#andainyatakdir Instagram Photos & Videos

andainyatakdir - 46.8k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #andainyatakdir and here's what we found interesting.

Inside 48 Posts

Time between posts:
8 hours
Average like
289
Average comment
4.2
Posts with video
13/48
Posts with photo
35/48

Hashtag Popularity

Ya Allah,
semua datangnya dari Engkau dan semua akan kembali kepada Engkau,

maka aku serahkan semua rasa ini kepadaMu, Ya Allah.. kuatkanlah aku menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan

ikhlaskanlah hati aku untuk menerima setiap takdir yang Engkau tuliskan kepada aku

#copyandpaste . #andainyatakdir

Ya Allah, 
semua datangnya dari Engkau dan semua akan kembali kepada Engkau,

maka aku serahkan semua rasa ini kepadaMu, Ya Allah.. kuatkanlah aku menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan

ikhlaskanlah hati aku untuk menerima setiap takdir yang Engkau tuliskan kepada aku

#copyandpaste .#andainyatakdir
25 0 7 hours ago

Kesan Seawal 3 Hari ❗️👌🏽 Ya betul sahabatku, meh cuba dulu baru tahu. Pengguna LGB sangat2 berpuas hati dengan kesan2 baik yang diorang dapat dengan cara mudah & selamat. Tak rugi lah kalau menjaga & merawat tu. Untuk kesihatan diri sendiri.
.
Tekan link biru dekat bio.
.
Zakar perlukan perjalanan darah yang lancar baru lah saiz sebenar zakar akan keluar, tegang & padat, berurat, gagah.. 2X pancut masih steady 👍🏽👍🏽👍🏽
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!!
.
0139719150
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

Kesan Seawal 3 Hari ❗️👌🏽 Ya betul sahabatku, meh cuba dulu baru tahu. Pengguna LGB sangat2 berpuas hati dengan kesan2 baik yang diorang dapat dengan cara mudah & selamat. Tak rugi lah kalau menjaga & merawat tu. Untuk kesihatan diri sendiri.
.
Tekan link biru dekat bio.
.
Zakar perlukan perjalanan darah yang lancar baru lah saiz sebenar zakar akan keluar, tegang & padat, berurat, gagah.. 2X pancut masih steady 👍🏽👍🏽👍🏽
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!!
.
0139719150
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
1 0 11 hours ago

Nak wheelie sangat 😅😅
.
Korang ad geng mcm ni??
Cuba tag

Nak wheelie sangat 😅😅
.
Korang ad geng mcm ni??
Cuba tag
1,601 28 11 hours ago

Warna sama Lak 😁😁

Warna sama Lak 😁😁
967 7 11 hours ago

Kesan Seawal 3 Hari ❗️👌🏽 Ya betul sahabatku, meh cuba dulu baru tahu. Pengguna LGB sangat2 berpuas hati dengan kesan2 baik yang diorang dapat dengan cara mudah & selamat. Tak rugi lah kalau menjaga & merawat tu. Untuk kesihatan diri sendiri.
.
Tekan link biru dekat bio.
.
Zakar perlukan perjalanan darah yang lancar baru lah saiz sebenar zakar akan keluar, tegang & padat, berurat, gagah.. 2X pancut masih steady 👍🏽👍🏽👍🏽
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!!
.
0139719150
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

Kesan Seawal 3 Hari ❗️👌🏽 Ya betul sahabatku, meh cuba dulu baru tahu. Pengguna LGB sangat2 berpuas hati dengan kesan2 baik yang diorang dapat dengan cara mudah & selamat. Tak rugi lah kalau menjaga & merawat tu. Untuk kesihatan diri sendiri.
.
Tekan link biru dekat bio.
.
Zakar perlukan perjalanan darah yang lancar baru lah saiz sebenar zakar akan keluar, tegang & padat, berurat, gagah.. 2X pancut masih steady 👍🏽👍🏽👍🏽
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!!
.
0139719150
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
10 1 18 hours ago

Mekar Mekar lah bunga di waktu yang akan datang nanti dan pasti waktu akan menjemput mu Layu, Setiap sesuatu di dunia ini pasti ad Masa Nya

#takdir
#takdircinta
#takdirallah
#takdirloncengcinta
#takdirku
#takdirhidup
#andainyatakdir
#takdirallahituindah
#engkaulahtakdirku
#andainyatakdir
#inilahaku #jalanmalam #takdirku👌;-)

Mekar Mekar lah bunga di waktu yang akan datang nanti dan pasti waktu akan menjemput mu Layu, Setiap sesuatu di dunia ini pasti ad Masa Nya

#takdir 
#takdircinta 
#takdirallah 
#takdirloncengcinta 
#takdirku 
#takdirhidup 
#andainyatakdir 
#takdirallahituindah 
#engkaulahtakdirku 
#andainyatakdir 
#inilahaku #jalanmalam #takdirku👌;-)
30 0 17 September, 2019
siapa kata sobella takde eyeshadow 🤔
ada.  eyeshadow sobella adalah sangat pigmented and kalau pakai 2 colour terus terangkat dan boleh membuatkan mata tampak segar dan bernyawa. 
#sobella #sobellacosmetics #sobellasquad #sobellalovers #sobellalipmatte #sobellaliptint #sobellaeyeshadow #sobellablusher #sobellawonderblush #sobellahoneygoldserum #sobellakotabharu #sobellakelantan #makeup #simple #eyeshadow2minute #sobellalens #postage #cantik #semenanjungmalaysia #dramasweetdreams #sweetdream #dendampontianak #pontianak #cantik #keranaaku manusiabiasa #andainyatakdir #cinta
2 0 17 September, 2019

