#Munafik2 Instagram Photos & Videos

Munafik2 - 89.5k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #Munafik2 and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
1 hours
Average like
81.9
Average comment
0.6
Posts with video
13/36
Posts with photo
23/36

Hashtag Popularity

Imam Ibn Kathir berkata: “Binatang ini akan keluar pada akhir zaman semasa manusia telah rosak dan meninggalkan perintah-perintah Allah SWT serta menukar agama yang haq (dengan mengikut kebatilan). Maka Allah SWT akan mengeluarkan kepada mereka binatang dari bumi. Dikatakan ia dari Mekah. Dan dikatakan juga dari selainnya. Maka manusia mula berbicara berkenaan binatang tersebut.” (Lihat Tafsir al-Quran al-‘Azim, 6/210)

Imam al-Qurtubi menukilkan kata-kata Ibn Mas’ud R.A yang menyebut: “وَقَعَ الْقَوْلُ” (berlakunya hukuman) itu dengan matinya para ulama’, hilangnya ilmu dan terangkatnya al-Quran.” Kata beliau lagi: “Perbanyakkanlah membaca al-Quran sebelum ia terangkat.” Orang ramai bertanya: “Mushaf al-Quran ini terangkat (boleh difahami), bagaimana al-Quran yang tersimpan di dada orang yang menghafaz?” Jawab Abdullah R.A: “Malamnya dia masih ingat, pagi esoknya hilang dari dadanya dan dia lupa akan “لا اله إلا الله”. Dan mereka mengambil kata-kata jahiliah dan syair-syairnya. Maka ketika itulah jatuh ketetapan hukuman ke atas mereka.” (Lihat al-Jami’ li Ahkam al-Quran, 7/155)
.
.
Buy 2 Free 1 AVAILABLE 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Imam Ibn Kathir berkata: “Binatang ini akan keluar pada akhir zaman semasa manusia telah rosak dan meninggalkan perintah-perintah Allah SWT serta menukar agama yang haq (dengan mengikut kebatilan). Maka Allah SWT akan mengeluarkan kepada mereka binatang dari bumi. Dikatakan ia dari Mekah. Dan dikatakan juga dari selainnya. Maka manusia mula berbicara berkenaan binatang tersebut.” (Lihat Tafsir al-Quran al-‘Azim, 6/210)

Imam al-Qurtubi menukilkan kata-kata Ibn Mas’ud R.A yang menyebut: “وَقَعَ الْقَوْلُ” (berlakunya hukuman) itu dengan matinya para ulama’, hilangnya ilmu dan terangkatnya al-Quran.” Kata beliau lagi: “Perbanyakkanlah membaca al-Quran sebelum ia terangkat.” Orang ramai bertanya: “Mushaf al-Quran ini terangkat (boleh difahami), bagaimana al-Quran yang tersimpan di dada orang yang menghafaz?” Jawab Abdullah R.A: “Malamnya dia masih ingat, pagi esoknya hilang dari dadanya dan dia lupa akan “لا اله إلا الله”. Dan mereka mengambil kata-kata jahiliah dan syair-syairnya. Maka ketika itulah jatuh ketetapan hukuman ke atas mereka.” (Lihat al-Jami’ li Ahkam al-Quran, 7/155)
.
.
Buy 2 Free 1 AVAILABLE 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
37 0 3 hours ago

Imam Ibn Kathir berkata: “Binatang ini akan keluar pada akhir zaman semasa manusia telah rosak dan meninggalkan perintah-perintah Allah SWT serta menukar agama yang haq (dengan mengikut kebatilan). Maka Allah SWT akan mengeluarkan kepada mereka binatang dari bumi. Dikatakan ia dari Mekah. Dan dikatakan juga dari selainnya. Maka manusia mula berbicara berkenaan binatang tersebut.” (Lihat Tafsir al-Quran al-‘Azim, 6/210)

Imam al-Qurtubi menukilkan kata-kata Ibn Mas’ud R.A yang menyebut: “وَقَعَ الْقَوْلُ” (berlakunya hukuman) itu dengan matinya para ulama’, hilangnya ilmu dan terangkatnya al-Quran.” Kata beliau lagi: “Perbanyakkanlah membaca al-Quran sebelum ia terangkat.” Orang ramai bertanya: “Mushaf al-Quran ini terangkat (boleh difahami), bagaimana al-Quran yang tersimpan di dada orang yang menghafaz?” Jawab Abdullah R.A: “Malamnya dia masih ingat, pagi esoknya hilang dari dadanya dan dia lupa akan “لا اله إلا الله”. Dan mereka mengambil kata-kata jahiliah dan syair-syairnya. Maka ketika itulah jatuh ketetapan hukuman ke atas mereka.” (Lihat al-Jami’ li Ahkam al-Quran, 7/155)
.
.
Buy 2 Free 1 AVAILABLE 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Imam Ibn Kathir berkata: “Binatang ini akan keluar pada akhir zaman semasa manusia telah rosak dan meninggalkan perintah-perintah Allah SWT serta menukar agama yang haq (dengan mengikut kebatilan). Maka Allah SWT akan mengeluarkan kepada mereka binatang dari bumi. Dikatakan ia dari Mekah. Dan dikatakan juga dari selainnya. Maka manusia mula berbicara berkenaan binatang tersebut.” (Lihat Tafsir al-Quran al-‘Azim, 6/210)

Imam al-Qurtubi menukilkan kata-kata Ibn Mas’ud R.A yang menyebut: “وَقَعَ الْقَوْلُ” (berlakunya hukuman) itu dengan matinya para ulama’, hilangnya ilmu dan terangkatnya al-Quran.” Kata beliau lagi: “Perbanyakkanlah membaca al-Quran sebelum ia terangkat.” Orang ramai bertanya: “Mushaf al-Quran ini terangkat (boleh difahami), bagaimana al-Quran yang tersimpan di dada orang yang menghafaz?” Jawab Abdullah R.A: “Malamnya dia masih ingat, pagi esoknya hilang dari dadanya dan dia lupa akan “لا اله إلا الله”. Dan mereka mengambil kata-kata jahiliah dan syair-syairnya. Maka ketika itulah jatuh ketetapan hukuman ke atas mereka.” (Lihat al-Jami’ li Ahkam al-Quran, 7/155)
.
.
Buy 2 Free 1 AVAILABLE 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
75 0 3 hours ago

Subhanallah .. Disinilah lokasinya ..

Subhanallah .. Disinilah lokasinya ..
20 1 4 hours ago

Subhanallah .. Disinilah lokasinya ..

Subhanallah .. Disinilah lokasinya ..
70 1 4 hours ago

PAYUDARA BULAT MANTAP. TAK PAKAI BRA TAPI TEGANG DAN MEMBULAT PEJAL DILIHAT!!
.
.
Kini kembali seperti anak dara..
.
.
Payudara membulat mantap. Tak pakai bra pun, elok membulat dan tegang je..
.
.
Payudara makin lama makin tegang semula.
kini tidak jauh beza rupanya persis anak dara..
Encik husband pun dah start menjeling je hak dia dah di jaga sempurna
.
.
Takkan nak di biarkan makin layut ye tak payudara Cik Gojes tu?
.
.
Jom cuba sapu BCONFIDENT SERUM InshaAllah dapart mengembalikan bentuk payudara Cik Gojes yang dulu 😎😎
.
.
Pakej ikat En Suami kita sekali 😘😘
.
📱Whatsapp 010-8038122 📱Whatsapp 010-8038122 .
-
-
#bconfidentkl #neelofa #bconfidentshahalam #payudarakendur #bconfidenthq #bconfidentoffer #bconfidentjohor #bconfidentselangor #bconfidentmurah #bconfidentpromosi #bconfidentsabah #nursajat #originalproduk #bustup #trustedseller #igersmalaysia #serumpayudara #milkbooster #bconfidentsingapore #bconfident #fattahaminz #menyusukananak #viral2018 #naelofarhijab #pinklady
#payudaramontok #husna #bodysexy #ubatpayudara #munafik2

