#DemicaCoklat Instagram Photos & Videos

DemicaCoklat - 10.1k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #DemicaCoklat and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
17 minutes
Average like
2.6
Average comment
0
Posts with video
0/36
Posts with photo
36/36

Hashtag Popularity

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 4 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #teamamykerrie #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #teamamykerrie #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 4 hours ago

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Alia bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Alia bantu !
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Alia bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Alia bantu !
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 5 hours ago

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 5 hours ago

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 5 hours ago

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA SELAMAT HALAL
.
.
#DemicaMixberry & #DemicaCoklat dijamin 100% selamat sbb Demica diperbuat dari ekstrak buah-buahan & dark chocolate sbg bahan utama.
.
Jangan risau, #Demica takde kesan memulas atau cirit birit sbb Demica singkirkan toksin dlm badan melalui air kecil & peluh sahaja 😉.
.
Setiap pembelian #DemicaSupplement Mimi bg
.
✅FREE DIRECT COACHING WS
✅FREE PANDUAN KURUS
✅FREE MENU DIET
✅FREE RESEPI DIET
✅FREE BAUCER
✅FREE SHAKER
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dlm 7hari dgn #DemicaSupplement ??
.
👉DM nombor telefon uols okay.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 5 hours ago

DEMICA YG BAKAL KURUSKAN BADAN UOLS DALAM 2 MINGGU
.
.
Tengok #DemicaTestimoni yg power!🔥 Lelaki & perempuan boleh jerr kurus dgn #DemicaMetabolismBooster . Boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat .
.
Fungsi #DemicaMetabolismBooster ;
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yg terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
4️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
5️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
.
Don’t worry takde kesan cirit birit pn hokeyyy.
.
Nak kurus dgn modal RM50 ?
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA YG BAKAL KURUSKAN BADAN UOLS DALAM 2 MINGGU
.
.
Tengok #DemicaTestimoni yg power!🔥 Lelaki & perempuan boleh jerr kurus dgn #DemicaMetabolismBooster . Boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat .
.
Fungsi #DemicaMetabolismBooster ;
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yg terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
4️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
5️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
.
Don’t worry takde kesan cirit birit pn hokeyyy.
.
Nak kurus dgn modal RM50 ?
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

2 PERISA DEMICA YG BAKAL KURUSKAN BADAN UOLS DALAM 2 MINGGU
.
.
Tengok #DemicaTestimoni yg power!🔥 Lelaki & perempuan boleh jerr kurus dgn #DemicaMetabolismBooster . Boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat .
.
Fungsi #DemicaMetabolismBooster ;
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yg terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
4️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
5️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
.
Don’t worry takde kesan cirit birit pn hokeyyy.
.
Nak kurus dgn modal RM50 ?
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

2 PERISA DEMICA YG BAKAL KURUSKAN BADAN UOLS DALAM 2 MINGGU
.
.
Tengok #DemicaTestimoni yg power!🔥 Lelaki & perempuan boleh jerr kurus dgn #DemicaMetabolismBooster . Boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat .
.
Fungsi #DemicaMetabolismBooster ;
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yg terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
4️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
5️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
.
Don’t worry takde kesan cirit birit pn hokeyyy.
.
Nak kurus dgn modal RM50 ?
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 6 hours ago

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

AIR COKLAT BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN
.
.
Ehh biar betul coklat kan manis berlemak, boleh ke turunkan berat badan ? Boleh sangat ² uolls sbb #DemicaMerabolismeBooster ni menggunakan dark coklat fungsi nya khas utk turunkan berat.
.
Dark coklat yang ada dalam Demica boleh membantu mengawal kadar kolestrol dalam badan & membantu proses pembakaran lemak.
.
Lepas ni dh tak perlu makan coklat, just consume #DemicaCoklat lepastu boleh kurus! Yeay!
.
.
Mesti tak sabar nak try air coklat kurus ni kan ?
DM no fon korang SEKARANG😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
4 0 6 hours ago

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.
1 0 6 hours ago

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.
1 0 6 hours ago

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.

