#lovenovel Instagram Photos & Videos

lovenovel - 10.8k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #lovenovel and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
2 hours
Average like
21.1
Average comment
1.1
Posts with video
1/36
Posts with photo
35/36

Hashtag Popularity

Novel Special Edition, Noah Mukriez. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

NOAH MUKRIEZ-DIAN ALEESYA
RM34 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED. SPECIAL EDITION
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776

Dia, si penyelamat. Dia sanggup abaikan masa depan demi menyelamatkan seorang gadis dari cemuhan masyarakat. Malah dia sanggup melepaskan insan yang mula bertakhta di hati demi gadis yang hampir digolong yang dilaknat Tuhan.

Dan dia adalah Noah mukriez. "Abang janji. Abang akan tolong, kayla. Kalau dengan mengahwini kayla dapat tutup aib kaylaa Abang sanggup . I'll marry you." - NOAH MUKRIEZ
Pertolongan itu membawa mereka hingga ke alam perkahwinan dan siapa sangka, perkahwinan yang dibina menjadi harmoni seperti suami isteri yang lain.
Namun keharmonian itu musnah setelah tahu dia diperdaya. "Kayla tipu abang, kan? Reka cerita supaya abang kahwin dengan kayla. Simpati pada kayla. God! You did a good job, kayla. And this? Ini yang buat abang jijik dengan kayla. Kayla lebih hina dari perempuan-perempuan di lorong gelap tu. - NOAH MUKRIEZ
Dia mula berubah. Dia jadi sedingin salju. Dia bukan lagi Noah Mukriez yang Mikayla kenal.
Dan mampukah hati yang dingin itu kembali seperti dulu? Atau ia akan kekal seperti itu untuk selama-lamanya?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #noahmukriez #dianaleesya

Novel Special Edition, Noah Mukriez. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

NOAH MUKRIEZ-DIAN ALEESYA
RM34 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED. SPECIAL EDITION
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776

Dia, si penyelamat. Dia sanggup abaikan masa depan demi menyelamatkan seorang gadis dari cemuhan masyarakat. Malah dia sanggup melepaskan insan yang mula bertakhta di hati demi gadis yang hampir digolong yang dilaknat Tuhan.

Dan dia adalah Noah mukriez. "Abang janji. Abang akan tolong, kayla. Kalau dengan mengahwini kayla dapat tutup aib kaylaa Abang sanggup . I'll marry you." - NOAH MUKRIEZ 
Pertolongan itu membawa mereka hingga ke alam perkahwinan dan siapa sangka, perkahwinan yang dibina menjadi harmoni seperti suami isteri yang lain. 
Namun keharmonian itu musnah setelah tahu dia diperdaya. "Kayla tipu abang, kan? Reka cerita supaya abang kahwin dengan kayla. Simpati pada kayla. God! You did a good job, kayla. And this? Ini yang buat abang jijik dengan kayla. Kayla lebih hina dari perempuan-perempuan di lorong gelap tu. - NOAH MUKRIEZ 
Dia mula berubah. Dia jadi sedingin salju. Dia bukan lagi Noah Mukriez yang Mikayla kenal. 
Dan mampukah hati yang dingin itu kembali seperti dulu? Atau ia akan kekal seperti itu untuk selama-lamanya?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #noahmukriez #dianaleesya
0 0 1 hour ago

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

SURAT UNTUK ABANG-AK RAFFHAN
RM20 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Maryam hanya gadis biasa. Jatuh cinta, terjerat dengan nafsu, ditinggalkan kemudian cuba bangkit menggapai hidup.

Bangkit itu mudah, bertahan itu yang payah. "Aku bukan perempuan baik-baik. Siapa je yang ikhlas nak terima perempuan kotor macam aku ni?" Kata Maryam. "Percaya cakap aku, satu hari nanti mesti kau akan jumpa lelaki baik. Yang boleh terima kau, Akeef dan masa silam kau seadanya. Percayalah cakap aku. Allah tu Maha Adil." Ini kata Linda, BFF Maryam.

Maryam bukan tak mahu percaya tapi banyak yang dia jumpa yang bermuka plastik. Pura-pura terima padahal ada udang di sebalik batu.

Maryam sangka hidupnya akan bahagia selamanya bersama Akeef. Siapa sangka mentari yang diharapkan sampai ke petang, ribut dan bah berkunjung di tengah hari? Dia tersepit antara masa lalu dan masa depan yang membelenggu jiwa wanitanya. Antara keinginan dan ketakutan, dia terpaksa memilih antara dua. Kedua-duanya bakal menghukum diri. Lantas apa yang harus dia lakukan?

Dan Akeef. Dia hanya mahukan susuk seorang ayah. Seperti orang lain, dia juga teringin memanggil ayah. Leman bukan ayahnya walau bibirnya menyebut ayah. Lalu hadir Hadi dan Ebrahim. Siapa antara mereka, yang jadi pilihan Akeef?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #akraffhan #suratuntukabang

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

SURAT UNTUK ABANG-AK RAFFHAN
RM20 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Maryam hanya gadis biasa. Jatuh cinta, terjerat dengan nafsu, ditinggalkan kemudian cuba bangkit menggapai hidup.

Bangkit itu mudah, bertahan itu yang payah. "Aku bukan perempuan baik-baik. Siapa je yang ikhlas nak terima perempuan kotor macam aku ni?" Kata Maryam. "Percaya cakap aku, satu hari nanti mesti kau akan jumpa lelaki baik. Yang boleh terima kau, Akeef dan masa silam kau seadanya. Percayalah cakap aku. Allah tu Maha Adil." Ini kata Linda, BFF Maryam.

Maryam bukan tak mahu percaya tapi banyak yang dia jumpa yang bermuka plastik. Pura-pura terima padahal ada udang di sebalik batu.

Maryam sangka hidupnya akan bahagia selamanya bersama Akeef. Siapa sangka mentari yang diharapkan sampai ke petang, ribut dan bah berkunjung di tengah hari? Dia tersepit antara masa lalu dan masa depan yang membelenggu jiwa wanitanya. Antara keinginan dan ketakutan, dia terpaksa memilih antara dua. Kedua-duanya bakal menghukum diri. Lantas apa yang harus dia lakukan?

Dan Akeef. Dia hanya mahukan susuk seorang ayah. Seperti orang lain, dia juga teringin memanggil ayah. Leman bukan ayahnya walau bibirnya menyebut ayah. Lalu hadir Hadi dan Ebrahim. Siapa antara mereka, yang jadi pilihan Akeef?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #akraffhan #suratuntukabang
4 0 4 hours ago

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

KUUKIR HANYA NAMAMU- AK RAFFHAN
RM24 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
NUR KHADEEJA. Gadis itu polos dan istimewa dengan caranya tersendiri. Masa lalunya kelam, jarang-jarang berwarna pelangi. Selama hidup asyik disisih. Lahirnya dia tak pernah dianggap. Ramai yang pandang jijik. Keluarga sendiri juga membenci. Namun dia tak pernah menyerah. Salahkan takdir jauh sekali.

MUHAMMAD GHAZI. Nampak sempurna walhal dia banyak kurangnya. Diam-diam jadi buaya tanpa taring. Prinsip hidupnya mudah; hidup hanya sekali jadi selagi hidup, dia akan terus enjoy! Dosa dan taubat? Nanti-nanti dululah. Muda-muda kumpul dosa, tua-tua nanti baru kumpul pahala!

Atas nama takdir, kedua-duanya bertemu dan terpaksa bersatu kerana sebuah tragedi. Ikatan terbina tanpa kerelaan.

Seorang Deeja tak pernah terlintas hendak menjadi isteri, apatah lagi isteri kepada seorang lelaki sempurna seperti Mad.

Seorang Mad pula tak pernah sekalipun terfikir untuk menikah, apalagi menikahi seorang gadis seperti Deeja.

Khadeeja pasrah, Mad marah.

Khadeeja diam, Mad merenyam. “Pernah tak saya bagi tahu awak? Selain mama dan Qaseh, awak satu-satunya perempuan yang paling saya sayang?” -Mad. “Awak bohong! Ini ke maksud sayang awak? Dengan lepaskan saya pergi dari hidup awak?” -Deeja.

Dua mereka sangat berbeza. Namun ia bukan halangan untuk wujudnya satu perasaan yang dinamakan cinta. Tapi entah kenapa, saat cinta itu mula berputik, ujian demi ujian mula menduga mereka.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #akraffhan #kuukirhanyanamamu

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

KUUKIR HANYA NAMAMU- AK RAFFHAN
RM24 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
NUR KHADEEJA. Gadis itu polos dan istimewa dengan caranya tersendiri. Masa lalunya kelam, jarang-jarang berwarna pelangi. Selama hidup asyik disisih. Lahirnya dia tak pernah dianggap. Ramai yang pandang jijik. Keluarga sendiri juga membenci. Namun dia tak pernah menyerah. Salahkan takdir jauh sekali.

