#kurusdalam2minggu Instagram Photos & Videos

kurusdalam2minggu - 421.5k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #kurusdalam2minggu and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
9 minutes
Average like
2.8
Average comment
0.8
Posts with video
3/36
Posts with photo
33/36

Hashtag Popularity

DEMICA METABOLISME BOOSTER NI HALAL KE ?
.
.
Hai uolls. Dah ramai sebenarnya tanya Alia pasal #DemicaSuppliment ni. Betul ke #DemicaMetabolismeBooster ni halal?
.
YES!! #DemicaSuppliment ni HALAL JAKIM tau. Dibuat di kilang bertaraf GMP. Bahan yang digunakan pun hanya dari buah-buahan yang diimport khas dari luar negara . So uols tak payah ragu ragu nak beli demica, dijamin HALAL dan BERKESAN.
.
.
Jelaskan yg Alia terangkan tu?
.
Jom dapatkan #DemicaMetabolismeBooster. Tekan link dio bio SEKARANG ❗️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA METABOLISME BOOSTER NI HALAL KE ?
.
.
Hai uolls. Dah ramai sebenarnya tanya Alia pasal #DemicaSuppliment ni. Betul ke #DemicaMetabolismeBooster ni halal?
.
YES!! #DemicaSuppliment ni HALAL JAKIM tau. Dibuat di kilang bertaraf GMP. Bahan yang digunakan pun hanya dari buah-buahan yang diimport khas dari luar negara . So uols tak payah ragu ragu nak beli demica, dijamin HALAL dan BERKESAN.
.
.
Jelaskan yg Alia terangkan tu?
.
Jom dapatkan #DemicaMetabolismeBooster. Tekan link dio bio SEKARANG ❗️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 1 hour ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Alia now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Alia now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 1 hour ago

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica
3 0 2 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica
2 0 2 hours ago

BENKUNG STRAP UTK CANTIK DAN KESIHATAN
.
.
Bagi yg mempunyai sakit belakang, kami sarankan anda utk memakai bengkung strap Sexycurve
.
.
Ianya membantu menjadikan postur anda lebih baik dan sakit belakang akan berkurangan jika dipakai secara konsisten
.
.
Jadi jgn biar sakit pinggang tu menggangu kehidupan seharian anda!
.
.
Pulihakannya dgn memakai bengkung stap dari Sexycurve ari ini ok!
.
.

#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera

BENKUNG STRAP UTK CANTIK DAN KESIHATAN
.
.
Bagi yg mempunyai sakit belakang, kami sarankan anda utk memakai bengkung strap Sexycurve
.
.
Ianya membantu menjadikan postur anda lebih baik dan sakit belakang akan berkurangan jika dipakai secara konsisten
.
.
Jadi jgn biar sakit pinggang tu menggangu kehidupan seharian anda!
.
.
Pulihakannya dgn memakai bengkung stap dari Sexycurve ari ini ok!
.
.

#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera
1 0 3 hours ago

Kenapa Herbalife with Surikurus Coaching?
Sebab
- MUDAH, SIMPLE dan TERBUKTI BERKESAN.
- 100% ONLINE. Boleh kurus dari mana2 je😀

KURUS TANPA STRESS
📲019 9970 666
Program Turun Berat Online PALING MUDAH dan BERKESAN
✔Tanpa Berlapar
✔Tanpa Stress
✔Boleh Makan 🍚
✔Tak Wajib Bersenam
✔Group Coaching yang Supportive
✔100% Online Seluruh Malaysia

#kurus30hari
#kurusmudah
#endyearchallenge
#teamsurikurus
#herbalifemalaysia

Kenapa Herbalife with Surikurus Coaching?
Sebab
- MUDAH, SIMPLE dan TERBUKTI BERKESAN.
- 100% ONLINE. Boleh kurus dari mana2 je😀

KURUS TANPA STRESS
📲019 9970 666
Program Turun Berat Online PALING MUDAH dan BERKESAN
✔Tanpa Berlapar
✔Tanpa Stress
✔Boleh Makan 🍚
✔Tak Wajib Bersenam
✔Group Coaching yang Supportive
✔100% Online Seluruh Malaysia

#kurus30hari 
#kurusmudah
#endyearchallenge 
#teamsurikurus 
#herbalifemalaysia
1 1 3 hours ago

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio
1 1 4 hours ago

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio
5 1 4 hours ago

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio

Lelaki pun boleh kurus?
Yes of course boleh. .
Nak dgn xnak je. 😁😁 Klik link di bio
3 1 4 hours ago

#indonesia #plumoptrimax
#jellydelite

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id
.
DM us or
[email protected]: @ygq4126o ([email protected])
WA: 081232349093
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax

#indonesia #plumoptrimax 
#jellydelite •

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
.
DM us or
Line@: @ygq4126o (use@)
WA: 081232349093 
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax
4 0 4 hours ago

#plumoptrimax #reviewplumjelly
#jellydelite

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id
.
DM us or
[email protected]: @ygq4126o ([email protected])
WA: 081232349093
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax

#plumoptrimax #reviewplumjelly 
#jellydelite •

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
.
DM us or
Line@: @ygq4126o (use@)
WA: 081232349093 
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax
3 0 4 hours ago

#kataartis #plumoptrimax
#jellydelite

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id@plumsurabaya.id
.
DM us or
[email protected]: @ygq4126o ([email protected])
WA: 081232349093
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax

#kataartis #plumoptrimax 
#jellydelite •

Susah BAB? Berat badan susah turun? Perut buncit dan lingkar pinggang yg besar?
@plumsurabaya.id
JAWABANNYA!
Efektif banget buat km yg punya masalah di atas! Produk sudah memenuhi standart BPOM RI, MUI, FDA-BPOM INTER, dan 100% HALAL!
.
1️⃣ OPTRIMAX BUAH PLUM🍑
Mengandung greentea, puer tea dan probiotik. Rasa dari buah ini manis agak asam dan sangat aman karena 100% herbal (masih berbentuk buah yang dikeringkan dan ada bijinya, BUKAN "OBAT" ataupun "serbuk")
Fungsi nya :
⭕Detox sistem pencernaaan
⭕Melancarkan BAB
⭕️Menurunkan berat badan
⭕Mencegah kolesterol
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
.
2️⃣ OPTRIMAX JELLY DELIGHT
Terbuat dari ekstrak teh hijau dan inulin + vitamin C. Bentuknya seperti stik jelly dengan rasa blueberry.
Fungsinya :
⭕️Melancarkan BAB
⭕️Menahan nafsu makan
⭕️Menyerap lemak berlebih
⭕️Meningkatkan pembakaran lemak
⭕️Baik untuk kesehatan pencernaan (usus)
Baik di konsumsi bersamaan dengan plum dan akan memaksimalkan hasil diet 😊
.
Jadiii.. tunggu apalagi buat kamu yang ingin kurus tapi bingung bagaimana caranya? Mending buruan di ORDER melalui 👇👇👇
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
@plumsurabaya.id
.
DM us or
Line@: @ygq4126o (use@)
WA: 081232349093 
Feel free to ask 😆
.
.
#jualplum #jualjellyoptrimax #solusiperutbuncit #surabaya #jawatimur #promil #kataartis #makanandiet #detoxlife #kuruscepat #madiun #mojokerto #kediri #kurusdalam2minggu #langsingalami #badansehat #likes #subsidiongkir #hemat #ibupintar #welcomereseller #plumjellyoptrimax
2 0 4 hours ago

Untuk versi org sabah 😂🙊
.
Bukan biashe biashe 😘
.
.
.
Ini adalah khasiat Berryjaga:
.
Biasanya ramai pelanggan Berryjaga akan dapat:
.
[1] Tahan lama
[2] Banyakkan air mani
[3] Zakar lebih tegang
[4] Zakar tak kendur semasa bersama
.
Berryjaga ialah gula-gula. Isap 1 jam sebelum beraksi.
.
100% selamat dan halal
.
Cergas Terjaga! 💪💪💪
.
Ada di sini:
arabensem.com
.
.
#bjagapower #bjaga #ggj #ubijagapower #ubijaga #kurus #sado #proright #perutkempis #mantap #kurus #cantik #episor #tambahtenaga #ynwa
#kempiskanperut #kurussihat
#diet #kuruscantik #berryjaga #kurusmantap #berryjagapower #kurusdalam2minggu #lorenxo
#workout #buncit #puredhab
#kamamax #luaskankuasamu
#gambirjantan #puredhabpower
.
P/s: Dapatkan Berryjaga Baru Dengan Harga PROMOSI 😘
.
P/s/s: Jangan Lupa Share Ya 😉

Untuk versi org sabah 😂🙊
.
Bukan biashe biashe 😘
.
.
.
Ini adalah khasiat Berryjaga:
.
Biasanya ramai pelanggan Berryjaga akan dapat:
.
[1] Tahan lama
[2] Banyakkan air mani
[3] Zakar lebih tegang
[4] Zakar tak kendur semasa bersama
.
Berryjaga ialah gula-gula. Isap 1 jam sebelum beraksi.
.
100% selamat dan halal
.
Cergas Terjaga! 💪💪💪
.
Ada di sini:
arabensem.com
.
.
#bjagapower #bjaga #ggj #ubijagapower #ubijaga #kurus #sado #proright #perutkempis #mantap #kurus #cantik #episor #tambahtenaga #ynwa
#kempiskanperut #kurussihat 
#diet #kuruscantik #berryjaga #kurusmantap #berryjagapower #kurusdalam2minggu #lorenxo 
#workout #buncit #puredhab
#kamamax #luaskankuasamu
#gambirjantan #puredhabpower
.
P/s: Dapatkan Berryjaga Baru Dengan Harga PROMOSI 😘
.
P/s/s: Jangan Lupa Share Ya 😉
4 0 5 hours ago

