#kawanku Instagram Photos & Videos

kawanku - 11.8k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #kawanku and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
7 hours
Average like
47.3
Average comment
1.2
Posts with video
15/36
Posts with photo
21/36

Hashtag Popularity

Kawan seperjuangan🤪🚧🚧
.
.
.
#kawan #kawanku #friendship  #friendzone #sukan #sukanpadang #sukanmalaysia 
#sukan2019 #exstudent
7 0 49 minutes ago

sentiasa ade🙈gaduh mcm mane pun tetap berbaik semula😭itu la persahabatan😘mcm x boleh berpisah 😹
susahsenang.com 🙈😻❤
🔐
capiqa💙
amesya💜
aimi💚
hajar❤
#bestpriends #susahsenang #kawangelaktawa #kawansejalan #sahabat #kawanku #kawanadeperlu #kawanbaik #iloveyou3000
#sayapunyasayajaga😜💕 #awakpunyaawakjaga😚👌

sentiasa ade🙈gaduh mcm mane pun tetap berbaik semula😭itu la persahabatan😘mcm x boleh berpisah 😹
susahsenang.com 🙈😻❤
🔐
capiqa💙
amesya💜
aimi💚
hajar❤
#bestpriends#susahsenang#kawangelaktawa #kawansejalan #sahabat #kawanku#kawanadeperlu#kawanbaik #iloveyou3000 
#sayapunyasayajaga😜💕 #awakpunyaawakjaga😚👌
23 0 2 hours ago

Dear kawanku,
Assalamualaikum...
------
Apa kabar kawan?
mudahan kamu baik-baik saja di sana. Walaupun aku gak tau bagaimana keadaanmu sekarang. Kuharap kamu gak lupa sama aku, kawanmu.
*
*
Sudah lama kita tak jumpa
Aku gak tau keberadaanmu sekarang.
Sudah lama kita putus komunikasi
Aku hubungi nomormu sudah gak aktif lagi. Mungkin kamu ganti nomor, entahlah apa yang terjadi. Akankah kamu sudah lupa sama aku?
Kuharap hembusan angin menyampaikan salam rinduku padamu.
*
*
Andai aku bisa bertemu kamu lagi atau setidaknya bisa menghubungimu lewat telpon, aku mau cerita sama kamu. Dulu kamu pernah kasih aku hadiah gelang, tapi aku bilang aku gak suka sama gelang, namun kamu paksa aku pakai. Aku awalnya gak mau pakai gelang, karna aku gak nyaman pakai itu.
---- Tapi akhirnya aku pakai gelang darimu sampai sekarang. Andai kamu lihat gelang ini di tanganku pasti kamu senang dan aku sangat menyukai senyum manismu. Jujur aku sangat merindukanmu. *
*
Apalagi ketika lihat gelang darimu yang kupakai, aku semakin rindu padamu.
Andai kutahu keberadaanmu, akan kukirimkan surat ini untukmu. --------
--------
Dariku, orang yang merindukanmu, kawanmu

Samarinda, 27 november 2019
---
#mphnovemberchallenge2
#suratrindu
#kawanku
#lombasurat
#pemudamasakini

Dear kawanku,
Assalamualaikum...
------
Apa kabar kawan?
mudahan kamu baik-baik saja di sana. Walaupun aku gak tau bagaimana keadaanmu sekarang. Kuharap kamu gak lupa sama aku, kawanmu.
*
*
Sudah lama kita tak jumpa
Aku gak tau keberadaanmu sekarang. 
Sudah lama kita putus komunikasi
Aku hubungi nomormu sudah gak aktif lagi. Mungkin kamu ganti nomor, entahlah apa yang terjadi. Akankah kamu sudah lupa sama aku?
Kuharap hembusan angin menyampaikan salam rinduku padamu.
*
*
Andai aku bisa bertemu kamu lagi atau setidaknya bisa menghubungimu lewat telpon, aku mau cerita sama kamu. Dulu kamu pernah kasih aku hadiah gelang, tapi aku bilang aku gak suka sama gelang, namun kamu paksa aku pakai. Aku awalnya gak mau pakai gelang, karna aku gak nyaman pakai itu.
---- Tapi  akhirnya aku pakai gelang darimu sampai sekarang. Andai kamu lihat gelang ini di tanganku pasti kamu senang dan aku sangat menyukai senyum manismu. Jujur aku sangat merindukanmu. *
*
Apalagi ketika lihat gelang darimu yang kupakai, aku semakin rindu padamu.
Andai kutahu keberadaanmu, akan kukirimkan surat ini untukmu. --------
--------
Dariku, orang yang merindukanmu, kawanmu

