#kulitberminyak Instagram Photos & Videos

kulitberminyak - 847.7k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #kulitberminyak and here's what we found interesting.

Inside 48 Posts

Time between posts:
3 minutes
Average like
2.3
Average comment
0.4
Posts with video
5/48
Posts with photo
43/48

Hashtag Popularity

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
.
.
@meeracle.stokis.terengganu
@meeracle.stokis.terengganu
@meeracle.stokis.terengganu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral
#skincarehalal
#skincaremalaysia
#duatakdircinta
#meletop

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
.
.
@meeracle.stokis.terengganu
@meeracle.stokis.terengganu
@meeracle.stokis.terengganu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral
#skincarehalal
#skincaremalaysia
#duatakdircinta 
#meletop
2 1 22 February, 2020

Atomy Finezyme adalah suplement diet dengan rasa buah nanas yang mengandung vitamin b1, Biotin dan Pantothenic acid.
Yang mana semuanya itu berfungsi untuk membantu meningkatkan penyerapan nutrisi dan pencernaan dalam tubuh.
Disarankan untuk anda :
- yang sakit maag dan gangguan pencernaan, sembelit
- yang membutuhkan vitamin b, biotin dan CoA.
- yang membutuhkan untuk meningkatkan metabolisme tubuh
-yang kebutuhan nutrisi makanannya tidak seimbang.
-yang merasa sering atau gampang lelah
-yang membawa lebih banyak vitalitas ke dalam hidup
-yang dalm proses atau masa pemulihan sehabis sakit
-yang dibawah tekanan streess/ orang yang mudah stress
-yang ingin menikmati hidangan penutup yang sehat sehabis makan.

Dosis : 1-2x sehari langsung di minum atau dicampur air juga boleh.

Order /konsultasi / join 👇
@atan.atomy

WA 085231010576

#like4like #like4follow #amanbumilbusui #obatjerawat #penghilangflek #bisnisrumahan #toothpasteatomy #injoid #kulitkering #lfl #lff #solusikulitkusam #kulitberminyak #kulitsensitif #atomyproducts #atomyindonesia #toothpaste #karanggigi #penghilangbaumulut #gigilubang #atomysurabaya #atomy

Atomy Finezyme adalah suplement diet dengan rasa buah nanas yang mengandung vitamin b1, Biotin dan Pantothenic acid.
Yang mana semuanya itu berfungsi untuk membantu meningkatkan penyerapan nutrisi dan pencernaan dalam tubuh. 
Disarankan untuk anda :
- yang sakit maag dan gangguan pencernaan, sembelit
- yang membutuhkan vitamin b, biotin dan CoA.
- yang membutuhkan untuk meningkatkan metabolisme tubuh
-yang kebutuhan nutrisi makanannya tidak seimbang.
-yang merasa sering atau gampang lelah
-yang membawa lebih banyak vitalitas ke dalam hidup
-yang dalm proses atau masa pemulihan sehabis sakit
-yang dibawah tekanan streess/ orang yang mudah stress
-yang ingin menikmati hidangan penutup yang sehat sehabis makan.

Dosis : 1-2x sehari langsung di minum atau dicampur air juga boleh.

Order /konsultasi / join 👇
@atan.atomy

WA 085231010576

#like4like #like4follow #amanbumilbusui #obatjerawat #penghilangflek #bisnisrumahan #toothpasteatomy #injoid #kulitkering #lfl #lff #solusikulitkusam #kulitberminyak #kulitsensitif #atomyproducts #atomyindonesia #toothpaste #karanggigi #penghilangbaumulut #gigilubang #atomysurabaya #atomy
3 0 22 February, 2020

Anda harus tahu, kulit berminyak juga bisa mengalami dehidrasi, loh! Jika hal ini terjadi, kulit Anda akan terasa kering sekaligus terasa ada minyak yang melapisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Hal ini disebabkan karena kulit Anda tidak terhidrasi dengan baik, sementara lapisan minyak yang Anda rasakan adalah respon tubuh akibat keringnya kulit, sehingga kulit Anda justru memproduksi minyak lebih banyak.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Agar kelembaban kulit Anda terjaga dan produksi minyak tetap seimbang, disarankan Anda menggunakan pelembab yang berbahan dasar air ya, cantik! 😉
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Untuk konsultasi dan tanya-tanya tentang kecantikan bisa langsung hubungi kita ya, cantik🤗
Klinik Rumah Cantik Palembang
Jam buka: 09.00-20.00
WA: 085269727921
WA Konsultasi dengan Dokter : 085367339090
Hp: 082182286333
Tlp: 0711 367333
Lokasi: Jl. Angkatan 45 No. 45C Kelurahan Lorok Pakjo Palembang
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#klinikkecantikanpalembang #klinikantiagingpalembang #dokterkecantikanpalembang #perawatanwajahpalembang #klinikpalembang #dokterestetikapalembang #klinikestetikapalembang #klinikrumahcantik #perawatanwajah #perawatankulitwajah #krimwajah #pelembab #kulitberminyak #kecantikansehat #ragamkecantikan #infokecantikan #tipskecantikan

Anda harus tahu, kulit berminyak juga bisa mengalami dehidrasi, loh! Jika hal ini terjadi, kulit Anda akan terasa kering sekaligus terasa ada minyak yang melapisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Hal ini disebabkan karena kulit Anda tidak terhidrasi dengan baik, sementara lapisan minyak yang Anda rasakan adalah respon tubuh akibat keringnya kulit, sehingga kulit Anda justru memproduksi minyak lebih banyak.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Agar kelembaban kulit Anda terjaga dan produksi minyak tetap seimbang, disarankan Anda menggunakan pelembab yang berbahan dasar air ya, cantik! 😉
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Untuk konsultasi dan tanya-tanya tentang kecantikan bisa langsung hubungi kita ya, cantik🤗
Klinik Rumah Cantik Palembang
Jam buka: 09.00-20.00
WA: 085269727921
WA Konsultasi dengan Dokter : 085367339090
Hp: 082182286333
Tlp: 0711 367333
Lokasi: Jl. Angkatan 45 No. 45C Kelurahan Lorok Pakjo Palembang
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#klinikkecantikanpalembang #klinikantiagingpalembang #dokterkecantikanpalembang #perawatanwajahpalembang #klinikpalembang #dokterestetikapalembang #klinikestetikapalembang #klinikrumahcantik #perawatanwajah #perawatankulitwajah #krimwajah #pelembab #kulitberminyak #kecantikansehat #ragamkecantikan #infokecantikan #tipskecantikan
6 0 22 February, 2020

N A T E S H

Bebas Dioksin -Nano Silver -Magnet -Anion -Far Infra Red -Herbal -Sangat Tipis (<1 mm) -Nyaman & Higienis

Telah di pasarkan di berbagai Negara loh guys!
Segera buktikan sendiri manfaat luar biasa dari Natesh 😊😊😊, harga sangat terjangkau kok mulai dari 30rb saja😊
#Info 👇
https://wa.me/6282339584271

#natesh #jerawat #minyak #kulitberminyak #kulitkering #order #sgfood #problemkulit #bzsc #skincare #mrncerahkankulit #men #kelbion #bzmudmask #cantik #instagram

N  A  T  E  S  H

Bebas Dioksin -Nano Silver -Magnet -Anion -Far Infra Red -Herbal -Sangat Tipis (<1 mm) -Nyaman & Higienis

Telah di pasarkan di berbagai Negara loh guys! 
Segera buktikan sendiri manfaat luar biasa dari Natesh 😊😊😊, harga sangat terjangkau kok mulai dari 30rb saja😊
#Info 👇
https://wa.me/6282339584271

#natesh #jerawat #minyak #kulitberminyak #kulitkering #order #sgfood #problemkulit #bzsc #skincare #mrncerahkankulit #men #kelbion #bzmudmask #cantik #instagram
1 1 22 February, 2020

Artis² aja sekarang sudah menggunakan produk² ATOMY 🥰

Itu artinya ATOMY SUDAH banyak di kenal oleh semua kalangan, Semoga saja banyak memberikan manfaat & menjadi jalan ikhtiar para artis sebagai Doping Herbal untuk kesehatan nya dengan menggunakan
Produk² ATOMY.

Bukan lagi DRUGS yg menyesatkan.. 🤲
Aamiin

Order /konsultasi / join 👇
@atan.atomy

WA 085231010576

#like4like #like4follow #amanbumilbusui #obatjerawat #penghilangflek #bisnisrumahan #toothpasteatomy #injoid #kulitkering #lfl #lff #solusikulitkusam #kulitberminyak #kulitsensitif #atomyproducts #atomyindonesia #toothpaste #karanggigi #penghilangbaumulut #gigilubang #atomysurabaya #atomy

Artis² aja sekarang sudah menggunakan produk² ATOMY 🥰

Itu artinya ATOMY SUDAH banyak di kenal oleh semua kalangan, Semoga saja banyak memberikan manfaat & menjadi jalan ikhtiar para artis sebagai Doping Herbal untuk kesehatan nya dengan menggunakan
Produk² ATOMY.