MUHAMMAD GHAZI. Nampak sempurna walhal dia banyak kurangnya. Diam-diam jadi buaya tanpa taring. Prinsip hidupnya mudah; hidup hanya sekali jadi selagi hidup, dia akan terus enjoy! Dosa dan taubat? Nanti-nanti dululah. Muda-muda kumpul dosa, tua-tua nanti baru kumpul pahala!

Atas nama takdir, kedua-duanya bertemu dan terpaksa bersatu kerana sebuah tragedi. Ikatan terbina tanpa kerelaan.

Seorang Deeja tak pernah terlintas hendak menjadi isteri, apatah lagi isteri kepada seorang lelaki sempurna seperti Mad.

Seorang Mad pula tak pernah sekalipun terfikir untuk menikah, apalagi menikahi seorang gadis seperti Deeja.

Khadeeja pasrah, Mad marah.

Khadeeja diam, Mad merenyam. “Pernah tak saya bagi tahu awak? Selain mama dan Qaseh, awak satu-satunya perempuan yang paling saya sayang?” -Mad. “Awak bohong! Ini ke maksud sayang awak? Dengan lepaskan saya pergi dari hidup awak?” -Deeja.

Dua mereka sangat berbeza. Namun ia bukan halangan untuk wujudnya satu perasaan yang dinamakan cinta. Tapi entah kenapa, saat cinta itu mula berputik, ujian demi ujian mula menduga mereka.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #akraffhan #kuukirhanyanamamu
3 1 4 hours ago

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

SATU CINTA (LAYDEE AMARFI) & KEKASIH SEMALAM (FARAH DARIANNA)
RM30 BELUM TERMASUK POS.
PRELOVED. LIMITED EDITION
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776

Mendengar berita dirinya bakal menjadi bapa, reaksi Amri langsung tidak seperti yang Falihin jangka. Cinta Amri rupanya hanya terhad untuk Falihin seorang saja.

I already planned out my life for the next 3 years. A baby doesn’t fit in there. – Amri
Baby ni membesar dalam perut I, sikit pun tak akan mengganggu life you.– Falihin

Menyangka semua itu hanya sementara, Falihin beralah. Memberi masa untuk Amri menerima. Tapi, kesukaran Amri untuk membuka hatinya menerima titipan Allah itu menimbulkan ribuan rasa dan impak. Silapnya Amri dalam membuat keputusan, dia langsung tidak sedar bahawa takdir-Nya adalah sesuatu yang harus diyakini, bukannya dikesali.

# KEKASIH SEMALAM (Farah Darianna)

Memilikki Qaisara sebagai isteri itu adalah trofi besar buat Hadif. Bertahun memendam rasa, akhirnya si dia yang dipuja jatuh dalam pelukan. Namun, jalan yang ditempuh bukan semudah dia membawa lamaran untuk Qaisara. “Saya menyesal kahwin dengan awak. Saya rasa bersalah dengan Aariz. Saya khianati dia.” – Qaisara
Hati Qaisara itu terbelah dua. Antara cinta pada Hadif dengan setia pada Aariz. Dirantai kenangan silam buatkan rumah tangga mereka berantakan. “I was the moon but you chased the stars.”- Hadif Qaisara bukan batu. Dia manusia yang dikurnia deria. Bohonglah kalau dia tidak terasa bila Hadif berubah dingin akibat kesilapan diri. Bagaimana pula dia mahu meraih kembali perhatian seorang suami?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #satucinta #ideakreatif #laydeeamarfi #farahdarianna

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

SATU CINTA (LAYDEE AMARFI) & KEKASIH SEMALAM (FARAH DARIANNA)
RM30 BELUM TERMASUK POS. 
PRELOVED. LIMITED EDITION
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776

Mendengar berita dirinya bakal menjadi bapa, reaksi Amri langsung tidak seperti yang Falihin jangka. Cinta Amri rupanya hanya terhad untuk Falihin seorang saja.

I already planned out my life for the next 3 years. A baby doesn’t fit in there. – Amri
Baby ni membesar dalam perut I, sikit pun tak akan mengganggu life you.– Falihin

Menyangka semua itu hanya sementara, Falihin beralah. Memberi masa untuk Amri menerima. Tapi, kesukaran Amri untuk membuka hatinya menerima titipan Allah itu menimbulkan ribuan rasa dan impak. Silapnya Amri dalam membuat keputusan, dia langsung tidak sedar bahawa takdir-Nya adalah sesuatu yang harus diyakini, bukannya dikesali.

# KEKASIH SEMALAM (Farah Darianna)

Memilikki Qaisara sebagai isteri itu adalah trofi besar buat Hadif. Bertahun memendam rasa, akhirnya si dia yang dipuja jatuh dalam pelukan. Namun, jalan yang ditempuh bukan semudah dia membawa lamaran untuk Qaisara. “Saya menyesal kahwin dengan awak. Saya rasa bersalah dengan Aariz. Saya khianati dia.” – Qaisara
 Hati Qaisara itu terbelah dua. Antara cinta pada Hadif dengan setia pada Aariz. Dirantai kenangan silam buatkan rumah tangga mereka berantakan. “I was the moon but you chased the stars.”- Hadif  Qaisara bukan batu. Dia manusia yang dikurnia deria. Bohonglah kalau dia tidak terasa bila Hadif berubah dingin akibat kesilapan diri. Bagaimana pula dia mahu meraih kembali perhatian seorang suami?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #satucinta #ideakreatif #laydeeamarfi #farahdarianna
1 0 4 hours ago

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

RISIK PADA HATI-HANNI RAMSUL
RM22 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Kerana besar cintanya, dia rela mengorbankan separuh daripada jiwanya untuk Adam. Demi Adam, dia sanggup lakukan apa saja. Itu bukti cinta seorang Hayfa pada Adam. "Kenapa uji cinta abang macam ni?" - Adam "Syfa tak uji cinta abang. yfa cuma nak kesempurnaan dalam cinta kita." - Hayfa "Saya tak tahu kenapa saya setuju bila Kak Hayfa pujuk. Saya tak patut setuju. Kan?" - Aisya

Namun, benrakna pengorbanan yang dibuat akan sempurnakan cinta mereka? Atau pengorbanan itu hanya membuat bahagia mereka semakin goyah?

Layanan Adam yang berubahkah? Atau keikhlasan Hayfa yang semakin hilang? Ataupun Aisya yang mula belajar berprasangka? Walau apa pun puncanya, bahagia mereka perlahan-lahan menjauh.
Mampukah mereka sama-sama menggapai bahagia itu semula? Atau hanya perpisahan yang akan membuat penamat sebuah perhubungan?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #hanniramsul #risikpadahati

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

RISIK PADA HATI-HANNI RAMSUL
RM22 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Kerana besar cintanya, dia rela mengorbankan separuh daripada jiwanya untuk Adam. Demi Adam, dia sanggup lakukan apa saja. Itu bukti cinta seorang Hayfa pada Adam. "Kenapa uji cinta abang macam ni?" - Adam "Syfa tak uji cinta abang. yfa cuma nak kesempurnaan dalam cinta kita." - Hayfa "Saya tak tahu kenapa saya setuju bila Kak Hayfa pujuk. Saya tak patut setuju. Kan?" - Aisya

Namun, benrakna pengorbanan yang dibuat akan sempurnakan cinta mereka? Atau pengorbanan itu hanya membuat bahagia mereka semakin goyah?

Layanan Adam yang berubahkah? Atau keikhlasan Hayfa yang semakin hilang? Ataupun Aisya yang mula belajar berprasangka? Walau apa pun puncanya, bahagia mereka perlahan-lahan menjauh. 
Mampukah mereka sama-sama menggapai bahagia itu semula? Atau hanya perpisahan yang akan membuat penamat sebuah perhubungan?

#lovenovel #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #ideakreatif #cutekreatif #suarahati #teratakkasih #hanniramsul #risikpadahati
4 0 5 hours ago

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

RELAKAH HATI TERUS MENCINTAI-FARISHA IMANI
RM20 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Demi bersatu dengan kekasih hatinya Sara Alya, Shawn merangka rancangan gila untuk memerangkap gadis itu. Tapi sayangnya… yang menjadi mangsa bukannya Sara Alya tetapi Nurul Nabiha. Tiada istilah tanggungjawab andai wanita itu adalah Nabiha! . “Yang pak cik nak berdrama sangat ni kenapa. Tak faham ke apa yang pegawai agama tadi tu cakap. Saya tak perlu kahwin pun dengan anak saudara pak cik tu.” – SHAWN .

Takdir yang mengikat mereka tidak ternoktah di situ. Pemergian Sara secara mengejut membuatkan Shawn menanam api dendam. Nabiha perlu membayar harga atas kehilangan Sara. Satu lamaran dihulur. . “Perkahwinan ini akan jadi perkahwinan terindah dalam hidup awak. Percayalah, Nabiha. Saya akan jaga awak dan mencintai awak seluruh hati saya.” – SHAWN .

Saat hatinya benar-benar menyerahkan cinta dan jiwa, watak manis Shawn berubah laku. “Apa salah saya. Apa dosa saya pada awak. Kenapa awak benci sangat dengan saya.” – NABIHA .

