#cantikluaransihatdalaman Instagram Photos & Videos

cantikluaransihatdalaman - 6.1k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #cantikluaransihatdalaman and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
7 hours
Average like
9.8
Average comment
0
Posts with video
1/36
Posts with photo
35/36

Hashtag Popularity

Proses filling dari Jamu Mahanis
.
✅100% homemade
✅Diproses secara tradisional (bukan dari mana2 kilang)
✅Tiada bahan pemekat
✅Tiada pewarna tambahan
✅Ramuan dari 16 bahan terbaik yang terpilih
✅Harga mampu milik
✅Boleh diambil seawal usia 16 tahun
✅Bukan jamu kunyit
✅Rasa yang sangat mesra tekak, seperti air asam boi
✅Ada Lab Test
✅Dibawah Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)
.
Lepas kenal Jamu Mahanis, ramai dah kembali berjamu. Ada yang tak sabar nak tunggu esok pagi sebab nak gogok JM 🤣
.
So korang yang belum cuba to jangan tunggu lama-lama.Sementara tengah ada sales nie
.
1 botol 28
4 botol 100
.
Whastapp click in bio 👆🏻
.
#sayaminumsayajual
#jamumahanisterengganu
#jamumahanis #cantikluaransihatdalaman
#energybooster #cantikdansihat
#cantikmontot #gebugebas

Proses filling dari Jamu Mahanis
.
✅100% homemade
✅Diproses secara tradisional (bukan dari mana2 kilang)
✅Tiada bahan pemekat
✅Tiada pewarna tambahan
✅Ramuan dari 16 bahan terbaik yang terpilih
✅Harga mampu milik
✅Boleh diambil seawal usia 16 tahun
✅Bukan jamu kunyit
✅Rasa yang sangat mesra tekak, seperti air asam boi
✅Ada Lab Test
✅Dibawah Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)
.
Lepas kenal Jamu Mahanis, ramai dah kembali berjamu. Ada yang tak sabar nak tunggu esok pagi sebab nak gogok JM 🤣
.
So korang yang belum cuba to jangan tunggu lama-lama.Sementara tengah ada sales nie
.
1 botol 28 
4 botol 100
.
Whastapp click in bio 👆🏻
.
#sayaminumsayajual
#jamumahanisterengganu
#jamumahanis #cantikluaransihatdalaman
#energybooster #cantikdansihat
#cantikmontot #gebugebas
0 0 4 hours ago

Boleh ✔
Contoh untuk buasir
Untuk padatkan otot alat kelamin elakkan kantung testis melayut .
Ingat dara manja bukan membesarkan alat kelamin tapi membantu menegangkan seluruh kulit disekitar alat kelamin dan sangat membantu mengelakkan kedutan kulit diseluruh tubuh.
.
Dara manja oil boleh digunakan sebagai tonik rambut untuk elakkan keguguran rambut caranya ramas kekulit kepala secara menyeluruh dan biarkan 8 ke 12 jam seeloknya ketika sebelum masuk tidur amalkan dan cuci sepertu biasa.
.
Boleh juga digunakan sebagai pelembab kulit
Serta pelembab siku lutut dan semesti membantu mengurangkan rekahan tumit sapukan sahaja.
.
Order sini yer nanti.
Wasap :017-3562247
www.wasap.my/60173562247/DaraManjaOil

#daramanjaoil
#testimonidaramanjaoil #menawanduniabatupahatjohor #menawanduniaproducts #calitcalitcantik #cantikluaransihatdalaman #ketatmantap #keputihan .
#dmo
#daramanjaoil

Harga: RM 35.00

Boleh ✔
Contoh untuk buasir 
Untuk padatkan otot alat kelamin elakkan kantung testis melayut .
Ingat dara manja bukan membesarkan alat kelamin tapi membantu menegangkan seluruh kulit disekitar alat kelamin dan sangat membantu mengelakkan kedutan kulit diseluruh tubuh.
.
Dara manja oil boleh digunakan sebagai tonik rambut untuk elakkan keguguran rambut caranya ramas kekulit kepala secara menyeluruh dan biarkan 8 ke 12 jam seeloknya ketika sebelum masuk tidur amalkan dan cuci sepertu biasa.
.
Boleh juga digunakan sebagai pelembab kulit 
Serta pelembab siku lutut dan semesti membantu mengurangkan rekahan tumit sapukan sahaja.
.
Order sini yer nanti.
Wasap :017-3562247
www.wasap.my/60173562247/DaraManjaOil

#daramanjaoil
#testimonidaramanjaoil #menawanduniabatupahatjohor #menawanduniaproducts #calitcalitcantik #cantikluaransihatdalaman #ketatmantap #keputihan .
#dmo
#daramanjaoil

Harga: RM 35.00
1 0 7 hours ago

*DARA MANJA OIL*
mengencangkan otot Secara menyeluruh hanya sapukan sahaja memberikan Aroma terharum meningkatkan Aura kewanitaan sepanjang masa.
.
*DARA MANJA OIL*
Mengandungi antiseptik,antioksidan,tannin
Sangat baik utk gatal dan luka di miss v
Baik digunakan sebagai pelincir namun effect menakjubkan apabila selepas sapuan di miss v
Keputihan hilang
Rongga luas jadi Sempit meningkatkan kekuatan Kemutan .
Sapu dan urut di payudara
Menjadikan Lebih Padat dan anjal.
.
Oleskan lagi *Dara Manja Oil*
Untuk
.
- Awet Muda: Antioksidan dalam DMO boleh melambatkan proses penuaan sel sel kulit maka rajin-rajin sapu di kulit ya
.
-Pencegahan bau yang tidak diingini
DMO juga membantu membasmi bakteria dan kuman yang mengakibatkan bau yang tidak selesa dan gatal pada faraj
.
-Merawat otot-otot di dalam faraj: Tannin yang terdapat di dalam bahan yang dirumuskan didalam DMO mempunyai sifat menegangkan semula otot-otot dalam faraj dan menyebabkan faraj menjadi sempit semula
.
-Mengawal lendir dan lelehan faraj juga mampu meredakan gatal akibat lelehan pada faraj yang boleh menyebabkan bau yang tidak selesa
.
-Mempercepatkan semula proses pencantuman tisu-tisu yang koyak & juga mengecutkan semula tisu-tisu di dalam faraj terutamanya selepas bersalin , oleskan sahaja pada luka tersebut
.
-Menegangkan dan mencantikkan kulit:Bahan istimewa yang terkandung didalam DMO akan mencantikkan kulit dan mencegah jerawat
.
-jadikan rutin oleskan pada payudara ,punggung .
DMO untuk menegangkan kembali otot-otot, maka memperbaiki otot payudara & punggung yang telah hilang kekenyalannya
.
- kering ,lutut ,siku,Tumit merekah juga dapat diatasi
.
-oleskan difaraj bagi membantu mengelakkan ketidakselesaan dan kering ketika bersama sekaligus membantu menambahkan kenikmatan .
Terkandung
⚫Daun bidara ⚫Gracinnia ⚫Manjakani
⚫Pati Kelapa Dara
⚫Kelopak Bunga Mawar
.
Isian
60ml
.
Harga
RM35.00
Tak termasuk.postage.
.
Order here
Whatsapp 017_3562247
www.wasap.my/60173562247/DaraManjaOil

