#anjell Instagram Photos & Videos

anjell - 12.7k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #anjell and here's what we found interesting.

Inside 72 Posts

Time between posts:
14 hours
Average like
100.2
Average comment
3.3
Posts with video
14/72
Posts with photo
58/72

Hashtag Popularity

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
17 4 16 November, 2019

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
12 1 16 November, 2019

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
18 1 16 November, 2019

♥♥
少プレで美男ですねの話を聞いて
改めて見たんですけど、、!
勇気くん可愛いなぁおい、、、!!
あの誕生日のNGダイスキ🥰🥰(そこ)
写真は勇気くんじゃない👼
#八乙女光 #美男ですね #ANJELL

♥♥
少プレで美男ですねの話を聞いて
改めて見たんですけど、、!
勇気くん可愛いなぁおい、、、!!
あの誕生日のNGダイスキ🥰🥰(そこ)
写真は勇気くんじゃない👼
#八乙女光 #美男ですね #ANJELL
6 0 16 November, 2019

Ada stok. WA 0166829066

Harga: rm27.00 exc postage

#dralphamale #novelmelayu #novelbest #anjell

Ada stok. WA 0166829066

Harga: rm27.00 exc postage

#dralphamale #novelmelayu #novelbest #anjell
6 0 12 November, 2019

. #美男ですね . ⑩
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
.
.
このドラマも大好きな作品です♡
.
また観たいと思ってるんですが
primeもUーNEXTも¥が掛かるんですよねぇ‪( ;ᯅ; )‬
.
.
#パクシネ ちゃん、 #ヨンヨン#イホンギ さん、 #グンちゃん
皆さん #いいキャラ#anjell は歌も上手くて
#シヌ さんにキュンキュンしちゃいました(〃▽〃)♡
.
.
全16話 2009
.
.
#韓国ドラマ #韓国ドラマおすすめ
#韓国ドラマ好きな人と繋がりたい
#韓国ドラマ大好き #韓国ドラマ中毒
#韓国ドラマ最高 #韓ドラ #韓ドラ記録

. #美男ですね .  ⑩
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
.
.
このドラマも大好きな作品です♡
.
また観たいと思ってるんですが
primeもUーNEXTも¥が掛かるんですよねぇ‪( ;ᯅ; )‬
.
.
#パクシネ ちゃん、#ヨンヨン 、#イホンギ さん、#グンちゃん 
皆さん#いいキャラ で#anjell は歌も上手くて
#シヌ さんにキュンキュンしちゃいました(〃▽〃)♡
.
.
全16話  2009
.
.
 #韓国ドラマ #韓国ドラマおすすめ 
#韓国ドラマ好きな人と繋がりたい 
#韓国ドラマ大好き #韓国ドラマ中毒 
#韓国ドラマ最高 #韓ドラ #韓ドラ記録
62 3 11 November, 2019

First time on the electric guitar, power chord doesn’t seems too hard if taught correctly! 😍
-

The song is ‘Still’ by A.N.Jell,
A original from the classic Kdrama ‘You’re Beautiful’, - give it up to @xiuhui1!

She really put in a lot of effort for this. And remember, all our covers are recorded live, so good job!

#theexodusmusic #guitar #electricguitar #cover #yourebeautiful #still #anjell #showcase #livecover #midweekmotivation

First time on the electric guitar, power chord doesn’t seems too hard if taught correctly! 😍
-

The song is ‘Still’ by A.N.Jell,
A original from the classic Kdrama ‘You’re Beautiful’, - give it up to @xiuhui1!

She really put in a lot of effort for this. And remember, all our covers are recorded live, so good job!

#theexodusmusic#guitar#electricguitar#cover#yourebeautiful#still#anjell#showcase#livecover#midweekmotivation
17 0 6 November, 2019

EKSPERIMEN CINTA

KALI PERTAMA mereka bertentang mata. Masing masing dah ada pandangan sendiri.
Makhluk planet manalah ni? Pelik sungguh! Wah,rambut macam kari tumpah sekilo. Kat telinga ada subang. Kat leher ada rantai perak. Tak senonoh betul! Muda dan...handsome. Handsome tak handsome memang aku blacklist la jadi laki aku - DAMIA FARISHA

Hmmm... Boleh tahan cantik. Berwajah putih kemerah merahan. Neutral tanpa mekap. Dagu dan bibir terbelahnya mesti memikat ramai lelaki. Tapi,nampak kolot aje perempuan ni. - TENGKU AARON SHAH

Dan tak sangka pula Tengku Aaron ni memang gila orangnya. Sangat sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila,apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba tiba ajak kahein padahal kenal tak sampai dua jam?

Demi syarikatnya,Damia buat keputusan gila juga! Tak ada jalan keluar melainkan cakap "saya setuju!" Damia letakkan syarat dengan harapan Tengku Aaron batalkan niatnya. "Awak jangan menyesal pula kahwin dengan saya. Sebab saya ni pisau cukur... "Oh ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo ,aku lagi suka. Kikislah banyak mana harta aku. Aku tak kisah. Harta aku bertimbun timbun..." Gagal dan gagal. Akhirnya bersatu juga! Bagi Tengku Aaron semuanya tak lebih daripada sebuah eksperimen saja. Ada sebab dia berkahwin. Sebab dia bukanlah seorang yang tewas! Dan bagi Damia,selagi belum lafaz talak terucap,selagi itulah maruah Tengku Aaron akan dijaga. Berjayakah Tengku Aaron Shah meneruskan eksperimen cintanya?