Tersentak dengan takdir cinta yang memilukan ini, Nabiha rela andai dirinya dilepaskan. . “Saya… saya lebih rela awak ceraikan saya…” – NABIHA .

Kehidupan baharu dikayuh dengan lebih tabah. Namun ternyata bahagia yang diimpikan selama ini masih belum mahu berpihak kepadanya. Nabiha diuji lagi dengan ujian yang berganda berat. Penglihatannya yang sempurna telah diambil semula oleh Ilahi. Ya. Nabiha seorang gadis buta kini. . Saat dia melangkah dalam kegelapan itu, hatinya telah disuluh oleh cahaya cinta dari seorang jejaka. .

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #relakahhatiterusmencintai #farishaimani

Coming soon ready for booked. Berminat boleh booking dulu stok sampai baru bayar. Pembelian 4 novel ke atas free pos sm ss

RELAKAH HATI TERUS MENCINTAI-FARISHA IMANI
RM20 BELUM TERMASUK POS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Demi bersatu dengan kekasih hatinya Sara Alya, Shawn merangka rancangan gila untuk memerangkap gadis itu. Tapi sayangnya… yang menjadi mangsa bukannya Sara Alya tetapi Nurul Nabiha. Tiada istilah tanggungjawab andai wanita itu adalah Nabiha! . “Yang pak cik nak berdrama sangat ni kenapa. Tak faham ke apa yang pegawai agama tadi tu cakap. Saya tak perlu kahwin pun dengan anak saudara pak cik tu.” – SHAWN .

Takdir yang mengikat mereka tidak ternoktah di situ. Pemergian Sara secara mengejut membuatkan Shawn menanam api dendam. Nabiha perlu membayar harga atas kehilangan Sara. Satu lamaran dihulur. . “Perkahwinan ini akan jadi perkahwinan terindah dalam hidup awak. Percayalah, Nabiha. Saya akan jaga awak dan mencintai awak seluruh hati saya.” – SHAWN .

Saat hatinya benar-benar menyerahkan cinta dan jiwa, watak manis Shawn berubah laku. “Apa salah saya. Apa dosa saya pada awak. Kenapa awak benci sangat dengan saya.” – NABIHA .

Tersentak dengan takdir cinta yang memilukan ini, Nabiha rela andai dirinya dilepaskan. . “Saya… saya lebih rela awak ceraikan saya…” – NABIHA .

Kehidupan baharu dikayuh dengan lebih tabah. Namun ternyata bahagia yang diimpikan selama ini masih belum mahu berpihak kepadanya. Nabiha diuji lagi dengan ujian yang berganda berat. Penglihatannya yang sempurna telah diambil semula oleh Ilahi. Ya. Nabiha seorang gadis buta kini. . Saat dia melangkah dalam kegelapan itu, hatinya telah disuluh oleh cahaya cinta dari seorang jejaka. .

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #relakahhatiterusmencintai #farishaimani
3 1 6 hours ago
Everytime I beat that 🐱 she know what I be bout... My man @freshoutent was just able to put into words💯 #goodmorning #gm #bars #lyrical #wakenbake #wakeandbake #goodmorning #freaky #wingman #epic #dj #rap #bars #rapper
#hiphop #poetry #poet #writer #lyrics #lol
#lls #lovenovel #spitter #music #fashionnova #lit #litty
12 0 19 hours ago

SUPERGIRL
.
RM25 Tak termasuk pos
. .
.
AINA MEDINA, dia bukan seperti anak-anak gadis sebayanya. Dalam usia 21 tahun, dia terlalu sibuk bekerja siang malam demi mencari duit menyara kehidupan. Tak kira penat atau sakit, dia tetap kuat demi orang-orang tersayang. Lagaknya tak ubah seperti seorang ‘Supergirl’. LUTH ZULKARNAIN, lelaki yang punya segala-galanya. Rupa, harta dan pangkat. Namun ada satu yang lelaki ini tidak miliki. Cinta! Ya, lelaki setampan Luth tidak terisi hatinya dengan cinta setelah kecewa dengan percintaan lalunya. Baginya semua perempuan itu punya sifat yang sama. Mata duitan!

Satu insiden, menembungkan dua insan dari dua dunia berbeza. “Be my wife.” – Luth Zulkarnain

Tawaran itu Aina rasakan sesuatu yang tak masuk dek akal. Mustahil dia menerimanya. Memang dia orang susah. Perlukan wang demi menyara keluarga. Namun dia bukanlah perempuan murahan yang menjual maruah. Dia tidak kemaruk menerima tawaran kerja paling gila pernah didengarnya itu. Merepek! Mengarut! Merapu meraban!

Namun, kemelut yang dihadapi semakin bertimpa-timpa. Pak sunya dikejar pemiutang. Manakala ibunya pula terpaksa menjalani pembedahan yang mana tidak mampu dibiayai olehnya. Akibatnya dia tersepit. Dalam terpaksa, kerja gila yang ditawarkan oleh mamat muka ketat itu terpaksa juga diterima. Hanya itu jalan yang dia ada. “Saya dah buat keputusan. Saya terima tawaran awak.” – Aina Medina

Maka… bermulalah kehidupan Luth Zulkarnain dan Aina Medina yang berpaksikan kepura-puraan.

Dalam melayari kehidupan yang penuh dengan olok-olok, benarkah tiada cinta yang menyapa? Jika benar bagai dikata, mengapa mata Aina sentiasa berbulu setiap kali si langau gedik menggeletis datang menghimpit Luth tanpa segan silu? Luth pula, kenapa hatinya rasa seperti ingin meletup setiap kali sahabatnya Awie datang menggoda Aina?

Mampukah Aina si Supergirl ini bertahan demi orang-orang tersayang? Terusan berkorban meskipun hatinya sendiri calar-balar?
.
.

#supergirl
#lovenovel
@lovenovel_publication
#pasarnovel
#onlinebookstore
#novelmurah
#wardinaaisyah.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm teru.
.
maklumat lanjut

hubungi

SUPERGIRL
.
RM25 Tak termasuk pos
. .
.
AINA MEDINA, dia bukan seperti anak-anak gadis sebayanya. Dalam usia 21 tahun, dia terlalu sibuk bekerja siang malam demi mencari duit menyara kehidupan. Tak kira penat atau sakit, dia tetap kuat demi orang-orang tersayang. Lagaknya tak ubah seperti seorang ‘Supergirl’. LUTH ZULKARNAIN, lelaki yang punya segala-galanya. Rupa, harta dan pangkat. Namun ada satu yang lelaki ini tidak miliki. Cinta! Ya, lelaki setampan Luth tidak terisi hatinya dengan cinta setelah kecewa dengan percintaan lalunya. Baginya semua perempuan itu punya sifat yang sama. Mata duitan!

Satu insiden, menembungkan dua insan dari dua dunia berbeza. “Be my wife.” – Luth Zulkarnain

Tawaran itu Aina rasakan sesuatu yang tak masuk dek akal. Mustahil dia menerimanya. Memang dia orang susah. Perlukan wang demi menyara keluarga. Namun dia bukanlah perempuan murahan yang menjual maruah. Dia tidak kemaruk menerima tawaran kerja paling gila pernah didengarnya itu. Merepek! Mengarut! Merapu meraban!

Namun, kemelut yang dihadapi semakin bertimpa-timpa. Pak sunya dikejar pemiutang. Manakala ibunya pula terpaksa menjalani pembedahan yang mana tidak mampu dibiayai olehnya. Akibatnya dia tersepit. Dalam terpaksa, kerja gila yang ditawarkan oleh mamat muka ketat itu terpaksa juga diterima. Hanya itu jalan yang dia ada. “Saya dah buat keputusan. Saya terima tawaran awak.” – Aina Medina

Maka… bermulalah kehidupan Luth Zulkarnain dan Aina Medina yang berpaksikan kepura-puraan.

Dalam melayari kehidupan yang penuh dengan olok-olok, benarkah tiada cinta yang menyapa? Jika benar bagai dikata, mengapa mata Aina sentiasa berbulu setiap kali si langau gedik menggeletis datang menghimpit Luth tanpa segan silu? Luth pula, kenapa hatinya rasa seperti ingin meletup setiap kali sahabatnya Awie datang menggoda Aina?

Mampukah Aina si Supergirl ini bertahan demi orang-orang tersayang? Terusan berkorban meskipun hatinya sendiri calar-balar?
.
.

