#isteriuntukdiiktiraf Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #isteriuntukdiiktiraf and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
2 hours
Average like
13.4
Average comment
0.3
Posts with video
2/36
Posts with photo
34/36

Hashtag Popularity

@ubat_kuat_abam_sado Profile picture

@ubat_kuat_abam_sado

TERKEJUT GAK ADMIN NGAN REAKSI CUSTOMER SORG NI "Saya nak beli produk abam jual ni. Saya serius!" "Boleh bang. Tak nak bincang dengan wife dulu ke ni." Min saja ngusik 😜. Biasala customer ni. Selalu nak tanya orang rumah dulu la. Jiran lah. Sudahnya krik krik takde jawapan. 😜 "Buatpe tanya wife. Ni untuk kebaikan kami bersama jugak ni. Betul tak? Haha." Min iyakan. Bijak abang ni buat keputusan. Tak semua keputusan kena tunggu pendapat orang lain. Kalau ianya menguntungkan diri sendiri Onzz jelah. Kan? 😎

Yang serius dan tak takut bini macam abang ni, cepat PM abam. Mana tau dapat harga PROMOSI.. Harga Admin baru baik demam😌

#muira #suamiisteri #suamiidaman #suamiistribahagia #suami #soloco #minyaklintahgunung #minyaklintahgunungbelacak #missv #muira #minyaklintahasli #minyaklintahsumatra #minyakkopekbidangayah #pengantin #permatayanghilang #isteriuntukdiiktiraf #isteri #isteribukanuntukdisewa #jejaka #duda #bathmatepump #tetekmontoksuamisayang #tetekmantap #suamiidaman #kamamaxmalaysia #kamasutra #minyakwangioriginal #pheroxoriginal #abangsayang#

TERKEJUT  GAK ADMIN NGAN REAKSI CUSTOMER SORG NI "Saya nak beli produk abam jual ni. Saya serius!" "Boleh bang. Tak nak bincang dengan wife dulu ke ni." Min saja ngusik 😜. Biasala customer ni. Selalu nak tanya orang rumah dulu la. Jiran lah. Sudahnya krik krik takde jawapan. 😜 "Buatpe tanya wife. Ni untuk kebaikan kami bersama jugak ni. Betul tak? Haha." Min iyakan. Bijak abang ni buat keputusan. Tak semua keputusan kena tunggu pendapat orang lain. Kalau ianya menguntungkan diri sendiri Onzz jelah. Kan? 😎

Yang serius dan tak takut bini macam abang ni, cepat PM abam. Mana tau dapat harga PROMOSI.. Harga Admin baru baik demam😌

#muira #suamiisteri #suamiidaman #suamiistribahagia #suami #soloco #minyaklintahgunung #minyaklintahgunungbelacak #missv #muira #minyaklintahasli #minyaklintahsumatra #minyakkopekbidangayah #pengantin #permatayanghilang #isteriuntukdiiktiraf #isteri #isteribukanuntukdisewa #jejaka #duda #bathmatepump #tetekmontoksuamisayang #tetekmantap #suamiidaman #kamamaxmalaysia #kamasutra #minyakwangioriginal #pheroxoriginal #abangsayang#
3 0 2 hours ago
@isnovellover Profile picture

