#kawansejatiku Instagram Photos & Videos

kawansejatiku - 248 posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #kawansejatiku and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
329 hours
Average like
37.9
Average comment
1.6
Posts with video
13/36
Posts with photo
23/36

Hashtag Popularity

#kawansejatiku
13 0 17 November, 2019

Aq sayang korang... Jasa kita semasa bulan Januari hingga lah bulan November jasa korang aq dikenang kan.. Harap hubungan kawan kita ni hingga ke jannah.. 😍😢😭
.
.
#friendship #lovefriend #loveyou #sayangsemua #bffsforever #kawansejatiku #assalamualaikum #selamattinggalkorang #jumpatahundepan

Aq sayang korang... Jasa kita semasa bulan Januari hingga lah bulan November jasa korang aq dikenang kan.. Harap hubungan kawan kita ni hingga ke jannah.. 😍😢😭
.
.
#friendship #lovefriend #loveyou #sayangsemua #bffsforever #kawansejatiku #assalamualaikum #selamattinggalkorang #jumpatahundepan
82 4 13 November, 2019

#kawansejatiku 😉😉

#kawansejatiku 😉😉
9 0 8 October, 2019
#kawansejatiku
19 0 29 September, 2019

Ni kawan kawan kite yang sama sekolah....sebenar nye ramai lagi tapi x de gambar diorang.......gambar yang 5 orang dari awal tu adalah gambar kawan kite yang selalu bersama.....
.
@its_me_amira
@fatonah_fatoni_
@intan_suraya_1612
@ayuniyuni__
@zurina_emelda
@akmarrliza
@nur.aqilxh053 .
#sejiwa #teamgila #everydayhappy #itsmeamira #kawansejatiku #poyo #happy #ceriapopstar

Ni kawan kawan kite yang sama sekolah....sebenar nye ramai lagi tapi x de gambar diorang.......gambar yang 5 orang dari awal tu  adalah gambar kawan kite yang selalu bersama.....
.
@its_me_amira 
@fatonah_fatoni_ 
@intan_suraya_1612 
@ayuniyuni__ 
@zurina_emelda 
@akmarrliza 
@nur.aqilxh053 .
#sejiwa #teamgila#everydayhappy #itsmeamira #kawansejatiku #poyo #happy #ceriapopstar
114 1 23 September, 2019
@j.nistherooy07 Itu dulu #kawansejatiku
3 0 16 September, 2019

Semoga kt sukses smua y kawan, #kawansejatiku #perawathebat

Semoga kt sukses smua y kawan,#kawansejatiku #perawathebat
39 0 11 September, 2019
Cuy🤪❤️ #besties😘  #bestfriends❤ #kawansejatiku #kawansetia
16 0 9 September, 2019
MY BFF #kawansejatiku#membersejati#mybffforever
72 8 9 August, 2019
Selfie bersama idola😍😍
@zu.messi46 
@atif_z09 
@dek_.mannn 
@matkumien_ 
@taufik_4331  #kawansejatiku
73 12 6 hours ago

Hargailah kawan kita.Jangan kita abaikan mereka buang mereka macam sampah.Anggaplah kawan kita tu sebagai adik-beradik kita.
#kawansejatiku
@aliyaahmir
@alya_231107
@anisa2406
#friendiloveyou

Hargailah kawan kita.Jangan kita abaikan mereka buang mereka macam sampah.Anggaplah kawan kita tu sebagai adik-beradik kita.
#kawansejatiku 
@aliyaahmir 
@alya_231107 
@anisa2406
#friendiloveyou
46 0 1 July, 2019

4 orang anak(LRC) dan 2 orang(ponpes+?)
#kawansejatiku

4 orang anak(LRC) dan 2 orang(ponpes+?)
#kawansejatiku
15 0 14 June, 2019

Trwback raya ke-5

#kawansejatiku
#mybff❤️

Trwback raya ke-5

#kawansejatiku
#mybff❤️
17 1 10 June, 2019
#kawansejatiku
11 1 30 May, 2019

Thanks Ms @deepanjaitan for teaching this song to Jehez..
Tuhan Yesus, kawan sejatiku
#nicesong
#kawansejatiku

Thanks Ms @deepanjaitan for teaching this song to Jehez..
Tuhan Yesus, kawan sejatiku
#nicesong
#kawansejatiku
22 3 12 May, 2019

Kawan sejati ialah orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalmu dengan sebenar-benarnya yaitu baik dan burukmu dan kau tahu seseorang adalah sahabat sejati ketika kau akan menangis. #kawansejati #kawansejatiku

Kawan sejati ialah orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalmu dengan sebenar-benarnya yaitu baik dan burukmu dan kau tahu seseorang adalah sahabat sejati ketika kau akan menangis.#kawansejati#kawansejatiku
1 0 7 April, 2019