#daramanjaoil #testimonidaramanjaoil #menawanduniaproducts #menawanduniabatupahatjohor #cantikluaransihatdalaman #mantap #ketatmantap #cantikselalu

*DARA MANJA OIL*
mengencangkan otot Secara menyeluruh hanya sapukan sahaja memberikan Aroma terharum meningkatkan Aura kewanitaan sepanjang masa.
.
*DARA MANJA OIL*
Mengandungi antiseptik,antioksidan,tannin
Sangat baik utk gatal dan luka di miss v
Baik digunakan sebagai pelincir namun effect menakjubkan apabila selepas sapuan di miss v 
Keputihan hilang 
Rongga luas jadi Sempit meningkatkan kekuatan Kemutan .
Sapu dan urut di payudara
Menjadikan Lebih Padat dan anjal.
.
Oleskan lagi *Dara Manja Oil*
Untuk
.
- Awet Muda: Antioksidan dalam DMO boleh melambatkan proses penuaan sel sel kulit maka rajin-rajin sapu di kulit ya
.
-Pencegahan bau yang tidak diingini
DMO juga membantu membasmi bakteria dan kuman yang mengakibatkan bau yang tidak selesa dan gatal pada faraj
.
-Merawat otot-otot di dalam faraj: Tannin yang terdapat di dalam bahan yang dirumuskan didalam DMO mempunyai sifat menegangkan semula otot-otot dalam faraj dan menyebabkan faraj menjadi sempit semula
.
-Mengawal lendir dan lelehan faraj juga mampu meredakan gatal akibat lelehan pada faraj yang boleh menyebabkan bau yang tidak selesa
.
-Mempercepatkan semula proses pencantuman tisu-tisu yang koyak & juga mengecutkan semula tisu-tisu di dalam faraj terutamanya selepas bersalin , oleskan sahaja pada luka tersebut
.
-Menegangkan dan mencantikkan kulit:Bahan istimewa yang terkandung didalam DMO akan mencantikkan kulit dan mencegah jerawat
.
-jadikan rutin oleskan pada payudara ,punggung .
DMO untuk menegangkan kembali otot-otot, maka  memperbaiki otot payudara & punggung yang telah hilang kekenyalannya
.
- kering ,lutut ,siku,Tumit merekah juga dapat diatasi
.
-oleskan difaraj bagi membantu mengelakkan ketidakselesaan dan kering ketika bersama sekaligus membantu menambahkan kenikmatan .
Terkandung
⚫Daun bidara ⚫Gracinnia ⚫Manjakani
⚫Pati Kelapa Dara
⚫Kelopak Bunga Mawar
.
Isian
60ml
.
Harga
RM35.00
Tak termasuk.postage.
.
Order here
Whatsapp 017_3562247
www.wasap.my/60173562247/DaraManjaOil

#daramanjaoil #testimonidaramanjaoil #menawanduniaproducts #menawanduniabatupahatjohor #cantikluaransihatdalaman #mantap #ketatmantap #cantikselalu
0 0 7 hours ago

Beli satu je beausiti dah dapat freegift bernilai RM100. Wah!! promosi ni datang bukan selalu tau! Rugi nya tak grab cepat cepat. Boleh pre-order now. Stock freegift sangat limited, siapa cepat dia dapat. 😍😍 Kelebihan BEAUTÉSSENCE by BeauSiti : - Mengandungi antioksidan polifenol tinggi untuk kecantikan kulit
- Membantu melambatkan proses penuaan
- Membantu meningkatkan keanjalan asset wanita
- Mengawal keguguran rambut
- Mengandungi serat untuk melancarkan pencernaan bagi mengawal berat badan
- Meningkatkan system imun
- Gabungan phytonutrient harian yang efektif
- Menyokong kesihatan menyeluruh
.
Diiktiraf halal oleh JAKIM (MS 1500 : 2009, 1 121-07/2019)
.
1 BOTOL RM125 / 450ML ( FREE POSTAGE SM & SS ) @beausitiofficial @ctdk
#BEAUSITI #BeauSitiBySIMPLYSITI #BeautEssence #SolusiKecantikanHolistik #BeausitiMelengkapimu #kulitgebu #produkkecantikan #produkkesihatan #halalfood #supplementtambahan #cantikluaransihatdalaman #awetmuda #wanita #nakcantikdansihat #minumankesihatan #holisticbeautysolution #minumanbotani #botanicaldrink #beautydrink #roselle #kacipfatimah #aloevera

Beli satu je beausiti dah dapat freegift bernilai RM100. Wah!! promosi ni datang bukan selalu tau! Rugi nya tak grab cepat cepat. Boleh pre-order now. Stock freegift sangat limited, siapa cepat dia dapat. 😍😍 Kelebihan BEAUTÉSSENCE by BeauSiti : - Mengandungi antioksidan polifenol tinggi untuk kecantikan kulit
- Membantu melambatkan proses penuaan
- Membantu meningkatkan keanjalan asset wanita
- Mengawal keguguran rambut
- Mengandungi serat untuk melancarkan pencernaan bagi mengawal berat badan
- Meningkatkan system imun
- Gabungan phytonutrient harian yang efektif
- Menyokong kesihatan menyeluruh
.
Diiktiraf halal oleh JAKIM (MS 1500 : 2009, 1 121-07/2019)
.
1 BOTOL RM125 / 450ML ( FREE POSTAGE SM & SS ) @beausitiofficial @ctdk 
#BEAUSITI #BeauSitiBySIMPLYSITI #BeautEssence #SolusiKecantikanHolistik #BeausitiMelengkapimu #kulitgebu  #produkkecantikan #produkkesihatan #halalfood #supplementtambahan #cantikluaransihatdalaman #awetmuda #wanita #nakcantikdansihat #minumankesihatan #holisticbeautysolution #minumanbotani #botanicaldrink #beautydrink #roselle #kacipfatimah #aloevera
3 0 11 November, 2019

SABUN MEWANGI

SESI SOAL JAWAB😍

1⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney hanya sesuai digunakan wanita yang berkahwin sahaja? ✅ JAWAPAN: Tidak. Sabun Mewangi SuzyHoney sesuai digunakan untuk semua golongan wanita yang telah akil baligh.

2⃣ SOALAN: Apakah fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney sangat istimewa kerana ianya umpama penyelamat wanita. Sabun Mewangi SuzyHoney mampu merawat dan menghilangkan keputihan, mengatasi masalah Miss V berbau dan dapat mengetatkan Miss V.

3⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney boleh dijadikan pencuci muka? ✅ JAWAPAN: Tidak sesuai kerana ia dirumuskan khas untuk keintiman wanita.

4⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney dapat mencerahkan Miss V? ✅ JAWAPAN: Ya, boleh. Bergantung kepada jenis kulit individu.

5⃣ SOALAN: Adakah semua wanita boleh menggunakan Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Bergantung kepada jenis kulit individu. Sabun Mewangi SuzyHoney tidak sesuai untuk kulit sensitif.

6️⃣ SOALAN :Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM? ✅ JAWAPAN :YA. Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM dengan no daftar NOT181205003K

#SABUNMEWANGI
#SUZYHONEYHERBS
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN

SABUN MEWANGI

SESI SOAL JAWAB😍

1⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney hanya sesuai digunakan wanita yang berkahwin sahaja? ✅ JAWAPAN: Tidak. Sabun Mewangi SuzyHoney sesuai digunakan untuk semua golongan wanita yang telah akil baligh.