PASTIKAN PASANGAN AWK TERKEJUT DGN PERUBAHAN AWK!!
.
Dah penat makan macam macam tapi takde perubahan?
Dah cuba bersenam tapi tak boleh konsisten? Dah cuba diet tp takde hasil?
.
Awk tonton video ni smpai habis, tgk sendiri testimoni mereka yg dh berjaya. Bukan janji kosong, tapi PASTI BERHASIL! .
Perubahan yg boleh nampak dlm masa 7 hari je, yg penting awk kena konsisten minum dan amalkan. .
Utk yg SERIOUS NK BACAN CANTIK je, boleh terus contact @as_legacy.partner.klang .
Nak postage percuma???cpt2 pm no d bwah👇🏻👇🏻
.
>>> whatsapp +60172372328
.
#aslegacy #datoaliffsyukri #aliffsyukri #fashasanda #aslegacymalaysia #aslegacysimgapore #bizziboddy #harumnita #melaleuca #gelmandianbidara #aslegacyteamiyliajasny #kurusdalam7hari #nakkuruih #naksihat #nakslim #program10harikurus #carakuruskanbadan #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #kurusdengancepat #kurusdalam2minggu #kurusdenganselamat #produkkurus #cabarankurus #supplementkurus #azamkurus2019 #azam2019

PASTIKAN PASANGAN AWK TERKEJUT DGN PERUBAHAN AWK!!
.
Dah penat makan macam macam tapi takde perubahan? 
Dah cuba bersenam tapi tak boleh konsisten? Dah cuba diet tp takde hasil?
.
Awk tonton video ni smpai habis, tgk sendiri testimoni mereka yg dh berjaya. Bukan janji kosong, tapi PASTI BERHASIL! .
Perubahan yg boleh nampak dlm masa 7 hari je, yg penting awk kena konsisten minum dan amalkan. .
Utk yg SERIOUS NK BACAN CANTIK je, boleh terus contact @as_legacy.partner.klang .
Nak postage percuma???cpt2 pm no d bwah👇🏻👇🏻
.
>>> whatsapp +60172372328
.
#aslegacy #datoaliffsyukri #aliffsyukri #fashasanda #aslegacymalaysia #aslegacysimgapore #bizziboddy #harumnita #melaleuca #gelmandianbidara #aslegacyteamiyliajasny #kurusdalam7hari #nakkuruih #naksihat #nakslim #program10harikurus #carakuruskanbadan #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #kurusdengancepat #kurusdalam2minggu #kurusdenganselamat #produkkurus #cabarankurus #supplementkurus #azamkurus2019 #azam2019
5 0 5 hours ago

Sekali dah beli jatuh cinta tahap xboleh berenggang tau dgn set kurus kerengga ni.
Klu stok putus rasa mcm hilang arah gittew!!
Dah la sedap.
Berkesan pulak tu.
Masalah pembuangan yg selama ni mengganggu dh hilang.
Badan pn makin ringan.
Brt pun turun.
SEAWAL 3 HARI SAHAJA!!
.

Awk tak cuba produk hebat ni mmg rugi. .

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh

Sekali dah beli jatuh cinta tahap xboleh berenggang tau dgn set kurus kerengga ni. 
Klu stok putus rasa mcm hilang arah gittew!!
Dah la sedap. 
Berkesan pulak tu. 
Masalah pembuangan yg selama ni mengganggu dh hilang. 
Badan pn makin ringan. 
Brt pun turun.
SEAWAL 3 HARI SAHAJA!!
.

Awk tak cuba produk hebat ni mmg rugi. .

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh
3 0 5 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit.
.
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit.
.
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 5 hours ago

Sekali dah beli jatuh cinta tahap xboleh berenggang tau dgn set kurus kerengga ni.
Klu stok putus rasa mcm hilang arah gittew!!
Dah la sedap.
Berkesan pulak tu.
Masalah pembuangan yg selama ni mengganggu dh hilang.
Badan pn makin ringan.
Brt pun turun.
SEAWAL 3 HARI SAHAJA!!
.

Awk tak cuba produk hebat ni mmg rugi. .

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh

Sekali dah beli jatuh cinta tahap xboleh berenggang tau dgn set kurus kerengga ni. 
Klu stok putus rasa mcm hilang arah gittew!!
Dah la sedap. 
Berkesan pulak tu. 
Masalah pembuangan yg selama ni mengganggu dh hilang. 
Badan pn makin ringan. 
Brt pun turun.
SEAWAL 3 HARI SAHAJA!!
.

