#bukitantarabangsa Instagram Photos & Videos

bukitantarabangsa - 56k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #bukitantarabangsa and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
19 minutes
Average like
4.5
Average comment
0.2
Posts with video
3/36
Posts with photo
33/36

Hashtag Popularity

*APA YANG BEST SANGAT DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE?*
.
Ramai yang nak tahu kan apa kelebihan collagen powder shaklee berbanding collagen lain yg ada di pasaran?
.
Collagen berfungsi untuk mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit.
.
Kulit yang kerap terdedah kepada sinaran matahari dan pencemaran alam sekeliling menjadi faktor collagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula.
.
Kesannya kehilangan collagen pada kulit mengakibatkan kulit menjadi kendur berkedut, kuku juga mudah patah dan turut menyebabkan rambut semakin nipis dan tidak bermaya.
.
Shaklee Collagen Powder mengandungi nutrisi penting untuk menyerlahkan kecantikan dalaman.
.
Antara kebaikan Collagen : .
.
🌸 Membantu merangsang penghasilan collagen .
🌸 Menjadikan kulit lebih tegang, anjal, gebu & lembut.
🌸 Mengecilkan liang pori.
🌸 Mengurangkan kedutan & garis halus.
🌸 Mengurangkan pigmentasi & jeragat.
🌸 Memelihara kelembapan kulit.
🌸 Menganjalkan payu dara & punggung.
🌸 Menjadikan rambut lebih kuat, lebat dan bersinar.
🌸 Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang, sendi dan gigi.
.
RETAIL PRICE: RM298
PROMO PRICE : JIMAT BANYAK
.
☘️whatsapp Kak Fa sekarang
014-9301585
.
#shakleemalaysia #shakleemelawati #shakleekl #shakleeeffect #shakleefaismail #sayajualShaklee #shakleeselangor #shakleewangsamaju #shakleeampang #shakleemelawati #shakleesabah #shakleeukayperdana #shakleevivix #shakleeterengganu #shakleejb #shakleebukitantarabangsa #shakleekeramat #codshaklee #pengedarshaklee #shakleeukaybistari #ukaybistari #ukayperdana #bukitantarabangsa #shakleesrigombak #shakleesetapak #shakleesubang #shakleettdi #shakleeesp #promoesp #espmurah

*APA YANG BEST SANGAT DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE?*
.
Ramai yang nak tahu kan apa kelebihan collagen powder shaklee berbanding collagen lain yg ada di pasaran?
.
Collagen berfungsi untuk mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit.
.
Kulit yang kerap terdedah kepada sinaran matahari dan pencemaran alam sekeliling menjadi faktor collagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula.
.
Kesannya kehilangan collagen pada kulit mengakibatkan kulit menjadi kendur berkedut, kuku juga mudah patah dan turut menyebabkan rambut semakin nipis dan tidak bermaya.
.
Shaklee Collagen Powder mengandungi nutrisi penting untuk menyerlahkan kecantikan dalaman.
.
Antara kebaikan Collagen : .
.
🌸 Membantu merangsang penghasilan collagen .
🌸 Menjadikan kulit lebih tegang, anjal, gebu & lembut.
🌸 Mengecilkan liang pori.
🌸 Mengurangkan kedutan & garis halus.
🌸 Mengurangkan pigmentasi & jeragat.
🌸 Memelihara kelembapan kulit.
🌸 Menganjalkan payu dara & punggung.
🌸 Menjadikan rambut lebih kuat, lebat dan bersinar.
🌸 Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang, sendi dan gigi.
.
RETAIL PRICE: RM298
PROMO PRICE : JIMAT BANYAK
.
☘️whatsapp Kak Fa sekarang
014-9301585
.
#shakleemalaysia  #shakleemelawati  #shakleekl #shakleeeffect  #shakleefaismail #sayajualShaklee #shakleeselangor #shakleewangsamaju #shakleeampang #shakleemelawati #shakleesabah #shakleeukayperdana #shakleevivix #shakleeterengganu  #shakleejb #shakleebukitantarabangsa #shakleekeramat #codshaklee #pengedarshaklee #shakleeukaybistari  #ukaybistari #ukayperdana #bukitantarabangsa #shakleesrigombak #shakleesetapak #shakleesubang #shakleettdi #shakleeesp #promoesp #espmurah
0 0 5 hours ago

Cuma labur RM20 jer utk hadir kelas Beauty Mobile Spa
.
Nak pendapatan keluarga dan menjana sehingga 5 angka sebulan?
.
Nak bantu suami ringankan beban keluarga?
.
Tengah bulan duit dalam bank dh kering?
.
Mencari bisnes fleksibel dgn masa anda?
.
Atau....
.
Anda sesak dikelililngi dengan beban hutang PTPTN, hutang rumah, hutang kereta, hutang credit card dsb yg menyesakkn fikiran anda?
.
Maka!
Anda berhak menjadi sebahagian drpd team kami😍
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang beauty preview seterusnya
.
.
CEPAT WASAP/PM SEGERA & DAFTAR SEKARANG ‼👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Cuma labur RM20 jer utk hadir kelas Beauty Mobile Spa
.
Nak pendapatan keluarga dan menjana sehingga 5 angka sebulan?
.
Nak bantu suami ringankan beban keluarga?
.
Tengah bulan duit dalam bank dh kering?
.
Mencari bisnes fleksibel dgn masa anda?
.
Atau....
.
Anda sesak dikelililngi dengan beban hutang PTPTN, hutang rumah, hutang kereta, hutang credit card dsb yg menyesakkn fikiran anda?
.
Maka!
Anda berhak menjadi sebahagian drpd team kami😍
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang beauty preview seterusnya
.
.
CEPAT WASAP/PM SEGERA & DAFTAR SEKARANG ‼👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
1 1 7 hours ago

Bukan menunjuk yer...
.
Just nak bagitahu...
Bila dah nampak peluang...terus grab peluang tu..
✔️Jangan cakap nanti dulu
✔️Jangan cakap pikir2 dulu
✔️Jangan cakap Tak pandai
✔️Jangan cakap Tak berani
✔️Jangan cakap takde pengalaman
✔️Jangan cakap takde masa
✔️Jangan cakap bla..bla..bla...bla..
.
ORANG YG BERJAYA..GAGAL MENCARI ALASAN
ORANG YG GAGAL..BERJAYA MENCARI ALASAN
.
ANTARA NAK DAN TAK NAK SAHAJA..
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Bukan menunjuk yer...
.
Just nak bagitahu...
Bila dah nampak peluang...terus grab peluang tu..
✔️Jangan cakap nanti dulu
✔️Jangan cakap pikir2 dulu
✔️Jangan cakap Tak pandai
✔️Jangan cakap Tak berani
✔️Jangan cakap takde pengalaman
✔️Jangan cakap takde masa
✔️Jangan cakap bla..bla..bla...bla..
.
ORANG YG BERJAYA..GAGAL MENCARI ALASAN
ORANG YG GAGAL..BERJAYA MENCARI ALASAN
.
ANTARA NAK DAN TAK NAK SAHAJA..
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
0 0 7 hours ago

