#fikirpositif Instagram Photos & Videos

fikirpositif - 3.1k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #fikirpositif and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
20 hours
Average like
108.6
Average comment
2.1
Posts with video
2/36
Posts with photo
34/36

Hashtag Popularity

assalammualaikum salam jumaat selamat pagi .semuga hari ini lebih baik dari semalam ...aamin #tbgambarlama #rindudekorumalama #fikirpositif #alhamdulillah #syukur #tqallah

assalammualaikum salam jumaat selamat pagi .semuga hari ini lebih baik dari semalam ...aamin #tbgambarlama#rindudekorumalama#fikirpositif#alhamdulillah#syukur#tqallah
333 11 10 hours ago

Sempat melawat sahabat @joeley76 ni td...alhamdulillah, smlm pembedahan selamat dilakukan n inshaallah beliau akan discharge besokkkkk...yeayyyy!!!!
Moga cepat n kembali sihat seperti biasa...nampak tak...dh mau makan macam2 tuh (tp jumlah sikit laaa)...muka ade senyum kannn...
#fikirsihat #fikirpositif #sakitpenghapusdosa

Sempat melawat sahabat @joeley76 ni td...alhamdulillah, smlm pembedahan selamat dilakukan n inshaallah beliau akan discharge besokkkkk...yeayyyy!!!!
Moga cepat n kembali sihat seperti biasa...nampak tak...dh mau makan macam2 tuh (tp jumlah sikit laaa)...muka ade senyum kannn...
#fikirsihat #fikirpositif #sakitpenghapusdosa
50 12 21 hours ago

“Ramai yang telah berjaya, ramai yang baru berjaya dan ramai lagi akan berjaya. Jadilah antara satu daripada mereka.” Assalamualaikum, salam kejayaan untuk semua❤️ #KEYAKINAN
#FIKIRPOSITIF
#USAHATANGGAKEJAYAAN
#MEERACLE

“Ramai yang telah berjaya, ramai yang baru berjaya dan ramai lagi akan berjaya. Jadilah antara satu daripada mereka.” Assalamualaikum, salam kejayaan untuk semua❤️ #KEYAKINAN
#FIKIRPOSITIF
#USAHATANGGAKEJAYAAN
#MEERACLE
3 0 14 November, 2019

teserlah ketuaan dak jee bila da ada dua cucu ni 😔😭🙁😞😀😅😂🤣😝🤪 #salammaghrib #guraugurau #syukurselalu #dakjeememangdatuapun #fikirpositif #alhamdulillah #tqallah

teserlah ketuaan dak jee bila da ada dua cucu ni 😔😭🙁😞😀😅😂🤣😝🤪#salammaghrib#guraugurau#syukurselalu#dakjeememangdatuapun#fikirpositif#alhamdulillah#tqallah
435 6 6 November, 2019

JANGAN BERHENTI ya!!🙅
.
Assalammualaikum wbt
Selamat Pagi💁
Salam Perjuangan buat teman2.

Masih meneruskan perjuangan?.
Sentiasa berdoa utk lebih kuat ya!💪😊🤗
Bismillahirrahmanirrahim.
Semangat yukkk!!.. #semangat #janganputusasa #fikirpositif #believecandoit

JANGAN BERHENTI ya!!🙅
.
Assalammualaikum wbt 
Selamat Pagi💁
Salam Perjuangan buat teman2.

Masih meneruskan perjuangan?.
Sentiasa berdoa utk lebih kuat ya!💪😊🤗
Bismillahirrahmanirrahim.
Semangat yukkk!!.. #semangat #janganputusasa #fikirpositif #believecandoit
5 0 5 November, 2019

Assalamualaikum selamat pagi semua..semoga sihat selalu dan sentiasa dlm redhaNYA

#AinnurRichTeam
#ProdukMesraWuduk
#Fikirpositif
#AgentSelayang

Assalamualaikum selamat pagi semua..semoga sihat selalu dan sentiasa dlm redhaNYA

#AinnurRichTeam
#ProdukMesraWuduk
#Fikirpositif
#AgentSelayang
3 0 4 November, 2019

pesan pada hati ,bila kita redha ,hidup akan lebih bahagia.TAKDIR itu INDAH #selamatmalam #fikirpositif #alhamdulillah #tqallah

pesan pada hati ,bila kita redha ,hidup akan lebih bahagia.TAKDIR itu INDAH #selamatmalam#fikirpositif#alhamdulillah#tqallah
205 1 1 November, 2019

1/11/19 lunch
-nasi 1/2cup (masih mencuba, belum mampu 1/4 😅)
-ayam bakar (paprika + dried rosemary)
-sayur campur
-pegaga
.