PAYUDARA BULAT MANTAP. TAK PAKAI BRA TAPI TEGANG DAN MEMBULAT PEJAL DILIHAT!!
.
.
Kini kembali seperti anak dara..
.
.
Payudara membulat mantap. Tak pakai bra pun, elok membulat dan tegang je..
.
.
Payudara makin lama makin tegang semula.
kini tidak jauh beza rupanya persis anak dara..
Encik husband pun dah start menjeling je hak dia dah di jaga sempurna
.
.
Takkan nak di biarkan makin layut ye tak payudara Cik Gojes tu?
.
.
Jom cuba sapu BCONFIDENT SERUM InshaAllah dapart mengembalikan bentuk payudara Cik Gojes yang dulu 😎😎
.
.
Pakej ikat En Suami kita sekali 😘😘
.
📱Whatsapp 010-8038122 📱Whatsapp 010-8038122 .
-
-
#bconfidentkl #neelofa #bconfidentshahalam #payudarakendur #bconfidenthq #bconfidentoffer #bconfidentjohor #bconfidentselangor #bconfidentmurah #bconfidentpromosi #bconfidentsabah #nursajat #originalproduk #bustup #trustedseller #igersmalaysia #serumpayudara #milkbooster #bconfidentsingapore #bconfident #fattahaminz #menyusukananak #viral2018 #naelofarhijab #pinklady 
#payudaramontok #husna #bodysexy #ubatpayudara #munafik2
4 0 10 hours ago

Didalam samar-samar cahaya ini, aku bertelingkuh duduk menghadapmu. Bauan kemenyan menjadi latar suasana ini. .
.
Aku membaca mantera-mantera yang ku simpan di setiap dada-dadamu, setiap kali kau berzikir mengagungkan Allah SWT, mantera-manteraku luntur dan titik-titik hitam yang menjadi benih kembali jernih. .
.
Kau selalu bertemu denganku, samada kau sedar ataupun tidak. Ya, Aku ada dalam dirimu, dan kau ada dalam diriku, mungkin sahaja imanmu yang menyebabkan aku sukar untuk bersatu, menjadi satu denganmu. .
.
Pernahkah kau menyentuhku? Jasadku dan anggota tubuhku ? Rasulullah SAW pernah bersabda tentangku : “ Jin terdiri dari tiga kelompok, satu kelompok memiliki sayap, dan mereka terbang di udara, satu kelompok berbentuk ular, dan satu kelompok tidak menetap dan berpindah-pindah.” HR At-Thabrani, Al Baihaqi dalam Al-Asma Wa Sifat. .
.
Aku sentiasa ada untuk dirimu, berjalan di dalam aliran darahmu hingga sampai ke hati dan aku akan menyalakan harapan agar kau memiliki penyakit sepertiku. .
.
Apa penyakit yang aku tumbuhkan di dalam jasadmu secara halus?? Nak tahu apa penyakit dalam jasad kite nih????jadi jom
DAPATKAN SEGERA❗❗❗⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazahnorhafizahmusa #ustazwadianuar #ustazadihidayat #ustadzhananattaki #ustadabdulsomad

Didalam samar-samar cahaya ini, aku bertelingkuh duduk menghadapmu. Bauan kemenyan menjadi latar suasana ini. .
.
Aku membaca mantera-mantera yang ku simpan di setiap dada-dadamu, setiap kali kau berzikir mengagungkan Allah SWT, mantera-manteraku luntur dan titik-titik hitam yang menjadi benih kembali jernih. .
.
Kau selalu bertemu denganku, samada kau sedar ataupun tidak. Ya, Aku ada dalam dirimu, dan kau ada dalam diriku, mungkin sahaja imanmu yang menyebabkan aku sukar untuk bersatu, menjadi satu denganmu. .
.
Pernahkah kau menyentuhku? Jasadku dan anggota tubuhku ? Rasulullah SAW pernah bersabda tentangku : “ Jin terdiri dari tiga kelompok, satu kelompok memiliki sayap, dan mereka terbang di udara, satu kelompok berbentuk ular, dan satu kelompok tidak menetap dan berpindah-pindah.” HR At-Thabrani, Al Baihaqi dalam Al-Asma Wa Sifat. .
.
Aku sentiasa ada untuk dirimu, berjalan di dalam aliran darahmu hingga sampai ke hati dan aku akan menyalakan harapan agar kau memiliki penyakit sepertiku. .
.
Apa penyakit yang aku tumbuhkan di dalam jasadmu secara halus?? Nak tahu apa penyakit dalam jasad kite nih????jadi jom
DAPATKAN SEGERA❗❗❗⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazahnorhafizahmusa #ustazwadianuar #ustazadihidayat #ustadzhananattaki #ustadabdulsomad
15 0 11 hours ago

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yg mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.

SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yg sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yg membungkam dan kebencian yg hadir tanpa diundang.
----------------------------------------------------

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yg mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.
…
SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yg sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yg membungkam dan kebencian yg hadir tanpa diundang.
----------------------------------------------------
13 1 11 hours ago

Perhalusi mimpi-mimpimu, andai kau kerap bermimpi kera atau binatang-binatang buas lain, ianya adalah tanda syaitan dari jenis Maarid yang sangat derhaka. Jumlah haiwan itu merujuk jumlah Syaitan pengganggu. .
.
Andai sering bermimpi ular hitam, tanda ianya adalah Syaitan bertugas sebagai khadam sihir. Apabila ularnya sudah menggigit atau melilit kakimu, maksudnya Syaitan sudah masuk ke tubuh orang disihir. .
.
Apabila dalam mimpi ularnya mengawasi dari jauh, tanda ia sedang mencari kesempatan masuk ketubuh sasaran sihirnya. Apabila ularnya besar, maka Syaitan ini memiliki kedudukan tinggi di kelompoknya.
.
Jika ularnya memiliki sayap, maka dia adalah dari jenis Jin terbang. Apabila ularnya hanya melata, maka ini jenis jin yang tinggal dirumah-rumah kau. Dan jika bermimpi kucing hitam berulang, juga tanda Jin ingin mengganggu.
.
DAPATKAN SEGERA!!!⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazwadianuar #ustazahnorhafizahmusa #ustazazharidrus #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazdasuki

Perhalusi mimpi-mimpimu, andai kau kerap bermimpi kera atau binatang-binatang buas lain, ianya adalah tanda syaitan dari jenis Maarid yang sangat derhaka. Jumlah haiwan itu  merujuk jumlah Syaitan pengganggu. .
.
Andai sering bermimpi ular hitam, tanda ianya adalah Syaitan bertugas sebagai khadam sihir. Apabila ularnya sudah menggigit atau melilit kakimu, maksudnya Syaitan sudah masuk ke tubuh orang disihir. .
.
Apabila dalam mimpi ularnya mengawasi dari jauh, tanda ia sedang mencari kesempatan masuk ketubuh sasaran sihirnya. Apabila ularnya besar, maka Syaitan ini memiliki kedudukan tinggi di kelompoknya.
.
Jika ularnya memiliki sayap, maka dia adalah dari jenis Jin terbang. Apabila ularnya hanya melata, maka ini jenis jin yang tinggal dirumah-rumah kau. Dan jika bermimpi kucing hitam berulang, juga tanda Jin ingin mengganggu.
.
DAPATKAN SEGERA!!!⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazwadianuar #ustazahnorhafizahmusa #ustazazharidrus #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazdasuki
3 0 11 hours ago

Tercari bouqet ala2 mahal tapi harga MURAH ?? PROMOSI PROMOSI !!! Harga kami RM30 sahaja you alls boleh dapat -Mug(Cawan) -Mini belon -Mini patung -Coklat
-Bunga2 (Prefer Selfpickup kbg kerian)

Detail pm
https://wa.me/601120909709
to order ✅
http://www.wasap.my/601120909709
.
#maluapebosku
#tiadaarahjodohkita
#cintabukankristal
#bahagiabukanbidaan
#cintafatamorgana
#cintatiadaganti
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#trekselebriti
#motifviral
#alamatnyacinta
#semerahcintahumairah
#sultanjohor
#sarangmadumurah
#isteriuntukdisewe
#bobodimanadancechallenge
#mentor7
#honeycomb
#gegarvaganza5
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#jannah
#pujaanhatikanda
#majalah3
#ajl33

Tercari bouqet ala2 mahal tapi harga MURAH ?? PROMOSI PROMOSI !!! Harga kami RM30 sahaja you alls boleh dapat -Mug(Cawan) -Mini belon -Mini patung -Coklat
-Bunga2 (Prefer Selfpickup kbg kerian)

Detail pm
https://wa.me/601120909709 
to order ✅
http://www.wasap.my/601120909709
.
#maluapebosku
#tiadaarahjodohkita
#cintabukankristal
#bahagiabukanbidaan
#cintafatamorgana
#cintatiadaganti
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#trekselebriti
#motifviral
#alamatnyacinta
#semerahcintahumairah
#sultanjohor
#sarangmadumurah
#isteriuntukdisewe
#bobodimanadancechallenge
#mentor7
#honeycomb
#gegarvaganza5
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#jannah
#pujaanhatikanda
#majalah3
#ajl33
2 0 12 hours ago