Awk tak cuba produk hebat ni mmg rugi. .

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh
3 0 5 hours ago

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah #peninggibadantiens #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah  #peninggibadantiens  #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu  #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat  #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens
4 0 5 hours ago

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah #peninggibadantiens #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah  #peninggibadantiens  #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu  #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat  #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens
11 0 5 hours ago

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah #peninggibadantiens #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens

Tak Nak Pendek Selamanya?
.
Mahu Tinggi Dalam 10 hari sahja?
.
Nutrient Calcium/HI-Cal
Suplement Peninggi Badan PERTAMA Di Malaysia
.
Rumusan Menambah Pertumbuhan Tulang Serta Menambah Ketinggian Yang Maksima
.
Meningkatkan Ketinggian Sememangnya Mudah, Anda Akan Lihat Keputusan Yang Menakjubkan 😎
.
Harga PROMO JUST 5 DAYS !!!
.
.
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah  #peninggibadantiens  #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu  #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat  #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens
5 0 5 hours ago

Booklet terbaru untuk pelanggan Pinklady khas dari HQ Pinklady 😍😍❤

Booklet terbaru untuk pelanggan Pinklady khas dari HQ Pinklady 😍😍❤
1 1 5 hours ago

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Kami sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat tekan Link SEKARANG Www.Wasap.My/601135701317/Saya+Nak+Kurus+Dgn+Demica
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Kami sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat tekan Link SEKARANG Www.Wasap.My/601135701317/Saya+Nak+Kurus+Dgn+Demica
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 5 hours ago

Program Kurus 30 Hari| Surikurus Online Coaching|
PROGRAM TURUN BERAT ONLINE MUDAH DAN BERKESAN|
.
✅ Turun 5-10kg
❌Kurus tanpa stress
❌Tak wajib masak
❌ Tak wajib bersenam
❌Kurus tanpa berlapar
.
✅Sesuai untuk orang sibuk/ibu-ibu/
✅Boleh makan nasi setiap hari
✅Personalized mealplan yang mudah
✅Group coaching lelaki dan wanita
✅Homework, food diary checking, intense coaching
✅Ebook recipe sihat
.
DAFTAR SEKARANG!!!
Coach anizam📲+060134428822
.
#teamsurikurus
#coachonlineherbalife
#programkurus30hari
#herbalifekualakangsa

Program Kurus 30 Hari| Surikurus Online Coaching|
PROGRAM TURUN BERAT ONLINE MUDAH DAN BERKESAN|
.
✅ Turun 5-10kg
❌Kurus tanpa stress
❌Tak wajib masak
❌ Tak wajib bersenam
❌Kurus tanpa berlapar
.
✅Sesuai untuk orang sibuk/ibu-ibu/
✅Boleh makan nasi setiap hari
✅Personalized mealplan yang mudah
✅Group coaching lelaki dan wanita
✅Homework, food diary checking, intense coaching
✅Ebook recipe sihat
.
DAFTAR SEKARANG!!!
Coach anizam📲+060134428822
.
#teamsurikurus
#coachonlineherbalife
#programkurus30hari
#herbalifekualakangsa
1 1 6 hours ago

siapa kata minum satu set tak nampak hasil?
ntah2 beli yang fake 🙊 customer kami sendiri, dah rasa perut kempis, lawas membuang tau.

yang penting sedappp. celik mata je mesti nak bancuh kopi sedap 😎
.
#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #slimtea #skinnytea #skinnyteatox #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu

siapa kata minum satu set tak nampak hasil? 
ntah2 beli yang fake 🙊 customer kami sendiri, dah rasa perut kempis, lawas membuang tau.

yang penting sedappp. celik mata je mesti nak bancuh kopi sedap 😎
.
#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #slimtea #skinnytea #skinnyteatox #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu
11 21 6 hours ago

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah
1 0 6 hours ago

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah
0 0 6 hours ago

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah

TIPS❗️ TIPS❗️ TIPS❗️ BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK💜 ☕ Anda yg mempunyai masalah berat badan wajib baca info ini ! ! ! ! !
----------------------
☕ Jangan cepat putus asa jika pernah mencuba slimming drink @ ubat kurus tapi tidak menjadi dn tiada apa2 kesan pun....!!!!!!
----------------------
☕ Dengan consume BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK ramai pengguna2 sgt berpuas hati dan telah pun berjaya mendapat berat badan yg di idam-idamkan....!!!!!!! 🍃KELULUSAN KKM
🍃KELULUSAN GMP
🍃HALAL
🍃BUATAN MALAYSIA