#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet

1/11/19 lunch
-nasi 1/2cup (masih mencuba, belum mampu 1/4 😅)
-ayam bakar (paprika + dried rosemary)
-sayur campur
-pegaga
.

#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet
3 0 1 November, 2019

Day 6 - lunch. Alhamdulillah lepas tu boleh keluar hosp dah 💆🏻‍♀️macam mana life lepas ni agaknya 😭😅
.

#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet

Day 6 - lunch. Alhamdulillah lepas tu boleh keluar hosp dah 💆🏻‍♀️macam mana life lepas ni agaknya 😭😅
.

#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet
2 0 1 November, 2019

Assalamualaikum dan selamat malam semua, istrahat cukup agar besok pagi semangat untuk bekerja😉
Saat kita berada di puncak tetap fokus dengan apa yang di kita inginkan.
Jangan lupa orang2 yang dulu berada disamping mu saat susah mau pun senang.
#fikirpositif
#teamhenni
#bougasbeauty

Assalamualaikum dan selamat malam semua, istrahat cukup agar besok pagi semangat untuk bekerja😉
Saat kita berada di puncak tetap fokus dengan apa yang di kita inginkan.
Jangan lupa orang2 yang dulu berada disamping mu saat susah mau pun senang.
#fikirpositif
#teamhenni
#bougasbeauty
3 0 30 October, 2019
Ya dah 5 hari.. Rindu anak2.. Rindu rumah... Rindu nak masak wlupun lepas ni mmg kena control kaw kaw 😔
.

#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet
3 0 29 October, 2019

ANDA STRESS?
PENAT DENGAN DUGAAN YANG DATANG?
KENAPA USAHA TAPI KURANG BERJAYA JUGA?

SABAR... Setiap menusia diuji. Dan setiap ujian sesuai dengan kekuatan hambaNya. Minta bantuan DIA untuk ringankan, mudahkan ujian.

Buku: Riduan Makhtar. 2019. Rahsia Pengutip Sampah Jadi Jutawan. Kuala Lumpur.

#positivemind
#positivequote
#fikirpositif
#husnuzon
#motivationalquotes
#ujianallah
#rahsiapengutipsampahjadijutawan
#dontgiveup
#usahaterus
#syukurselalu
#senyumselalu

ANDA STRESS?
PENAT DENGAN DUGAAN YANG DATANG?
KENAPA USAHA TAPI KURANG BERJAYA JUGA?

SABAR... Setiap menusia diuji. Dan setiap ujian sesuai dengan kekuatan hambaNya. Minta bantuan DIA untuk ringankan, mudahkan ujian.

Buku: Riduan Makhtar. 2019. Rahsia Pengutip Sampah Jadi Jutawan. Kuala Lumpur.

#positivemind 
#positivequote 
#fikirpositif 
#husnuzon 
#motivationalquotes 
#ujianallah 
#rahsiapengutipsampahjadijutawan 
#dontgiveup 
#usahaterus
#syukurselalu 
#senyumselalu
22 0 29 October, 2019

aduhhh tak berape cantik sotong telur asin dak jee arini 😢😭 #dakjeemasak #badanmasihtaksehat #batuksemput #bismilah #alhamdulillah #syukur #rezekiarini #fikirpositif #tqallah

aduhhh tak berape cantik sotong telur asin dak jee arini 😢😭#dakjeemasak#badanmasihtaksehat#batuksemput#bismilah#alhamdulillah#syukur#rezekiarini#fikirpositif#tqallah
192 8 28 October, 2019

Tinggalkan perkara yang tak baik dan ubah jadi kepada yang lebih baik, tak dinafikan mungkin pada permulaannya akan jadi senang dan agak sukar untuk seseorang lakukannya. ⁣

Mungkin akan ambil masa, tapi lama kelamaan akan berubah. Tapi yang PALING SUSAH untuk dikekalkan apabila berlaku perubahan ialah mengekalkan perubahan tu. ⁣

