#asiapacificsuperhealthbrand Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #asiapacificsuperhealthbrand and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
6 hours
Average like
26
Average comment
2
Posts with video
1/36
Posts with photo
35/36

Hashtag Popularity

@zettytaib Profile picture

@zettytaib

Ada yang tanya kzetty, produk MYLEA ni ada KKM tak? Mestilah ada uolls kalo takde KKM macam mana Mylea ni boleh dijual di pasaran kan 😅 Kalo takde KKM kzetty pun tak berani nak tanggung risiko tau..😊
.
Semestinya kalo nak pakai apa2 produk kecantikkan yang paling penting sekali kita kena pastikan produk tersebut ada ke tidak berdaftar & mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
.
Dah check no. KKM, check pulak apa kandungan bahan2 yang ada dalam produk tersebut. Pastikan bahan2 yang digunakan dalam produk tersebut tidak mengandungi bahan2 terlarang contohnya bahan2 kimia yang boleh menghakis kulit wajah.
.
Haaa.. Dah check isi kandungan bahan2 tersebut tengok pulak keberkesanan produk tersebut. Testimoni2 & feedback2 positif daripada customer. .
So.. Dah puas hati dengan semua perkara di atas, boleh lah buat pilihan dengan bijak & membeli produk tersebut dengan senang hati. .
Ada ke yang berminat nak cuba rangkaian produk MYLEA ni? Whatsapp kzetty😊 Jangan ragu2 untuk mencuba ya.👌 #Mylea
#TrustedBrand #KKMApproved #SuperHealthBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand

Ada yang tanya kzetty, produk MYLEA ni ada KKM tak? Mestilah ada uolls kalo takde KKM macam mana Mylea ni boleh dijual di pasaran kan 😅 Kalo takde KKM kzetty pun tak berani nak tanggung risiko tau..😊
.
Semestinya kalo nak pakai apa2 produk kecantikkan yang paling penting sekali kita kena pastikan produk tersebut ada ke tidak berdaftar & mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
.
Dah check no. KKM, check pulak apa kandungan bahan2 yang ada dalam produk tersebut. Pastikan bahan2 yang digunakan dalam produk tersebut tidak mengandungi bahan2 terlarang contohnya bahan2 kimia yang boleh menghakis kulit wajah.
.
Haaa.. Dah check isi kandungan bahan2 tersebut tengok pulak keberkesanan produk tersebut. Testimoni2 & feedback2 positif daripada customer. .
So.. Dah puas hati dengan semua perkara di atas, boleh lah buat pilihan dengan bijak & membeli produk tersebut dengan senang hati. .
Ada ke yang berminat nak cuba rangkaian produk MYLEA ni?  Whatsapp kzetty😊 Jangan ragu2 untuk mencuba ya.👌 #Mylea
#TrustedBrand #KKMApproved #SuperHealthBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand
3 0 14 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik
4 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Mylea Hair Expert
.
👍 All In One Hair Solution
👍 Combination 3 in 1
Syampoo + Conditioner + Hair Serum
👍 NO CHEMICALS ok, dijamin 100%..!!
👍 Tiada lagi masalah rambut bergumpal di tangan hanya selepas beberapa kali penggunaan sahaja. InsyaAllah
👍 Paling best rambut sangat licin & lembutttt semasa dibilas
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan

Mylea Hair Expert
.
👍 All In One Hair Solution
👍 Combination 3 in 1
Syampoo + Conditioner + Hair Serum
👍 NO CHEMICALS ok, dijamin 100%..!!
👍 Tiada lagi masalah rambut bergumpal di tangan hanya selepas beberapa kali penggunaan sahaja. InsyaAllah
👍 Paling best rambut sangat licin & lembutttt semasa dibilas
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan
1 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik
1 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Kelebihan aloe vera untuk cantikkan rambut.
.
🌿 Menghitamkan rambut.
🌿 Memberi kilau pada rambut.
🌿 Melembabkan & menghaluskan rambut.
🌿 Mengatasi rambut berminyak.
🌿 Merangsang pertumbuhan rambut baru.
🌿 Mengatasi kelumumur.
🌿 Mencegah rambut dari gugur yang banyak.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan

Kelebihan aloe vera untuk cantikkan rambut.
.
🌿 Menghitamkan rambut.
🌿 Memberi kilau pada rambut.
🌿 Melembabkan & menghaluskan rambut.
🌿 Mengatasi rambut berminyak.
🌿 Merangsang pertumbuhan rambut baru.
🌿 Mengatasi kelumumur.
🌿 Mencegah rambut dari gugur yang banyak.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan
3 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik

💕 CUSTOMER FEEDBACK 💕
.
Masalah rambut gugur?  Jom rawat dengan MHE. MHE bukan sekadar shampoo jer tau. Shampoo ni lebih kepada MERAWAT masalah rambut.
.
Buktinya dalam MHE ni ada SANTAN, LEMON, ALOE VERA & MINT. Bahan-bahan ni semua memang terlalu banyak manfaat untuk rambut.
.
Meh la selesaikan masalah rambut uolls dengan MHE. In syaa Allah, uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba.
.
Ada yang nak cuba ke? http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutBeruban #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang #RambutCantik
2 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Kelebihan santan untuk mendapatkan rambut cantik.
.
🥥 Mencegah rambut kusut.
🥥 Meningkatkan pertumbuhan rambut.
🥥 Mencegah kulit kepala kering.
🥥 Mengatasi kerosakan rambut.
🥥 Membuat rambut berkilau.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan

Kelebihan santan untuk mendapatkan rambut cantik.
.
🥥 Mencegah rambut kusut.
🥥 Meningkatkan pertumbuhan rambut.
🥥 Mencegah kulit kepala kering.
🥥 Mengatasi kerosakan rambut.
🥥 Membuat rambut berkilau.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #Beauty #AllInOneHairSolution #Syampu #Perapi #SerumRambut #RambutGugur #RambutLebat #KulitKepalaGatal #RambutHitam #RambutHapak #RambutBerminyak #RambutBercabang #RambutBeruban #RambutCantik #AwetMuda #HaircareRoutine #Haircare #ProdukKecantikan
1 0 12 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
4 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
2 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
1 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
3 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
2 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
4 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
3 0 11 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow

💋 Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
💄 Tekstur luarbiasa yang sangat ringan seperti tidak memakai sebarang Lipmatte.
💄 Membantu merawat masalah bibir kering & merekah.
💄 Melembapkan bibir.
💄 Mencerahkan bibir yang gelap & kusam.
💄 Tahan lama & sangat mudah dicuci.
💄 Tekstur tidak melekat di cawan, straw atau sudu.
💄 Berbau & mempunyai rasa strawberi.
💄 Warna yang sesuai dengan semua jenis kulit wanita Asia.
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #love #instagood #photooftheday #photoeveryday #cute #picture #beautiful #followme #follow #picoftheday #like4like #instatags #instadaily #igers #instalike #likeforlike #instamood #follow4follow
1 0 11 September, 2019
@mylea_mai Profile picture

@mylea_mai

Bukan je agen2 semua meroket luarbiasa tapi sambutan Mylea di farmasi2 jugak luarbiasa hebat alhamdulillah.. Alhamdulillah dah lebih dari setahun Mylea mendapat tempat di farmasi2.. Tapi cuma farmasi2 terpilih je la yg ade Mylea atas sebab kami menjaga hak agen.. Kami masuk ke farmasi pun hanya utk membuktikan bahawa Mylea SANGAT SELAMAT dan bukan calang2 produk alhamdulillah.. So, jangan ragu2 lagi..
Mylea, pakar masalah JERAGAT anda.
.
Berminat ???? Dm or click link di bio 🔥
.
#Mylea
#MyleaPharmacy
#ASIAPACIFICSUPERHEALTHBRAND #myleamoisturizinglipmatte #mylea_frecklessSerum #mylealipmatte #myleahq #mylea_treatment_foundatio #Mylea #Myleahoneysoap #mylea_nkcantik #myleaskincare #myleahairexpert #myleaselangor #postageallmalaysia #merawatsambilmencantik #myleaspa #myleathebest #myleamylea #cantik_Semulajadi #myleajimat #myleaterbaikk #myleakl #myleaselangor #selangor #merdekasales #terlajakmurah #salesss #kawkawsales #myleacantik #100percentorganic #myleaselamat

Bukan je agen2 semua meroket luarbiasa tapi sambutan Mylea di farmasi2 jugak luarbiasa hebat alhamdulillah.. Alhamdulillah dah lebih dari setahun Mylea mendapat tempat di farmasi2.. Tapi cuma farmasi2 terpilih je la yg ade Mylea atas sebab kami menjaga hak agen.. Kami masuk ke farmasi pun hanya utk membuktikan bahawa Mylea SANGAT SELAMAT dan bukan calang2 produk alhamdulillah.. So, jangan ragu2 lagi..
Mylea, pakar masalah JERAGAT anda.
.
Berminat ???? Dm or click link di bio 🔥
.
#Mylea
#MyleaPharmacy
#ASIAPACIFICSUPERHEALTHBRAND#myleamoisturizinglipmatte #mylea_frecklessSerum #mylealipmatte #myleahq #mylea_treatment_foundatio #Mylea #Myleahoneysoap #mylea_nkcantik #myleaskincare #myleahairexpert #myleaselangor #postageallmalaysia #merawatsambilmencantik #myleaspa#myleathebest #myleamylea#cantik_Semulajadi #myleajimat#myleaterbaikk #myleakl#myleaselangor#selangor#merdekasales#terlajakmurah#salesss#kawkawsales#myleacantik#100percentorganic#myleaselamat
0 0 10 September, 2019
@listramalaysia Profile picture

@listramalaysia

12 TAHUN SAYA MENANTI UNTUK NAK DAPATKAN ZURIAT NAMUN SYUKR ALHAMDULILAH LEPAS MAKAN LISTRA KINI SAYA PEGANG ZURIAT SAYA SENDIRI..
.
.
syukur alhamdulilah sgt2 happy apabila kak su dapat FEEDBACK daripada puan shidah lepas amalkan LISTRA..
.
.
.
Puan shidah ni mengalami masalah PCOS namun syukur alhamdulilah lepas puan shidah dan suami amalkan listra selama 2 BULAN konsistan dan akhirnya puan shidah BERJAYA HAMIL..
.
.
Jadi anda semua lihat , puan shidah penantian 12 tahun untuk dapatkan zuriat , mengalami masalah PCOS berjaya hamil so kami yakin dan percaya anda juga boleh..
.
.
Ingat selagi anda ada rahim , ada pasti akan menjadi seorang IBU..
.
.
NAK TAHU LEBIH LANJUT LAGI TENTANG PRODUK LISTRA ? sila komen dibawah atau tekan LINK di BIO instagram LISTRA MALAYSIA kerana ada PROMOSI MENARIK untuk anda semua..
.
.

#listra
#listraforall
#1rumah1listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#setiappenyakitadapenawarnya
#asiapacificsuperhealthbrand
#pcos
#pcosawarness
#pcoswarrior
#pcosfighter
#pcospregnancy
#pcosweightloss

12 TAHUN SAYA MENANTI UNTUK NAK DAPATKAN ZURIAT NAMUN SYUKR ALHAMDULILAH LEPAS MAKAN LISTRA KINI SAYA PEGANG ZURIAT SAYA SENDIRI..
.
.
syukur alhamdulilah sgt2 happy apabila kak su dapat FEEDBACK daripada puan shidah lepas amalkan LISTRA..
.
.
.
Puan shidah ni mengalami masalah PCOS namun syukur alhamdulilah lepas puan shidah dan suami amalkan listra selama 2 BULAN konsistan dan akhirnya puan shidah BERJAYA HAMIL..
.
.
Jadi anda semua lihat , puan shidah penantian 12 tahun untuk dapatkan zuriat , mengalami masalah PCOS berjaya hamil so kami yakin dan percaya anda juga boleh..
.
.
Ingat selagi anda ada rahim , ada pasti akan menjadi seorang IBU..
.
.
NAK TAHU LEBIH LANJUT LAGI TENTANG PRODUK LISTRA ? sila komen dibawah atau tekan LINK di BIO instagram LISTRA MALAYSIA kerana ada PROMOSI MENARIK untuk anda semua..
.
.