DAH CONSUME DEMICA ?
.
.
Meh follow langkah mudah ni;
.
1️⃣Tuangkan 150ml air mineral ke dlm shaker. Koyakkan satu sachet Demica, masukkan ke dlm shaker tersebut.
.
2️⃣Tambah perahan lemon sedikit untuk kesan pembakaran lemak lebih cepat.
.
3️⃣Kemudian goncang sehingga tiada lagi ketulan serbuk Demica.
.
4️⃣Utk rasa yg lebih kenyang, biarkan selama 5-10 minit supaya oat fiber mengembang.
.
5️⃣Minum Demica 15 minit selepas sarapan, selepas makan tengah hari & sebelum bersenam.
.
Ohhh lupa, kalau takde masa nak shake, boleh jerrr kemam² then minum air secukupnya.
.
Uolls boleh pilih perisa kegemaran tau. Ada #DemicaCoklat & #DemicaMoxberry
.
Nak order ? DM nombor fon SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni.
1 0 6 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 8 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
#ailingdemica
#ailing0122711965
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
#ailingdemica
#ailing0122711965
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
4 0 9 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
7 0 10 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicametabolismboostertaiping #demicakamunting #demicataiping #lotiondemicataiping

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicametabolismboostertaiping #demicakamunting #demicataiping #lotiondemicataiping
1 0 10 hours ago

AIR COKLAT KURUS VIRAL!
.
.
Sape sini penggemar coklat?? Sedapnyaaa #DemicaCoklat yg boleh cairkan lemak degil uols!
.
Senang sangat nak kurus, shake je 1 sachet #DemicaCoklat selepas makan. Nak makan dgn roti atau biskut pun boleh uolss. Confirmmm uols rasa kenyang lagi lama.
.
.
Jom laaa kurus sama² sebelum habis 2019 ni.
👉DM nombor Whatsapp SEKARANG utk Syaf bantu okay .
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

AIR COKLAT KURUS VIRAL!
.
.
Sape sini penggemar coklat?? Sedapnyaaa #DemicaCoklat yg boleh cairkan lemak degil uols!
.
Senang sangat nak kurus, shake je 1 sachet #DemicaCoklat selepas makan. Nak makan dgn roti atau biskut pun boleh uolss. Confirmmm uols rasa kenyang lagi lama.
.
.
Jom laaa kurus sama² sebelum habis 2019 ni.
👉DM nombor Whatsapp SEKARANG utk Syaf bantu okay .
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
6 0 11 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
2 0 11 hours ago

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Mimi sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat DM nombor fon SEKARANG ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Mimi sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat DM nombor fon SEKARANG ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 11 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
#TeamAliaHebat #Demicasquadperak #Demicaipoh #postagesetiaphari #codipohsetiaphari

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
#TeamAliaHebat #Demicasquadperak #Demicaipoh #postagesetiaphari #codipohsetiaphari
5 0 12 hours ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Mimi now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 12 hours ago

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak fika bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk fika bantu !
.
.
#demicakurus #demicamurah #demicasquad #demicakotabharukelantan #demicapengakalachepa #demicawakafbharu #demicajelawat #demicamelor #demicawakafcheyeh #demicakelantan #demicaperingat #demicawakafciku #demicapasirpekan #demicabukitmarak #demicationg #demicapasirtumboh #demicakota #demicatumpat #demicapasirputeh #demicapasirmas #demicamachang #demicapanji #demicakualakrai #demicasingaidurian
#demicakubangkerian

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak fika bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk fika bantu !
.
.
#demicakurus #demicamurah  #demicasquad #demicakotabharukelantan #demicapengakalachepa #demicawakafbharu #demicajelawat #demicamelor #demicawakafcheyeh  #demicakelantan #demicaperingat #demicawakafciku #demicapasirpekan #demicabukitmarak #demicationg #demicapasirtumboh #demicakota #demicatumpat #demicapasirputeh #demicapasirmas #demicamachang #demicapanji #demicakualakrai #demicasingaidurian
#demicakubangkerian
2 0 12 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 13 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 13 hours ago

PENYELESAIAN KEPADA MASALAH PERUT BUNCIT
.
.
Pernah dengar pasal african mango?? African mango ni asal dari Africa & kita import khas sebagai salah satu bahan PREMIUM dlm #DemicaCoklat dan #DemicaMixberry .
.
.
Fungsi african mango adalah utk bakar lemak badan & lemak akan ditukarkan kepada tenaga . So lemak perut uols yg melekat tu lama lama akan disingkirkan melalui toksin. Perut makin lama makin kempis! Yeayy. .
.
Dah taksabar nak cairkan lemak perut & seluruh badan dgn #DemicaSupplement ?
Klik link pada bio ig SEKARANG.
.
.