💕

💕
2,358 22 16 September, 2019

Selamat pagi! Selamat Hari Malaysia! At last! Siap jugak cover minggu ini walaupun agak sibuk dengan tugasan. Mintak maaf kalau agak kurang di sana sini, saya hanya cuba menyampaikan lagu ini sebaik mungkin. Pi tgk kat FULL VERSION Youtube SEKARANG!! Link full video kat bio!
.
.
.
#sicomelmeowmeow #senangterhibur #tv9malaysia #tv3malaysia #ntv7feelit #ICSYVMY #ICSYVMY2 #malaysiancover #cover #coversong #covermalaysia #harimalaysia #malaysiaday #anuarzain #andainyatakdir #hotfm #era

Selamat pagi! Selamat Hari Malaysia! At last! Siap jugak cover minggu ini walaupun agak sibuk dengan tugasan. Mintak maaf kalau agak kurang di sana sini, saya hanya cuba menyampaikan lagu ini sebaik mungkin. Pi tgk kat FULL VERSION Youtube SEKARANG!! Link full video kat bio!
.
.
.
#sicomelmeowmeow  #senangterhibur #tv9malaysia #tv3malaysia #ntv7feelit  #ICSYVMY #ICSYVMY2 #malaysiancover #cover #coversong #covermalaysia  #harimalaysia #malaysiaday #anuarzain #andainyatakdir #hotfm #era
115 6 16 September, 2019

Wahhhhh akhirnyaaa setelah min lupa password akhirnya berjayaaa ingt hahahhaha .. 👌🏻😅 .. serius min bnyk ketinggalan drama our hero ni 😔😔 .. teringin nk tgok scene sedih2 😭😭 .. So mai sini share sat drama dia terbaru ??? 😚😚 #melayudramakesukaan #shukriyahaya #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia

Wahhhhh akhirnyaaa setelah min lupa password akhirnya berjayaaa ingt hahahhaha .. 👌🏻😅 .. serius min bnyk ketinggalan drama our hero ni 😔😔 .. teringin nk tgok scene sedih2 😭😭 .. So mai sini share sat drama dia terbaru ??? 😚😚 #melayudramakesukaan #shukriyahaya  #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia
1,049 44 15 September, 2019

harga : Rm 30 exc postage
.
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan?
.
#andainyatakdir #wanmahaniwanhassan #karyaseni #noveluntukdijual #jualnovel #koleksinovel #borongnovel #novelbaru #novelpreloved #sayajualnovel #sayajualnovelmurah #borongnovelmurah #gilanovel #hantunovel #minatnovel #adaptasinovelkedrama

harga : Rm 30 exc postage
.
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan?
.
#andainyatakdir #wanmahaniwanhassan #karyaseni #noveluntukdijual #jualnovel #koleksinovel #borongnovel #novelbaru #novelpreloved #sayajualnovel #sayajualnovelmurah #borongnovelmurah #gilanovel #hantunovel #minatnovel #adaptasinovelkedrama
12 0 13 September, 2019

Yang terbaik untuk anda❗😁
.
Hebat kan LGB Oil? 2 kali sehari akan bagi korang kepuasan setiap hari dan malam!
.
LGB Oil adalah yang terbaik untuk korang sebab produk kami dicipta khas untuk membantu para lelaki / suami atau bakal suami di luar sana untuk tetap perform ketika ranjang.
.
Ada masalah zakar yang bro tak dapat nak kongsikan? Bagitahu kami, jangan risau kalau bro malu ataupun takut nak bercerita dkt orang lain. LGB Oil sentiasa ada untuk bro. Kami membimbing korang sepanjang jalan dan akan cuba membantu customer kami sehingga berjaya!
.
Masalah seperti :
✔Kencing Tak Lawas
✔Tak Tahan Lama
✔Zakar Kecil & Pendek
✔Zakar Bengkok
✔️Kurang Ketahanan
✔️Tak Tegang Sepenuhnya
.
Semuanya boleh dirawati dengan memakai produk ni, dan penggunaan secara konsisten pula boleh menimbulkan kesan positif seawal 3 hari je bro!
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

Yang terbaik untuk anda❗😁
.
Hebat kan LGB Oil? 2 kali sehari akan bagi korang kepuasan setiap hari dan malam!
.
LGB Oil adalah yang terbaik untuk korang sebab produk kami dicipta khas untuk membantu para lelaki / suami atau bakal suami di luar sana untuk tetap perform ketika ranjang.
.
Ada masalah zakar yang bro tak dapat nak kongsikan? Bagitahu kami, jangan risau kalau bro malu ataupun takut nak bercerita dkt orang lain. LGB Oil sentiasa ada untuk bro. Kami membimbing korang sepanjang jalan dan akan cuba membantu customer kami sehingga berjaya!
.
Masalah seperti :
✔Kencing Tak Lawas
✔Tak Tahan Lama
✔Zakar Kecil & Pendek
✔Zakar Bengkok
✔️Kurang Ketahanan
✔️Tak Tegang Sepenuhnya
.
Semuanya boleh dirawati dengan memakai produk ni, dan penggunaan secara konsisten pula boleh menimbulkan kesan positif seawal 3 hari je bro!
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
0 0 13 September, 2019

Tajuk : Andainya Takdir
Penulis : Wan Mahani Wan Hassan
Harga : RM30.00 exc postage

Sinopsis
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan? #andainyatakdir #novelmelayu #noveladaptasi.
.
#novel #novelbaru
#novelterpakai
#alaf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm.