#listra
#listraforall 
#1rumah1listra 
#sunnahmuamalanku 
#sihatsuburmenawan 
#setiappenyakitadapenawarnya
#asiapacificsuperhealthbrand
#pcos
#pcosawarness
#pcoswarrior 
#pcosfighter 
#pcospregnancy 
#pcosweightloss
20 0 10 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Uolls ada masalah macam sis kita ni tak..?
.
STRESS GILER-GILER AKIBAT RAMBUT GUGUR TERUK SELEPAS BERSALIN..
.
Tak payah nak stress2 sangat la. Cuba je MHE insyaAllah masalah settle & uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba. 😘
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang

Uolls ada masalah macam sis kita ni tak..?
.
STRESS GILER-GILER AKIBAT RAMBUT GUGUR TERUK SELEPAS BERSALIN..
.
Tak payah nak stress2 sangat la. Cuba je MHE insyaAllah masalah settle & uolls pasti tersenyum bahagia lepas cuba. 😘
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaHairExpert #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #MyleaCustomerTestimoni #MyleaCustomerFeedback #SetHairExpert #Shampoo #Conditioner #HairSerum #Haircare #HaircareRoutine #Beauty #Beautiful #RambutGugur #RambutHapak #KulitKepalaGatal #Kelemumur #RambutBerminyak #RambutLebat #RambutBerkutu #RambutBercabang
2 0 10 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Terima kasih Sinar Harian atas artikel kisah jatuh bangun founder kami, Mylea. Bukan mudah nak berjaya, tapi jika kena cara, buat sungguh2 berbekalkan ilmu & selok belok dunia perniagaan, tak mustahil sekelip mata je boleh merubah nasib dengan izinNya.
.
Founder Mylea ikhlas nak ajak semua jika nak ubah hidup, ubah tahap kewangan, keluar dari belenggu hutang, hidup dengan lebih harmoni, tenang & paling penting bahagia selalu. Jom sama2 ngan kak atie, kita join Jemaah Mylea.
.
Kami akan cuba bantu sedaya upaya, sediakan marketing tools, live coaching, coaching face to face, tapi paling utama, kita harus kene bantu diri kita sendiri dulu baru orang lain boleh bantu kita.
.
Kami nak bantu lebih ramai suri rumah untuk jana pendapatan minima 1k - 3k sebulan hanya dari rumah sahaja dengan TANPA SEBARANG MODAL insyaAllah.
.
Jom la join Jemaah Mylea & kita meroket berjemaah.. 🚀🚀🚀
.
Ada yang nak join ke? Jom wasap je kak Atie yep.. 😘😘😘
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin  #SinarHarian #AgentDropshipWanted

Terima kasih Sinar Harian atas artikel kisah jatuh bangun founder kami, Mylea. Bukan mudah nak berjaya, tapi jika kena cara, buat sungguh2 berbekalkan ilmu & selok belok dunia perniagaan, tak mustahil sekelip mata je boleh merubah nasib dengan izinNya.
.
Founder Mylea ikhlas nak ajak semua jika nak ubah hidup, ubah tahap kewangan, keluar dari belenggu hutang, hidup dengan lebih harmoni, tenang & paling penting bahagia selalu. Jom sama2 ngan kak atie, kita join Jemaah Mylea.
.
Kami akan cuba bantu sedaya upaya, sediakan marketing tools, live coaching, coaching face to face, tapi paling utama, kita harus kene bantu diri kita sendiri dulu baru orang lain boleh bantu kita.
.
Kami nak bantu lebih ramai suri rumah untuk jana pendapatan minima 1k - 3k sebulan hanya dari rumah sahaja dengan TANPA SEBARANG MODAL insyaAllah.
.
Jom la join Jemaah Mylea & kita meroket berjemaah.. 🚀🚀🚀
.
Ada yang nak join ke? Jom wasap je kak Atie yep.. 😘😘😘
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #SinarHarian #AgentDropshipWanted
6 0 10 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Sedikit perkongsian tentang rangkaian produk Mylea.
.
Nak penjagaan wajah yang luar biasa..
👉 MYLEA FRECKLES SERUM jawapannya..
❤ Serum yang dirumus khusus untuk memudarkan & menghilangkan kesan jeragat & juga mampu selesaikan masalah kulit yang lain seperti jerawat, parut, kulit kusam, pori kulit terbuka & lain-lain lagi.
.
Nak penjagaan wajah simple tapi power..
👉 MYLEA HONEY SOAP jawapannya..
♥ Pencuci muka yang sangat mesra dengan semua jenis kulit. Amat wangi & selamat digunakan kerana menggunakan bahan-bahan semulajadi.
.
Nak penjagaan rambut lengkap bak rawatan salon..
👉 MYLEA HAIR EXPERT 3 IN 1 jawapannya..
♥ Kombinasi 3 dalam 1 yang merangkumi syampu, perapi & serum rambut untuk melebatkan rambut & menyegarkan kulit kepala.
.
Nak penjagaan kulit wajah cantik sambil merawat..
👉 MYLEA TREATMENT FOUNDATION jawapannya..
♥ Foundation yang sangat ringan tapi full covarage. Sangat sesuai untuk daily make up dengan SPF40. Selain mencantikkan kulit juga mampu merawat masalah kulit anda.
.
Nak penjagaan bibir cantik & berseri..
👉 MYLEA MOISTURIZING LIPMATTE jawapannya..
❤ Lipmatte yang ringan, warna yang penuh, matte tapi tak mengeringkan bibir & yang paling best Mylea Moisturizing Lipmatte juga merawat bibir anda dengan kandungan olive oil & vitamin E..
.
Nak penjagaan bibir mungil & pink semulajadi..
👉 MYLEA LIP SCRUB jawapannya..
❤ Sebelum pakai lipmatte, make sure scrub dulu bibir tu.. Bukan sahaja merawat bibir tapi juga menanggalkan sel-sel mati pada bibir & mengembalikan warna bibir ke natural. Membuatkan bibir pinkish semulajadi.
.
Produk Mylea pilihan pengguna no.1..
.
KEKAL ANGGUN SEPANJANG USIA..
KEKAL YAKIN SEPANJANG MASA..
.
Dapatkan rangkaian produk Mylea. Pilihan no.1 pengguna..
.
Ada yang nak cuba ke? Jom wasap kak Atie segera untuk dapatkan DISKAUN JIMAT berbaloi!!
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaFrecklesSerum #MyleaHoneySoap #MyleaHairExpert #MyleaTreatmentFoundation #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaLipScrub #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin

Sedikit perkongsian tentang rangkaian produk Mylea.
.
Nak penjagaan wajah yang luar biasa..
👉 MYLEA FRECKLES SERUM jawapannya..
❤ Serum yang dirumus khusus untuk memudarkan & menghilangkan kesan jeragat & juga mampu selesaikan masalah kulit yang lain seperti jerawat, parut, kulit kusam, pori kulit terbuka & lain-lain lagi.
.
Nak penjagaan wajah simple tapi power..
👉 MYLEA HONEY SOAP jawapannya..
♥ Pencuci muka yang sangat mesra dengan semua jenis kulit. Amat wangi & selamat digunakan kerana menggunakan bahan-bahan semulajadi.
.
Nak penjagaan rambut lengkap bak rawatan salon..
👉 MYLEA HAIR EXPERT 3 IN 1 jawapannya..
♥ Kombinasi 3 dalam 1 yang merangkumi syampu, perapi & serum rambut untuk melebatkan rambut & menyegarkan kulit kepala.
.
Nak penjagaan kulit wajah cantik sambil merawat..
👉 MYLEA TREATMENT FOUNDATION jawapannya..
♥ Foundation yang sangat ringan tapi full covarage. Sangat sesuai untuk daily make up dengan SPF40. Selain mencantikkan kulit juga mampu merawat masalah kulit anda.
.
Nak penjagaan bibir cantik & berseri..
👉 MYLEA MOISTURIZING LIPMATTE jawapannya..
❤ Lipmatte yang ringan, warna yang penuh, matte tapi tak mengeringkan bibir & yang paling best Mylea Moisturizing Lipmatte juga merawat bibir anda dengan kandungan olive oil & vitamin E..
.
Nak penjagaan bibir mungil & pink semulajadi..
👉 MYLEA LIP SCRUB jawapannya..
❤ Sebelum pakai lipmatte, make sure scrub dulu bibir tu.. Bukan sahaja merawat bibir tapi juga menanggalkan sel-sel mati pada bibir & mengembalikan warna bibir ke natural. Membuatkan bibir pinkish semulajadi.
.
Produk Mylea pilihan pengguna no.1..
.
KEKAL ANGGUN SEPANJANG USIA..
KEKAL YAKIN SEPANJANG MASA..
.
Dapatkan rangkaian produk Mylea. Pilihan no.1 pengguna..
.
Ada yang nak cuba ke? Jom wasap kak Atie segera untuk dapatkan DISKAUN JIMAT berbaloi!!
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaFrecklesSerum #MyleaHoneySoap #MyleaHairExpert #MyleaTreatmentFoundation #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaLipScrub #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin
4 0 9 September, 2019
@listramalaysia Profile picture

@listramalaysia

LEPAS SAYA MAKAN LISTRA , SAYA ADA PERGI CEK DOC , DOC BAGITAHU CYST SAYA DAH TAK ADA LAGI..
.
.
alhamdulilah happy sgt2 kami DI LISTRA HQ bila dapat tahu cyst nya dah mengecut..
.
.
Sebelum cyst puan ni 2cm tapi lepas amalkan LISTRA terus HILANG..
.
.
Kepada anda yang mengalami masalah CYST jangan sedih , stress dan takut kena ingat SETIAP PENYAKIT PASTI BERSERTA PENAWARNYA..
.
.
#listra
#listraforall
#1rumah1listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#setiappenyakitadapenawarnya
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil
#penawarfibroid
#periodpains
#periodontime
#periodawareness
#periodcramps
#periodproblems
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis
#cystawareness

LEPAS SAYA MAKAN LISTRA , SAYA ADA PERGI CEK DOC , DOC BAGITAHU CYST SAYA DAH TAK ADA LAGI..
.
.
alhamdulilah happy sgt2 kami DI LISTRA HQ bila dapat tahu cyst nya dah mengecut..
.
.
Sebelum cyst puan ni 2cm tapi lepas amalkan LISTRA terus HILANG..
.
.
Kepada anda yang mengalami masalah CYST jangan sedih , stress dan takut kena ingat SETIAP PENYAKIT PASTI BERSERTA PENAWARNYA..
.
.
#listra
#listraforall 
#1rumah1listra 
#sunnahmuamalanku 
#sihatsuburmenawan 
#setiappenyakitadapenawarnya 
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil 
#penawarfibroid 
#periodpains 
#periodontime 
#periodawareness 
#periodcramps 
#periodproblems 
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis 
#cystawareness
14 0 8 September, 2019
@listramalaysia Profile picture

@listramalaysia

Saya rasa nak MENANGIS bila doktor bagitahu CYST SAYA DAH HILANG..
.
.
Syukur alhamdulilah happy kami di LISTRA HQ dapat bantu puan ni rawat penyakit cyst nya..
.
.
Dalam usaha ikthiar untuk kita rawat sesuatu penyakit memang kena banyak sabar , berdoa dan kena ikthiar secara KONSISTAN..
.
.
.
Siapa yang ada PENYAKIT CYST dekat sini ? Sila komen dibawah atau tekan link di BIO instagram LISTRAMALAYSIA.. inshallah kami akan bantu guide puan sampai cyst puan mengecut macam puan ni..
.
.
#listra
#listraforall
#1rumah1listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#setiappenyakitadapenawarnya
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil
#penawarfibroid
#periodpains
#periodontime
#periodawareness
#periodcramps
#periodproblems
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis
#cystawareness

Saya rasa nak MENANGIS bila doktor bagitahu CYST SAYA DAH HILANG..
.
.
Syukur alhamdulilah happy kami di LISTRA HQ dapat bantu puan ni rawat penyakit cyst nya..
.
.
Dalam usaha ikthiar untuk kita rawat sesuatu penyakit memang kena banyak sabar , berdoa dan kena ikthiar secara KONSISTAN..
.
.
.
Siapa yang ada PENYAKIT CYST dekat sini ? Sila komen dibawah atau tekan link di BIO instagram LISTRAMALAYSIA.. inshallah kami akan bantu guide puan sampai cyst puan mengecut macam puan ni..
.
.
#listra
#listraforall 
#1rumah1listra 
#sunnahmuamalanku 
#sihatsuburmenawan 
#setiappenyakitadapenawarnya 
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil 
#penawarfibroid 
#periodpains 
#periodontime 
#periodawareness 
#periodcramps 
#periodproblems 
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis 
#cystawareness
18 2 8 September, 2019
@listramalaysia Profile picture