#demicawhiteninglotion #lotionputih #lotionmurah #demicantik #demicakubangkerian #demicajeli #demicaguamusang #demicabachok #demicapengkalanchepa #tipscantik #tipsputih #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #demicamanekurai #demicadabong #demicaketereh #demicaguchil #demicaselising #demicabunotpayung #demicakadok

PENYELESAIAN KEPADA MASALAH PERUT BUNCIT
.
.
Pernah dengar pasal african mango?? African mango ni asal dari Africa & kita import khas sebagai salah satu bahan PREMIUM dlm #DemicaCoklat dan #DemicaMixberry .
.
.
Fungsi african mango adalah utk bakar lemak badan & lemak akan ditukarkan kepada tenaga . So lemak perut uols yg melekat tu lama lama akan disingkirkan melalui toksin. Perut makin lama makin kempis! Yeayy. .
.
Dah taksabar nak cairkan lemak perut & seluruh badan dgn #DemicaSupplement ?
Klik link pada bio ig SEKARANG.
.
.

#demicawhiteninglotion #lotionputih #lotionmurah #demicantik #demicakubangkerian #demicajeli #demicaguamusang #demicabachok #demicapengkalanchepa #tipscantik #tipsputih #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #demicamanekurai #demicadabong #demicaketereh #demicaguchil #demicaselising #demicabunotpayung #demicakadok
4 0 13 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
2 0 13 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 13 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
24 1 13 hours ago

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Anis bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Anis bantu !
.
.
.
.
#demicasupplement #ubatkurus #demicakubangkerian #demicabangi #demicajeli #demicaputrajaya #demicaguamusang #demicabachok #badansihat #demicakuantan #demicapahang #bengkungmoden #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #teamzalah #demicakualakrai #demicasepang #demicajohor #demicakluang #demicanilai

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Anis bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Anis bantu !
.
.
.
.
#demicasupplement #ubatkurus #demicakubangkerian #demicabangi #demicajeli #demicaputrajaya #demicaguamusang #demicabachok #badansihat #demicakuantan #demicapahang #bengkungmoden #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #teamzalah #demicakualakrai #demicasepang #demicajohor #demicakluang #demicanilai
1 0 13 hours ago

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Anis bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Anis bantu !
.
.
.
.
#demicasupplement #ubatkurus #demicakubangkerian #demicabangi #demicajeli #demicaputrajaya #demicaguamusang #demicabachok #badansihat #demicakuantan #demicapahang #bengkungmoden #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #teamzalah #demicakualakrai #demicasepang #demicajohor #demicakluang #demicanilai

TESTIMONI #DemicaSupplement
.
.
JOM kurus dengan #DemicaMetabolismeBooster!!
.
Sape nak kurus dgn #DemicaCoklat & #DemicaMixberry ? Masalah lemak degil & susah nak kurus ? Dah diet tapi tak jalan ? Nafsu makan membuak buak?
.
Nak Anis bantu korang turunkan berat badan macam testimoni kat atas tu ?
.
✅1 minggu turun 2KG
✅Belum habis sekotak turun 5KG
✅1 bulan turun 7KG
.
Mesti korang dah tak sabar nak hapuskan lemak kat badan uolls kan?
.
DM no fon korang SEKARANG utk Anis bantu !
.
.
.
.
#demicasupplement #ubatkurus #demicakubangkerian #demicabangi #demicajeli #demicaputrajaya #demicaguamusang #demicabachok #badansihat #demicakuantan #demicapahang #bengkungmoden #demicarantaupanjang #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #demicamachang #demicapasirputeh #demicatanahmerah #teamzalah #demicakualakrai #demicasepang #demicajohor #demicakluang #demicanilai
0 0 13 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 13 hours ago