Bukan lagi DRUGS yg menyesatkan.. 🤲
Aamiin

Order /konsultasi / join 👇
@atan.atomy

WA 085231010576

#like4like #like4follow #amanbumilbusui #obatjerawat #penghilangflek #bisnisrumahan #toothpasteatomy #injoid #kulitkering #lfl #lff #solusikulitkusam #kulitberminyak #kulitsensitif #atomyproducts #atomyindonesia #toothpaste #karanggigi #penghilangbaumulut #gigilubang #atomysurabaya #atomy
2 0 22 February, 2020

Ada yang sering denger nggak kalo tipe kulit berminyak itu nggak boleh makan makanan yang berlemak? Atau tipe kulit berminyak itu nggak boleh pake moisturizer? 👀

Daripada dengerin yang “katanya.. katanya..” terus, yuk coba di swipe left info-info di atas 😘

Oh iya, jangan lupa berbagi info ini buat teman dan saudara kamu ya. Punya info bagus jangan disimpan sendiri😁
+
+
+
#elsheskin #elsheskinjogja #elsheskinsleman #elsheskinbantul #elsheskinsolo #elsheskinsemarang #skincarejogja #kulitberminyak #infoskincare #infokulit #infokecantikan #mitoskulit #faktakulit #oilyskin #tipekulit

Ada yang sering denger nggak kalo tipe kulit berminyak itu nggak boleh makan makanan yang berlemak? Atau tipe kulit berminyak itu nggak boleh pake moisturizer? 👀

Daripada dengerin yang “katanya.. katanya..” terus, yuk coba di swipe left info-info di atas 😘

Oh iya, jangan lupa berbagi info ini buat teman dan saudara kamu ya. Punya info bagus jangan disimpan sendiri😁
+
+
+
#elsheskin #elsheskinjogja #elsheskinsleman #elsheskinbantul #elsheskinsolo #elsheskinsemarang #skincarejogja #kulitberminyak #infoskincare #infokulit #infokecantikan #mitoskulit #faktakulit #oilyskin #tipekulit
0 0 22 February, 2020

Eksfoliasi wajah membantu menghilangkan semua sel kulit mati yang menutupi pori-pori kulit. Pori-pori tersumbat menyebabkan munculnya jerawat dan menghalangi pelembap meresap ke dalam kulit.
Eksfoliasi membantu membuka pori-pori kulit sehingga produk kecantikan setelahnya lebih mudah meresap. Lakukan eksfoliasi dengan lembut dan tidak berlebihan agar tidak merusak kulit. Tepuk-tepuk kulit hingga kering setelah melakukan eksfoliasi.

jika punya Permasalahan Kulit wajah bisa Berkonsultasi Di WA Rinnadiazella SkinCare 0812 8463 6109

PRODUK RD KLIK @paket_rd
TESTIMONY KLIK @cream_rd_skincare

#penuandini #antiaging #keriput #flekhitam #nodahitamjerawat# #creamjerawat #bekasjerawat #obatjerawatampuh #krimjerawat #obatjerawatcowok #solusijerawat #jualobatjerawat #sabunjerawat #jerawathilang #pembersihjerawat #jerawatmeradang #serumjerawat #menghilangkanjerawat #rinnadiazella #rinnadiazellacream #rinnadiazellabpom #rinnadiazellaskincare #rinnadiazellajakarta #rinnadiazellaori #rinnadiazellaasli #kulitkering #kulitberminyak

Eksfoliasi wajah membantu menghilangkan semua sel kulit mati yang menutupi pori-pori kulit. Pori-pori tersumbat menyebabkan munculnya jerawat dan menghalangi pelembap meresap ke dalam kulit. 
Eksfoliasi membantu membuka pori-pori kulit sehingga produk kecantikan setelahnya lebih mudah meresap. Lakukan eksfoliasi dengan lembut dan tidak berlebihan agar tidak merusak kulit. Tepuk-tepuk kulit hingga kering setelah melakukan eksfoliasi.

jika punya Permasalahan Kulit wajah bisa Berkonsultasi Di WA Rinnadiazella SkinCare 0812 8463 6109

PRODUK RD KLIK @paket_rd
TESTIMONY KLIK @cream_rd_skincare

#penuandini#antiaging#keriput#flekhitam#nodahitamjerawat##creamjerawat #bekasjerawat #obatjerawatampuh #krimjerawat #obatjerawatcowok #solusijerawat #jualobatjerawat #sabunjerawat #jerawathilang #pembersihjerawat #jerawatmeradang #serumjerawat #menghilangkanjerawat#rinnadiazella#rinnadiazellacream#rinnadiazellabpom #rinnadiazellaskincare#rinnadiazellajakarta#rinnadiazellaori#rinnadiazellaasli#kulitkering#kulitberminyak
0 0 22 February, 2020

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
@meeracle.skincare.johor .
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
@meeracle.skincare.johor .
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
0 0 22 February, 2020

MUKA BERKILAT MACAM KULIT BABY!
Bila guna BUBBLE CLEANSER DYXY ni. .
Mousse Cleanser tu bersihkan makeup dan kulit secara mendalam. Tu yang kulit jadi bersih dan berkilat.
.
Ohsemnya Cleander BUBBLE ni membaik pulih kulit dan melembutkan kulit wajah.
.
.
Jom Klik Link Bio @dyxy.dlailee .
.
📲 0122990266

MUKA BERKILAT MACAM KULIT BABY!
Bila guna BUBBLE CLEANSER DYXY ni. .
Mousse Cleanser tu bersihkan makeup dan kulit secara mendalam. Tu yang kulit jadi bersih dan berkilat.
.
Ohsemnya Cleander BUBBLE ni membaik pulih kulit dan melembutkan kulit wajah.
.
.
Jom Klik Link Bio @dyxy.dlailee .
.
📲 0122990266
0 1 22 February, 2020

SOROK PERUT DENGAN BENGKUNG
.
Apa yang best #DemicaBengkung ni ?
🌹Material yg selesa
🌹Perut terus kempis
🌹Body lentik macam anak dara 16 tahun
.
Haaaa nak tengok je eh orang lain body lawa dengan hanya pakai #DemicaBengkung??
.
Nak kurus ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicasupplement

SOROK PERUT DENGAN BENGKUNG
.
Apa yang best #DemicaBengkung ni ?
🌹Material yg selesa
🌹Perut terus kempis
🌹Body lentik macam anak dara 16 tahun
.
Haaaa nak tengok je eh orang lain body lawa dengan hanya pakai #DemicaBengkung??
.
Nak kurus ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicasupplement
0 1 22 February, 2020

3 Bahan lain boleh bantu selesaikan masalah sunburn. .
.
1. Beras & Yogurt
Ambil air beras campur dengan 1 sudu yogurt. Jadikan cleanser cuci muka harian sampai masalah sunburn pulih guys. .
.
2. Buah Orange

Ambil kulit buah orange sahaja. Kisar halus dan campur dengan 2 sudu madu. Jadikan masker pakai sebelah malam. 2-3x seminggu. Pakai 10-15 minit je tau. .
.
3. Tepung Beras

Campur 1 sudu tepung beras dengan yogurt. Pakai pada wajah 10-15 minit. Ni result instant. Nanti abah tunjuk dalam bentuk video.
.
.
Kalau hampa tak sempat. Hampa guna je timun series. Abah dah masukan oat siap2. Jadi pakai je dengan tenang. Haha. Nak cuba? Komen "NAK" .
Tag 3 kawan hampa lekaih. Tip ni mungkin berguna untuk kawan hampa nanti. .
. .

#putih #parutjerawat #poriterbuka #poriporiterbuka #parut #serumparut #kulitberminyak #kulitberminyakdanberjerawat #kulitkering #kulitkeringdankusam #kulitkusam #kulitkusamhilang #abah #tipdaridapurrs #tipkulitcantik
#teamAFCV200222

3 Bahan lain boleh bantu selesaikan masalah sunburn. .
.
1. Beras & Yogurt 
Ambil air beras campur dengan 1 sudu yogurt. Jadikan cleanser cuci muka harian sampai masalah sunburn pulih guys. .
.
2. Buah Orange

Ambil kulit buah orange sahaja. Kisar halus dan campur dengan 2 sudu madu. Jadikan masker pakai sebelah malam. 2-3x seminggu. Pakai 10-15 minit je tau. .
.
3. Tepung Beras

Campur 1 sudu tepung beras dengan yogurt. Pakai pada wajah 10-15 minit. Ni result instant. Nanti abah tunjuk dalam bentuk video.
.
.
Kalau hampa tak sempat. Hampa guna je timun series. Abah dah masukan oat siap2. Jadi pakai je dengan tenang. Haha. Nak cuba? Komen "NAK" .
Tag 3 kawan hampa lekaih. Tip ni mungkin berguna untuk kawan hampa nanti. .
. .

#putih #parutjerawat #poriterbuka #poriporiterbuka #parut #serumparut #kulitberminyak #kulitberminyakdanberjerawat #kulitkering #kulitkeringdankusam #kulitkusam #kulitkusamhilang #abah #tipdaridapurrs #tipkulitcantik 
#teamAFCV200222
9 4 22 February, 2020

KENAL PASTI JENIS-JENIS JERAWAT
.
1. WHITEHEAD
- Jenis jerawat yang berada di bawah permukaan kulit dan kadang nampak seperti benjolan halus yang bewarna putih. Asal jerawat ni disebabkan pori-pori yang tersumbat pada kulit oleh kotoran sel kulit mati, kotoran, pencemaran dan wajah yang berminyak.
.
2. BLACKHEAD
- Berbentuk bintik-bintik hitam halus pada wajah. Selalu jadi di kawasan pipi & hidung. Terjadi sebab pori-pori tersumbat akibat lebihan minyak pada kulit, sel kulit mati atau pencemaran udara. Bewarna hitam kerana terdedah pada udara.
.
3. PAPULA (Benjolan Merah)
- Jerawat yang berbentuk seperti benjolan lembut bewarna kemerah-merahan dan tidak ada nanah. Terjadi akibat pori yang tersumbat. Jerawat dari whitehead dan blackhead yang mengalami iritasi juga boleh menjadi jerawat papula dan jika tidak di rawat lagi akan menjadi seperti jerawat jenis Pustula.
.
4. PUSTULA (Benjolan Merah Dengan Puncak Putih)
- Jenis jerawat yang paling common pada setiap orang. Jerawat yang ada benjolan besar dan ada putih seperti mata. Perkembangan awal jerawat ni terasa sakit bila kita sentuh.
.
5. NODULA
- Berbentuk benjolan keras dibawah permukaan kulit. Lebih besar dan menyakitkan serta kadang-kadang sukar untuk hilang dan mengambil masa yang lama. Jerawat jenis ni menyumbang kepada parut berlubang serta luka pada kulit jika tidak dirawat dengan betul. Boleh terbentuk semula walaupun selepas ia kecut.
.
Nilaikan mana satu jenis jerawat yang korang alami dan rawatlah segera. Risau bila dibiar akan jadi tahap jerawat yang boleh dikatakan kronik iaitu nodula kerana boleh membawa kepada parut jenis berlubang.
.
Macam-macam jenis jerawat👆
.
Naaahhh... Kalau kamu jenis jerawatnya yang mana?
.
MORE INFO, ORDER & FREE KONSULTASI :
📲 Klik Link di bio Profil
.
.
#jenisjerawat #tipejerawat #blemish #clearactionsystem #nuskin
#skincare #skintype
#tipekulit #skincaretips
#skincaretips #skintype #tipekulit #kulitberminyak #kulitkering #kulitkombinasi #kulitsensitif #kulitnormal #acneisnormal #jerawat #acne #kulitsehat
#beautytips #beautyhacks #skincareroutine #kulitkering #infokecantikan #perawatanwajahalami #wajahsehat
#indobeautygram #nu_niqabistore

