#jagakandiauntukku Instagram Photos & Videos

jagakandiauntukku - 1.6k posts

    Al Fatihah

Dari padamu Kami Datang Kepadamu Kami kembali. 
Tenanglahmu Disana Mommy. Berehatlah. 
Huda akan Sentiasa Mendoakan Mommy. Puas Sudah Gelak Tawa Kita,  Manja Huda dengan Mommy, kita berkongsi suka duka berdua, bersama. 
Kemanapun berdua. Puas  sangat rasa diri ini dapat membalas Jasamu  Mommy dengan berkhidmat Untuk mommy.Syukur Ya Allah Kau memilih aku untuk menjaga Syurgaku Hingga Akhir Hayatnya. 
Kasih Bonda Hingga Ke Syurga. Terima Kasih mommy atas semua pengorbananmu kepada Kami 9 beradik. 
Allah lebih sayangkan mommy. 
Al Fatihah
 September 1949- Ogos 2019

#Jagakandiauntukku
#Allahlebihmenyayangimubonda
#Kasihibuhinggasyurga
#Sayangmommy❤

    Al Fatihah

    Dari padamu Kami Datang Kepadamu Kami kembali.
    Tenanglahmu Disana Mommy. Berehatlah.
    Huda akan Sentiasa Mendoakan Mommy. Puas Sudah Gelak Tawa Kita, Manja Huda dengan Mommy, kita berkongsi suka duka berdua, bersama.
    Kemanapun berdua. Puas sangat rasa diri ini dapat membalas Jasamu Mommy dengan berkhidmat Untuk mommy.Syukur Ya Allah Kau memilih aku untuk menjaga Syurgaku Hingga Akhir Hayatnya.
    Kasih Bonda Hingga Ke Syurga. Terima Kasih mommy atas semua pengorbananmu kepada Kami 9 beradik.
    Allah lebih sayangkan mommy.
    Al Fatihah
    September 1949- Ogos 2019

    #Jagakandiauntukku
    #Allahlebihmenyayangimubonda
    #Kasihibuhinggasyurga
    #Sayangmommy

    12 0 20 August, 2019
    Untuk saat ini AQ hanya bisa memeluk mu De'Tholah dgn pnh ksh syg..Krn AQ ga bisa memeluk anakku yg jauh di sana..#jagakandiauntukku#

    Untuk saat ini AQ hanya bisa memeluk mu De'Tholah dgn pnh ksh syg..Krn AQ ga bisa memeluk anakku yg jauh di sana.. #jagakandiauntukku#

    7 0 16 August, 2019
    Semoga dipermudahkan urusanmu kesayanganku... “Dunia dn akhirat perlu diusahakan bersama...terkurang DUNIA sedikit tidak mengapa tapi kalau terkurang AKHIRAT rugi selama2nya tanpa ada peluang kedua..😔” Doa dan restu Mak mengiringi perjalanan adik... #jagakanDiauntukku

    Semoga dipermudahkan urusanmu kesayanganku... “Dunia dn akhirat perlu diusahakan bersama...terkurang DUNIA sedikit tidak mengapa tapi kalau terkurang AKHIRAT rugi selama2nya tanpa ada peluang kedua..😔” Doa dan restu Mak mengiringi perjalanan adik... #jagakanDiauntukku

    16 0 25 July, 2019
    Walau sudah aku lepaskan..namun kisah ditinggalkan saat aku tak punya apa, saat aku dihujani beban demi bebanan yang tak tertelan seakan datang lagi! 
Sungguh saat itu sangat basah dihati! namun tidak lagi aku rasa sakitnya.. Kini aku hanya mampu senyum menelan rasa yang sesekali datang. Seakan ada rasa bahagia kerana fasa itu telah pun aku lepasi. 
Allahurabbi rupanya saat itulah Allah didik aku erti sabar!  Allah lagi tahu, aku tidak layak bersama  mereka yang jauh lebih baik. 
Yang ada tika itu hanya sedikit! sebilangan sahaja namun tak putus memberi kata semangat. Subhanallah! Sebenarnya aku diajar untuk syukuri dan hargai yang sedikit itu. 
Selepas beberapa tahun Allah gantikan dengan mereka yang secara tak sengaja dari majlis Ilmu. Aku telusuri hari-hari dengan sisa berbaki mencari damai setulusnya. Allahurabbi , Begitulah Allah asuh diri aku agar memaknai Keikhlasan! 
Sukar untuk diterjemahkan namun tatkala diberi rasa yang tak terungkap itu hanya Dia yang tahu! Saat aku beri penuh Ikhlas, Allah hadiahkan beribu nikmat ! Seakan saling melengkapi dan yang pergi itu sudahpun kau lepaskan tanpa apa rasa lagi! Seadanya aku terima dan diterima.