Code:GM

Casual Bag

Material: canvas

Size: 19cm×12cm×30cm

1 bag:Rm17 SM/Rm22 SS
2 Bag:Rm22 SM/ Rm27 SS 💞Free postage .
Cara order:
👝Screenshot item dan whatsapp ke 011 2800 2737
.
.
#assalamualaikum #terapiinstagram #walletmurah
#pursemurah #begmurah #begborong
#igshopmalaysia #uitm #unitar #uthm
#unimas #kelantan #bukitantarabangsa #puchong
#mirafilzah #neelofa #sitinordiana
#erezeki #handbagmurah #selangor
#sabah #shaklee #tv3 #satukanrasa
#dramasangat #pasirgudang #clutchmurah #shahalam

Code:GM

Casual Bag

Material: canvas

Size: 19cm×12cm×30cm

1 bag:Rm17 SM/Rm22 SS
2 Bag:Rm22 SM/ Rm27 SS 💞Free postage .
Cara order:
👝Screenshot item dan whatsapp ke 011 2800 2737
.
.
#assalamualaikum #terapiinstagram #walletmurah 
#pursemurah#begmurah #begborong
#igshopmalaysia#uitm#unitar#uthm
#unimas#kelantan#bukitantarabangsa#puchong
#mirafilzah #neelofa#sitinordiana
#erezeki#handbagmurah#selangor
#sabah #shaklee#tv3#satukanrasa
#dramasangat#pasirgudang#clutchmurah#shahalam
2 0 8 hours ago
.
Alhamdulillah
.
Siang tadi menyiapkan 1,350 biji peneram
(1,150 biji peneram dan 200 biji peneram bijan)
.
Terima kasih kepada pelanggan baru kami dan pelanggan lama yang sudi #repeatorder kuih peneram kami ☺
.
.
.
#openorder #setiapkunyahanpenuhmakna #terimakasihcustomer #customerorder #tempahancustomer #tempahan #kuihwarisan #kuihpeneram #kuihdenderam #kuihpenderam #peneram #penderam #denderam #penerambijan #coqpeneram #kuihtelingakeling #kudapkudapan
.
#ulukelang, #hulukelang, #ukayperdana, #bukitantarabangsa #tamanmelawati, #tamanpermata, #lembahkeramat #sgsering #sungaisering #gombak #ampang #kualalumpur
5 1 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
2 0 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
2 0 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
1 0 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
1 0 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
3 0 8 hours ago

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 . #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi
#buaianberendoi
#buaicukurjambul
#buaiancukurjambul
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves

Salam suwit caramel

Popcorn Cup seal ni SERENDAH Rm 1.00 (12oz)
Cup seal 16oz RM1.30

Ramai kecewa kalau dapat doorgift Popcorn jer mesti banyak BIJI bertih yang tak pecah , hampas yang banyak n popcorn kecik kecik penuh.

Jangan risau Lovely Gifts Popcorn kan ada. Insyaallah popcorn kami tiada masalah ini.

Jom LOCK date SEKARANG gais sebelum date majlis tu FULLL 😍 .  #popcornmalaysia
#popcornbajet
#popcornmurah
#doorgiftpopcorn
#doorgiftpopcornmurah
#doorgiftpopcornmalaysia
#buaiberendoi 
#buaianberendoi 
#buaicukurjambul 
#buaiancukurjambul 
#minipelamin
#pelaminbudget
#majliscukurjambul
#doorgiftkahwin
#cenderahatikahwin
#popcornbudget
#pelamin
#doorgifttunang
#doorgiftwedding
#doorgiftidea
#doorgiftmalaysia
#wangsamaju
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#mediaprima
#doorgiftmurah
#lovelygiftspopcorn
#oncetryforeverloves
2 0 8 hours ago

FREE DELIVERY IS ON‼️😍
slot masa jam 10-4ptg
mengikut laluan runner ..
🔥NZ Crunchies kerepek popia
🔥MINIMA 2 balang
🔥RM9.90/balang ‼️
😋TELUR MASIN/GOLDEN SALTED EGGS 😋 COKLAT/CHOCOLATE SUPREME
😋 KEJU/CHEESE PRIMO
😋 SERUNDING AYAM/CHICKEN FLOSS
😋 TEH HIJAU/MATCHA
💯 HALAL JAKIM
😋 220GM
Klik link di bio atau Whatsapp/Telegram 0199297678... #wangsamelawati #keramatau #setiawangsa #wangsamaju #ukayperdana #setapak #srirampai #tamanpermata #bukitantarabangsa #lembahkeramat #keramatau1 #keramatau2 #keramatau3 #keramatau4 #keramatau5 #wangsamajuseksyen10 #wangsamajuseksyen1 #wangsamajuseksyen2 #wangsamajuseksyen5 #wangsamajuseksyen6 #codwangsawalk #wangsawalk #wangsamaju #tamankeramatpermai #paknilbazaar #paknil #lepakmamak #zumbamalaysia #zumbakl #igerskl #zumbakualalumpur

FREE DELIVERY IS ON‼️😍
slot masa  jam 10-4ptg 
mengikut laluan runner ..
🔥NZ Crunchies kerepek popia
🔥MINIMA 2 balang
🔥RM9.90/balang ‼️
😋TELUR MASIN/GOLDEN SALTED EGGS 😋 COKLAT/CHOCOLATE SUPREME
😋 KEJU/CHEESE PRIMO
😋 SERUNDING AYAM/CHICKEN FLOSS
😋 TEH HIJAU/MATCHA
💯 HALAL JAKIM
😋 220GM
Klik link di bio atau Whatsapp/Telegram 0199297678... #wangsamelawati #keramatau #setiawangsa #wangsamaju #ukayperdana #setapak #srirampai #tamanpermata #bukitantarabangsa  #lembahkeramat #keramatau1 #keramatau2 #keramatau3 #keramatau4 #keramatau5 #wangsamajuseksyen10 #wangsamajuseksyen1 #wangsamajuseksyen2 #wangsamajuseksyen5 #wangsamajuseksyen6 #codwangsawalk #wangsawalk #wangsamaju #tamankeramatpermai #paknilbazaar #paknil #lepakmamak #zumbamalaysia #zumbakl #igerskl #zumbakualalumpur
4 0 9 hours ago