2⃣ SOALAN: Apakah fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney sangat istimewa kerana ianya umpama penyelamat wanita. Sabun Mewangi SuzyHoney mampu merawat dan menghilangkan keputihan, mengatasi masalah Miss V berbau dan dapat mengetatkan Miss V.

3⃣ SOALAN:  Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney boleh dijadikan pencuci muka? ✅ JAWAPAN: Tidak sesuai kerana ia dirumuskan khas untuk keintiman wanita.

4⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney dapat mencerahkan Miss V? ✅ JAWAPAN: Ya, boleh. Bergantung kepada jenis kulit individu.

5⃣ SOALAN: Adakah semua wanita boleh menggunakan Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Bergantung kepada jenis kulit individu. Sabun Mewangi SuzyHoney tidak sesuai untuk kulit sensitif.

6️⃣ SOALAN :Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM? ✅ JAWAPAN :YA. Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM dengan no daftar NOT181205003K

#SABUNMEWANGI
#SUZYHONEYHERBS 
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN
1 0 11 November, 2019

SABUN MEWANGI

SESI SOAL JAWAB😍

1⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney hanya sesuai digunakan wanita yang berkahwin sahaja? ✅ JAWAPAN: Tidak. Sabun Mewangi SuzyHoney sesuai digunakan untuk semua golongan wanita yang telah akil baligh.

2⃣ SOALAN: Apakah fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney sangat istimewa kerana ianya umpama penyelamat wanita. Sabun Mewangi SuzyHoney mampu merawat dan menghilangkan keputihan, mengatasi masalah Miss V berbau dan dapat mengetatkan Miss V.

3⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney boleh dijadikan pencuci muka? ✅ JAWAPAN: Tidak sesuai kerana ia dirumuskan khas untuk keintiman wanita.

4⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney dapat mencerahkan Miss V? ✅ JAWAPAN: Ya, boleh. Bergantung kepada jenis kulit individu.

5⃣ SOALAN: Adakah semua wanita boleh menggunakan Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Bergantung kepada jenis kulit individu. Sabun Mewangi SuzyHoney tidak sesuai untuk kulit sensitif.

6️⃣ SOALAN :Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM? ✅ JAWAPAN :YA. Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM dengan no daftar NOT181205003K

#SABUNMEWANGI
#SUZYHONEYHERBS
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN

SABUN MEWANGI

SESI SOAL JAWAB😍

1⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney hanya sesuai digunakan wanita yang berkahwin sahaja? ✅ JAWAPAN: Tidak. Sabun Mewangi SuzyHoney sesuai digunakan untuk semua golongan wanita yang telah akil baligh.

2⃣ SOALAN: Apakah fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Fungsi Sabun Mewangi SuzyHoney sangat istimewa kerana ianya umpama penyelamat wanita. Sabun Mewangi SuzyHoney mampu merawat dan menghilangkan keputihan, mengatasi masalah Miss V berbau dan dapat mengetatkan Miss V.

3⃣ SOALAN:  Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney boleh dijadikan pencuci muka? ✅ JAWAPAN: Tidak sesuai kerana ia dirumuskan khas untuk keintiman wanita.

4⃣ SOALAN: Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney dapat mencerahkan Miss V? ✅ JAWAPAN: Ya, boleh. Bergantung kepada jenis kulit individu.

5⃣ SOALAN: Adakah semua wanita boleh menggunakan Sabun Mewangi SuzyHoney? ✅ JAWAPAN: Bergantung kepada jenis kulit individu. Sabun Mewangi SuzyHoney tidak sesuai untuk kulit sensitif.

6️⃣ SOALAN :Adakah Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM? ✅ JAWAPAN :YA. Sabun Mewangi SuzyHoney berdaftar dengan KKM dengan no daftar NOT181205003K

#SABUNMEWANGI
#SUZYHONEYHERBS 
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN
2 0 11 November, 2019

Alhamdulillah‼️ Masalah Haid Yang Tidak Teratur Kian Pulih Asbab Amalkan Susu MoMeGojes💃💃💃 Nak Kelihatan Cantik Pada Luaran???
Inginkan Jagaan Kesihatan Dalaman???
Ikhtiar Dengan Susu MoMeGojes
Hasilnya Pasti Uollss Teruja😘

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ

Alhamdulillah‼️ Masalah Haid Yang Tidak Teratur Kian Pulih Asbab Amalkan Susu MoMeGojes💃💃💃 Nak Kelihatan Cantik Pada Luaran???
Inginkan Jagaan Kesihatan Dalaman???
Ikhtiar Dengan Susu MoMeGojes
Hasilnya Pasti Uollss Teruja😘

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ
0 0 11 November, 2019

• • • • • •
TENGOK GAMBAR NII. BESARNYAA LUBANGG❗BOLEH JADI KENTUT FARAJ KALAU MISS V JADI MACAM NI❗😱
_
Wanita yang kentut faraj, maksudnya faraj longgar. Bila bersama suami, dah tak grip atau tak mencengkam. Masa baru kahwin macam lubang kunci. Lepas bersalin Longgar dan berair 😷
_
Apabila wanita kentut faraj, maksudnya urat faraj dah tak sihat macam dulu. Jadi mulalah masalah kedinginan dalam hubungan intim. Suami buat apapun, si isteri seperti tidak nafsu.
_
wanita kentut faraj, rahimnya dah tak sihat. Keputihan mula melanda. Ada yg berbau ada yg berwarna. Masa tu suami nk dekat pun mula rasa loya. So korang berhak memilih ?
_
Takkan taknak suami sayang kakk oiii. Kasi mencengkam semula... #JAMUSERIHALAWANIE
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN
#1OO%HERBAASLI
#HALAL

• • • • • •
TENGOK GAMBAR NII. BESARNYAA LUBANGG❗BOLEH JADI KENTUT FARAJ KALAU MISS V JADI MACAM NI❗😱
_
Wanita yang kentut faraj, maksudnya faraj longgar. Bila bersama suami, dah tak grip atau tak mencengkam. Masa baru kahwin macam lubang kunci. Lepas bersalin Longgar dan berair 😷
_
Apabila wanita kentut faraj, maksudnya urat faraj dah tak sihat macam dulu. Jadi mulalah masalah kedinginan dalam hubungan intim. Suami buat apapun, si isteri seperti tidak nafsu.
_
wanita kentut faraj, rahimnya dah tak sihat. Keputihan mula melanda. Ada yg berbau ada yg berwarna. Masa tu suami nk dekat pun mula rasa loya. So korang berhak memilih ?
_
Takkan taknak suami sayang kakk oiii. Kasi mencengkam semula... #JAMUSERIHALAWANIE
#CANTIKLUARANSIHATDALAMAN
#1OO%HERBAASLI
#HALAL
13 0 10 November, 2019

Sebelumni teragak2 nak mencuba!
Sekali dah cuba!! Ya tuhan .
Betul la apa orang kata
Tak kenal maka tak cinta!
Dah kenal terus tak curang lain
Terus in ❤️ uolz!!
Kehebatan #RMC mmg tak
disangkal lagi . Makin hari RMC kian
jadi fenomena . Susu badan
DROP kembali MERIAH!
Sebelumni lepas bersalin #CAEZER
susu badan takda langsung
bila minum RMC esoknya
susu keluar sampai basah lencun baju
Still x puas hati nak test
betul ke samada RMC atau susu
yg suami belikan penyebab
susu jadi banyak , test laa
susu suami belikan tu susu badan
kurang, minum RMC susu terus
jadi MERIAH . Kehebatan RMC
memang diakui ramai gais!! 👏🏻 Paling best jika diamal masa #BERPANTANG
bukan anak jaa dapat zat collagen
tapi mak2 berpantang juga dapat
tambah tenaga, muka naik seri,
skin glowing putih, rahim kecut,
luka jahitan cepat sembuh dll❗️
Hebat kan RMC 😍😍😍 .