“Bergini hari hariku mengikis ekor motor"
#brolancar #kawansejatiku

“Bergini hari hariku mengikis ekor motor"
#brolancar#kawansejatiku
84 0 15 March, 2019

Kenangan tidak dapat dilupakan
#kawansejatiku

Kenangan tidak dapat dilupakan
#kawansejatiku
10 0 6 March, 2019

#kawansejatiku 😘😘

#kawansejatiku 😘😘
32 0 28 February, 2019
Semangat kawan bsk kami semua akan menghadapi pra ukom
@firdadarayani
@ismi_myimy
@nur_syifa_ulhasanah
@safirafrh10
#semangat 
#smkypfatahillah2cilegon 
#kawansejatiku
22 3 21 February, 2019

Dear_Sahabat😊🍭 Tetaplah✊ menjadi👉 salah💦 Satu😊 Penyemangat✊Ku👧 dan 💨tetaplah✊ jadi👉 Pelawak😄 di 👇saat👋Aku 👧Sedih😢 jangan👋 jadi❌Penghianat💥 gara²😈 ada 👉orang👩 lain💨 yang👉 membuat mu💨Lupa 💤Akan💦 Kebersamaan 👩‍❤‍👩Kita😊 walau💨 Sederhana😁Tapi...Indah 🌹Disini👇Aku👧 akan👉 Jadi✊Orang👧 yang👉 selalu🍃 Mendukungmu✊ Karna🍃 Aku👧Tau 👉Kau 👇Lah 👉arti💨Sahabat😊 yang👉 Sesungguhnya😘

#sahabatsejati #sahabat #sahabat😘 #sahabatku #suamikusurgaku #suamiistri #teman #temanbahagia #temantapimenikah #temantapimesra😂 #kawanku #kawansejalan #kawansejati #kawansejatiku #imamku #suamikuimamku #imamkuduniaakhirat #wisatajawatengah #goacemarabeach #goacemarabeach_jogja #goacemarabantul #goacemara #goacemarabeach_bantul

Dear_Sahabat😊🍭 Tetaplah✊ menjadi👉 salah💦 Satu😊 Penyemangat✊Ku👧 dan 💨tetaplah✊ jadi👉 Pelawak😄 di 👇saat👋Aku 👧Sedih😢 jangan👋 jadi❌Penghianat💥 gara²😈 ada 👉orang👩 lain💨 yang👉 membuat mu💨Lupa 💤Akan💦 Kebersamaan 👩‍❤‍👩Kita😊 walau💨 Sederhana😁Tapi...Indah 🌹Disini👇Aku👧 akan👉 Jadi✊Orang👧 yang👉 selalu🍃 Mendukungmu✊ Karna🍃 Aku👧Tau 👉Kau 👇Lah 👉arti💨Sahabat😊 yang👉 Sesungguhnya😘

#sahabatsejati #sahabat #sahabat😘 #sahabatku #suamikusurgaku #suamiistri #teman #temanbahagia #temantapimenikah #temantapimesra😂 #kawanku #kawansejalan #kawansejati #kawansejatiku #imamku #suamikuimamku #imamkuduniaakhirat #wisatajawatengah #goacemarabeach #goacemarabeach_jogja #goacemarabantul #goacemara #goacemarabeach_bantul
28 4 5 February, 2019
Happy new year 2019/

#kawansejati#kawanmakankawan 
#kawansejatiku#koncokontal
11 0 1 January, 2019

Matahari, yang kita lihat setiap pagi, setiap hari, menjadi saksi kehidupan kita.

in frame : @sobri_alfaqih

#sunrise
#beautifulsunrise
#kawansejatiku
#zonafotografi

Matahari, yang kita lihat setiap pagi, setiap hari, menjadi saksi kehidupan kita.

in frame : @sobri_alfaqih

#sunrise 
#beautifulsunrise 
#kawansejatiku
#zonafotografi
18 0 25 December, 2018

Terima korang kerana sudi menjadi kawan ku yg terbaik.Insyaallah kalau ada rezeki kita boleh jumpa lagi👍👍👍.Kalau ada salah dan silap tolong maafkan tau.I am really sorry 😐. I love you guys. #kawansejatiku
#kawanterbaik
#inmemory2018

Terima korang kerana sudi menjadi kawan ku yg terbaik.Insyaallah kalau ada rezeki kita boleh jumpa lagi👍👍👍.Kalau ada salah dan silap tolong maafkan tau.I am really sorry 😐. I love you guys. #kawansejatiku 
#kawanterbaik 
#inmemory2018
97 9 2 December, 2018