KENAL PASTI JENIS-JENIS JERAWAT
.
1. WHITEHEAD
- Jenis jerawat yang berada di bawah permukaan kulit dan kadang nampak seperti benjolan halus yang bewarna putih. Asal jerawat ni disebabkan pori-pori yang tersumbat pada kulit oleh kotoran sel kulit mati, kotoran, pencemaran dan wajah yang berminyak.
.
2. BLACKHEAD
- Berbentuk bintik-bintik hitam halus pada wajah. Selalu jadi di kawasan pipi & hidung. Terjadi sebab pori-pori tersumbat akibat lebihan minyak pada kulit, sel kulit mati atau pencemaran udara. Bewarna hitam kerana terdedah pada udara.
.
3. PAPULA (Benjolan Merah)
- Jerawat yang berbentuk seperti benjolan lembut bewarna kemerah-merahan dan tidak ada nanah. Terjadi akibat pori yang tersumbat. Jerawat dari whitehead dan blackhead yang mengalami iritasi juga boleh menjadi jerawat papula dan jika tidak di rawat lagi akan menjadi seperti jerawat jenis Pustula.
.
4. PUSTULA (Benjolan Merah Dengan Puncak Putih)
- Jenis jerawat yang paling common pada setiap orang. Jerawat yang ada benjolan besar dan ada putih seperti mata. Perkembangan awal jerawat ni terasa sakit bila kita sentuh.
.
5. NODULA
- Berbentuk benjolan keras dibawah permukaan kulit. Lebih besar dan menyakitkan serta kadang-kadang sukar untuk hilang dan mengambil masa yang lama. Jerawat jenis ni menyumbang kepada parut berlubang serta luka pada kulit jika tidak dirawat dengan betul. Boleh terbentuk semula walaupun selepas ia kecut.
.
Nilaikan mana satu jenis jerawat yang korang alami dan rawatlah segera. Risau bila dibiar akan jadi tahap jerawat yang boleh dikatakan kronik iaitu nodula kerana boleh membawa kepada parut jenis berlubang.
.
Macam-macam jenis jerawat👆
.
Naaahhh... Kalau kamu jenis jerawatnya yang mana?
.
MORE INFO, ORDER & FREE KONSULTASI :
📲 Klik Link di bio Profil
.
.
#jenisjerawat #tipejerawat  #blemish #clearactionsystem #nuskin
#skincare #skintype 
#tipekulit #skincaretips
#skincaretips #skintype #tipekulit #kulitberminyak #kulitkering #kulitkombinasi #kulitsensitif #kulitnormal #acneisnormal #jerawat #acne #kulitsehat
#beautytips #beautyhacks  #skincareroutine #kulitkering #infokecantikan  #perawatanwajahalami #wajahsehat
#indobeautygram #nu_niqabistore
2 0 22 February, 2020
Thank you angel sudi share feedback dengan kami #JunniBeautyTestimoni 🌹
.
REAL TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA #FullSetJunniBeauty 💕
.
Senarai harga produk Junni Beauty 👇🏻
.
1. PWIScrub: RM 39
2. Licen Serum: RM 52
3. Putih Korea: RM 55
4. Pinkish White Set: RM 62
.
#eimajualjunni #jomsyantikdenganeima #codrawang #thejunni #codbandartasikputeri #codshahalam #scrub #jerawatpasir #jerawatparah #pinkishwhitenormalset #jerawat #licenserum #thejunniangels #thejunnilovers #thejunnihq #alhamdulillahforeverything #kulitberminyak #skincareproducts #poriporiterbuka #pinkishwhite #beyoutiyah #teamqueenfatihah #eimafadhil #pwis #putihkorea #kusam #jerawathilang #vitaminc
1 0 22 February, 2020

ISNOW adalah Terobosan pertama dunia kecantikan berupa serbuk yang diformulasikan dari bahan terbaik seperti SNOWALGAE, APEL STEMCELL, GRAPE STEMCELL, GOJIBERRY, COLLAGEN, GLUTATION, PEARL EXTRACT yang bekerja
memberikan nutrisi pada kulit dari dalam dan berguna untuk menjaga daya tahan tubuh sehari hari serta persendian.

Manfaat ISNOW :
1. Membantu meningkatkan produksi kolagen kulit sehingga berperan sebagai anti aging agent
2. Membantu proses regenerasi sel-sel kulit dan menjaga elastisitas kulit
3. Membantu mengatasi kulit kering dan kusam
4. Sebagai sumber antioksidan bagi kesehatan kulit dan tubuh
5. Membantu meratakan warna kulit dan mencerahkan kulit
6. Membantu menyamarkan flek-flek hitam dan noda hitam bekas jerawat.

Cara konsumsi ISNOW :
1 sachet malam hari. Tanpa Seduh langsung tuang ke mulut / dibawah lidah dan rasakan sensasinyaaaa 😍😍😍 isinya 20sachet/box... BISA UNTUK 20 HARI pemakaian 😉

Dijamin paling lengkap,paling murah untuk produk sejenis di pasaran!!
.
.
INFO ORDER PRODUK FENOMENAL INI:

Andrian INFINESSE
WA/HP: 081361944642

ISNOW adalah Terobosan pertama dunia kecantikan berupa serbuk yang diformulasikan dari bahan terbaik seperti SNOWALGAE, APEL STEMCELL, GRAPE STEMCELL, GOJIBERRY, COLLAGEN, GLUTATION, PEARL EXTRACT yang bekerja 
memberikan nutrisi pada kulit dari dalam dan berguna untuk menjaga daya tahan tubuh sehari hari serta persendian.

Manfaat ISNOW :
1. Membantu meningkatkan produksi kolagen kulit sehingga berperan sebagai anti aging agent
2. Membantu proses regenerasi sel-sel kulit dan menjaga elastisitas kulit
3. Membantu mengatasi kulit kering dan kusam
4. Sebagai sumber antioksidan bagi kesehatan kulit dan tubuh
5. Membantu meratakan warna kulit dan mencerahkan kulit 
6. Membantu menyamarkan flek-flek hitam dan noda hitam bekas jerawat.

Cara konsumsi ISNOW : 
1 sachet malam hari. Tanpa Seduh langsung tuang ke mulut / dibawah lidah dan rasakan sensasinyaaaa 😍😍😍 isinya 20sachet/box... BISA UNTUK 20 HARI pemakaian 😉

Dijamin paling lengkap,paling murah untuk produk sejenis di pasaran!!
.
.
INFO ORDER PRODUK FENOMENAL INI:

Andrian INFINESSE
WA/HP: 081361944642
1 1 22 February, 2020

KULIT GELAP KUSAM BERJERAWAT KINI MAKIN GEBU.
Omi's Beauty Secret adalah supplement whitening booster yang membantu memutihkan kulit seluruh badan dan merawat masalah kulit seperti ini👇👇 📌 Kulit berjerawat
📌 Kulit berjeragat
📌 Kulit kusam
📌 Kulit berminyak

#omis #beautysecret #glowingskin #produkmalaysia #sayajualsayaguna #whiteningbooster #vitaminc #supplimentputih
#mixberrypowder #kulitkusam
#tonakulittaksekata #jerawatkronik #kulitbermasalah #produkviral #jerawathilang #bebasjerawat #kulitgebu #awetmuda #kulitberminyak #testimoni #sayapakai #sayajual #semuaada #miri #bintulu #kuching #sibu #limbang #sabah #instaboomakademi

KULIT GELAP KUSAM BERJERAWAT KINI MAKIN GEBU. 
Omi's Beauty Secret adalah supplement whitening booster yang membantu memutihkan kulit seluruh badan dan merawat masalah kulit seperti ini👇👇 📌 Kulit berjerawat
📌 Kulit berjeragat
📌 Kulit kusam
📌 Kulit berminyak

#omis #beautysecret #glowingskin #produkmalaysia #sayajualsayaguna #whiteningbooster #vitaminc #supplimentputih
#mixberrypowder #kulitkusam 
#tonakulittaksekata #jerawatkronik #kulitbermasalah #produkviral #jerawathilang #bebasjerawat #kulitgebu #awetmuda #kulitberminyak #testimoni #sayapakai #sayajual #semuaada #miri #bintulu #kuching #sibu #limbang #sabah #instaboomakademi
0 0 22 February, 2020

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics
#JAFRAIndonesia
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna
#maskerwajah
#kulitberminyak

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics 
#JAFRAIndonesia 
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna 
#maskerwajah
#kulitberminyak
0 0 22 February, 2020

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics
#JAFRAIndonesia
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna
#maskerwajah
#kulitberminyak

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics 
#JAFRAIndonesia 
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna 
#maskerwajah
#kulitberminyak
0 0 22 February, 2020

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics
#JAFRAIndonesia
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna
#maskerwajah
#kulitberminyak

Halo, JAFRA Lovers! Lengkapi akhir pekanmu dengan JAFRA Mud Mask! Kini hadir dengan kemasan baru lho. Dapatkan segera dgn menghubungi kami ya.
Happy weekend, JAFRA Lovers! :) #JAFRACosmetics 
#JAFRAIndonesia 
#JAFRAMudMask
#MudMask
#mudmaskmini
#jafrabandung
#jafrawithlisna 
#maskerwajah
#kulitberminyak
0 0 22 February, 2020

😍😍

😍😍
3 2 22 February, 2020

APE KELEBIHAN SET MEERACLE YG HOT SGT SKRG NI..⁉️🤔
. ✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sis haila skrg tau 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

APE KELEBIHAN SET MEERACLE YG HOT SGT SKRG  NI..⁉️🤔
. ✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sis haila skrg tau 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
4 0 22 February, 2020

Penganti foundation dan sunblock 😃. Jimat masa dan jimat Wang. BFF yang sentiasa ada di dalam beg.
.