#RmcLovers
#susubadanbanyak
#CantikLuaranSihatDalaman 💦💦📌📲wasap.my/60134840952/RMC

Sebelumni teragak2 nak mencuba!
Sekali dah cuba!! Ya tuhan .
Betul la apa orang kata
Tak kenal maka tak cinta!
Dah kenal terus tak curang lain
Terus in ❤️ uolz!!
Kehebatan #RMC mmg tak
disangkal lagi . Makin hari RMC kian 
jadi fenomena . Susu badan 
DROP kembali MERIAH!
Sebelumni lepas bersalin #CAEZER
susu badan takda langsung 
bila minum RMC esoknya 
susu keluar sampai basah lencun baju
Still x puas hati nak test
betul ke samada RMC atau susu 
yg suami belikan penyebab 
susu jadi banyak , test laa 
susu suami belikan tu susu badan 
kurang, minum RMC susu terus 
jadi MERIAH . Kehebatan RMC 
memang diakui ramai gais!! 👏🏻 Paling best jika diamal masa #BERPANTANG 
bukan anak jaa dapat zat collagen 
tapi mak2 berpantang juga dapat
tambah tenaga, muka naik seri,
skin glowing putih, rahim kecut, 
luka jahitan cepat sembuh dll❗️
Hebat kan RMC 😍😍😍 .

#RmcLovers
#susubadanbanyak
#CantikLuaranSihatDalaman 💦💦📌📲wasap.my/60134840952/RMC
1 0 10 November, 2019

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga
21 0 10 November, 2019

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga
7 0 10 November, 2019

CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga
10 0 10 November, 2019

Sebelumni teragak2 nak mencuba!
Sekali dah cuba!! Ya tuhan .
Betul la apa orang kata
Tak kenal maka tak cinta!
Dah kenal terus tak curang lain
Terus in ❤️ uolz!!
Kehebatan #RMC mmg tak
disangkal lagi . Makin hari RMC kian
jadi fenomena . Susu badan
DROP kembali MERIAH!
Sebelumni lepas bersalin #CAEZER
susu badan takda langsung
bila minum RMC esoknya
susu keluar sampai basah lencun baju
Still x puas hati nak test
betul ke samada RMC atau susu
yg suami belikan penyebab
susu jadi banyak , test laa
susu suami belikan tu susu badan
kurang, minum RMC susu terus
jadi MERIAH . Kehebatan RMC
memang diakui ramai gais!! 👏🏻 Paling best jika diamal masa #BERPANTANG
bukan anak jaa dapat zat collagen
tapi mak2 berpantang juga dapat
tambah tenaga, muka naik seri,
skin glowing putih, rahim kecut,
luka jahitan cepat sembuh dll❗️
Hebat kan RMC 😍😍😍 .
.
.
#RmcLovers
#susubadanbanyak
#CantikLuaranSihatDalaman
.
.
.
💦💦📌📲wasap.my/60172594320/RMC

Sebelumni teragak2 nak mencuba!
Sekali dah cuba!! Ya tuhan .
Betul la apa orang kata
Tak kenal maka tak cinta!
Dah kenal terus tak curang lain
Terus in ❤️ uolz!!
Kehebatan #RMC mmg tak
disangkal lagi . Makin hari RMC kian 
jadi fenomena . Susu badan 
DROP kembali MERIAH!
Sebelumni lepas bersalin #CAEZER
susu badan takda langsung 
bila minum RMC esoknya 
susu keluar sampai basah lencun baju
Still x puas hati nak test
betul ke samada RMC atau susu 
yg suami belikan penyebab 
susu jadi banyak , test laa 
susu suami belikan tu susu badan 
kurang, minum RMC susu terus 
jadi MERIAH . Kehebatan RMC 
memang diakui ramai gais!! 👏🏻 Paling best jika diamal masa #BERPANTANG 
bukan anak jaa dapat zat collagen 
tapi mak2 berpantang juga dapat
tambah tenaga, muka naik seri,
skin glowing putih, rahim kecut, 
luka jahitan cepat sembuh dll❗️
Hebat kan RMC 😍😍😍 .
.
.
#RmcLovers
#susubadanbanyak
#CantikLuaranSihatDalaman
.
.
.
💦💦📌📲wasap.my/60172594320/RMC
2 0 9 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
Chopppp3 , Sekarang Neeza tengah Open booking untuk Numi serum sale 11.11 nanti tau soo untuk korang yang nak grab cepat2 whatsapp Neeza sekarang , banyak free gift yang menanti tau . .
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#giftfienabeautynumi #numiserum #promo1111 #numiserumkillerskin #perfectskinsupplement #satissoap #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
Chopppp3 , Sekarang Neeza tengah Open booking untuk Numi serum sale 11.11 nanti tau soo untuk korang yang nak grab cepat2 whatsapp Neeza sekarang , banyak free gift yang menanti tau . .
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#giftfienabeautynumi #numiserum #promo1111 #numiserumkillerskin #perfectskinsupplement #satissoap #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
8 0 8 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
Chopppp3 , Sekarang Neeza tengah Open booking untuk Numi serum sale 11.11 nanti tau soo untuk korang yang nak grab cepat2 whatsapp Neeza sekarang , banyak free gift yang menanti tau . .
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#giftfienabeautynumi #numiserum #promo1111 #numiserumkillerskin #perfectskinsupplement #satissoap #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
Chopppp3 , Sekarang Neeza tengah Open booking untuk Numi serum sale 11.11 nanti tau soo untuk korang yang nak grab cepat2 whatsapp Neeza sekarang , banyak free gift yang menanti tau . .
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#giftfienabeautynumi #numiserum #promo1111 #numiserumkillerskin #perfectskinsupplement #satissoap #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
68 0 8 November, 2019

Nahh belanja sikit Feedback customer setia #satissoap ni . Dulu kulit kusam berjerawat parut sana sini n now hasilnyaa wow sangtkan habis licin kulit muka pluss cerah pulak tuhh . Haishh lepasni ramaila awek usha tuu tapi awek yg nak usha dia tu skin helok tak tuu ? takut tak dilayan jeee nanti kan . ☺️
.
.
Korang nak tengok jekaa ?? Taknak ada skin yang superb bersih dan cerah sekata jugak ?
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Nahh belanja sikit  Feedback customer setia #satissoap ni . Dulu kulit kusam berjerawat parut sana sini n now hasilnyaa wow sangtkan habis licin kulit muka pluss cerah pulak tuhh . Haishh lepasni ramaila awek usha tuu tapi awek yg nak usha dia tu skin helok tak tuu ? takut tak dilayan jeee nanti kan . ☺️
.
.
Korang nak tengok jekaa ?? Taknak ada skin yang superb bersih dan cerah sekata  jugak ?
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
14 0 8 November, 2019