@isnovellover

RM25.00

Tajuk : DIA PENGANTINKU

Penulis : NURFAZA ALISYA

ISBN : 9789673651559

Aimi Najwa seorang gadis cantik keturunan Belanda, namun amat payah untuk mencari jodoh.Baginya, kerjayanya lebih penting daripada memikir soal jodoh. Apatah lagi dia bukannya gadis yang pandai memasak!“Awak ni buta ke?! Tak nampak ke saya tengah jalan ni?”Jiwa Aimi Najwa bergolak tidak tentu arah. Mengapa lelakiyang pernah menjadi mangsa tengkingannya adalah anak majikannya sendiri? Dan dia juga lelaki yang menyambutnya ketika mahu jatuh pada karnival pengantin, yang dimarahinya kerana melanggarnya ketikakeluar dari lif?Entah di mana harus disorok wajahny. Namun, Aimi Najwa harus bersabar menghadapinya. Yang penting rahsianya tidak diketahui teman sepejabatnya. Namun telinganya berdesing sebaik terdengar suara gemeresik Syed Ashraf memanggilnya ‘Cik Pengantin’. Gelaran yang paling benci didengarnya.Rombongan merisik akan datang! Penolakan Aimi Najwa dikenakan syarat oleh abah danuminya untuk mengenali semula lelaki yang pernah menjadi teman zaman kanak-kanaknya. Cinta monyet yang pernah terjadi antara mereka dahulu. Siapa lagi kalau bukan si chubby Bobo atau nama penuhnya Shahabudin!Cinta itu hadirnya tanpa diundang. Datangnya tanpa diduga. Itulah yang terjadi kepada Aimi Najwa. Dia senang dengan sikap penyayang yang ditonjolkan Shahabudin. Tanpa sedar ada perasaan yang ‘bertamu’ di hatinya untuk Syed Ashraf. Dua lelaki yang berlainan watak. Namun sikap kedua-dua lelaki ini yang sama membuatkan dia keliru. Kedua-duanya berjiwa lembut dan penyayang.
#Dramaredvelvet
#Redvelvetdrama
#Dramadia
#Diadrama
#Diatv
#Dramaperempuanpalingbahagia
#Perempuanpalingbahagiadrama
#neelofateamxredvelvet
#neelofa
#alifsatar
#zahiriladzim
#sheraaiyob
#izaraaishah
#irwansyah
#jannanick

#Novelbaru
#Novelresepicintaencikcef
#Novel
#Novelsedangsukakamu
#Novelawaksukasayatak
#novelonedayyoullbemine
#novelperempuanpalingbahagia
#novelredvelvet
#noveltitiancinta
#novelbidadaribermatajeli
#Noveldralphamale
#novelheropandangpertama
#novelkahwinpaksatapisuka
#Isteriuntukdiiktiraf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
.
makl

RM25.00

Tajuk : DIA PENGANTINKU

Penulis : NURFAZA ALISYA

ISBN : 9789673651559

Aimi Najwa seorang gadis cantik keturunan Belanda, namun amat payah untuk mencari jodoh.Baginya, kerjayanya lebih penting daripada memikir soal jodoh. Apatah lagi dia bukannya gadis yang pandai memasak!“Awak ni buta ke?! Tak nampak ke saya tengah jalan ni?”Jiwa Aimi Najwa bergolak tidak tentu arah. Mengapa lelakiyang pernah menjadi mangsa tengkingannya adalah anak majikannya sendiri? Dan dia juga lelaki yang menyambutnya ketika mahu jatuh pada karnival pengantin, yang dimarahinya kerana melanggarnya ketikakeluar dari lif?Entah di mana harus disorok wajahny. Namun, Aimi Najwa harus bersabar menghadapinya. Yang penting rahsianya tidak diketahui teman sepejabatnya. Namun telinganya berdesing sebaik terdengar suara gemeresik Syed Ashraf memanggilnya ‘Cik Pengantin’. Gelaran yang paling benci didengarnya.Rombongan merisik akan datang! Penolakan Aimi Najwa dikenakan syarat oleh abah danuminya untuk mengenali semula lelaki yang pernah menjadi teman zaman kanak-kanaknya. Cinta monyet yang pernah terjadi antara mereka dahulu. Siapa lagi kalau bukan si chubby Bobo atau nama penuhnya Shahabudin!Cinta itu hadirnya tanpa diundang. Datangnya tanpa diduga. Itulah yang terjadi kepada Aimi Najwa. Dia senang dengan sikap penyayang yang ditonjolkan Shahabudin. Tanpa sedar ada perasaan yang ‘bertamu’ di hatinya untuk Syed Ashraf. Dua lelaki yang berlainan watak. Namun sikap kedua-dua lelaki ini yang sama membuatkan dia keliru. Kedua-duanya berjiwa lembut dan penyayang.
#Dramaredvelvet 
#Redvelvetdrama 
#Dramadia
#Diadrama
#Diatv
#Dramaperempuanpalingbahagia
#Perempuanpalingbahagiadrama
#neelofateamxredvelvet 
#neelofa 
#alifsatar 
#zahiriladzim 
#sheraaiyob 
#izaraaishah 
#irwansyah 
#jannanick

