Dah lah moto jem, kene tinggal pulak tu...sedih lah min tengok...untung ada kawan seperjuangan yg sanggup susah senang bersama....
#throwback
.
.
Tag kawan korang yang sentiasa ada dekat korang
.
.
#kapcaijahat #jenterapaduhighway #jenterapadu #jentera_kapcai1 #paipon #kaki_nganjing_fly #kakivideoofficial_
#jiwapermotoran #sukanpermotoran #duniakapcai_ #duniapermotoran #kapcaimalaya
#jenterapejuang #kamixlaju #duniaduaroda_ #duniaduaroda #rempitsempit #rempitselamanya #pencintakelajuan #125zr #wilayahpermotoran

7,350 56
@mann_luqqq Instagram Profile 21 July, 2019

sahat setia msti ada dlm 50 org msti ada sowg ja stia ikot punkok u bro sbb moto dy xlaju hahahaha😂lawak je

More roy_kanjo posts

@roy_kanjo Profile picture

@roy_kanjo

Geng jum follow ig @ohjang.garage
Jual sweater dan kasut trending, original paling penting harga mur mur murahh....
So mana-ii yang nak lergi ride tu ..boleh lah usha ig ni...mana lah tahu berkenan dekat hati tu...
#barangbaik
#kapcaijahat #jenterapaduhighway #jenterapadu #jentera_kapcai1 #paipon #kaki_nganjing_fly #kakivideoofficial_
#jiwapermotoran #sukanpermotoran #duniakapcai_ #duniapermotoran #kapcaimalaya
#jenterapejuang #kamixlaju #duniaduaroda_ #duniaduaroda #rempitsempit #rempitselamanya #pencintakelajuan #wilayahpermotoran

Geng jum follow ig @ohjang.garage
Jual sweater dan kasut trending, original paling penting harga mur mur murahh....
So mana-ii yang nak lergi ride tu ..boleh lah usha ig ni...mana lah tahu berkenan dekat hati tu...
#barangbaik
#kapcaijahat #jenterapaduhighway #jenterapadu #jentera_kapcai1 #paipon #kaki_nganjing_fly #kakivideoofficial_
 #jiwapermotoran #sukanpermotoran #duniakapcai_ #duniapermotoran #kapcaimalaya
#jenterapejuang #kamixlaju #duniaduaroda_ #duniaduaroda #rempitsempit #rempitselamanya #pencintakelajuan #wilayahpermotoran
88 0 1 August, 2019