#2tquicksilvermarinelubricants Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #2tquicksilvermarinelubricants and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
20 hours
Average like
3416.1
Average comment
46.3
Posts with video
9/36
Posts with photo
27/36

Hashtag Popularity

@bcareboating Profile picture

@bcareboating

Onze klant kreeg een melding dat het oliepijl van zijn stuurboordmotor te laag was ... Bcare Boating had deze melding eveneens ontvangen via Vesselview Mobile en stuurde onmiddellijk een foto met meer uitleg ... de vakantie kon voor onze klant zonder stress verder gaan ... Stressless Boating
#bcareboating #stresslessboating #vesselview #vesselviewmobile #vesselviewmobileapp #quicksilver #2tquicksilvermarinelubricants

Onze klant kreeg een melding dat het oliepijl van zijn stuurboordmotor te laag was ... Bcare Boating had deze melding eveneens ontvangen via Vesselview Mobile en stuurde onmiddellijk een foto met meer uitleg ... de vakantie kon voor onze klant zonder stress verder gaan ... Stressless Boating
#bcareboating #stresslessboating #vesselview #vesselviewmobile #vesselviewmobileapp #quicksilver #2tquicksilvermarinelubricants
4 0 13 September, 2019
@triplez_motorparts Profile picture

@triplez_motorparts

Sepasang rimsukan #RD250 #RD350 #YPVS untuk dilepaskan dapat mcm dalam gambar 📸
.
❎DETAIL📊
🛠Depan J 18 ❌ 2.15
🛠Belakang J 18 ❌ 2.50
🛠Rim bebas gelong
🛠Rumah bearing fit
🛠Color original
🛠 #RM11XX
.
#COD🏃💨
⚠️Gombak
⚠️Selayang
⚠️Hulu kelang
⚠️Ampang
⚠️Dataran Merdeka &
❎Kawasan2 yg berhampiran denggannya📌
.
〽️BERMINAT #DM/ CALL 👇
🔰📞 01128392321
🔰 #Jauhbolehpos📦

#ridersmalaya
#peminatrimsukan
#peminatrxz125z
#peminatshoeiarai
#jenterapadu
#rxzstilltheboss
#x1rmalaya
#rs150malaysia
#y15malaysia
#kamixlaju
#kamixramai
#ex5langkawicrew
#ex5familia
#onxon
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts
#triplezmotorparts
#rimsukanoriginaljapan
#2tquicksilvermarinelubricants
#2tevinrudejohnson
#2t_tcw3padubossku

Sepasang rimsukan #RD250 #RD350 #YPVS untuk dilepaskan dapat mcm dalam gambar 📸
.
❎DETAIL📊
🛠Depan  J 18 ❌ 2.15
🛠Belakang  J 18 ❌ 2.50
🛠Rim bebas gelong
🛠Rumah bearing fit
🛠Color original
🛠#RM11XX
.
❎#COD🏃💨
⚠️Gombak
⚠️Selayang
⚠️Hulu kelang
⚠️Ampang
⚠️Dataran Merdeka &
❎Kawasan2 yg berhampiran denggannya📌
.
〽️BERMINAT #DM/ CALL 👇
🔰📞 01128392321
🔰#Jauhbolehpos📦

#ridersmalaya
#peminatrimsukan 
#peminatrxz125z 
#peminatshoeiarai 
#jenterapadu 
#rxzstilltheboss 
#x1rmalaya 
#rs150malaysia 
#y15malaysia 
#kamixlaju 
#kamixramai 
#ex5langkawicrew 
#ex5familia 
#onxon 
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts 
#triplezmotorparts 
#rimsukanoriginaljapan 
#2tquicksilvermarinelubricants 
#2tevinrudejohnson 
#2t_tcw3padubossku
274 0 12 September, 2019
@triplez_motorparts Profile picture

@triplez_motorparts

#Mohonhadam

Memang patut pun budak-budak Ysuku ni kena saman. Tak payah nak sembang kata kenapa zaman RXZ dulu polis tak kacau. Bukan polis tak kacau, polis kacau je. Cuma zaman tu kau main beyblade lagi, tu pasal kau tak tau.