Selalunya akan disulami dengan pelbagai dugaan dan halangan.⁣

Jadi, kita kena sentiasa kuat, berfikiran positif, cuba sedaya upaya untuk kekalkan kebaikkan yang kita dah ubah tu kepada selamanya. Dan bergaul dengan orang yang positif pun akan membuat diri kita sentiasa positif 🥰🥰⁣🤗
⁣⁣
𝐉𝐨𝐦 𝐃𝐌 / 𝐊𝐥𝐢𝐤 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐝𝐢 𝐁𝐈𝐎 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡 𝐥𝐚𝐧𝐣𝐮𝐭⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#quoteshariini #fikirpositif #berubahkepadalebihbaik #appecutmax #appecuttopsellermalaysia ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#appecutmaxfeedback #codappecutmax #codappecut #weightloss #nakkuruskanbadan #nakbertunang #nakkurussebelumkahwin #plussizemalaysia #buanglemak #perutbuncit #kawalseleramakan #wangsamaju #setiawangsa #pusatkomunitisetiawangsa #tamanmelawati #wangsamelawati #lembahkeramat #keramat #setapak #danaukota #gombak #lrtmasjidjamek #maluapabossku

Tinggalkan perkara yang tak baik dan ubah jadi kepada yang lebih baik, tak dinafikan mungkin pada permulaannya akan jadi senang dan agak sukar untuk seseorang lakukannya. ⁣
⁣
Mungkin akan ambil masa, tapi lama kelamaan akan berubah. Tapi yang PALING SUSAH untuk dikekalkan apabila berlaku perubahan ialah mengekalkan perubahan tu. ⁣
⁣
Selalunya akan disulami dengan pelbagai dugaan dan halangan.⁣
⁣
Jadi, kita kena sentiasa kuat, berfikiran positif, cuba sedaya upaya untuk kekalkan kebaikkan yang kita dah ubah tu kepada selamanya. Dan bergaul dengan orang yang positif pun akan membuat diri kita sentiasa positif 🥰🥰⁣🤗
⁣⁣
𝐉𝐨𝐦 𝐃𝐌 / 𝐊𝐥𝐢𝐤 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐝𝐢 𝐁𝐈𝐎 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡 𝐥𝐚𝐧𝐣𝐮𝐭⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#quoteshariini #fikirpositif #berubahkepadalebihbaik #appecutmax  #appecuttopsellermalaysia ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#appecutmaxfeedback #codappecutmax #codappecut #weightloss #nakkuruskanbadan #nakbertunang #nakkurussebelumkahwin #plussizemalaysia #buanglemak #perutbuncit #kawalseleramakan #wangsamaju #setiawangsa #pusatkomunitisetiawangsa #tamanmelawati #wangsamelawati #lembahkeramat #keramat #setapak #danaukota #gombak #lrtmasjidjamek #maluapabossku
5 0 27 October, 2019

I kahwin 6/5/2020 aduhai macam mana nak kahwin calon pun takde lagi hihihi .... tapi kenapa kena huruf A yek Banyak lagi huruf lain huruf A jugak dia keluar ada kah i kena cari lelaki bermula dengan huruf A ermmm 🧐🧐😌 #terjebakmainanni #fikirpositif

I kahwin 6/5/2020 aduhai macam mana nak kahwin calon pun takde lagi hihihi .... tapi kenapa kena huruf A yek Banyak lagi huruf lain  huruf A jugak dia keluar ada kah i kena cari lelaki  bermula dengan huruf A  ermmm 🧐🧐😌 #terjebakmainanni #fikirpositif
3 0 26 October, 2019

25/6/19 - day 2 check in hospital 😂
.
Ini pregnancy kali ke-3 sy, & x sangka dapat pulak penyakit yang paling ditakuti ni.. yelah, selama hidup ni, selalu dgr mak ayah yang hidap penyakit ni, hingga akhir hayat mereka😭😭.. skrg turun kpd sy plk 😢I’m still young la kot? 🤪Below 30 but above 25.. tapi mmg kena redha akan dapat penyakit ni sbb dah keturunan 😞 atau salah diri sendiri la jgk sbb x jaga diri betul2 yelah ingatkan kita ni hidup sihat sentiasa 😊 ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari.. lebat plk tu ☹️ moga2 ada perubahan lepas ni.. sama2 doakan sy ye? ❤️
.
#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet

25/6/19 - day 2 check in hospital 😂
.
Ini pregnancy kali ke-3 sy, & x sangka dapat pulak penyakit yang paling ditakuti ni.. yelah, selama hidup ni, selalu dgr mak ayah yang hidap penyakit ni, hingga akhir hayat mereka😭😭.. skrg turun kpd sy plk 😢I’m still young la kot? 🤪Below 30 but above 25.. tapi mmg kena redha akan dapat penyakit ni sbb dah keturunan 😞 atau salah diri sendiri la jgk sbb x jaga diri betul2 yelah ingatkan kita ni hidup sihat sentiasa 😊 ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari.. lebat plk tu ☹️ moga2 ada perubahan lepas ni.. sama2 doakan sy ye? ❤️
.
#pregnant #pregnancymommy #ummimengandung #gdmbaby #diabetes #diabeticpregnancy #doakansaya #umminaksihat #umminakkuat #fikirpositif #3rdpregnancyjourney #ibumengandung #makananhospital #makanansihat #dietsihat #gdmdiet
2 0 25 October, 2019

"Fikirkan hal-hal
Yang paling hebat,
Dan engkau akan
Menjadi terhebat".:: ::
:: ::
"Tetapkan akal pada
Hal tertinggi,
Dan engkau akan
Mencapai yang tertinggi":: :: :: :: :: ::
:: ::
🍀SPA BEKAM AR RAYYAN SENAWANG,
NO 117-1 JALAN TAMAN KOMERSIAL SENAWANG 6,
TAMAN KOMERSIAL SENAWANG, 70450 SEREMBAN,
NEGERI SEMBILAN.
:: ::
📲www.wasap.my/60143526060
🌐www.spabekamarrayyan.com
:: ::
#fikirpositif
#kekalcergas
#jagapemakanan
#ikhtiardenganbekam
#pulihkandiri
#denganterapibekam
#adakesembuhan
#amalansunnah
#spabekamarrayyansenawang

"Fikirkan hal-hal
Yang paling hebat,
Dan engkau akan
Menjadi terhebat".:: ::
:: ::
"Tetapkan akal pada
Hal tertinggi,
Dan engkau akan
Mencapai yang tertinggi":: :: :: :: :: ::
:: ::
🍀SPA BEKAM AR RAYYAN SENAWANG,
NO 117-1 JALAN TAMAN KOMERSIAL SENAWANG 6,
TAMAN KOMERSIAL SENAWANG, 70450 SEREMBAN,
NEGERI SEMBILAN.
:: ::
📲www.wasap.my/60143526060
🌐www.spabekamarrayyan.com
:: ::
#fikirpositif 
#kekalcergas 
#jagapemakanan 
#ikhtiardenganbekam 
#pulihkandiri 
#denganterapibekam 
#adakesembuhan 
#amalansunnah 
#spabekamarrayyansenawang
13 0 25 October, 2019
Siakap masak tauchu ja mlm ni .#dakjeemasak#lauksimple#alhamdulillah#syukur#fikirpositif#tqallah
914 12 23 October, 2019

Berdoalah kepada Allah s.w.t. tanpa jemu.
.
Walaupun ada hajat yang belum terpenuhi.
.
Walaupun ada permintaan yang belum terkabulkan.
.
Walaupun ada harapan yang belum diijabahkan.
.
Kerana berdoa itu sendiri adalah tanda ibadah kita kepada Allah s.w.t.
.
Meski apa yang kita doakan itu belumlah mesti diberikan semuanya, tetapi sekurang-kurangnya kita telah membuktikan kesungguhan kita dalam peribadatan kepada Allah s.w.t.
.
Assalamualaikum & Selamat Pagi 🌞
.
#assalamualaikum #selamatpagi #mondayblues #pagiisnin #selamatbekerja #nomondayblues #regrann #berdoa #bersyukur #muhasabahdiri #janganmengalah #doaygbaikbaik #fikirpositif #fikiryangbaikbaik #istiqomah #janganputusasa #tawakal #doa #onlinestore #appecutnerrys #appecutmaxnerrys #appecutkasipecah