Bayangggkannn mulut uolsss sedangg mengigit madu saranggg dan madu nyaaa melimpahhh keluarrr meleleh lelehhh keluarrrr tanpa rasa berdosa, sedappp sangattt sampaii awekkk sebelahhh tertelann air liurrr.. Tak sabar nak makannnn??
Jangan risau service delivery kami memang sepantas harimau bintang berlari nak dapatkan duit raya! Ehhhh..
.
whatsapp 📲 01120909709
follow @butterbeey
@butterbeey
.
#isterikumembesar
#tiadaarahjodohkita
#cintabukankristal
#bahagiabukanbidaan
#cintafatamorgana
#cintatiadaganti
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#trekselebriti
#motifviral
#alamatnyacinta
#semerahcintahumairah
#sultanjohor
#sarangmadumurah
#isteriuntukdisewe
#bobodimanadancechallenge
#mentor7
#honeycomb
#gegarvaganza5
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#hantukaklimah
#majalah3
#dramasangat #AJL33q

Bayangggkannn mulut uolsss sedangg mengigit madu saranggg dan madu nyaaa melimpahhh keluarrr meleleh lelehhh keluarrrr tanpa rasa berdosa, sedappp sangattt sampaii awekkk sebelahhh tertelann air liurrr.. Tak sabar nak makannnn??
Jangan risau service delivery kami memang sepantas harimau bintang berlari nak dapatkan duit raya! Ehhhh..
.
whatsapp 📲 01120909709
follow @butterbeey
@butterbeey
.
#isterikumembesar
#tiadaarahjodohkita
#cintabukankristal
#bahagiabukanbidaan
#cintafatamorgana
#cintatiadaganti
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#trekselebriti
#motifviral
#alamatnyacinta
#semerahcintahumairah
#sultanjohor
#sarangmadumurah
#isteriuntukdisewe
#bobodimanadancechallenge
#mentor7
#honeycomb
#gegarvaganza5
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#hantukaklimah
#majalah3
#dramasangat #AJL33q
24 0 12 hours ago

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yg mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.

SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yg sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yg membungkam dan kebencian yg hadir tanpa diundang.
----------------------------------------------------

BUKU YANG BAKAL MENJAWAB PERSOALAN HIDUPMU
。 。
Mengapa sukar sekaliku meninggalkan kisah silamku?
.
Terpinggir dan disisihkan, apakah silapku?
.
Tuhan, jangan biarkan aku berputus asa.
.
Sunyi dan kosong di hatiku, bagaimana mampu ku lenyapkan?
.
Perlukah cinta manusia itu diagungkan?
.
Kenapa Engkau menjauhkan aku dengan semua kebahagiaanku?
.
Menangislah, ada Tuhan yg mendengar.
.
Sakit ini hadiah untuk ku ke Syurga
.
Tuhan, Jangan ditolak cinta ini.
.
Aku amat mencintainya, Mengapa kami dipisahkan?
.
Apa yang Tuhan lebih tahu dariku?
.
Mengapa adanya derita, ciptakan sahaja bahagia.
.
Pura - pura mengerti, sedang sakit membarah di hati
.
Derita orang yang Tuhan sembunyikan
.
Ya Allah, sembuhkan luka ini.
.
Perlukah aku bersedih untuknya?
.
Masa yang ditinggal pergi dan banyak lag
。。
Masa bagai berlari-lari meninggalkanku, terbiar didalam selimut sendu dan tangisan yang begitu sukar untuk kulukiskan. Kepada siapa inginku hamparkan debu-debu pilu yang kian menenggelamkan harapan demi harapan agar aku mampu melihat terbitnya sang suria kebahagiaan.
...
Oh Tuhan, aku benar-benar kesunyian, kekosongan. Luka dosa-dosaku menghayutkan aku kelembah keseronokkan yang memalitkan aku dengan kesengsaraan. Pujuklah rasa ini, agar kolam hati kan jernih kembali biarpun keruh-keruh dosa telah lama berkeladak didalamnya.
…
SYURGA BUATKU PENDOSA adalah hadiah buat hati-hati yg sudah tiada lagi harapan, hilang dalam kekaburan kepercayaan kepada diri dan Tuhan, tidak lagi tahu kemana arah yang ingin berjalan, Sukar sekali melawan khayalan dan kesepian yg membungkam dan kebencian yg hadir tanpa diundang.
----------------------------------------------------
59 1 13 hours ago

Cik jah oii.. Happy Cream bukan untuk aset wanita sahaja 🤭 Kalau rasa kulit dah kasar macam kertas pasir, sapu je Happy Cream ni "Dekat mana je boleh apply lotion ni cik su?" Selagi ada kulit hang sapu je la. Tumit kaki yang merekah pun boleh licin tau

Nak join kami beli Happy cream? 💃
#pinkladyberkesan #pinkladybodygoals #skyscrapers #pinkladyoriginal #munafik2 #kekechallengemalaysia #kekechallenge #neelofar #janganbencicintaku #tetekmontok #bodykerengge #suamisayang #missvketat #melayuseksi #melayuwedding #glamwedding #ferrariterbakar #seksi #breastbesar #rahsiarumahtanggabahagia #stokispinklady #hqpinklady #escaperoom #pujaanhatikanda #setelahcintaitupergi #ubatgemukmalaysia #ubatkurusmalaysia

Cik jah oii.. Happy Cream bukan untuk aset wanita sahaja 🤭 Kalau rasa kulit dah kasar macam kertas pasir, sapu je Happy Cream ni "Dekat mana je boleh apply lotion ni cik su?" Selagi ada kulit hang sapu je la. Tumit kaki yang merekah pun boleh licin tau

Nak join kami beli Happy cream? 💃
#pinkladyberkesan #pinkladybodygoals #skyscrapers #pinkladyoriginal #munafik2 #kekechallengemalaysia #kekechallenge #neelofar #janganbencicintaku #tetekmontok #bodykerengge #suamisayang #missvketat #melayuseksi #melayuwedding #glamwedding #ferrariterbakar #seksi #breastbesar #rahsiarumahtanggabahagia #stokispinklady #hqpinklady #escaperoom #pujaanhatikanda #setelahcintaitupergi  #ubatgemukmalaysia #ubatkurusmalaysia
5 0 13 hours ago

MENGAPA POKOK GHARQAD INI MEMBELA KAUM YAHUDI? …

Agak aneh sebenarnya bagi mereka yang tidak kenalinya. Masakan pohon boleh bercakap dan menyelamatkan manusia daripada diburu dan diikuti oleh pasukan Al Mahdi dan Nabi Isa AS. …

Sebagaimana yang disebutkan Nabi SAW, tidak akan terjadi hari kiamat, sehingga umat Islam memerangi Yahudi. Orang-orang Islam membunuh Yahudi sehingga Yahudi bersembunyi di sebalik batu dan pokok. …

Namun batu atau pokok berkata, "Wahai Muslim, wahai hamba Allah, inilah orang Yahudi di belakangku, kemarilah dan bunuh saja. Kecuali pokok Gharqad (yang tidak demikian), kerana termasuk pokok Yahudi. " (HR Muslim) …

Pokok Gharqad ini adalah termasuk pokok yang melindungi yahudi. Pokok inilah yang dijaga dengan rapi oleh pihak yahudi untuk dijadikan tempat persembunyian mereka. Buku Benca 2020 menceritakn tentang segala tanda - tanda dunia akhir zaman.
.
DAPATKAN SEGERA ! Tekan link Whatsapp di bawah⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau tekan di link bio @nuha_muslimstore 😘

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #ustazazharidrus #ustadzabdulsomad #usa🇺🇸 #ustazahnorhafizahmusa

MENGAPA POKOK GHARQAD INI MEMBELA KAUM YAHUDI? …

Agak aneh sebenarnya bagi mereka yang tidak kenalinya. Masakan pohon boleh bercakap dan menyelamatkan manusia daripada diburu dan diikuti oleh pasukan Al Mahdi dan Nabi Isa AS. …

Sebagaimana yang disebutkan Nabi SAW, tidak akan terjadi hari kiamat, sehingga umat Islam memerangi Yahudi. Orang-orang Islam membunuh Yahudi sehingga Yahudi bersembunyi di sebalik batu dan pokok. …

Namun batu atau pokok berkata, "Wahai Muslim, wahai hamba Allah, inilah orang Yahudi di belakangku, kemarilah dan bunuh saja. Kecuali pokok Gharqad (yang tidak demikian), kerana termasuk pokok Yahudi. " (HR Muslim) …

Pokok Gharqad ini adalah termasuk pokok yang melindungi yahudi. Pokok inilah yang dijaga dengan rapi oleh pihak yahudi untuk dijadikan tempat persembunyian mereka. Buku Benca 2020 menceritakn tentang segala tanda - tanda dunia akhir zaman.
.
DAPATKAN SEGERA ! Tekan link Whatsapp di bawah⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau tekan di link bio @nuha_muslimstore 😘

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #ustazazharidrus #ustadzabdulsomad #usa🇺🇸 #ustazahnorhafizahmusa
30 0 13 hours ago

TANAH ARAB YANG DULUNYA BERUPA PADANG PASIR , KINI KEMBALI MENGHIJAU. ADAKAH INI SALAH SATU PERTANDA YANG DUNIA AKAN KIAMAT?
….
Banyak yang tidak mengetahui asalnya tanah Arab adalah kawasan paling awal dihuni, dan ketika itu ia adalah kawasan hijau yang subur. Tapi setelah zaman ais pertama, maka terjadi perubahan pertama dan tanah Arab menjadi padang pasir. Namun, jika berlaku zaman ais kedua, di mana kutub akan cair, tanah Arab akan kembali menghijau dan sungai-sungai akan mengalir kembali.