Nahh belanja sikit Feedback customer setia #satissoap ni . Dulu kulit kusam berjerawat parut sana sini n now hasilnyaa wow sangtkan habis licin kulit muka pluss cerah pulak tuhh . Haishh lepasni ramaila awek usha tuu tapi awek yg nak usha dia tu skin helok tak tuu ? takut tak dilayan jeee nanti kan . ☺️
.
.
Korang nak tengok jekaa ?? Taknak ada skin yang superb bersih dan cerah sekata jugak ?
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Nahh belanja sikit  Feedback customer setia #satissoap ni . Dulu kulit kusam berjerawat parut sana sini n now hasilnyaa wow sangtkan habis licin kulit muka pluss cerah pulak tuhh . Haishh lepasni ramaila awek usha tuu tapi awek yg nak usha dia tu skin helok tak tuu ? takut tak dilayan jeee nanti kan . ☺️
.
.
Korang nak tengok jekaa ?? Taknak ada skin yang superb bersih dan cerah sekata  jugak ?
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
69 0 8 November, 2019

Haii cualls 🤗 . Soo yaaa this #satissoap is Formula no 1 yang menggunakan 100% Gel Aloevera Asli by @fienabeauty_hq .
.
Soo untuk ualls yang ada prob seperti :
-
-
🔥 Parut Jerawat
🔥 Jerawat
🔥 Sunburn
🔥 Whitehead
🔥 Blackhead
🔥 Kulit Kering
🔥 Kulit Berminyak
-
-
Jom grab satis soap ni sekarang kalau taknak gf/bf korang lari . Nak rawat ke nak tunggu muka tambah berjerwat ? 🥴
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
- 📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
-
-
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Haii cualls 🤗 . Soo yaaa this #satissoap  is Formula no 1 yang menggunakan 100% Gel Aloevera Asli by @fienabeauty_hq .
.
Soo untuk ualls yang ada prob seperti :
-
-
🔥 Parut Jerawat
🔥 Jerawat
🔥 Sunburn
🔥 Whitehead
🔥 Blackhead
🔥 Kulit Kering
🔥 Kulit Berminyak
-
-
Jom grab satis soap ni sekarang kalau taknak gf/bf korang lari . Nak rawat ke nak tunggu muka tambah berjerwat ? 🥴
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
- 📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
-
-
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
6 0 8 November, 2019

Haii cualls 🤗 . Soo yaaa this #satissoap is Formula no 1 yang menggunakan 100% Gel Aloevera Asli by @fienabeauty_hq .
.
Soo untuk ualls yang ada prob seperti :
-
-
🔥 Parut Jerawat
🔥 Jerawat
🔥 Sunburn
🔥 Whitehead
🔥 Blackhead
🔥 Kulit Kering
🔥 Kulit Berminyak
-
-
Jom grab satis soap ni sekarang kalau taknak gf/bf korang lari . Nak rawat ke nak tunggu muka tambah berjerwat ? 🥴
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
- 📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
-
-
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Haii cualls 🤗 . Soo yaaa this #satissoap  is Formula no 1 yang menggunakan 100% Gel Aloevera Asli by @fienabeauty_hq .
.
Soo untuk ualls yang ada prob seperti :
-
-
🔥 Parut Jerawat
🔥 Jerawat
🔥 Sunburn
🔥 Whitehead
🔥 Blackhead
🔥 Kulit Kering
🔥 Kulit Berminyak
-
-
Jom grab satis soap ni sekarang kalau taknak gf/bf korang lari . Nak rawat ke nak tunggu muka tambah berjerwat ? 🥴
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
- 📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
-
-
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
67 0 8 November, 2019

Tengok bahan pun dah tahu kualiti dan dapat hasil yang tip top.

#bellrosaadvance
#cubadulubarutaurasanya
#cantikluaransihatdalaman

Tengok bahan pun dah tahu kualiti dan dapat hasil yang tip top.

#bellrosaadvance 
#cubadulubarutaurasanya 
#cantikluaransihatdalaman
2 0 7 November, 2019

TANDA - TANDA RAHIM KEMBANG 👉Banyak keluar keputihan daripada missv. 👉Seluar dalam basah dan berbau. 👉Selalu kejang dibahagian pedoman dan paha. 👉Period tidak menentu. 👉Perut menbuncit dan selalu kembung perut. 👉Sakit ketika melakukan hubungan dengan en suami. (Punca rahim kembang) 👉Minum ice/berkabonat berlebihan. 👉Tidak pakai stokin ketika dalam pantang.
👉Tidak bertungku dan mengurut selepas bersalin. 👉Kurang minum air suam. 👉Otot2 missv tidak kuat/peranakan jatuh.
Rawat sebelum parah!!
Nak rawat masalah rahim kembang??
Ayuh cuba rawat dengan #pinkladybodyperfection. Sangat sesuai utk wanita yg mengalami masalah dalaman esspeciallu wanita yg sudah berkawin.
Insyallah ikthiar.

www.wasap.my/60146615926/pinkladyHQ

#pinkladybodyperfection
#agentsahpinkladykotabharu
#pinkladyoriginal
#nofake
#cantikluaransihatdalaman
#suamimakinsayang

TANDA - TANDA RAHIM KEMBANG 👉Banyak keluar keputihan daripada missv. 👉Seluar dalam basah dan berbau. 👉Selalu kejang dibahagian pedoman dan paha. 👉Period tidak menentu. 👉Perut menbuncit dan selalu kembung perut. 👉Sakit ketika melakukan hubungan dengan en suami. (Punca rahim kembang) 👉Minum ice/berkabonat berlebihan. 👉Tidak pakai stokin ketika dalam pantang.
👉Tidak bertungku dan mengurut selepas bersalin. 👉Kurang minum air suam. 👉Otot2 missv tidak kuat/peranakan jatuh. 
Rawat sebelum parah!!
Nak rawat masalah rahim kembang??
Ayuh cuba rawat dengan #pinkladybodyperfection. Sangat sesuai utk wanita yg mengalami masalah dalaman esspeciallu wanita yg sudah berkawin. 
Insyallah ikthiar.

www.wasap.my/60146615926/pinkladyHQ

#pinkladybodyperfection
#agentsahpinkladykotabharu
#pinkladyoriginal
#nofake
#cantikluaransihatdalaman
#suamimakinsayang
0 0 7 November, 2019

Utk AKJM Lovers...HURRY !!! 11.11 PROMOTION

Ni hg promosi utk SEMENANJUNG

Cepat DM or whatsapp 0173524626

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

Utk AKJM Lovers...HURRY !!! 11.11 PROMOTION

Ni hg  promosi utk SEMENANJUNG

Cepat DM or whatsapp 0173524626

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga
2 0 7 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
11 0 7 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
.
.
Yang lagi best Numi serum ni bukan sahaja boleh dijadikan make up base je tapi dalam masa yang sama dia merawat masalah skin kita tau dari lapisan yang paling dalam . .
.
Soo sebabtu serum ni sangat penting untuk kulit kita tauu . Nak cantik jangan berkira sangat tauu . 😘
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
6 0 7 November, 2019