@listramalaysia

Cyst NISA dah MENGECUT SIZE NYA dan yang paling best NISA DAH NGANDUNG..
.
.
Happy kami bila dapat tahu TAHNIAH puan nisa..
.
.
Kepada anda yang sedang ikthiar untuk dapatkan ZURIAT masih belum terlambat untuk anda ikthiar.. ingat SELAGI ANDA ADA RAHIM ANDA PASTI AKAN MENJADI SEORANG IBU..
.
.
NAK TAHU LEBIH LANJUT LAGI TENTANG PRODUK LISTRA ? sila komen dibawah atau tekan LINK di BIO instagram LISTRA MALAYSIA kerana ada PROMOSI MENARIK untuk anda semua..
.
.
.
#listra
#listraforall
#1rumah1listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#setiappenyakitadapenawarnya
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil
#penawarfibroid
#periodpains
#periodontime
#periodawareness
#periodcramps
#periodproblems
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis
#cystawareness

Cyst NISA dah MENGECUT SIZE NYA dan yang paling best NISA DAH NGANDUNG..
.
.
Happy kami bila dapat tahu TAHNIAH puan nisa..
.
.
Kepada anda yang sedang ikthiar untuk dapatkan ZURIAT masih belum terlambat untuk anda ikthiar.. ingat SELAGI ANDA ADA RAHIM ANDA PASTI AKAN MENJADI SEORANG IBU..
.
.
NAK TAHU LEBIH LANJUT LAGI TENTANG PRODUK LISTRA ? sila komen dibawah atau tekan LINK di BIO instagram LISTRA MALAYSIA kerana ada PROMOSI MENARIK untuk anda semua..
.
.
.
#listra
#listraforall 
#1rumah1listra 
#sunnahmuamalanku 
#sihatsuburmenawan 
#setiappenyakitadapenawarnya 
#selagikitaadarahimkitapastiakanhamil 
#penawarfibroid 
#periodpains 
#periodontime 
#periodawareness 
#periodcramps 
#periodproblems 
#asiapacificsuperhealthbrand
#cysticfibrosis 
#cystawareness
12 0 8 September, 2019
@acubalancewellnesscentre Profile picture

@acubalancewellnesscentre

Vancouver, British Columbia

Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS) is the most common cause of anovulation and hormonal cause of infertility resulting in irregular or infrequent menstruation, multiple ovarian cysts, and high levels of androgens. Your Acubalance treatment plan will aim to improve insulin levels to maintain a healthy weight, balance reproductive hormones, and naturally promote ovulation to regulate cycles and improve chances of conception.

Symptoms of PCOS
💫Trouble getting pregnant or holding a pregnancy
💫Infrequent, delayed or no periods
💫Acne
💫Excess body and facial hair
💫Thinning hair or male-patterned baldness
💫Cystic ovaries (seen on ultrasound that resemble a string of pearls)
💫Overweight
💫Patches of thick, dark-colored skin on the neck, arms, breasts and thighs
💫Skin tags
💫Sleep apnea
💫Depression or anxiety

It's PCOS awareness month, so keep following our posts this month for treatment options that Acubalance has to support women with PCOS!
.
.
.
.
#pcosawareness #pcos #pcosdiet #listra #pcoslifestyle #pcoswarrior #pcosfighter #pcossupport #sunnahmuamalanku #pcoscommunity #periodontime #pcosjourney #asiapacificsuperhealthbrand #infertility #infertilityawareness #pcosweightloss #endometriosis #periodawareness #fibroidawareness #cystawareness #pcosstrong #pmsproblems #yonidetoxpearls #pcoslife #bacterialvaginosis #pcosfriendly #endometriosisawareness #yeastinfection #pcosproblems #bhfyp

Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS) is the most common cause of anovulation and hormonal cause of infertility resulting in irregular or infrequent menstruation, multiple ovarian cysts, and high levels of androgens. Your Acubalance treatment plan will aim to improve insulin levels to maintain a healthy weight, balance reproductive hormones, and naturally promote ovulation to regulate cycles and improve chances of conception.

Symptoms of PCOS
💫Trouble getting pregnant or holding a pregnancy
💫Infrequent, delayed or no periods
💫Acne
💫Excess body and facial hair
💫Thinning hair or male-patterned baldness
💫Cystic ovaries (seen on ultrasound that resemble a string of pearls)
💫Overweight
💫Patches of thick, dark-colored skin on the neck, arms, breasts and thighs
💫Skin tags
💫Sleep apnea
💫Depression or anxiety

It's PCOS awareness month, so keep following our posts this month for treatment options that Acubalance has to support women with PCOS!
.
.
.
.
#pcosawareness #pcos #pcosdiet #listra #pcoslifestyle #pcoswarrior #pcosfighter #pcossupport #sunnahmuamalanku #pcoscommunity #periodontime #pcosjourney #asiapacificsuperhealthbrand #infertility #infertilityawareness #pcosweightloss #endometriosis #periodawareness #fibroidawareness #cystawareness #pcosstrong #pmsproblems #yonidetoxpearls #pcoslife #bacterialvaginosis #pcosfriendly #endometriosisawareness #yeastinfection #pcosproblems #bhfyp
14 1 7 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
👍 Haruman strawberry.
👍 Tekstur matte tapi lembab.
👍 Mengandungi Vitamin E & Olive Oil yang akan merawat sambil mencantikkan bibir uolls.
.
1 pcs RM39
3 pcs RM99
.
Nak jimat, grab 3 pcs sekaligus.. Uolls pilih yang mana?
.
💄 Buttercup
💄 Lotus
💄 Orchid
💄 Cherry Blossom
💄 Rafflesia
💄 Rosewood
💄 Peony
💄 Sweetpea
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin

Mylea Moisturizing Lipmatte 💋
.
👍 Haruman strawberry.
👍 Tekstur matte tapi lembab.
👍 Mengandungi Vitamin E & Olive Oil yang akan merawat sambil mencantikkan bibir uolls.
.
1 pcs RM39
3 pcs RM99
.
Nak jimat, grab 3 pcs sekaligus.. Uolls pilih yang mana?
.
💄 Buttercup
💄 Lotus
💄 Orchid
💄 Cherry Blossom
💄 Rafflesia
💄 Rosewood
💄 Peony
💄 Sweetpea
.
http://mylea2u.wasap.my/
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #Mylea #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin
4 0 6 September, 2019
@mylea2u Profile picture