#supergirl 
#lovenovel 
@lovenovel_publication 
#pasarnovel 
#onlinebookstore 
#novelmurah 
#wardinaaisyah.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm teru.
.
maklumat lanjut

hubungi
3 0 20 hours ago

Авторы - такие авторы 😝🤪😂 Да-да-да, когда-нибудь я обязательно напишу историю про Алексея Чернова, нашего бабника-красавчика из #ОднаНаТроих . Вы, мои хорошие, не представляете, но у меня уже и обложка есть 🤦!!! Сейчас в сториз в анонсы запульну, чтоб висела (годами 🤣🤣🤣) немым укором 😉 Нет, ну а что разбрасываться такими симпатичными героями? 🥰

👉 (Активная ссылка 🔗 на #ОднанаТроих выше в профиле, жду вас у себя! 🤗🥰🤗)

👉 #АлексейЧернов #любовныйроман #УляЛаска #оченьоткровенно #женскийроман #litnet #современныйлюбовныйроман #эротика #романтика #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer

Авторы - такие авторы 😝🤪😂 Да-да-да, когда-нибудь я обязательно напишу историю про Алексея Чернова, нашего бабника-красавчика из #ОднаНаТроих . Вы, мои хорошие, не представляете, но у меня уже и обложка есть 🤦!!! Сейчас в сториз в анонсы запульну, чтоб висела (годами 🤣🤣🤣) немым укором 😉 Нет, ну а что разбрасываться такими симпатичными героями? 🥰
⠀
👉 (Активная ссылка 🔗 на #ОднанаТроих  выше в профиле, жду вас у себя! 🤗🥰🤗)
⠀
👉 #АлексейЧернов  #любовныйроман #УляЛаска #оченьоткровенно #женскийроман #litnet #современныйлюбовныйроман #эротика #романтика #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer
40 2 22 hours ago

_____
Kata Mazrik, dia ada lima orang adik. Kata Tia, sebab Mazrik tua lima tahun daripadanya, macam tidak beradab pula jika dia terus panggil lelaki itu dengan nama. Jadi mereka declare, MAZRIK adalah ‘abang’ dan TIA CLARISSA adalah ‘adik’. Baik Mazrik mahupun Tia, masing-masing mengetahui yang mereka telah dimiliki. Mazrik, milik tunangannya sejak tiga tahun lalu manakala Tia, setia kepada Am yang sekejap ada sekejap tiada.
.
“Kak Suria sihat, abang?” – Tia
.
“Am bagi birthday present apa pada adik?” – Mazrik

Karakter Mazrik yang cool dan matang menyebabkan Tia selesa jadi diri sendiri tanpa perlu kontrol ayu. Di matanya, Mazrik bukan Am yang dia perlu berkelakuan sempurna. Mazrik adalah abangnya yang sentiasa menerima kekurangan dan kelebihan setiap adik-adiknya.
.
“Kalaulah kita berjumpa lebih awal…” – Mazrik
.
“Abang bila nak kahwin dengan Kak Suria? Jangan lupa jemput tau!” – Tia

Saat ada hati yang berubah, ada jiwa yang rasa terperangkap. Satu pihak cuba meluahkan, satu pihak berkeras menafikan. Bagi Tia, Suria terlalu baik untuk dikhianati dan dilukai. Jadi apabila Mazrik meletakkan syarat, dia sedaya upaya memenuhinya, asalkan pernikahan Mazrik dan Suria diteruskan. Ditegarkan hati menerima ketentuan Ilahi, namun mengapa mesti lelaki yang bernama Mazrik Hakimuddin muncul saat jari manisnya tersarung cincin milik Amir Hamzah?

Mazrik nekad. Kali ini, dia takkan mengalah. Tia Clarissa bukan lagi adiknya. Sebaliknya Tia Clarissa adalah Tia, gadis dalam hatinya.
_____
[BC](L6)

Tajuk: Mazrik's Signorina
Penulis: Aiza Qriselda (AQ)
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM26 (SM) / RM29 (SS)
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#mazrikssignorina
#aizaqriselda
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie
#indobookstore
#indobooks
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya

_____ 
Kata Mazrik, dia ada lima orang adik. Kata Tia, sebab Mazrik tua lima tahun daripadanya, macam tidak beradab pula jika dia terus panggil lelaki itu dengan nama. Jadi mereka declare, MAZRIK adalah ‘abang’ dan TIA CLARISSA adalah ‘adik’. Baik Mazrik mahupun Tia, masing-masing mengetahui yang mereka telah dimiliki. Mazrik, milik tunangannya sejak tiga tahun lalu manakala Tia, setia kepada Am yang sekejap ada sekejap tiada.
.
“Kak Suria sihat, abang?” – Tia
.
“Am bagi birthday present apa pada adik?” – Mazrik

Karakter Mazrik yang cool dan matang menyebabkan Tia selesa jadi diri sendiri tanpa perlu kontrol ayu. Di matanya, Mazrik bukan Am yang dia perlu berkelakuan sempurna. Mazrik adalah abangnya yang sentiasa menerima kekurangan dan kelebihan setiap adik-adiknya.
.
“Kalaulah kita berjumpa lebih awal…” – Mazrik
.
“Abang bila nak kahwin dengan Kak Suria? Jangan lupa jemput tau!” – Tia

Saat ada hati yang berubah, ada jiwa yang rasa terperangkap. Satu pihak cuba meluahkan, satu pihak berkeras menafikan. Bagi Tia, Suria terlalu baik untuk dikhianati dan dilukai. Jadi apabila Mazrik meletakkan syarat, dia sedaya upaya memenuhinya, asalkan pernikahan Mazrik dan Suria diteruskan. Ditegarkan hati menerima ketentuan Ilahi, namun mengapa mesti lelaki yang bernama Mazrik Hakimuddin muncul saat jari manisnya tersarung cincin milik Amir Hamzah?

Mazrik nekad. Kali ini, dia takkan mengalah. Tia Clarissa bukan lagi adiknya. Sebaliknya Tia Clarissa adalah Tia, gadis dalam hatinya.
_____
[BC](L6)

Tajuk: Mazrik's Signorina
Penulis: Aiza Qriselda (AQ)
Penerbit: Love Novel Publication 
Harga: RM26 (SM) / RM29 (SS) 
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#mazrikssignorina
#aizaqriselda
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie 
#indobookstore
#indobooks 
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani 
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia 
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya
3 0 17 November, 2019

_____
Duda pemalu, mudah melatah; dialah Dini Al-Farid. Ada pula anak bijak dan petah seperti Dafi Wirdad, baginya hidup sudah cukup sempurna. Akan tetapi, apabila si anak tiba-tiba buat permintaan mengejut…
.
“Carikan mama untuk Dafi. Nanti papa ada kawan gaduh-gaduh bila Dafi pergi tuisyen.” – Dafi

Permintaan si anak buat hati Dini jadi kecut. Bila makin diam, makin merayu pula si anak. Dapat pula kawan baik seperti Ryzal yang suka menyakat.
.
“Kau dah sunat ke belum?” – Ryzal

Apa lagi, terjegil besar mata Dini untuk soalan tak masuk akal begitu. Bercakap senang, tapi agak susah pada Dini bila mahu mencari siapa yang layak menjadi pengganti. Sebaliknya mudah pada Sharifah Al-Zaherah, apabila calon menantu sudah dipilih. Nak menunggu Dini mencari, memang dia tak akan merasa dapat cucu ramai.
.
“Kalau tak cukup seksi, umi boleh carikan yang lebih seksi dari tu. Yang pakai bikini saja pun umi boleh dapatkan.” – Sharifah

Terbuntang lagi mata Dini dengar. Tambahan pula, bila calon isteri pilihan umi muda dan cantik.

Nak mengelak kena kahwin, itu sajalah alasan Dini. Ingatkan mudah, tetapi makin susah apabila Dini sudah terjatuh hati pada orang lain. Dan atas keinginan hati, memandai-mandai saja dia buat keputusan sendiri pergi meminang anak dara orang.
.
“Apa royaltinya kalau saya kahwin dengan awak?”- Felisy

Memang luruh jantung Dini bila dengar soalan begitu. Masalahnya, Felisy teman wanita adiknya sendiri. Manalah dia tahu!

Sanggup ke Dini digelar perampas? Antara Kiki dan Felisy, siapakah yang patut dipilih?
_____
[BC](L6)

Tajuk: Mama Ekspres Datang Dekat Padaku...
Penulis: Cici Aida
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM26 (SM) / RM29 (SS)
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#mamaekspres
#mamaekspresdatangdekatpadaku
#ciciaida
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie
#indobookstore
#indobooks
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya

_____ 
Duda pemalu, mudah melatah; dialah Dini Al-Farid. Ada pula anak bijak dan petah seperti Dafi Wirdad, baginya hidup sudah cukup sempurna. Akan tetapi, apabila si anak tiba-tiba buat permintaan mengejut…
.
“Carikan mama untuk Dafi. Nanti papa ada kawan gaduh-gaduh bila Dafi pergi tuisyen.” – Dafi

Permintaan si anak buat hati Dini jadi kecut. Bila makin diam, makin merayu pula si anak. Dapat pula kawan baik seperti Ryzal yang suka menyakat.
.
“Kau dah sunat ke belum?” – Ryzal

Apa lagi, terjegil besar mata Dini untuk soalan tak masuk akal begitu. Bercakap senang, tapi agak susah pada Dini bila mahu mencari siapa yang layak menjadi pengganti. Sebaliknya mudah pada Sharifah Al-Zaherah, apabila calon menantu sudah dipilih. Nak menunggu Dini mencari, memang dia tak akan merasa dapat cucu ramai.
.
“Kalau tak cukup seksi, umi boleh carikan yang lebih seksi dari tu. Yang pakai bikini saja pun umi boleh dapatkan.” – Sharifah

Terbuntang lagi mata Dini dengar. Tambahan pula, bila calon isteri pilihan umi muda dan cantik.