Alhamdulillah‼️ Masalah Haid Yang Tidak Teratur Kian Pulih Asbab Amalkan Susu MoMeGojes💃💃💃 Nak Kelihatan Cantik Pada Luaran???
Inginkan Jagaan Kesihatan Dalaman???
Ikhtiar Dengan Susu MoMeGojes
Hasilnya Pasti Uollss Teruja😘

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ

Alhamdulillah‼️ Masalah Haid Yang Tidak Teratur Kian Pulih Asbab Amalkan Susu MoMeGojes💃💃💃 Nak Kelihatan Cantik Pada Luaran???
Inginkan Jagaan Kesihatan Dalaman???
Ikhtiar Dengan Susu MoMeGojes
Hasilnya Pasti Uollss Teruja😘

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ
0 0 7 November, 2019

Nak Kulit Cantik Mesti Consume Dengan Susu MoMeGojes!!!
Kulit Muka Yang Berjerawat Makin Pulih!!!
Susu MoMeGojes Memang Terbaik

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ

Nak Kulit Cantik Mesti Consume Dengan Susu MoMeGojes!!!
Kulit Muka Yang Berjerawat Makin Pulih!!!
Susu MoMeGojes Memang Terbaik

#SusuMoMeGojes
#CantikLuaranSihatDalaman
#AnaZahraBeautyHQ
1 0 5 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
11 0 4 November, 2019

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

Jangan lupa dap2 Numi serum dulu tau sebagai Base Makeup barulah makeup tahan lama dan tak crack pluss dapat effect glowing lagi tauu . Dari pagi sampai ke malam makeup On point je ☺️
-
-
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
6 0 4 November, 2019

SET KILLER PENYELAMAT KULIT DARI BREAKOUT !!!
.
.
Dari muka breakout , Kusam , Berjerwat , Kulit kering , Tona kulit tak sekata , Parut jerawat 😱 , Kini tidak lagi dengan adanya set killer favourite wanita di abad ini . 😍
.
.
Dengan amalkan 3 item produk Fienabeauty ni jee mampu lesapkan masalah yang korang hadapi tauu . .
.
Apaa tunggu lagi , Grab lahh sekarangg !!!
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran

SET KILLER PENYELAMAT KULIT DARI BREAKOUT !!!
.
.
Dari muka breakout , Kusam , Berjerwat , Kulit kering , Tona kulit tak sekata , Parut jerawat 😱 , Kini tidak lagi dengan adanya set killer favourite wanita di abad ini . 😍
.
.
Dengan amalkan 3 item produk Fienabeauty ni jee mampu lesapkan masalah yang korang hadapi tauu . .
.
Apaa tunggu lagi , Grab lahh sekarangg !!!
.
.
More detail boleh terus whatsapp no di bawah 👇🏻 :
.
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA )
📲 WHATSAPP 0199839215 ( NEEZA ) .
.
#satissoap #numiserum #perfectskinsupplement #igshop #instafamous #atukpesanchannel #iglelakivsperempuan #cantik #peloles #cerahkankulit #codmaran #codkuantan #postageeveryday #igshopmalaysia #igshop #insta #putih #putihgebugebas #jomcantik #kemamkemamcantik #atasimukabreakout #nakcantikcepat #cantikluaransihatdalaman #glowingskin #fienabeautytemerloh #fienabeautykuantan #fienabeautymaran
8 0 4 November, 2019

Testimoni chenta oil. Mereka dah merasa kehebatan chenta oil. Bukan cite kosong. Merawat & mengharmonikan rumah tangga ❤

#feedback
#chentaoil #suzyhoneyherbs #gatalhilang #keputihanhilang
#memorymalampertama
#teamnisahviral
#cantikluaransihatdalaman

Testimoni chenta oil. Mereka dah merasa kehebatan chenta oil. Bukan cite kosong. Merawat & mengharmonikan rumah tangga ❤

#feedback
#chentaoil #suzyhoneyherbs #gatalhilang #keputihanhilang
#memorymalampertama
#teamnisahviral
#cantikluaransihatdalaman
5 0 3 November, 2019

Top #cantikluaransihatdalaman posts

Today i nak review satu produk yang sangat awesome! 👏🏻 I sejenis manusia yang susah nak telan jamu sebab kebanyakkan jamu kat luar ni baunya masyaAllahhhhh, nak telan seksa betul because I couldn’t stand the smell and the taste but I know we have to take jamu for health and awet muda and biasalah kita perempuan dengan keputihan semua.. or else I’ll be missing the boat of being healthy n beauty.. Siapa taknak jadi macam Saloma kan?! Cun melecun bertenaga setiap masa!

Jamu moden beau hawwa ni sangat sesuai untuk kita yang always busy but nak keep healthy and beauty! Rasa sedap giler macam candy strawberry and so easy nak bawak kehulu kehilir. Sekali makan macam ketagih pulak nak makan lagi sebab seriously sedap! Baru 2-3 hari dah boleh rasa beza!

So if you guys tengah mencari jamu yang awesome, easy to carry and harga berpatutan, go follow @beauhawwa and grab it there

@beauhawwa
@beauhawwa
@beauhawwa

Atau boleh terus whatsapp +60172241224 They all kasi free postage tau! Sebotol RM97 je and tahan up to 2 bulan! Wow sangat kan!!! Sangat berbaloi-baloi! Go grab it nowwww girlsss! Segala masalah wanita dan gadis sunti mampu diselesaikan 😘

#pasanganterpaksaterpikat #mudahnyanakcantikdansihat #gadispilihanmalaya
#badanmontokkulitgebu
#badanwangikulitglowing
#cantikluaransihatdalaman
#penjagaanterbaikasetwanita #nadiahgiftreview

Today i nak review satu produk yang sangat awesome! 👏🏻 I sejenis manusia yang susah nak telan jamu sebab kebanyakkan jamu kat luar ni baunya masyaAllahhhhh, nak telan seksa betul because I couldn’t stand the smell and the taste but I know we have to take jamu for health and awet muda and biasalah kita perempuan dengan keputihan semua.. or else I’ll be missing the boat of being healthy n beauty.. Siapa taknak jadi macam Saloma kan?! Cun melecun bertenaga setiap masa!

Jamu moden beau hawwa ni sangat sesuai untuk kita yang always busy but nak keep healthy and beauty! Rasa sedap giler macam candy strawberry and so easy nak bawak kehulu kehilir. Sekali makan macam ketagih pulak nak makan lagi sebab seriously sedap! Baru 2-3 hari dah boleh rasa beza!

So if you guys tengah mencari jamu yang awesome, easy to carry and harga berpatutan, go follow @beauhawwa and grab it there

@beauhawwa
@beauhawwa
@beauhawwa

Atau boleh terus whatsapp +60172241224  They all kasi free postage tau! Sebotol RM97 je and tahan up to 2 bulan! Wow sangat kan!!! Sangat berbaloi-baloi! Go grab it nowwww girlsss! Segala masalah wanita dan gadis sunti mampu diselesaikan 😘

#pasanganterpaksaterpikat #mudahnyanakcantikdansihat #gadispilihanmalaya
#badanmontokkulitgebu
#badanwangikulitglowing
#cantikluaransihatdalaman
#penjagaanterbaikasetwanita #nadiahgiftreview
146 2 19 December, 2017

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
CEPAT PROMO 11.11!!! 4 kotak hanya
RM 280 (Semenanjung)
RM 320 (Sabah / S'wak)
BND 110 (Brunei)

FREE POSTAGE TAU... For further details can DM or whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

For best results, it is recommended to take 1 sachet before breakfast and 1 sachet before bedtime for the first month of consumption.

