Petang ni sis nak ceritakan kelebihan & kebaikan #sabun ni pada ualls ye ๐Ÿ˜Š
.
.
Satis Soap ni adalah keluaran dr fienabeauty. Sabun ni elok sgt utk merawat kulit tp dalam masa yg sama memutihkan satu badan ualls๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
.
Yang bestnya bahan utama #sabun ni drpd gel aloevera. 100% gel aloevera yang asli tanpa bahan campuran lain. Selain tu, bahan yg paling famous adlh kulit kayu manis , kunyit & madu. .
Keistimewaan sabun ni mmg bagus utk menghilangkan parut jerawat, kecutkan jerawat, kecilkan liang pori & hilangkan sunburn ๐Ÿ™‚
.
jujur Bella cakap, paling best #sabun ni akan cerahkan kulit & lepas pakai rasa berangin je ๐Ÿ˜Š dah la boleh guna dkt muka & badan. Lelaki perempuan pun boleh guna jgk tau๐Ÿ˜
.
.
Dah tak sabar nak cuma? RM25 jer ualls.
WHATSAPP "PSS" 
019 - 3184550
.
#fienabeautyline #perfectskinsupplement #testimonipss #sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihcepat #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #kemamkemamcantik #teamfienabeauty #atasimukabreakout #tipsmukacantik #nakcantikcepat #sayanakcantik #sayanakputih #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #satissoap
#teambellabeauty

Petang ni sis nak ceritakan kelebihan & kebaikan #sabun ni pada ualls ye ๐Ÿ˜Š
.
.
Satis Soap ni adalah keluaran dr fienabeauty. Sabun ni elok sgt utk merawat kulit tp dalam masa yg sama memutihkan satu badan ualls๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
.
Yang bestnya bahan utama #sabun ni drpd gel aloevera. 100% gel aloevera yang asli tanpa bahan campuran lain. Selain tu, bahan yg paling famous adlh kulit kayu manis , kunyit & madu. .
Keistimewaan sabun ni mmg bagus utk menghilangkan parut jerawat, kecutkan jerawat, kecilkan liang pori & hilangkan sunburn ๐Ÿ™‚
.
jujur Bella cakap, paling best #sabun ni akan cerahkan kulit & lepas pakai rasa berangin je ๐Ÿ˜Š dah la boleh guna dkt muka & badan. Lelaki perempuan pun boleh guna jgk tau๐Ÿ˜
.
.
Dah tak sabar nak cuma? RM25 jer ualls.
WHATSAPP "PSS"
019 - 3184550
.
#fienabeautyline #perfectskinsupplement #testimonipss #sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihcepat #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #kemamkemamcantik #teamfienabeauty #atasimukabreakout #tipsmukacantik #nakcantikcepat #sayanakcantik #sayanakputih #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #satissoap
#teambellabeauty

1,253 0

You might interested in

ใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌ ๊ทธ์ €์›ƒ๊ฒจ์š”์ž‰

ใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌใ…‹โซฌ ๊ทธ์ €์›ƒ๊ฒจ์š”์ž‰
223 6 2 hours ago

์ด๋ ‡๊ฒŒ ์ณ๋‹ค๋ณด๋ฉด ์˜ค๋•Œ?ฬŠฬˆ

์ด๋ ‡๊ฒŒ ์ณ๋‹ค๋ณด๋ฉด ์˜ค๋•Œ?ฬŠฬˆ
251 26 2 hours ago

๐Ÿคฉ

๐Ÿคฉ
1,194 15 15 hours ago

ะ”ะฐะฒะฝะตะฝัŒะบะพ ั ะฝะต ะฒั€ั‹ะฒะฐะปัั ะฒ ั‚ะฒะพัŽ ะปะตะฝั‚ัƒ... ะะต ะถะดะฐะป? ะ ั ะฒะตั€ะฝัƒะปัั)

ะ”ะฐะฒะฝะตะฝัŒะบะพ ั ะฝะต ะฒั€ั‹ะฒะฐะปัั ะฒ ั‚ะฒะพัŽ ะปะตะฝั‚ัƒ... ะะต ะถะดะฐะป? ะ ั ะฒะตั€ะฝัƒะปัั)
454 23 11 hours ago

๋†“๊ณ ์žˆ์„๋•Œ๋„ ๋‚ด๊ฒƒ์ธ ์‚ฌ๋žŒ๊ณผ ์žก๊ณ ์žˆ์–ด๋„ ๋‚ด๊ฒƒ์ด ์•„๋‹Œ ์‚ฌ๋žŒ์˜ ์ฐจ์ด๋Š” ํฐ๋“ฏ์‹ถ๋‹ค

๋†“๊ณ ์žˆ์„๋•Œ๋„ ๋‚ด๊ฒƒ์ธ ์‚ฌ๋žŒ๊ณผ ์žก๊ณ ์žˆ์–ด๋„ ๋‚ด๊ฒƒ์ด ์•„๋‹Œ ์‚ฌ๋žŒ์˜ ์ฐจ์ด๋Š” ํฐ๋“ฏ์‹ถ๋‹ค
744 8 14 hours ago

501 2 3 hours ago