@mylea2u

Promosi Mylea Mega Merdeka Sale Dah Tamat!
.
Tepat 12am malam tadi bermaksud promosi yang berlangsung bermula pada 85 Ogos - 5 Sept telah pun tamat.
.
Terima kasih kerana sentiasa memberi sokongan kepada #Mylea. Tq uolls.. 😘😘😘
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #MyleaFrecklesSerum #MyleaHoneySoap #MyleaHairExpert #MyleaTreatmentFoundation #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaLipScrub #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin  #AgentDropshipWanted

Promosi Mylea Mega Merdeka Sale Dah Tamat!
.
Tepat 12am malam tadi bermaksud promosi yang berlangsung bermula pada 85 Ogos - 5 Sept telah pun tamat.
.
Terima kasih kerana sentiasa memberi sokongan kepada #Mylea. Tq uolls.. 😘😘😘
.
#Mylea2U #MyleaByKakAtie #MyleaFrecklesSerum #MyleaHoneySoap #MyleaHairExpert #MyleaTreatmentFoundation #MyleaMoisturizingLipmatte #MyleaLipScrub #MyleaTeamDila #MyleaKualaSelangor #JemaahMylea #TrustedBrand #AsiaPacificSuperHealthBrand #KKMApproved #CantikSambilMerawat #LoveYourSkin #AgentDropshipWanted
3 0 6 September, 2019

Top #asiapacificsuperhealthbrand posts

@icylim928 Profile picture

@icylim928

The 15th Asia Pacific International Entrepreneur Excellence Award 2016.
Asia Pacific Super Health Brand Award Winner- ❤️Tremella-Dx+❤️ #tremelladx日本酵素排毒饮料 #tremelladxplus #detoxdrink #asiapacificsuperhealthbrand #awardceremony #withlove

The 15th Asia Pacific International Entrepreneur Excellence Award 2016.
Asia Pacific Super Health Brand Award Winner- ❤️Tremella-Dx+❤️ #tremelladx日本酵素排毒饮料#tremelladxplus#detoxdrink#asiapacificsuperhealthbrand#awardceremony#withlove
106 3 23 October, 2016
@ifa_raziah Profile picture

@ifa_raziah

By @vasia.official "24K MAGIC LIPSTICK Merawat Bibir Merekah & Kering !
-surat khabar Kosmo! Hari ini 10April 2015 pada halaman 53.

24K MAGIC LIPSTICK ni memang sedang trend dikalangan para pengguna Malaysia tak kira para remaja, dewasa mahupun berusia. Berpusu2 yang dtg ke toko jamu untuk mencari 24K MAGIC LIPSTIK ni.. Apa kelebihannya???😮😮
-melembapkan bibir kering hampir 8jam
-mengurangkan kehitaman *sesuai bagi perokok
-bertukar warna mengikut warna darah dan suhu badan.
-memberi warna natural sesuai utk solekan ringkas
-boleh digunakan sebagai pemerah pipi *wow!!😊😊 Best x? Harga pun mampu milik RM26.00 sajeeee. (Lipstick + lipbum +blusher) 3 in 1.
V' Asia juga ada menjual...
1. BB Magic Liquid Foundation RM25
2. Celak MahaRANI RM16
3. Lebat Lentik Mascara RM26

#awesome #vasiaterbaik #pastikanvasiabarubeli #asiapacificsuperhealthbrand"

By @vasia.official "24K MAGIC LIPSTICK Merawat Bibir Merekah & Kering !
-surat khabar Kosmo! Hari ini 10April 2015 pada halaman 53.

24K MAGIC LIPSTICK ni memang sedang trend dikalangan para pengguna Malaysia tak kira para remaja, dewasa mahupun berusia. Berpusu2 yang dtg ke toko jamu untuk mencari 24K MAGIC LIPSTIK ni.. Apa kelebihannya???😮😮
-melembapkan bibir kering hampir 8jam
-mengurangkan kehitaman *sesuai bagi perokok
-bertukar warna mengikut warna darah dan suhu badan.
-memberi warna natural sesuai utk solekan ringkas
-boleh digunakan sebagai pemerah pipi *wow!!😊😊 Best x? Harga pun mampu milik RM26.00 sajeeee. (Lipstick + lipbum +blusher) 3 in 1. 
V' Asia juga ada menjual...
1. BB Magic Liquid Foundation RM25
2. Celak MahaRANI RM16
3. Lebat Lentik Mascara RM26

#awesome #vasiaterbaik #pastikanvasiabarubeli #asiapacificsuperhealthbrand"
203 1 12 April, 2015
@vasia.official Profile picture

@vasia.official

#Repost @queenb2bee with @repostapp
・・・
My Beauty Health shopping hauls today by Vasia "Platinum Drink Edition"❤ This is my first time try this product kebetulan ada promotion untuk kedua produk ini
Yang botol tu liquid saya nak hadiahkan pada mak saya kebetulan birthday dia tak tau nak beli apa kebetulan mcm2 product dia minum untuk baikkan lutut dia "sembahyang takleh berdiri lama2 kena pakai kerusi" hope effective untuk mak saya 😊Yang sechet tu saya punya (New)
.
Hope effective for my body and skin Botol liquid tu saya dah test bau dia mcm berry2 Gitew manis+masam sikit dan agak Pekat berbanding jus yang saya penah minum ia juga mengandungi 55 herba dan buah campuran yang terbaik + makanan sunnah ! Ia juga mengandungi madu yang terbaik dari yaman.Minum 2 kali sehari pakai sudu plastic atau cup plastic yang telah disediakan 😊
.
The important is dapat anugerah "Asia pacific Super Health Brand" Mendapat kelulusan KKM dan HALAL ! *Platinum Drink (30 Sachet) Harga Pasaran RM90.00 *Platinum Drink 500ML Harga pasaran RM90.00 (Harga Mampu Milik)
.
Product of malaysia *Harga yang saya listkan berbeza You Can get more Cheaper jika ada promotion to get more info about product and promotion follow @vasia.official and @azrilradzi or www.vasia.my😊
.
#detoxdrinks #beautydrinks #sechetdrinks #vasia #productmampumilik #produkmalaysia #productmalaysia #madeinmalaysia #detox #healthdrinks #asiapacificsuperhealthbrand #superhealthbrand #halalproduct