Samarinda, 27 november 2019
---
#mphnovemberchallenge2
#suratrindu 
#kawanku
#lombasurat
#pemudamasakini
22 0 20 hours ago
😻x prnah x berdua❤🍭
🔐
#sayapunyasayajaga😜💕 #awakpunyaawakjaga😚👌 #kawansejalan #kawanbaik #kawanku#kawanlepak #kawangelaktawa #kawan #iloveyou3000
50 0 13 November, 2019

Aku takkan lupakan korang.walau pun aku ada banyak salah kat korang.aku minta maaf sahabat. Jangan lupa kan aku untuk selama lamanya. #sahabatsejati #kawanku #sahabatselamanya

Aku takkan lupakan korang.walau pun aku ada banyak salah kat korang.aku minta maaf sahabat. Jangan lupa kan aku untuk selama lamanya. #sahabatsejati #kawanku #sahabatselamanya
16 0 12 November, 2019

"Jika ditanya seberapa besar erti persahabatan? maka aku akan menjawab 'hanya seujung kuku', karena kuku walau dipotong dan dihabiskan terus menerus, tapi dia terus tumbuh dan berkembang hingga akhir hayat." #gemukpengurat #kawanku #dobicewekku

"Jika ditanya seberapa besar erti persahabatan? maka aku akan menjawab 'hanya seujung kuku', karena kuku walau dipotong dan dihabiskan terus menerus, tapi dia terus tumbuh dan berkembang hingga akhir hayat." #gemukpengurat #kawanku #dobicewekku
20 0 10 November, 2019

@annisa549 Alhamdulillah 🙏kawanseperjuangan😍dari sd sampe sekarang SMA masih selalu luangkan waktu bersama ya🖤😍
Save;:30agustus2017
#sahabat💕
#kawanseperjuangan
#berduakawan
#kawanseperjuangan
#kawanku
#sahabathijrah
#sahabatcakpercil
#sahabatmuslimah

@annisa549 Alhamdulillah 🙏kawanseperjuangan😍dari sd sampe sekarang SMA masih selalu luangkan waktu bersama ya🖤😍
Save;:30agustus2017
 #sahabat💕 
#kawanseperjuangan 
#berduakawan 
#kawanseperjuangan 
#kawanku 
#sahabathijrah 
#sahabatcakpercil 
#sahabatmuslimah
29 0 10 November, 2019

Memories🖤 hunting bareng 💨🏝️🙏
Save;;12september2017
#kenanganbersamateman
#kenangan
#kawanseperjuangan
#kawanku

Memories🖤 hunting bareng 💨🏝️🙏
Save;;12september2017
#kenanganbersamateman 
#kenangan 
#kawanseperjuangan 
#kawanku
5 0 10 November, 2019

Setidaknya aku bisa tertawa lepas dengan dia😁💙 #temanku #merah #kawanku

Setidaknya aku bisa tertawa lepas dengan dia😁💙 #temanku #merah #kawanku
23 0 10 November, 2019
Done photoshot bersama geng bang sekolah..susah senang tetap bersama 😂
#maskulin #gengbassekolah #oldfriends #oldshool #sehidupsesurga #susahsenangbersama #kawanku #friends #happyfriendshipday #model #modelmalaysia
29 0 10 November, 2019