Nak mengelak kena kahwin, itu sajalah alasan Dini. Ingatkan mudah, tetapi makin susah apabila Dini sudah terjatuh hati pada orang lain. Dan atas keinginan hati, memandai-mandai saja dia buat keputusan sendiri pergi meminang anak dara orang.
.
“Apa royaltinya kalau saya kahwin dengan awak?”- Felisy

Memang luruh jantung Dini bila dengar soalan begitu. Masalahnya, Felisy teman wanita adiknya sendiri. Manalah dia tahu!

Sanggup ke Dini digelar perampas? Antara Kiki dan Felisy, siapakah yang patut dipilih?
_____
[BC](L6)

Tajuk: Mama Ekspres Datang Dekat Padaku...
Penulis: Cici Aida
Penerbit: Love Novel Publication 
Harga: RM26 (SM) / RM29 (SS) 
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#mamaekspres
#mamaekspresdatangdekatpadaku
#ciciaida
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie 
#indobookstore
#indobooks 
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani 
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia 
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya
8 0 17 November, 2019

_____ .
“Ada ke tak?” – Izan
.
“Ada apa?” – Dina
.
“Boyfriend. Ada tak?” – Izan
.
“Tak ada. Jangan risau. Kalau ada yang cuba tackle saya, encik orang pertama yang akan saya beritahu.” – Dina
.
Izan tak terkesan langsung dengan gurauan itu. Dia bukan nak menggatal. Tapi itu memang soalan wajib untuk setiap pekerja baharu di tempatnya. Semuanya demi kelancaran kerja-kerja yang bakal dibuat nanti. Tapi…
.
“Kau okey tak ni?” – Izan
.
“Temankan saya balik kampung. Boleh tak Abang Izan?” – Dina
.
Dina terpaksa. Namun Izan menganggap itu satu kebetulan yang amat menggembirakan hatinya. Namun ketika ingin meluahkan rasa…
.
“Dina janji ya. Tolong jaga anak-anak akak.” – Fida
.
“Kak Fida cakap apa ni?” – Dina
.
“Akak nak pulangkan Abang Nazri pada Dina. Terima kasih sebab bagi akak peluang untuk bersama dengan dia.” – Fida
.
Hajat Izan tidak kesampaian. Hasrat murninya hanya mampu disimpan kemas dalam jiwa. Hanya lakaran-lakaran hati yang dia ada untuk mengubat kerinduan yang tidak bertepi. Mungkinkah bahagia yang dia impikan hanya mampu dilakar?
_____
[BC](L6)

Tajuk: Lakaran Hati
Penulis: Izma Qahiera
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM24 (SM) / RM27 (SS)
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#lakaranhati
#izmaqahiera
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie
#indobookstore
#indobooks
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya

_____ .
“Ada ke tak?” – Izan
.
“Ada apa?” – Dina
.
“Boyfriend. Ada tak?” – Izan
.
“Tak ada. Jangan risau. Kalau ada yang cuba tackle saya, encik orang pertama yang akan saya beritahu.” – Dina
.
Izan tak terkesan langsung dengan gurauan itu. Dia bukan nak menggatal. Tapi itu memang soalan wajib untuk setiap pekerja baharu di tempatnya. Semuanya demi kelancaran kerja-kerja yang bakal dibuat nanti. Tapi…
.
“Kau okey tak ni?” – Izan
.
“Temankan saya balik kampung. Boleh tak Abang Izan?” – Dina
.
Dina terpaksa. Namun Izan menganggap itu satu kebetulan yang amat menggembirakan hatinya. Namun ketika ingin meluahkan rasa…
.
“Dina janji ya. Tolong jaga anak-anak akak.” – Fida
.
“Kak Fida cakap apa ni?” – Dina
.
“Akak nak pulangkan Abang Nazri pada Dina. Terima kasih sebab bagi akak peluang untuk bersama dengan dia.” – Fida
.
Hajat Izan tidak kesampaian. Hasrat murninya hanya mampu disimpan kemas dalam jiwa. Hanya lakaran-lakaran hati yang dia ada untuk mengubat kerinduan yang tidak bertepi. Mungkinkah bahagia yang dia impikan hanya mampu dilakar?
_____
[BC](L6)

Tajuk: Lakaran Hati
Penulis: Izma Qahiera
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM24 (SM) / RM27 (SS) 
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#lakaranhati
#izmaqahiera
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie 
#indobookstore
#indobooks 
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani 
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia 
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya
4 0 17 November, 2019

Just completed "Jane Eyre". It's an incredible book and widely recommended. It was in my reading list for long, but could read it only recently! I love good old classics and this book is now one of my favourite English novels of all time!
Do you love classics? Which one is the most dear to your heart? I would love to know! 😃❤
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#english
#englishclassic
#bookstagram
#booklovers
#booklover
#whatareyoureading
#goodoldbooks
#bookreading
#bookreader
#justread
#janeeyre
#storybook
#novel
#readnovels
#lovenovel
#romancenovels
#oldenglishclassics

Just completed "Jane Eyre". It's an incredible book and widely recommended. It was in my reading list for long, but could read it only recently! I love good old classics and this book is now one of my favourite English novels of all time!
Do you love classics? Which one is the most dear to your heart? I would love to know! 😃❤
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#english 
#englishclassic 
#bookstagram 
#booklovers 
#booklover 
#whatareyoureading 
#goodoldbooks 
#bookreading 
#bookreader 
#justread 
#janeeyre 
#storybook 
#novel 
#readnovels 
#lovenovel 
#romancenovels 
#oldenglishclassics
26 2 16 November, 2019

Все ж так удачно складывается 😏... Что делим? 😉 ❤️+❤️+❤️
@hatanova , спасибо, Настюша, на арт ❤️💞❤️

➡️ Ссылка 🔗 выше в профиле, лёгкая регистрация на сайте через любую соцсеть, и у вас прямой доступ к роману #ДайтеДва.
Всегда рада видеть вас у себя! 🍷🧀

➡️ #УляЛаска #эксклюзивнодлялитнет #литнет #новинка #читаемонлайн #читать #чтопочитать #женскийроман #СЛР #читай #утро #morning #анонс #современныйлюбовныйроман #горячиеновинки #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer

Все ж так удачно складывается 😏... Что делим? 😉 ❤️+❤️+❤️
@hatanova , спасибо, Настюша, на арт ❤️💞❤️
⠀
➡️ Ссылка 🔗 выше в профиле, лёгкая регистрация на сайте через любую соцсеть, и у вас прямой доступ к роману #ДайтеДва.
Всегда рада видеть вас у себя! 🍷🧀
⠀
➡️ #УляЛаска  #эксклюзивнодлялитнет#литнет #новинка #читаемонлайн #читать #чтопочитать #женскийроман  #СЛР  #читай #утро #morning  #анонс #современныйлюбовныйроман  #горячиеновинки #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer
53 3 16 November, 2019

Vem conhecer a história de Samil e Pérola, ela foi traficada e enganada por quem acreditava ser seu namorado, mas foi salva por um xeique lindo, só não imaginava que fortes sentimentos entre eles surgiriam. "Todas as minhas defesas estão no chão, e eu luto como um leão aprisionado para continuar no controle, porque a minha vontade era de fazer daquela mulher o meu mundo." #amoler #amoebook #amoromances #instabook #instalivros #literaturanacional #autoranacional #livro #livros #livroseleitura #livrosnovos #instalivros #bookstagrammer #bookish #Bookaholic #bookshelf #lovenovel #lovereading #booknerd #amoresliterarios #leitura #amazonkindle #kindlebr #kindle #kindleunlimited #editora #quote

Vem conhecer a história de Samil e Pérola, ela foi traficada e enganada por quem acreditava ser seu namorado, mas foi salva por um xeique lindo, só não imaginava que fortes sentimentos entre eles surgiriam. "Todas as minhas defesas estão no chão, e eu luto como um leão aprisionado para continuar no controle, porque a minha vontade era de fazer daquela mulher o meu mundo." #amoler #amoebook #amoromances #instabook #instalivros #literaturanacional #autoranacional #livro #livros #livroseleitura #livrosnovos #instalivros #bookstagrammer #bookish #Bookaholic #bookshelf #lovenovel #lovereading #booknerd #amoresliterarios #leitura #amazonkindle #kindlebr #kindle #kindleunlimited #editora #quote
228 6 16 November, 2019

_____
NUR IDDYA MELISSA… Sungai Melaka yang gah menjadi tempat pilihannya untuk membunuh diri. Dia terlalu kecewa dengan cinta. Namun ada yang prihatin akan keselamatannya.