Tajuk : Andainya Takdir
Penulis : Wan Mahani Wan Hassan
Harga : RM30.00 exc postage

Sinopsis
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan? #andainyatakdir #novelmelayu #noveladaptasi.
.
#novel #novelbaru
#novelterpakai
#alaf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm.
11 0 12 September, 2019

LGB PILIHAN RAMAI ❗️
.
Ramai yang guna LGB. Feedback2 pelanggan memang terbaik, produk LGB OIL ni memang ngam 👍🏽 pujian demi pujian utk LGB 👍🏽 salute👋🏽 ❗️
.
Tengok feedback2 pelanggan dekat insta story !
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

LGB PILIHAN RAMAI ❗️
.
Ramai yang guna LGB. Feedback2 pelanggan memang terbaik, produk LGB OIL ni memang ngam 👍🏽 pujian demi pujian utk LGB 👍🏽 salute👋🏽 ❗️
.
Tengok feedback2 pelanggan dekat insta story !
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
0 0 11 September, 2019

TAG MEMBER KORANG ! 😂
Avengers End Game palebana dia lah 🤣 Khas Untuk Para Lelaki : LGB OIL Kesan Seawal 3 Hari Trusted✅ Produk Kesihatan Lelaki Terbaik Tengok IG ni👇🏽
.
Follow Instagram @mr_belacak
Tengok Insta Story @mr_belacak
Dm/Whatsapp admin @mr_belacak
Dah cuba LGB OIL ? 3 Hari Padu🤘🏽
.
Nak rawat zakar, nak besarkan saiz zakar, nak zakar sihat padu2 ? Guna LGB Oil, boleh bantu selesaikan masalah2 kelelakian korang tu...
.
Produk ni dah bantu ramai pengguna ! Memang Terbaik👍🏽Rajin atau tak je. Jom rawat !
.
Masalah zakar kecik ? Pendek ?
Tak strong ? Kencing tak lawas ?
Tak padu ? Kendur ? Tak tahan lama ? .
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)
No KKM = NOT180200562K
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3-4 hari
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅LULUS KKM
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

TAG MEMBER KORANG ! 😂
Avengers End Game palebana dia lah 🤣 Khas Untuk Para Lelaki : LGB OIL Kesan Seawal 3 Hari Trusted✅ Produk Kesihatan Lelaki Terbaik Tengok IG ni👇🏽
.
Follow Instagram @mr_belacak
Tengok Insta Story @mr_belacak
Dm/Whatsapp admin @mr_belacak
Dah cuba LGB OIL ? 3 Hari Padu🤘🏽
.
Nak rawat zakar, nak besarkan saiz zakar, nak zakar sihat padu2 ? Guna LGB Oil, boleh bantu selesaikan masalah2 kelelakian korang tu...
.
Produk ni dah bantu ramai pengguna ! Memang Terbaik👍🏽Rajin atau tak je. Jom rawat !
.
Masalah zakar kecik ? Pendek ?
Tak strong ? Kencing tak lawas ?
Tak padu ? Kendur ? Tak tahan lama ? .
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)
No KKM = NOT180200562K
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3-4 hari
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅LULUS KKM
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
2,049 30 11 September, 2019

Feedback2 pelanggan di insta story✅ Tag member korang yang berbulu. Lelaki berbulu ni kejantanan dia padu🔥
.
Lelaki berbulu dada ini jelas terbukti adalah lelaki tulen sebab bulu dada selalunya lelaki yang sejati je yang ada. Yang tiada ni kebanyakkan jenis lelaki "bengkok". Nasib baik min ada bulu dada.
.
Jadi sesiapa yang ada bulu dada dikira sangat bertuah dan terbukti kejantannya. Ramai wanita lebih menggemari lelaki yang berbulu dada sebab di anggap seksi, menawan, dan ada ciri maskulin yang sejati.
.
Berdasarkan kajian, lelaki berbulu dada merupakan penanda aras kepada kesihatan hormon testosteron mereka. Bukanlah bermaksud lelaki tidak berbulu dada tak sihat hormonnya. Tetapi, lelaki berbulu dada reseptor di kulit mereka adalah lebih responsif kepada sentuhan.
.
Hormon testosteron yang sihat sangat bagus dalam hubungan seks korang. Mereka yang berbulu dada akan lebih bertenaga dan gagah ketika diranjang.
Korang nak padu ketika diranjang? Dapat tahan lama sampai 3 round? Tak tunggu tumbuh bulu pun korang dah boleh power!Gunalah Lgb Oil yang sangat berkhasiat untuk zakar.
.
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam

Feedback2 pelanggan di insta story✅ Tag member korang yang berbulu. Lelaki berbulu ni kejantanan dia padu🔥
.
Lelaki berbulu dada ini jelas terbukti adalah lelaki tulen sebab bulu dada selalunya lelaki yang sejati je yang ada. Yang tiada ni kebanyakkan jenis lelaki "bengkok". Nasib baik min ada bulu dada.
.
Jadi sesiapa yang ada bulu dada dikira sangat bertuah dan terbukti kejantannya. Ramai wanita lebih menggemari lelaki yang berbulu dada sebab di anggap seksi, menawan, dan ada ciri maskulin yang sejati.
.
Berdasarkan kajian, lelaki berbulu dada merupakan penanda aras kepada kesihatan hormon testosteron mereka. Bukanlah bermaksud lelaki tidak berbulu dada tak sihat hormonnya. Tetapi, lelaki berbulu dada reseptor di kulit mereka adalah lebih responsif kepada sentuhan.
.
Hormon testosteron yang sihat sangat bagus dalam hubungan seks korang. Mereka yang berbulu dada akan lebih bertenaga dan gagah ketika diranjang. 
Korang nak padu ketika diranjang? Dapat tahan lama sampai 3 round? Tak tunggu tumbuh bulu pun korang dah boleh power!Gunalah Lgb Oil yang sangat berkhasiat untuk zakar.
.
.
 #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam
0 0 11 September, 2019