#Novelbaru
#Novelresepicintaencikcef
#Novel 
#Novelsedangsukakamu
#Novelawaksukasayatak 
#novelonedayyoullbemine 
#novelperempuanpalingbahagia 
#novelredvelvet 
#noveltitiancinta 
#novelbidadaribermatajeli
#Noveldralphamale 
#novelheropandangpertama
#novelkahwinpaksatapisuka
#Isteriuntukdiiktiraf.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
.
makl
6 0 14 October, 2019
@by_yanadyana Profile picture

@by_yanadyana

🌸NEW COLLECTION 🌸
.
Bloom Crop Top Pleated Skirt
.
Colors : Blue Black, Pink, White, Blue
Material : Valentino Crepe
.
. 💎Available 2 size
SMALL SIZE fit S to M
LARGE SIZE fit L to XL 💎 Crop Top and Pleated Skirt one set (2 pieces)
💎Top with Soft Lining except for Blue Black
💎 All Skirt with Soft Lining
💎 Zip on left side
💎 Side pocket (right side)
💎 Stretchable waist (half getah)
💎 Best material ever, anti wrinkle, Kain ringan, lembut dan flowy
💎 Warna tak luntur dan tidak jarang
💎 High quality Material yang sejuk dan selesa dipakai pada bila2 masa
.

More details can pm or whatupps me 01139404342
.
.
#bajukurungmoden #rayacollection2019 #songketlovers #malaysiastyle #polkalover #ansrilover #bajukurungmurah #bajukurungcatik2 #traditionalstyle #anasriagents #diankebaya #malaystyle #bajumurah #kurungsongket #bajukurungviral #isteriuntukdiiktiraf #eidadha2019 #elvinamohamad #vintagestyle #skirtlabuh #skirtxperluiron #skirtviral #skirtfloral #topcropplain #plainskirt #croptoppleatedskirt

🌸NEW COLLECTION 🌸
.
Bloom Crop Top Pleated Skirt
.
Colors :  Blue Black, Pink, White, Blue
Material : Valentino Crepe
.
. 💎Available 2 size 
SMALL SIZE fit S to M 
LARGE SIZE fit L to XL 💎 Crop Top and Pleated Skirt one set (2 pieces)
💎Top with Soft Lining except for Blue Black
💎 All Skirt with Soft Lining
💎 Zip on left side
💎 Side pocket (right side)
💎 Stretchable waist (half getah)
💎 Best material ever, anti wrinkle, Kain ringan, lembut dan flowy
💎 Warna tak luntur dan tidak jarang
💎 High quality Material yang sejuk dan selesa dipakai pada bila2 masa
.

More details can pm or whatupps me 01139404342
.
.
#bajukurungmoden #rayacollection2019 #songketlovers #malaysiastyle #polkalover #ansrilover #bajukurungmurah #bajukurungcatik2 #traditionalstyle #anasriagents #diankebaya #malaystyle #bajumurah #kurungsongket #bajukurungviral #isteriuntukdiiktiraf #eidadha2019 #elvinamohamad#vintagestyle #skirtlabuh #skirtxperluiron #skirtviral #skirtfloral #topcropplain #plainskirt #croptoppleatedskirt
8 0 14 October, 2019
@ryanersmy Profile picture

@ryanersmy

🤭🤭🤭 @ryandeedat
.
.
**Jom tengok MV lagu baru #Jikamemangharus dengan hanya klik je link Min kat atas tu ye..Thank you ❤
#RyanDeedat #Ryanersmy #Lalanentertainment #Propa #Salimah

🤭🤭🤭 @ryandeedat
.
.
**Jom tengok MV lagu baru #Jikamemangharus dengan hanya klik je link Min kat atas tu ye..Thank you ❤
#RyanDeedat #Ryanersmy #Lalanentertainment #Propa #Salimah
75 1 14 October, 2019
@is_jualnovel Profile picture

@is_jualnovel

Didi - gadis ‘comel' yang periang. Dia tidak pernah kisah dengan pandangan orang lain yang sering memperlekehkannya. Baginya, dia tidak peduli semua itu asalkan tidak menyusahkan orang. Sebagai seorang insan, dia punya keinginan untuk mencinta dan dicintai. Dia tidak pernah jemu menanti cinta sejati walau hatinya sering dipermainkan.

