#materialterbaik Instagram Photos & Videos

materialterbaik - 1.3k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #materialterbaik and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
24 hours
Average like
19.8
Average comment
4.9
Posts with video
2/36
Posts with photo
34/36

Hashtag Popularity

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
1 0 13 hours ago

Penangan Rosalinda ni lain machammmm. Stok semakin MENYUSUT.
.
Ramai suka tawaran Kak Mel. Beli 1 dapat 5 item; RM28.30 sahaja untuk setiap item Rosalinda. Boleh buat banyak gaya pula tu!!!
.
Bagi warna Bubblegum ni tinggal saiz XS-3XL sahaja. Siapa nak grab warna ni?
Boleh bayar deposit serendah RM50 segera 😉
.
#teamazzahraswardrobe
#AbayaRosalinda #berbaloisangat #mudahpakai
#banyakgaya #materialterbaik #mesrawudhuk

Penangan Rosalinda ni lain machammmm. Stok semakin MENYUSUT.
. 
Ramai suka tawaran Kak Mel. Beli 1 dapat 5 item; RM28.30 sahaja untuk setiap item Rosalinda. Boleh buat banyak gaya pula tu!!!
. 
Bagi warna Bubblegum ni tinggal saiz XS-3XL sahaja. Siapa nak grab warna ni? 
Boleh bayar deposit serendah RM50 segera 😉
.
#teamazzahraswardrobe
#AbayaRosalinda #berbaloisangat #mudahpakai
#banyakgaya #materialterbaik #mesrawudhuk
65 22 14 hours ago

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
1 0 15 hours ago

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
3 0 15 hours ago

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
3 0 16 hours ago

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
5 0 16 hours ago

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash #shawleyelashmurah #meletop #viral #shawlbriedmaids #materialterbaik #neelofa #intannajuwa #setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang #safawirashid #agenthugs #agenhugspkedah

HEAVY CHIFFON EYELASH SHAWL

Material: High Quality Heavy Chiffon
Measurement: Approx. 1.8m x 0.75m
Finishing: Eyelash Hem
Type: Straight Cut both end
No label
Easy to handle & iron
Travel friendly

Price: RM26(NP: RM30)
.
#heavychiffoneyelash#shawleyelashmurah#meletop#viral#shawlbriedmaids #materialterbaik#neelofa#intannajuwa#setelahkudimiliki #zularifin #malaysiamenang#safawirashid#agenthugs #agenhugspkedah
3 0 17 hours ago

Sayalah Diora,Pearl Cardigan Dress. Igauan para isteri dan si manis tu. Ahaksss😘
.
Bagilah kesayangan korang cun melecun, barulah happening hidup seisi keluarga.
.
Siapa suka warna ni untuk kesayangan dia?
Jom 📲 Kak Mel sekarang 😊

#teamazzahraswardrobe
#konpemselesa #NEWDESIGN #lawasokmo
#bergegarlutut #materialterbaik #jimatkawkaw #pakaianmuslimah #gayamuslimah

Sayalah Diora,Pearl Cardigan Dress. Igauan para isteri dan si manis tu. Ahaksss😘
.
Bagilah kesayangan korang cun melecun, barulah happening hidup seisi keluarga.
.
Siapa suka warna ni untuk kesayangan dia? 
Jom 📲 Kak Mel sekarang 😊

#teamazzahraswardrobe
#konpemselesa #NEWDESIGN #lawasokmo
#bergegarlutut #materialterbaik #jimatkawkaw #pakaianmuslimah #gayamuslimah
7 0 19 November, 2019

Bubblegum pilihan di hati Kak Mel.
2 tone ni cantiq sangat.
Bak bulan menyinari malam.
.
Semua boleh bergaya dengan ROSALINDA. Tak jarang, wudhuk & BF friendly . Tak sampai RM150 pun❗
.
Ada nak bagi suprise kat housemate? Jom DM Kak Mel sekarang 😉
.
#teamazzahraswardrobe
#teampatuhsyariah #ajimauri #lawabergaya
#poketkirikanan #ribencute #materialterbaik

Bubblegum pilihan di hati Kak Mel.
2 tone ni cantiq sangat.
Bak bulan menyinari malam.
.
Semua boleh bergaya dengan ROSALINDA. Tak jarang, wudhuk & BF friendly . Tak sampai RM150 pun❗
.
Ada nak bagi suprise kat housemate? Jom DM Kak Mel sekarang 😉
.
#teamazzahraswardrobe
#teampatuhsyariah #ajimauri #lawabergaya
#poketkirikanan #ribencute #materialterbaik
1 1 15 November, 2019