Tetaplah bersama mu kawan♥️♥️ #kawanku #sahabat😘 #lopyusahabatku #besplen ~semoga selalu bersama✨ #forevermore

Tetaplah bersama mu kawan♥️♥️ #kawanku #sahabat😘 #lopyusahabatku #besplen ~semoga selalu bersama✨ #forevermore
1 0 9 November, 2019

#HSM #YOUTUBERTERKENAL #kawanku..sorry tangkap gambar kau x minta izin😥😄👍

#HSM #YOUTUBERTERKENAL #kawanku..sorry tangkap gambar kau x minta izin😥😄👍
16 0 9 November, 2019

wey kontol!

#kawanku
hari perpisahan akan tiba juga 😭😭😭😭

wey kontol!

#kawanku 
hari perpisahan akan tiba juga 😭😭😭😭
24 3 9 November, 2019

Eeeeeee...eeee
07.11/07112019

#kawanku #longmarch2019

Eeeeeee...eeee
07.11/07112019

#kawanku #longmarch2019
31 4 9 November, 2019

Jaga Diri Semua kat
Tempat baharu nanti
#sahabatsejati
#sahabatsurga
#sahabatselamanya
#kawanbaik
#kawanku
#kawanselamanya
#jumpalaginanti
#kenanganterindah .
.
.
.
Harap boleh jumpa lagi nanti😁
Tahun depan tk jumpa dh👍😁
Tag sahabat korang di bawah😁

Jaga Diri Semua kat
Tempat baharu nanti
#sahabatsejati 
#sahabatsurga 
#sahabatselamanya 
#kawanbaik 
#kawanku 
#kawanselamanya 
#jumpalaginanti 
#kenanganterindah .
.
.
.
Harap boleh jumpa lagi nanti😁
Tahun depan tk jumpa dh👍😁
Tag sahabat korang di bawah😁
63 2 9 November, 2019

@its.me_nad
@manissss._ *Anis
*Acha
*Fatin
*Wawa
#2minggu lg,😭😭
#kawanku
#loveyou

@its.me_nad 
@manissss._ *Anis
*Acha
*Fatin
*Wawa
#2minggu lg,😭😭
#kawanku
#loveyou
19 0 8 November, 2019
2minggu lg☺️..korang jangan lupakan aq tau 😘☺️
@its.me_nad 
@niswatinsha._ 
@manissss._ 
@nurinketu 
@natashaketuu._ 
@putriketuu.__ 
@husnanas2 
@rabi4tul__ 
@alyaa_ketuw 
#kawanku
#friendship
#loveyou
25 0 8 November, 2019

Bersama-mu

#kawanku
#ourmemories

Bersama-mu

#kawanku
#ourmemories
10 0 8 November, 2019

Melewati cobaan bersama itu lebih baik daripada memendamnya sendiri😋 yahh walau ada yang berbeda sekolah tp kita tetap teman dari dulu yang selalu ada😘mks kawan🥺sayang tp kurang lengkap😣 #lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #bersamamu #kawanku #walaukuranglengkap

Melewati cobaan bersama itu lebih baik daripada memendamnya sendiri😋 yahh walau ada yang berbeda sekolah tp kita tetap teman dari dulu yang selalu ada😘mks kawan🥺sayang tp kurang lengkap😣 #lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #bersamamu #kawanku #walaukuranglengkap
17 0 5 November, 2019

Assalamualaikum... Semoga dilimpahkan kesehatan, dan dimudahkan dalam semua urusan kita
Aamiin

#gamis #hijab #nibras #haihai #alnita #kawanku #simple #NAristaMart

Assalamualaikum... Semoga dilimpahkan kesehatan, dan dimudahkan dalam semua urusan kita
Aamiin