Mengenai hadis Muaz bin Jabal di Tabuk, sememangnya sahih, Tabuk sekarang di Arab Saudi adalah hijau dan antara kawasan pertanian utama di Saudi. Baru-baru ini berlakunya banjir di kawasan berkenaan yang semestinya itulah yang aneh dari lumrah kebiasaan.

DAPATKAN SEKARANG! ⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau boleh tekan di link bio @nuha_muslimstore 😘

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #usa🇺🇸 #ustadzabdulsomad #ustazdondaniyal

TANAH ARAB YANG DULUNYA BERUPA PADANG PASIR , KINI KEMBALI MENGHIJAU. ADAKAH INI SALAH SATU PERTANDA YANG DUNIA AKAN KIAMAT?
….
Banyak yang tidak mengetahui asalnya tanah Arab adalah kawasan paling awal dihuni, dan ketika itu ia adalah kawasan hijau yang subur. Tapi setelah zaman ais pertama, maka terjadi perubahan pertama dan tanah Arab menjadi padang pasir. Namun, jika berlaku zaman ais kedua, di mana kutub akan cair, tanah Arab akan kembali menghijau dan sungai-sungai akan mengalir kembali.
…
Mengenai hadis Muaz bin Jabal di Tabuk, sememangnya sahih, Tabuk sekarang di Arab Saudi adalah hijau dan antara kawasan pertanian utama di Saudi. Baru-baru ini berlakunya banjir di kawasan berkenaan yang semestinya itulah yang aneh dari lumrah kebiasaan.

DAPATKAN SEKARANG! ⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau boleh tekan di link bio @nuha_muslimstore 😘

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #usa🇺🇸 #ustadzabdulsomad #ustazdondaniyal
4 0 13 hours ago

ADAKAH DAJJAL MAMPU UNTUK MEMBERIKAN SYURGA DAN NERAKA?

Disaat Dajjal keluar nanti akan ada dua orang perempuan yang cantik bagaikan bidadari di Syurga. Dajjal diberi kelebihan oleh Allah untuk menguji keimanan manusia. Makananan orang – orang yang beriman ketika itu adalah hanyalah SubhanaAllah, La Ilaha Ilallah, dan Allahu Akhbar.

Dajjal mampu untuk menyuburkan makanan, turunkan hujan dan menghidupkan orang yang sudah mati. Manusia yang tidak mempunyai pegangan yang kuat , akan menjadi pengikutnya.

Dajjal akan mengaku bahawa dirinya adalah Tuhan. Dia akan bawakan kita Syurga dan Neraka. Padahal yang sebenarnya Syurga baginya adalah Neraka, manakala Neraka baginya adalah Syurga.

Marilah sama-sama kita mengamalkan surah Al-Khafi supaya diri kita terlindung daripada fitnah Dajjal.

Korang dah order ke belum, buku TERBARU hasil karya Ustaz Hadi Fayyadh

Whatsapp SEGERA! ⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau boleh tekan di link bio yer😘 @nuha_muslimstore

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #ustazazharidrus #ustadzabdulsomad

ADAKAH DAJJAL MAMPU UNTUK MEMBERIKAN SYURGA DAN NERAKA?
…
Disaat Dajjal keluar nanti akan ada dua orang perempuan yang cantik bagaikan bidadari di Syurga. Dajjal diberi kelebihan oleh Allah untuk menguji keimanan manusia. Makananan orang – orang yang beriman ketika itu adalah hanyalah SubhanaAllah, La Ilaha Ilallah, dan Allahu Akhbar.
…
Dajjal mampu untuk menyuburkan makanan, turunkan hujan dan menghidupkan orang yang sudah mati. Manusia yang tidak mempunyai pegangan yang kuat , akan menjadi pengikutnya.
…
Dajjal akan mengaku bahawa dirinya adalah Tuhan. Dia akan bawakan kita Syurga dan Neraka. Padahal yang sebenarnya Syurga baginya adalah Neraka, manakala Neraka baginya adalah Syurga.
…
Marilah sama-sama kita mengamalkan surah Al-Khafi supaya diri kita terlindung daripada fitnah Dajjal.
…
Korang dah order ke belum, buku TERBARU hasil karya Ustaz Hadi Fayyadh
…
Whatsapp SEGERA! ⤵
📦 www.wasap.my/60139217793/nak+tahu+detail+buku
Atau boleh tekan di link bio yer😘 @nuha_muslimstore

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #ustazjafriabubakarmahmoodi #ustazwadianuar #ustazazharidrus #ustadzabdulsomad
6 0 13 hours ago

“... Setiap malam saya akan diganggu dengan mimpi yang cukup menyeramkan...”
..
Itu antara pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang wanita yang mempunyai kisah hidup silam yang hitam dan menyebabkan seluruh jati dirinya bagai dibelenggu sesuatu yang sukar dibendung.
...
“Ia beri kesan yang sangat mendalam kepada saya, sehinggakan saya sukar untuk menerima siapa diri saya yang sebenar hampir 9 tahun..” tambahnya lagi, hidup tertekan dan stress menyebabkannya pernah beberapa kali berniat untuk membunuh diri.
..
“Allah beri peluang saya melihat, ujian dan dosa saya sebagai satu rahmat untuk saya perbaiki diri dan kembali, Buku Syurga buatku pendosa benar-benar sentuh hati saya yang dah beku dengan dosa untuk mula mencari siapa diri saya sebenar”
..
Perkongsian itu ditulis di dalam email yang dikirimkan kepada penulis sebagai salah satu pengalaman yang sukar dilupakannya dan bersyukur kini hidupnya berubah secara beransur-ansur untuk kembali normal seperti orang lain.
..
#syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh

“... Setiap malam saya akan diganggu dengan mimpi yang cukup menyeramkan...”
..
Itu antara pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang wanita yang mempunyai kisah hidup silam yang hitam dan menyebabkan seluruh jati dirinya bagai dibelenggu sesuatu yang sukar dibendung.
...
“Ia beri kesan yang sangat mendalam kepada saya, sehinggakan saya sukar untuk menerima siapa diri saya yang sebenar hampir 9 tahun..” tambahnya lagi, hidup tertekan dan stress menyebabkannya pernah beberapa kali berniat untuk membunuh diri.
..
“Allah beri peluang saya melihat, ujian dan dosa saya sebagai satu rahmat untuk saya perbaiki diri dan kembali, Buku Syurga buatku pendosa benar-benar sentuh hati saya yang dah beku dengan dosa untuk mula mencari siapa diri saya sebenar”
..
Perkongsian itu ditulis di dalam email yang dikirimkan kepada penulis sebagai salah satu pengalaman yang sukar dilupakannya dan bersyukur kini hidupnya berubah secara beransur-ansur untuk kembali normal seperti orang lain.
..
#syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh
100 1 13 November, 2019

Dakyah yang menyesatkan. Berhati-hati ya . Banyak 'keychain' itu dijual . Tak silap di Madinah pun saya pernah jumpa. .
.
Ikuti kupasannya di Universiti Sultan Azlan Shah (USAS), Dewan Serbaguna Jam 8.45 Malam .See U there.
.
TAG rakan-rakan supaya mereka juga tahu.
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh READYSTOCK 💥 Promosi Percuma 1 Buku 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Dakyah yang menyesatkan. Berhati-hati ya . Banyak 'keychain' itu dijual . Tak silap di Madinah pun saya pernah jumpa. .
.
Ikuti kupasannya di Universiti Sultan Azlan Shah (USAS), Dewan Serbaguna Jam 8.45 Malam .See U there.
.
TAG rakan-rakan supaya mereka juga tahu.
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh READYSTOCK 💥 Promosi Percuma 1 Buku 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
38 0 13 November, 2019