Jangan ragu-ragu lagi😉
.
Mustahil anda akan dapat semua ni pada satu harga mampu milik . Abaya Rosalinda sahaja menjadikan mimpi anda satu kenyataan. 6 Item Special ini bakal memenuhi lemari anda🥳
.
Siapa suka warna ni❓
Jom grab segera sebelum kehabisan❗
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #mirafilzah #gayaanggun
#cintabersemi #contohmuslimah

Jangan ragu-ragu lagi😉
.
Mustahil anda akan dapat semua ni pada satu harga mampu milik . Abaya Rosalinda sahaja menjadikan mimpi anda satu kenyataan. 6 Item Special ini bakal memenuhi lemari anda🥳
. 
Siapa suka warna ni❓
Jom grab segera sebelum kehabisan❗
. 
#teamazzahraswardrobe 
#materialterbaik #mirafilzah #gayaanggun 
#cintabersemi #contohmuslimah
0 0 15 November, 2019

Maroon dan putih gabungan yang sangat menarik. Walaupun bergaya sederhana, ada elemen wowwww yang menggoda 😍
.
Leesa Palazzo menjimatkan masa dan sangat fleksible. Tak perlu berebut nak cari iron. Beli pakej Leesa + Blouse hanya RM145 sahaja. FREE POSTAGE untuk Semenanjung Malaysia‼️
.
Siapa dah teruja tu? Angkat tiak sikit 🙋‍♀️
.
#teamazzahraswardrobe
#cepatsiap #gayamuslimah #jimatmasa
#banyakwarna #materialterbaik #mirafilzah

Maroon dan putih gabungan yang sangat menarik. Walaupun bergaya sederhana, ada elemen wowwww yang menggoda 😍
.
Leesa Palazzo menjimatkan masa dan sangat fleksible. Tak perlu berebut nak cari iron. Beli pakej Leesa + Blouse hanya RM145 sahaja. FREE POSTAGE untuk Semenanjung Malaysia‼️
.
Siapa dah teruja tu? Angkat tiak sikit 🙋‍♀️
.
#teamazzahraswardrobe
#cepatsiap #gayamuslimah #jimatmasa
#banyakwarna #materialterbaik #mirafilzah
63 19 14 November, 2019

📢 LEESA PALAZZO DAH RESTOCK
.
Kak Mel tau ramai dah tertunggu -tunggukan. Kini Leesa dah restock & ada 13 warna termasuk warna yang lama🥳
.
Warna apa uolls nak grab kali ni❓
Cer jawab 😊
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #palazzoleesa #mudahpakai
#antiiron #jimatmasa #contohmuslimah

📢 LEESA PALAZZO DAH RESTOCK
.
Kak Mel tau ramai dah tertunggu -tunggukan. Kini Leesa dah restock & ada 13 warna termasuk warna yang lama🥳
.
Warna apa uolls nak grab kali ni❓
Cer jawab 😊
. 
#teamazzahraswardrobe 
#materialterbaik #palazzoleesa #mudahpakai 
#antiiron #jimatmasa #contohmuslimah
3 0 14 November, 2019

Simple bukan bermaksud selekeh.
Bergaya bukan bermakna berhias keterlaluan.
.
Ambillah inspirasi gaya Rosalinda untuk menutup aurat. Ia membantu melengkapkan hari anda tanpa ragu-ragu 😉
.
Siapa suka warna Taffy ni?
Cer bagi Sis ❤️ banyak-banyak 🤓
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah
#gayamenawan #loveabaya #jimatkawkaw
#serlahkeayuan #tampilberbeza

Simple bukan bermaksud selekeh. 
Bergaya bukan bermakna berhias keterlaluan.
.
Ambillah inspirasi gaya Rosalinda untuk menutup aurat. Ia membantu melengkapkan hari anda tanpa ragu-ragu 😉
.
Siapa suka warna Taffy ni?
Cer bagi Sis ❤️ banyak-banyak 🤓
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah
#gayamenawan #loveabaya #jimatkawkaw
#serlahkeayuan #tampilberbeza
59 19 13 November, 2019

Pasir disebut juga dengan agregat halus karena butirannya yang berukuran kecil, yaitu hanya maksimal 2 milimeter saja. Umumnya, material ini terbentuk dari silikon dioksida dari batuan kapur.

Indonesia memiliki alam yang kaya sehingga mampu menghasilkan pasir dalam jumlah banyak. Ragam dan jenis pasir pun berbeda-beda tergantung daerah asalnya.