Kita KAWAN bukan LAWAN

#kawansejatiku

Kita KAWAN bukan LAWAN

#kawansejatiku
13 1 17 November, 2018
Selamat malam geng
#kawansejatiku #kawanselamanya #kawansekolahmenengah #kaw
30 1 11 November, 2018

Selamat Pengantin Baru Bro...Semoga kamu bahagia di dunia dan akhirat bersama pasangan dan keluarga yang disayangi.
#MrJayJB #devahjay #kawansejatiku
@khairulazwanjumri

Selamat Pengantin Baru Bro...Semoga kamu bahagia di dunia dan akhirat bersama pasangan dan keluarga yang disayangi.
#MrJayJB #devahjay #kawansejatiku
@khairulazwanjumri
42 0 23 September, 2018

My friends... #kawansejatiku
@rie_nor

My friends... #kawansejatiku 
@rie_nor
33 0 13 September, 2018
Cik putt dgn qaira 😍😍
#cousins👭 #kawansejatiku #majlisacikatin#comel #qaira #puterimariyah #oberila
30 3 19 August, 2018

Kawan sejati ialah orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalmu dengan sebenar-benarnya yaitu baik dan burukmu. #kawansejati #kawansejatiku

Kawan sejati ialah orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalmu dengan sebenar-benarnya yaitu baik dan burukmu.#kawansejati#kawansejatiku
112 4 8 August, 2018

Keluarga di sekolah💞
#keluargasmpn3wates
#9f pounya 😍
#kawansejatiku
#kawansejalan
#koncoseperjuanga
Cewek2 e cantek 💞
Cowok2 e ganteng2💞

Keluarga di sekolah💞
#keluargasmpn3wates
#9f pounya 😍
#kawansejatiku
#kawansejalan
#koncoseperjuanga
Cewek2 e cantek 💞
Cowok2 e ganteng2💞
41 0 25 July, 2018

Top #kawansejatiku posts

Thanks GOD, I have best friend like YOU🙏🏼😘 #kawansejatiku #kesayanganku

Thanks GOD, I have best friend like YOU🙏🏼😘#kawansejatiku#kesayanganku
98 4 23 January, 2018
Selamat ulang tahun k2 reggae @hadede_pagiade #k2reggae #kawansejatiku 
#reggaejember 
#temanreggae
35 1 11 May, 2016
Happy new year 2019/

#kawansejati#kawanmakankawan 
#kawansejatiku#koncokontal
11 0 1 January, 2019

Ini Makan Dia

Ini Makan Dia
15 6 9 May, 2014

Thanks Ms @deepanjaitan for teaching this song to Jehez..
Tuhan Yesus, kawan sejatiku
#nicesong
#kawansejatiku

Thanks Ms @deepanjaitan for teaching this song to Jehez..
Tuhan Yesus, kawan sejatiku
#nicesong
#kawansejatiku
22 3 12 May, 2019
Bersua di sini..
#lunch #newfriend & #kawansejatiku 
#oleolebali
#empire
13 0 15 August, 2017

"Jangan Terpedaye Dgn Gambar Kami..Kami Tak Hsem Di Dalam Gambar...Bila Dihadapan Beribu Kekurangan...Tapi Kami Bersyukur Dgn Ape Yg Dicipta"
#selamattengahhari #kitaxhandsomepun #kawansejatiku

"Jangan Terpedaye Dgn Gambar Kami..Kami Tak Hsem Di Dalam Gambar...Bila Dihadapan Beribu Kekurangan...Tapi Kami Bersyukur Dgn Ape Yg Dicipta"
#selamattengahhari#kitaxhandsomepun#kawansejatiku
49 1 30 July, 2016

At my bff wedding ! Congrats sayangku @pu3lihui .. Aku doakan semuga kau and husband kekal ke jannah..love u my fren .gambar diambil setelah habis tugas shoot diwedding nya #wedding #hari bahagia #love #bff #kawansejatiku

At my bff wedding ! Congrats sayangku @pu3lihui .. Aku doakan semuga kau and husband kekal ke jannah..love u my fren .gambar diambil setelah habis tugas shoot diwedding nya #wedding #hari bahagia #love #bff #kawansejatiku
12 4 4 hours ago

Selamat Pengantin Baru Bro...Semoga kamu bahagia di dunia dan akhirat bersama pasangan dan keluarga yang disayangi.
#MrJayJB #devahjay #kawansejatiku
@khairulazwanjumri

Selamat Pengantin Baru Bro...Semoga kamu bahagia di dunia dan akhirat bersama pasangan dan keluarga yang disayangi.
#MrJayJB #devahjay #kawansejatiku
@khairulazwanjumri
42 0 23 September, 2018