Berdoalah kepada Allah s.w.t. tanpa jemu.
.
Walaupun ada hajat yang belum terpenuhi.
.
Walaupun ada permintaan yang belum terkabulkan.
.
Walaupun ada harapan yang belum diijabahkan.
.
Kerana berdoa itu sendiri adalah tanda ibadah kita kepada Allah s.w.t.
.
Meski apa yang kita doakan itu belumlah mesti diberikan semuanya, tetapi sekurang-kurangnya kita telah membuktikan kesungguhan kita dalam peribadatan kepada Allah s.w.t.
.
Assalamualaikum & Selamat Pagi 🌞
.
#assalamualaikum #selamatpagi #mondayblues #pagiisnin #selamatbekerja #nomondayblues #regrann #berdoa #bersyukur #muhasabahdiri #janganmengalah #doaygbaikbaik #fikirpositif #fikiryangbaikbaik #istiqomah #janganputusasa #tawakal #doa #onlinestore #appecutnerrys #appecutmaxnerrys #appecutkasipecah
4 0 21 October, 2019
salam maghrib #mukatakmandi#mukatakmekup#alhamdulillah#fikirpositif#tqallah
337 3 18 October, 2019

malam ni malam jumaat ka 😀 hujan lebat gaisssss 🤪 #hujanrahmat #alhamdulillah #fikirpositif #selamatmalam #tqallah

malam ni malam jumaat ka 😀 hujan lebat gaisssss 🤪#hujanrahmat#alhamdulillah#fikirpositif#selamatmalam#tqallah
299 1 17 October, 2019
selamat menjamu selera 🌹#dakjeemasak#lauksimple#alhamdulillah#bismilah#fikirpositif#tqallah
220 6 17 October, 2019

Top #fikirpositif posts

Perasmian gembok(mangga) pagar depan Sabindo Square 😂. yg jomblo jangan trep pi mengembok sana ya 🤣. .
photonya si @pedropaulsmith
#tawau #tawautown #fikirpositif #janganpasangniat #sukasuka

Perasmian gembok(mangga) pagar depan Sabindo Square 😂. yg jomblo jangan trep pi mengembok sana ya 🤣. .
photonya si @pedropaulsmith 
#tawau #tawautown #fikirpositif #janganpasangniat #sukasuka
3,094 257 15 October, 2019

Setiap yang berlaku ada hikmah. Mungkin kita yang terlepas pandang. #fikirpositif

Setiap yang berlaku ada hikmah. Mungkin kita yang terlepas pandang. #fikirpositif
1,424 7 23 hours ago

#AlbumKosmo 'Saya berfikir positif dan menganggap sakit ini sebagai hadiah daripada Allah kerana pada akhirnya semua orang akan menemui ajal. Cuma waktu dan cara berbeza'. Demikian ujar pelakon popular sekitar 1990-an, Wafa Abdul Kadir, 51, yang menghidapi penyakit kanser peritoneal sejak awal tahun 2016 kepada Kosmo! Online pada satu pertemuan di kediamannya di Damansara, Selangor hari ini.
Semoga Wafa selamat menjalani rawatan di Institut Kanser Negara dalam masa terdekat ini.
#wafa #fikirpositif #kanser

#AlbumKosmo 'Saya berfikir positif dan menganggap sakit ini sebagai hadiah daripada Allah kerana pada akhirnya semua orang akan menemui ajal. Cuma waktu dan cara berbeza'. Demikian ujar pelakon popular sekitar 1990-an, Wafa Abdul Kadir, 51, yang menghidapi penyakit kanser peritoneal sejak awal tahun 2016 kepada Kosmo! Online pada satu pertemuan di kediamannya di Damansara, Selangor hari ini.
Semoga Wafa selamat menjalani rawatan di Institut Kanser Negara dalam masa terdekat ini.
#wafa#fikirpositif#kanser
1,127 20 6 February, 2017

Siapa sangka fenomena cuaca panas yang melanda kini turut mendatangkan manfaat kepada kita terutamanya buat pengusaha-pengusaha keropok keping di Kota Bharu, Kelantan ini apabila keropok yang dijemur dikatakan lebih cepat kering dan mudah untuk dikumpulkan.

Selain pakaian, apa lagi yang biasa anda jemur pada musim panas ini ya?

#kosmo #cuacapanas #fikirpositif #sesuiuntukjemuran

Siapa sangka fenomena cuaca panas yang melanda kini turut mendatangkan manfaat kepada kita terutamanya buat pengusaha-pengusaha keropok keping di Kota Bharu, Kelantan ini apabila keropok yang dijemur dikatakan lebih cepat kering dan mudah untuk dikumpulkan.

Selain pakaian, apa lagi yang biasa anda jemur pada musim panas ini ya?

