#legasimatmoto Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #legasimatmoto and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
730 hours
Average like
245.8
Average comment
7
Posts with video
12/36
Posts with photo
24/36

Hashtag Popularity

@kapcai.jahat Profile picture

@kapcai.jahat

#Repost @wan_akmal98
• • • • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000
@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

#Repost @wan_akmal98
• • • • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan  @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000 
@familiaridergroup @kakilari_utara 
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
1,703 6 5 August, 2018
@post_rempit Profile picture

@post_rempit

part 2
#Repost @wan_akmal98
• • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000
@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

part 2
#Repost @wan_akmal98
• • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan  @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000 
@familiaridergroup @kakilari_utara 
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
299 5 18 hours ago
@post_rempit Profile picture

@post_rempit

part 1
#Repost @wan_akmal98
• • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000
@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

part 1
#Repost @wan_akmal98
• • •
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan  @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000 
@familiaridergroup @kakilari_utara 
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
665 7 18 hours ago
@asyrafridzuan3 Profile picture

@asyrafridzuan3

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @AminAmin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @Asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya # #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @AminAmin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_  @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @Asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya ##terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
55 6 13 June, 2018
@_zullx Profile picture

@_zullx

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @AminAmin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @Asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya # #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @AminAmin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_  @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @Asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya ##terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
74 8 13 June, 2018
@aidilafzanfiqri Profile picture

@aidilafzanfiqri

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19 so kami hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98
talent : @dilafzan
@_zullx
@eyzaal
@aminamin9181
@asyraf.rosni
@ameerfakhrul
@rozainsmail_
@tiaadaa_namaa
@pokkceyy_
@wanizzauddin
@ikmalrizuwan
@matnenn
@asyrafemat
@samir_2908
@asyrafridzuan3
@ikhwanadam11
@shafiqnordiin
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya # #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

Disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan aksi @gabansaleh19  so kami hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it guys!

direct,shoot & edited by @wan_akmal98 
talent : @dilafzan 
@_zullx 
@eyzaal 
@aminamin9181 
@asyraf.rosni 
@ameerfakhrul 
@rozainsmail_ 
@tiaadaa_namaa 
@pokkceyy_ 
@wanizzauddin 
@ikmalrizuwan 
@matnenn 
@asyrafemat 
@samir_2908 
@asyrafridzuan3 
@ikhwanadam11 
@shafiqnordiin 
shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000

@familiaridergroup @kakilari_utara 
#familiaridergroup #kapcaimalaya ##terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
169 15 13 June, 2018
@achailee_ Profile picture

@achailee_

Tangkak Sagil

Belajar 'Butakan Mata" 'Pekakkan Telinga" Dan 'Bisu Kan Mulut" Setiap Kali Orang Bercerita Buruk Pasal Kita 💨🍃 Hari Nie Cuti , Jum Kita Funny Funny 👍🏻 Morning 🌥 #kapcaimalayahouse_ #kapcaimalaya #kakilari_utara #highwaymenjadipenentuan #abam_ranggi_vs_sisto_rare #sistor_idola #jenterakita #peminataraishoei #peminatrxz125z #peminatjaketbiru #legasimatmoto #empayar2roda #matmotorepost #gatheringmatmoto2016 #dinamiktetapdihati

Belajar 'Butakan Mata" 'Pekakkan Telinga" Dan 'Bisu Kan Mulut" Setiap Kali Orang Bercerita Buruk Pasal Kita 💨🍃 Hari Nie Cuti , Jum Kita Funny Funny 👍🏻 Morning 🌥 #kapcaimalayahouse_ #kapcaimalaya #kakilari_utara #highwaymenjadipenentuan #abam_ranggi_vs_sisto_rare #sistor_idola #jenterakita #peminataraishoei #peminatrxz125z #peminatjaketbiru #legasimatmoto #empayar2roda #matmotorepost #gatheringmatmoto2016 #dinamiktetapdihati
91 0 17 December, 2016
@achailee_ Profile picture

@achailee_

Segamat

Jangan Ade Sifat Iri Hati Sama Kawan . Kalau Boleh Kita Nak Tengok Kawan Bahagia Bukan Derita . Bagi Semangat Supaya Tabah . Bukan Bagi Ayat Ayat Supaya Dia Jatuh Tersungkur .👌🏻😊 Selamat Malam Penghuni Kota 👀💨💨 #kiteridertiadabeza #kiteridermalaya #matmotovsmatrempit #matmotorepost #legasimatmoto #kapcaimalaya #kapcaimalayahouse #peminat125zr #peminatrxz125z #peminataraishoei #yamahalovers#sistor_idola #jenterapejuang #kakisupermanhighway #kakiflyjb #jiwakelajuan #gatheringmatmoto2016 #koleksiduniaduaroda