#gamis #hijab #nibras #haihai #alnita #kawanku #simple #NAristaMart
4 0 4 November, 2019

Susah dan senang kita, kawan kita janganlah diabaikan, kerana dialah satu-satunya kawan kita yg terbaik buat kita. Sebab tu lah kita jangan mengutuk dia depan ataupon belakang. Dan kita patutlah bersyukur kerana kita mendapat kawan yang terbaik. Dan tiba masalah untuk kita pulak menghargai kawan kita sebelum dia pergi meninggalkan kita. @rsuzila #kawanku #kawankuselamanya

Susah dan senang kita, kawan kita janganlah diabaikan, kerana dialah satu-satunya kawan kita yg terbaik buat kita. Sebab tu lah kita jangan mengutuk dia depan ataupon belakang. Dan kita patutlah bersyukur kerana kita mendapat  kawan yang terbaik. Dan tiba masalah untuk kita pulak  menghargai kawan kita sebelum dia pergi meninggalkan kita.  @rsuzila #kawanku  #kawankuselamanya
14 0 4 November, 2019

Patah lagi, lagi-lagi patah . . . . #semangatlah #bersyukurlah #bersedihlah #sabarlahdiriku #latepost #kawanku tetaplah untuk diam . . .

Patah lagi, lagi-lagi patah . . . .  #semangatlah #bersyukurlah #bersedihlah #sabarlahdiriku #latepost #kawanku  tetaplah untuk diam . . .
7 4 4 November, 2019

Kali ni epul nampak..😂..tag kawan korang yg x de dlm nie
.
. #funimate #kawanku #kawanselamanya #okke #tiktok #tiktok almari @fathi_rayyan @fariszhr._

Kali ni epul nampak..😂..tag kawan korang yg x de dlm nie
.
.#funimate #kawanku#kawanselamanya#okke#tiktok#tiktok almari @fathi_rayyan @fariszhr._
42 3 4 November, 2019

#PASURUANAPIK
Peringatan Hari Sumpah Pemuda dg tema "Dari terbentur hingga terbentuk"
Mengajak para pemuda penerus bangsa untuk terus berkarya dan berguna

Thanks to :
@mbamblecoffee
@kawaniku
@purwosari_awesome
@portalarjuna
@shohibuldugang
@abjadevolusi
••
🎬 : @rohmanul_272
•••
#latepost #sumpahpemuda #penerusbangsa #coffetime #eventpasuruan #kumpulbareng #purwosariawesome #kawaniku #kawanku #akustikindonesia #talkshow

#PASURUANAPIK
Peringatan Hari Sumpah Pemuda dg tema "Dari terbentur hingga terbentuk"
Mengajak para pemuda penerus bangsa untuk terus berkarya dan berguna
•
Thanks to :
@mbamblecoffee
@kawaniku
@purwosari_awesome
@portalarjuna
@shohibuldugang
@abjadevolusi
••
🎬 : @rohmanul_272
•••
#latepost #sumpahpemuda #penerusbangsa #coffetime #eventpasuruan #kumpulbareng #purwosariawesome #kawaniku #kawanku #akustikindonesia #talkshow
143 0 4 November, 2019

Top #kawanku posts

Sahabat yang baik itu anugerah,tak perlu yang berserban mahupun berpurdah,cukuplah yang selalu membimbing kita ke jalan Allah🙂☺
• Save❤
• Repost❤
• Tag lah sabahat korang🙂☺
#alalifedit #kawanku #sahabat #kekalselamanya #editvideo

Sahabat yang baik itu anugerah,tak perlu yang berserban mahupun berpurdah,cukuplah yang selalu membimbing kita ke jalan Allah🙂☺
• Save❤
• Repost❤
• Tag lah sabahat korang🙂☺
#alalifedit #kawanku #sahabat #kekalselamanya #editvideo
169 10 7 October, 2019
It’s youuu it’s always youu 🖤🌚 With my lil sis 🌹 @mieyyy.spt