TEWAS LAGI DENGAN ISTERI ? SAIZ KECIK ? TAK TAHAN LAMA ? Jom cuba LGB OIL. Konfem mantap Seawal 3 Hari !!! Tengok feedback2 pelanggan di insta story !
.
Tak sampai 1 minit pun, bro dah pancit. Ya saya faham sangat perasaan kecewa bila bro gagal untuk puaskan isteri. Dan bukan bro seorang je yang rasa macam tu. Tapi actually banyak lagi lelaki kat luar sana yang runsing kepala dengan masalah ni.
.
Kalau begitu saya rekomen sangat2 kat bro untuk guna Lintah Gunung Belacak Oil ni. Dah lebih ribuan suami di Malaysia cuba produk ni, dan semuanya dah berjaya! Ada yang sampai repeat order nak bagi kawan2. Best sangat sebab bila bini ajak bersama, tak ada rasa low-konfiden dah. Anytime pun ready, sebab bro dah power.
.
Nak order ? Tekan link bio di instagram @mr_belacak untuk order!
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

TEWAS LAGI DENGAN ISTERI ? SAIZ KECIK ? TAK TAHAN LAMA ? Jom cuba LGB OIL. Konfem mantap Seawal 3 Hari !!! Tengok feedback2 pelanggan di insta story !
.
Tak sampai 1 minit pun, bro dah pancit. Ya saya faham sangat perasaan kecewa bila bro gagal untuk puaskan isteri. Dan bukan bro seorang je yang rasa macam tu. Tapi actually banyak lagi lelaki kat luar sana yang runsing kepala dengan masalah ni.
.
Kalau begitu saya rekomen sangat2 kat bro untuk guna Lintah Gunung Belacak Oil ni. Dah lebih ribuan suami di Malaysia cuba produk ni, dan semuanya dah berjaya! Ada yang sampai repeat order nak bagi kawan2. Best sangat sebab bila bini ajak bersama, tak ada rasa low-konfiden dah. Anytime pun ready, sebab bro dah power.
.
Nak order ? Tekan link bio di instagram @mr_belacak untuk order!
.
Pengalaman pengguna LGB Oil mmg acenggini👍🏽 ramai yang rekemen kawan atas kawan. Gembira dapat bantu korang bro2 sekalian😁👍🏽 Ucapan terima kasih para pengguna LGB OIL memang sangat2 bermakna😊🙏🏽
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
0 0 11 September, 2019

💕

💕
1,633 12 11 September, 2019

Calsium ni baik untuk pertumbuhan korang semua yang nak tinggi dalam bberapa minggu je or dalam masa 10 hari dah nampak kesan !
.
Umur berapa boleh minom ubat tinggi ni ?
- umur 12 atas until tak ada batas
- kalau umur 25 bawah masih sgt cepat berkesan naik tinggi
- umur 26 atas masih ada peluang untuk naikkan tinggi 5-8 cm
- boleh consume lelaki and perempuan
- Halal & lulus kkm
.
whatsapp sah +6011-5153 7829
.
#secretcorreabangi
#secretcoreacollagen
#secretcorreamalaysia
#andainyatakdir
#shaklee
#nurraysabeauty
#ruangrezekihanania
#bazarpaknil
#StokisSecretCorreaAsia
#igreview
#bruneiinstashop
#bruneionlinestore
#bruneionlineshop
#sabahonlineshop
#malaysiaonlineshopping
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah

Calsium ni baik untuk pertumbuhan korang semua yang nak tinggi dalam bberapa minggu je or dalam masa 10 hari dah nampak kesan !
.
Umur berapa boleh minom ubat tinggi ni ?
- umur 12 atas until tak ada batas
- kalau umur 25 bawah masih sgt cepat berkesan naik tinggi
- umur 26 atas masih ada peluang untuk naikkan tinggi 5-8 cm
- boleh consume lelaki and perempuan
- Halal & lulus kkm
.
whatsapp sah +6011-5153 7829
.
#secretcorreabangi 
#secretcoreacollagen 
#secretcorreamalaysia 
#andainyatakdir 
#shaklee 
#nurraysabeauty 
#ruangrezekihanania 
#bazarpaknil 
#StokisSecretCorreaAsia 
#igreview 
#bruneiinstashop 
#bruneionlinestore 
#bruneionlineshop 
#sabahonlineshop 
#malaysiaonlineshopping 
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah
6 1 9 September, 2019

MASAALAH YANG DIHADAPI :
➡ Nak menceburi sektor kerajaan ketinggian kurang😓
➡ Tak suka apabila digelar kecil, katik dan sebagainya😡
➡Awek/istri atau adik lebih tinggi🤔
➡ Umur dah dewasa tapi badan tetap kecil
➡ Cemburu nampak kawan lebih tinggi dari kita
.
FUNGSI UTAMA :
✔ Menggalakkan pertumbuhan tulang
✔ Mempercepatkan tumbesaran kanak2 mahupun orang dewasa
✔ Mengatasi masaalah Osteoporosis dan mencukupkan kebutuhan Calcium bad
.
#secretcorreabangi
#secretcoreacollagen
#secretcorreamalaysia
#andainyatakdir
#shaklee
#nurraysabeauty
#ruangrezekihanania
#bazarpaknil
#StokisSecretCorreaAsia
#igreview
#bruneiinstashop
#bruneionlinestore
#bruneionlineshop
#sabahonlineshop
#malaysiaonlineshopping
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah

MASAALAH YANG DIHADAPI :
➡ Nak menceburi sektor kerajaan ketinggian kurang😓
➡ Tak suka apabila digelar  kecil, katik dan sebagainya😡
➡Awek/istri atau adik lebih tinggi🤔
➡ Umur dah dewasa tapi badan tetap kecil
➡ Cemburu nampak kawan lebih tinggi dari kita
.
FUNGSI UTAMA :
✔ Menggalakkan pertumbuhan tulang
✔ Mempercepatkan tumbesaran kanak2 mahupun orang dewasa
✔ Mengatasi masaalah Osteoporosis dan mencukupkan kebutuhan Calcium bad
.
#secretcorreabangi 
#secretcoreacollagen 
#secretcorreamalaysia 
#andainyatakdir 
#shaklee 
#nurraysabeauty 
#ruangrezekihanania 
#bazarpaknil 
#StokisSecretCorreaAsia 
#igreview 
#bruneiinstashop 
#bruneionlinestore 
#bruneionlineshop 
#sabahonlineshop 
#malaysiaonlineshopping 
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah
10 0 9 September, 2019

Nak zakar sihat kena usaha sahabat ku💪🏽 Kalau kita jaga dia baik2 maka dia berfungsi lah dengan baik. Benda bagus takde hal dah bantu ramai pengguna dah✅ Jom kasi ON satu kali jom sahabat ku💪🏽
.
Tekan link biru dekat bio tu✅ Tengok insta story📺
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak

Nak zakar sihat kena usaha sahabat ku💪🏽 Kalau kita jaga dia baik2 maka dia berfungsi lah dengan baik. Benda bagus takde hal dah bantu ramai pengguna dah✅ Jom kasi ON satu kali jom sahabat ku💪🏽
.
Tekan link biru dekat bio tu✅ Tengok insta story📺
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! #sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley #puchong #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
67 0 6 September, 2019

Punya cita2 menyertai kerjaya yang memerlukan tahap ketinggian minima, tapi terpaksa undur diri sebab tidak cukup ketinggian? - Suka bersukan tapi diri sentiasa kurang stamina, tulang tak kuat dan terhalang penyertaan dek kerana kurang tinggi? - Rasa kurang keyakinan disebabkan faktor ketinggian sehingga digelar ketot, pendek, renek dll?

Cuba TIENS sekarang! - Nutrisi semulajadi yang Halal, Selamat, Berkesan dan tanpa sebarang kesan sampingan. - Sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 12-35 tahun dengan dos disarankan

Jika Berminat Boleh Terus Whatsapp Saya !!!!
.
.
#secretcorreabangi
#secretcoreacollagen
#secretcorreamalaysia
#andainyatakdir
#shaklee
#nurraysabeauty
#ruangrezekihanania
#bazarpaknil
#StokisSecretCorreaAsia
#igreview
#bruneiinstashop
#bruneionlinestore
#bruneionlineshop
#sabahonlineshop
#malaysiaonlineshopping
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah

Punya cita2 menyertai kerjaya yang memerlukan tahap ketinggian minima, tapi terpaksa undur diri sebab tidak cukup ketinggian? - Suka bersukan tapi diri sentiasa kurang stamina, tulang tak kuat dan terhalang penyertaan dek kerana kurang tinggi? - Rasa kurang keyakinan disebabkan faktor ketinggian sehingga digelar ketot, pendek, renek dll?

Cuba TIENS sekarang! - Nutrisi semulajadi yang Halal, Selamat, Berkesan dan tanpa sebarang kesan sampingan. - Sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 12-35 tahun dengan dos disarankan

Jika Berminat Boleh Terus Whatsapp Saya !!!!
.
.
#secretcorreabangi 
#secretcoreacollagen 
#secretcorreamalaysia 
#andainyatakdir 
#shaklee 
#nurraysabeauty 
#ruangrezekihanania 
#bazarpaknil 
#StokisSecretCorreaAsia 
#igreview 
#bruneiinstashop 
#bruneionlinestore 
#bruneionlineshop 
#sabahonlineshop 
#malaysiaonlineshopping 
#malaysiaonlineshop #royalexpertonline #royalexpertmalaysia #kosmetikmurah #produkkosmetikmurah
11 0 6 September, 2019

- LGB OIL The Best ❗️ Dah bantu ramai pengguna😁👍🏽
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila2 pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu2 dengan cara selamat ? Nak ke nak ??? Tekan kink biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa ???? Taknak usahakan yang lebih baik ke ?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMETRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang  #sayajual  #sayajualonline  #kualalumpur #pantaidalam  #pantaihillpark  #bangsar #bangsarsouth  #bangsarvillage  #malaysia #petalingjaya  #subang  #damansara  #shahalam #klcc  #kl  #kesihatan  #bazaarpaknil  #bazariapantai #postage  #shhiloveyou  #kuat  #tegang  #belacak #lintahgunung  #minyaklintah  #minyakbelacak #midvalley  #puchong  #minyaklintah #minyakbelacak  #andainyatakdir  #pantaidalam #bazaarpaknil  #midvalley  #belacak

- LGB OIL The Best ❗️ Dah bantu ramai pengguna😁👍🏽
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila2 pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu2 dengan cara selamat ? Nak ke nak ??? Tekan kink biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa ???? Taknak usahakan yang lebih baik ke ?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMETRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur#pantaidalam #pantaihillpark #bangsar#bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia#petalingjaya #subang #damansara #shahalam#klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai#postage #shhiloveyou #kuat #tegang #belacak#lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak#midvalley #puchong #minyaklintah#minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam#bazaarpaknil #midvalley #belacak
15 0 5 September, 2019

