JOM LINDUNGI KULIT DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
#DemicaWhiteningLotion bertujuan utk melindungi kulit dari sinar UV. So, sebelum keluar tu, rajin ² lah apply #DemicaWhiteningLotion dulu supaya kulit uolls sentiasa terlindung dari cahaya UV yg boleh menyebabkan kulit menjadi sunburn.
.
Cara dia sangat sangat mudah;
.
👉🏻Goncang botol lotion
👉🏻Spray ke bahagian yg nak nampak putih
👉🏻Sapu sapu & ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
👉🏻 Dah nampak putih seputih gadis korea
.
Korang jangan risau, lotion ni mudah meresap, korang spray banyak2 pun takkan nampak kelabu atau bercapuk.
.
Menarik kan? Jom dapatkan #DemicaWhiteningLotion.
.
Tekan link di bio SEKARANG❗️
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea #teamviey

JOM LINDUNGI KULIT DENGAN DEMICA WHITENING LOTION
.
.
#DemicaWhiteningLotion bertujuan utk melindungi kulit dari sinar UV. So, sebelum keluar tu, rajin ² lah apply #DemicaWhiteningLotion dulu supaya kulit uolls sentiasa terlindung dari cahaya UV yg boleh menyebabkan kulit menjadi sunburn.
.
Cara dia sangat sangat mudah;
.
👉🏻Goncang botol lotion
👉🏻Spray ke bahagian yg nak nampak putih
👉🏻Sapu sapu & ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
👉🏻 Dah nampak putih seputih gadis korea
.
Korang jangan risau, lotion ni mudah meresap, korang spray banyak2 pun takkan nampak kelabu atau bercapuk.
.
Menarik kan? Jom dapatkan #DemicaWhiteningLotion.
.
Tekan link di bio SEKARANG❗️
.
.
#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea #teamviey

3 0

You might interested in

Morro da saudade 💙🦋 ps:vai chegar ano que vem e ainda estarei postando fotos de lá 🤷🏻‍♀️

Morro da saudade 💙🦋 ps:vai chegar ano que vem e ainda estarei postando fotos de lá 🤷🏻‍♀️
831 13 1 hour ago

🇺🇲 When you just want to escape reality 🏠 Photo by @tiffpenguin

🇺🇲 When you just want to escape reality 🏠 Photo by @tiffpenguin
2,526 34 1 hour ago

Com os abacaxi rosa 🥰

Com os abacaxi rosa 🥰
2,063 22 1 hour ago

Short hair, don’t care 💇🏽‍♀️
.
.
.
.
#instagood #outfitoftheday #outfits #outfit #picoftheday #photooftheday #autumnvibes🍁 #autumn #fashion #ootd

Short hair, don’t care 💇🏽‍♀️
.
.
.
.
#instagood #outfitoftheday #outfits #outfit #picoftheday #photooftheday #autumnvibes🍁 #autumn #fashion #ootd
223 4 2 hours ago

Morocco🇲🇦 What a nice memory🐪 ,,, -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - #instagram #travel #travelgram #likeforlikes #like4likes #photography #photooftheday #repost #follow #followme

Morocco🇲🇦 What a nice memory🐪 ,,, -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  #instagram #travel #travelgram #likeforlikes #like4likes #photography #photooftheday #repost #follow #followme
460 14 2 hours ago

quando você da match com a paleta da rua ~ com esse look que saiu direto do provador da @myplaceoficial pra dar uma volta no Leblon .
.
.
.

#fashion #style #todayimwearing #ootd #lookoftheday #photooftheday #beauty #instagood #instafashion #currentlywearing #streetstyle
#fashiongram #fashionphotography #outfitoftheday
#ootdgoals #cybercorner

quando você da match com a paleta da rua ~ com esse look que saiu direto do provador da @myplaceoficial pra dar uma volta no Leblon .
.
.
.

#fashion #style #todayimwearing #ootd #lookoftheday  #photooftheday #beauty #instagood #instafashion #currentlywearing #streetstyle
#fashiongram #fashionphotography #outfitoftheday
#ootdgoals #cybercorner
474 11 2 hours ago