4 KANDUNGAN DEMICA WHITENING LOTION YG MAMPU PUTIHKAN KULIT SEPUTIH GADIS KOREA
.
.
KANDUNGAN 1: EKSTRAK SUSU
•Susu akan membersihkan kulit, mencerahkan kulit & menjadikan kulit halus.
•Sangat sesuai utk sunburn atau tona kulit tidak sekata.
.
KANDUNGAN 2: SERBUK MUTIARA
•Serbuk mutiara akan memberi kesan glowing & kulit nampak lebih segar.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit kering
.
KANDUNGAN 3: MINYAK ZAITUN
•Minyak zaitun sangat popular sbg pelembap semulajadi & dgn penggunaan konsisten dpt mencegah kita dari terkena kanser kulit.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit sensitif & menggelupas
.
KANDUNGAN 4: PRO VITAMIN B3
•Pro Vitamin B3 akan menjaga kulit dari mengeluarkan minyak berlebihan yg akan menyebabkan jerawat timbul.
•Sangat sesuai utk kulit berjerawat, parut atau berjeragat.
.
Lotion Demica ni selamat utk semua peringkat umur. Yg penting Halal & lulus KKM (NOT190105668K). Harga pn bawah RM50 jerr.
.
.
Jom dapatkan kulit seputih gadis Korea dgn #DemicaWhiteningLotion .
.
DM ezah sekarang utk booking stok ♥️.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

4 KANDUNGAN DEMICA WHITENING LOTION YG MAMPU PUTIHKAN KULIT SEPUTIH GADIS KOREA
.
.
KANDUNGAN 1: EKSTRAK SUSU
•Susu akan membersihkan kulit, mencerahkan kulit & menjadikan kulit halus.
•Sangat sesuai utk sunburn atau tona kulit tidak sekata.
.
KANDUNGAN 2: SERBUK MUTIARA
•Serbuk mutiara akan memberi kesan glowing & kulit nampak lebih segar.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit kering
.
KANDUNGAN 3: MINYAK ZAITUN
•Minyak zaitun sangat popular sbg pelembap semulajadi & dgn penggunaan konsisten dpt mencegah kita dari terkena kanser kulit.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit sensitif & menggelupas
.
KANDUNGAN 4: PRO VITAMIN B3
•Pro Vitamin B3 akan menjaga kulit dari mengeluarkan minyak berlebihan yg akan menyebabkan jerawat timbul.
•Sangat sesuai utk kulit berjerawat, parut atau berjeragat.
.
Lotion Demica ni selamat utk semua peringkat umur. Yg penting Halal & lulus KKM (NOT190105668K). Harga pn bawah RM50 jerr.
.
.
Jom dapatkan kulit seputih gadis Korea dgn #DemicaWhiteningLotion .
.
DM ezah sekarang utk booking stok ♥️.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

2 0

More demica.beauty.lotion posts

@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

1 BOTOL BOLEH TAHAN 1-3 BULAN (BERSAMAAN 700 SEMBURAN)
.
.
1 botol #DemicaWhiteningLotion biasanya boleh tahan sampai 90 hari bersamaan dgn 700 semburan, tp bergantung jugak atas penggunaan uols.
.
✅Boleh sapu kat tangan
✅Boleh sapu kat muka
✅Sekali sapu terus putih
✅Boleh dijadikan make up base
✅Berfungsi sbg sunblock
.
Sape lagi nak kulit #seputihgadisKorea ?
.
👉DM nombor fon sekarang utk info lanjut.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

1 BOTOL BOLEH TAHAN 1-3 BULAN (BERSAMAAN 700 SEMBURAN)
.
.
1 botol #DemicaWhiteningLotion biasanya boleh tahan sampai 90 hari bersamaan dgn 700 semburan, tp bergantung jugak atas penggunaan uols.
.
✅Boleh sapu kat tangan
✅Boleh sapu kat muka
✅Sekali sapu terus putih
✅Boleh dijadikan make up base
✅Berfungsi sbg sunblock
.
Sape lagi nak kulit #seputihgadisKorea ?
.
👉DM nombor fon sekarang utk info lanjut.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
3 0 9 October, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

5 KELEBIHAN SUSU SEBAGAI BAHAN UTAMA DLM DEMICA WHITENING LOTION
.
.
1️⃣Membersihkan kulit
2️⃣Melembutkan kulit
3️⃣Mencerahkan kulit
4️⃣Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
5️⃣Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
.
Tak sabarnyaaa Mimi nak tengok kulit muka & tangan uols gebu bila sapu #DemicaWhiteningLotion .
.
Dah dah, apa tunggu lagi?
👉Jom DM utk dapatkan lotion viral harini jgk!
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