BODY DREAM COCO-S Slimming Drink
🍫 Berperisa coklat yg lazat😋😋
☕ 1 box mengandungi 15 sachet boleh hilangkan 3kg hingga 6kg
☕ Sesuai utk lelaki & wanita
☕ Mudah dibancuh setiap hari
☕ mengawal selera makan
☕ Tiada kesan sampingan seperti cirit birit, muntah atau sebagainya
☕ Selamat utk ibu yg menyusukan bayi berusia sebulan ke atas
☕ Tiada pantang larang
☕ Tak perlu tahan lapar
☕ Tiada jadual pemakanan utk diet
☕ Memberikan tenaga sepanjang hari
☕ Badan tidak lesu

BODY DREAM COCO-S SLIMMING DRINK 😱😱😱 ANTARA KELEBIHAN NYA :

UTK WANITA :
💅 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💅 Menganjalkan & memantapkan eset punggung & payudara
💅 Mengempiskan & membuang lemak degil di bahagian perut
💅 Merampingkan & membentuk pinggang S - Shape
💅 memecahkan lemak & Mengecilkan lengan & peha

UTK LELAKI :
💪 Mengecilkan wajah, membuang lemak bawah dagu, wajah V - Shape
💪 Memantapkan otot dada
💪 Mengempiskan perut yang boroi & membuang lemak tepu yg degil di bahagian perut, lengan & peha. 👌Tidak perlu bersenam
👌Tidak perlu berdiet
👌Tidak ada pantang larang

Hanya 1sachet sehari, mampu memberi anda rasa kenyang yg lama & kekal bertenaga sepanjang hari

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN BODYDREAM! 😍
.
.
www.wasap.my/60127499037/Nakkurusnow
.
FREEGIFT ✅
FREE POSTAGE ✅
FREE CONSULTATION ✅
.
.
#bodydreamjb #bodydreammalaysia #bodydreamkanada #bodydream #cocoslimmingjohor #cocoslimming #cocos #fibermax #detox #kurustanpapantang #misikurus #agentsahbodydream #bodydream_liya #bodydreamteamliyajb #turunkanberatbadan #mestikurus #tipskurus #kurus #cepatkurus #kurusdalam2minggu #kurussihat #bodydreamnusajaya #bodydreamgelangpatah
0 0 6 hours ago
FEEDBACK FEEDBACK FEEDBACK!!
.
Siapa belum mmg rugi sangat. 
Bahan2 dalam Kopi klubna laleh sgt berkualiti. .
KLUBNA buat rasa kenyang berpanjangan. 
LALEH cuci usus tanpa ada kesan cirit birit dan rampingkan perut!!
.

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh
2 0 6 hours ago
FEEDBACK FEEDBACK FEEDBACK!!
.
Siapa belum mmg rugi sangat. 
Bahan2 dalam Kopi klubna laleh sgt berkualiti. .
KLUBNA buat rasa kenyang berpanjangan. 
LALEH cuci usus tanpa ada kesan cirit birit dan rampingkan perut!!
.

#fitnessmalaysia #supplementkurus #ubatkurus #klubnalaleh #kopiviral #kopikurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurussebelumraya #kuruscantik #kuruslangsing #kurusselamat #losyenkurus #kuruscepat #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #klubnalalehbachok #klubnalalehkotabharu #klubnalalehkelantan #klubnalaleh
6 0 6 hours ago

TESTIMONI AKAK UMUR 50 TAHUN GAISSS 😘😘‼️‼️
.
Ni haaa mak mertua umur dah 50 tahun.
Makan 3s tak habis lagi 2 botol dah loss 15kg, dr 78kg sekarang dah 63kg.
Sebelom nie nak gerak susah sebab selalu sakit lutut, kalo dok bawah lagi la susah nak bangun kena dok atas kerusi je. Sekarang takde dah sakit lutut, badan ringan..sebelum nie seluar pkai XXL skrg dah boleh pkai saiz L🤭
.

Sebelom nie dok umah je layan anak cucu sebab tak larat nak bawak badan dgn lutut yg selalu sakit tu, sekarang dah mule kerja dah & takde mengeluh sakit lutut lagi🤭
.

Alhamdulillah‼️ #secretsuperslimming #SecretSuperSlimming3S #3S #letsshanteqlotion #lslbynanyqish #lotionkurusmuabellaz #MisiKurus2019 #plussize #plussizefashion #azamkurus #pilkurus #kuruscepat #kurusdalam2minggu #badankuruskulitcantik

TESTIMONI AKAK UMUR 50 TAHUN GAISSS 😘😘‼️‼️
.
Ni haaa mak mertua umur dah 50 tahun.
Makan 3s tak habis lagi 2 botol dah loss 15kg, dr 78kg sekarang dah 63kg.
Sebelom nie nak gerak susah sebab selalu sakit lutut, kalo dok bawah lagi la susah nak bangun kena dok atas kerusi je. Sekarang takde dah sakit lutut, badan ringan..sebelum nie seluar pkai XXL  skrg dah boleh pkai saiz  L🤭
.