#novelpreloved #novelprelovedmurah #novelprelovedmalaysia #novelprelovedmelayu
#novelpreloveduntukdijual #alaf21 #alaf21novel #alaf21murah #karangkraf #novelmelayu #novelmelayupreloved #novelterpakai #novelterpakaimurah #novelterpakaimelayu #novelterpakaimalaysia #novelterpakaiuntukdijual #prelovednovelmelayu #novelprelovedmurah #prelovednovel #novelmelayumurah #novelprelovedalaf21 #sitirosmizahnovel #sitirosmizahpublication #bukuprima #bukuprimapreloved #novelpercuma #novelfree #karyasenipreloved #karyasenipenulisan2u #anjell #eksperimencinta

EKSPERIMEN CINTA

KALI PERTAMA mereka bertentang mata. Masing masing dah ada pandangan sendiri.
Makhluk planet manalah ni? Pelik sungguh! Wah,rambut macam kari tumpah sekilo. Kat telinga ada subang. Kat leher ada rantai perak. Tak senonoh betul! Muda dan...handsome. Handsome tak handsome memang aku blacklist la jadi laki aku - DAMIA FARISHA

Hmmm... Boleh tahan cantik. Berwajah putih kemerah merahan. Neutral tanpa mekap. Dagu dan bibir terbelahnya mesti memikat ramai lelaki. Tapi,nampak kolot aje perempuan ni. - TENGKU AARON SHAH

Dan tak sangka pula Tengku Aaron ni memang gila orangnya. Sangat sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila,apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba tiba ajak kahein padahal kenal tak sampai dua jam?

Demi syarikatnya,Damia buat keputusan gila juga! Tak ada jalan keluar melainkan cakap "saya setuju!" Damia letakkan syarat dengan harapan Tengku Aaron batalkan niatnya. "Awak jangan menyesal pula kahwin dengan saya. Sebab saya ni pisau cukur... "Oh ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo ,aku lagi suka. Kikislah banyak mana harta aku. Aku tak kisah. Harta aku bertimbun timbun..." Gagal dan gagal. Akhirnya bersatu juga! Bagi Tengku Aaron semuanya tak lebih daripada sebuah eksperimen saja. Ada sebab dia berkahwin. Sebab dia bukanlah seorang yang tewas! Dan bagi Damia,selagi belum lafaz talak terucap,selagi itulah maruah Tengku Aaron akan dijaga. Berjayakah Tengku Aaron Shah meneruskan eksperimen cintanya?

#novelpreloved #novelprelovedmurah #novelprelovedmalaysia #novelprelovedmelayu 
#novelpreloveduntukdijual #alaf21 #alaf21novel #alaf21murah #karangkraf #novelmelayu #novelmelayupreloved #novelterpakai #novelterpakaimurah #novelterpakaimelayu #novelterpakaimalaysia #novelterpakaiuntukdijual #prelovednovelmelayu #novelprelovedmurah #prelovednovel #novelmelayumurah #novelprelovedalaf21 #sitirosmizahnovel #sitirosmizahpublication #bukuprima #bukuprimapreloved #novelpercuma #novelfree #karyasenipreloved #karyasenipenulisan2u #anjell #eksperimencinta
1 0 5 November, 2019

Favourite sequel daripada Anjell
.

Dr. Alpha Male vs Dheo's
.

Untuk DAM kisah cinta antara seorang pensyarah dan juga studentnya. Hilman dan Hazel. Bagi aku kisah cinta mereka biasa je. Cuma bila anjell memasukkan sedikit part suspen tu yang tambah menarik. Nak cari siapa stalker si Hazel ni
.

Dheo's pulak mengenai kisah antara Dheo han dan juga Nurissa Rose. Compare tu DAM aku lagi sukakan kisah Dheo ini. Ia lebih fokus kepada genre action
.

Apa yang sequelnya?
.

Okey, watak Dheo pernah muncul dalam novel DAM. Dia banyak membantu Hazel. Masetu memang adore gile dengan watak dheo. Manakala dalam Dheo's muncul watak Hilman dan Hazel. Tak banyak. Cuma menjadi pelengkap cerita Dheo dan Nurissa
.

Korang dah baca ke both novel ni?
.

Jangan tak tahu, 2 buah novel ini top seller. Di PBAKL dan juga bookstore. Sebab apa? Korang kena dapat kan la untuk cari jawapannya 😉

#anjell
#dralphamale
#dheos

Favourite sequel daripada Anjell
.

Dr. Alpha Male vs Dheo's
.

Untuk DAM kisah cinta antara seorang pensyarah dan juga studentnya. Hilman dan Hazel. Bagi aku kisah cinta mereka biasa je. Cuma bila anjell memasukkan sedikit part suspen tu yang tambah menarik. Nak cari siapa stalker si Hazel ni
.

Dheo's pulak mengenai kisah antara Dheo han dan juga Nurissa Rose. Compare tu DAM aku lagi sukakan kisah Dheo ini. Ia lebih fokus kepada genre action
.

Apa yang sequelnya?
.

Okey, watak Dheo pernah muncul dalam novel DAM. Dia banyak membantu Hazel. Masetu memang adore gile dengan watak dheo. Manakala dalam Dheo's muncul watak Hilman dan Hazel. Tak banyak. Cuma menjadi pelengkap cerita Dheo dan Nurissa
.

Korang dah  baca ke both novel ni?
.

Jangan tak tahu, 2 buah novel ini top seller. Di PBAKL dan juga bookstore. Sebab apa? Korang kena dapat kan la untuk cari jawapannya 😉

#anjell
#dralphamale
#dheos
57 23 4 November, 2019

¡Especial dramas! Esta es una sección de la cuenta que se hará cada x tiempo, por lo tanto está es la primera parte, esperó que os guste. —Moon.—
__
Dramas:
Comeback Mister
Hanazakari no Kimitachi e (Hana Kimi)
You're beautiful
Kiss me
Cinderella and four knights
__
#Dramas #Doramas #comebackmister #youarebeautiful #hanazakarinokimitachie #hanakimi #kissme #cinderellaandfourknights #kpop #anjell #kdramas #corea #japon #tailandia

¡Especial dramas! Esta es una sección de la cuenta que se hará cada x tiempo, por lo tanto está es la primera parte, esperó que os guste. —Moon.—
__
Dramas:
Comeback Mister
Hanazakari no Kimitachi e (Hana Kimi)
You're beautiful
Kiss me
Cinderella and four knights 
__
#Dramas #Doramas #comebackmister #youarebeautiful #hanazakarinokimitachie #hanakimi #kissme #cinderellaandfourknights #kpop #anjell #kdramas #corea #japon #tailandia
39 0 1 November, 2019