UMAR IZDHAM SYAH… Gadis seiras Zooey Deschanel itu menjadikan dia sanggup merentasi gunung bersalji. Sejak pertemuan pertama yang tidak manis itu, tidurnya tak lena, makan tak kenyang dan mandinya juga tak basah. Sikap dingin dan beku Melissa tidak pernah mematahkan semangatnya.
.
“Awak nak apa sebenarnya ni Izdham? Saya rimaslah macam ni.” – Melissa
.
“Saya nak awak. Kita kahwin jom?” – Izdham

Saat huluran kasih Izdham Syah ingin bertaut, Melissa menepis sehabis usaha, serik maruah dan keluarganya dihina.

Berkali-kali Izdham mencuba. Namun tika hatinya yakin cinta gadis itu miliknya, dia diduga. Sangkanya Melissa berpaling pada memori silam. Tapi sebenarnya dia yang tersalah sangka.

Potongan apple caramel membentuk perkataan “Its you, I want!” yang dihiasi dengan bermacam jenis gula, coklat dan kacang di dalam bakul memberi jawapan pada cintanya.

Bahagia… namun, ikatan perkahwinan yang dimeterai hampir karam angkara Wan Zamilah. Nyawa isterinya pula menjadi taruhan. Saat dia tersedar daripada kekhilafan, isterinya pula hilang ingatan. Menjadi pesakit Anterograde Amnesia dan Retrograde Amnesia, bukan suatu yang mudah untuk Iddya Melissa mahupun Izdham Syah.

Antara realiti dan angan-angan cinta, mampukah mereka bertemu semula di garisan memori demi menggapai bahagia yang hakiki? Rumah tangga yang dibina seindah warna syurga… mampukah dipertahankan sehabis daya, jika jalan cinta mereka penuh onak dan duri?
_____
[BC](L7)

Tajuk: Impian Kasih
Penulis: Anis Ashikali
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM25 (SM) / RM28 (SS)
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#impiankasih
#anisashikali
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie
#indobookstore
#indobooks
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya

_____
NUR IDDYA MELISSA… Sungai Melaka yang gah menjadi tempat pilihannya untuk membunuh diri. Dia terlalu kecewa dengan cinta. Namun ada yang prihatin akan keselamatannya.

UMAR IZDHAM SYAH… Gadis seiras Zooey Deschanel itu menjadikan dia sanggup merentasi gunung bersalji. Sejak pertemuan pertama yang tidak manis itu, tidurnya tak lena, makan tak kenyang dan mandinya juga tak basah. Sikap dingin dan beku Melissa tidak pernah mematahkan semangatnya.
.
“Awak nak apa sebenarnya ni Izdham? Saya rimaslah macam ni.” – Melissa
.
“Saya nak awak. Kita kahwin jom?” – Izdham

Saat huluran kasih Izdham Syah ingin bertaut, Melissa menepis sehabis usaha, serik maruah dan keluarganya dihina.

Berkali-kali Izdham mencuba. Namun tika hatinya yakin cinta gadis itu miliknya, dia diduga. Sangkanya Melissa berpaling pada memori silam. Tapi sebenarnya dia yang tersalah sangka.

Potongan apple caramel membentuk perkataan “Its you, I want!” yang dihiasi dengan bermacam jenis gula, coklat dan kacang di dalam bakul memberi jawapan pada cintanya.

Bahagia… namun, ikatan perkahwinan yang dimeterai hampir karam angkara Wan Zamilah. Nyawa isterinya pula menjadi taruhan. Saat dia tersedar daripada kekhilafan, isterinya pula hilang ingatan. Menjadi pesakit Anterograde Amnesia dan Retrograde Amnesia, bukan suatu yang mudah untuk Iddya Melissa mahupun Izdham Syah.

Antara realiti dan angan-angan cinta, mampukah mereka bertemu semula di garisan memori demi menggapai bahagia yang hakiki? Rumah tangga yang dibina seindah warna syurga… mampukah dipertahankan sehabis daya, jika jalan cinta mereka penuh onak dan duri?
_____
[BC](L7)

Tajuk: Impian Kasih
Penulis: Anis Ashikali
Penerbit: Love Novel Publication
Harga: RM25 (SM) / RM28 (SS) 
_____

Visit Shopee @bookstoreby.izz, DM or WA for purchase, +60182714604
-
-
-
#impiankasih
#anisashikali
#lovenovel
#lovenovelpublication
#bookstorebyizz
#izzbookstore
#indiebookstore
#indiebooks
#bukuindie 
#indobookstore
#indobooks 
#bukuindo
#bukuagama
#bukurohani 
#bukumotivasi
#bukupolitik
#bukumalaysia
#bukuindonesia
#novelmelayu
#novelindonesia 
#englishnovel
#malaysiancomics
#malaycomics
#englishcomics
#sayajualbuku
#myyellowwalls
#dindingkuningsaya
3 0 16 November, 2019

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
17 4 16 November, 2019

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
12 1 16 November, 2019

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell

Karya novelis Anjell. Adaptasi ke drama. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

SUAMIKU PALING SWEET - ANJELL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776 “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. “Macam mana cincin ni ada kat sini?” – IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.

Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya.

Sambungan sinopsis di komen ➡️ #novelterpakaikami
#novelterpakaimalaysia #novelmurah #sayajual  #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku  #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel  #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #ideakreatif #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #noveladaptasikedrama #suamikupalingsweet #syafiqkylez #mawarrashid #anjell
18 1 16 November, 2019

Такого же Надиного субботнего настроения вам, мои хорошие!☀️☘️☀️☘️☀️

➡️ (Активная ссылка 🔗 на #НеТолькоСЕКС выше в профиле, контент 18+ требует несложной регистрации через любую соцсеть, жду вас у себя!☕🍪🍩🧁)

➡️ #литнет #ЛарисаКрасина #любовныйроман #УляЛаска #оченьоткровенно #женскийроман #litnet #современныйлюбовныйроман #эротика #романтика #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer #morning #утро

Такого же Надиного субботнего настроения вам, мои хорошие!☀️☘️☀️☘️☀️
⠀
➡️ (Активная ссылка 🔗 на #НеТолькоСЕКС  выше в профиле, контент 18+ требует несложной  регистрации через любую соцсеть, жду вас у себя!☕🍪🍩🧁)
⠀
➡️ #литнет #ЛарисаКрасина #любовныйроман #УляЛаска #оченьоткровенно #женскийроман #litnet #современныйлюбовныйроман #эротика #романтика #книги #книга #books #book #reading #lovenovel #wcb_writer #morning #утро
53 7 16 November, 2019

Karya novelis Zaza Qry. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

CINTA YANG TERTANGGUH-ZAZA QRY
RM22 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak.

Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tempat kerja barunya.

Kerana insiden tertumpahkan jus tomato atas skirt Elise, Adrish, paksa Hanania kerja membasuh baju-bajunya. Hanania tidak menolak, kerana apa saja yang mendatangkan pendapatan untuknya, akan dia terima. "Perempuan bertudung sama saja. Hipokrit." - Adrish
"Pelik dan gila. Salah pula orang pakai tudung. Tudung itu untuk menutup aurat." - Hanania

Adrish tak sukakan Hanania kerana dia bertudung, tapi tetap sakit hati bila ada lelaki dekat dengan Hanania. Paling geram apabila bekas kekasih Hanania, Afii, datang mencari Hanania. Hanania yang mahu melarikan diri daripada Afii meminta tolong Adrish. Adrish on saja. Maka jadilah mereka suami dan isteri palsu. "Encik nak kahwin lain ke?" - Hanania
"Aku kan dah kahwin dengan kau. Kau ingat aku mampu nak layan bini yang ramai?" – Adrish

Bila Adrish Haqiey mula anggap hubungan palsu itu sebagai yang benar, Hanania tak senang duduk. Panggilan love juga buat Hanania penasaran.

#lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #dearnovels #zazaqry #cintayangtertangguh

Karya novelis Zaza Qry. Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

CINTA YANG TERTANGGUH-ZAZA QRY
RM22 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Kematian mengejut abang ipar dan kakaknya membuatkan Hanania menjadi ibu segera kepada dua orang anak saudaranya. Tidak pernah dia mengeluh walaupun terpaksa menjaga amanah itu. Cuma, ketika kawan sekolahnya datang bertemu dengannya, dia terpaksa menipu dek kerana didesak.

Desakan itu membuatkan Hanania menunjukkan gambar bakal suaminya dalam sebuah majalah. Rupanya lelaki itu memang wujud. Wujud dalam versi yang amat menjengkelkan. Tambahan pula, Adrish Haqiey adalah bos tempat kerja barunya.