Sebelom nie dok umah je layan anak cucu sebab tak larat nak bawak badan dgn lutut yg selalu sakit tu, sekarang dah mule kerja dah & takde mengeluh sakit lutut lagi🤭
.

Alhamdulillah‼️ #secretsuperslimming #SecretSuperSlimming3S #3S #letsshanteqlotion #lslbynanyqish #lotionkurusmuabellaz #MisiKurus2019 #plussize #plussizefashion #azamkurus #pilkurus #kuruscepat #kurusdalam2minggu #badankuruskulitcantik
8 0 6 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidandemicatestimoni at untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagamban

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidandemicatestimoni at untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagamban
3 0 6 hours ago

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #demicagambang #demicatamantas #demicakuantan #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING 
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #demicagambang #demicatamantas #demicakuantan #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

MAKAN BANYAK TAPI BERAT BADAN MAINTAIN JERR
.
.
Ehh boleh ke macam tu? Yesss boleh sangat² sbb bahan yang ada dalam #DemicaMetabolismeBooster ni boleh membantu membakar lemak tepu kat seluruh bahagian badan tau.
.
Lepas makan terus consume #DemicaMetabolismeBooster ni supaya perut kekal kenyang sepanjang masa. Takde lah lepas makan nak makan lagii.
.
So, sape yang nak kurus tanpa diet ketat 🙋‍♀️ Jom mimi bantu turunkan berat badan dgn #DemicaMetabolismeBooster.
.
DM no fon korang SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

MAKAN BANYAK TAPI BERAT BADAN MAINTAIN JERR
.
.
Ehh boleh ke macam tu? Yesss boleh sangat² sbb bahan yang ada dalam #DemicaMetabolismeBooster ni boleh membantu membakar lemak tepu kat seluruh bahagian badan tau.
.
Lepas makan terus consume #DemicaMetabolismeBooster ni supaya perut kekal kenyang sepanjang masa. Takde lah lepas makan nak makan lagii.
.
So, sape yang nak kurus tanpa diet ketat 🙋‍♀️ Jom mimi bantu turunkan berat badan dgn #DemicaMetabolismeBooster.
.
DM no fon korang SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
2 0 6 hours ago

Top #kurusdalam2minggu posts

Raya nak dekat ! Ada plan nak bg kejutan dengan penampilan baru?
.
Jom kita tinggi! 
Baru lah cantik & hensem bergaya dihari raya! Tak rugi pun untuk diri sendiri! Badan pun sihat!
.
Dah cuba macam2 cara tapi x menjadi? Wajib la korang cuba @Tianshiofficial.my
Confirm 💯 korang akan nampk perubahan sendiri! Minum masa sahur ! Perut pun terasa kenyang sampai berbuka!
.
Cepat dapatkan segera sementara promo masih ada!
Follow @tianshiofficial.my
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah #peninggibadantiens #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens

Raya nak dekat ! Ada plan nak bg kejutan dengan penampilan baru?
.
Jom kita tinggi! 
Baru lah cantik & hensem bergaya dihari raya! Tak rugi pun untuk diri sendiri! Badan pun sihat!
.
Dah cuba macam2 cara tapi x menjadi? Wajib la korang cuba @Tianshiofficial.my
Confirm 💯 korang akan nampk perubahan sendiri! Minum masa sahur ! Perut pun terasa kenyang sampai berbuka!
.
Cepat dapatkan segera sementara promo masih ada!
Follow @tianshiofficial.my •
#tinggiberjayatiens #tiens #tiensmalaysia #ubatpeninggibadan #tiensmurah  #peninggibadantiens  #maskerspirulina #ubattinggimalaysia #kurusdalam2minggu #payudarategang #peninggibadantiensmalaysia #nakgemuk #payudaragebu  #mhcamalaysia #sayajualmurah #ubattinggisingapore #kurusberkesan #ubattinggitiens #tienssingapore #peninggibadan #sayanakputih #jualpeninggibadan #tiensmurahmalaysia #ubatgemuk #kurusdenganselamat  #tiensresmi #naktinggi #cepattinggi #berkesantinggi #calciumtiens
5,182 253 28 May, 2019

Jom sama sama kita amalkan..Moga bermanfaat buat semua ..

Jom sama sama kita amalkan..Moga bermanfaat buat semua ..
1,746 5 2 July, 2019

Seluar kurus khas untuk kempiskan perut & kecilkan peha 😍😍
.
.

Ready stock saiz M hingga 8xl 🤗
.
. .
.

