#hartaorang Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #hartaorang and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
16 hours
Average like
162.6
Average comment
2.8
Posts with video
1/36
Posts with photo
35/36

Hashtag Popularity

@chaaamoyyy Profile picture

@chaaamoyyy

Takready senanye 😕💛
#hartaorang

Takready senanye 😕💛
#hartaorang
201 0 21 hours ago
#hartaorang
94 0 14 September, 2019
@rosd.co Profile picture

@rosd.co

#Repost @tengku__aiman
• • • • • •
Puas saya cari awak ni😝
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#ex5 #ex5dream #hartaorang #muahcikit #ex5familia #kroniex5

#Repost @tengku__aiman
• • • • • •
Puas saya cari awak ni😝
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#ex5 #ex5dream #hartaorang #muahcikit #ex5familia #kroniex5
110 0 14 September, 2019
@_minggg46 Profile picture

@_minggg46

rxz still the bos 🤟
#hartaorang

rxz still the bos 🤟
#hartaorang
745 4 14 September, 2019
@fxtin_syahirahxx Profile picture

@fxtin_syahirahxx

Hati2 sapa yg kat luar sana JEREBU nie..
Takut terlanggar Jodoh pulak 🙈🤣🌹
#hartaorang
#mampuselfie je..

Hati2 sapa yg kat luar sana JEREBU nie..
Takut terlanggar Jodoh pulak 🙈🤣🌹
#hartaorang
#mampuselfie je..
67 5 13 September, 2019
@iqblzlhkm._ Profile picture

@iqblzlhkm._

Kalau naik tupai pun kena saman ehh🤔 kalau mcm tu bole la cari bmx balik
.
.
.
.
#125z #kroni125zr #kroni125zrfamilia #masihbelajar
#hartaorang

Kalau naik tupai pun kena saman ehh🤔 kalau mcm tu bole la cari bmx balik
.
.
.
.
#125z #kroni125zr #kroni125zrfamilia #masihbelajar
#hartaorang
115 2 13 September, 2019
#hartaorang
115 0 11 September, 2019
@mrxiss77 Profile picture

@mrxiss77

Yellow black 🖤💛 #ysukukuning #HartaOrang

Yellow black 🖤💛 #ysukukuning #HartaOrang
188 0 10 September, 2019
@abdull_roniee Profile picture

@abdull_roniee

Biar hati yg bicara. Mulut dduk diam.

Biar hati yg bicara. Mulut dduk diam.
161 14 9 September, 2019
@yucemann Profile picture

@yucemann

Why you give me? 👙
#hartadunia #hartaorang
#nikesb

Why you give me? 👙 
#hartadunia #hartaorang 
#nikesb
247 13 8 September, 2019
@_heykalharun Profile picture

@_heykalharun

โอโออิ

Jangan biar hidup dikawal oleh mulut manusia.👌🏻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#repost #tekanlike #keluar #love #y15malaysia #hartaorang #likeforlikes #yamaha

Jangan biar hidup dikawal oleh mulut manusia.👌🏻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#repost#tekanlike#keluar#love#y15malaysia#hartaorang#likeforlikes#yamaha
297 3 7 September, 2019
@4d4m___h4z1q4 Profile picture

@4d4m___h4z1q4

Mulut kata oky hati rasa rindu🙇

#hartaorang

Mulut kata oky hati rasa rindu🙇

#hartaorang
55 0 6 September, 2019
@zakuan___ Profile picture

@zakuan___

Bagan Serai, Perak, Malaysia

Tak perlu bersedih ketika impian tdk menjadi kenyataan. Bersyukurlah bahwa mimpi burukpun tdk menjadi kenyataan. Keep fighting!😉😉 #tumpangbergambar
#Hartaorang

Tak perlu bersedih ketika impian tdk menjadi kenyataan. Bersyukurlah bahwa mimpi burukpun tdk menjadi kenyataan. Keep fighting!😉😉 #tumpangbergambar 
#Hartaorang
112 2 3 September, 2019
@syxznani_ Profile picture