Baru hbs baca...Peram lama sangat..org lain dh hbs baca lama.. Suka novel ala3 naik kn blood pressure ni.. Thriller romantic
#anjell
#dheo's

Baru hbs baca...Peram lama sangat..org lain dh hbs baca lama.. Suka novel ala3 naik kn blood pressure ni.. Thriller romantic
#anjell
#dheo's
1 0 30 October, 2019

"I broken into pieces"💔-Hazel
"Lucky you i love paste puzzle"-Hilman
This is ayat pling sukaaa
#dralphamale
#anjell

"I broken into pieces"💔-Hazel
"Lucky you i love paste puzzle"-Hilman
This is ayat pling sukaaa
#dralphamale 
#anjell
3 0 25 October, 2019

harga : rm 30 exc postage
.
Kali pertama mereka bertentang mata. Masing-masing dah ada pandangan sendiri.

Makhluk planet manalah ni? Pelik sungguh! Wah, rambut macam kari tumpah sekilo. Kat telinga ada subang. Kat leher ada rantai perak. Tak senonoh betul! Muda dan… handsome. Handsome tak handsome, memang aku blacklist la jadi laki aku. - Damia Farisha

Hmmm... Boleh tahan cantik. Berwajah putih kemerah-merahan. Neutral tanpa mekap. Dagu dan bibir terbelahnya mesti memikat ramai lelaki. Tapi nampak kolot aje perempuan ni. - Tengku Aaron Shah

Dan tak sangka pula Tengku Aaron ini memang gila orangnya. Sangat-sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila, apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba-tiba ajak kahwin padahal kenal tak sampai dua jam?

Demi syarikatnya, Damia buat keputusan gila juga! Tak ada jalan keluar melainkan cakap, “saya setuju!” Damia letakkan syarat dengan harapan Tengku Aaron batalkan niatnya. “Awak jangan menyesal pula kahwin dengan saya. Sebab saya ni pisau cukur...” “Oh, ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo, aku lagi suka. Kikislah banyak mana harta aku. Aku tak kisah. Harta aku bertimbun-timbun…” Gagal dan gagal. Akhirnya bersatu juga! Bagi Tengku Aaron semuanya tak lebih daripada sebuah eksperimen saja. Ada sebab dia berkahwin. Sebab dia bukanlah seorang yang tewas! Dan bagi Damia, selagi belum lafaz talak terucap, selagi itulah maruah Tengku Aaron akan dijaga. Berjayakah Tengku Aaron Shah meneruskan eksperimennya?
.
#eksperimencinta #anjell #noveladaptasidrama #karyaseni #noveluntukdijual #jualnovel #koleksinovel #borongnovel #novelbaru #novelpreloved #sayajualnovel #sayajualnovelmurah #borongnovelmurah #gilanovel #hantunovel

harga : rm 30 exc postage
.
Kali pertama mereka bertentang mata. Masing-masing dah ada pandangan sendiri.

Makhluk planet manalah ni? Pelik sungguh! Wah, rambut macam kari tumpah sekilo. Kat telinga ada subang. Kat leher ada rantai perak. Tak senonoh betul! Muda dan… handsome. Handsome tak handsome, memang aku blacklist la jadi laki aku. - Damia Farisha

Hmmm... Boleh tahan cantik. Berwajah putih kemerah-merahan. Neutral tanpa mekap. Dagu dan bibir terbelahnya mesti memikat ramai lelaki. Tapi nampak kolot aje perempuan ni. - Tengku Aaron Shah

Dan tak sangka pula Tengku Aaron ini memang gila orangnya. Sangat-sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila, apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba-tiba ajak kahwin padahal kenal tak sampai dua jam?

Demi syarikatnya, Damia buat keputusan gila juga! Tak ada jalan keluar melainkan cakap, “saya setuju!” Damia letakkan syarat dengan harapan Tengku Aaron batalkan niatnya. “Awak jangan menyesal pula kahwin dengan saya. Sebab saya ni pisau cukur...” “Oh, ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo, aku lagi suka. Kikislah banyak mana harta aku. Aku tak kisah. Harta aku bertimbun-timbun…” Gagal dan gagal. Akhirnya bersatu juga! Bagi Tengku Aaron semuanya tak lebih daripada sebuah eksperimen saja. Ada sebab dia berkahwin. Sebab dia bukanlah seorang yang tewas! Dan bagi Damia, selagi belum lafaz talak terucap, selagi itulah maruah Tengku Aaron akan dijaga. Berjayakah Tengku Aaron Shah meneruskan eksperimennya?
.
#eksperimencinta #anjell #noveladaptasidrama #karyaseni #noveluntukdijual #jualnovel #koleksinovel #borongnovel #novelbaru #novelpreloved #sayajualnovel #sayajualnovelmurah #borongnovelmurah #gilanovel #hantunovel
5 0 25 October, 2019