Benarlah pesan Baginda Rasulullah S.A.W . .
"Ruh-ruh itu bagaikan tentera-tentera yang berbaris. Siapa saja di antara mereka yang saling mengenal akan saling mengakrabi. Dan siapa saja di antara mereka yang tidak saling mengenal akan saling menjauhi.” #silapakutaktahuhargai
#jagakandiauntukku
#selfhipnosis
#swlftheraphy

    Walau sudah aku lepaskan..namun kisah ditinggalkan saat aku tak punya apa, saat aku dihujani beban demi bebanan yang tak tertelan seakan datang lagi!
    Sungguh saat itu sangat basah dihati! namun tidak lagi aku rasa sakitnya.. Kini aku hanya mampu senyum menelan rasa yang sesekali datang. Seakan ada rasa bahagia kerana fasa itu telah pun aku lepasi.
    Allahurabbi rupanya saat itulah Allah didik aku erti sabar! Allah lagi tahu, aku tidak layak bersama mereka yang jauh lebih baik.
    Yang ada tika itu hanya sedikit! sebilangan sahaja namun tak putus memberi kata semangat. Subhanallah! Sebenarnya aku diajar untuk syukuri dan hargai yang sedikit itu.
    Selepas beberapa tahun Allah gantikan dengan mereka yang secara tak sengaja dari majlis Ilmu. Aku telusuri hari-hari dengan sisa berbaki mencari damai setulusnya. Allahurabbi , Begitulah Allah asuh diri aku agar memaknai Keikhlasan!
    Sukar untuk diterjemahkan namun tatkala diberi rasa yang tak terungkap itu hanya Dia yang tahu! Saat aku beri penuh Ikhlas, Allah hadiahkan beribu nikmat ! Seakan saling melengkapi dan yang pergi itu sudahpun kau lepaskan tanpa apa rasa lagi! Seadanya aku terima dan diterima.

    Benarlah pesan Baginda Rasulullah S.A.W . .
    "Ruh-ruh itu bagaikan tentera-tentera yang berbaris. Siapa saja di antara mereka yang saling mengenal akan saling mengakrabi. Dan siapa saja di antara mereka yang tidak saling mengenal akan saling menjauhi.” #silapakutaktahuhargai
    #jagakandiauntukku
    #selfhipnosis
    #swlftheraphy

    7 0 18 hours ago
    Alhamdulillah..
8 bulan dah arini 🥳 kalo ikutkan progress baby mmg still follow 📈... Berat dah 8.5kg, gigi oviously mmg nampak sbatang je...tp auwwww kalo menggeget 😖🤪... So last friday aritu buat checkup + amik 3rd dose injection utk pneumococcal.
So far mmg xde demam pun cume rengekan biasa lah..then now dah bising sket mulutnya...dah kluar suara2 garang naww nawww 🤣😂 Semoga terus membesar dgn sihat & tolonglah maintain tembam gebusss yer! Mmg level ketembaman dah sama sbijik mcm abie die... sedap betul buat peluk 🤣ehhh 🥰 
#eliyamri #throwbackfriday #jagakandiauntukku #myhartaduniaakhirat

    Alhamdulillah..
    8 bulan dah arini 🥳 kalo ikutkan progress baby mmg still follow 📈... Berat dah 8.5kg, gigi oviously mmg nampak sbatang je...tp auwwww kalo menggeget 😖🤪... So last friday aritu buat checkup + amik 3rd dose injection utk pneumococcal.
    So far mmg xde demam pun cume rengekan biasa lah..then now dah bising sket mulutnya...dah kluar suara2 garang naww nawww 🤣😂 Semoga terus membesar dgn sihat & tolonglah maintain tembam gebusss yer! Mmg level ketembaman dah sama sbijik mcm abie die... sedap betul buat peluk 🤣ehhh 🥰
    #eliyamri #throwbackfriday #jagakandiauntukku #myhartaduniaakhirat

    30 3 16 July, 2019
    Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat anak dedi yang ke 14 tahun...semoga jadi anak yang solehah dunia akhirat, berjaya dalam pelajaran & kehidupan. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah swt...amiin🎂🎂 #jagakandiauntukku #daniaturns14 #happybirthday #anakdaddy

    Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat anak dedi yang ke 14 tahun...semoga jadi anak yang solehah dunia akhirat, berjaya dalam pelajaran & kehidupan. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah swt...amiin🎂🎂 #jagakandiauntukku #daniaturns14 #happybirthday #anakdaddy

    19 0 18 June, 2019
    My own time, I see photos and videos
With you that I have kept for a long time
This broken heart saw all the images of themselves
Who can't, I repeat again
I want now, you are here
Laugh with me, like before
Even if it's only for a while, God please grant it
Not that this self doesn't accept reality
This heart just misses
I tried everything
So that I can be without you
But all, different
It's hard for me to erase memories with you
I want now, you are here
Laugh with me, like before
Even if it's only for a while, God please grant it
This self does not accept reality
This heart just misses
Only…