Zaman dulu siapa yang pakai paip perang, paip tembak bulan, tayar sotong, ni semua memang stock-stock kena saman je kalau polis jumpa.
Spec-spec mcm ni orang bawak main malam merdeka, main malam raya, main malam tahun baru je dulu. Itu pun main dekat jalan besar depan kampung.
Tapi budak sekarang, selamber adab kehulu kehilir dengan paip perang, swing arm aloy, tayar sotong. Siap bawak pergi konvoi lagi tu. Memang serah tengkuk jela jawabnya.
Dh benda tu memang salah, tak payah lah kau nak sembang macam baru hari ni undang undang tu ada.

Lagi satu Amran perasan, sekarang makin menjadi-jadi pulak kes superbike hilang brake caliper. Zaman dulu takde pulak kes-kes macam ni.

Nak tau sebab apa?

Sebab trend artis-artis pasang brake Brembo dekat Ysuku ni lah puncanya. Artis main barang mahal dia pun nak main barang mahal, sudahnya rembat barang dekat motor orang.

Zaman RXZ, Panther, 125z dulu semua pakai barang-barang ori motor. Takde beriya nak pasang brake Brembo ni semua. Tu pasal dulu takde kes superbike hilang brek caliper.
So kesimpulannya, nak main motor tu boleh, tapi kena tahu lah undang-undang. Nak pakai tayar sotong ke apa tengok lah masa. Jangan lah sakai sangat motor bawak hari-hari pun kau nak pakai tayar sotong dengan paip perang.

Lagi 1, kalau dh tau diri tu miskin, pakai jela barang ori motor, bukan rembat barang dekat motor orang. Faham?

kredit : Amran fans

#ridersmalaya
#peminatrimsukan
#peminatrxz125z
#peminatshoeiarai
#jenterapadu
#rxzstilltheboss
#x1rmalaya
#rs150malaysia
#y15malaysia
#kamixlaju
#kamixramai
#ex5langkawicrew
#ex5familia
#onxon
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts
#triplezmotorparts
#rimsukanoriginaljapan
#2tquicksilvermarinelubricants
#2tevinrudejohnson
#2t_tcw3padubossku

#Mohonhadam

Memang patut pun budak-budak Ysuku ni kena saman. Tak payah nak sembang kata kenapa zaman RXZ dulu polis tak kacau. Bukan polis tak kacau, polis kacau je. Cuma zaman tu kau main beyblade lagi, tu pasal kau tak tau.

Zaman dulu siapa yang pakai paip perang, paip tembak bulan, tayar sotong, ni semua memang stock-stock kena saman je kalau polis jumpa. 
Spec-spec mcm ni orang bawak main malam merdeka, main malam raya, main malam tahun baru je dulu. Itu pun main dekat jalan besar depan kampung. 
Tapi budak sekarang, selamber adab kehulu kehilir dengan paip perang, swing arm aloy, tayar sotong. Siap bawak pergi konvoi lagi tu. Memang serah tengkuk jela jawabnya. 
Dh benda tu memang salah, tak payah lah kau nak sembang macam baru hari ni undang undang tu ada.

Lagi satu Amran perasan, sekarang makin menjadi-jadi pulak kes superbike hilang brake caliper. Zaman dulu takde pulak kes-kes macam ni.

Nak tau sebab apa?

Sebab trend artis-artis pasang brake Brembo dekat Ysuku ni lah puncanya. Artis main barang mahal dia pun nak main barang mahal, sudahnya rembat barang dekat motor orang.

Zaman RXZ, Panther, 125z dulu semua pakai barang-barang ori motor. Takde beriya nak pasang brake Brembo ni semua. Tu pasal dulu takde kes superbike hilang brek caliper. 
So kesimpulannya, nak main motor tu boleh, tapi kena tahu lah undang-undang. Nak pakai tayar sotong ke apa tengok lah masa. Jangan lah sakai sangat motor bawak hari-hari pun kau nak pakai tayar sotong dengan paip perang.