Kerana insiden tertumpahkan jus tomato atas skirt Elise, Adrish, paksa Hanania kerja membasuh baju-bajunya. Hanania tidak menolak, kerana apa saja yang mendatangkan pendapatan untuknya, akan dia terima. "Perempuan bertudung sama saja. Hipokrit." - Adrish
"Pelik dan gila. Salah pula orang pakai tudung. Tudung itu untuk menutup aurat." - Hanania

Adrish tak sukakan Hanania kerana dia bertudung, tapi tetap sakit hati bila ada lelaki dekat dengan Hanania. Paling geram apabila bekas kekasih Hanania, Afii, datang mencari Hanania. Hanania yang mahu melarikan diri daripada Afii meminta tolong Adrish. Adrish on saja. Maka jadilah mereka suami dan isteri palsu. "Encik nak kahwin lain ke?" - Hanania
"Aku kan dah kahwin dengan kau. Kau ingat aku mampu nak layan bini yang ramai?" – Adrish

Bila Adrish Haqiey mula anggap hubungan palsu itu sebagai yang benar, Hanania tak senang duduk. Panggilan love juga buat Hanania penasaran.

#lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #dearnovels #zazaqry #cintayangtertangguh
7 0 16 November, 2019

Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

QALIF: WATAK CINTA TERINDAH-DILA DYNA
RM24 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
“Kahwin dengan I, El.” – Qalif Mikael

Usai lamaran diucap, sejarah hitam memadam gelap impian cintanya. Empat tahun terperangkap dalam kenangan lalu, pintu hati ditutup serapatnya. Kepulangannya mempertemukan dia dengan seorang gadis. Gadis yang tanpa dijangka bakal mengubah 3600 paksi cintanya! “Excuse me, miss! Awak tak nampak ke saya nak masuk parking ni tadi?!” – Qalif Mikael “Excuse me, saudara. You ada bagi signal ke tadi? Signal stick dalam kereta tu bukan untuk hiasan aje tau. Cabut je kalau tak pandai guna!” – Kayla Husna

Penyatuan dua keluarga memaksa kedua-duanya hidup di bawah satu bumbung. Mula memutik cinta di hati yang sekian lama tandus. Namun belum sempat kembang menjadi bunga, kelopak sudah layu menyembah bumi. “Berambus! I tak nak dengar apa-apa lagi dari mulut you! Mulai saat ni... you dengan I dah takde apa-apa lagi Qalif! Ambil balik cincin you ni!” – Kayla Husna “Sesekali I takkan terima apa yang you dah buat pada mama, Kayla. Mencintai you... adalah perkara paling bodoh yang pernah I buat seumur hidup I!” – Qalif Mikael

Biarpun Qalif adalah watak cinta terindah dalam hidup Kayla, the damaged has been done! Kerana kebodohannya, kini dia mengemis sebuah kemaafan. Akankah Qalif kembali sekali lagi sebagai watak terindah dalam hidupnya, atau beku cinta itu kini tiada lagi pencairannya?

#lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #anaasa #karyaseni #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #qalifwatakcintaterindah #diladyna

Baca sinopsis, berminat whatsapp ye 😊

QALIF: WATAK CINTA TERINDAH-DILA DYNA
RM24 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
“Kahwin dengan I, El.” – Qalif Mikael

Usai lamaran diucap, sejarah hitam memadam gelap impian cintanya. Empat tahun terperangkap dalam kenangan lalu, pintu hati ditutup serapatnya. Kepulangannya mempertemukan dia dengan seorang gadis. Gadis yang tanpa dijangka bakal mengubah 3600 paksi cintanya! “Excuse me, miss! Awak tak nampak ke saya nak masuk parking ni tadi?!” – Qalif Mikael “Excuse me, saudara. You ada bagi signal ke tadi? Signal stick dalam kereta tu bukan untuk hiasan aje tau. Cabut je kalau tak pandai guna!” – Kayla Husna

Penyatuan dua keluarga memaksa kedua-duanya hidup di bawah satu bumbung. Mula memutik cinta di hati yang sekian lama tandus. Namun belum sempat kembang menjadi bunga, kelopak sudah layu menyembah bumi. “Berambus! I tak nak dengar apa-apa lagi dari mulut you! Mulai saat ni... you dengan I dah takde apa-apa lagi Qalif! Ambil balik cincin you ni!” – Kayla Husna “Sesekali I takkan terima apa yang you dah buat pada mama, Kayla. Mencintai you... adalah perkara paling bodoh yang pernah I buat seumur hidup I!” – Qalif Mikael

Biarpun Qalif adalah watak cinta terindah dalam hidup Kayla, the damaged has been done! Kerana kebodohannya, kini dia mengemis sebuah kemaafan. Akankah Qalif kembali sekali lagi sebagai watak terindah dalam hidupnya, atau beku cinta itu kini tiada lagi pencairannya?

#lovenovel #nbkara #intensidea
#karnadya #novelterpakai #sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia  #anaasa #karyaseni  #readystoknovelterpakaikami #suarahati #alaf21 #qalifwatakcintaterindah #diladyna
6 0 16 November, 2019

Top #lovenovel posts

BEFORE de @annatodd 💫
.
Bon après After, il fallait bien que je vous parle de Before ! 🙊
J’ai un peu du mal à définir ces 2 tomes, c’est un condensé de beaucoup de chose ahah.
Tout d’abord, on en apprend plus sur la vie d’Hardin avant sa rencontre avec Tessa. On y découvre son histoire avec Nathalie, Molly, Steph et Mélissa.
Par la suite, on redécouvre le début de sa relation avec Tessa (tome 1 d’After) mais de son point de vue. C’est la partie que j’ai préféré ! J’adore avoir l’avis du personnage masculin dans les romans donc clairement j’ai beaucoup aimé avoir celui d’Hardin. Ça nous permet d’en apprendre plus sur lui, de savoir ce qu’il pense vraiment de Tessa et de découvrir quand et comment ses sentiments sont apparus pour elle. On comprend mieux certaines de ses actions ou réactions et on ne peut que s’attacher d’autant plus à lui 🙈
.
A la fin du tome 2, il y a pleins de « petits bonus » j’ai envie de dire. Plusieurs chapitres sont racontés par des personnages différents donc on a plusieurs petites histoires qui nous amènent encore une fois à mieux comprendre After. Mais surtout, dans ce tome 2, on a la suite d’After ! On découvrir ce que Hardin et Tessa vous devenir dans les années futures et j’ai trouvé ça chouette d’aller jusqu’au bout des choses.
.
Mais malgré ces points positifs, il y a quelques petites choses qui m’ont dérangé.
Premièrement, j’ai un peu eu du mal à rentrer à 100% dans l’histoire car chaque début de chapitre est écrit à la 3e personne. Ce n’est peut être qu’un petit détail mais ça m’a vraiment perturbée aha. Je n’ai pas du tout aimé la façon dont ces passages étaient écrit (trop complexe à mon goût 😂) et du coup ça me coupait à chaque fois dans ma lecture.
Deuxième, je trouve qu’il y a trop d’infos dans un si petit livre du coup on passe vite d’une chose à l’autre. Et étant donné qu’il y a des chapitres dédiés à plusieurs personnages différents avec des histoires qui n’ont rien avoir les unes avec les autres, on perd un peu le fil.
.
~ Suite en commentaire ~
(Ouais, ouais, trop bavarde je sais 🙊😂😂)

BEFORE de @annatodd 💫
.
Bon après After, il fallait bien que je vous parle de Before ! 🙊
J’ai un peu du mal à définir ces 2 tomes, c’est un condensé de beaucoup de chose ahah. 
Tout d’abord, on en apprend plus sur la vie d’Hardin avant sa rencontre avec Tessa. On y découvre son histoire avec Nathalie, Molly, Steph et Mélissa.
Par la suite, on redécouvre le début de sa relation avec Tessa (tome 1 d’After) mais de son point de vue. C’est la partie que j’ai préféré ! J’adore avoir l’avis du personnage masculin dans les romans donc clairement j’ai beaucoup aimé avoir celui d’Hardin. Ça nous permet d’en apprendre plus sur lui, de savoir ce qu’il pense vraiment de Tessa et de découvrir quand et comment ses sentiments sont apparus pour elle. On comprend mieux certaines de ses actions ou réactions et on ne peut que s’attacher d’autant plus à lui 🙈
.
A la fin du tome 2, il y a pleins de « petits bonus » j’ai envie de dire. Plusieurs chapitres sont racontés par des personnages différents donc on a plusieurs petites histoires qui nous amènent encore une fois à mieux comprendre After. Mais surtout, dans ce tome 2, on a la suite d’After ! On découvrir ce que Hardin et Tessa vous devenir dans les années futures et j’ai trouvé ça chouette d’aller jusqu’au bout des choses.
.
Mais malgré ces points positifs, il y a quelques petites choses qui m’ont dérangé.
Premièrement, j’ai un peu eu du mal à rentrer à 100% dans l’histoire car chaque début de chapitre est écrit à la 3e personne. Ce n’est peut être qu’un petit détail mais ça m’a vraiment perturbée aha. Je n’ai pas du tout aimé la façon dont ces passages étaient écrit (trop complexe à mon goût 😂) et du coup ça me coupait à chaque fois dans ma lecture.
Deuxième, je trouve qu’il y a trop d’infos dans un si petit livre du coup on passe vite d’une chose à l’autre. Et étant donné qu’il y a des chapitres dédiés à plusieurs personnages différents avec des histoires qui n’ont rien avoir les unes avec les autres, on perd un peu le fil.
.
~ Suite en commentaire ~
(Ouais, ouais, trop bavarde je sais 🙊😂😂)
125 18 9 June, 2019