From the second month onwards, take 1 sachet daily in the morning consistently.

Make Aura Kasih jamu as part of your daily routine to give the best for your inner and outer health.

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihbrunei
#aurakasihhqkl
#aurakasihhq
#aurakasih
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga
21 0 10 November, 2019

INGATKAN "SATU" JER RUPA2 NYE😱😱😱😱
************************************************
Minggu lepas kan Ade lah kawan ni datang Kat kita tau..dia Ade baby yang menyusu badan.
Dia sembang2 lah pasal masalah dia yang kekurangan susu badan ni.. Pastu kita bagi lah jus Qarissa ni... Dia tak nak...dia cakap bukan aku nak kurus... Eh bukan untuk Kurus jelah...untuk tambah susu badan pun boleh...Dalam jus Qarissa ni ade halba dan habbatus sauda sebagai agen penggalak susu Ibu.. Ade manjakani, kulit pinang muda, kacip fatimah, akar serapat...ni sangat baik untuk ibu2 lepas bersalin tau..untuk merawat luka dalaman dan mengecutkan peranakan.. Macam2 lagi sebenarnye khasiat #JusQarissa ni...tapi takpa awak minum dulu untuk susu badan tu...dan minum air masak secukupnye ikut berat badan tau...lepas tu kita bagi testimoni macam Kat bawah ni Kat dia.. Seminggu lepas tu kan..dia datang dengan muka berseri2 senyum sampai ke telinga...😊😊😊
Dah kenapa pulok mak budak ni...
Dan dia story lah...bukan susu je banyak..dia makin bertenaga...tak sembelit lagi...dan paling best Cik abang dia dapat sesuatu...😁😁😁 Kita yang dengar pun berbunga2 Dalam hati..😍😍😍
Alhamdulillah dapat Bantu sorang lagi wanita yang ingin Cantik dan Sihat.. "I CANTIK U PUN CANTIK"

#PenanganJusQarissa
#CantikLuaranSihatDalaman
#TawaranPeriukVantage
#TeamAFViral0824

INGATKAN "SATU" JER RUPA2 NYE😱😱😱😱
************************************************
Minggu lepas kan Ade lah kawan ni datang Kat kita tau..dia Ade baby yang menyusu badan. 
Dia sembang2 lah pasal masalah dia yang kekurangan susu badan ni.. Pastu kita bagi lah jus Qarissa ni... Dia tak nak...dia cakap bukan aku nak kurus... Eh bukan untuk Kurus  jelah...untuk tambah susu badan pun boleh...Dalam jus Qarissa ni ade halba dan habbatus sauda sebagai agen penggalak susu Ibu.. Ade manjakani, kulit pinang muda, kacip fatimah, akar serapat...ni sangat baik untuk ibu2 lepas bersalin tau..untuk merawat luka dalaman dan mengecutkan peranakan.. Macam2 lagi sebenarnye khasiat #JusQarissa ni...tapi takpa awak minum dulu untuk susu badan tu...dan minum air masak secukupnye ikut berat badan tau...lepas tu kita bagi testimoni macam Kat bawah ni Kat dia.. Seminggu lepas tu kan..dia datang dengan muka berseri2 senyum sampai ke telinga...😊😊😊
Dah kenapa pulok mak budak ni...
Dan dia story lah...bukan susu je banyak..dia makin bertenaga...tak sembelit lagi...dan paling best Cik abang dia dapat sesuatu...😁😁😁 Kita yang dengar pun  berbunga2 Dalam hati..😍😍😍
Alhamdulillah dapat Bantu sorang lagi wanita yang ingin Cantik dan Sihat.. "I CANTIK U PUN CANTIK"

#PenanganJusQarissa
#CantikLuaranSihatDalaman
#TawaranPeriukVantage
#TeamAFViral0824
107 25 17 July, 2019

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
Alhamdulillah...waiting for delivery...tq for puchasing Aura Kasih.

Lets get AURA KASIH for your daily supplement.
Just take 1 sachet before breakfast & 1 sachet before sleep at night.

Contains 100% natural fruits & herbs.

For further details can whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihhqkl
#aurakasihbrunei
#aurakasihhq
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

@aurakasihhq
@aurakasihhqkl

#Repost @aurakasih.stokis.azlina with @get_repost
・・・
Alhamdulillah...waiting for delivery...tq for puchasing Aura Kasih.

Lets get AURA KASIH for your daily supplement. 
Just take 1 sachet before breakfast & 1 sachet before sleep at night.

Contains 100% natural fruits & herbs.

For further details can whatsapp +60173524626 (Malaysia) +6737232575 (Brunei)

AGENTS WANTED

#aurakasihjamuwarisan
#aurakasihstokist
#aurakasihselangor
#aurakasihhqkl
#aurakasihbrunei
#aurakasihhq
#cantikluaransihatdalaman
#supplements
#dailysupplement
#bodybooster
#rasabertenaga

@aurakasihhq 
@aurakasihhqkl
27 1 16 October, 2019

Awak nak sihat? Awak tahu badan awak perlukan Vitamin C? Tapi awak tak ada masa nak beli buah2han. Nak beli buah tapi malasnya nak pergi kedai. Buah pun mahalll ! Beli harini lusa dah habis. " Hmm nak sihat tapi....."🤔🤔
.
Hey !!! jangan risau ! Kami faham masalah anda dan sebab itu kami mengeluarkan produk yang terbaik untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran sekalii😀😀
.
1 kotak 39.90 sahaja 15 sachets & mengandungi 1000mg vitamin C !! WOW MEMANG TERBAIK! JIMAT ! BERBALOII !!
.
Apa kata awak ?? Untuk sebarang pertanyaan boleh PM saya 0179337786

#magicalcpure
#cantikluaransihatdalaman
#vitaminc
#teamAFviral0787

Awak nak sihat? Awak tahu badan awak perlukan Vitamin C? Tapi awak tak ada masa nak beli buah2han. Nak beli buah tapi malasnya nak pergi kedai.  Buah pun mahalll ! Beli harini lusa dah habis. " Hmm nak sihat tapi....."🤔🤔
.
Hey !!! jangan risau ! Kami faham masalah anda dan sebab itu kami mengeluarkan produk yang terbaik untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran sekalii😀😀
.
1 kotak  39.90 sahaja 15 sachets & mengandungi 1000mg vitamin C !! WOW MEMANG TERBAIK! JIMAT ! BERBALOII !!
.
Apa kata awak ?? Untuk sebarang pertanyaan boleh PM saya 0179337786

#magicalcpure
#cantikluaransihatdalaman
#vitaminc
#teamAFviral0787
116 15 5 July, 2019

SUPPLEMENT MAGICAL C PURE
100 %PURE VIT C
Masam-masam manis perisa berries
Dalam bentuk serbuk, boleh kemam terus dan boleh buat scrub 😘

Sebelum tidur kemam2 1 sachet.