Top #DemicaCoklat posts

Hye ! Sape peminat tegar coklat kat sini 🤤 tapi #nakkurus? 🙋🏻‍♀️ Uols yg ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yg cair di mulut dan jugak cairkan lemak lemak uols heheehe. Best sangat coklat dia 🤤
.
Boleh dapatkan di @syahmimibeauty_hq .
.
.
#demicantik #produkkurus #ubatkurus

Hye ! Sape peminat tegar coklat kat sini 🤤 tapi #nakkurus? 🙋🏻‍♀️ Uols yg ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yg cair di mulut dan jugak cairkan lemak lemak uols heheehe. Best sangat coklat dia 🤤
.
Boleh dapatkan di @syahmimibeauty_hq .
.
.
#demicantik #produkkurus #ubatkurus
2,370 25 26 November, 2018

Sape peminat tegar coklat kat sini tapi #nakkurus? 🙋🏻‍♀ Uols yg ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yg cair di mulut dan jugak cairkan lemak lemak uols heheehe.
.
Boleh dapatkan di @syahmimibeauty_hq .
.
Tapi kalau korang nak tgk bukti. Tekan je
#Demicatestimoni
#Demicatestimoni
#Demicatestimoni

Sape peminat tegar coklat kat sini tapi #nakkurus? 🙋🏻‍♀ Uols yg ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yg cair di mulut dan jugak cairkan lemak lemak uols heheehe.
.
Boleh dapatkan di @syahmimibeauty_hq .
.
Tapi kalau korang nak tgk bukti. Tekan je
#Demicatestimoni
#Demicatestimoni
#Demicatestimoni
766 29 25 December, 2018

Hai korang..Rayqal tanya ni, ada ke yg tak sabar nak dapatkan #DemicaCoklat ?
.
Nanti korang dah boleh pilih nak kurus dengan DEMICA COKLAT atau DEMICA MIXBERRY. Tarikh launching Demica Coklat akan diberitahu kemudian. Stay tuned guys 🔥👍🏻.
.
.
Klik link pada bio ig SEKARANG utk info lanjut.
.
.
#demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan

Hai korang..Rayqal tanya ni, ada ke yg tak sabar nak dapatkan #DemicaCoklat ?
.
Nanti korang dah boleh pilih nak kurus dengan DEMICA COKLAT atau DEMICA MIXBERRY. Tarikh launching Demica Coklat akan diberitahu kemudian. Stay tuned guys 🔥👍🏻.
.
.
Klik link pada bio ig SEKARANG utk info lanjut.
.
.
#demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan
129 2 22 November, 2018

#DemicaCoklat _________ ________ ________sila sambung 3patah perkataan, ayat yang letops Mimi nak belanja #OrganzaKayka ❤️

#DemicaCoklat _________ ________ ________sila sambung 3patah perkataan, ayat yang letops Mimi nak belanja #OrganzaKayka ❤️
4,601 134 19 November, 2018

COMING SOON ❗️❗️❗️
.
.
Sape peminat tegar coklat kat sini? 🙋🏻‍♀️
Ini adalah BERITA GEMBIRA untuk uolls yang nak sangat KURUS dengan minuman kegemaran perisa coklat, so ibu ibu kakak kakak adik adik yang ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yang cair dimulut dan jugak cairkan lemak lemak anda heheehe
.
.
Cuba teka bila kami akan launch #DemicaCoklat , sape terawal teka betul akan dapat Demica FREE 😘

COMING SOON ❗️❗️❗️
.
.
Sape peminat tegar coklat kat sini? 🙋🏻‍♀️
Ini adalah BERITA GEMBIRA untuk uolls yang nak sangat KURUS dengan minuman kegemaran perisa coklat, so ibu ibu kakak kakak adik adik yang ada masalah lemak berlebihan boleh consume #DemicaCoklat yang cair dimulut dan jugak cairkan lemak lemak anda heheehe
.
.
Cuba teka bila kami akan launch #DemicaCoklat , sape terawal teka betul akan dapat Demica FREE 😘
1,566 115 20 November, 2018