FB: Annette Produk By Azzuhaira
#KurusTanpaUbat

Seluar kurus khas untuk kempiskan perut & kecilkan peha 😍😍
.
.

Ready stock saiz M hingga 8xl 🤗
.
. .
.

FB: Annette Produk By Azzuhaira
#KurusTanpaUbat
518 91 2 July, 2019

DEMICA EXCLUSIVE VS SUPERSAVER
.
.
Demica exclusive ada 30sachet utk 2 minggu penggunaan.
.
Demica super saver ada 15sachet sahaja utk 1 minggu penggunaan.
.
Biasa² customer sis yg baru nak try diorang ambik 1 minggu penggunaan pun dah rasa kesan badan ringan, inch loss. Inilan pula kalau ambik pakej 1 bulan, 2 bulan & 3 bulan penggunaan. Mmg akan terus jadi size XS!
.
.
Ada yg nak tahu details #Demica ?
Klik link pada bio ig SEKARANG. .
.
#sayajual #demica #sayajualdemica #demicatestimoni #produkkurus #demicaubatkurus #ubatkurus #supplementkurus #kurus #kurusdalam2minggu #kuruscepat #kurusdenganselamat #kurusdengancepat #jomkurus #carakurusbadan #kurussihat #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #nakkuruscepat #nakkuruskanbadan #sayanakkurus #demicaalorstarjitra #demicajitra #demicakedah #DS0009

DEMICA EXCLUSIVE VS SUPERSAVER
.
.
Demica exclusive ada 30sachet utk 2 minggu penggunaan.
.
Demica super saver ada 15sachet sahaja utk 1 minggu penggunaan.
.
Biasa² customer sis yg baru nak try diorang ambik 1 minggu penggunaan pun dah rasa kesan badan ringan, inch loss. Inilan pula kalau ambik pakej 1 bulan, 2 bulan & 3 bulan penggunaan. Mmg akan terus jadi size XS!
.
.
Ada yg nak tahu details #Demica ?
Klik link pada bio ig SEKARANG. .
.
#sayajual #demica #sayajualdemica #demicatestimoni #produkkurus #demicaubatkurus #ubatkurus #supplementkurus #kurus #kurusdalam2minggu #kuruscepat #kurusdenganselamat #kurusdengancepat #jomkurus #carakurusbadan #kurussihat #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #nakkuruscepat #nakkuruskanbadan #sayanakkurus #demicaalorstarjitra  #demicajitra #demicakedah #DS0009
253 1 2 July, 2019

TGK PERUT DIA?? KURUS KECIK DAN TAK DE LEMAK! NI RUPANYA RAHSIA DIA
.
.

@sharifaheleen suka sgt dgn Wondercurve dan bengkung strap Sexycurve
.
.
Nak badan cantik mcm sharifah eleen tak??
.
.
Cuba kita dgrkan kata2 dari Sharifah Eleen gadis cantik, comel dan baik ni
.
.
.
#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera

TGK PERUT DIA?? KURUS KECIK DAN TAK DE LEMAK!  NI RUPANYA RAHSIA DIA
.
.

@sharifaheleen suka sgt dgn Wondercurve dan bengkung strap Sexycurve
.
.
Nak badan cantik mcm sharifah eleen tak??
.
.
Cuba kita dgrkan kata2 dari Sharifah Eleen gadis cantik, comel dan baik ni
.
.
.
#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera
770 103 24 September, 2019

Ya Allah terkezutttt sis tiba² terima Whatsapp org cakap sis hantar saka.
.
🤣 Rupanya Demica Metabolism Booster ni dah buatkan adik ni turun berkilo kilo. Alhamdulillah. Good job dear! Bukti dah depan mata, uols nak tunggu apa lagi?
.
Sape lagi nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dalam minggu ni jgk??
.
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#Demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

Ya Allah terkezutttt sis tiba² terima Whatsapp org cakap sis hantar saka.
.
🤣 Rupanya Demica Metabolism Booster ni dah buatkan adik ni turun berkilo kilo. Alhamdulillah. Good job dear! Bukti dah depan mata, uols nak tunggu apa lagi?
.
Sape lagi nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG dalam minggu ni jgk??
.
DM nombor fon uols SEKARANG📱.
.
.
#Demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
970 4 11 February, 2019

KAWAL SELERA MAKAN & PERUT MAKIN KEMPIS💃
.
.