“For me, this is a relaxing and destressing type of novel. Tak rasa sakit kepala atau sakit hati sangat. Selalu gelak tak ingat dunia je dengan keletah Hazel. I truly recommend this novel and am looking forward to Alpha Male 2.0. Keep it up Kak Anjell! Chaiyok!”– Joy
.
“Novel Anjell semua sweet & hero terlebih gula. I really like it how Hilman protect Hazel and show his love towards Hazel. So sweet! Terasa dah lama mood membaca tenggelam bila baca novel ni terus mencanak naik mood tu. Simple review... I really like this novel. My taste! And I wonder if I can get a man with Alpha Male aura.” –Qamar,
.
“Satu je nak bagitahu, novel ni best!!! Jatuh hati dengan Dr.Hilman dibuatnya..” –Maziela
.
“Omg, mula-mula my friend suruh aku start baca buku ni, aku mmg skeptikal. Romance books are not my cup of tea. Tapi aku gagahkan jua untuk beli dan baca. Memang langsung tak mengecewakan. Tergelak aku sorang-sorang baca buku ni. Memang kelakar, funny and sweet at the same time. Sekejap je habis. Less than 10 hours.... sangat best. Recommended even when you don’t like to read romance.”- Nur Shari
.
Admin kongsikan beberapa review daripada pembaca-pembaca DR. ALPHA MALE yang admin terima dari Goodreads. Ramai yang dah jatuh cinta dengan Dr. Hilman. Admin ingat lagi masa PBAKL 2017, ramai yang berebut nak dapatkan karya Anjell ni. Sampai tak menang tangan team kami nak penuhkan rak. Untuk makluman, Dr. Alpha Male ni dah lebih 40 kali menembusi carta bestseller di kedai-kedai buku. Hebat kan? 👍👍👍
.
Siapa yang dah pernah baca? Korang bagi berapa bintang untuk Dr. Alpha Male?
.
Bagi yang belum ada novel Dr. Alpha Male, jom dapatkan karya penulis kesayangan ramai, @anjell.sinuraz_ di aplikasi Karyaseni ATAU boleh terus PM @makcikkaryaseni di Facebook. Nikmati diskaun dan penghantaran secara percuma ke seluruh Malaysia.
.
CEPAT SEMENTARA STOK MASIH ADA🔥🔥🔥
.
#karyaseni #penulisan2u #ksp2u #promonovel #anjell #dralphamale #novelpalinglaris #novelbestseller #novelmelayu

“For me, this is a relaxing and destressing type of novel. Tak rasa sakit kepala atau sakit hati sangat. Selalu gelak tak ingat dunia je dengan keletah Hazel. I truly recommend this novel and am looking forward to Alpha Male 2.0. Keep it up Kak Anjell! Chaiyok!”– Joy
.
“Novel Anjell semua sweet & hero terlebih gula. I really like it how Hilman protect Hazel and show his love towards Hazel. So sweet! Terasa dah lama mood membaca tenggelam bila baca novel ni terus mencanak naik mood tu. Simple review... I really like this novel. My taste! And I wonder if I can get a man with Alpha Male aura.” –Qamar,
.
“Satu je nak bagitahu, novel ni best!!! Jatuh hati dengan Dr.Hilman dibuatnya..” –Maziela
.
“Omg, mula-mula  my friend suruh aku start baca buku ni, aku mmg skeptikal. Romance books are not my cup of tea. Tapi aku gagahkan jua untuk beli dan baca. Memang langsung tak mengecewakan. Tergelak aku sorang-sorang baca buku ni. Memang kelakar, funny and sweet at the same time. Sekejap je habis. Less than 10 hours.... sangat best. Recommended even when you don’t like to read romance.”- Nur Shari
.
Admin kongsikan beberapa review daripada pembaca-pembaca DR. ALPHA MALE yang admin terima dari Goodreads. Ramai yang dah jatuh cinta dengan Dr. Hilman. Admin ingat lagi masa PBAKL 2017, ramai yang berebut nak dapatkan karya Anjell ni. Sampai tak menang tangan team kami nak penuhkan rak. Untuk makluman, Dr. Alpha Male ni dah lebih 40 kali menembusi carta bestseller di kedai-kedai buku. Hebat kan? 👍👍👍
.
Siapa yang dah pernah baca? Korang bagi berapa bintang untuk Dr. Alpha Male?
.
Bagi yang belum ada novel Dr. Alpha Male, jom dapatkan karya penulis kesayangan ramai, @anjell.sinuraz_ di aplikasi Karyaseni ATAU boleh terus PM @makcikkaryaseni di Facebook. Nikmati diskaun dan penghantaran secara percuma ke seluruh Malaysia.
.
CEPAT SEMENTARA STOK MASIH ADA🔥🔥🔥
.
#karyaseni #penulisan2u #ksp2u #promonovel #anjell #dralphamale #novelpalinglaris #novelbestseller #novelmelayu
1,075 54 24 October, 2019

Hwang Tae-Kyeong, you are my 🌟. Fényesen ragyogó csillag, grimasz és szemforgatás tartozék. 💖

#JKS #JangKeunSuk #youarebeatiful #dorama #nendoroid #jksdoll #HwangTaeKyeong #anjell #idol

Hwang Tae-Kyeong,  you are my 🌟. Fényesen ragyogó csillag, grimasz és szemforgatás tartozék. 💖

#JKS #JangKeunSuk #youarebeatiful #dorama #nendoroid #jksdoll #HwangTaeKyeong #anjell #idol
11 0 23 October, 2019

Kdrama Recommendation: You’re Beautiful .
.
.
.

Un Kdrama de los géneros comedia, romance, y música de las hermanas Hong. Este drama cuenta la historia de una joven llamada Ko Mi-nyeo, quien ha decidido que quiere ser monja, y está en el proceso de serlo. Por otro lado, su hermano gemelo, Ko Mi-nam, se une a la banda “A.N.JELL”, como el nuevo integrante de esta. Sin embargo, Mi-nam viaja a Estados Unidos, debido a una cirugía de la cual nadie se puede dar cuenta; por lo cual, necesitan un remplazo. Por esta razón, el manager de este irá a buscar a Mi-nyeo para pedirle que se haga pasar por su hermano, solo por el tiempo necesario para su hermano se recupere. Esta propuesta llega el mismo día que ella debe irse a Roma para poder ser monja. ¿Qué decidirá Mi-nyeo? ¿Será capaz de unirse a la banda? .
.
.
.

Elenco: Park Shin-hye, Jang Keun-suk, Lee Hong-ki, Jeong Yong-hwa, Uee, Choi Su-eun
Capítulos: 16 de 60 minutos
Cadena: SBS
Año: 2009 .
.
.
.

Fuente: asianwiki.com .
.
.
.