@syxznani_

Jangan tahan air mata pabila ia hendak keluar. Kerana itulah cara untuk mata berbicara setelah mulut tidak dapat berkata kata ☺🥀💙
.
.
#thegirlrepublique #isaw #jenterapejuang #jentikhati #hartaorang 😂❤

Jangan tahan air mata pabila ia hendak keluar. Kerana itulah cara untuk mata berbicara setelah mulut tidak dapat berkata kata ☺🥀💙
.
.
#thegirlrepublique #isaw #jenterapejuang #jentikhati #hartaorang 😂❤
63 2 1 September, 2019
@eykinqin___ Profile picture

@eykinqin___

Hargai selagi masih ade depan mata , kalau ia melangkah percaya la ia tak akan berundur 🙃
#hartaorang

Hargai selagi masih ade depan mata , kalau ia melangkah percaya la ia tak akan berundur 🙃
#hartaorang
85 2 30 August, 2019
@aez.azhad Profile picture

@aez.azhad

Baby black🔥🔞🙆
#hartaorang

Baby black🔥🔞🙆
#hartaorang
15 0 30 August, 2019
@symrull_ Profile picture

@symrull_

Sungai Petani

𝑯𝒂𝒊 𝑨𝒘𝒂𝒌 🙈✨. #hartaorang

𝑯𝒂𝒊 𝑨𝒘𝒂𝒌 🙈✨. #hartaorang
328 16 26 August, 2019
@syitijahat Profile picture

@syitijahat

❤️hatisendiri #hartaorang

❤️hatisendiri#hartaorang
181 1 26 August, 2019
@ahmadsyamir__ Profile picture

@ahmadsyamir__

Without Allah, all is vanity 🙇🏻 #hartaorang

Without Allah, all is vanity 🙇🏻 #hartaorang
162 7 25 August, 2019
@yaaa._77 Profile picture

@yaaa._77

_ Biar aku berdiam diri , Jangan sesali suatu hari nanti , USAH KAU PEDULI .. Wait and see , Rasa hati mana boleh kongsi .. Kongsi hanya boleh mendengar tak dapat untuk dirasai💀🃏🎯⚓ ️•
#alhamdulillah #syukurselalu #hartaorang #punohsebabtino.

_ Biar aku berdiam diri , Jangan sesali suatu hari nanti , USAH KAU PEDULI .. Wait and see , Rasa hati mana boleh kongsi .. Kongsi hanya boleh mendengar tak dapat untuk dirasai💀🃏🎯⚓ ️•
#alhamdulillah #syukurselalu#hartaorang #punohsebabtino.
59 1 24 August, 2019
Dunia penuh dengan lakonan yang tiada penghujung episod_✨
#jenterakapcaikilat #y15 #hartaorang #yamahaofficial #jentera_fly #jentera_duaroda #kapcai #jenterapejuang @_ffalnzri
140 1 24 August, 2019
@ikhwan_zulkiflee Profile picture

@ikhwan_zulkiflee

Selamat hari jadi isteri ku Natasya binti Muhamad hizad..semoga dipanjangkan umur murah rezeki .thanks jadi isteriku yg terbaik boleh jaga mkan baju pakai papa.terima kasih penyanyang anak2 papa dan jaga anak2 papa. Iloveyousomuch.. tahon yg ke 22tahon.selamat hari tua🥳🥳🥳🥳🤩🤩🎂🎂🥧🥧🍧🍨🍡🍢
#ysuku #hartaorang #jadilarplasing #rezekiallah #syukurnikmatallah #isteriku #tilljannah