AFTER - ANNA TODD 💫
.
Bon, tu as sûrement déjà dû voir 36539 posts à propos de cette saga mais oupsi, je vais aussi t’en parler 🙊😄
C’est la première saga que j’ai acheté du coup ça me semblait logique de vous en parler en premier 😊
J’en avais tellement entendu parlé que j’avais vraiment trop hâte de la lire. Et il faut dire que sur le coup, j’ai beaucoup aimé ! C’est facile à lire, les personnes sont super attachants et l’histoire est ponctuée de rebondissements qui t’empêchent de lâcher le livre !
.
Le premier tome est clairement mon préféré !
Quand je l’ai eu fini, ça été un gros WAOUW... en même temps, avec cette fin... 🤭 Je n’ai pas pu attendre une seconde de plus avant de commencer le deuxième tome !
.
En ce qui concerne les tomes suivant, ça été des hauts et des bas. A certains moments, j’en avais un peu marre... C’est souvent le même schéma qui se répète et ça en devient lassant à la longue 🙈
Mais bon, malgré ça, j’avais quand même toujours envie de savoir ce qui allait se passer ahah. Impossible pour moi de lâcher l’histoire d’Hardin et Tessa !
.
Dans l’ensemble je garde un bon souvenir de cette saga 💛
.
Note : 3,5/5
.

AFTER - ANNA TODD 💫
.
Bon, tu as sûrement déjà dû voir 36539 posts à propos de cette saga mais oupsi, je vais aussi t’en parler 🙊😄
C’est la première saga que j’ai acheté du coup ça me semblait logique de vous en parler en premier 😊
J’en avais tellement entendu parlé que j’avais vraiment trop hâte de la lire. Et il faut dire que sur le coup, j’ai beaucoup aimé ! C’est facile à lire, les personnes sont super attachants et l’histoire est ponctuée de rebondissements qui t’empêchent de lâcher le livre !
.
Le premier tome est clairement mon préféré !
Quand je l’ai eu fini, ça été un gros WAOUW... en même temps, avec cette fin... 🤭 Je n’ai pas pu attendre une seconde de plus avant de commencer le deuxième tome !
.
En ce qui concerne les tomes suivant, ça été des hauts et des bas. A certains moments, j’en avais un peu marre... C’est souvent le même schéma qui se répète et ça en devient lassant à la longue 🙈
Mais bon, malgré ça, j’avais quand même toujours envie de savoir ce qui allait se passer ahah. Impossible pour moi de lâcher l’histoire d’Hardin et Tessa !
.
Dans l’ensemble je garde un bon souvenir de cette saga 💛
.
Note : 3,5/5
.
136 10 1 June, 2019

My other “full” work OTL
I’m trying to keep on making fully worked-out watercolor illustrations this year. Let's see how far I could get lol
#watercolorpainting #traditionalillustration #fanart #lovenovel #mijelomission #danielsmith #archespaper #osirisnguyen #thuyvinha

My other “full” work OTL 
I’m trying to keep on making fully worked-out watercolor illustrations this year. Let's see how far I could get lol
#watercolorpainting #traditionalillustration #fanart #lovenovel #mijelomission #danielsmith #archespaper #osirisnguyen #thuyvinha
555 4 31 July, 2019

Vem conhecer a história de Samil e Pérola, ela foi traficada e enganada por quem acreditava ser seu namorado, mas foi salva por um xeique lindo, só não imaginava que fortes sentimentos entre eles surgiriam. "Todas as minhas defesas estão no chão, e eu luto como um leão aprisionado para continuar no controle, porque a minha vontade era de fazer daquela mulher o meu mundo." #amoler #amoebook #amoromances #instabook #instalivros #literaturanacional #autoranacional #livro #livros #livroseleitura #livrosnovos #instalivros #bookstagrammer #bookish #Bookaholic #bookshelf #lovenovel #lovereading #booknerd #amoresliterarios #leitura #amazonkindle #kindlebr #kindle #kindleunlimited #editora #quote

Vem conhecer a história de Samil e Pérola, ela foi traficada e enganada por quem acreditava ser seu namorado, mas foi salva por um xeique lindo, só não imaginava que fortes sentimentos entre eles surgiriam. "Todas as minhas defesas estão no chão, e eu luto como um leão aprisionado para continuar no controle, porque a minha vontade era de fazer daquela mulher o meu mundo." #amoler #amoebook #amoromances #instabook #instalivros #literaturanacional #autoranacional #livro #livros #livroseleitura #livrosnovos #instalivros #bookstagrammer #bookish #Bookaholic #bookshelf #lovenovel #lovereading #booknerd #amoresliterarios #leitura #amazonkindle #kindlebr #kindle #kindleunlimited #editora #quote
228 6 16 November, 2019

#10📚
Ciao ragazze 💋
Oggi vi faccio la recensione di questo bellissimo libro che ho letto ultimamente. Un romanzo che vi consiglio di leggere adesso in questo periodo estivo magari mentre state prendendo il sole. Si tratta del romanzo:"A Jennifer con amore" di James Patterson. Quando apprende che la nonna Samantha è stata ricoverata in ospedale, Jennifer si trasferisce nella vecchia casa d'infanzia, una magnifica villa sul lago per assisterla e starle vicino. Lì trova ad attenderla qualcosa che le cambierà la vita: la nonna le ha lasciato una serie di lettere, attraverso le quali racconta alla nipote la storia della sua vita, una vita ben diversa da quella che tutti hanno conosciuto fino a quel momento. È una storia di intrighi e desideri proibiti, di un segreto di famiglia celato per decenni e soprattutto è la storia dell'amore più grande e intenso che Jennifer abbia mai sentito e che, in qualche modo, vivrà anche lei in prima persona.

Voi quale libro state leggendo in questo momento?
.
.
.
.
Pic by me ~D~♥️
#ajenniferconamore #jamespatterson #libro #romanzo #book #recensione #bookreview #reading #ilovereading #lettura #summer #summerreading #trama #novel #lovenovel #leggere #instabook #instagood #instadaily #instafollow #instalike

#10📚
Ciao ragazze 💋
Oggi vi faccio la recensione di questo bellissimo libro che ho letto ultimamente. Un romanzo che vi consiglio di leggere adesso in questo periodo estivo magari mentre state prendendo il sole. Si tratta del romanzo:"A Jennifer con amore" di James Patterson. Quando apprende che la nonna Samantha è stata ricoverata in ospedale, Jennifer si trasferisce nella vecchia casa d'infanzia, una magnifica villa sul lago per assisterla e starle vicino. Lì trova ad attenderla qualcosa che le cambierà la vita: la nonna le ha lasciato una serie di lettere, attraverso le quali racconta alla nipote la storia della sua vita, una vita ben diversa da quella che tutti hanno conosciuto fino a quel momento. È una storia di intrighi e desideri proibiti, di un segreto di famiglia celato per decenni e soprattutto è la storia dell'amore più grande e intenso che Jennifer abbia mai sentito e che, in qualche modo, vivrà anche lei in prima persona.

Voi quale libro state leggendo in questo momento?
.
.
.
.
Pic by me ~D~♥️
#ajenniferconamore#jamespatterson#libro#romanzo#book#recensione#bookreview#reading#ilovereading#lettura#summer#summerreading#trama#novel#lovenovel#leggere#instabook#instagood#instadaily #instafollow#instalike
148 20 27 July, 2019

Hellooo 😂😂🙈
So finally the wait is over.
I have uploaded yaram video on youtube.. is k 2 resons hain
1: yh k yh video takreeban 5 minutes ki hai tw main isay yahan upload nhi kr skhti thi or parts main maza nahi ata
2: yeh k main chahti hoon k ap loag yh video full screen main daikhain 😍
Youtube Link main apnay bio main dal rhi ap wahan pay ja k full video daikh skhtay hain.
One last thing please apnay views zaroor share kijiay gaa k apko kaisi lagi video 😍
Thank you
#yaram #aliyaanmargarete #amrahawajid #sumerahameed #carlthefitoor #veera #sai #arabishehzada #novelssworld #lovenovel

Hellooo 😂😂🙈
So finally the wait is over.
I have uploaded yaram video on youtube.. is k 2 resons hain 
1: yh k yh video takreeban 5 minutes ki hai tw main isay yahan upload nhi kr skhti thi or parts main maza nahi ata 
2: yeh k main chahti hoon k ap loag yh video full screen main daikhain 😍
Youtube Link main apnay bio main dal rhi ap wahan pay ja k full video daikh skhtay hain.
One last thing please apnay views zaroor share kijiay gaa k apko kaisi lagi video 😍
Thank you
#yaram#aliyaanmargarete#amrahawajid#sumerahameed#carlthefitoor#veera#sai#arabishehzada#novelssworld#lovenovel
232 40 8 March, 2019