Opinión: Un clásico definitivamente. Todo aquel que le guste los dramas viejitos este es uno que no puede dejar de verse. Sin embargo, tiene algunas escenas que tal vez a algunos no les parezcan o crean que se deben mejorar pero esto no es un impedimento para disfrutar el drama. Tiene personajes muy lindos a los cuales se les agarra mucho cariño. Además, tiene un final interesante y satisfactorio. .
.
.
.
#yourebeautiful #yourebeautifulkdrama #hesbeautiful #minamyisinyeoyo #미남이시네요 #anjell #parkshinhye #jangkeunsuk #leehongki #jeongyonghwa #kimyoojin #sooeunchoi #sbs #twins #nun #band #boyband #secret #music #romance #comedy #singer #musician #kdramalover #kdramaaddict #kdramasrecommendations

Kdrama Recommendation: You’re Beautiful .
.
.
.

Un Kdrama de los géneros comedia, romance, y música de las hermanas Hong. Este drama cuenta la historia de una joven llamada Ko Mi-nyeo, quien ha decidido que quiere ser monja, y está en el proceso de serlo. Por otro lado, su hermano gemelo, Ko Mi-nam, se une a la banda “A.N.JELL”, como el nuevo integrante de esta. Sin embargo, Mi-nam viaja a Estados Unidos, debido a una cirugía de la cual nadie se puede dar cuenta; por lo cual, necesitan un remplazo. Por esta razón, el manager de este irá a buscar a Mi-nyeo para pedirle que se haga pasar por su hermano, solo por el tiempo necesario para su hermano se recupere. Esta propuesta llega el mismo día que ella debe irse a Roma para poder ser monja. ¿Qué decidirá Mi-nyeo? ¿Será capaz de unirse a la banda? .
.
.
.

Elenco: Park Shin-hye, Jang Keun-suk, Lee Hong-ki, Jeong Yong-hwa, Uee, Choi Su-eun 
Capítulos: 16 de 60 minutos 
Cadena: SBS
Año: 2009 .
.
.
.

Fuente: asianwiki.com .
.
.
.

Opinión: Un clásico definitivamente. Todo aquel que le guste los dramas viejitos este es uno que no puede dejar de verse. Sin embargo, tiene algunas escenas que tal vez a algunos no les parezcan o crean que se deben mejorar pero esto no es un impedimento para disfrutar el drama. Tiene personajes muy lindos a los cuales se les agarra mucho cariño. Además, tiene un final interesante y satisfactorio. .
.
.
. 
#yourebeautiful #yourebeautifulkdrama #hesbeautiful #minamyisinyeoyo #미남이시네요 #anjell #parkshinhye #jangkeunsuk #leehongki #jeongyonghwa #kimyoojin #sooeunchoi #sbs #twins #nun #band #boyband #secret #music #romance #comedy #singer #musician #kdramalover #kdramaaddict #kdramasrecommendations
12 0 22 October, 2019

先月義父が亡くなり、義父の飼っていた金魚の世話をする事になってしまった(・・;)愛着がわくかなと、4匹いたのでそれぞれにA.N.JELLメンバーの名前を付けたが3日前にテギョンが👼死んでしまった😨😢テギョンの代わりにキレイな金魚見つけてこようかな🙄
#金魚
#金魚飼育🔰
#JKS #jks
#장근석
#張根碩
#チャングンソク
#グンちゃん
#_asiaprince_jks
#asiaprince_jks
#teamh #team_h
#filmlive
#zikzin
#lezgo
#同じ空の下
#イケメンですね
#美男ですね
#anjell
#ANJELL
#テギョン

先月義父が亡くなり、義父の飼っていた金魚の世話をする事になってしまった(・・;)愛着がわくかなと、4匹いたのでそれぞれにA.N.JELLメンバーの名前を付けたが3日前にテギョンが👼死んでしまった😨😢テギョンの代わりにキレイな金魚見つけてこようかな🙄
#金魚 
#金魚飼育🔰
#JKS #jks 
#장근석
#張根碩
#チャングンソク 
#グンちゃん
#_asiaprince_jks
#asiaprince_jks
#teamh #team_h 
#filmlive
#zikzin
#lezgo
#同じ空の下
#イケメンですね
#美男ですね
#anjell
#ANJELL
#テギョン
37 7 20 October, 2019

El el @rodrigolopezsayago interpresta a #mino. Han visto su presentaciones? Que les parecen comenten.
#mino #anjell #madeproducer #manager #roro

El el @rodrigolopezsayago  interpresta a #mino. Han visto su presentaciones? Que les parecen comenten.
#mino #anjell #madeproducer #manager #roro
32 2 18 October, 2019

‪‪❤︎‬

私が今まで見た中で1番好きなドラマ
「美男ですね」
玉森くんを好きになる前から見てたドラマで
その時から現在まで変わらずずっと好き♥



#美男ですね #anjell #桂木廉
#玉森裕太 #kismyft2 #kmf2

‪‪❤︎‬
.
私が今まで見た中で1番好きなドラマ
「美男ですね」
玉森くんを好きになる前から見てたドラマで
その時から現在まで変わらずずっと好き♥
.
.
.
#美男ですね #anjell #桂木廉 
#玉森裕太 #kismyft2 #kmf2
25 0 25 minutes ago

‪‪❤︎‬


ふと、見たい衝動に駆られる美男ですね🐷🐰



#美男ですね #玉森裕太 #藤ヶ谷太輔
#桂木廉 #藤城柊 #anjell

‪‪❤︎‬
.
.
ふと、見たい衝動に駆られる美男ですね🐷🐰
.
.
.
#美男ですね #玉森裕太 #藤ヶ谷太輔 
#桂木廉 #藤城柊 #anjell
16 0 17 October, 2019