Her favourite.. Thank you very much sis Anne repeat order😘♥️
.
📲📲📲Www.Wasap.My/60137059635
#bakesbysyarahkamal #premiumcakemalaysia #uluklang #melawati #homebaker #wangsamaju #ukayperdana #bukitantarabangsa #tamanmelati #gombak #klcc #ampang

Her favourite.. Thank you very much sis Anne repeat order😘♥️
.
📲📲📲Www.Wasap.My/60137059635 
#bakesbysyarahkamal #premiumcakemalaysia #uluklang #melawati #homebaker #wangsamaju #ukayperdana #bukitantarabangsa #tamanmelati #gombak #klcc #ampang
8 0 9 hours ago

And yes, we have Aloe Vera and Green Tea! Not just our favorite, but also Rita’s! As you all know yang Aloe Vera ni memang boleh memudarkan parut. Green Tea pulak boleh menghindarkan kulit uols daripada iritasi dan gatal2! 😍
.
.
http://wasap.my/60183552580/meeracle
.
#meeracle
#klcc
#suriaklcc
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#setapak
#setiawangsa
#keramat
#cheras
#gombak
#setelahkudimiliki

And yes, we have Aloe Vera and Green Tea! Not just our favorite, but also Rita’s! As you all know yang Aloe Vera ni memang boleh memudarkan parut. Green Tea pulak boleh menghindarkan kulit uols daripada iritasi dan gatal2! 😍
.
.
http://wasap.my/60183552580/meeracle
.
#meeracle
#klcc
#suriaklcc
#bukitantarabangsa
#ukayperdana
#ampang
#setapak
#setiawangsa
#keramat
#cheras
#gombak
#setelahkudimiliki
1 0 10 hours ago

Terima kasih Puan Munirah yang sudi hantar anak bulus ke @amanicatsworld untuk Buat 12 basic grooming. inn shaa Allah Umur panjang jumpa lagi 😻

Booking your slot now ‼️
Whatsapp/call 0196496996

Basic grooming
Short hair - RM25
Long hair - RM30
Lion cut - RM50

Free - trim under feet - mouth spray - eye cleaning
- Ticks, lice, fleas shampoo

Additional
Trim whole body- RM30
Fungus treatment- RM10
Door to door service - RM20 (KL Selangor only)

#petsitter #petsittermurah #petcleaning #petcleaningmurah #groomingmurah #boardingmurah #hotelkucingmurah #ukayperdana #bukitantarabangsa #bilikaircond
#hotelkucing #groomingkucing #ampang #damansara #kualalumpur #cheras #kgbaru #sentul #gombak #wangsamaju #tamanmelawati #tamanmelati #keramat #montkiara #damansara #kepong #ttdi #segambut

Terima kasih Puan Munirah yang sudi hantar anak bulus ke @amanicatsworld untuk Buat 12 basic grooming. inn shaa Allah Umur panjang  jumpa lagi 😻

Booking your slot now ‼️
Whatsapp/call 0196496996

Basic grooming
Short hair - RM25
Long hair - RM30
Lion cut - RM50

Free - trim under feet - mouth spray - eye cleaning
- Ticks, lice, fleas shampoo

Additional
Trim whole body- RM30 
Fungus treatment- RM10
Door to door service - RM20 (KL Selangor only)

#petsitter #petsittermurah #petcleaning #petcleaningmurah #groomingmurah #boardingmurah #hotelkucingmurah #ukayperdana #bukitantarabangsa #bilikaircond
#hotelkucing #groomingkucing #ampang #damansara #kualalumpur #cheras #kgbaru #sentul #gombak #wangsamaju #tamanmelawati #tamanmelati #keramat #montkiara #damansara #kepong #ttdi #segambut
4 0 10 hours ago

Tq @sherryfaty order doorgift cake butter coklat rice utk majlis aqiqah anak2 ngan atin..smoga majlis berjalan lancar..aamin.. Kalau nak tau lebih lanjut tentang paket doorgift boleh ws kakak click je kat link ni wasap.my/0176832560 tq all..😘😘 #Atienbakehouse #freedelivery #area #bukitantarabangsa #ukayperdana #melawati #wangsamaju #setapak #selayang #gombak #ampang #cheras

Tq @sherryfaty order doorgift cake butter coklat rice utk majlis aqiqah anak2 ngan atin..smoga majlis berjalan lancar..aamin.. Kalau nak tau lebih lanjut tentang paket doorgift boleh ws kakak click je kat link ni wasap.my/0176832560 tq all..😘😘 #Atienbakehouse #freedelivery #area #bukitantarabangsa #ukayperdana #melawati #wangsamaju #setapak #selayang #gombak #ampang #cheras
7 0 11 hours ago

Alhamdulillah.. Tq ain and cust dr klang sudi order brownies ngan kakak..😍😍 Kalau nak rase cake brownies kakak boleh ws kakak click je kat link ni wasap.my/0176832560 tq all..😘😘 #Atienbakehouse #freedelivery #area #bukitantarabangsa #ukayperdana #melawati #wangsamaju #setapak #selayang #gombak #ampang #cheras

Alhamdulillah.. Tq ain and cust dr klang sudi order brownies ngan kakak..😍😍 Kalau nak rase cake brownies kakak boleh ws kakak click je kat link ni wasap.my/0176832560 tq all..😘😘 #Atienbakehouse #freedelivery #area #bukitantarabangsa #ukayperdana #melawati #wangsamaju #setapak #selayang #gombak #ampang #cheras
3 0 11 hours ago

Dengan Pembelian 3 flavour cloud room korang akan dapat Device percuma!! Hanya di vape seventy7 Station bukit antarabangsa

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#vapeseventy7stationukayperdana
#vapeseventy7UP #ukayperdana
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

Dengan Pembelian 3 flavour cloud room korang akan dapat Device percuma!! Hanya di vape seventy7 Station bukit antarabangsa

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX 
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#vapeseventy7stationukayperdana 
#vapeseventy7UP #ukayperdana 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
13 1 12 hours ago

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#vapeseventy7stationukayperdana
#vapeseventy7UP #ukayperdana
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX 
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#vapeseventy7stationukayperdana 
#vapeseventy7UP #ukayperdana 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
2 0 12 hours ago

#sekalitarik #blowjap
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#vapeseventy7stationukayperdana
#vapeseventy7UP #ukayperdana
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

#sekalitarik #blowjap 
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX 
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#vapeseventy7stationukayperdana 
#vapeseventy7UP #ukayperdana 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
4 0 12 hours ago

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#vapeseventy7stationukayperdana
#vapeseventy7UP #ukayperdana
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX 
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#vapeseventy7stationukayperdana 
#vapeseventy7UP #ukayperdana 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
3 0 12 hours ago