😊

😊
1,308 5 5 September, 2019

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila² pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu dengan cara selamat? Nak ke nak??? Tekan link biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa???? Taknak usahakan yang lebih baik ke?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
0139719150 - Abe
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang  #sayajual  #sayajualonline  #kualalumpur #pantaidalam  #pantaihillpark  #bangsar  #bangsarsouth #bangsarvillage  #malaysia  #petalingjaya  #subang #damansara  #shahalam  #klcc  #kl  #kesihatan #bazaarpaknil  #bazariapantai  #postage  #shhiloveyou #kuat  #tegang  #lintahgunung  #minyaklintah #minyakbelacak  #midvalley   #minyaklintah #minyakbelacak  #andainyatakdir  #pantaidalam #bazaarpaknil  #midvalley  #belacak

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila² pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu dengan cara selamat? Nak ke nak??? Tekan link biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa???? Taknak usahakan yang lebih baik ke?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
0139719150 - Abe
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley  #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
3 0 4 September, 2019

Kolagen sebenarnya adalah sejenis protein yang ada pada kulit. Boleh dikatakan 80% dari kulit-kulit kita mengandungi kolagen. But apa akan jadi kalau kulit kekurangan kolagen tertentu? Yes, anda akan nampak tua. .
Bila seseorang itu (gadis atau jejaka) meningkat dewasa, banyak protein yang ada dalam kulit mula hilang. Bila dah hilang, kulit akan mula menjadi kedut dan menjadi kusam. .

#shaklee  #shakleebywani #terapiinstagram  #kulitcantik 
#putihgebu #masalahkulit 
#masalahjerawat  #bebasjerawat #ajimaura #awetmuda
#parutjerawat  #andainyatakdir 
#neelofa #produkkecantikan 
#produkkesihatan
#vitaminshaklee  #shakleemurah  #shakleepromo #nakcantik 
#janganbencicintaku  #meletop
#collagenshaklee 
#shakleecollagenpowder
#collagenpowder  #kulitputih

Kolagen sebenarnya adalah sejenis protein yang ada pada kulit. Boleh dikatakan 80% dari kulit-kulit kita mengandungi kolagen. But apa akan jadi kalau kulit kekurangan kolagen tertentu? Yes, anda akan nampak tua. .
Bila seseorang itu (gadis atau jejaka) meningkat dewasa, banyak protein yang ada dalam kulit mula hilang. Bila dah hilang, kulit akan mula menjadi kedut dan menjadi kusam. .

#shaklee #shakleebywani #terapiinstagram #kulitcantik 
#putihgebu#masalahkulit 
#masalahjerawat #bebasjerawat#ajimaura#awetmuda
#parutjerawat #andainyatakdir 
#neelofa#produkkecantikan 
#produkkesihatan
#vitaminshaklee #shakleemurah #shakleepromo#nakcantik 
#janganbencicintaku #meletop
#collagenshaklee 
#shakleecollagenpowder
#collagenpowder #kulitputih
5 0 4 September, 2019

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila² pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu dengan cara selamat? Nak ke nak??? Tekan link biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa???? Taknak usahakan yang lebih baik ke?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
0139719150 - Abe
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang  #sayajual  #sayajualonline  #kualalumpur #pantaidalam  #pantaihillpark  #bangsar  #bangsarsouth #bangsarvillage  #malaysia  #petalingjaya  #subang #damansara  #shahalam  #klcc  #kl  #kesihatan #bazaarpaknil  #bazariapantai  #postage  #shhiloveyou #kuat  #tegang  #lintahgunung  #minyaklintah #minyakbelacak  #midvalley   #minyaklintah #minyakbelacak  #andainyatakdir  #pantaidalam #bazaarpaknil  #midvalley  #belacak

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila² pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu dengan cara selamat? Nak ke nak??? Tekan link biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa???? Taknak usahakan yang lebih baik ke?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
PRODUK INI DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
0139719150 - Abe
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur #pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth #bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang #damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan #bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou #kuat #tegang #lintahgunung #minyaklintah #minyakbelacak #midvalley  #minyaklintah #minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam #bazaarpaknil #midvalley #belacak
13 0 4 September, 2019

I will always choose to be loyal.

I will always choose to be loyal.
0 1 4 September, 2019

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila2 pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu2 dengan cara selamat ? Nak ke nak ??? Tekan kink biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa ???? Taknak usahakan yang lebih baik ke ?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMETRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang  #sayajual  #sayajualonline  #kualalumpur #pantaidalam  #pantaihillpark  #bangsar  #bangsarsouth #bangsarvillage  #malaysia  #petalingjaya  #subang #damansara  #shahalam  #klcc  #kl  #kesihatan #bazaarpaknil  #bazariapantai  #postage  #shhiloveyou #kuat  #tegang   #lintahgunung  #minyaklintah #minyakbelacak  #midvalley   #minyaklintah #minyakbelacak  #andainyatakdir  #pantaidalam #bazaarpaknil  #midvalley  #belacak