💋𝘾𝙖𝙣’𝙩 𝙙𝙚𝙖𝙡 𝙬𝙞𝙩 𝙖𝙝 𝙘𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙 💋
.
.
.
@fukwitanjell @fukwitanjell @fukwitanjell @fukwitanjell 🧞‍♀️🖤 (tag her plzz!!^-^)
Ac: I forgot 🎶
Cc: Ultralight app⚡️
-Dt: tagged💚🧩
.
.
.
- #vsedits #vsaudios #edits #edit #vsedit #videostaredits #videostaredit #anjell #fukwitangell #videostareditor #videostar #editor #youluvangeledit #youluvangel #bomb #cute #pretty #😍 #🤩 #viral #cutevideos #ʙᴀᴅᴅɪᴇᴇᴅɪᴛs #baddieedits #prettyedits #editsforyou #videostarapp

💋𝘾𝙖𝙣’𝙩 𝙙𝙚𝙖𝙡 𝙬𝙞𝙩 𝙖𝙝 𝙘𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙 💋
.
.
.
@fukwitanjell @fukwitanjell @fukwitanjell @fukwitanjell 🧞‍♀️🖤 (tag her plzz!!^-^)
Ac: I forgot 🎶
Cc: Ultralight app⚡️
-Dt: tagged💚🧩
.
.
.
- #vsedits #vsaudios #edits #edit #vsedit #videostaredits #videostaredit #anjell #fukwitangell #videostareditor #videostar #editor #youluvangeledit #youluvangel #bomb #cute #pretty #😍 #🤩 #viral #cutevideos #ʙᴀᴅᴅɪᴇᴇᴅɪᴛs #baddieedits #prettyedits #editsforyou #videostarapp
38 4 16 October, 2019
#まいにちたまもりゆうた 
たまこ🐥も寝落ちしちゃう前に
寝ます

おやすみなさい

#たま#玉森裕太#玉ちゃん
#桂木廉 
#anjell 
#藤ヶ谷太輔#藤城柊
#ロンハーマン
#星
57 0 15 October, 2019
10 anos de "You're Beautiful", o dorama que mudou minha vida 💙
.
.
.
#art #artistas #ilustra #illustration #ilustração #kdrama #dorama #arte #parkshinhye #jangkeunsuk #keunshin #anjell #sbs #korea #drama #digital #digitalart #photoshop #draw #drawing #color
49 1 13 October, 2019

🌸 Tundukkan Playboy Itu
🌸 Karya Anjell
🌸 Rm 12

#tundukkanplayboyitu
#anjell

🌸 Tundukkan Playboy Itu
🌸 Karya Anjell
🌸 Rm 12

#tundukkanplayboyitu 
#anjell
19 3 12 October, 2019

柊さーーーん🥺💗 相変わらず美男✨
久しぶりに見たくなって全話見ちゃった!

#藤ヶ谷太輔 #kismyft2
#ANJELL #藤城柊

柊さーーーん🥺💗 相変わらず美男✨
久しぶりに見たくなって全話見ちゃった!

#藤ヶ谷太輔 #kismyft2 
#ANJELL #藤城柊
27 0 12 October, 2019

リサイクルショップで美男ですねのクリアファイルが150円で売っていたので買ったよ😄

#美男ですね
#美男ですね日本版
#anjell

#クリアファイル

リサイクルショップで美男ですねのクリアファイルが150円で売っていたので買ったよ😄

#美男ですね
#美男ですね日本版 
#anjell

#クリアファイル
47 0 9 October, 2019

* I will promise you
* Still ever

they r so much cute from 2009 to until now they r still maintaining their friendship 😍😍 black and white combination 😍😍 classic look I'm so melted after watching it still I'm crazy for it💖💖😍😍 but missing them so much 😭😭😭😭 @jyheffect0622 @skullhong12 #youarebeautiful #shinwoo #jeremy #anjell #kdrama #koreanaddict

* I will promise you
* Still ever

they r so much cute from 2009 to until now they r still maintaining their friendship 😍😍 black and white combination 😍😍 classic look I'm so melted after watching it still I'm crazy for it💖💖😍😍 but missing them so much 😭😭😭😭 @jyheffect0622 @skullhong12  #youarebeautiful #shinwoo  #jeremy  #anjell #kdrama #koreanaddict
183 12 9 October, 2019

Adorables!!! 👼👼👼👼 Happy 10th Year Anniversary!!! ✨🎉😄🎊 #YouAreBeautiful ✨💕
#HwangTaeKyung #ANJELL #youaremystar

Thank You for existing Winderful #ActorJang
I LOVE YOU ...❣❣❣✨
@_asia_prince_jks 👑

#DaybyDayAlongWithYou
#alwayswhityou #UnderTheSameSky
#WaitingForJKS #EelswillwaitforJKS
#JangKeunSuk #jks
#장근석 #근쌍 #스위치
#チャングンソク #グンちゃん
#AsiaPrince 👑 #TeamJKS

Adorables!!! 👼👼👼👼 Happy 10th Year  Anniversary!!! ✨🎉😄🎊 #YouAreBeautiful ✨💕
#HwangTaeKyung #ANJELL #youaremystar

Thank You for existing Winderful #ActorJang 
I LOVE YOU ...❣❣❣✨
@_asia_prince_jks 👑

#DaybyDayAlongWithYou
#alwayswhityou #UnderTheSameSky
#WaitingForJKS #EelswillwaitforJKS
#JangKeunSuk #jks
#장근석 #근쌍 #스위치 
#チャングンソク #グンちゃん 
#AsiaPrince 👑 #TeamJKS ❤
183 8 8 October, 2019

Top #anjell posts





定期的に やってくる 
美男ですね沼に発狂する 3:00am
#近所迷惑





#廉さまに会いたすぎる(;ᴗ;)(;ᴗ;)(;ᴗ;)
#柊さまにも会いたい





#キスマイ
#KisMyFt2
#ANJELL
#promise
#少クラ





定期的に やってくる 
美男ですね沼に発狂する 3:00am
#近所迷惑





#廉さまに会いたすぎる(;ᴗ;)(;ᴗ;)(;ᴗ;)
#柊さまにも会いたい





#キスマイ
#KisMyFt2 
#ANJELL
#promise
#少クラ
625 8 6 October, 2019
Still
.
♬Still -A.N.Jell :정용화 (Jung Yong Hwa) X 이홍기 (Lee Hong Ki) 【You're Beautiful /美男ですね 미남이시네요OST】
.
.
.
#美男ですね #yourebeautiful
#ヨンファ #정용화 
#鄭容和 #CNBLUE 
#미남이시네요 #anjell
#jungyonghwa #yonghwa
#パクシネ #박신혜 #朴信惠 
#parkshinhye  #shinhye 
#kangminhyuk #강민혁
#leejungshin #이정신
#kpop #kdrama #kmovie 
#protectcnblue3members 
#still #여전히
6,798 55 3 April, 2019