🔥Seventy7 Station Game🔥
.
.
Jom bakar dan kecohkan Seventy7 Station dengan Promo ni!!
.
.
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
.
.
Setiap hari , sepanjang hari dari 11am-12am !!
.
.
jomm !
.
.
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a
.
.
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 2 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
.
.
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫)
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod #ps4 #esports #esportgaming #pubg #pubgmobile #pubgps4 #sokongpeniagamuslim #bmf

🔥Seventy7 Station Game🔥
.
. 
Jom bakar dan kecohkan Seventy7 Station dengan Promo ni!!
.
.
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
🎮 3 JAM : RM 10 🎮
.
. 
Setiap hari , sepanjang hari dari 11am-12am !!
.
. 
jomm !
.
.
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a
.
. 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 2 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
.
. 
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION 
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫)
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod #ps4 #esports #esportgaming #pubg #pubgmobile #pubgps4 #sokongpeniagamuslim #bmf
3 0 12 hours ago

Cloud Room Salt
.
.
Coffee Hazelnut ☕🥜
Tobacco Blueberry ☘🍇
Guava Strawberry 🍐🍓
Cherry Rootbeer 🍒🍺
. .
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 2 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
. .
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA . .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

Cloud Room Salt
.
. 
Coffee Hazelnut ☕🥜
Tobacco Blueberry ☘🍇
Guava Strawberry 🍐🍓
Cherry Rootbeer 🍒🍺
. . 
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 2 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
. . 
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION 
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA . . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
1 0 12 hours ago

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
.
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
.
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#vapeseventy7stationukayperdana
#vapeseventy7UP #ukayperdana
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM
. . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
Booth Vape Seventy7 Station Ukay Perdana 
Bukak pada setiap hari ⌚⏰⏱️⏲️🕰️
Waktu beroperasi dari jam 5pm - 12 AM
.
.
. 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
BUNTING NANO STIX 
CANOPY BIRU DEPAN KEDAI MOTOR TOP CK
TEPI 7 ELEVEN UKAY PERDANA .
.
. 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#vapeseventy7stationukayperdana 
#vapeseventy7UP #ukayperdana 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
1 0 12 hours ago

KHAS UNTUK MEMBERSHIP VAPE SEVENTY7 STATION BUKIT ANTARABANGSA
.
.
JADI SEBAHAGIAN DARIPADA KAMI!!!
.
.
DAPATKAN KAD KEAHLIAN ANDA SEKARANG UNTUK MENIKMATI PELBAGAI KELEBIHAN.
HANYA DI VAPE SEVENTY7 STATION BUKIT ANTARABANGSA !
.
.
JANGAN BIARKAN DIRI ANDA TERASING!
.
.
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. .
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. .
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729
Atau DM
@vape_seventy7_station_b.a . .
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
. .
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA . .
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . .
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf

KHAS UNTUK MEMBERSHIP VAPE SEVENTY7 STATION BUKIT ANTARABANGSA
.
.
JADI SEBAHAGIAN DARIPADA KAMI!!!
.
. 
DAPATKAN KAD KEAHLIAN ANDA SEKARANG UNTUK MENIKMATI PELBAGAI KELEBIHAN.
HANYA DI VAPE SEVENTY7 STATION BUKIT ANTARABANGSA !
.
.
JANGAN BIARKAN DIRI ANDA TERASING!
.
.
Bawah umur di LARANG🔞❌🔞 Amaran KERAS😠😡🤬
. . 
Dilarang MEROKOK 🚭
RESPECT😎
. . 
Untuk pertanyaan boleh hubungi kami👇
Mr. Kay 👉 www.wasap.my/60134462729 
Atau DM 
@vape_seventy7_station_b.a . . 
Vape Seventy7 Station bukit antarabangsa 
Bukak pada setiap hari
Waktu beroperasi dari jam 11 AM- 1 AM⌚⏰⏱️⏲️🕰️
. . 
JOOM HANG OUT DI VAPESEVENTY7STATION 
ADA PS4 DAN LEPAK BERSAMA2 ABAM IDOLA . . 
Alamat🏰🏯🏭🏬🏫🕌🏢🏩
SIGNBOARD NANO STIX 
No.2C, Jalan Wangsa 2, Wangsa Ukay, Bukit Antarabangsa, 68000 Ampang. Selangor
(🏢Belakang Mamak Meed Bistro, Sebelah Kedai Runcit berdepan kedai Tayar🏫) . . 
#vapeseventy7station #vapeseventy7stationbukitantarabangsa 
#vapeseventy7BA #bukitantarabangsa 
#bukanbiashebiashe #paudoo #paodoo 
#vape #vapormalaysia #vapeshop #vapemalaysia #vapemurah #vapejimat #vapedealer #saltnic #vapeflever #cartridge #occ #podmurah #fleverpod #podsystem #pod
#sokongpeniagamuslim #bmf
1 0 12 hours ago

Hi guys!.
.
Scone + hot coffee is perfect combination for tea time. Now available at Bukit Antarabangsa kiosk. Many more pastry and cake available. Get a perfect coffee and superb cake/pastry. Let’s check it out,operation hour 11am until 11pm.
.

#BaristaKakiLima #BKLCoffee #Latte #Mocha #Macchiato #FlatWhite #Americano #Cappucino #Coffee #Espresso #Barista #CoffeeTime #CoffeeLover #CoffeeAddict #CoffeeShop #InstaCoffee #BaristaLife #Caffeine #CoffeeLove #baristamalaysia #bklcoffee #coffeemalaysia #setiawangsa #keramat #wangsamaju #bukitantarabangsa #kualalumpur

Hi guys!.
.
Scone + hot coffee is perfect combination for tea time. Now available at Bukit Antarabangsa kiosk. Many more pastry and cake available. Get a perfect coffee and superb cake/pastry. Let’s check it out,operation hour 11am until 11pm.
.

#BaristaKakiLima #BKLCoffee #Latte #Mocha #Macchiato #FlatWhite #Americano #Cappucino #Coffee #Espresso #Barista #CoffeeTime #CoffeeLover #CoffeeAddict #CoffeeShop #InstaCoffee #BaristaLife #Caffeine #CoffeeLove #baristamalaysia #bklcoffee #coffeemalaysia #setiawangsa #keramat #wangsamaju #bukitantarabangsa #kualalumpur
27 1 13 hours ago

CreamPuff Fresh Cream by @amani_daughters_bakery...
Tempahan dari Puan @tashaannuar 😊...
.
.