Lagi 1, kalau dh tau diri tu miskin, pakai jela barang ori motor, bukan rembat barang dekat motor orang. Faham?

kredit : Amran fans

#ridersmalaya
#peminatrimsukan 
#peminatrxz125z 
#peminatshoeiarai 
#jenterapadu 
#rxzstilltheboss 
#x1rmalaya 
#rs150malaysia 
#y15malaysia 
#kamixlaju 
#kamixramai 
#ex5langkawicrew 
#ex5familia 
#onxon 
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts 
#triplezmotorparts 
#rimsukanoriginaljapan 
#2tquicksilvermarinelubricants 
#2tevinrudejohnson 
#2t_tcw3padubossku
1,200 42 11 September, 2019
@triplez_motorparts Profile picture

@triplez_motorparts

Bila berada dlm dunia 2roda nie dh jd kebiasaan byk dapat Soalan, ajukkan, kata sinis/perli dan kate2 belakang yg sentiasa aku dapat dari dulu sampai sekarang...tak kira dari rakan2,jiran2 ,saudara2 dan lain.. sek moto ker,Main moto lagi ker leni, mat rempit ker, dh tua pun main moto lagi...... Bagi aku Kita Semua nie sama Jer, setiap org akan ada satu hobi xkira bela ikan,siram pokok,tanam pokok, berbasikal, memancing, mengorat janda, lepak kedai kopi dan lain2 cuma bila sebut hobi 2roda nie ramai org akan beranggapan negatif seperti mat rempit, membazir duit, liar, xde masa depan, tak matang, dipandang disebelah mata dan lain2.... Insyaallah hobby is just hobby, tanggungjawap pada keluarga, anak dan isteri2 tidak akan di abaikan...
.
Kredit : Faiz Takir

#ridersmalaya
#pencinta2roda
#peminatrimsukan
#peminatrxz125z
#peminatshoeiarai
#jenterapadu
#rxzstilltheboss
#x1rmalaya
#rs150malaysia
#y15malaysia
#kamixlaju
#kamixramai
#ex5langkawicrew
#ex5familia
#onxon
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts
#triplezmotorparts
#rimsukanoriginaljapan
#2tquicksilvermarinelubricants
#2tevinrudejohnson
#2t_tcw3padubossku

Bila berada dlm dunia 2roda nie dh jd kebiasaan byk dapat Soalan, ajukkan, kata sinis/perli dan kate2 belakang yg sentiasa aku dapat dari dulu sampai sekarang...tak kira dari rakan2,jiran2 ,saudara2 dan lain.. sek moto ker,Main moto lagi ker leni, mat rempit ker, dh tua pun main moto lagi...... Bagi aku Kita Semua nie sama Jer, setiap org akan ada satu hobi xkira bela ikan,siram pokok,tanam pokok, berbasikal, memancing, mengorat janda, lepak kedai kopi dan lain2 cuma bila sebut hobi 2roda nie ramai org akan beranggapan negatif seperti mat rempit, membazir duit, liar, xde masa depan, tak matang, dipandang disebelah mata dan lain2.... Insyaallah hobby is just hobby, tanggungjawap pada keluarga, anak dan isteri2 tidak akan di abaikan...
.
Kredit : Faiz Takir

#ridersmalaya 
#pencinta2roda
#peminatrimsukan 
#peminatrxz125z 
#peminatshoeiarai 
#jenterapadu 
#rxzstilltheboss 
#x1rmalaya 
#rs150malaysia 
#y15malaysia 
#kamixlaju 
#kamixramai 
#ex5langkawicrew 
#ex5familia 
#onxon 
#yamaharxz

follow & support 😉
👉@triplez_motorparts 
#triplezmotorparts 
#rimsukanoriginaljapan 
#2tquicksilvermarinelubricants 
#2tevinrudejohnson 
#2t_tcw3padubossku
2,085 3 3 September, 2019

Top #2tquicksilvermarinelubricants posts