#kosmo #cuacapanas #fikirpositif #sesuiuntukjemuran
4,382 102 23 February, 2019

fikiran penuh😂💕
.
.
.
#amancentral #purple #fikirpositif

fikiran penuh😂💕
.
.
.
#amancentral #purple #fikirpositif
246 2 21 July, 2018

Assalamualaikum and gud morning semua! Semoga setiap hari kehidupan kita di pelihara dan diberkati oleh Allah SWT.. Amin. #sentiasabersyukur #fikirpositif #aurapositif #jadipositif #ROBAmbassador #shapewayentertainment

Assalamualaikum and gud morning semua! Semoga setiap hari kehidupan kita di pelihara dan diberkati oleh Allah SWT.. Amin. #sentiasabersyukur #fikirpositif #aurapositif #jadipositif #ROBAmbassador #shapewayentertainment
1,286 24 16 February, 2015
Siakap masak tauchu ja mlm ni .#dakjeemasak#lauksimple#alhamdulillah#syukur#fikirpositif#tqallah
914 12 23 October, 2019

Wafiy with the talented composers today for Suatukala OST vocal test. #wafiyilhan #actor #singer #celebrityteen #malaysia #entertainmentlife #celebritylife #fikirpositif #biartertipujanganmenipu

Wafiy with the talented composers today for Suatukala OST vocal test. #wafiyilhan #actor #singer #celebrityteen #malaysia #entertainmentlife #celebritylife #fikirpositif #biartertipujanganmenipu
761 0 3 March, 2018

Assalamualaikum. PAGI !!!
TOTALLY GRATEFUL.. ❤️❤️❤️
.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا كَثِيرًا وَنِسَاءً ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِي تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالْأَرْحَامَ ۚ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا

Hai sekalian MANUSIA, BERTAKWALAH kepada Tuhan-mu yang telah MENCIPTAKAN kamu dari SEORANG DIRI, dan dari padanya Allah MENCIPTAKAN ISTERINYA; dan dari pada keduanya Allah MEMPERKEMBANG BIAKKAN laki-laki dan perempuan yang banyak. Dan BERTAKWALAH kepada Allah yang dengan (mempergunakan) NAMA-NYA kamu saling meminta satu sama lain, dan (peliharalah) hubungan SILATURAHIM. Sesungguhnya Allah SELALU MENJAGA dan MENGAWASI kamu. (QS. An-Nisa : 1)
🌴🌴🌴🌴🌴 Ya Allah Syukur kami tak terhingga atas segala Nikmat yang sempurna kepada kami.. Jadikanlah kami menjadi sebaik-baiknya HambaMu yang senantiasa bersyukur.. Aamiin.
.
@sucibyyatthamzah #yattmengayatt #hikayattmengayat #fromtheheartofaMujahidah #darihatiseorangMujahidah #bersyukurselalu #PAGI #AlFaatihahtoourparent #ifeelgood #165habits #fikirbaik #fikirpositif #ZulmengaYatt #YZjalanjalanKrabi
@fasttravell68 #AlhamdulillahSelaluBahagiakeranaAllah

Assalamualaikum. PAGI !!!
TOTALLY GRATEFUL.. ❤️❤️❤️
.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا كَثِيرًا وَنِسَاءً ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِي تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالْأَرْحَامَ ۚ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا

Hai sekalian MANUSIA, BERTAKWALAH kepada Tuhan-mu yang telah MENCIPTAKAN kamu dari SEORANG DIRI, dan dari padanya Allah MENCIPTAKAN ISTERINYA; dan dari pada keduanya Allah MEMPERKEMBANG BIAKKAN laki-laki dan perempuan yang banyak. Dan BERTAKWALAH kepada Allah yang dengan (mempergunakan) NAMA-NYA kamu saling meminta satu sama lain, dan (peliharalah) hubungan SILATURAHIM. Sesungguhnya Allah SELALU MENJAGA dan MENGAWASI kamu. (QS. An-Nisa : 1)
🌴🌴🌴🌴🌴 Ya Allah Syukur kami tak terhingga atas segala Nikmat yang sempurna kepada kami.. Jadikanlah kami menjadi sebaik-baiknya HambaMu yang senantiasa bersyukur.. Aamiin.
.
@sucibyyatthamzah #yattmengayatt #hikayattmengayat #fromtheheartofaMujahidah #darihatiseorangMujahidah #bersyukurselalu #PAGI #AlFaatihahtoourparent #ifeelgood #165habits #fikirbaik #fikirpositif #ZulmengaYatt #YZjalanjalanKrabi
@fasttravell68 #AlhamdulillahSelaluBahagiakeranaAllah
1,455 8 14 March, 2016