DAPATKAN LGB ANDA SEKARANG DAN POWER SEPERTI HARIMAU INI 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
.
.
Nakkan sesuatu mestilah perlukan usaha, kalau korang tak ambil peluang ni untuk ubah nasib zakar bro tu nanti sampai bila2 pasangan akan bosan dengan bro. Nak zakar sihat padu2 dengan cara selamat ? Nak ke nak ??? Tekan kink biru dekat bio tu ☺️
.
Pasangan tak puas dengan permainan bro? Sampai Bilaaaa ???? Taknak usahakan yang lebih baik ke ?
.
Berita baik untuk bro, LGB kan ada 😁 hehe. Sejak dulu lagi minyak lintah ni digunakan untuk merawat masalah suami yang cepat tewas. Dan produk LGB Oil ni pula dicipta khas untuk bro yang sekarang nak tingkatkan prestasi ketika ranjang!
.
Tekan je link dekat bio tu k✅
.
TENGOK FEEDBACK2 PELANGGAN DI INSTA STORY ! MEMANG TERBAIK. PRODUK INI DILULUSKAN KEMETRIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)✅
.
Apa yang special ?
✅Kesan seawal 3 hari ❗️
✅Harga yang berpatutan (cecah sebulan)
✅Free cara urut & tips
✅Mudah dibawa kemana sahaja
✅Bebas & Bersih dari bahan kimia❗️
.
Kenapa Minyak LGB pilihan No.1 para lelaki di Malaysia ?
✅Buatan Malaysia 🇲🇾
✅LULUS KKM
✅Sangat Selamat !
✅Tidak perlu telan pil
✅Tak ganggu sistem badan
✅Bebas bahan kimia❗️
✅Tiada kesan sampingan !
✅Testimoni pengguna dah ramai !
.
Ingat ya, ini 👉🏼 💯PATI ASLI !!! .
.
#sayang #sayajual #sayajualonline #kualalumpur#pantaidalam #pantaihillpark #bangsar #bangsarsouth#bangsarvillage #malaysia #petalingjaya #subang#damansara #shahalam #klcc #kl #kesihatan#bazaarpaknil #bazariapantai #postage #shhiloveyou#kuat #tegang  #lintahgunung #minyaklintah#minyakbelacak #midvalley  #minyaklintah#minyakbelacak #andainyatakdir #pantaidalam#bazaarpaknil #midvalley #belacak
19 0 4 September, 2019

😑😑Sekian banyak drama @shukriyahaya n sekian lm min suka tngk peran n akting shuk baru kali nie min beranikan diri tngk drama #andainyatakdir .nahh korang yg blm tngk siapkan emosi n ambil hikmahnya drama ini.min benar2 jempol untuk ni drama sbb sangat-sangat banyak bisa kita jadikan pembelajaran kehidupan,pesan untuk kita setiap insan ALLAH 🤲 .
.
.
P/ nie ad sedikit kata-kata untuk kalian ya. 💞💞
.
"Mengalah untuk kebaikan dan menghindari pertengkaran akan jauh lebih baik dari pada saling mengolok dan ngotot untuk ingin menang sendiri “
. “Kita sering melihat sesuatu itu lebih berharga, saat kita mengetahui ia sudah hilang dan dimiliki oleh orang lain” .
“Jangan terlalu senang mempermainkan hati yang benar-benar jatuh cinta kepadamu. Karena suatu saat nanti setelah ia memutuskan untuk pergi,kamu akan menyesalkan hal itu”
.
.
.
#Shukriyahaya
#shukrinatics
#AktorPilihan

😑😑Sekian banyak drama @shukriyahaya n sekian lm min suka tngk peran n akting shuk baru kali nie min beranikan diri tngk drama #andainyatakdir .nahh korang yg blm tngk siapkan emosi n ambil hikmahnya drama ini.min benar2 jempol untuk ni drama sbb sangat-sangat banyak bisa kita jadikan pembelajaran kehidupan,pesan untuk kita setiap insan ALLAH 🤲 .
.
.
P/ nie ad sedikit kata-kata untuk kalian ya. 💞💞
.
"Mengalah untuk kebaikan dan menghindari pertengkaran akan jauh lebih baik dari pada saling mengolok dan ngotot untuk ingin menang sendiri “
. “Kita sering melihat sesuatu itu lebih berharga, saat kita mengetahui ia sudah hilang dan dimiliki oleh orang lain” .
“Jangan terlalu senang mempermainkan hati yang benar-benar jatuh cinta kepadamu. Karena suatu saat nanti setelah ia memutuskan untuk pergi,kamu akan menyesalkan hal itu”
.
.
.
#Shukriyahaya 
#shukrinatics 
#AktorPilihan
85 21 3 September, 2019

Tajuk : Andainya Takdir
Penulis : Wan Mahani Wan Hassan
Harga : RM30.00 exc postage

Sinopsis
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan? #andainyatakdir #novelmelayu #noveladaptasi.
.
#novel #novelbaru
#novelterpakai
#alaf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm

Tajuk : Andainya Takdir
Penulis : Wan Mahani Wan Hassan
Harga : RM30.00 exc postage

Sinopsis
Bersediakah hati mendakap suratan?

Penyakit cemburu buta Airil yang menimbulkan barannya menyebabkan rumah tangga mereka berada di hujung tanduk. Hampir tiga tahun menanggung derita, kesabaran Fatihah sudah sampai pada hadnya. Sementelah lagi campur tangan daripada Normah, mak Airil dalam rumah tangga mereka, makin memarakkan api kehancuran sebuah masjid yang awalnya terbina dari rasa cinta suci. “Selagi ada cinta, berjanjilah yang Tihah akan bertahan dalam apa jua keadaan pun. Tihah bahagia kan dengan abang?” - Airil “Bahagia itu bukan bermakna memiliki semua yang kita cintai. Tapi mencintai semua yang kita miliki.”- Fatihah

Ya dan selagi ada cintalah, Fatihah masih terus memberi harapan dan kemaafan kepada Airil. Biarpun beratus sepak terajang singgah di tubuhnya, namun segala kesakitan itu lenyap tatkala Airil merayu memohon ampun daripadanya. “Ampunkan abang, Tihah. Cakaplah... Jangan hilangkan suara Tihah dari pendengaran abang... Jangan butakan mata untuk abang... Tolonglah...” - Airil