Kemunculan Syafizi, menghuru-harakan hidupnya. Katakata ibarat bom nuklear yang keluar daripada mulut lelaki itu menyebabkan darjah kebenciannya pada Syafizi di tahap takat didih. Sesuka hati saja memanggilnya ‘Debab'. Berhadapan dengan lelaki itu, dia tidak mahu kalah. Setiap ayat nuklear lelaki itu dibalas dengan ayat ala bom atom. Pesan orang tua, jangan terlalu membenci. Bimbang nanti benci bertukar menjadi sayang. Ya ke? Takkanlah Syafizi yang selalu cari pasal suka padanya. Mustahil! Daripada dia melayan lelaki mulut nuklear itu, lebih baik berchatting dengan Terhangat^Di^Pasaran. Walaupun mereka saling mengutuk, jejaka itu sudi berkongsi suka duka dengannya. Mungkin jodohnya dengan rakan chattingnya itu. Siapa tahu?
#akhirnyaakukawin
#akadkuyangterakhir #andaiitutakdirnya #takdiritumilikku #assalamualaikumcinta #seindahtakdircinta #suamikuketuagangster #suamikupalingsweet #imammudakuromantik #isteriuntukdijual #isteriuntukdiiktiraf #keranaakusuamimu #diasemanishoney #dudaterlajaklaris #mrbossmissstalker
#bazarpaknil
#dramaadaptasinovel #dramalover #dramaaddict.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu
#jemariseni

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Didi - gadis ‘comel' yang periang. Dia tidak pernah kisah dengan pandangan orang lain yang sering memperlekehkannya. Baginya, dia tidak peduli semua itu asalkan tidak menyusahkan orang. Sebagai seorang insan, dia punya keinginan untuk mencinta dan dicintai. Dia tidak pernah jemu menanti cinta sejati walau hatinya sering dipermainkan.

Kemunculan Syafizi, menghuru-harakan hidupnya. Katakata ibarat bom nuklear yang keluar daripada mulut lelaki itu menyebabkan darjah kebenciannya pada Syafizi di tahap takat didih. Sesuka hati saja memanggilnya ‘Debab'. Berhadapan dengan lelaki itu, dia tidak mahu kalah. Setiap ayat nuklear lelaki itu dibalas dengan ayat ala bom atom. Pesan orang tua, jangan terlalu membenci. Bimbang nanti benci bertukar menjadi sayang. Ya ke? Takkanlah Syafizi yang selalu cari pasal suka padanya. Mustahil! Daripada dia melayan lelaki mulut nuklear itu, lebih baik berchatting dengan Terhangat^Di^Pasaran. Walaupun mereka saling mengutuk, jejaka itu sudi berkongsi suka duka dengannya. Mungkin jodohnya dengan rakan chattingnya itu. Siapa tahu?
 #akhirnyaakukawin 
#akadkuyangterakhir #andaiitutakdirnya #takdiritumilikku #assalamualaikumcinta #seindahtakdircinta #suamikuketuagangster #suamikupalingsweet #imammudakuromantik #isteriuntukdijual #isteriuntukdiiktiraf #keranaakusuamimu #diasemanishoney #dudaterlajaklaris #mrbossmissstalker 
#bazarpaknil 
#dramaadaptasinovel #dramalover #dramaaddict.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu
#jemariseni

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
11 0 14 October, 2019
@ryanersmy Profile picture

@ryanersmy

Jika memang harus @ryandeedat | Link MV in bio guys..Thank you ❤
.
.
#RyanDeedat #Ryanersmy #Lalanentertainment #Jikamemangharus #lagubaru #Propa #Salimah

Jika memang harus @ryandeedat |  Link MV  in bio guys..Thank you ❤
.
.
#RyanDeedat #Ryanersmy #Lalanentertainment #Jikamemangharus #lagubaru #Propa #Salimah
54 4 14 October, 2019
@amalinafirashasyikinnadzmi Profile picture