EXERCISE PAGI VS EXERCISE MALAM
.
.
Siapa cakap exercise malam tak elok? Sebenarnya exercise malam ke siang semua the best utk kita. Janji exercise. Jangan tak exercise langsung.
.
Nak lagi cepat kesan turun berat, sebelum exercise tu consume 1 sachet #DemicaSupplement utk maksimumkan proses pembakaran lemak degil kat badan kita.
.
Uols boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat . Harga jgn risau tak sampai RM100 ponn ♥️.
.
.
Sape nak Mimi bantu kuruskan badan sekurang-kurangnya 2KG dlm 1 minggu?
.
Komen “SAYA” .
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

EXERCISE PAGI VS EXERCISE MALAM
.
.
Siapa cakap exercise malam tak elok? Sebenarnya exercise malam ke siang semua the best utk kita. Janji exercise. Jangan tak exercise langsung.
.
Nak lagi cepat kesan turun berat, sebelum exercise tu consume 1 sachet #DemicaSupplement utk maksimumkan proses pembakaran lemak degil kat badan kita.
.
Uols boleh pilih nak #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat . Harga jgn risau tak sampai RM100 ponn ♥️.
.
.
Sape nak Mimi bantu kuruskan badan sekurang-kurangnya 2KG dlm 1 minggu?
.
Komen “SAYA” .
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
516 6 14 August, 2019

Sahur makan apa tu? Sporting lerrr uolls. Mimi makan ni je, #DemicaCoklat tu wajib ye sebab iolls nak pakai kebaya di pagi raya. Body letops baru la senang nak bergaya 💃🏻💃🏻 .

#DemiCantik jangan pernah skip consume #Demica

Sahur makan apa tu? Sporting lerrr uolls. Mimi makan ni je, #DemicaCoklat tu wajib ye sebab iolls nak pakai kebaya di pagi raya. Body letops baru la senang nak bergaya 💃🏻💃🏻 .

#DemiCantik jangan pernah skip consume #Demica
3,704 63 12 May, 2019

Sempat lagi stokis kami @demicakl.my datang collect stok kat sini, katanya balik kg kejap je stok pun dah licin so terus topup sebab ramai cust KB nak cod. Wah kat KL ramai cust, kat Kelantan pun ramai cust. Alhamdulillah rezeki ada dimana mana janji usaha dan konsisten. Rahsianya ikut je tips yang Mimi and hubby share, kalau ikut memang kita boleh meroket bersama hehe 🚀.
-
Btw, ada tak yang nak calender ni? Free je uolls tapi postage awak awak la tanggung ye hehehe
_
Baju and Organza Kayka @by_amirahsyamimi -
#Demica #DemicaBengkung #DemicaCoklat #OrganzaKayka #KaykaScarf

Sempat lagi stokis kami @demicakl.my datang collect stok kat sini, katanya balik kg kejap je stok pun dah licin so terus topup sebab ramai cust KB nak cod. Wah kat KL ramai cust, kat Kelantan pun ramai cust. Alhamdulillah rezeki ada dimana mana janji usaha dan konsisten. Rahsianya ikut je tips yang Mimi and hubby share, kalau ikut memang kita boleh meroket bersama hehe 🚀.
-
Btw, ada tak yang nak calender ni? Free je uolls tapi postage awak awak la tanggung ye hehehe
_
Baju and Organza Kayka @by_amirahsyamimi -
#Demica #DemicaBengkung #DemicaCoklat #OrganzaKayka #KaykaScarf
1,271 8 6 January, 2019

Goodmorning and have a great weekend uolls, cuti cuti ni ke mana je? Ke kerja? Btw, esok last PROMOSI tau. 2018 dah berlalu, kita dah hilang satu tahun tapi adakah lemak lemak hilang? Ke tahun ni nak tambah lagi? 🤪
-
Jom mulakan azam nak kurus anda sekarang, kalau bukan harini bila lagi? 🤔
-
#Demica #DemicaCoklat #DemicaBengkung #OrganzaKayka #KaykaScarf

Goodmorning and have a great weekend uolls, cuti cuti ni ke mana je? Ke kerja? Btw, esok last PROMOSI tau. 2018 dah berlalu, kita dah hilang satu tahun tapi adakah lemak lemak hilang? Ke tahun ni nak tambah lagi? 🤪
-
Jom mulakan azam nak kurus anda sekarang, kalau bukan harini bila lagi? 🤔
-
#Demica #DemicaCoklat #DemicaBengkung #OrganzaKayka #KaykaScarf
1,827 18 5 January, 2019