Begitulah setiap kali tubuh Fatihah dibelasah, kata-kata rayuan dan kesalan terbit dari lelaki berjiwa penyayang dan romantik itu. Namun bila cemburunya datang, dia mampu berubah menjadi raksasa paling menakutkan. Fatihah terus menitipkan kata semangat. Berharap dan terus berharap agar lelaki yang pernah dicintainya itu berubah. “Entah-entah dia ada skandal dengan bomoh ke ustaz tu. Yalah nak bolot duit abang, kan? Macam-macam boleh jadi kalau sebab duit ni!” - Norlin “Kalau ada yang tak cukup, bagi tau aje pada Airil, Tihah. Tak payah nak main bomoh-bomoh macam ni. Kau tu nampak alim, selalu tazkirah kan orang tapi diri sendiri? Syirik!” - Normah

Hasutan serta fitnah daripada ahli keluarga sendiri menyebabkan rantai ikatan sesebuah perkahwinan mampu putus. Justeru, mampukah mereka pertahankan cinta dan mahligai pernikahan mereka andai takdirnya cinta itu bersulam derita yang tak berkesudahan? #andainyatakdir #novelmelayu #noveladaptasi.
.
#novel #novelbaru
#novelterpakai
#alaf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm
6 0 3 September, 2019

Top #andainyatakdir posts

💕

💕
2,358 22 16 September, 2019

Warna sama Lak 😁😁

Warna sama Lak 😁😁
967 7 11 hours ago

💕

💕
1,633 12 11 September, 2019

😍😍

😍😍
2,880 19 1 September, 2019

Suib beli barang motor.. Keras2 wooo hrga..
.
.
@legasilampupetak

Suib beli barang motor.. Keras2 wooo hrga..
.
.
@legasilampupetak
4,604 23 6 July, 2019

Selamat ulang tahun @shukriyahaya .. semoga sentiasa dimurahkan rezeki , di beri kesihatan yang baik , dan sentiasa bahagia dunia akhirat bersama isteri tercinta @tyaadnan dann anak yang comel @aairaameena dan adikk2 ameenaaa soon .. insyaallahhh 👏🏻😬👏🏻😘 .. #shukriyahaya #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia

Selamat ulang tahun @shukriyahaya .. semoga sentiasa dimurahkan rezeki , di beri kesihatan yang baik , dan sentiasa bahagia dunia akhirat bersama isteri tercinta @tyaadnan dann anak yang comel @aairaameena dan adikk2 ameenaaa soon .. insyaallahhh 👏🏻😬👏🏻😘 .. #shukriyahaya #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia
2,186 34 13 June, 2019

Nurin lari ke rumah Su n Najwa ke?
#keranadiamanusiabiasa
.
.
.

Reposted from @melayu_drama_kesukaan (@get_regrann) - Apa lahh Nurin aira buat dekat kamu semua .. perasaan semua orang dia jaga .. dia jaga anak yg bukn darah daging dia lebih dari nyawa dia .. dia anak,kakak, kawan yang betul2 tanggungjwb .. sanggup berkorban demi melihat org2 yg dia sayang happy .. walaupun dia merana .. 😢😢😢 .. kena hina kena maki dia senyum je .. dia sedih dia kecewa ada orang tau ?? Takk pun !! Dia harungi sorang2 .. Bila dia dapat tau suami dia dh mula syg kan dia .. dia la orang paling bahagia .. tanpA usul periksa dia kne teruk !! Suami sndiri hina cakap perempuan kotor .. serettt diaa .. yaallahhhh sedihhh .. walaupun cuma drama tapi min betul2 terkesann 😢😢😢 .. mlm ni jgn lupa tgok ok #melayudramakesukaan #shukriyahaya #emmamaembong #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia - #regrann

Nurin lari ke rumah Su n Najwa ke?
#keranadiamanusiabiasa
.
.
.

Reposted from @melayu_drama_kesukaan (@get_regrann) -  Apa lahh Nurin aira buat dekat kamu semua .. perasaan semua orang dia jaga .. dia jaga anak yg bukn darah daging dia lebih dari nyawa dia .. dia anak,kakak, kawan yang betul2 tanggungjwb .. sanggup berkorban demi melihat org2 yg dia sayang happy .. walaupun dia merana .. 😢😢😢 .. kena hina kena maki dia senyum je .. dia sedih dia kecewa ada orang tau ?? Takk pun !! Dia harungi sorang2 .. Bila dia dapat tau suami dia dh mula syg kan dia .. dia la orang paling bahagia .. tanpA usul periksa dia kne teruk !! Suami sndiri hina cakap perempuan kotor .. serettt diaa .. yaallahhhh sedihhh .. walaupun cuma drama tapi min betul2 terkesann 😢😢😢 .. mlm ni jgn lupa tgok ok #melayudramakesukaan #shukriyahaya #emmamaembong #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia - #regrann
1,586 20 15 August, 2019

Episode 7 : Sebenarnya kann allah dah atur cantik dah jodoh tu cmne ! Cuma kita tak perasaan .. nurin dh bnyk terserempak dgn aishah kan .. ada sebab tu kan .. 🤗 #shukriyahaya #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia

Episode 7 : Sebenarnya kann allah dah atur cantik dah jodoh tu cmne ! Cuma kita tak perasaan .. nurin dh bnyk terserempak dgn aishah kan .. ada sebab tu kan .. 🤗#shukriyahaya #andainyatakdir #andainyatakdir2 #asalkandiabahagia #keranadiamanusiabiasa #30pesanansuara #tiadaarahjodohkita #7harimencintaiku #suamitanpacinta #opssterpikatciksombong #gaduhgaduhsayang #diaisteriluarbiasa #cikcinderelladanenciktengku #hantupunyabos #asampedasuntukdia
1,006 2 6 August, 2019