2018.10.22 おはようございます~❀.(*´▽`*)❀
昨日は、たくさんの方にご心配頂き、
ありがとうございました🙇💦
昨日ゆっくり出来たので、少しは良くなったかと思います(*ˊᵕˋ*)

今日は週初めの憂鬱を吹き飛ばす為、ANJELLで💕
季節の変わり目なので、引き続き体調崩さない様気を付けて…今週もファイティン~(。•̀ᴗ-)و ̑̑✧
皆様、よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622
@skullhong12
#장근석 #정용화 #이홍기
#anjell
#미남이시네요
#美男ですね韓国版
#ジョンヨンファ #イホンギ
#鄭容和
#jangkeunsuk #asiaprince_jks
#JKS #張根碩
#チャングンソク
#グンちゃん #グンソク
#alwaysonyoursidejks
#트리제이컴퍼니
#treejcompany
#zikzin
#lezgo

2018.10.22  おはようございます~❀.(*´▽`*)❀
昨日は、たくさんの方にご心配頂き、
ありがとうございました🙇💦
昨日ゆっくり出来たので、少しは良くなったかと思います(*ˊᵕˋ*)
*
今日は週初めの憂鬱を吹き飛ばす為、ANJELLで💕
季節の変わり目なので、引き続き体調崩さない様気を付けて…今週もファイティン~(。•̀ᴗ-)و ̑̑✧
皆様、よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622 
@skullhong12 
#장근석 #정용화 #이홍기
#anjell 
#미남이시네요 
#美男ですね韓国版 
#ジョンヨンファ  #イホンギ 
#鄭容和 
#jangkeunsuk  #asiaprince_jks
#JKS #張根碩
#チャングンソク
#グンちゃん #グンソク
#alwaysonyoursidejks 
#트리제이컴퍼니 
#treejcompany 
#zikzin
#lezgo
506 16 21 October, 2018

“For me, this is a relaxing and destressing type of novel. Tak rasa sakit kepala atau sakit hati sangat. Selalu gelak tak ingat dunia je dengan keletah Hazel. I truly recommend this novel and am looking forward to Alpha Male 2.0. Keep it up Kak Anjell! Chaiyok!”– Joy
.
“Novel Anjell semua sweet & hero terlebih gula. I really like it how Hilman protect Hazel and show his love towards Hazel. So sweet! Terasa dah lama mood membaca tenggelam bila baca novel ni terus mencanak naik mood tu. Simple review... I really like this novel. My taste! And I wonder if I can get a man with Alpha Male aura.” –Qamar,
.
“Satu je nak bagitahu, novel ni best!!! Jatuh hati dengan Dr.Hilman dibuatnya..” –Maziela
.
“Omg, mula-mula my friend suruh aku start baca buku ni, aku mmg skeptikal. Romance books are not my cup of tea. Tapi aku gagahkan jua untuk beli dan baca. Memang langsung tak mengecewakan. Tergelak aku sorang-sorang baca buku ni. Memang kelakar, funny and sweet at the same time. Sekejap je habis. Less than 10 hours.... sangat best. Recommended even when you don’t like to read romance.”- Nur Shari
.
Admin kongsikan beberapa review daripada pembaca-pembaca DR. ALPHA MALE yang admin terima dari Goodreads. Ramai yang dah jatuh cinta dengan Dr. Hilman. Admin ingat lagi masa PBAKL 2017, ramai yang berebut nak dapatkan karya Anjell ni. Sampai tak menang tangan team kami nak penuhkan rak. Untuk makluman, Dr. Alpha Male ni dah lebih 40 kali menembusi carta bestseller di kedai-kedai buku. Hebat kan? 👍👍👍
.
Siapa yang dah pernah baca? Korang bagi berapa bintang untuk Dr. Alpha Male?
.
Bagi yang belum ada novel Dr. Alpha Male, jom dapatkan karya penulis kesayangan ramai, @anjell.sinuraz_ di aplikasi Karyaseni ATAU boleh terus PM @makcikkaryaseni di Facebook. Nikmati diskaun dan penghantaran secara percuma ke seluruh Malaysia.
.
CEPAT SEMENTARA STOK MASIH ADA🔥🔥🔥
.
#karyaseni #penulisan2u #ksp2u #promonovel #anjell #dralphamale #novelpalinglaris #novelbestseller #novelmelayu