Selamat malam

#magicalcpure
#vitaminc
#cantikluaransihatdalaman
#selamatmalam
#teamAFviral0793

SUPPLEMENT MAGICAL C PURE 
100 %PURE VIT C 
Masam-masam manis perisa berries 
Dalam bentuk serbuk, boleh kemam terus dan boleh buat scrub 😘

Sebelum tidur kemam2 1 sachet.

Selamat  malam

#magicalcpure
#vitaminc
#cantikluaransihatdalaman
#selamatmalam 
#teamAFviral0793
118 13 8 July, 2019

JAMU JUANITA paling terbaik dan rahsia .
EVERGREEN kecantikan wanita luaran dan dalaman awet muda dan mood happy sokmo💪 🌸Ketat Padat Rapat🤞
🌸Badan tak letih sentiasa bertenaga 🌸Lenguh2 tgn, kaki & bisa2 badan hilang
🌸Keputihan busuk lenyap
🌸Kulit Cantik Mulus
🌸Badan tak berbau
🌸Miss V anti longgar
🌸Aset montok mantap
🌸Body langsing 🌸Perut tak buncit
🌸Period teratur
🌸Akar rambut kuat
🌸Puasa tak mudah lesu
🌸Wajah sentiasa awet muda berseri seri
.
Customers tetap nak cari JAMU JUANITA walaupun banyak lagi pilihan jamu timbang kilo kt luar sana 😙
Tak perlu insert tak perlu kemam terus telan macam tu je tau ✔semudah ABC👍👍👍 JAMU JUANITA supplement herba no 1 Malaysia... sekali cuba pasti jatuh cinta😘
.
#supplementherba #cantikluaransihatdalaman #termudatercantiktanpasengaja #jamujuanita #jamujuanitaPremium #awetmuda #ketatkanyglonggar #teamafviral0741 #jamulakukerasabadini #juanitabeauty

JAMU JUANITA paling terbaik dan rahsia .
EVERGREEN kecantikan wanita luaran dan dalaman awet muda dan mood happy sokmo💪 🌸Ketat Padat Rapat🤞
🌸Badan tak letih sentiasa bertenaga 🌸Lenguh2 tgn, kaki & bisa2 badan hilang
🌸Keputihan busuk lenyap
🌸Kulit Cantik Mulus
🌸Badan tak berbau
🌸Miss V anti longgar
🌸Aset montok mantap
🌸Body langsing 🌸Perut tak buncit
🌸Period teratur
🌸Akar rambut kuat
🌸Puasa tak mudah lesu
🌸Wajah sentiasa awet muda berseri seri
.
Customers tetap nak cari JAMU JUANITA walaupun banyak lagi pilihan jamu timbang kilo kt luar sana 😙
Tak perlu insert tak perlu kemam terus telan macam tu je tau ✔semudah ABC👍👍👍 JAMU JUANITA supplement herba no 1 Malaysia... sekali cuba pasti jatuh cinta😘
.
#supplementherba #cantikluaransihatdalaman #termudatercantiktanpasengaja #jamujuanita #jamujuanitaPremium #awetmuda #ketatkanyglonggar #teamafviral0741 #jamulakukerasabadini #juanitabeauty
136 30 18 June, 2019

-TRUE BEAUTY IS WEARING NO MAKEUP AND BEING 110% OKAY WITH IT -
YA AMPUNNNN .. BILA LA NAK KELUAR RUMAH DENGAN PENUH CONFIDEN ALA ALA MIRA FILZAH , TAK MAKEUP PUN HELOKK JE KEJADIANNYA .. MACAM MANA EH NAK DAPAT CONFIDEN MCM TU ??? 😅
Meh hakak nak ajar 😊.. yang penting skin sihat walafiat , rambut takmo melekat lekat kat baju , kuku patah patah , eish takmooooo tumit kaki pun penting tau.. jangan pecah pecah. haaaa macam mana nak dapat semua tu, nak buat rawatan mesti mahal 😭😭 EHH TAK SUSAH ,TAK MAHAL CONSUME JE #MAGICALCPURE . ALL IN ONE GITEW . Yang penting *CONSISTEN*

#cantikluaransihatdalaman
#teamAFviral0865

-TRUE BEAUTY IS WEARING NO MAKEUP AND BEING 110% OKAY WITH IT - 
YA AMPUNNNN .. BILA LA NAK KELUAR RUMAH  DENGAN PENUH CONFIDEN ALA ALA  MIRA FILZAH , TAK MAKEUP PUN HELOKK JE KEJADIANNYA .. MACAM MANA EH NAK DAPAT CONFIDEN MCM TU ??? 😅 
Meh hakak nak ajar 😊.. yang penting skin sihat walafiat , rambut takmo melekat lekat kat baju , kuku patah patah , eish takmooooo tumit kaki pun penting tau.. jangan pecah pecah.  haaaa macam mana nak dapat semua tu, nak buat rawatan mesti mahal 😭😭 EHH TAK SUSAH ,TAK MAHAL CONSUME JE #MAGICALCPURE . ALL IN ONE GITEW . Yang penting *CONSISTEN*

#cantikluaransihatdalaman
#teamAFviral0865
131 28 3 August, 2019

Orang kata, nak cantik makan vitamin C. Nak sihat makan vitamin C. Nak cergas dan ceria pun makan vitamin C. Hebat sungguh vitamin C ni kan. Mari kita tinjau apa kebaikan vitamin C.
kepentingan-vitamin-c

Vitamin C adalah vitamin penting yang diperlukan oleh tubuh badan manusia untuk mengekalkan kesihatan. Ia adalah salah satu daripada vitamin yang larut dalam air (asid askorbik) dan tidak dihasilkan oleh tubuh badan. Oleh itu kita perlu mendapatkan vitamin C daripada sumber luar, iaitu makanan yang mengandungi vitamin C seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Vitamin C berperanan penting dalam meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan menangkap radikal bebas.
Jom amalkan vitamin c #magicalcpure yang hanya berasaskan buah berries,oren,delima dan stevia.

#cantikluaransihatdalaman
#sihatcantikceria
#vitaminc
#kepentinganvitaminc
#teamAFviral0814

Orang kata, nak cantik makan vitamin C.  Nak sihat makan vitamin C.  Nak cergas dan ceria pun makan vitamin C.  Hebat sungguh vitamin C ni kan. Mari kita tinjau apa kebaikan vitamin C. 
kepentingan-vitamin-c

Vitamin C adalah vitamin penting yang diperlukan oleh tubuh badan manusia untuk mengekalkan kesihatan.  Ia adalah salah satu daripada vitamin yang larut dalam air (asid askorbik) dan tidak dihasilkan oleh tubuh badan.  Oleh itu kita perlu mendapatkan vitamin C daripada sumber luar, iaitu makanan yang mengandungi vitamin C seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.  Vitamin C berperanan penting dalam meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan menangkap radikal bebas. 
Jom amalkan vitamin c #magicalcpure yang hanya berasaskan buah berries,oren,delima dan stevia.

#cantikluaransihatdalaman 
#sihatcantikceria
#vitaminc
#kepentinganvitaminc
#teamAFviral0814
101 19 18 hours ago