Jangan Ade Sifat Iri Hati Sama Kawan . Kalau Boleh Kita Nak Tengok Kawan Bahagia Bukan Derita . Bagi Semangat Supaya Tabah . Bukan Bagi Ayat Ayat Supaya Dia Jatuh Tersungkur .👌🏻😊 Selamat Malam Penghuni Kota 👀💨💨#kiteridertiadabeza #kiteridermalaya #matmotovsmatrempit #matmotorepost #legasimatmoto #kapcaimalaya #kapcaimalayahouse #peminat125zr #peminatrxz125z #peminataraishoei #yamahalovers❤ #sistor_idola #jenterapejuang #kakisupermanhighway #kakiflyjb #jiwakelajuan #gatheringmatmoto2016 #koleksiduniaduaroda
101 2 9 December, 2016
Dalam Hidup Ini Ade Dua Pilihan Samaada Dipilih Atau Memilih , Jika Dipilih Buad Lah Yang Terbaik Dan Jika Memilih , Pilih Lah Yang Terbaik 🍃😊 #peminat125zr #peminatrxz125z #peminataraishoei #abam_ranggi_vs_sisto_rare #highwaymenjadipenentuan #sistor_idola #kakilariutara #kaulainbangkaurare #legasimatmoto #matmotorepost #matmotovsmatrempit #kiteridermalaya #kiteridertiadabeza
79 0 4 December, 2016
@achailee_ Profile picture

@achailee_

Segamat Town, Johore

Kau Ingat Semua Yang Main Moto Ni Sampah Masyarat Ke ? 😌 Main Moto Hobi Minat Hujung Minggu Punya Aktiviti , Kami Pon Ada Kerjaya Dan Pendidikan 🤘🏻😊 Tak Kesah La Mat Moto Ke Mat Rempit , Kau Naik Moto Tu Kira Kita Geng Lahh 😂💨🍃 #serlahkankehebatan #empayar2roda #geng2_superman_highway #ridergemilang #peminatjaketbiru #peminataraishoei #peminatrxz125z #peminatduaroda #brocuba #familiaridergroup #highwaymenjadipenentuan #terlajakranggi #kapcaimalaya #kapcaimalayahouse #kapcaisado #matmotorepost #matmoto_vs_matrempit #jenterapejuang #legasimatmoto #peminat2rodamalaysia

Kau Ingat Semua Yang Main Moto Ni Sampah Masyarat Ke ? 😌 Main Moto Hobi Minat Hujung Minggu Punya Aktiviti , Kami Pon Ada Kerjaya Dan Pendidikan 🤘🏻😊 Tak Kesah La Mat Moto Ke Mat Rempit , Kau Naik Moto Tu Kira Kita Geng Lahh 😂💨🍃 #serlahkankehebatan #empayar2roda #geng2_superman_highway #ridergemilang #peminatjaketbiru #peminataraishoei #peminatrxz125z #peminatduaroda #brocuba #familiaridergroup #highwaymenjadipenentuan #terlajakranggi #kapcaimalaya #kapcaimalayahouse #kapcaisado #matmotorepost #matmoto_vs_matrempit #jenterapejuang #legasimatmoto #peminat2rodamalaysia
114 0 16 October, 2016

Top #legasimatmoto posts

@sangap_highway Profile picture

@sangap_highway

#Repost @wan_akmal98 with @get_repost
・・・
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000
@familiaridergroup @kakilari_utara
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌

#Repost @wan_akmal98 with @get_repost
・・・
disebabkan ramai budak2 motor rindukan filem rempit yang dibintangi @faridkamilz dan  @gabansaleh19 so wan kemal hadiahkan hadiahkan 1 video aksi rempit kat hampa semua haha 😂 video ini tiada kena mengena dengan yang hidup dan yang mati.anda dilarang meniru aksi berbahaya di dalam video ini.slide tepi untuk scene kemuncak.apa komen anda? rate it gais!!! direct,shoot and edited by : @wan_akmal98 
talent : @dilafzan @_zullx @eyzaal @aminamin9181 @asyraf.rosni @ameerfakhrul @rozainsmail_ @tiaadaa_namaa @pokkceyy_ @wanizzauddin @ikmalrizuwan @matnenn @asyrafemat @samir_2908 @asyrafridzuan3 @ikhwanadam11 @shafiqnordiin

shoot done w/ dji phantom 3 pro + nikon d5000 + sj5000 
@familiaridergroup @kakilari_utara 
#familiaridergroup #kapcaimalaya #terlajakranggi #kapcaisado #ridergemilang #highwaymenjadipenentuan #geng2_superman_highway #abam_ranggi_vs_sisto_rare #matmotorepost #kitaridertiadabeza #pencintaduaroda #kakilari_utara #matmoto_vs_matrempit #sangap_highway #kitaridermalaya #jenterapejuang #peminatduaroda #peminat2rodamalaysia #legasimatmoto #rempitmalaya #kita_rider_official #koleksi_dunia_dua_roda #shizukaracing #empayar2roda #serlahkankehebatan #peminathondaaraishoei #motorkapcai_1 #kapcaihighway #sukanpermotoran

untuk tempahan video boleh roger kita.
nak buat gimik drone pon boleh juga.👌
510 9 14 June, 2018