Untuk lebih mengenal material ini, maka ketahui pula fungsi dari material yang satu ini : sebagai bahan bangunan dan juga bahan industri.

Maka pemilihan pasir harus benar-benar teliti sebelum memilih untuk diaplikasikan. Khusus untuk bahan bangunan, pasir haluslah tajam dan keras.

#balikontraktor #ptbatuayugrup #batuayubangunan #pasirkarangasem #pasirpasang #kontraktor #kontraktorindonesia #materialterbaik #pasirterbaik #kontruksibangunan #bangunanbali #bangunankokoh #pasir

Pasir disebut juga dengan agregat halus karena butirannya yang berukuran kecil, yaitu hanya maksimal 2 milimeter saja. Umumnya, material ini terbentuk dari silikon dioksida dari batuan kapur.

Indonesia memiliki alam yang kaya sehingga mampu menghasilkan pasir dalam jumlah banyak. Ragam dan jenis pasir pun berbeda-beda tergantung daerah asalnya.

Untuk lebih mengenal material ini, maka ketahui pula fungsi dari material yang satu ini : sebagai bahan bangunan dan juga bahan industri.

Maka pemilihan pasir harus benar-benar teliti sebelum memilih untuk diaplikasikan. Khusus untuk bahan bangunan, pasir haluslah tajam dan keras.

#balikontraktor #ptbatuayugrup #batuayubangunan #pasirkarangasem #pasirpasang #kontraktor #kontraktorindonesia #materialterbaik #pasirterbaik #kontruksibangunan #bangunanbali #bangunankokoh #pasir
6 0 13 November, 2019

TAK SALAH MENCUBA SESUATU YANG BARU!
.
ha..korang banyak seluar warna apa?mesti banyak berwarna hitam,putih atau coklat kan?betul tak?tapi tak salah mencuba warna yang baru..sesekali tukar citarasa..ada berani?
.
berita baik untuk semua kerana LEESA PALAZZO kini didatangi lebih warna baru yang bakal memikat hati semua..
.
Nak tau warna-warna baru?Follow rapat-rapat tau!😉
.
#teamazzahraswardrobe
#gayamuslimah #materialterbaik
#tampilberbeza #tukarstyle #ctdk

TAK SALAH MENCUBA SESUATU YANG BARU!
.
ha..korang banyak seluar warna apa?mesti banyak berwarna hitam,putih atau coklat kan?betul tak?tapi tak salah mencuba warna yang baru..sesekali tukar citarasa..ada berani?
.
berita baik untuk semua kerana LEESA PALAZZO kini didatangi lebih warna baru yang bakal memikat hati semua..
.
Nak tau warna-warna baru?Follow rapat-rapat tau!😉
.
#teamazzahraswardrobe
#gayamuslimah #materialterbaik
#tampilberbeza #tukarstyle #ctdk
67 30 10 November, 2019
Lady boss with baby blue!!! Happy shopping. 
#bawalbyashirarahim 
#shawlbyashirarahim 
#bawalcantik 
#shawlmurah 
#materialterbaik
13 0 7 November, 2019

Kajian mendapati peminat ungu adalah individu hebat💜
.
Ini kerana mereka unik dan tak takut tampil berbeza. Malah mereka bijak, kelakar dan rajin.
.
Jadi pilihlah warna ungu untuk menceriakan hari anda, apabila rasa tertekan atau hilang keyakinan diri.
.
Siapa nak cuba Rosalinda Purple❓
Jom munculkan diri😉
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah #nanakhai #lovepurple #2tonedesign #serlahkeayuan

Kajian mendapati peminat ungu adalah individu hebat💜
. 
Ini kerana mereka unik dan tak takut tampil berbeza. Malah mereka bijak, kelakar dan rajin.
. 
Jadi pilihlah warna ungu untuk menceriakan hari anda, apabila rasa tertekan atau hilang keyakinan  diri.
. 
Siapa nak cuba Rosalinda Purple❓
Jom munculkan diri😉
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah #nanakhai #lovepurple #2tonedesign #serlahkeayuan
4 0 7 November, 2019

Siapa ingin memiliki tampilan dinding yang menarik dan tahan terhadap goresan ?
Yup..Alumnium mill finish adalah jawabannya. Material ini tahan terhadap penyok dan goresan loh sahabat chroma. Selain itu bahan ini juga awet dan tahan lama. Bahan ini juga bisa membuat hasil cetakan kamu terlihat lebih mewah dan awet.
.
Kalian bisa menyesuaikan ukuran dengan kebutuhan kalian untuk mempercantik ruangan.
Untuk mengetahui harga dan keuntungan lainnya. Silahkan hubungi kontak kami ya?

