolss!

Haaa tapi jangan risau . Kesan cepat tu bukan maksud ada bahan terlarang. WD ada KKM hokeyy. Cuma bahan WDTA kali ni di upgrade lagi power. 
Bayangkan cust ni terkezut jumpe gambar lama dia time mula mula pakai #WD dulu jauh betul beza dengan sekarang. Wdta ni baru pakai tapi kesan perghh terbaik.

Kesan 3 Kali lebih pantas bertindak. Mana yang nak cepat nampak kesan tapi tak sabar untuk tunggu lama lama boleh la pakai WDTA ni. Memang sesuai sangat tau 😍

Fungsi WDTA ✔Menganjalkan
✔Mencerahkan
✔Menegangkan
✔Anti penuaan / awet muda 
Nak syantik macam adik manis ni ajommm calit calit cantikkk WDTA 😍

#krimawetmuda
#WDEC #womendesiree #wdta#susukmoden #serikembangan #wdserikembangan #wdbangi #wdta #wdbalakong #wdserdang
5 0 9 September, 2019
@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

Jerawat naik dan naik lagi. .
.
Non-stop. Ada orang salah guna skincare naik jerawat, ada orang bila nak period naik jerawat, ada orang jerawat naik tempat yang sama berulang kali. .
.
Semua berbeza situasi kan? .
.
Jerawat naik tak semestinya disebabkan skincare atau produk luaran, boleh jadi juga faktor dalaman kemungkinan besar disebabkan hormon, toksin, sel sel yang tak aktif atau darah kotor. .
.
Darah kotor tu macammana? .
.
Darah kotor yang dimaksudkan adalah darah yang banyak mengandung zat-zat sisa metabolisme sel-sel tubuh terutama karbondiaoksida (Co2).
.
.
Biasanya darah kotor banyak yang mengandung Co2 akan dibawa keparu-paru untuk dibersihkan, setelah darah menjadi bersih dan kembali mendapatkan oksigen, darah akan dibawa kejantung untuk disebarkan sel organ tubuh lain dan seperti itu seterusnya.
.
.
Tapi perjalanan darah kita gagal di saring semasa proses saringan. Perjalanan darah yang tak lancar membuatkan punca darah kotor terjadi. .
.
Paling mudah calit calit je pada 3 nadi utama kerana melalui sapuan dinadi akan terus meresap dan mengangkut darah ke seluruh tubuh badan dengan laju.
.
.
Ekstrak Tree Peony yang ada dalam WDTA mampu melancarkan perjalanan darah dan membuang sisa toksin dalam badan. .
.
Maka dengan adanya kandungan bahan ini mampu merawat masalah darah kotor di tubuh badan kita dengan mudah dan di rawat peringkat demi peringkat. .
.
Muka pun jadi pinkish berseri-seri je sebab toksin dah keluar melalui perpeluhan dan perkumuhan.
.
.
Berminat nak tahu lebih lanjut? .
.
Boleh oder terus ke wasap : 📲 0192092630

Www.wasap.my/60192092630

#wdserikembangan
#wdtaserikembangan
#wdserdang
#wdtaserdang
#wdbalakong
#wdtabalakong
#wdbangi
#wdtabangi
#wdputrajaya
#wdtaputrajaya
#wdpuchong
#wdtapuchong
#wdpuncakjalil
#wdtapuncakjalil
#wdmenaratm
#wdtamenaratm
#AuraInsta
#AuraInstaBatch30
#jerawat
#beautiful
#jerawathilang
#jeragat
#krimjeragat
#parutpudar
#like2like
#likeforlike
#beauty

Jerawat naik dan naik lagi. .
.
Non-stop. Ada orang salah guna skincare naik jerawat, ada orang bila nak period naik jerawat, ada orang jerawat naik tempat yang sama berulang kali. .
.
Semua berbeza situasi kan? .
.
Jerawat naik tak semestinya disebabkan skincare atau produk luaran, boleh jadi juga faktor dalaman kemungkinan besar disebabkan hormon, toksin, sel sel yang tak aktif atau darah kotor. .
.
Darah kotor tu macammana? .
.
Darah kotor yang dimaksudkan adalah darah yang banyak mengandung zat-zat sisa metabolisme sel-sel tubuh terutama karbondiaoksida (Co2).
.
.
Biasanya darah kotor banyak yang mengandung Co2 akan dibawa keparu-paru untuk dibersihkan, setelah darah menjadi bersih dan kembali mendapatkan oksigen, darah akan dibawa kejantung untuk disebarkan sel organ tubuh lain dan seperti itu seterusnya.
.
.
Tapi perjalanan darah kita gagal di saring semasa proses saringan. Perjalanan darah yang tak lancar membuatkan punca darah kotor terjadi. .
.
Paling mudah calit calit je pada 3 nadi utama kerana melalui sapuan dinadi akan terus meresap dan mengangkut darah ke seluruh tubuh badan dengan laju.
.
.
Ekstrak Tree Peony yang ada dalam WDTA mampu melancarkan perjalanan darah dan membuang sisa toksin dalam badan. .
.
Maka dengan adanya kandungan bahan ini mampu merawat masalah darah kotor di tubuh badan kita dengan mudah dan di rawat peringkat demi peringkat. .
.
Muka pun jadi pinkish berseri-seri je sebab toksin dah keluar melalui perpeluhan dan perkumuhan.
.
.
Berminat nak tahu lebih lanjut? .
.
Boleh oder terus ke wasap : 📲 0192092630

Www.wasap.my/60192092630

#wdserikembangan
#wdtaserikembangan
#wdserdang
#wdtaserdang
#wdbalakong
#wdtabalakong
#wdbangi
#wdtabangi
#wdputrajaya
#wdtaputrajaya
#wdpuchong
#wdtapuchong
#wdpuncakjalil
#wdtapuncakjalil
#wdmenaratm
#wdtamenaratm
#AuraInsta
#AuraInstaBatch30
#jerawat
#beautiful
#jerawathilang
#jeragat
#krimjeragat
#parutpudar
#like2like
#likeforlike
#beauty
4 0 6 September, 2019
3 0 5 September, 2019
5 0 29 August, 2019
@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

Calit banyak ni je. Tak perlu banyak-banyak sebab wd bukan skincare.

Calit banyak ni je. Tak perlu banyak-banyak sebab wd bukan skincare.
1 0 29 August, 2019
3 0 28 August, 2019
@wdec_klselangor Profile picture

@wdec_klselangor

Semakin cerah dengan calit-calit wd je.

Semakin cerah dengan calit-calit wd je.
3 0 27 August, 2019
1 0 27 August, 2019