Korang mesti cuba 😊
.
.
WhatsApp 60197270181

Penganti foundation dan sunblock 😃. Jimat masa dan jimat Wang. BFF yang sentiasa ada di dalam beg.
.

Korang mesti cuba 😊
.
.
WhatsApp 60197270181
2 1 22 February, 2020

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta kat muka uols, jom DM sis sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta kat muka uols, jom DM sis sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
2 0 22 February, 2020

[MACAM PI JUMPA DERMATOLOGIST SENYAP-SENYAP JA NI? 😏]
.
.
Takdanya akak kita ni nak buang duit pi jumpa pakar kulit. Memangla akak ni dulu kulit breakout tapi kulit akak pulih tak payah nak pi jumpa pakar kulit punnn! 😎
.
Hangpa yang ada masalah kulit breakout tu ingat point penting ni:

Kalau hangpa suka scrub muka baik hentikan, takut makin luka kulit breakout hangpa tu.
.
Kalau gatai sangat tangan nak scrub muka, make sure setelkan dulu breakout hangpa dengan consume #DianzVitamin konsisten. Bila breakout dah kurang, hangpa nak scrub banyak kali pun boleh! TAG member hangpa yang kulit breakout tapi rajin scrub kulit tu! 😊
.
.
Setiap pembelian 2 botol #DianzVitamin berharga RM104 hangpa akan dapat free gift seperti:
- Bag Dianz ATAU
- Botol Air Dianz
.
.

Jom grab 2 botol #DianzVitamin sekarang gais 🤗
.
.

1 Dianz vitamin premium = rm52
2 botol DianzVitamin Premium = RM104 only! .
.

lekaih bertindak 👇
WHATSAPP 0193051874
WHATSAPP 0193051874
WHATSAPP 0193051874

COD: Pantai Dalam/Bangsar/KL Sentral/PJ/HKL/Bandar Kinrara/Taman Bukit Kuchai/Taman Kinrara/Semarak/Cheras/MidValley/Kl Gateway/Bangsar South/sekitar KL/Melaka/UM/HUKM/Keramat

#stokissahdianlegacy #TeamAidaMothar #kulitkusam #kulitberminyak #kulitgebu #dianzKL #putrajaya #dianzpuchong #dianzTamanMedan #dianzCheras #dianzTamanKinrara #dianzBandarKinrara #dianzBangsar #dianzPantaiDalam #theyusufiskandar #uitm #ukm #upm #neelofa #ajimaura #parutjerawat #jeragat #hilangjerawat #bazarpaknil #dianzKLSentral #dianzHKL #nilofabananamilk #um #sobella

[MACAM PI JUMPA DERMATOLOGIST SENYAP-SENYAP JA NI? 😏]
.
.
Takdanya akak kita ni nak buang duit pi jumpa pakar kulit.  Memangla akak ni dulu kulit breakout tapi kulit akak pulih tak payah nak pi jumpa pakar kulit punnn! 😎
.
Hangpa yang ada masalah kulit breakout tu ingat point penting ni:

Kalau hangpa suka scrub muka baik hentikan, takut makin luka kulit breakout hangpa tu.
.
Kalau gatai sangat tangan nak scrub muka, make sure setelkan dulu breakout hangpa dengan consume #DianzVitamin konsisten.  Bila breakout dah kurang, hangpa nak scrub banyak kali pun boleh!  TAG member hangpa yang kulit breakout tapi rajin scrub kulit tu! 😊
.
.
Setiap pembelian 2 botol #DianzVitamin berharga RM104  hangpa akan dapat free gift seperti:
- Bag Dianz ATAU
- Botol Air Dianz
.
.

Jom grab 2 botol #DianzVitamin sekarang gais 🤗
.
.

1 Dianz vitamin premium = rm52
2 botol DianzVitamin Premium = RM104 only! .
.

lekaih bertindak 👇
WHATSAPP 0193051874
WHATSAPP 0193051874
WHATSAPP 0193051874

COD: Pantai Dalam/Bangsar/KL Sentral/PJ/HKL/Bandar Kinrara/Taman Bukit Kuchai/Taman Kinrara/Semarak/Cheras/MidValley/Kl Gateway/Bangsar South/sekitar KL/Melaka/UM/HUKM/Keramat

#stokissahdianlegacy #TeamAidaMothar #kulitkusam #kulitberminyak #kulitgebu #dianzKL #putrajaya #dianzpuchong #dianzTamanMedan #dianzCheras #dianzTamanKinrara #dianzBandarKinrara #dianzBangsar #dianzPantaiDalam #theyusufiskandar  #uitm #ukm #upm #neelofa #ajimaura #parutjerawat #jeragat #hilangjerawat #bazarpaknil #dianzKLSentral #dianzHKL #nilofabananamilk #um #sobella
0 0 22 February, 2020

Selain melembutkan kulit muka uols, ia juga bantu untuk memberikan kelembapan dekat kulit! Siapa je yang tak nak kulit yang lembap??? 🤷🏻‍♀ Bila kulit uols kering, punca untuk masalah penuaan akan lebih tinggi! Dari situ la keluar kulit yang berkedut, dan nampak tak fresh. Kalau kulit kering, nak pakai foundation pun akan jadi bercapuk tau!! 🙅🏻‍♀
.
Dapatkan Facial Serum sekarang!! Yang paling best, dengan setiap pembelian produk MEERACLE minima RM100, uols akan dapat Gemstone Roller PERCUMA!! Nak lagi best?? Gemstone Roller tu diperbuat daripada batu Jade yang sebenar! Haaa tapi uols dapat as FREE GIFT!! Tak perlu nak beli mahal2 😉
.
.
@meeracleoriginal.hq .

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

Selain melembutkan kulit muka uols, ia juga bantu untuk memberikan kelembapan dekat kulit! Siapa je yang tak nak kulit yang lembap??? 🤷🏻‍♀ Bila kulit uols kering, punca untuk masalah penuaan akan lebih tinggi! Dari situ la keluar kulit yang berkedut, dan nampak tak fresh. Kalau kulit kering, nak pakai foundation pun akan jadi bercapuk tau!! 🙅🏻‍♀
.
Dapatkan Facial Serum sekarang!! Yang paling best, dengan setiap pembelian produk MEERACLE minima RM100, uols akan dapat Gemstone Roller PERCUMA!! Nak lagi best?? Gemstone Roller tu diperbuat daripada batu Jade yang sebenar! Haaa tapi uols dapat as FREE GIFT!! Tak perlu nak beli mahal2 😉
.
.
@meeracleoriginal.hq .

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
2 0 22 February, 2020

☝☝☝☝

☝☝☝☝
6 1 22 February, 2020

LNight Moisturiser Bluebell 30ml

RM65.00

Dengan Vitamin C, Stem Cell & Kolagen

Pelembap Malam Bluebell diperkaya dengan Stem Cells dan Kolagen dan ditambah dengan Vitamin C. Dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan, Stem Cell adalah agen anti-penuaan yang berkesan yang merangsang pengeluaran sel-sel kulit baru. Proses ini membantu mengurangkan pigmentasi dan mengekalkan keanjalan kulit, menjadikannya kelihatan anjal dan lembut.

Nombor Rujukan Ujian Makmal SIRIM :J20161400507
Nombor Pendaftaran HALAL (JAKIM Malaysia) : JAKIM/(2)/(22.00)/492/2/112-09/2017
Nombor Notifikasi/Pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) :NOT180906858K
.
.
✔ Lulus KKM
✔ Menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
✔ Persijilan HALAL JAKIM
✔ Winner Reader' Choice Awards 2017 dari Natural Health
✔ Sesuai untuk LELAKI dan WANITA
✔ Diperbuat daripada bahan semulajadi dan natural
✔️ Produk bumiputera
.
.
WHATSAPP :-( https://wa.me/601133485468 )
.
.
⛔️Note⛔️
DM dan COMMENT akan dibalas dalam masa 24jam
.
.
" MEMBELI SAMBIL MENDERMA"
•••••
- Setiap pembelian bluebellskincare, 5% hasil jualan akan didermakan ke Majlis Kanser Nasional (MAKNA). [hasil kumpulan bawah HQ] -RM2 akan di dermakan kepada Tabung Aman Palestin. [hasil kumpulan bawah @bluebellskincare_natural sendiri]
**Kalau nak bagi lebih pun tak apa, seikhlas anda memberi ☺
.
.
#bluebellskincare #BLUEBELLCleanser #BLUEBELLDailyDefenseMoisturiser #BLUEBELLNightMoisturiser #BLUEBELLRadianceSerum #BLUEBELLFaceHydratingMist #jerawat #jeragat #parut #kulitberminyak #kulitkusam #kulitcantik #bintikhitam #garishalus #produkskincaremalaysia #masalahkulitmuka #cantikcantik #antiprodukkilo #skincaremalaysiamurah #unisexskincare #skincarehalal #buymuslimfirst #BMF #mesramuslim #malaysia

LNight Moisturiser Bluebell 30ml

RM65.00

Dengan Vitamin C, Stem Cell & Kolagen

Pelembap Malam Bluebell diperkaya dengan Stem Cells dan Kolagen dan ditambah dengan Vitamin C. Dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan, Stem Cell adalah agen anti-penuaan yang berkesan yang merangsang pengeluaran sel-sel kulit baru. Proses ini membantu mengurangkan pigmentasi dan mengekalkan keanjalan kulit, menjadikannya kelihatan anjal dan lembut.