@amalinafirashasyikinnadzmi

Dah berapa lama aq pkai spek mata macam ni... Tapi aq tak kisah... Kwn2 gelak kan aq... Aq tak kisah... Sbb aq tahu kemampuan suami aq mcm mana... Baju lama yang aq modified sendiri pun ada... Boleh kira berapa bnyk baju yang aq beli sendiri... Yang lain semua mama beli.. Nenek aq beli... Ada org bagi... Tapi kami xpernah minta macam2 dari kau... Sbb kami tahu kemampuan mu mcm mana... Makan nasi telur kicap pun kami masih telan... Kdg2 tiada lauk... Makan nasi dgn kuah air campur garam... Pun kami makan... Mana kau nak cari isteri dan anak2 mcm ni.... Boleh terima d mana sahaja kami d cmpak.. D mana sahaja kami asalkan ada kau... Asalkan ada tempat berteduh... Isteri takkan sanggup di duakan atau d madukan.. Tolong jgn cari aq ketika kau perlu... Cari lah aq selalu... Saat kau perlu dan tak perlu... #isteriuntukdiiktiraf
#isterimewa
#suamiisteribahagia
#anak2kuharusbahagia
#bukanisteriuntukdicurangi

Dah berapa lama aq pkai spek mata macam ni... Tapi aq tak kisah... Kwn2 gelak kan aq... Aq tak kisah... Sbb aq tahu kemampuan suami aq mcm mana... Baju lama yang aq modified sendiri pun ada... Boleh kira berapa bnyk baju yang aq beli sendiri... Yang lain semua mama beli.. Nenek aq beli... Ada org bagi... Tapi kami xpernah minta macam2 dari kau... Sbb kami tahu kemampuan mu mcm mana... Makan nasi telur kicap pun kami masih telan... Kdg2 tiada lauk... Makan nasi dgn kuah air campur garam... Pun kami makan... Mana kau nak cari isteri dan anak2 mcm ni.... Boleh terima d mana sahaja kami d cmpak.. D mana sahaja kami asalkan ada kau... Asalkan ada tempat berteduh... Isteri takkan sanggup di duakan atau d madukan.. Tolong jgn cari aq ketika kau perlu... Cari lah aq selalu... Saat kau perlu dan tak perlu... #isteriuntukdiiktiraf 
#isterimewa 
#suamiisteribahagia 
#anak2kuharusbahagia 
#bukanisteriuntukdicurangi
16 1 14 October, 2019
@murabahshops Profile picture

@murabahshops

TIPS RUMAHTANGGA BAHAGIA
Belikan hadiah teristimewa atau suprise gift buat isteri tersayang mesti isteri merasa bahagia sentiasa. Happy Wife Happy Marriage 💖😍🌸
.
MENGAPA DINAMAKAN AL QURAN TAG EKLUSIF WANITA? 🤔
.
Ayat2 Al quran yang berkaitan dengan wanita akan dihighlight dengan warna PINK 💕 Sebagai seorang wanita, kalau nak fokus mengetahui ilmu mengenai wanita dalam Al Quran insya Allah senang je nak cari lepas ni.
.
Contohnya , ayat2 al quran yang menekankan hukum2 dan larangan khusus untuk wanita dalam al quran, tanggungjawab wanita sebagai seorang isteri dan ibu dan banyak lagi..
.
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +60183730984 KLIK LINK BIO @murabahshops laju-laju .
.
.
.
#tipsrumah #tipsrumahtangga #tipsrumahtanggabahagia #isteriuntukdiiktiraf #hadiahistimewa #suamiisteribahagia #hadiahbuatisteritersayang #hadiahbuatisteri #hadiahbuatibu
#hadiahmurah #hadiahbirthday
#hadiahharijadi #hadiahunik #SahabatAtTaqwaBERDAFTAR
#lestarimansion #kajangheight
#nuura #alhijrah #beritaalhijrah
#suamiisteriromantis