Creampuff yg comel2 gebu...😋😋 fuhhh rasa satu memang tak cukup.. 😁😁😁 harga pun murah je tauu.. dengan filling cream yang penuh padat.. ✔30pcs Creampuff FreshCream RM30.00
✔30pcs Creampuff CreamyCustard
RM40.00
✔30pcs Creampuff Mix Flavor
RM35.00
.
. 📲 Whatapps untuk menempah
www.wasap.my/60193559954
atau
www.wasap.my/60192223349
.
.

#amanidaughtersbakery #sayajual #creampuff #minicreampuff #creampuffcustard #creampufffreshcream #creampuffgebu #puffgebu #pastry #homemade #delivery #selayang #batucaves #gombak #srigombak #kepong #sentul #setapak #tamanmelati #melawati #bukitantarabangsa #setiawangsa #wangsamaju #keramat #ampang (petron) #kualalumpur #montkiara

CreamPuff Fresh Cream by @amani_daughters_bakery...
Tempahan dari Puan @tashaannuar 😊...
.
.

Creampuff yg comel2 gebu...😋😋 fuhhh rasa satu memang tak cukup.. 😁😁😁 harga pun murah je tauu.. dengan filling cream yang penuh padat.. ✔30pcs Creampuff FreshCream RM30.00
✔30pcs Creampuff CreamyCustard 
RM40.00
✔30pcs Creampuff Mix Flavor 
RM35.00
.
. 📲 Whatapps untuk menempah
www.wasap.my/60193559954
atau 
www.wasap.my/60192223349
.
.

#amanidaughtersbakery #sayajual #creampuff #minicreampuff #creampuffcustard #creampufffreshcream #creampuffgebu #puffgebu #pastry #homemade #delivery #selayang #batucaves #gombak #srigombak #kepong #sentul #setapak #tamanmelati #melawati #bukitantarabangsa #setiawangsa #wangsamaju #keramat #ampang (petron) #kualalumpur #montkiara
12 0 13 hours ago

Jana pendapatan Secara PART TIME untuk yang yang bekerja ‼️
.
Saya Ingin Mencari Dan Ingin Bantu Untuk Sesiapa Yang Rasa Tak Cukup Gaji 2K/3K sebulan atau memang nak Cari Wang tambahan sebagai simpanan‼️
.
1jam Dibayar : *RM100*
30hari x rm100 : *RM3000*
.
Dapat lagi income tambahan setiap 2 minggu
14 Hari Dibayar : *RM1700*
.
Total sebulan *RM4700* ‼️‼️
.
💥31buah negara 💥Percutian Vvip ke Athens, Greece .
Kalau Yang Rasa Gaji 2K/3K Tu Cukup Boleh Abaikan..😊
.
SILA TINGGALKAN NO ANDA UNTUK DIHUBUNGI.
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju  #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#elysylebeautepreneurworkshop

Jana pendapatan Secara PART TIME untuk yang yang bekerja ‼️
.
Saya Ingin Mencari Dan Ingin Bantu Untuk Sesiapa Yang Rasa Tak Cukup Gaji 2K/3K sebulan atau memang nak Cari Wang tambahan sebagai simpanan‼️
.
1jam Dibayar : *RM100*
30hari x rm100 : *RM3000*
.
Dapat lagi income tambahan setiap 2 minggu 
14 Hari Dibayar : *RM1700*
.
Total sebulan *RM4700* ‼️‼️
.
💥31buah negara 💥Percutian Vvip ke Athens, Greece .
Kalau Yang Rasa Gaji 2K/3K Tu Cukup Boleh Abaikan..😊
.
SILA TINGGALKAN NO ANDA UNTUK DIHUBUNGI.
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#elysylebeautepreneurworkshop
1 0 13 hours ago

Jana pendapatan Secara PART TIME untuk yang yang bekerja ‼️
.
Saya Ingin Mencari Dan Ingin Bantu Untuk Sesiapa Yang Rasa Tak Cukup Gaji 2K/3K sebulan atau memang nak Cari Wang tambahan sebagai simpanan‼️
.
1jam Dibayar : *RM100*
30hari x rm100 : *RM3000*
.
Dapat lagi income tambahan setiap 2 minggu
14 Hari Dibayar : *RM1700*
.
Total sebulan *RM4700* ‼️‼️
.
💥31buah negara 💥Percutian Vvip ke Athens, Greece .
Kalau Yang Rasa Gaji 2K/3K Tu Cukup Boleh Abaikan..😊
.
SILA TINGGALKAN NO ANDA UNTUK DIHUBUNGI.
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju  #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Jana pendapatan Secara PART TIME untuk yang yang bekerja ‼️
.
Saya Ingin Mencari Dan Ingin Bantu Untuk Sesiapa Yang Rasa Tak Cukup Gaji 2K/3K sebulan atau memang nak Cari Wang tambahan sebagai simpanan‼️
.
1jam Dibayar : *RM100*
30hari x rm100 : *RM3000*
.
Dapat lagi income tambahan setiap 2 minggu 
14 Hari Dibayar : *RM1700*
.
Total sebulan *RM4700* ‼️‼️
.
💥31buah negara 💥Percutian Vvip ke Athens, Greece .
Kalau Yang Rasa Gaji 2K/3K Tu Cukup Boleh Abaikan..😊
.
SILA TINGGALKAN NO ANDA UNTUK DIHUBUNGI.
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
1 0 14 hours ago

Pudding cake frozen Longan ocean rm55
Saiz 10 x 10

Wasap Kak Bam 017-2487383

#pudingkek
#dessert
#menumajlis
#ukayperdana
#bukitantarabangsa
#melawati
#ampang
#keramat

Pudding cake frozen Longan ocean rm55
Saiz 10 x 10

Wasap Kak Bam 017-2487383

#pudingkek 
#dessert
#menumajlis 
#ukayperdana 
#bukitantarabangsa 
#melawati 
#ampang 
#keramat
23 2 14 hours ago

Jom didik anak anda bersama kami di PASTI Al Aqsa Riana Ukay Bukit Antarabangsa. 🌟 *PENDAFTARAN AWAL KEMASUKAN PELAJAR BAHARU (Pusat Asuhan Tunas Islam) PASTI AL-AQSA ,RIANA UKAY SESI 2020 KINI DIBUKA* 🌟 📥 Mari daftarkan anak-anak yang berumur 4, 5 & 6 tahun ke PASTI.

Lokasi: Jalan Riana Ukay 5,
Berhampiran simpang ke Surau Al Maarif dan Sungai Sering ✅Kurikulum Islam terbaik ✅Yuran pengajian berpatutan
✅Guru guru terlatih

TEMPAT ADALAH TERHAD.