Nombor Rujukan Ujian Makmal SIRIM :J20161400507
Nombor Pendaftaran HALAL (JAKIM Malaysia) : JAKIM/(2)/(22.00)/492/2/112-09/2017
Nombor Notifikasi/Pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) :NOT180906858K
.
.
✔ Lulus KKM
✔ Menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
✔ Persijilan HALAL JAKIM
✔ Winner Reader' Choice Awards 2017 dari Natural Health
✔ Sesuai untuk LELAKI dan WANITA
✔ Diperbuat daripada bahan semulajadi dan natural
✔️ Produk bumiputera
.
.
WHATSAPP :-( https://wa.me/601133485468 )
.
.
⛔️Note⛔️
DM dan COMMENT akan dibalas dalam masa 24jam
.
.
" MEMBELI SAMBIL MENDERMA"
•••••
- Setiap pembelian bluebellskincare, 5% hasil jualan akan didermakan ke Majlis Kanser Nasional (MAKNA). [hasil kumpulan bawah HQ] -RM2 akan di dermakan kepada Tabung Aman Palestin. [hasil kumpulan bawah @bluebellskincare_natural sendiri]
**Kalau nak bagi lebih pun tak apa, seikhlas anda memberi ☺
.
.
#bluebellskincare #BLUEBELLCleanser #BLUEBELLDailyDefenseMoisturiser #BLUEBELLNightMoisturiser #BLUEBELLRadianceSerum #BLUEBELLFaceHydratingMist #jerawat #jeragat #parut #kulitberminyak #kulitkusam #kulitcantik #bintikhitam #garishalus #produkskincaremalaysia #masalahkulitmuka #cantikcantik #antiprodukkilo #skincaremalaysiamurah #unisexskincare #skincarehalal #buymuslimfirst #BMF #mesramuslim #malaysia
4 0 22 February, 2020

Hi assalamualaikum uoolls.. Nak tahu x ape kelebihan SET MEERACLE NI..⁉️
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
Haaa..so jangan tunggu lagi tau.. Cepat2 klik wasap link kat bio sis skrg tau..👍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

Hi assalamualaikum uoolls.. Nak tahu x ape kelebihan SET MEERACLE NI..⁉️
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
Haaa..so jangan tunggu lagi tau.. Cepat2 klik wasap link kat bio sis skrg tau..👍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
6 0 22 February, 2020

New Mud Mask 💋💋 Kulit berminyak menjadi salah satu faktor tersebar pemicu tumbuhnya jerawat. Karna ibarat magnet yg bisa membuat kotoran lbh mudah menempel dan menutup pori-pori kulitmu. Salah penanganan bisa membuat jerawat semakin menjadi.

Mud mask, salah satu solusi buat atasi kulit berminyakmu. Jd bukan hanya membasmi jerawat tp juga atasi dari penyebabnya😋 Yuk konsultasi dulu~⁣
⁣⁣
_______⁣⁣
#jafrajogja #jafra #mudmask #jaframudmask #mudmaskjafra #maskerjerawat #maskerjafra #obatjerawat #kulitglowing #skincare #kulitberminyak #jerawat #atasijerswat #jerawatbatu #scare #bopeng #bekasjerawat #jafraaman.

New Mud Mask 💋💋 Kulit berminyak menjadi salah satu faktor tersebar pemicu tumbuhnya jerawat. Karna ibarat magnet yg bisa membuat kotoran lbh mudah menempel dan menutup pori-pori kulitmu. Salah penanganan bisa membuat jerawat semakin menjadi.
⁣
Mud mask, salah satu solusi buat atasi kulit berminyakmu. Jd bukan hanya membasmi jerawat tp juga atasi dari penyebabnya😋 Yuk konsultasi dulu~⁣
⁣⁣
_______⁣⁣
#jafrajogja#jafra #mudmask #jaframudmask #mudmaskjafra #maskerjerawat #maskerjafra #obatjerawat #kulitglowing #skincare #kulitberminyak #jerawat #atasijerswat #jerawatbatu #scare #bopeng #bekasjerawat #jafraaman.
1 0 22 February, 2020

Beauties, ❤️
.
Make sure before you sleep apply our Radiance Serum tau..
.
Ianya dapat membantu utk kurangkan jeragat, cela di muka, bekas-bekas jerawat thanks to Vitamin E in the ingredients.
.
Not forgetting, Hyaluronic Acid juga dapat reduce your fine lines and wrinkles and retain moisture to your skin. 😉
.
Soo you can say goodbye to all these masalah kulit and say hello to a more plumpier skin!
.
.
✔ Lulus KKM
✔ Menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
✔ Persijilan HALAL JAKIM
✔ Winner Reader' Choice Awards 2017 dari Natural Health
✔ Sesuai untuk LELAKI dan WANITA
✔ Diperbuat daripada bahan semulajadi dan natural
✔️ Produk bumiputera
.
.
WHATSAPP :-( https://wa.me/601133485468 )
.
.
⛔️Note⛔️
DM dan COMMENT akan dibalas dalam masa 24jam
.
.
" MEMBELI SAMBIL MENDERMA"
•••••
- Setiap pembelian bluebellskincare, 5% hasil jualan akan didermakan ke Majlis Kanser Nasional (MAKNA). [hasil kumpulan bawah HQ] -RM2 akan di dermakan kepada Tabung Aman Palestin. [hasil kumpulan bawah @bluebellskincare_natural sendiri]
**Kalau nak bagi lebih pun tak apa, seikhlas anda memberi ☺
.
.
#bluebellskincare #BLUEBELLCleanser #BLUEBELLDailyDefenseMoisturiser #BLUEBELLNightMoisturiser #BLUEBELLRadianceSerum #BLUEBELLFaceHydratingMist #jerawat #jeragat #parut #kulitberminyak #kulitkusam #kulitcantik #bintikhitam #garishalus #produkskincaremalaysia #masalahkulitmuka #cantikcantik #antiprodukkilo #skincaremalaysiamurah #unisexskincare #skincarehalal #buymuslimfirst #BMF #mesramuslim #malaysia

Beauties, ❤️
.
Make sure before you sleep apply our Radiance Serum tau..
.
Ianya dapat membantu utk kurangkan jeragat, cela di muka, bekas-bekas jerawat thanks to Vitamin E in the ingredients.
.
Not forgetting, Hyaluronic Acid juga dapat reduce your fine lines and wrinkles and retain moisture to your skin. 😉
.
Soo you can say goodbye to all these masalah kulit and say hello to a more plumpier skin!
.
.
✔ Lulus KKM
✔ Menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
✔ Persijilan HALAL JAKIM
✔ Winner Reader' Choice Awards 2017 dari Natural Health
✔ Sesuai untuk LELAKI dan WANITA
✔ Diperbuat daripada bahan semulajadi dan natural
✔️ Produk bumiputera
.
.
WHATSAPP :-( https://wa.me/601133485468 )
.
.
⛔️Note⛔️
DM dan COMMENT akan dibalas dalam masa 24jam
.
.
" MEMBELI SAMBIL MENDERMA"
•••••
- Setiap pembelian bluebellskincare, 5% hasil jualan akan didermakan ke Majlis Kanser Nasional (MAKNA). [hasil kumpulan bawah HQ] -RM2 akan di dermakan kepada Tabung Aman Palestin. [hasil kumpulan bawah @bluebellskincare_natural sendiri]
**Kalau nak bagi lebih pun tak apa, seikhlas anda memberi ☺
.
.
#bluebellskincare #BLUEBELLCleanser #BLUEBELLDailyDefenseMoisturiser #BLUEBELLNightMoisturiser #BLUEBELLRadianceSerum #BLUEBELLFaceHydratingMist #jerawat #jeragat #parut #kulitberminyak #kulitkusam #kulitcantik #bintikhitam #garishalus #produkskincaremalaysia #masalahkulitmuka #cantikcantik #antiprodukkilo #skincaremalaysiamurah #unisexskincare #skincarehalal #buymuslimfirst #BMF #mesramuslim #malaysia
3 0 22 February, 2020

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta diwajah uols, jom DM sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
6 0 22 February, 2020

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta kat muka uols, jom DM sis sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle
#formulagemstone
#teamMeeracleZZ
#jeragat #jerawat
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia
#terapiinstagram
#ajimaura
#sayajualskincare
#serumhalal
#serummalaysia
#ubatjerawat
#ubatjeragat
#kulitberminyak
#kulitsensitif
#parutjerawat
#nakbebel
#cikguseo
#naksentap
#likeforlikes
#buymuslimfirst
#sokongprodukmuslim
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia

NAK KULIT CANTIK? KUNCI DIA ADALAH SABAR & CONSISTENT
.
.
✅ Set Meeracle berkesan untuk rawat semua masalah kulit muka seperti, jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sensitif.
✅ Cleanser sangat best.
tak mengeringkan kulit. rasa segar je lepas cuci muka.
✅ Serum pula Tak melekit, tak berminyak, tekstur mcm lotion, terus meresap ke dalam kulit. Sejuk je bila sapu dkt muka.
✅ Jerawat semua kecut habis.
✅ Kulit nampak flawless dan glowing.
✅ Sesuai utk semua jenis kulit.
✅ Meeracle ni cuma ada cleanser dan serum sahaja.
✅ Dalam Meeracle ni dah cukup lengkap semua.
Krim siang, krim malam, sunblock, moisturiser. Tak perlu pakai macam-macam krim lagi.
✅ Satu set Meeracle penggunaan sehingga 2 bulan atau lebih.
✅ Sangat mudah dan jimat.
✅ Sekarang tengah ada
 HARGA PROMOSI...maka tunggu apa lagi ?🚗
✅ Satu-satunya Serum di Malaysia yang guna ekstrak Batu permata sebagai ramuan utamanya !
.
.
Sebelum jerawat & jeragat teruskan pesta kat muka uols, jom DM sis sekarang 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#meeracle 
#formulagemstone 
#teamMeeracleZZ 
#jeragat #jerawat 
#parutjerawat
#bazarpaknil
#viralmalaysia 
#terapiinstagram 
#ajimaura 
#sayajualskincare 
#serumhalal 
#serummalaysia 
#ubatjerawat 
#ubatjeragat 
#kulitberminyak 
#kulitsensitif 
#parutjerawat 
#nakbebel 
#cikguseo 
#naksentap 
#likeforlikes
#buymuslimfirst 
#sokongprodukmuslim 
#likeforlike
#productviral #skincarehalal
#skincaremalaysia
3 0 22 February, 2020

Knp frutablend booming, laris manis dipasaran sbagai vitamin kulit, sehingga membuat kulit kamu cerah, putih, halus, lembut, awet muda, sehat dll ? Ni, karna komposisinya ajiiib + tanpa bahan2 berbahaya dan lengkap tersertifikasi BPOM, MUI, DINKES 😍

Komposisi frutablend, hanya terdiri dr 22 buah n sayuran yaitu :
- Anggur
- Blueberry
- Jeruk nipis
- Jeruk manis
- Pepaya
- Nanas
- Strawberry
- Apel
- Aprikot
- Cerry
- Blackcurrant
- Teh hijau
- Tomat
- Wortel
- Gandum
- Broccoli
- Kol
- Bawang Merah
- Bawang Putih
- Zaitun
- Ketimun
- Asparagus..
Tanpa kimia sama sekali, tanpa zat2 berbahaya, n yg bagusnya lagi tanpa ribet (bayangkan jika setiap hari kamu harus mengkonsumsi buah sebanyak itu 😲) For info detail n order chat mimin yaa..
Info bisnis & produk:

Merty memey boss Hwi
LINE : Mertymemey
WA : 082163668881

Reseller welcome 😊
#jerawatbatu #jerawathilang #kolesterol #kolesteroltinggi #diabetes #kulit #kulitcantik #obatjerawat #obatjerawatampuh #obatjerawatalami #obatjerawatmurah #obatjerawataman #obatjerawatherbal #obatjerawatbpom #bpom #alami #herbal #kulitbersih #kulitberminyak #rumahguguk #jualanjing #frutablendasli #frutablendhwi #hwidenpasar

Knp frutablend booming, laris manis dipasaran sbagai vitamin kulit, sehingga membuat kulit kamu cerah, putih, halus, lembut, awet muda, sehat dll ? Ni, karna komposisinya ajiiib + tanpa bahan2 berbahaya dan lengkap tersertifikasi BPOM, MUI, DINKES 😍

Komposisi frutablend, hanya terdiri dr 22 buah n sayuran yaitu :
- Anggur
- Blueberry
- Jeruk nipis
- Jeruk manis
- Pepaya
- Nanas
- Strawberry
- Apel
- Aprikot
- Cerry
- Blackcurrant
- Teh hijau
- Tomat
- Wortel
- Gandum
- Broccoli
- Kol
- Bawang Merah
- Bawang Putih
- Zaitun
- Ketimun
- Asparagus..
Tanpa kimia sama sekali, tanpa zat2 berbahaya, n yg bagusnya lagi tanpa ribet (bayangkan jika setiap hari kamu harus mengkonsumsi buah sebanyak itu 😲) For info detail n order chat mimin yaa..
Info bisnis & produk:

Merty memey boss Hwi
LINE : Mertymemey
WA : 082163668881

Reseller welcome 😊
#jerawatbatu #jerawathilang #kolesterol #kolesteroltinggi #diabetes #kulit #kulitcantik #obatjerawat #obatjerawatampuh #obatjerawatalami #obatjerawatmurah #obatjerawataman #obatjerawatherbal #obatjerawatbpom #bpom #alami #herbal #kulitbersih #kulitberminyak #rumahguguk #jualanjing #frutablendasli #frutablendhwi#hwidenpasar
0 0 22 February, 2020

Pengen punya kulit sehat terawat glowing tanpa jerawat?

Benerin dulu yuu basic Perawatan ya 😘
.
Pakai "JAFRA Royal Boost" yuuk...
Skincare Warna Kuning untuk kulit normal, kombinasi atau berminyak. Dan Skincare warna putih untuk kulit kering/sensitif. .
Produk ini merupakan pilihan terbaik untuk kamu 😍😍
.
Konsultasi by WA 085795020198

#jafrajakartapusat #jafrajakartatimur #jafrajakartautara #jafrajakartaselatan #jafrajakartamurah #jafraskincare #skincarejafraaman #skincare #kulitberminyak #kulitkering #perawatanwajah

Pengen punya kulit sehat terawat glowing tanpa jerawat?

Benerin dulu yuu basic Perawatan ya 😘
.
Pakai "JAFRA Royal Boost" yuuk...
Skincare Warna Kuning untuk kulit normal, kombinasi atau berminyak. Dan Skincare warna putih untuk kulit kering/sensitif. .
Produk ini merupakan pilihan terbaik untuk kamu 😍😍
.
Konsultasi by WA 085795020198

#jafrajakartapusat #jafrajakartatimur #jafrajakartautara #jafrajakartaselatan #jafrajakartamurah #jafraskincare #skincarejafraaman #skincare #kulitberminyak #kulitkering #perawatanwajah
0 0 22 February, 2020

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion
0 1 22 February, 2020

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion
1 1 22 February, 2020

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion

CARA SENANG UNTUK PUTIHKAN KULIT
.
Wahh macam mana tu ? Of course dengan pakai #DemicaWhiteningLotion ! Alahai senang je caranya:
.
🌹Goncangkan botol lotion
🌹Spray ke bahagian yang nak nampak putih.
🌹Sapu sapu dan ratakan sehingga meresap ke dalam kulit.
.
SIAP! Semudah 1,2,3 sahaja untuk dapatkan kulit putih seputih GADIS KOREA dengan Demica Whitening Lotion.
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion
0 1 22 February, 2020

Assalamualaikum sahabat sehat... .
.
Jus G3 telah terbukti secara ilmiah memiliki kandungan Nutrisi Terbaik untuk saat ini dibanding produk sejenis.
Terdiri dari:
❤ GAC Fruit
❤ Chinese Lycium
❤ Cili Fruit
❤ Siberian Pineaple
.
Membuat Juice G3 ini mengandung kadar nutrisi dan vitamin berkali2 lipat lebih banyak dari yang biasa Anda konsumsi.
.
Berfungsi untuk:
> Membantu penyerapan Gizi
> AntiOksidan terbaik
> Mengobati Luka dari dalam
> Menjaga kesehatan mata (minus,katarak,berair)
> Pengremajaan Sel
> Kekebalan terhadap Penyakit
> Mengobati Pandangan Kabur
> Menurunkan kadar Gula
> Menambah Sel darah merah
> Mengurangkan penyakit Pusing, migrain, dan vertigo
> Membantu mengurangi kolesterol dan darah tinggi.
> Mencegah penyakit Jantung
.
.

More info & Order
📲 0853.7029.9172
.
.
#pharmanexg3
#g3nuskin
#suplementubuh #suplemennuskin #suplemenkeluarga
#juskesehatan
#jusalami
#skincare #skintype #tipekulit #skincaretips #skintype #tipekulit #kulitberminyak #kulitkering #kulitkombinasi #kulitsensitif #kulit normal #cantikitukulitsehat #acneisnormal #jerawat #acne #tips #healthyskin #kulitsehat #cantikitukulitsehat
#beautytips #kulitiritasi #beautyhacks #skincareroutine #kulitkering #infokecantikan
#indobeautygram

Assalamualaikum sahabat sehat... .
.
Jus G3 telah terbukti secara ilmiah memiliki kandungan Nutrisi Terbaik untuk saat ini dibanding produk sejenis.
Terdiri dari:
❤ GAC Fruit
❤ Chinese Lycium
❤ Cili Fruit
❤ Siberian Pineaple
.
Membuat Juice G3 ini mengandung kadar nutrisi dan vitamin berkali2 lipat lebih banyak dari yang biasa Anda konsumsi.
.
Berfungsi untuk:
> Membantu penyerapan Gizi
> AntiOksidan terbaik
> Mengobati Luka dari dalam
> Menjaga kesehatan mata (minus,katarak,berair)
> Pengremajaan Sel
> Kekebalan terhadap Penyakit
> Mengobati Pandangan Kabur
> Menurunkan kadar Gula
> Menambah Sel darah merah
> Mengurangkan penyakit Pusing, migrain, dan vertigo
> Membantu mengurangi kolesterol dan darah tinggi.
> Mencegah penyakit Jantung
.
.

More info & Order
📲 0853.7029.9172
.
.
#pharmanexg3 
#g3nuskin 
#suplementubuh #suplemennuskin  #suplemenkeluarga 
#juskesehatan
#jusalami
#skincare #skintype #tipekulit #skincaretips #skintype #tipekulit #kulitberminyak #kulitkering #kulitkombinasi #kulitsensitif #kulit normal #cantikitukulitsehat #acneisnormal #jerawat #acne #tips  #healthyskin #kulitsehat #cantikitukulitsehat
#beautytips #kulitiritasi #beautyhacks  #skincareroutine #kulitkering #infokecantikan 
#indobeautygram
2 0 22 February, 2020

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing 
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .
1 0 22 February, 2020

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing 
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .
2 0 22 February, 2020

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .

.
KESERUAN ACARA SKIN BAR CLASS
.
.
Bekerja sama dengan @dermalogicaid, maka Klinik Estetika mengadakan kegiatan SKIN BAR CLASS yang membahas mengenai perawatan kulit dan wajah yang sehat dengan menggunakan rangkaian produk Dermalogica.
.
.
Dilengkapi pula dengan testimoni Kak @veroonicaong mengenai keberhasilan treatment perawatan kulit dan wajah yang telah dilakukan sebelumnya.
.
Wajah putih berseri Kak @veroonicaong tampak lebih sehat, lebih mulus dan bebas jerawat.

Berminat untuk mendapatkan perawatan kulit dan wajah ala Dermalogica plus treatment wajah Dermalinfusion ??? .
.
Segera hubungi kami dan lakukan konsultasi dengan Konsultan Dokter Online, (Gratis!) :
📞 021-62313337
📱 0821-1141-0672 (WA/TLP/SMS)
.
Alamat :
📍 Klinik Pandawa (Spesialis Estetika dan Skin Care terpercaya di Jakarta)
Gedung Baja Tower B, Lt. GF2
Jalan Pangeran Jayakarta No.55
Jakarta Pusat 10730
.
Tetap terhubung dan tetap dapatkan info menarik lain dari :
Email: info@klinikpandawa.com
Facebook: Klinik Pandawa
Instagram: Klinik.pandawa
Youtube: Klinik Pandawa
.
.
#klinikpandawa #KlinikEstetikaPandawa #KlinikEstetika
#Dermalogica #DermalogicaIndonesia #SkinBarClass #SkinBarClassDermalogica
#skincare #skintalk
#klinikkesehatankulit #klinikestetika
#perawatankulit #kecantikankulit
#kulitsehat #kulitcerah #kulitbersih
#kulithalus #kulitcantik #kulitglowing 
#kulitputih # #kulitnormal #kulitkering #kulitkusam
#kulitsensitif #kulitberminyak
#beautyclass #beautyclassjakarta .
5 0 22 February, 2020

Pehh! Pehh! Dapat #FreeGift lagi dari Meeracle 😍
.
Khas & Eksklusif buat pengguna setia Meeracle sahaja tau! Korang wajib grab Meeracle segera!
.
Pembelian Meeracle minima RM100, anda layak utk dapatkan Meeracle Gemstone Roller yang bernilai RM200.00 ini secara PERCUMA!
.
What?? Percuma??
.
Ya, percuma! Tapi, stock terhad kepada yg terawal sahaja. Jangan tunggu lagi, jombeli hari ini 😝
.
.
Jangan lupa dapatkan dari wakil jualan SAH HQ saja tauu. Cek dekat komen 😍
.
.
@meeracle.stokis.jb
.
.
.

Pehh! Pehh! Dapat #FreeGift lagi dari Meeracle 😍
.
Khas & Eksklusif buat pengguna setia Meeracle sahaja tau! Korang wajib grab Meeracle segera!
.
Pembelian Meeracle minima RM100, anda layak utk dapatkan Meeracle Gemstone Roller yang bernilai RM200.00 ini secara PERCUMA!
.
What?? Percuma??
.
Ya, percuma! Tapi, stock terhad kepada yg terawal sahaja. Jangan tunggu lagi, jombeli hari ini 😝
.
.
Jangan lupa dapatkan dari wakil jualan SAH HQ saja tauu. Cek dekat komen 😍
.
.
@meeracle.stokis.jb
.
.
.
3 2 22 February, 2020
Masih bingung cari Peeling Gel yang aman?
Pakai Vita7 Energy Peeling Gel✨
Membersihkan dan merawat kulit sekaligus!
-

#theyeon #theyeon_indonesia #vita7peelinggel #peelinggel #rekomendasipeelinggel #kbeauty #skincarekorea #kulitsensitif  #kulitberminyak #kulitkering #kulitkusam #kulitcerah #jerawat #skincareroutine #exfoliator #koreanskincare
23 0 22 February, 2020

Memang sesuai sgt utk kulit yang berminyak !

Ia mampu mengurangkan jerawat serta merawat kulit yang sensitif .

Cubalah Antiacne Clear Gel sekarang !

#acnerescue #jerawat #kojaxoxoskincare #kojaxoxo #organicskincare #gel #moisturizer #kulitsensitif #geljerawat #kulitberminyak

Memang sesuai sgt utk kulit yang berminyak !

Ia mampu mengurangkan jerawat serta merawat kulit yang sensitif .

Cubalah Antiacne Clear Gel sekarang !

#acnerescue #jerawat #kojaxoxoskincare #kojaxoxo #organicskincare #gel #moisturizer #kulitsensitif #geljerawat #kulitberminyak
1 0 22 February, 2020

Sis tak reka cerita tapi customer sis yang bagi feedback dan testimoni power ni kat sis. Produk yang mampu milik tapi sangat berkualiti siapa je yang tak nak ?
.
Boleh mencerahkan kulit yang tidak sekata, merawat sunburn, boleh melindungi kulit dari sinaran UV dan mencegah sunburn, tidak melekit dan tidak bercapuk kalau pakai sebagai base makeup, kulit semakin glowing dengan 4 semburan, sah untuk solat *(tidak mesra wuduk), boleh merawat jeragat, ketuat, jerawat, kulit berminyak, kulit kering dan sebagainya, 50ml sangat jimat untuk 3-4 bulan mengikut cara penggunaan, mudah dibawa kemana-mana sahaja kerana botol yang sangat comel, boleh dipakai seluruh badan dan bau yang sangat wangi hanya dengan satu produk iaitu #demicawhiteninglotion
.
Lepas ni tak perlu pakai foundation, pakai je demica whitening lotion dah cukup ! Sesuai untuk kulit kering, kulit berminyak, kulit sensitif. Jom cepat grab sebelum stock habis !
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion

Sis tak reka cerita tapi customer sis yang bagi feedback dan testimoni power ni kat sis. Produk yang mampu milik tapi sangat berkualiti siapa je yang tak nak ?
.
Boleh mencerahkan kulit yang tidak sekata, merawat sunburn, boleh melindungi kulit dari sinaran UV dan mencegah sunburn, tidak melekit dan tidak bercapuk kalau pakai sebagai base makeup, kulit semakin glowing dengan 4 semburan, sah untuk solat *(tidak mesra wuduk), boleh merawat jeragat, ketuat, jerawat, kulit berminyak, kulit kering dan sebagainya, 50ml sangat jimat untuk 3-4 bulan mengikut cara penggunaan, mudah dibawa kemana-mana sahaja kerana botol yang sangat comel, boleh dipakai seluruh badan dan bau yang sangat wangi hanya dengan satu produk iaitu #demicawhiteninglotion
.
Lepas ni tak perlu pakai foundation, pakai je demica whitening lotion dah cukup ! Sesuai untuk kulit kering, kulit berminyak, kulit sensitif. Jom cepat grab sebelum stock habis !
.
Nak kulit putih ? Cepat klik http://www.wasap.my/60176245994/demicalotion
1 1 22 February, 2020

Top #kulitberminyak posts

Hello Stylovers. Bagi sebagian orang, memiliki wajah yang berminyak cukup menaggangu penampilan. Untuk mengurangi produksi & tampilan minyak, kamu bisa menggunakan skincare yang sesuai dengan jenis kulit mu.
.
Selain menggunakan skincare yang dijual di pasaran, kamu juga bisa membuat sendiri skincare mu. Salah satunya adalah membuat face mist sendiri!
.
Caranya mudah loh, kamu tinggal campurkan air mawar, toner jeruk & air secukupnya. Selanjutnya kamu tinggal masukkan campuran tersebut ke botol spray deh.
.
Kamu bisa gunakan face mist ini saat menggunakan skincare maupun saat menggunakan makeup. Praktis banget kan Stylovers? Selamat mencoba ya!
.
#stylo #styloindonesia #gridnetwork #modismasukakal #cantikmasukakal #naturalmakeup #makeupnatural #tampilcantik #makeupindonesia #belajarmakeup #makeupmurah #inspirasimakeup #inspirasiwanita #makeuppemula #vivacosmetics #airmawar #facemist #facemistmurah #kulitberminyak #kulitjerawat #jerawat #skincareindonesia #skincaremurah #skincarekorea #tonerwajah #kulithalus