#jagakandiauntukku

    My own time, I see photos and videos
    With you that I have kept for a long time
    This broken heart saw all the images of themselves
    Who can't, I repeat again
    I want now, you are here
    Laugh with me, like before
    Even if it's only for a while, God please grant it
    Not that this self doesn't accept reality
    This heart just misses
    I tried everything
    So that I can be without you
    But all, different
    It's hard for me to erase memories with you
    I want now, you are here
    Laugh with me, like before
    Even if it's only for a while, God please grant it
    This self does not accept reality
    This heart just misses
    Only…

    #jagakandiauntukku

    37 2 10 June, 2019
    Masa untuk pulang setelah cuti lama😭😭😭 bye-bye anak mama @zarifzhaid dan kawan2.. moga selamat sampai ke destinasi SSeMJ... & take care... love u

#jagakandiauntukku 
#anakasrama

    Masa untuk pulang setelah cuti lama😭😭😭 bye-bye anak mama @zarifzhaid dan kawan2.. moga selamat sampai ke destinasi SSeMJ... & take care... love u

    #jagakandiauntukku
    #anakasrama

    56 4 9 June, 2019
    Salam jumaat barakah & it’s #Erfanmri 7th Birthday 🥳🎂🎈 Dear Son, 
I love u more than u could ever imagine. You mean the world to me. Wishing u a very happy birthday & many blessing on this day and every day.

اَللَّهُمَّ فَقِّهُّ فِي الدِّيْنِ وَعَلِّمْهُ التَّأْوِيْلَ
“Ya Allah, berilah kefahaman kepadanya dalam urusan agama dan ajarkannya Takwil (tafsir al-Quran).” رَبَّنَا وَٱجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَآ أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ وَأَرِنَا مَنَاسِكَنَا وَتُبْ عَلَيْنَآ إِنَّكَ أَنتَ ٱلتَّوَّابُ ٱلرَّحِيم
“Wahai Tuhan kami! Jadikanlah kami berdua orang-orang Islam (yang berserah diri) kepadaMu, dan jadikanlah daripada keturunan kami umat Islam (yang berserah diri) kepadamu, dan tunjukkanlah kepada kami syariat dan cara-cara ibadat kami, dan terimalah taubat kami; sesungguhnya Engkaulah Maha Penerima taubat, lagi Maha Mengasihani.” (Surah al-Baqarah ayat 128)

Fi Hifzillah...in syaa ‎الله 
#mystrenght #hartaduniaakhirat #myonlyson #mybabyno3 #jagakandiauntukku #birthdayshoutout #ramadhan2019

    Salam jumaat barakah & it’s #Erfanmri 7th Birthday 🥳🎂🎈 Dear Son,
    I love u more than u could ever imagine. You mean the world to me. Wishing u a very happy birthday & many blessing on this day and every day.

    اَللَّهُمَّ فَقِّهُّ فِي الدِّيْنِ وَعَلِّمْهُ التَّأْوِيْلَ
    “Ya Allah, berilah kefahaman kepadanya dalam urusan agama dan ajarkannya Takwil (tafsir al-Quran).” رَبَّنَا وَٱجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَآ أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ وَأَرِنَا مَنَاسِكَنَا وَتُبْ عَلَيْنَآ إِنَّكَ أَنتَ ٱلتَّوَّابُ ٱلرَّحِيم
    “Wahai Tuhan kami! Jadikanlah kami berdua orang-orang Islam (yang berserah diri) kepadaMu, dan jadikanlah daripada keturunan kami umat Islam (yang berserah diri) kepadamu, dan tunjukkanlah kepada kami syariat dan cara-cara ibadat kami, dan terimalah taubat kami; sesungguhnya Engkaulah Maha Penerima taubat, lagi Maha Mengasihani.” (Surah al-Baqarah ayat 128)

    Fi Hifzillah...in syaa ‎الله
    #mystrenght #hartaduniaakhirat #myonlyson #mybabyno3 #jagakandiauntukku #birthdayshoutout #ramadhan2019

    30 7 23 May, 2019

Top #jagakandiauntukku posts

    My own time, I see photos and videos
With you that I have kept for a long time
This broken heart saw all the images of themselves
Who can't, I repeat again
I want now, you are here
Laugh with me, like before
Even if it's only for a while, God please grant it
Not that this self doesn't accept reality
This heart just misses
I tried everything
So that I can be without you
But all, different
It's hard for me to erase memories with you
I want now, you are here
Laugh with me, like before
Even if it's only for a while, God please grant it
This self does not accept reality
This heart just misses
Only…

#jagakandiauntukku

    My own time, I see photos and videos
    With you that I have kept for a long time
    This broken heart saw all the images of themselves
    Who can't, I repeat again
    I want now, you are here
    Laugh with me, like before
    Even if it's only for a while, God please grant it
    Not that this self doesn't accept reality
    This heart just misses
    I tried everything
    So that I can be without you
    But all, different
    It's hard for me to erase memories with you
    I want now, you are here
    Laugh with me, like before
    Even if it's only for a while, God please grant it
    This self does not accept reality
    This heart just misses
    Only…

    #jagakandiauntukku

    37 2 10 June, 2019