No untuk dihubungi :- En Najmie : *http://wassap.my/60103984879/PastiAlAqsaRianaUkay*

En. Izz : *http://wassap.my/601156717794/PastiAlAqsaRianaUkay* ☎ Hubungi SEGERA No. Telefon yang tertera untuk maklumat lanjut dan urusan Pendaftaran PASTI ALAQSA, RIANA UKAY, Kawasan Ampang☺ 💚

P/s: Sila panjangkan info ini kepada kenalan ibu bapa yang ingin menghantar anak ke pra sekolah islam (PASTI) sesi 2020.

Terima kasih. * #Pendaftaran2020*
* #PastiAlAqsa*
* #PastiUkayPerdana*
#PastiBukitAntarabangsa
#PastiAmpang
#PastiSelangor
#PastiMalaysia #villaduta #rianaukay #sungaisering #villaria #bukitmulia #suraubukitmulia #masjidbukitantarabangsa #masjidukayperdana #ukayperdana #bukitantarabangsa #oakleaf #ukayindah #springville #wangsaukay #kelabukay

Jom didik anak anda bersama kami di PASTI Al Aqsa Riana Ukay Bukit Antarabangsa. 🌟 *PENDAFTARAN AWAL KEMASUKAN PELAJAR BAHARU (Pusat Asuhan Tunas Islam) PASTI AL-AQSA ,RIANA UKAY SESI  2020 KINI DIBUKA* 🌟 📥 Mari daftarkan anak-anak yang berumur 4, 5 & 6 tahun ke PASTI.

Lokasi: Jalan Riana Ukay 5,
Berhampiran simpang ke Surau Al Maarif dan Sungai Sering ✅Kurikulum Islam terbaik ✅Yuran pengajian berpatutan
✅Guru guru terlatih

TEMPAT ADALAH TERHAD.

No untuk dihubungi :- En Najmie : *http://wassap.my/60103984879/PastiAlAqsaRianaUkay*

En. Izz : *http://wassap.my/601156717794/PastiAlAqsaRianaUkay* ☎ Hubungi SEGERA No. Telefon yang tertera untuk maklumat lanjut dan urusan Pendaftaran PASTI ALAQSA, RIANA UKAY, Kawasan Ampang☺ 💚

P/s: Sila panjangkan info ini kepada kenalan ibu bapa yang ingin menghantar anak ke pra sekolah islam (PASTI) sesi 2020.

Terima kasih. *#Pendaftaran2020*
*#PastiAlAqsa*
*#PastiUkayPerdana*
#PastiBukitAntarabangsa
#PastiAmpang
#PastiSelangor
#PastiMalaysia #villaduta #rianaukay #sungaisering #villaria #bukitmulia #suraubukitmulia #masjidbukitantarabangsa #masjidukayperdana #ukayperdana #bukitantarabangsa #oakleaf #ukayindah #springville #wangsaukay #kelabukay
0 0 14 hours ago

Siapa kata lelaki Tak boleh buat mobile spa??? .
Buang ego bro kalau nak berjaya kalau nak Jana pendapatan kalau nak ubah ekonomi keluarga ‼
.
Jangan pandang rendah kerjaya kami ‼ kami mampu jana pendapatan harian dan mingguan melebihi gaji bulanan anda 🔥
.
Nak join team kami menjadi salah seorang yang mampu menjana pendapatan harian Dan mingguan jom WhatsApp Saya ‼️🔥
.
1 orang 1 jam  rm100
3 orang  x 26 hari rm7800
.
Dapat lagi ‼️‼️
Bonus mingguan Rm1700 setiap 2 minggu
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju  #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Siapa kata lelaki Tak boleh buat mobile spa??? .
Buang ego bro kalau nak berjaya kalau nak Jana pendapatan kalau nak ubah ekonomi keluarga ‼
.
Jangan pandang rendah kerjaya kami ‼ kami mampu jana pendapatan harian dan mingguan melebihi gaji bulanan anda 🔥
.
Nak join team kami menjadi salah seorang yang mampu menjana pendapatan harian Dan mingguan jom WhatsApp Saya ‼️🔥
.
1 orang 1 jam  rm100 
3 orang  x 26 hari rm7800
.
Dapat lagi ‼️‼️
Bonus mingguan Rm1700 setiap 2 minggu
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
0162695381
.
💕Beauty with Brain💕
.
#ramzamobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
0 0 14 hours ago

Bukan menunjuk yer...
.
Just nak bagitahu...
Bila dah nampak peluang...terus grab peluang tu..
✔️Jangan cakap nanti dulu
✔️Jangan cakap pikir2 dulu
✔️Jangan cakap Tak pandai
✔️Jangan cakap Tak berani
✔️Jangan cakap takde pengalaman
✔️Jangan cakap takde masa
✔️Jangan cakap bla..bla..bla...bla..
.
ORANG YG BERJAYA..GAGAL MENCARI ALASAN
ORANG YG GAGAL..BERJAYA MENCARI ALASAN
.
ANTARA NAK DAN TAK NAK SAHAJA..
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju  #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Bukan menunjuk yer...
.
Just nak bagitahu...
Bila dah nampak peluang...terus grab peluang tu..
✔️Jangan cakap nanti dulu
✔️Jangan cakap pikir2 dulu
✔️Jangan cakap Tak pandai
✔️Jangan cakap Tak berani
✔️Jangan cakap takde pengalaman
✔️Jangan cakap takde masa
✔️Jangan cakap bla..bla..bla...bla..
.
ORANG YG BERJAYA..GAGAL MENCARI ALASAN
ORANG YG GAGAL..BERJAYA MENCARI ALASAN
.
ANTARA NAK DAN TAK NAK SAHAJA..
.
Berminat join bisnes mobile spa home facial? CEPAT WASAP/PM SEGERA👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
2 0 15 hours ago

Cuma labur RM20 jer utk hadir kelas Beauty Mobile Spa
.
Nak pendapatan keluarga dan menjana sehingga 5 angka sebulan?
.
Nak bantu suami ringankan beban keluarga?
.
Tengah bulan duit dalam bank dh kering?
.
Mencari bisnes fleksibel dgn masa anda?
.
Atau....
.
Anda sesak dikelililngi dengan beban hutang PTPTN, hutang rumah, hutang kereta, hutang credit card dsb yg menyesakkn fikiran anda?
.
Maka!
Anda berhak menjadi sebahagian drpd team kami😍
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang beauty preview seterusnya
.
.
CEPAT WASAP/PM SEGERA & DAFTAR SEKARANG ‼👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju  #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur

Cuma labur RM20 jer utk hadir kelas Beauty Mobile Spa
.
Nak pendapatan keluarga dan menjana sehingga 5 angka sebulan?
.
Nak bantu suami ringankan beban keluarga?
.
Tengah bulan duit dalam bank dh kering?
.
Mencari bisnes fleksibel dgn masa anda?
.
Atau....
.
Anda sesak dikelililngi dengan beban hutang PTPTN, hutang rumah, hutang kereta, hutang credit card dsb yg menyesakkn fikiran anda?
.
Maka!
Anda berhak menjadi sebahagian drpd team kami😍
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang beauty preview seterusnya
.
.
CEPAT WASAP/PM SEGERA & DAFTAR SEKARANG ‼👇🏻
www.wasap.my/601126112618/teammobilespa
.
💕Beauty with Brain💕
.
#jiesignaturemobilespa #bisnesspreview #greatskinworkshop #MobileSpaKL #pulaupinang
#homespa 
#beautepreneurpreview #shahalam #kedah #mobilespa
#elysylebeautepreneurpreview
#bukitantarabangsa #peluangperniagaan
#bisnessmobilespa #mobilespamalaysia
#bisnespreview #ElysyleSpa
#kualalumpur #penang #selangor
#johor #pahang #wangsamaju #damansara #ampang
#Elysyle
#ElysyleBeautyWorkshop
#ElysyleSkinCare
#ElysyleMobileFacial
#ElysyleBeautepreneur
10 2 15 hours ago

NAK FACIAL?
NAK SIS JIE DATANG RUMAH, OFIS ATAU DATANG KE SPA KAMI DI JALAN KELANG LAMA, KL.
.
Jom facial dengan kaedah rawatan muka menggunakan mesin facial dari Korea..
.
Rawatan muka khas bagi mereka yang kulit normal dan bermasalah seperti
.
🍀 Jeragat
🍀 Kulit kusam
🍀 Jerawat
🍀 Sensitif
🍀 Garisan halus
🍀 Kedutan / Kendur
🍀 Black / White head
🍀 Eyebag / Dark Circle
🍀 Double Chin 🍀 Lifting / V-Shape
.
Jom booking slot facial anda

1 sesi Rm120/sejam
3 sesi Rm300
.
JOM BOOKING SLOT ANDA SKRG DGN SIS JIE‼️
NAK BOOK APPOINTMENT?
.
Just click link wasap di bawah ni📲📲📲 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
.
www.wasap.my/601126112618/facial
.
💕Beauty with Brain💕
.
💕LET'S GET BEAUTY💕
.
🌹KECANTIKAN ANDA KEBANGGAAN KAMI🌹
.
💖 Jie Signature Mobile Spa 💖
.
#beautycartel #JieSignatureMobileSpa #rawatanmuka #Facial #FaceLifting  #selayang #Glowing #FlawlessSkin #NakCantik #MobileSpaKL #servicefacial #mobilespamurah
#FacialMurah #petalingjaya
#shahalam #vshape #eternalbeauty #mobilespa
#bukitantarabangsa #jeragat
#ukayperdana #wangsamaju
#gombak #mobilespamalaysia
#WeBringBeautyToYourDoorstep #ElysyleSpa
#kualalumpur #ampang #selangor #damansaraheights

NAK FACIAL? 
NAK SIS JIE DATANG RUMAH, OFIS ATAU DATANG KE SPA KAMI DI JALAN KELANG LAMA, KL.
.
Jom facial dengan kaedah rawatan muka menggunakan mesin facial dari Korea..
.
Rawatan muka khas bagi mereka yang kulit normal dan bermasalah seperti
.
🍀 Jeragat
🍀 Kulit kusam
🍀 Jerawat
🍀 Sensitif
🍀 Garisan halus
🍀 Kedutan / Kendur
🍀 Black / White head
🍀 Eyebag / Dark Circle
🍀 Double Chin 🍀 Lifting / V-Shape
.
Jom booking slot facial anda

1 sesi Rm120/sejam 
3 sesi Rm300
.
JOM BOOKING SLOT ANDA SKRG DGN SIS JIE‼️
NAK BOOK APPOINTMENT?
.
Just click link wasap di bawah ni📲📲📲 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
.
www.wasap.my/601126112618/facial
.
💕Beauty with Brain💕
.
💕LET'S GET BEAUTY💕
.
🌹KECANTIKAN ANDA KEBANGGAAN KAMI🌹
.
💖 Jie Signature Mobile Spa 💖
.
#beautycartel #JieSignatureMobileSpa #rawatanmuka #Facial #FaceLifting #selayang #Glowing #FlawlessSkin #NakCantik #MobileSpaKL #servicefacial #mobilespamurah
#FacialMurah #petalingjaya 
#shahalam #vshape #eternalbeauty #mobilespa
#bukitantarabangsa #jeragat
#ukayperdana #wangsamaju
#gombak #mobilespamalaysia
#WeBringBeautyToYourDoorstep #ElysyleSpa
#kualalumpur #ampang #selangor #damansaraheights
11 0 15 hours ago

Top #bukitantarabangsa posts

Almost 3days i went to bukit antarabangsa to take this genting view..not so easily can see it cos most of day the mist will cover the view...so need clear view nee to wait for the less mist day for shot it...so i keep goin there cos i was seen once but no camera that time..now i wait for it and get what i want actually..so i fixed my lens and all took it before the place to cover soon and i make sure the exposure is correct cos wanna see those mountains also can seen not too dark..cos i can't do HDR with my camera😁 😊
📸Taken by @st.cam
#bukitantarabangsa #ukayperdana @kuala.lumpur.ig #gentinghighland #kualalumpurcity #klcity #nikon #nikonmalaysia #visitmalaysiaofficial #visitmalaysia2020 #malaysiaphotography #malaysiatrulyasia #exploringmalaysia #lenscaptureofficial #iamanoobphotographer #world_photography_page #♠️photosking♠️ #photographersteam #world_photography_page
#yourclicks
#myyourshot
#f4fofficial
#world_photography_hub #prophotographyclub #cityview @iloveyoumalaysia #yourshotphotographer #nightshooters #night_owlz #citykillerz #globalnightsquad #the_united_photographers

Almost 3days i went to bukit antarabangsa to take this genting view..not so easily can see it cos most of day the mist  will cover the view...so need clear view nee to wait for the less mist day for shot it...so i keep goin there cos i was seen once but no camera that time..now i wait for it and get what i want actually..so i fixed my lens and all took it before the place  to cover soon and i make sure the exposure is correct cos wanna see those mountains also can seen not too dark..cos i can't do HDR with my camera😁 😊
📸Taken by @st.cam 
#bukitantarabangsa #ukayperdana @kuala.lumpur.ig #gentinghighland #kualalumpurcity #klcity #nikon  #nikonmalaysia  #visitmalaysiaofficial #visitmalaysia2020 #malaysiaphotography #malaysiatrulyasia #exploringmalaysia #lenscaptureofficial #iamanoobphotographer  #world_photography_page  #♠️photosking♠️ #photographersteam #world_photography_page 
#yourclicks 
#myyourshot 
#f4fofficial
#world_photography_hub#prophotographyclub #cityview  @iloveyoumalaysia #yourshotphotographer #nightshooters #night_owlz #citykillerz #globalnightsquad #the_united_photographers
157 16 20 June, 2019