Selama ni kalau bab makan memang tak boleh blah😁. Asal nampak je, makannn. Pantang tengok bak kata orang2 tua😅. Dah tu bila lah nak kurusnya badan kita ni ye tak?. Alahaiii lahh korang nih. Apa pun tak boleh😁. Tapi sejak minum KLUBNA LALEH nih, memang nampak la bezanya. Selera makan dah kurang. Tak.ada lah macam membela saka tu😅. Lagi satu perut yg buncit dan keras tu pun dah lembik sikit kata org runahnya. Alahaii bang, bape tahun dah koras perot tu bang❓😅. Konsisten je terus ok bang, harap2 raya ni nampak encem sado lah skit ye😁. Semangat bang..semangat💪. Jom korang beli satu set. Mulakan cabaran kurus korang bermula sekarang. Memang takkan rugi. Sebab nanti korang akan diguide sampai jadi💪.
Nak❓. .
.

Whatsapp 0174539091
➡️ HARGA RM78 SATU SET
Postage RM10 sm / RM15 ss 🎁 BELI SATU SET, AWAK AKAN DAPAT 2 FREE GIFT IKHLAS DARI HQ MEDINA DESIRE .
JOM GRAB‼️ " STOP GEMOK, JOM KURUS "
.
.

#klubna #laleh #klubnalaleh #kurusdalam2minggu #kurusdansihat #kopiviral #kopikikislemakklubnalaleh #kopikikislemak #codjitra
#teamAFviral0497

KAWAL SELERA MAKAN & PERUT MAKIN KEMPIS💃
.
.

Selama ni kalau bab makan memang tak boleh blah😁. Asal nampak je, makannn. Pantang tengok bak kata orang2 tua😅. Dah tu bila lah nak kurusnya badan kita ni ye tak?. Alahaiii lahh korang nih. Apa pun tak boleh😁. Tapi sejak minum KLUBNA LALEH nih, memang nampak la bezanya. Selera makan dah kurang. Tak.ada lah macam membela saka tu😅. Lagi satu perut yg buncit dan keras tu pun dah lembik sikit kata org runahnya. Alahaii bang, bape tahun dah koras perot tu bang❓😅. Konsisten je terus ok bang, harap2 raya ni nampak encem sado lah skit ye😁. Semangat bang..semangat💪. Jom korang beli satu set. Mulakan cabaran kurus korang bermula sekarang. Memang takkan rugi. Sebab nanti korang akan diguide sampai jadi💪.
Nak❓. .
.

Whatsapp 0174539091
➡️ HARGA RM78 SATU SET
Postage RM10 sm / RM15 ss 🎁 BELI SATU SET, AWAK AKAN DAPAT 2 FREE GIFT IKHLAS DARI HQ MEDINA DESIRE .
JOM GRAB‼️ " STOP GEMOK, JOM KURUS "
.
.

#klubna #laleh #klubnalaleh #kurusdalam2minggu #kurusdansihat #kopiviral #kopikikislemakklubnalaleh #kopikikislemak #codjitra
#teamAFviral0497
143 86 7 April, 2019

SHASHA NAK TOLONG ANDA SOROK LEMAK PERUT DAN BAKAR LEMAK DI PERUT DAN PINGGANG
.
.
Ini dia girdle pants magik!! Yang sememangnya bila pakai jangka masa pendek dpt sorokkan lemak terkeluar bila pakai baju ketat mcm bodycon, dress dan kebaya!
.
.
Utk jangka masa panjang kalau pakai tiap hari lama2 lemak tu cair dan terbakar sbb ade formula tourmaline pada seluar!
.
.
Makin byk hari pakai, makin kecik perut, pinggang dan peha!
.
.
Nak bahagian bawah badan lebih kecik dan cantik????
.
.
Whatsapp kami hari ini +60177644248 atau tekan je link di bio!
.
.
Beli skrng! Kurus skrng! Cantik skrng!
.
.

#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera

SHASHA NAK TOLONG ANDA SOROK LEMAK PERUT DAN BAKAR LEMAK DI PERUT DAN PINGGANG
.
.
Ini dia girdle pants magik!! Yang sememangnya bila pakai jangka masa pendek dpt sorokkan lemak terkeluar bila pakai baju ketat mcm bodycon, dress dan kebaya!
.
.
Utk jangka masa panjang kalau pakai tiap hari lama2 lemak tu cair dan terbakar sbb ade formula tourmaline pada seluar!
.
.
Makin byk hari pakai, makin kecik perut, pinggang dan peha!
.
.
Nak bahagian bawah badan lebih kecik dan cantik????
.
.
Whatsapp kami hari ini +60177644248 atau tekan je link di bio!
.
.
Beli skrng! Kurus skrng! Cantik skrng!
.
.

#misskerengga #sexycurve #fitness #fit #beauty #health #gym #inspiration #waisttrainer #detea #detox #bengkung #weightlossprogram #jomkurus #jomsihat #kualalumpur #malaysia #letscantik #produkkecantikan #produkkurus #kurusdalam2minggu #ubatkurus #agentprodukkecantikan #singapura #girdlepant #letskuruswithsasha #indonesia #wondercurve #newwomen #newera
645 178 2 October, 2019