“... Setiap malam saya akan diganggu dengan mimpi yang cukup menyeramkan...”
..
Itu antara pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang wanita yang mempunyai kisah hidup silam yang hitam dan menyebabkan seluruh jati dirinya bagai dibelenggu sesuatu yang sukar dibendung.
...
“Ia beri kesan yang sangat mendalam kepada saya, sehinggakan saya sukar untuk menerima siapa diri saya yang sebenar hampir 9 tahun..” tambahnya lagi, hidup tertekan dan stress menyebabkannya pernah beberapa kali berniat untuk membunuh diri.
..
“Allah beri peluang saya melihat, ujian dan dosa saya sebagai satu rahmat untuk saya perbaiki diri dan kembali, Buku Syurga buatku pendosa benar-benar sentuh hati saya yang dah beku dengan dosa untuk mula mencari siapa diri saya sebenar”
..
Perkongsian itu ditulis di dalam email yang dikirimkan kepada penulis sebagai salah satu pengalaman yang sukar dilupakannya dan bersyukur kini hidupnya berubah secara beransur-ansur untuk kembali normal seperti orang lain.
..
#syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh

“... Setiap malam saya akan diganggu dengan mimpi yang cukup menyeramkan...”
..
Itu antara pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang wanita yang mempunyai kisah hidup silam yang hitam dan menyebabkan seluruh jati dirinya bagai dibelenggu sesuatu yang sukar dibendung.
...
“Ia beri kesan yang sangat mendalam kepada saya, sehinggakan saya sukar untuk menerima siapa diri saya yang sebenar hampir 9 tahun..” tambahnya lagi, hidup tertekan dan stress menyebabkannya pernah beberapa kali berniat untuk membunuh diri.
..
“Allah beri peluang saya melihat, ujian dan dosa saya sebagai satu rahmat untuk saya perbaiki diri dan kembali, Buku Syurga buatku pendosa benar-benar sentuh hati saya yang dah beku dengan dosa untuk mula mencari siapa diri saya sebenar”
..
Perkongsian itu ditulis di dalam email yang dikirimkan kepada penulis sebagai salah satu pengalaman yang sukar dilupakannya dan bersyukur kini hidupnya berubah secara beransur-ansur untuk kembali normal seperti orang lain.
..
#syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh
101 1 13 November, 2019

Dakyah yang menyesatkan. Berhati-hati ya . Banyak 'keychain' itu dijual . Tak silap di Madinah pun saya pernah jumpa. .
.
Ikuti kupasannya di Universiti Sultan Azlan Shah (USAS), Dewan Serbaguna Jam 8.45 Malam .See U there.
.
TAG rakan-rakan supaya mereka juga tahu.
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh Promosi Percuma Buku 💖
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Dakyah yang menyesatkan. Berhati-hati ya . Banyak 'keychain' itu dijual . Tak silap di Madinah pun saya pernah jumpa. .
.
Ikuti kupasannya di Universiti Sultan Azlan Shah (USAS), Dewan Serbaguna Jam 8.45 Malam .See U there.
.
TAG rakan-rakan supaya mereka juga tahu.
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh Promosi Percuma Buku 💖
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
122 4 13 November, 2019

Spesifikasi Kaos:
.
.

Berbahan Cotton Combed 30s (tidak terlalu tebal hingga nyaman dan adem dipakai) dengan material dibuat menggunakan teknologi Anti Bacterial SilverPlus sehingga kaos bisa menyerap keringat tanpa bau karena ion perak yang terkandung di dalam kain akan mematikan bakteri dan membuat efek segar ketika dipakai.
.
.

Pilihan Warna Lengan Pendek:
Putih
Hitam
Abu-abu
Biru Navy
Biru Terang
Merah Marun
.
.
Spesifikasi Sablon:
Digital Cuting Polyflex
Double Heat Press
.
.
Ukuran Kaos (Lebar x Tinggi)
M : 50×68
L : 52×70
XL : 54×72
XXL : 56×74
.
.
Semua kaosnya ini READY STOCK. Proses order 1-2 hari weekdays.
.
.
Untuk pemesanan, silahkan hubungi Distro KDI terdekat. .
.

#kaosdakwahislami #kaosdakwah #tshirtdakwah #kaosislami #jualkaosdakwah #kaosdakwahmuslimah #kaosdakwahcouple #munafiq #munafiqun #munafik #munafik2 #pernahmunafik #temanmunafik #munafikun #islam #sunnah #muslim #urdupoetry #quotes #islamicreminders #muslims #quran #hadith #tawheed #noumanalikhan #prophetmohammed #hadeeth #learnislam #allahuakbar #prophetmuhammadﷺ

Spesifikasi Kaos:
.
.

Berbahan Cotton Combed 30s (tidak terlalu tebal hingga nyaman dan adem dipakai) dengan material dibuat menggunakan teknologi Anti Bacterial SilverPlus sehingga kaos bisa menyerap keringat tanpa bau karena ion perak yang terkandung di dalam kain akan mematikan bakteri dan membuat efek segar ketika dipakai.
.
.

Pilihan Warna Lengan Pendek:
Putih
Hitam
Abu-abu
Biru Navy
Biru Terang
Merah Marun
.
.
Spesifikasi Sablon:
Digital Cuting Polyflex
Double Heat Press
.
.
Ukuran Kaos (Lebar x Tinggi)
M : 50×68
L : 52×70
XL : 54×72
XXL : 56×74
.
.
Semua kaosnya ini READY STOCK. Proses order 1-2 hari weekdays.
.
.
Untuk pemesanan, silahkan hubungi Distro KDI terdekat. .
.

#kaosdakwahislami #kaosdakwah #tshirtdakwah #kaosislami #jualkaosdakwah #kaosdakwahmuslimah #kaosdakwahcouple #munafiq #munafiqun #munafik #munafik2 #pernahmunafik #temanmunafik #munafikun #islam #sunnah #muslim #urdupoetry #quotes #islamicreminders #muslims #quran #hadith #tawheed  #noumanalikhan #prophetmohammed #hadeeth #learnislam #allahuakbar #prophetmuhammadﷺ
8 0 13 November, 2019

AKU GUNAKANYA UNTUK MENARIK MANUSIA DEKAT PADAKU, LALU AKU BERMAKSIAT…

“Ya allah, dahulu jasad inilah yang aku jaga dan pelihara. Aku gunakannya untuk menarik seramai mungkin manusia untuk dekat dengan aku, lalu aku bermaksiat dan derhaka kepadamu.

“Ya allah dahiku jarang sekali sujud menyembahMU,.
Bibirku tidak basah menyebut asma-MU,.
Mataku tidak selalu menatap Al-QuranMU..
Tanganku tidak selalu bersedekah kernaMU..
Kakiku tidak selalu melangkah ke rumahMU..
Hatiku tidak selalu mengingatiMU..”

Buih-buih rindu untuk kembali beramal andai diberi kesempatan bertalu-talu di lantunkan. Namun, aku tidak tatahu adakah memang aku sudah benar-benar di alam pengakhiran, menuju bertemu sang Tuhan atau hanya ilusi dan khayalan. Aku resah.