TIPS RUMAHTANGGA BAHAGIA 
Belikan hadiah teristimewa atau suprise gift buat isteri tersayang mesti isteri merasa bahagia sentiasa. Happy Wife Happy Marriage 💖😍🌸
.
MENGAPA DINAMAKAN AL QURAN TAG EKLUSIF WANITA? 🤔
.
Ayat2 Al quran yang berkaitan dengan wanita akan dihighlight dengan warna PINK 💕 Sebagai seorang wanita, kalau nak fokus mengetahui ilmu mengenai wanita dalam Al Quran  insya Allah senang je nak cari lepas ni.
.
Contohnya , ayat2 al quran yang menekankan hukum2 dan larangan khusus untuk wanita dalam al quran, tanggungjawab wanita sebagai seorang isteri dan ibu dan banyak lagi..
.
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +60183730984  KLIK LINK BIO @murabahshops laju-laju .
.
.
.
#tipsrumah #tipsrumahtangga #tipsrumahtanggabahagia #isteriuntukdiiktiraf #hadiahistimewa #suamiisteribahagia #hadiahbuatisteritersayang #hadiahbuatisteri #hadiahbuatibu
#hadiahmurah #hadiahbirthday
#hadiahharijadi #hadiahunik #SahabatAtTaqwaBERDAFTAR
#lestarimansion #kajangheight
#nuura #alhijrah #beritaalhijrah
#suamiisteriromantis
58 0 13 October, 2019

Top #isteriuntukdiiktiraf posts

@redzarosli Profile picture

@redzarosli

Nak berubah mestilah ambil masa. Kalau berubah cepat tapi tak selamanya pun tak guna kan? So wait and see the new Wildan is coming. Willdan Willchange. I promise you. I am worth it. ♥️
.

Isteri Untuk Diiktiraf 7PM di tv1. @rrsupporters
.

#TengkuWildan #IsteriUntukDiiktiraf #JSpictures #RTM #RedzaRosli #R #R #RRSupporters #ThorKorakHang #WildanTheSetan #WildanTheSweetest

Nak berubah mestilah ambil masa. Kalau berubah cepat tapi tak selamanya pun tak guna kan? So wait and see the new Wildan is coming. Willdan Willchange. I promise you. I am worth it. ♥️
.

Isteri Untuk Diiktiraf 7PM di tv1. @rrsupporters
.

#TengkuWildan #IsteriUntukDiiktiraf #JSpictures #RTM #RedzaRosli #R#R #RRSupporters #ThorKorakHang #WildanTheSetan #WildanTheSweetest
22,770 404 5 June, 2018
@zakiazeman_ Profile picture

@zakiazeman_

“ Eyaz tahu eyaz selalu sakitkan hati Nur , Tapi Eyaz nak Nur tahu yang Eyaz betul2 Sayangkan Nur “ Eyaz taknak Nur Sedih atau rasa kehilangan “
#isteriuntukdiiktiraf #imtiyazirdad #teamimtiyaz #megadrama #astroria #nuansasdnbhd

“ Eyaz tahu eyaz selalu sakitkan hati Nur , Tapi Eyaz nak Nur tahu yang Eyaz betul2 Sayangkan Nur “ Eyaz taknak Nur Sedih atau rasa kehilangan “
#isteriuntukdiiktiraf #imtiyazirdad #teamimtiyaz #megadrama #astroria #nuansasdnbhd
1,499 67 30 October, 2018
Anak org kaya ni mana pernah makan pekasam 😆
.
.
Regrann from @tv1_rtm -  Telan jangan tak telan 😂 
Saksikan @elvinamohamad @redzarosli @DayanaRoza @jannanick @azarazmi @arashmohd30 @sheilarusly_jspictures @sharifahshahora @shahzjaszle @sweetqismina @aishah_atan @ariffaziz7 @amai_kamarudin @tgzara_official dalam #IsteriUntukDiIktiraf (Episod Akhir) pukul 7.00 malam INI di #TV1 | myklik.rtm.gov.my/live | #RTMMobile | @realjspictures | @jinggo_jspictures | @rehalnuharis | @sheilaggofans | #SucikanHati | #Widuri - #regrann
662 5 14 June, 2018
@favdrama Profile picture