“For me, this is a relaxing and destressing type of novel. Tak rasa sakit kepala atau sakit hati sangat. Selalu gelak tak ingat dunia je dengan keletah Hazel. I truly recommend this novel and am looking forward to Alpha Male 2.0. Keep it up Kak Anjell! Chaiyok!”– Joy
.
“Novel Anjell semua sweet & hero terlebih gula. I really like it how Hilman protect Hazel and show his love towards Hazel. So sweet! Terasa dah lama mood membaca tenggelam bila baca novel ni terus mencanak naik mood tu. Simple review... I really like this novel. My taste! And I wonder if I can get a man with Alpha Male aura.” –Qamar,
.
“Satu je nak bagitahu, novel ni best!!! Jatuh hati dengan Dr.Hilman dibuatnya..” –Maziela
.
“Omg, mula-mula  my friend suruh aku start baca buku ni, aku mmg skeptikal. Romance books are not my cup of tea. Tapi aku gagahkan jua untuk beli dan baca. Memang langsung tak mengecewakan. Tergelak aku sorang-sorang baca buku ni. Memang kelakar, funny and sweet at the same time. Sekejap je habis. Less than 10 hours.... sangat best. Recommended even when you don’t like to read romance.”- Nur Shari
.
Admin kongsikan beberapa review daripada pembaca-pembaca DR. ALPHA MALE yang admin terima dari Goodreads. Ramai yang dah jatuh cinta dengan Dr. Hilman. Admin ingat lagi masa PBAKL 2017, ramai yang berebut nak dapatkan karya Anjell ni. Sampai tak menang tangan team kami nak penuhkan rak. Untuk makluman, Dr. Alpha Male ni dah lebih 40 kali menembusi carta bestseller di kedai-kedai buku. Hebat kan? 👍👍👍
.
Siapa yang dah pernah baca? Korang bagi berapa bintang untuk Dr. Alpha Male?
.
Bagi yang belum ada novel Dr. Alpha Male, jom dapatkan karya penulis kesayangan ramai, @anjell.sinuraz_ di aplikasi Karyaseni ATAU boleh terus PM @makcikkaryaseni di Facebook. Nikmati diskaun dan penghantaran secara percuma ke seluruh Malaysia.
.
CEPAT SEMENTARA STOK MASIH ADA🔥🔥🔥
.
#karyaseni #penulisan2u #ksp2u #promonovel #anjell #dralphamale #novelpalinglaris #novelbestseller #novelmelayu
1,075 54 24 October, 2019
木漏れ日🌿
5月も終わっちゃうね、
.
🎥 美男ですね (미남이시네요/You're beautiful) : Park Shin Hye X Jung Yong Hwa .
.
.

#美男ですね #미남이시네요 #ANJELL #yourebeautiful
#パクシネ #박신혜 #고미남
#朴信惠 #parkshinhye #shinhye #starlightangel
#ヨンファ #정용화 #신우형 
#鄭容和 #CNBLUE 
#jungyonghwa  #yonghwa 
#kangminhyuk #강민혁
#leejungshin #이정신
#kpop #kdrama #kmovie
#sbs
3,381 15 30 May, 2019

2019.3.30 皆様、アンニョン~❀.(*´▽`*)❀
午後からのご挨拶失礼します~◝(⑅•ᴗ•⑅)◜..°♡
今日もどんよりしてますが、雨☔は降らないといいなぁ…

お仕事の方もお休みの方も、楽しく素敵な週末をお過ごし下さいね💕
今日は、大好きなanjellで❤
よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622
@skullhong12
@ssinz7
#장근석 #정용하 #이홍기
#박신혜
#jangkeunsuk #jungyonhwa
#leehonggi #leehongki
#parkshinhye
#張根碩 #鄭容和 #李洪基
#朴信恵
#anjell
#미남이시네요
#youarebeautiful
#美男ですね
#sbs
#treejcompany
#zikzin
#lezgo

2019.3.30  皆様、アンニョン~❀.(*´▽`*)❀
午後からのご挨拶失礼します~◝(⑅•ᴗ•⑅)◜..°♡
今日もどんよりしてますが、雨☔は降らないといいなぁ…
*
お仕事の方もお休みの方も、楽しく素敵な週末をお過ごし下さいね💕
今日は、大好きなanjellで❤
よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622 
@skullhong12 
@ssinz7 
#장근석 #정용하 #이홍기 
#박신혜 
#jangkeunsuk #jungyonhwa
#leehonggi  #leehongki 
#parkshinhye
#張根碩 #鄭容和 #李洪基
#朴信恵
#anjell
#미남이시네요 
#youarebeautiful 
#美男ですね
#sbs
#treejcompany
#zikzin
#lezgo
756 16 30 March, 2019

2019.1.25 おはようございます~❀.(*´▽`*)❀
昨日から続いて、今日も寒いですね~😰💦
インフルや風邪😷な注意して、暖かくお過ごし下さいね💕

今週もラス1ファイティンしてきます~(。•̀ᴗ-)و ̑̑✧
今日は、昨日のkocowaさんの投稿を受けて、10年前撮影makingのANJELLで❤
皆様、今日もファイティン~(*ˊૢᵕˋૢ*)~♡
よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622
@skullhong12
@ssinz7
#장근석 #장배우 #jangkeunsuk
#asiaprince_jks #JKS #張根碩
#チャングンソク #グンちゃん
#グンソク
#정용하 #jungyonhwa
#鄭容和
#ジョンヨンファ
#이홍기 #leehonggi
#李弘基 #イホンギ
#박신혜 #parkshinhye
#朴信恵 #パクシネ
#anjell
#미남이시네요
#美男ですね
#youarebeautiful
#sbs
#alwaysonyoursidejks
#드리제이컴퍼니
#zikzin
#lezgo

2019.1.25  おはようございます~❀.(*´▽`*)❀
昨日から続いて、今日も寒いですね~😰💦
インフルや風邪😷な注意して、暖かくお過ごし下さいね💕
*
今週もラス1ファイティンしてきます~(。•̀ᴗ-)و ̑̑✧
今日は、昨日のkocowaさんの投稿を受けて、10年前撮影makingのANJELLで❤
皆様、今日もファイティン~(*ˊૢᵕˋૢ*)~♡
よろしくお願いします~٩(๑≧∀≦๑)وgo!
@_asia_prince_jks
@jyheffect0622 
@skullhong12 
@ssinz7 
#장근석 #장배우 #jangkeunsuk
#asiaprince_jks #JKS #張根碩
#チャングンソク #グンちゃん
#グンソク
#정용하 #jungyonhwa
#鄭容和
#ジョンヨンファ
#이홍기 #leehonggi 
#李弘基  #イホンギ
#박신혜  #parkshinhye
#朴信恵 #パクシネ
#anjell 
#미남이시네요 
#美男ですね
#youarebeautiful 
#sbs
#alwaysonyoursidejks 
#드리제이컴퍼니 
#zikzin
#lezgo
657 23 24 January, 2019