Penyesalan, datangnya selalu belakangan. Masih beruntung jika masih ada kesempatan untuk perbaiki diri. Bagaimana jika penyesalan setelah kita mati, disaat mustahil kesempatan terulang kembali.? Kembali ke jalan allah sebelum terlambat. JOM dapatkan sekarang buku “Semusim Di Barzakh” yang memberi manfaat kepada kita semua. DAPATKAN koleksi-koleksi @hadi_fayyadh di MPH, Popular, dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
Jom beli Buku Hadi Fayyadh READYSTOCK 💥 Buku Percuma Boleh Pilih 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

AKU GUNAKANYA UNTUK MENARIK MANUSIA DEKAT PADAKU, LALU AKU BERMAKSIAT…
…
“Ya allah, dahulu jasad inilah yang aku jaga dan pelihara. Aku gunakannya untuk menarik seramai mungkin manusia untuk dekat dengan aku, lalu aku bermaksiat dan derhaka kepadamu.
…
“Ya allah dahiku jarang sekali sujud menyembahMU,.
Bibirku tidak basah menyebut asma-MU,.
Mataku tidak selalu menatap Al-QuranMU..
Tanganku tidak selalu bersedekah kernaMU..
Kakiku tidak selalu melangkah ke rumahMU..
Hatiku tidak selalu mengingatiMU..”
…
Buih-buih rindu untuk kembali beramal andai diberi kesempatan bertalu-talu  di lantunkan. Namun, aku tidak tatahu adakah memang aku sudah benar-benar di alam pengakhiran, menuju bertemu sang Tuhan atau hanya ilusi dan khayalan. Aku resah.
… 
Penyesalan, datangnya selalu belakangan. Masih beruntung jika masih ada kesempatan untuk perbaiki diri. Bagaimana jika penyesalan setelah kita mati, disaat mustahil kesempatan terulang kembali.? Kembali ke jalan allah sebelum terlambat. JOM dapatkan sekarang buku “Semusim Di Barzakh” yang memberi manfaat kepada kita semua. DAPATKAN koleksi-koleksi @hadi_fayyadh di MPH, Popular, dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
Jom beli Buku Hadi Fayyadh READYSTOCK 💥 Buku Percuma Boleh Pilih 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
5 0 13 November, 2019

AKU GUNAKANYA UNTUK MENARIK MANUSIA DEKAT PADAKU, LALU AKU BERMAKSIAT…

“Ya allah, dahulu jasad inilah yang aku jaga dan pelihara. Aku gunakannya untuk menarik seramai mungkin manusia untuk dekat dengan aku, lalu aku bermaksiat dan derhaka kepadamu.

“Ya allah dahiku jarang sekali sujud menyembahMU,.
Bibirku tidak basah menyebut asma-MU,.
Mataku tidak selalu menatap Al-QuranMU..
Tanganku tidak selalu bersedekah kernaMU..
Kakiku tidak selalu melangkah ke rumahMU..
Hatiku tidak selalu mengingatiMU..”

Buih-buih rindu untuk kembali beramal andai diberi kesempatan bertalu-talu di lantunkan. Namun, aku tidak tatahu adakah memang aku sudah benar-benar di alam pengakhiran, menuju bertemu sang Tuhan atau hanya ilusi dan khayalan. Aku resah.

Penyesalan, datangnya selalu belakangan. Masih beruntung jika masih ada kesempatan untuk perbaiki diri. Bagaimana jika penyesalan setelah kita mati, disaat mustahil kesempatan terulang kembali.? Kembali ke jalan allah sebelum terlambat. JOM dapatkan sekarang buku “Semusim Di Barzakh” yang memberi manfaat kepada kita semua. DAPATKAN koleksi-koleksi @hadi_fayyadh di MPH, Popular, dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
Jom Beli Buku Hadi Fayyadh dapat Percuma Buku Boleh Pilih 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

AKU GUNAKANYA UNTUK MENARIK MANUSIA DEKAT PADAKU, LALU AKU BERMAKSIAT…
…
“Ya allah, dahulu jasad inilah yang aku jaga dan pelihara. Aku gunakannya untuk menarik seramai mungkin manusia untuk dekat dengan aku, lalu aku bermaksiat dan derhaka kepadamu.
…
“Ya allah dahiku jarang sekali sujud menyembahMU,.
Bibirku tidak basah menyebut asma-MU,.
Mataku tidak selalu menatap Al-QuranMU..
Tanganku tidak selalu bersedekah kernaMU..
Kakiku tidak selalu melangkah ke rumahMU..
Hatiku tidak selalu mengingatiMU..”
…
Buih-buih rindu untuk kembali beramal andai diberi kesempatan bertalu-talu  di lantunkan. Namun, aku tidak tatahu adakah memang aku sudah benar-benar di alam pengakhiran, menuju bertemu sang Tuhan atau hanya ilusi dan khayalan. Aku resah.
… 
Penyesalan, datangnya selalu belakangan. Masih beruntung jika masih ada kesempatan untuk perbaiki diri. Bagaimana jika penyesalan setelah kita mati, disaat mustahil kesempatan terulang kembali.? Kembali ke jalan allah sebelum terlambat. JOM dapatkan sekarang buku “Semusim Di Barzakh” yang memberi manfaat kepada kita semua. DAPATKAN koleksi-koleksi @hadi_fayyadh di MPH, Popular, dan agen-agen kami yang SAH.
.
.
Jom Beli Buku Hadi Fayyadh dapat Percuma Buku Boleh Pilih 🔥
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
17 0 13 November, 2019

MAKAN SEDAP TAPI BOLEH BOLEH TURUN 5-10KG. YG LAGI BEST MAKANAN SEMUA SIHAT AND KENYANG😆🤩
...
Makan sihat, badan pon sihat, kurus pon dapat😆🤩
...
Click link di Bio sekarang sebab pendaftaran utk sesi #Jomkurus2020 dah dibuka! 😆
...
Korang daftar! Korang dapat....
...
Meal plan zig zag!
Coaching 1 to 1!
WhatsApp group support!
Kawan² yg ada niat yg sama nak kurus dan sihat!
Hadiah percuma bagi peserta baru daftar! 🤩
...
Dan apa yg paling best?
SEMUANYAAAA ONLINE! 😆🤩💯🔥
...
Korang jauh mana pon... Semua kat WhatsApp jee!!!
...
...
Korang tahu apa yg lagi BEST?
Exercise tak diwajibkan dan boleh je turun 5-10KG!!! 💯🔥
...
Click and daftar now and be one of the lucky participants yg dapat hadiah daripada saya😆
...
...
#tv3 #munafik2 #pushupbra #fitness #kurussihat #tipskurus #makanansihat #neelofa #fattzura #aidajebat #assalamualaikum #nur #herbalifemurah #coachkurus #whatssap #jomkurus1malaysia #jubahmurah #diettips #malaysiancover #makan #eatsmart #makanansihat #trending #mochakaubahagia2 #abambocey #wanitahariini #girls

MAKAN SEDAP TAPI BOLEH BOLEH TURUN 5-10KG. YG LAGI BEST MAKANAN SEMUA SIHAT AND KENYANG😆🤩
...
Makan sihat, badan pon sihat, kurus pon dapat😆🤩
...
Click link di Bio sekarang sebab pendaftaran utk sesi #Jomkurus2020 dah dibuka! 😆
...
Korang daftar! Korang dapat....
...
Meal plan zig zag!
Coaching 1 to 1!
WhatsApp group support!
Kawan² yg ada niat yg sama nak kurus dan sihat!
Hadiah percuma bagi peserta baru daftar! 🤩
...
Dan apa yg paling best?
SEMUANYAAAA ONLINE! 😆🤩💯🔥
...
Korang jauh mana pon... Semua kat WhatsApp jee!!!
...
...
Korang tahu apa yg lagi BEST?
Exercise tak diwajibkan dan boleh je turun 5-10KG!!! 💯🔥
...
Click and daftar now and be one of the lucky participants yg dapat hadiah daripada saya😆
...
...
#tv3 #munafik2 #pushupbra #fitness #kurussihat #tipskurus #makanansihat #neelofa #fattzura #aidajebat #assalamualaikum #nur #herbalifemurah #coachkurus #whatssap #jomkurus1malaysia #jubahmurah #diettips #malaysiancover #makan #eatsmart #makanansihat #trending #mochakaubahagia2 #abambocey #wanitahariini #girls
17 0 13 November, 2019

Berminat dengan madu sarang lebah? 🍯🍯🍯 VIRAL 🍯🍯🍯 🍯🍯🍯🍯VIRALLLL 🍯🍯🍯🍯 🍯🍯🍯🍯🍯VIRALLLLLLL 🍯🍯🍯🍯🍯 🍯🐝 QueenB 🐝🍯 -100grm
-300grm
-700grm

Madu Queen B 100% ORIGINAL. Madu beserta sarang ini mempamerkan lagi keaslian madu ini. Kepada penggemar madu, inilah masanya untuk anda membeli madu beserta sarangnya!