The harsh extra 6 months of medschool was ironically the most memorable. During your low times you are able to appreciate more of your blessings, faith and the surrounding people.
Thank you UM for these past 7 years from PASUM to Faculty Of Medicine. 📚🏫💉💊👨‍⚕️ #mbbsmalaya #bukitantarabangsa

The harsh extra 6 months of medschool was ironically the most memorable. During your low times you are able to appreciate more of your blessings, faith and the surrounding people. 
Thank you UM for these past 7 years from PASUM to Faculty Of Medicine. 📚🏫💉💊👨‍⚕️ #mbbsmalaya #bukitantarabangsa
297 55 8 October, 2019

If you haven’t tried nasi lemak kukus with ikan ayer, you better now! To ampang/mwt/kl people, find their stall next to your neighbourhood hehe

I had nasi lemak kukus with ayam berempah sedapppppp ok! #honestreview
tapi kena cepat lah sbb boss @fizree.aziz kata memang nasi lemak cpt habis.
Open from 4pm onwards until midnight. Dkt bukit antarabangsa je ni (search kolam ikan dkt dgn masjid) siapa tahu rumah dato k & tokti, haaaa dkt area area situ.
Semoga sukses ye fizree & kak fizah. Semoga Allah murahkan rezeki 😀🤟🏻 #nasilemakkukus #bukitantarabangsa #ampang #kualalumpur

If you haven’t tried nasi lemak kukus with ikan ayer, you better now! To ampang/mwt/kl people, find their stall next to your neighbourhood hehe

I had nasi lemak kukus with ayam berempah sedapppppp ok! #honestreview 
tapi kena cepat lah sbb boss @fizree.aziz kata memang nasi lemak cpt habis. 
Open from 4pm onwards until midnight. Dkt bukit antarabangsa je ni (search kolam ikan dkt dgn masjid) siapa tahu rumah dato k & tokti, haaaa dkt area area situ. 
Semoga sukses ye fizree & kak fizah. Semoga Allah murahkan rezeki 😀🤟🏻 #nasilemakkukus #bukitantarabangsa #ampang #kualalumpur
532 16 6 December, 2017
MARI SAMA2 KITA PERBANYAKKAN BACA QURAN

FOLLOW IG KAMI
@kelasmengajidatangkerumah 
@kelasmengajidatangkerumah 
@kelasmengajidatangkerumah .
.
Sebarang tempahan kelas boleh Dm/ Whatsapp kami terus
.
.
#kelasmengaji 
#hometuition
#jommengaji
#quranhour 
#ustaz #ustazah 
#anaksoleh 
#kualalumpur 
#bukitantarabangsa 
#ampang 
#petalingjaya 
#subangjaya 
#bangsar 
#selangor
506 7 31 October, 2017

Owh, AYAM BATMAN nama dia. Hehek 😂👍. Serious Sedap. Korang kena try. Gerai dekat kedai mamak, belakang Giant Bukit Antarabangsa. Dah macam Uptown dah kat situ. Boleh shopping2. Hehek 😍. TAPI SAYANG, jual bulan puasa je 😥. Cepat try!!! by @thomas_mell "Jom layan ayam batman.. #ayambatman #restoranwangsaukay #bukitantarabangsa" via @PhotoRepost_app

Owh, AYAM BATMAN nama dia. Hehek 😂👍. Serious Sedap. Korang kena try. Gerai dekat kedai mamak, belakang Giant Bukit Antarabangsa. Dah macam Uptown dah kat situ. Boleh shopping2. Hehek 😍. TAPI SAYANG, jual bulan puasa je 😥. Cepat try!!! by @thomas_mell "Jom layan ayam batman.. #ayambatman #restoranwangsaukay #bukitantarabangsa" via @PhotoRepost_app
5,355 44 26 June, 2015

Terima Kasih Winaz ❤️
Sakannnnnn nooo... kita belum sampai lagi @stalkerscafe_ , dia dah sampai dulu hehe.. Peluk cium ibu tak utk kita? 😍
.
Dan Terima Kasih sangat2 utk Adik Tiri Hakak... 😍 Berbunga hati sbb sudi tolong promote... Cepat sikit kata nk bagi try produk tu... tak sabar nk catwalk keliling kampung kalau kurus haha.. 😝 .
RepostBy @winaz_beautynhealth: "Assalamualaikum korang yang sentiasa berada dalam rahmat Allah ..Alhamdulillah n tq diktah coz sudi promote #umaima kesayangan kita merangkap produk kakak tiri dia katanya 😅@abby_abadi112..tunggu apa lagi korang meh la join skali .. Stokis #umaima #hasnaakoopihijau kl..jom watsap winaz untuk sebarang pembelian dan pertanyaan .. #hulukelang #ampangpoint #bukitantarabangsa #keramat #setiawangsa #keramat #tamanmelawati #tamanpermata #wangsamaju #fattahamin #wangsamelawati #posseluruhmalaysia 019 236 5249 charge cod rm5" (via #InstaRepost @AppsKottage)

Terima Kasih Winaz ❤️
Sakannnnnn nooo... kita belum sampai lagi @stalkerscafe_ , dia dah sampai dulu hehe.. Peluk cium ibu tak utk kita? 😍
.
Dan Terima Kasih sangat2 utk Adik Tiri Hakak... 😍 Berbunga hati sbb sudi tolong promote... Cepat sikit kata nk bagi try produk tu... tak sabar nk catwalk keliling kampung kalau kurus haha.. 😝 .
RepostBy @winaz_beautynhealth: "Assalamualaikum korang yang sentiasa berada dalam rahmat Allah ..Alhamdulillah n tq diktah coz sudi promote #umaima kesayangan kita merangkap produk kakak tiri dia katanya 😅@abby_abadi112..tunggu apa lagi korang meh la join  skali .. Stokis #umaima #hasnaakoopihijau kl..jom watsap winaz untuk sebarang pembelian dan pertanyaan ..#hulukelang #ampangpoint #bukitantarabangsa #keramat #setiawangsa #keramat #tamanmelawati #tamanpermata #wangsamaju #fattahamin #wangsamelawati#posseluruhmalaysia 019 236 5249 charge cod rm5" (via #InstaRepost @AppsKottage)
4,387 40 7 hours ago