Hello Stylovers. Bagi sebagian orang, memiliki wajah yang berminyak cukup menaggangu penampilan. Untuk mengurangi produksi & tampilan minyak, kamu bisa menggunakan skincare yang sesuai dengan jenis kulit mu.
.
Selain menggunakan skincare yang dijual di pasaran, kamu juga bisa membuat sendiri skincare mu. Salah satunya adalah membuat face mist sendiri!
.
Caranya mudah loh, kamu tinggal campurkan air mawar, toner jeruk & air secukupnya. Selanjutnya kamu tinggal masukkan campuran tersebut ke botol spray deh.
.
Kamu bisa gunakan face mist ini saat menggunakan skincare maupun saat menggunakan makeup. Praktis banget kan Stylovers? Selamat mencoba ya!
.
#stylo #styloindonesia #gridnetwork #modismasukakal #cantikmasukakal #naturalmakeup #makeupnatural #tampilcantik #makeupindonesia #belajarmakeup #makeupmurah #inspirasimakeup #inspirasiwanita #makeuppemula #vivacosmetics #airmawar #facemist #facemistmurah #kulitberminyak #kulitjerawat #jerawat #skincareindonesia #skincaremurah #skincarekorea #tonerwajah #kulithalus
18,553 235 18 October, 2019

walaupun kulit kamu berminyak pasti berpikiran tidak menggunakan pelembab. Eets.. jangan salah girls. kenyataannya adalah kulit wajah berminyak juga memerlukan pelembab. Nih mimin rekomendasikan pelembab yang cocok untuk kulit berminyak.⁣
- Wardah moisturizer gel 40gr⁣
- Wardah perfect bright moisturizer cream 20gr⁣
- Sariayu moisturizer putih langsat 35gr⁣
.⁣
WA : 0812.5000.3528⁣
Atau klik link di bio ya..⁣
Shopee : toyspalace⁣
Toko pedia : toys-palace⁣
Bukalapak : tokosimurah⁣
Website : www.tokosimurah.com⁣
.⁣
#jualkosmetik #cantikakosmetik #jualkosmetikmurah #jualkosmetikoriginal #jualoriginalkosmetik #jualcosmetics #cosmetics #kosmetik #moisturizer #jualmoisturizer #jualmoisturizermurah #kulitberminyak

walaupun kulit kamu berminyak pasti berpikiran tidak menggunakan pelembab. Eets.. jangan salah girls. kenyataannya adalah kulit wajah berminyak juga memerlukan pelembab. Nih mimin rekomendasikan pelembab yang cocok untuk kulit berminyak.⁣
-	Wardah moisturizer gel 40gr⁣
-	Wardah perfect bright moisturizer cream 20gr⁣
-	Sariayu moisturizer putih langsat 35gr⁣
.⁣
WA : 0812.5000.3528⁣
Atau klik link di bio ya..⁣
Shopee : toyspalace⁣
Toko pedia : toys-palace⁣
Bukalapak : tokosimurah⁣
Website : www.tokosimurah.com⁣
.⁣
#jualkosmetik #cantikakosmetik #jualkosmetikmurah #jualkosmetikoriginal #jualoriginalkosmetik #jualcosmetics #cosmetics #kosmetik #moisturizer #jualmoisturizer #jualmoisturizermurah #kulitberminyak⁣
11,513 100 28 January, 2020

Haii girls !!! Siapa disini yang masih mencari-cari produk untuk kulit berminyak?

Beauty punya rekomendasi produk untuk kulit berminyak yah 😊. Tapi harus tetap rutin yah , sehingga hasil optimal 😊☺️😉 #skincareroutine #kulitberminyak #skincareday #rekomendasiskincare

Haii girls !!! Siapa disini yang masih mencari-cari produk untuk kulit berminyak?

Beauty punya rekomendasi produk untuk kulit berminyak yah 😊. Tapi harus tetap rutin yah , sehingga hasil optimal 😊☺️😉 #skincareroutine #kulitberminyak #skincareday #rekomendasiskincare
5,026 46 4 February, 2020

Semoga setiap hari rezeki kita sentiasa mengalir seperti air. Aamiin.
.
.
Follow @meeracle_malaysia_my .
.
#sentapjentikhati
#dakwahjentikhati

Semoga setiap hari rezeki kita sentiasa mengalir seperti air. Aamiin.
.
.
Follow @meeracle_malaysia_my .
. 
#sentapjentikhati
#dakwahjentikhati
181 14 6 February, 2020

103 2 20 December, 2019

Antara punca kulit berminyak ialah PEMAKANAN, GENETIK, HORMON, TEKANAN, KOSMETIK & CUACA. .

Bagi yang dah buntu dengan masalah kulit berminyak boleh try cara semulajadi nihh. InsyaAllah dapat membantu.
.

Limau nipis - Potong dan gosokkan perlahan pada muka. Biarkan 15 minit dan cuci. Buat sekali sehari.
.

Air garam - Campurkan sedikit garam dalam air suam dan cuci muka. Lakukan hari-hari.
.

Timun - Kisarkan timun dan sapu pada muka sebagai masker selama 30 minit kemudian bilas. Buat 2 kali seminggu.
.

Putih telur - Buat masker putih telur dan biarkan sehingga kering sebelum membilasnya. Amalkan sekali sehari.
.

Daun seleri - Panaskan air dan masukkan daun seleri yang dipotong kecil. Setelah sejuk, cuci muka dengan air daun seleri dan biarkan kering. Kemudian bilas dengan air bersih. Buat setiap hari sekali.
#caracantikalami #petua #kulitberminyak #

Antara punca kulit berminyak ialah PEMAKANAN, GENETIK, HORMON, TEKANAN, KOSMETIK & CUACA. .

Bagi yang dah buntu dengan masalah kulit berminyak boleh try cara semulajadi nihh. InsyaAllah dapat membantu.
.

Limau nipis - Potong dan gosokkan perlahan pada muka. Biarkan 15 minit dan cuci. Buat sekali sehari.
.

Air garam -  Campurkan sedikit garam dalam air suam dan cuci muka. Lakukan hari-hari.
.

Timun - Kisarkan timun dan sapu pada muka sebagai masker selama 30 minit kemudian bilas. Buat 2 kali seminggu.
.

Putih telur - Buat masker putih telur dan biarkan sehingga kering sebelum membilasnya. Amalkan sekali sehari.
.

Daun seleri - Panaskan air dan masukkan daun seleri yang dipotong kecil. Setelah sejuk, cuci muka dengan air daun seleri dan biarkan kering. Kemudian bilas dengan air bersih. Buat setiap hari sekali. 
#caracantikalami #petua #kulitberminyak #
171 0 5 January, 2020

Alhamdulillah, hanya dengan 3 botol wdta kulit makin sihat dan pulih dari breakout.
Stress bila breakout kan. Jerawat sana sini, parut, dan sebagainya. Pakai apa pun tak menjadik. So, inilah masanya bertukar ke calitan wdta untuk rawatan dalaman

#awetmuda
#seremban
#womendesireecream #wdnegerisembilan #wdbrunei #wdperlis #wdperak #wdselangor #wdmelaka #wdsingapore #wdtanegerisembilan #seremban2 #senawang #womendesireeterengganu #womendesireekualalumpur #womendesireemalaysia #womendesireejohor #womendesireeperak #jerawat #parutjerawat #parutpudar #jeragat #kulitberminyak #igshopmalaysia #skincaremalaysia #terapiinstagram #routineskincare #obatjerawat #beauty #malaysiaskincare

Alhamdulillah, hanya dengan 3 botol wdta kulit makin sihat dan pulih dari breakout. 
Stress bila breakout kan. Jerawat sana sini, parut, dan sebagainya. Pakai apa pun tak menjadik. So, inilah masanya bertukar ke calitan wdta untuk rawatan dalaman

#awetmuda
#seremban
#womendesireecream #wdnegerisembilan #wdbrunei #wdperlis #wdperak #wdselangor #wdmelaka #wdsingapore #wdtanegerisembilan #seremban2 #senawang #womendesireeterengganu #womendesireekualalumpur #womendesireemalaysia #womendesireejohor #womendesireeperak #jerawat #parutjerawat #parutpudar #jeragat #kulitberminyak #igshopmalaysia #skincaremalaysia #terapiinstagram #routineskincare #obatjerawat #beauty #malaysiaskincare
166 2 13 January, 2020

Dear... Tau kah kamu, pemilik jenis kulit berminyak, juga tetap membutuhkan moisturizer lho.. Kulit berminyak terjadi karena aktivitas berlebih kelenjar minyak. Hal ini terutama terkait dengan faktor hormonal. Karena itu semakin kita menua, produksi minyak juga menurun seiring dengan penurunan hormon. Tapi, perlu diketahui bahwa minyak yang terbentuk di permukaan kulit tidaklah sebanding dengan tingkat hidrasi kulit. Minyak tidak selalu melembapkan dan kulit berminyak jelas tidak membuat kulit menjadi lebih halus atau kenyal.

Selain itu, kandungan enzim alamiah di kulit membantu kulit mati mengelupas secara teratur. Bila kulit kering, enzim ini tidak dapat bekerja dengan baik dan menyebabkan kulit mati menumpuk sehingga kulit menjadi kasar dan kusam.

Jadi, pelembap tetap dibutuhkan oleh kulit berminyak sekalipun supaya tetap sehat, halus, dan cerah ya dear.. #kulitberminyak #jerawat #kulitberjerawat #jerawat #obatjerawat #jafrabandung #jafrabanten #explorebanyuwangi #asiekslusif #asiperah #ibubekerja #ibuibuarisan #perawatankulit #perawatanjerawat #perawatanhalal #lucintaluna #ibumengandungmalaysia #ibuarisan #arisan #tipsparenting #lombok #banjarmasin #medan

Dear... Tau kah kamu, pemilik jenis kulit berminyak, juga tetap membutuhkan moisturizer lho.. Kulit berminyak terjadi karena aktivitas berlebih kelenjar minyak. Hal ini terutama terkait dengan faktor hormonal.  Karena itu semakin kita menua, produksi minyak juga menurun seiring dengan penurunan hormon. Tapi, perlu diketahui bahwa minyak yang terbentuk di permukaan kulit tidaklah sebanding dengan tingkat hidrasi kulit. Minyak tidak selalu melembapkan dan kulit berminyak jelas tidak membuat kulit menjadi lebih halus atau kenyal.

Selain itu, kandungan enzim alamiah di kulit membantu kulit mati mengelupas secara teratur. Bila kulit kering, enzim ini tidak dapat bekerja dengan baik dan menyebabkan kulit mati menumpuk sehingga kulit menjadi kasar dan kusam.

Jadi, pelembap tetap dibutuhkan oleh kulit berminyak sekalipun supaya tetap sehat, halus, dan cerah ya dear.. #kulitberminyak #jerawat #kulitberjerawat #jerawat #obatjerawat #jafrabandung #jafrabanten #explorebanyuwangi #asiekslusif #asiperah #ibubekerja #ibuibuarisan #perawatankulit #perawatanjerawat #perawatanhalal #lucintaluna #ibumengandungmalaysia #ibuarisan #arisan #tipsparenting #lombok #banjarmasin #medan
162 26 17 February, 2020