Apa yang menarik tentang madu QueenB ini???
selain daripada kita dapat makan madu kita juga dapat kebaikan dari sarangnya (propolis)

Kelebihan dan khasiat madu QueenB : ✔Makanan Sunnah
✔Merupakan sumber nutrisi yang lengkap
✔PRODUK ALAM SEMULAJADI
✔Mengawal kandungan gula dalam darah
✔Anti oksida
✔Membaiki sistem saluran pencernaan
✔Merawat luka ✔Meredakan batuk
✔Meningkatkan stamina
✔Boleh dipakai sebagai masker muka

Dia pack sekali dengan sarang daa... kini semua boleh merasi madu bersarang asli QueenB dengan harga mampu milik. Tak percaya?
Jom whatsapp)http://Www.wasap.my/60172005099
.
#pesanpadahati
#diamenanturahsia
#setelahkudimiliki
#30pesanansuara
#setelahcintaitupergi
#rahsiahatiperempuan
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#satukanrasa
#motifviral
#alamatnyacinta
#cintatanpahenti
#mukbang
#sarangmadukluang
#nur2
#leftenanzana
#pusaka
#bosskita
#curicuricinta
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#andainyatakdir2
#hantukaklimah
#majalah3
#dramasangat
#maluapabossku

Berminat dengan madu sarang lebah? 🍯🍯🍯 VIRAL 🍯🍯🍯 🍯🍯🍯🍯VIRALLLL 🍯🍯🍯🍯 🍯🍯🍯🍯🍯VIRALLLLLLL 🍯🍯🍯🍯🍯 🍯🐝 QueenB 🐝🍯 -100grm
-300grm
-700grm

Madu Queen B 100% ORIGINAL. Madu beserta sarang ini mempamerkan lagi keaslian madu ini. Kepada penggemar madu, inilah masanya untuk anda membeli madu beserta sarangnya!

Apa yang menarik tentang madu QueenB ini???
selain daripada kita dapat makan madu kita juga dapat kebaikan dari sarangnya (propolis)

Kelebihan dan khasiat madu QueenB : ✔Makanan Sunnah
✔Merupakan sumber nutrisi yang lengkap
✔PRODUK ALAM SEMULAJADI
✔Mengawal kandungan gula dalam darah
✔Anti oksida
✔Membaiki sistem saluran pencernaan
✔Merawat luka ✔Meredakan batuk
✔Meningkatkan stamina
✔Boleh dipakai sebagai masker muka

Dia pack sekali dengan sarang daa... kini semua boleh merasi madu bersarang asli QueenB dengan harga mampu milik. Tak percaya? 
Jom whatsapp)http://Www.wasap.my/60172005099
.
#pesanpadahati
#diamenanturahsia
#setelahkudimiliki
#30pesanansuara
#setelahcintaitupergi
#rahsiahatiperempuan
#Assalamualaikum
#zahirtakterucap
#satukanrasa
#motifviral
#alamatnyacinta
#cintatanpahenti
#mukbang
#sarangmadukluang
#nur2
#leftenanzana
#pusaka
#bosskita
#curicuricinta
#sarangmadumelaka
#madusarangmelaka
#cikreenencikngokngek
#makanansunnah
#MeleTOP #munafik2
#andainyatakdir2
#hantukaklimah
#majalah3
#dramasangat
#maluapabossku
20 0 13 November, 2019

Hush Hush TERBUKTI berkesan untuk:
.
.
💋Membesarkan saiz payudara dan punggung
💋Menegangkan payudara dan lurah
💋Menguatkan semula tisu payudara dan punggung
💋Mengurangkan stretch mark dan selulit
💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
💋Mengatasi masalah payudara leper kerana menyusu
💋Menaikkan semula punggung yang jatuh
💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara
.
.
#munafik2 #aliffaziz #khainana #resepimudah #setelahkudimiliki

Hush Hush TERBUKTI berkesan untuk:
.
.
💋Membesarkan saiz payudara dan punggung
💋Menegangkan payudara dan lurah
💋Menguatkan semula tisu payudara dan punggung
💋Mengurangkan stretch mark dan selulit
💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
💋Mengatasi masalah payudara leper kerana menyusu
💋Menaikkan semula punggung yang jatuh
💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara
.
.
#munafik2 #aliffaziz #khainana #resepimudah #setelahkudimiliki
5 0 13 November, 2019

Repost by @hadi_fayyadh ~SYURGA BUATKU PENDOSA
.
Apapun yang ingin kamu katakan, sebenarnya dunia itu adalah penjara bagi seorang Mukmin. Maknanya, di dunia ini kamu tidak boleh bergerak kesana kemari sesuka hatimu sedang ada yang memerhatikanmu, lantas bagaimana pula di Syurga?
..
Berlarilah kemana sahaja, penjuru timur dan barat sambil menyanyi riang tidak ada sesiapa yang akan memarahimu lagi kerana masing- masing sudah terbina mahligai yang luas dan indah, tampaknya sukar sekali digambarkan. Masya Allah. Inilah janji-NYA, untuk siapa? Untuk mereka yang menderita menahan dosanya di dunia.
..
Mari mengintai bersamaku, Selembar demi lembar kamu bacakan kisah pencinta yang dahulunya mereka juga berdosa, kekuatan sabar dan tabah, diangkat Allah menjadi para wali-NYA dan para kekasih-NYA.
...
Adakah semudah itu duhai pembaca yang dicintai Allah? Tentunya tidak. Susahnya seperti kamu terpaksa menelan ubat pahit, namun akhirnya ia merupakan ubat yang paling mujarab. ...
...
Mari selusuri sebuah perjalanan hati syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh di pasaran sekarang.
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Repost by @hadi_fayyadh ~SYURGA BUATKU PENDOSA
.
Apapun yang ingin kamu katakan, sebenarnya dunia itu adalah penjara bagi seorang Mukmin. Maknanya, di dunia ini kamu tidak boleh bergerak kesana kemari sesuka hatimu sedang ada yang memerhatikanmu, lantas bagaimana pula di Syurga?
..
Berlarilah kemana sahaja, penjuru timur dan barat sambil menyanyi riang tidak ada sesiapa yang akan memarahimu lagi kerana masing- masing sudah terbina mahligai yang luas dan indah, tampaknya sukar sekali digambarkan. Masya Allah. Inilah janji-NYA, untuk siapa? Untuk mereka yang menderita menahan dosanya di dunia.
..
Mari mengintai bersamaku, Selembar demi lembar kamu bacakan kisah pencinta yang dahulunya mereka juga berdosa, kekuatan sabar dan tabah, diangkat Allah menjadi para wali-NYA dan para kekasih-NYA.
...
Adakah semudah itu duhai pembaca yang dicintai Allah? Tentunya tidak. Susahnya seperti kamu terpaksa menelan ubat pahit, namun akhirnya ia merupakan ubat yang paling mujarab. ...
...
Mari selusuri sebuah perjalanan hati syurgabuatkupendosa by @hadi_fayyadh di pasaran sekarang.
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
93 0 12 November, 2019

Repost by @stokis_hadifayyadh_kualalumpur

Ramalan demi ramalan dilakukan oleh Jabatan Aeroangkasa daripada pelbagai negara, namun semua bersepakat bahawa jangkaan pada tahun 2029 Bumi akan menerima 'Pelawat Mega' yang berkali -kali ganda saiznya jika hendak dibandingkan dengan 'pelawat' sebelum ini.
.
Semoga ianya hanya sekadar ramalan, dan tidak menjadi kenyataan. Amin. Allah penentu segalanya.
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Repost by @stokis_hadifayyadh_kualalumpur

Ramalan demi ramalan dilakukan oleh Jabatan Aeroangkasa daripada pelbagai negara, namun semua bersepakat bahawa jangkaan pada tahun 2029 Bumi akan menerima 'Pelawat Mega' yang berkali -kali ganda saiznya jika hendak dibandingkan dengan 'pelawat' sebelum ini.
.
Semoga ianya hanya sekadar ramalan, dan tidak menjadi kenyataan. Amin. Allah penentu segalanya.
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
58 0 12 November, 2019

Repost by @stokis_hadifayyadh_kualalumpur

Menurut sumber, satu gumpalan besar awan aneh muncul dan kedudukkanya sangat rendah serta hampir menutupi sebuah bandar, Benar, dunia sudah terlalu tua untuk kita. Masihkah kita melihat tanpa berbuat apa-apa persediaan ?
.
.
Cc @bangsa.akhirzaman
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh READYSTOCK
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh #iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia

Repost by @stokis_hadifayyadh_kualalumpur

Menurut sumber, satu gumpalan besar awan aneh muncul dan kedudukkanya sangat rendah serta hampir menutupi sebuah bandar, Benar, dunia sudah terlalu tua untuk kita. Masihkah kita melihat tanpa berbuat apa-apa persediaan ?
.
.
Cc @bangsa.akhirzaman
.
.
Jom dapatkan buku Hadi Fayyadh READYSTOCK
.
.