#Repost @queenb2bee with @repostapp
・・・
My Beauty Health shopping hauls today by Vasia "Platinum Drink Edition"❤ This is my first time try this product kebetulan ada promotion untuk kedua produk ini
Yang botol tu liquid saya nak hadiahkan pada mak saya kebetulan birthday dia tak tau nak beli apa kebetulan mcm2 product dia minum untuk baikkan lutut dia "sembahyang takleh berdiri lama2 kena pakai kerusi" hope effective untuk mak saya 😊Yang sechet tu saya punya (New)
.
Hope effective for my body and skin Botol liquid tu saya dah test bau dia mcm berry2 Gitew manis+masam sikit dan agak Pekat berbanding jus yang saya penah minum ia juga mengandungi 55 herba dan buah campuran yang terbaik + makanan sunnah ! Ia juga mengandungi madu yang terbaik dari yaman.Minum 2 kali sehari pakai sudu plastic atau cup plastic yang telah disediakan 😊
.
The important is dapat anugerah "Asia pacific Super Health Brand" Mendapat kelulusan KKM dan HALAL ! *Platinum Drink (30 Sachet) Harga Pasaran RM90.00 *Platinum Drink 500ML Harga pasaran RM90.00 (Harga Mampu Milik)
.
Product of malaysia *Harga yang saya listkan berbeza You Can get more Cheaper jika ada promotion to get more info about product and promotion follow @vasia.official and @azrilradzi or www.vasia.my😊
.
#detoxdrinks #beautydrinks #sechetdrinks #vasia #productmampumilik #produkmalaysia #productmalaysia #madeinmalaysia #detox #healthdrinks #asiapacificsuperhealthbrand #superhealthbrand #halalproduct
209 1 13 hours ago
@eaisyah_listra Profile picture

@eaisyah_listra

Alhamdulillah.. mse Prof Muhaya cuba diagnose produk Listra ni.. ia nya + ve.. jd Produk Listra berkhasiat.. !! .
.
Saya ingt lg kata2 prof Muhaya.. " jd lah seorg peniaga yg jujur dan amanah.. jgn menipu dlm bisnes.. ingt keberkatan tu yg kite nk.. "
.
.
Sungguh testimoni yg kami beri 100% adalah benar.. bkn rekaan dan bkn juga paksaan.. semua nya adalah rela hati dr pengguna2 Listra yg nk berkongsi pengalaman n beri inspirasi pd yg lain.. .
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand

Alhamdulillah.. mse Prof Muhaya cuba  diagnose produk  Listra ni.. ia nya + ve.. jd Produk Listra berkhasiat.. !! .
.
Saya ingt lg kata2 prof Muhaya.. " jd lah seorg peniaga yg jujur dan amanah.. jgn menipu dlm bisnes.. ingt keberkatan tu yg kite nk.. "
.
.
Sungguh testimoni yg kami beri 100% adalah benar.. bkn rekaan dan bkn juga paksaan.. semua nya adalah rela hati dr pengguna2 Listra yg nk berkongsi pengalaman n beri inspirasi pd yg lain.. .
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand
33 1 18 December, 2018
@eaisyah_listra Profile picture

@eaisyah_listra

Kakak saya bru balik dari Acheh.. saya tanya best tak.. die ckp sgt best.. Masjid2 kat sana semua besar.. byk negara yg bantu pulih kn Acheh lepas bencana Tsunami.. .
.
Acheh membangun lebih hebat & pesat lepas Tsunami.. .
.
1 kata2 abg ipar saya yg membri kesan pd saya.. " org semua kata Acheh di timpa bala tsunami.. sebenar nya tidak.. !! Itu ada lah hadiah dr Allah.. sbb kerana Tsunami la Acheh kini jd lg Acheh yg skng ni.. 10kali lg baik dr sebelum Tsunami.. di mana dulu jln raya pun x ada.. dan yg pasti ia nya bley di guna hingga berapa generasi ... "
.
.
Tp kite manusia asyik nk pandang yg buruk shj kan.. so lepas ni kite ubah ye cara pikiran kite.. bersangka baik lah pada Allah.. .
.
Terima kasih Allah Ya Baari.
.
.
#listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#asiapacificsuperhealthbrand

Kakak saya bru balik dari Acheh.. saya tanya best tak.. die ckp sgt best.. Masjid2 kat sana semua besar.. byk negara yg bantu pulih kn Acheh lepas bencana Tsunami.. .
.
Acheh membangun lebih hebat & pesat lepas Tsunami.. .
.
1 kata2 abg ipar saya yg membri kesan pd saya.. " org semua kata Acheh di timpa bala tsunami.. sebenar nya tidak.. !! Itu ada lah hadiah dr Allah.. sbb kerana Tsunami la Acheh kini jd lg Acheh yg skng ni.. 10kali lg baik dr sebelum Tsunami.. di mana dulu jln raya pun x ada.. dan yg pasti ia nya bley di guna hingga berapa generasi ... "
.
.
Tp kite manusia asyik nk pandang yg buruk shj kan.. so lepas ni kite ubah ye cara pikiran kite.. bersangka baik lah pada Allah.. .
.
Terima kasih Allah Ya Baari.
.
.
#listra
#sunnahmuamalanku
#sihatsuburmenawan
#asiapacificsuperhealthbrand
370 2 1 May, 2019
@lindarafar Profile picture

@lindarafar

Hye.. #LRFlawlessIgReview💖 Jus jamu dan maajun moden LADIES COLLAGEN ni dirumus khas dgn 6 herba terbaik wanita. Rumusan istimewa ni diadun khas untuk anak2 dara, gadis2 dan para wanita sekalian. Selain membantu masalah dalaman seperti senggugut, period yang tak stabil, keputihan, masalah keintiman dan aset kewanitaan, LADIES COLLAGEN ni juga sesuai utk mereka yang ada masalah kesuburan dan sukar mendapatkan zuriat. Bagi wanita yang menghampiri menopaus, nak stabilkan hormon, nak kekal awet muda, nak stabilkan hormon pun boleh amalkan tauu..seawal penggunaan terus rasa macam pengantin baru!! haa... apa tunggu lagi cepat2 dapatkan LADIES COLLAGEN keluaran V'Asia ni di toko jamu berhampiran . Tak mahal punn..cuma RM35 je. Siap ada dalam bentuk sachet lagi. Senang lah nak bawa kemana2..cepat dapatkan sementara stok masih ada.. Selamat Mencuba!! Produk ini diiktiraf #asiapacificsuperhealthbrand