Selamat hari jadi isteri ku Natasya binti Muhamad hizad..semoga dipanjangkan umur murah rezeki .thanks jadi isteriku yg terbaik boleh jaga mkan baju pakai papa.terima kasih penyanyang anak2 papa dan jaga anak2 papa. Iloveyousomuch.. tahon yg ke 22tahon.selamat hari tua🥳🥳🥳🥳🤩🤩🎂🎂🥧🥧🍧🍨🍡🍢
#ysuku#hartaorang#jadilarplasing#rezekiallah#syukurnikmatallah#isteriku#tilljannah
32 6 23 August, 2019
@abefaris96 Profile picture

@abefaris96

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki , yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG
#malaysiaku 🇲🇾

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki , yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG
#malaysiaku 🇲🇾
51 0 23 August, 2019
@m.ameirr_ Profile picture

@m.ameirr_

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki, kita yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG
#malaysiaku 🇲🇾

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki, kita yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG
#malaysiaku 🇲🇾
72 2 23 August, 2019
@ajeghiii Profile picture

@ajeghiii

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki kita, yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG
#malaysiaku 🇲🇾

Dengan kebanjiran posting-posting yang hanya menguntungkan politician sial dan kuda-kuda kayu diorang , apa kata kita ramai-ramai post gambar Waisuki kita, yang dah siap mahupun belum siap, biar tenggelam posting-posting tu... #HARTAORANG 
#malaysiaku 🇲🇾
106 2 23 August, 2019

Top #hartaorang posts

@araaaaaaaaa.co Profile picture

@araaaaaaaaa.co

Malacca

Motor warna merah , Hai nama sayaa Araaa ❤️🤪 #y15malaysia #hartaorang #heroinharustenang

Motor warna merah , Hai nama sayaa Araaa ❤️🤪 #y15malaysia #hartaorang #heroinharustenang
11,461 67 3 July, 2019
@faizhemoh96 Profile picture

@faizhemoh96

Selamat berbuka
#hartaorang

Selamat berbuka
#hartaorang
508 15 9 May, 2019
@legasilampupetak Profile picture

@legasilampupetak

#Repost @afzanizam_ (@get_repost)
・・・
kita pandang arah, namun kita berbeza tafsiran🚶🏻📸 #acah2je #jadimodel #ex5 #kronilampupetak #hartaorang

#Repost @afzanizam_ (@get_repost)
・・・
kita pandang arah, namun kita berbeza tafsiran🚶🏻📸 #acah2je #jadimodel #ex5 #kronilampupetak #hartaorang
3,562 7 25 January, 2018
@jijie_misran Profile picture

@jijie_misran

Cara berdamai dngn hati bukan dngn melupakan.
Tapi memaafkan.. #pendosa #hartaorang# #positiveselalu #tenang #tenangisgood🍁 #keepstrong #z800 #z800malaysia

Cara berdamai dngn hati bukan dngn melupakan.
Tapi memaafkan.. #pendosa #hartaorang# #positiveselalu#tenang#tenangisgood🍁 #keepstrong#z800 #z800malaysia
195 16 23 February, 2019
@zahiriladzim Profile picture

@zahiriladzim

Malam ni tidur tak lena, mengigau - mengigau. Meracau - racau.
.
Kacau.
.
#1979 #IronHead #HartaOrang

Malam ni tidur tak lena, mengigau - mengigau. Meracau - racau.
.
Kacau.
.
#1979 #IronHead #HartaOrang
7,322 74 24 August, 2017
@zahiriladzim Profile picture

@zahiriladzim

Tengok anak orang, teringat anak sendiri.
Tengok isteri orang, teringat isteri sendiri.
.
Tengok chopper orang, teringat yang aku belum ada chopper sendiri lagi. Eh? 😅
.
#HartaOrang

Tengok anak orang, teringat anak sendiri.
Tengok isteri orang, teringat isteri sendiri.
.
Tengok chopper orang, teringat yang aku belum ada chopper sendiri lagi. Eh? 😅
.
#HartaOrang
12,637 75 21 November, 2017