5 KELEBIHAN SUSU SEBAGAI BAHAN UTAMA DLM DEMICA WHITENING LOTION
.
.
1️⃣Membersihkan kulit
2️⃣Melembutkan kulit
3️⃣Mencerahkan kulit
4️⃣Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
5️⃣Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
.
Tak sabarnyaaa Mimi nak tengok kulit muka & tangan uols gebu bila sapu #DemicaWhiteningLotion .
.
Dah dah, apa tunggu lagi?
👉Jom DM utk dapatkan lotion viral harini jgk!
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
6 0 24 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

“SEBELUM NI NAMPAK KUSAM & PUCAT JE, LEPAS PAKAI TERUS NAMPAK BERSERI.” - Pengguna #DemicaWhiteningLotion
.
.
Wahhhh seronok tau bila kulit muka & tangan dah sekata. Confident level terus up! Hehe. Tak caya? Cuba la duluuu.. #DemicaWhiteningLotion ni lotion putih jenis spray, selamat digunakan & lulus KKM.
.
.
Nak cuba?
DM nombor fon SEKARANG📱.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

“SEBELUM NI NAMPAK KUSAM & PUCAT JE, LEPAS PAKAI TERUS NAMPAK BERSERI.” - Pengguna #DemicaWhiteningLotion
.
.
Wahhhh seronok tau bila kulit muka & tangan dah sekata. Confident level terus up! Hehe. Tak caya? Cuba la duluuu.. #DemicaWhiteningLotion ni lotion putih jenis spray, selamat digunakan & lulus KKM.
.
.
Nak cuba?
DM nombor fon SEKARANG📱.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
8 0 24 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

FALL IN LOVE DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau lembut je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dengan hanya sekali sapuan??
.
Klik link SEKARANG.
.
wasap.my/60145452561/demicalotion

FALL IN LOVE DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau lembut je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dengan hanya sekali sapuan??
.
Klik link SEKARANG.
.
wasap.my/60145452561/demicalotion
3 0 12 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

Belanja toturial demica whitening lotion

Belanja toturial demica whitening lotion
5 0 12 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

FALL IN LOVE DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau lembut je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dengan hanya sekali sapuan??
.
Klik link SEKARANG.
.
wasap.my/60145452561/demicalotion

FALL IN LOVE DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau lembut je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dengan hanya sekali sapuan??
.
Klik link SEKARANG.
.
wasap.my/60145452561/demicalotion
8 0 11 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

SEKALI SAPU TERUS JATUH CINTA
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA WHITENING LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau soft je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sbb TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANGKAN SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dgn hanya sekali sapuan??
.
DM or WA sis sekarang📲
www.wasap.my/60145452561/demicalotion
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

SEKALI SAPU TERUS JATUH CINTA
.
.
6 KELEBIHAN DEMICA WHITENING LOTION♥️
.
1. Bila pakai lotion ni kulit always LEMBUT.
2. Demica lotion ni sangat wangi & bau soft je tau.
3. Demica lotion berbeza dgn lotion lain sbb TAK BERMINYAK & TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANGKAN SUNBURN dlm beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Nak kulit putih gebu dgn hanya sekali sapuan??
.
DM or WA sis sekarang📲
www.wasap.my/60145452561/demicalotion
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
5 0 11 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

Assalamualaikum🌸🌸 Selamat pagi semua.. Haa jom putih sepantas kilat
Demica whitening lotion
Yg penting selamat untuk muka juga

1 BOTOL BOLEH TAHAN 1-3 BULAN
.
.
Ramai yg tanya Diana, 1 botol #DemicaWhiteningLotion boleh tahan berapa lama?
.
Biasanya boleh tahan sampai 90 hari bersamaan dgn 700 semburan, tp bergantung jugak atas penggunaan uols. Tapi kalau uols obses putih pakai sebulan pun dah boleh habis.
.
.
Sape lagi nak kulit putih #seputihgadisKorea ?
Jom ramai² pakai #DemicaWhiteningLotion .
.
👉DM nombor fon sekarang utk info lanjut.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

www.wasap.my/60146452561/dwl

Assalamualaikum🌸🌸 Selamat pagi semua.. Haa jom putih sepantas kilat
Demica whitening lotion 
Yg penting selamat untuk muka juga

1 BOTOL BOLEH TAHAN 1-3 BULAN
.
.
Ramai yg tanya Diana, 1 botol #DemicaWhiteningLotion boleh tahan berapa lama?
.
Biasanya boleh tahan sampai 90 hari bersamaan dgn 700 semburan, tp bergantung jugak atas penggunaan uols. Tapi kalau uols obses putih pakai sebulan pun dah boleh habis.
.
.
Sape lagi nak kulit putih #seputihgadisKorea ?
Jom ramai² pakai #DemicaWhiteningLotion .
.
👉DM nombor fon sekarang utk info lanjut.
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

www.wasap.my/60146452561/dwl
8 0 11 September, 2019
@demica.beauty.lotion Profile picture

@demica.beauty.lotion

Thanks you tlong ambik stockk

Thanks you tlong ambik stockk
3 0 28 August, 2019