@favdrama

.
😂😂😂
Kemain ea Wildan..
Fiyya peluk bagai ea..
#IsteriUntukDiIktiraf
#RedzaRosli
#ElvinaMohamad
.
.
Regrann from @tv1_rtm - Tak pasal kena hempuk, nasib baik pakai bantal jek 😅
Saksikan @elvinamohamad @redzarosli @DayanaRoza @jannanick @azarazmi @arashmohd30 @sheilarusly_jspictures @sharifahshahora @shahzjaszle @sweetqismina @aishah_atan @ariffaziz7 @amai_kamarudin @tgzara_official dalam #IsteriUntukDiIktiraf (Ep.27) pukul 7.00 malam INI di #TV1 | myklik.rtm.gov.my/live | #RTMMobile | @realjspictures | @jinggo_jspictures | @rehalnuharis | @sheilaggofans | #SucikanHati | #Widuri - #regrann

.
😂😂😂
Kemain ea Wildan..
Fiyya peluk bagai ea..
#IsteriUntukDiIktiraf
#RedzaRosli
#ElvinaMohamad
.
.
Regrann from @tv1_rtm -  Tak pasal kena hempuk, nasib baik pakai bantal jek 😅 
Saksikan @elvinamohamad @redzarosli @DayanaRoza @jannanick @azarazmi @arashmohd30 @sheilarusly_jspictures @sharifahshahora @shahzjaszle @sweetqismina @aishah_atan @ariffaziz7 @amai_kamarudin @tgzara_official dalam #IsteriUntukDiIktiraf (Ep.27) pukul 7.00 malam INI di #TV1 | myklik.rtm.gov.my/live | #RTMMobile | @realjspictures | @jinggo_jspictures | @rehalnuharis | @sheilaggofans | #SucikanHati | #Widuri - #regrann
1,484 3 11 June, 2018
.
Bila Fiyya dah jual mahal..
Rasainnn Wildan..
#IsteriUntukDiIktiraf
#RedzaRosli
#ElvinaMohamad
.
.
Regrann from @tv1_rtm -  Sampai ke kampung Wildan cuba memujuk Fiyya. Berjaya ke? 
Saksikan @elvinamohamad @redzarosli @DayanaRoza @jannanick @azarazmi @arashmohd30 @sheilarusly_jspictures @sharifahshahora @shahzjaszle @sweetqismina @aishah_atan @ariffaziz7 @amai_kamarudin @tgzara_official dalam #IsteriUntukDiIktiraf (Ep.29) pukul 7.00 malam INI di #TV1 | myklik.rtm.gov.my/live | #RTMMobile | @realjspictures | @jinggo_jspictures | @rehalnuharis | @sheilaggofans | #SucikanHati | #Widuri - #regrann
943 6 13 June, 2018
@shahzjaszle Profile picture

@shahzjaszle

FINALE EPISOD GUYS!! Get ready depan tv now! Kami dari keluarga #isteriuntukdiiktiraf ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN @arashmohd30 @elvinamohamad @sheilarusly_jspictures @sweetqismina @tgzara_official @redzarosli @jannanick @dayanaroza

FINALE EPISOD GUYS!! Get ready depan tv now! Kami dari keluarga #isteriuntukdiiktiraf ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN @arashmohd30 @elvinamohamad @sheilarusly_jspictures @sweetqismina @tgzara_official @redzarosli @jannanick @dayanaroza
2,551 16 14 June, 2018
@sheilarusly_jspictures Profile picture

@sheilarusly_jspictures

Sis dengar ada orang nak tumbuk muka Puan Sri Raja Mona🤔Jommm kita tumbuk berjemaah 7pm nanti👊🏻👊🏻👊🏻
#isteriuntukdiiktiraf #dramaramadan #tv1 #jspictures #sentiasabersyukur #alhamdulillah
Hijab @bawalexclusive

Sis dengar ada orang nak tumbuk muka Puan Sri Raja Mona🤔Jommm kita tumbuk berjemaah 7pm nanti👊🏻👊🏻👊🏻
#isteriuntukdiiktiraf #dramaramadan #tv1 #jspictures #sentiasabersyukur #alhamdulillah
Hijab @bawalexclusive
9,397 104 24 May, 2018