#kawanku #january #karimunoke #karimunlover @karimunlover @karimunoke @malaysiancover #malaysiancover #malaysiancoversong #itsyou #aligatie
542 33 12 August, 2019
Kasih, sampai disini sahaja ya? Haha 😂

#kawanku #january #karimunoke #karimunlover @karimunlover @karimunoke @malaysiancover #malaysiancover
340 27 24 July, 2019

Kami dari pihak ERA fm ingin memohon maaf kerana telah menggunakan gambar @orangputihkita tanpa memberi kredit kepada @orangputihkita
#Repost @orangputihkita with @repostapp
・・・
Congratulations to my always stunningly beautiful friend @belladally and her dashingly handsome new husband @nazimothman on your marriage!!! Thank you so much for having me be a part of your special day! You both look great and I wish you long and happy future together! 😍🙌🎉😊
___________________________________
#Nazim #bella #marriage #wedding #perkahwinan #majlis #nazimothman #belladally #nazimandbella #beautiful #happy #gorgeous #handsome #cute #instawedding #congratulations #tahniah #kawanku #specialday #nazimxbella

Kami dari pihak ERA fm ingin memohon maaf kerana telah menggunakan gambar @orangputihkita tanpa memberi kredit kepada @orangputihkita 
#Repost @orangputihkita with @repostapp
・・・
Congratulations to my always stunningly beautiful friend @belladally and her dashingly handsome new husband @nazimothman on your marriage!!! Thank you so much for having me be a part of your special day! You both look great and I wish you long and happy future together! 😍🙌🎉😊
___________________________________
#Nazim #bella #marriage #wedding #perkahwinan #majlis #nazimothman #belladally #nazimandbella #beautiful #happy #gorgeous #handsome #cute #instawedding #congratulations #tahniah #kawanku #specialday #nazimxbella
10,454 43 11 September, 2016
sahabat😘💕
.
. 🎥 @cikk.sarra
.
.
.
.
.
.  #ohkawanku #jangankecam #funimate #kawanku
@funimate @funimate_malaysia @funimatemalaysia2
113 6 27 July, 2018

[@portalnostalgia_ adalah rebranding dari KEMBALI2000]
Selamat weekend pagii Teman Nostalgia! Selain Tabloid GAUL yang pernah kita bahas dahulu, inilah majalah-majalah remaja yang merajai & digemari oleh ABG para jamannya.
Bahkan banyak banget artis2 yang merintis karir sebagai model majalah2 ini lho (GADIS Sampul, Model KAWANKU, dll). Favorit kalian yang mana nih?? Vote yuk di kolom komen dibawah biar tau siapa yang jadi jawaranya!!
.
#portalnostalgia #portalnostalgiamix #majalah #jadul #gadis #aneka #kawanku #hai #tabloid #remaja #abg #lawas

[@portalnostalgia_ adalah rebranding dari KEMBALI2000]
Selamat weekend pagii Teman Nostalgia! Selain Tabloid GAUL yang pernah kita bahas dahulu, inilah majalah-majalah remaja yang merajai & digemari oleh ABG para jamannya.
Bahkan banyak banget artis2 yang merintis karir sebagai model majalah2 ini lho (GADIS Sampul, Model KAWANKU, dll). Favorit kalian yang mana nih?? Vote yuk di kolom komen dibawah biar tau siapa yang jadi jawaranya!!
.
#portalnostalgia #portalnostalgiamix #majalah #jadul #gadis #aneka #kawanku #hai #tabloid #remaja #abg #lawas
2,082 71 15 June, 2019

ℬᗅℬℽ_Տᗅℽᗅℕℊ 💛
#kawanku #bff #mylovebff #bestfriendgoals #kawanselamanya

ℬᗅℬℽ_Տᗅℽᗅℕℊ 💛
#kawanku #bff #mylovebff #bestfriendgoals #kawanselamanya
707 7 1 September, 2019