#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #ablaasa #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #infinitywar #munafik2 #TeamAlinIkmal #thelastkingdombyhadifayyadh#iman #kualalumpur #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman  #kiamat #akhirzaman #islamicquotes #islamituindah #nusantara #malaysia
67 3 12 November, 2019

Top #Munafik2 posts

Kabeh konco ki asu, tapi enek sing bener bener asu
Cocotan nang ngarepe dewe A, pindah gone konco dadi B, bar kui dadi C
Ha ha ha gur mung tak guyu, tekan sepiro kancane tekan sepiro ndue kancane ,
Konco ora isoh dirego go bondo, kecuali rego awakmu dewe,
Yo po ora yo,
Ora enek jenenge (Regane kekencan) enek e ( Regane koe ki piro) , ,
Su asu
,
T_shirt : @bubulapparel
#asu
#munafik2
#koncobajingan
#koncoasu

Kabeh konco ki asu,  tapi enek sing bener bener asu
Cocotan nang ngarepe dewe A,  pindah gone konco dadi B,  bar kui dadi C
Ha ha ha gur mung tak guyu,  tekan sepiro kancane tekan sepiro ndue kancane , 
Konco ora isoh dirego go bondo,  kecuali rego awakmu dewe, 
Yo po ora yo, 
Ora enek jenenge (Regane kekencan)  enek e ( Regane koe ki piro) , , 
Su asu
, 
T_shirt : @bubulapparel 
#asu 
#munafik2 
#koncobajingan 
#koncoasu
6,703 74 13 May, 2019

SATU-SATUNYA SAHABAT NABI SAW YANG MASIH HIDUP.
.
Inilah pohon tempat berteduhnya Nabi SAW yang ketika itu berusia lingkungan 9 atau 12 tahun ( mengikut sesetengah riwayat ) bersama Bapa Saudaranya Abu Talib ketika pergi berdagang.
.
Ketika Nabi dan Bapa Saudaranya Abu Talib sedang berteduh mereka dikejutkan dengan kedatangan seorang biarawan Nasrani bernama Bahira. Maksud kedatangan biarawan Nasrani itu adalah untuk memberi tahu bapa saudara Nabi Muhammad SAW, iaitu Abu Talib bahawa dia melihat tanda-tanda kenabian ada pada Muhammad kecil melalui kitabnya.
.
"Demi Allah, Inilah yang akan menjadi junjungan seluruh alam dan utusan Tuhan Rabbulalamin," ucap Bahira Biarawan Nasrani sambil memegang Nabi Muhammad SAW yang masih kecil.
.
Bahira berpesan agar Abu Talib segera membawa pulang Nabi Muhammad SAW yang masih kecil kerana Bahira takut nantinya ada yang melihat tanda-tanda kenabian dari Nabi Muhammad agar tidak sampai kena fitnah dari kaum Yahudi. Mendengar saranan tersebut, Abu Talib segera membawa pulang baginda Nabi SAW.
.
Inilah pohon dimana ketika Nabi Muhammad SAW masih kecil baginda bersandar di bawah Pohon Sahabi, ranting-ranting pohon tersebut seolah tunduk agar dapat menutupi Nabi Muhammad SAW supaya tidak kepanasan.
.
Meski berada di tengah hamparan gurun pasir, Pohon yang digelar Sahabi ini tetap berdiri kukuh dengan dedaunan berwarna hijau yang begitu lebat. Hal ini diyakini sebagai bentuk keberkahan dari Nabi Muhammad SAW kerana pohon ini pernah menyentuh kulit nabi dan hidup kukuh hingga saat ini. Dialah salah satu sahabat nabi yang masih hidup hingga saat ini. Wallahu a'lam

SATU-SATUNYA SAHABAT NABI SAW YANG MASIH HIDUP.
.
Inilah pohon tempat berteduhnya Nabi SAW yang ketika itu berusia lingkungan 9 atau 12 tahun ( mengikut sesetengah riwayat ) bersama Bapa Saudaranya Abu Talib ketika pergi berdagang.
.
Ketika Nabi dan Bapa Saudaranya Abu Talib sedang berteduh mereka dikejutkan dengan kedatangan seorang biarawan Nasrani bernama Bahira. Maksud kedatangan biarawan Nasrani itu adalah untuk memberi tahu bapa saudara  Nabi Muhammad SAW, iaitu Abu Talib bahawa dia melihat tanda-tanda kenabian ada pada Muhammad kecil melalui kitabnya.
.
"Demi Allah, Inilah yang akan menjadi junjungan seluruh alam dan utusan Tuhan Rabbulalamin," ucap Bahira Biarawan Nasrani sambil memegang Nabi Muhammad SAW yang masih kecil.
.
Bahira berpesan agar Abu Talib segera membawa pulang Nabi Muhammad SAW yang masih kecil kerana Bahira takut nantinya ada yang melihat tanda-tanda kenabian dari Nabi Muhammad agar tidak sampai kena fitnah dari kaum Yahudi. Mendengar saranan tersebut, Abu Talib segera membawa pulang baginda Nabi SAW.
.
Inilah pohon dimana ketika Nabi Muhammad SAW masih kecil baginda bersandar di bawah Pohon Sahabi, ranting-ranting pohon tersebut seolah tunduk agar dapat menutupi Nabi Muhammad SAW supaya tidak kepanasan.
.
Meski berada di tengah hamparan gurun pasir, Pohon  yang digelar Sahabi ini tetap berdiri kukuh dengan dedaunan berwarna hijau yang begitu lebat. Hal ini diyakini sebagai bentuk keberkahan dari Nabi Muhammad SAW kerana pohon ini pernah menyentuh kulit nabi dan hidup kukuh hingga saat ini. Dialah salah satu sahabat nabi yang masih hidup hingga saat ini. Wallahu a'lam
1,009 3 10 November, 2019

Hati yang sunyi sebenarnya adalah cetusan Tuhan untuk memanggil kembali sang hamba yang dirinduiNYA kembali kepadaNYA.
.
Singkaplah sebuah rasa yang bakal membuatkan hatimu terasa syahdu dan rindu untuk kembali memaut cinta bertuhan yang penuh dengan kasih sayang yang tiada bertepian.

Syurga buatku Pendosa karya @hadi_fayyadh ini, ditulis dari relung perasaan yang tidak mampu diungkapkan, menjawab persoalan dalam diam dan menjernihkan keladak perasaan tangisan.
.
Dapatkan buku tidak ternilai ini dengan KAMI!
.
.
BERMINAT? HUBUNGI : +60182102941 /KLIK DI BIO
.
.
#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #eyesfromtheabyss #infinitywar #thelastkingdombyhadifayyadh #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #hadifayyadhproduction #fayyadhtroopersdiamond #fayyadhtrooperslegacy #munafik2 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman #defayyadhlegacy #qowiybookline

Hati yang sunyi sebenarnya adalah cetusan Tuhan untuk memanggil kembali sang hamba yang dirinduiNYA kembali kepadaNYA.
.
Singkaplah sebuah rasa yang bakal membuatkan hatimu terasa syahdu dan rindu untuk kembali memaut cinta bertuhan yang penuh dengan kasih sayang yang tiada bertepian.

Syurga buatku Pendosa karya @hadi_fayyadh ini, ditulis dari relung perasaan yang tidak mampu diungkapkan, menjawab persoalan dalam diam dan menjernihkan keladak perasaan tangisan.
.
Dapatkan buku tidak ternilai ini dengan KAMI!
.
.
BERMINAT? HUBUNGI : +60182102941 /KLIK DI BIO
.
.
#jomrepost #share #quotedakwah #semanisdakwah #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #eyesfromtheabyss #infinitywar #thelastkingdombyhadifayyadh #syurgabuatkupendosa #bencana2020 #hadifayyadhproduction #fayyadhtroopersdiamond #fayyadhtrooperslegacy #munafik2 #bestseller #bukumurah #bukuonline #bukukonspirasi #bukuakhirzaman #defayyadhlegacy #qowiybookline
1,335 9 10 June, 2019

Inilah realiti masa depan dunia nanti..
Apabila pemanasan global berlaku, ais di Antartika akan cair dan perairan paras air laut akan meningkat. Sebahagian darat di dunia akan tenggelam.
.
.
Cuba buka YouTube Channel Halaqah, Dato Dr Danial Zainal Abidin ada menjelaskan isu2 ni.
.
.
MasyaAllah, dunia sedang menuju ke penghujung dunia..

Inilah realiti masa depan dunia nanti..
Apabila pemanasan global berlaku, ais di Antartika akan cair dan perairan paras air laut akan meningkat. Sebahagian darat di dunia akan tenggelam.
.
.
Cuba buka YouTube Channel Halaqah, Dato Dr Danial Zainal Abidin ada menjelaskan isu2 ni.
.
.
MasyaAllah, dunia sedang menuju ke penghujung dunia..
1,136 10 6 November, 2019