Untuk keterangan lanjut sila hubungi 1800 88 3990
#vasia @vasia.official @datodrazril💖💜💛💚💗

Hye.. #LRFlawlessIgReview💖 Jus jamu dan maajun moden LADIES COLLAGEN ni dirumus khas dgn 6 herba terbaik wanita. Rumusan istimewa ni diadun khas untuk anak2 dara, gadis2 dan para wanita sekalian. Selain membantu masalah dalaman seperti senggugut, period yang tak stabil, keputihan, masalah keintiman dan aset kewanitaan, LADIES COLLAGEN ni juga sesuai utk mereka yang ada masalah kesuburan dan sukar mendapatkan zuriat. Bagi wanita yang menghampiri menopaus, nak stabilkan hormon, nak kekal awet muda, nak stabilkan hormon pun boleh amalkan tauu..seawal penggunaan terus rasa macam pengantin baru!! haa... apa tunggu lagi cepat2 dapatkan LADIES COLLAGEN keluaran V'Asia ni di toko jamu berhampiran . Tak mahal punn..cuma RM35 je. Siap ada dalam bentuk sachet lagi. Senang lah nak bawa kemana2..cepat dapatkan sementara stok masih ada.. Selamat Mencuba!! Produk ini diiktiraf #asiapacificsuperhealthbrand

Untuk keterangan lanjut sila hubungi 1800 88 3990
#vasia @vasia.official @datodrazril💖💜💛💚💗
1,969 10 19 December, 2014
@elenaa_wen Profile picture

@elenaa_wen

很荣幸可以代表公司出席
【第17屆亚太国际诚信企业 】金剑奖的颁奖典礼
恭喜我們的 BARDOX 荣获 【超級健康】品牌大奖🏆这绝对是最大的认可与肯定🙆🏻
我们承诺在未来的日子里一定会继续做到更好❤️
#catsongeneration #catsonaward2019
#catsonelena #asiapacificsuperhealthbrand

很荣幸可以代表公司出席
【第17屆亚太国际诚信企业 】金剑奖的颁奖典礼
恭喜我們的 BARDOX 荣获 【超級健康】品牌大奖🏆这绝对是最大的认可与肯定🙆🏻
我们承诺在未来的日子里一定会继续做到更好❤️
#catsongeneration #catsonaward2019 
#catsonelena #asiapacificsuperhealthbrand
186 5 16 June, 2019
@eaisyah_listra Profile picture

@eaisyah_listra

Dah cuba mcm2 produk..?
.
Dah urut semua tempat..?
.
Dah telan mcm2 ubt..?
.
Iui gagal.. ivf gagal.. or mahal sgt..?
.
.
.
.
Give up??? JANGAN !!! jadikn Listra sbg ikhtiar anda 2019 ni.. Insya Allah jika di izin kan Allah anda pasti akan hamil 2019 ni.. .
.
sbb ramai yg berjaya walaupun mereka ada prob PCOS..FIBROID.. CYST, ENDO, TIUB PROB, SPERMA COUNT.. Some of them DOKTOR KATA MEREKA SUSAH NK HAMIL.. .
Tapi...... mereka yakin SELAGI ADA RAHIM KITE PASTI BOLEH HAMIL !!
.
Jadi kalau mereka boleh.. anda juga pasti boleh !!!
.
.
Hubungi PR LISTRA berhampiran kawasan anda.. .
.
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand

Dah cuba mcm2 produk..?
.
Dah urut semua tempat..?
.
Dah telan mcm2 ubt..?
.
Iui gagal.. ivf gagal.. or mahal sgt..?
.
.
.
.
Give up??? JANGAN !!! jadikn Listra sbg ikhtiar anda 2019 ni.. Insya Allah jika di izin kan Allah anda pasti akan hamil 2019 ni.. .
.
sbb ramai yg berjaya walaupun mereka ada prob PCOS..FIBROID.. CYST, ENDO, TIUB PROB, SPERMA COUNT.. Some of them DOKTOR KATA MEREKA SUSAH NK HAMIL.. .
Tapi...... mereka yakin SELAGI ADA RAHIM KITE PASTI BOLEH HAMIL !!
.
Jadi kalau mereka boleh.. anda juga pasti boleh !!!
.
.
Hubungi PR LISTRA berhampiran kawasan anda.. .
.
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand
10 1 7 January, 2019
@eaisyah_listra Profile picture

@eaisyah_listra

Jika ada yg saya tak pasti... saya akan rujuk pd yg lebih pakar spt Doktor... bidan yg berpengalaman dan ustaz ..
.
.
2019 saya punya misi lebih jelas.. saya nk pastikn semua yg amalkn Listra dpt manfaat dr nya.. dan berjaya hamil atas izin Allah.. .
.
Sbb tu saya akan cari dan share kn segala ilmu...tips...amalan yg terbaik utk ikhtiar hamil.. moga ia nya dpt bantu jdkn impian anda 1 kenyataan.. .
.
Dan pd siapa yg ingin amalkn listra.. kami akan guide anda cara yg terbaik mengikut masalah yg anda dan suami alami.. .
.
Ingt selagi kite ada rahim.. selagi tu.. kite pasti akan hamil.. 😉
.
.
Note : video di bwh doktor Fidak ada explain sesdikit ttg masalah Fibroid & kesuburan.. .
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand

Jika ada yg saya tak pasti... saya akan rujuk pd yg lebih pakar spt Doktor... bidan yg berpengalaman dan ustaz ..
.
.
2019 saya punya misi lebih jelas.. saya nk pastikn semua yg amalkn Listra dpt manfaat dr nya.. dan berjaya hamil atas izin Allah.. .
.
Sbb tu saya akan cari dan share kn segala ilmu...tips...amalan yg terbaik utk ikhtiar hamil.. moga ia nya dpt bantu jdkn impian anda 1 kenyataan.. .
.
Dan pd siapa yg ingin amalkn listra.. kami akan guide anda cara yg terbaik mengikut masalah yg anda dan suami alami.. .
.
Ingt selagi kite ada rahim.. selagi tu.. kite pasti akan hamil.. 😉
.
.
Note : video di bwh doktor Fidak ada explain sesdikit ttg masalah Fibroid & kesuburan.. .
#listra
#sihatsuburmenawan
#sunnahmuamalanku
#asiapacificsuperhealthbrand
25 3 24 January, 2019