#materialACP #Alumniumcomposite #materialcetak #materialterbaik

Siapa ingin memiliki tampilan dinding yang menarik dan tahan terhadap goresan ?
Yup..Alumnium mill finish adalah jawabannya. Material ini  tahan terhadap penyok dan goresan loh sahabat chroma. Selain itu bahan ini juga awet dan tahan lama. Bahan ini juga bisa membuat hasil cetakan kamu terlihat lebih mewah dan awet.
.
Kalian bisa menyesuaikan ukuran dengan kebutuhan kalian untuk mempercantik ruangan.
Untuk mengetahui harga dan keuntungan lainnya. Silahkan hubungi kontak kami ya?

#materialACP #Alumniumcomposite #materialcetak  #materialterbaik
8 0 7 November, 2019

🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage.
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit #batikoriginal

🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage. 
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit  #batikoriginal
31 0 5 November, 2019

Selamat tengahari 😍
Lunch apa tu?
.
Jom kita didik anak-anak dari kecil. Apabila dah besar, susah nanti mereka hendak terima teguran contohnya bab solat, puasa dan adab sopan.
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah
#akhlakmulia

Selamat tengahari 😍
Lunch apa tu?
.
Jom kita didik anak-anak dari kecil. Apabila dah besar, susah nanti mereka hendak terima teguran contohnya bab solat, puasa dan adab sopan.
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah
#akhlakmulia
0 0 5 November, 2019

Pandaiii matching nampak mcm kurung mewah... confirm orang x akan percayaaaa blouse ni harga serendah RM 70 bila beli combo!
.
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #mirafilzah #nanakhai

Pandaiii matching nampak mcm kurung mewah... confirm orang x akan percayaaaa blouse ni harga serendah RM 70 bila beli combo!
.
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #mirafilzah #nanakhai
3 0 5 November, 2019

Salam jumaat dari kami warga ASHIRARAHIM_VENTURE !! #shawlmurah
#shawlbyashirarahim
#bawalbyashirarahim
#bawalcantik
#materialterbaik

Salam jumaat dari kami warga ASHIRARAHIM_VENTURE !! #shawlmurah 
#shawlbyashirarahim 
#bawalbyashirarahim 
#bawalcantik
#materialterbaik
2 0 1 November, 2019

📣Peluang terakhir..‼️
.
.
Sis dimaklumkan Caralisa 2.0 adalah peluang terakhir untuk sayang-sayang dapatkan 🌹Caralisa Abaya Cardigan🌹 pada harga RM99 berserta bonus percuma tudung dan palazzo💥
.
.
So, lepas ni memang takde dah Caralisa 3.0 dengan offer begini.
.
.
Apa tunggu lagiiii.... Jom grab sayang-sayanggg 🤗
Promo dilanjutkan sehingga ESOK SAHAJA(31 OKTOBER) .
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #fesyensopan

📣Peluang terakhir..‼️
.
.
Sis dimaklumkan Caralisa 2.0 adalah peluang terakhir untuk sayang-sayang dapatkan 🌹Caralisa Abaya Cardigan🌹 pada harga RM99 berserta bonus percuma tudung dan palazzo💥
.
.
So, lepas ni memang takde dah Caralisa 3.0 dengan offer begini.
.
.
Apa tunggu lagiiii.... Jom grab sayang-sayanggg 🤗
Promo dilanjutkan sehingga ESOK SAHAJA(31 OKTOBER) .
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #fesyensopan
75 33 30 October, 2019

Material pasir Halus Karangasem, cocok untuk finising akhir, pasir tidak perlu diolah tinggal campur dengan semen air dan siap digunakan.
Pasir asli Karangasem sudah terkenal kualitasnya bagus dan terbaik untuk digunakan pada bangunan yang punya standar tinggi.
Kami menerima pengiriman material dengan standar kualitas proyek, pastinya dengan harga bersaing .

Untuk info dan pemesanan hubungi : 082144573885 .
#batuayugrup #ptbatuayugrup #pasirkarangasem #pasirhalus #proyekbangunan #kontruksibangunan #materialterbaik #karangasem #bali #jasakontraktorbali #kontraktorindonesia

Material pasir Halus Karangasem, cocok untuk finising akhir, pasir tidak perlu diolah tinggal campur dengan semen air dan siap digunakan. 
Pasir asli Karangasem sudah terkenal kualitasnya bagus dan terbaik untuk digunakan pada bangunan yang punya standar tinggi. 
Kami menerima pengiriman material dengan standar kualitas proyek, pastinya dengan harga bersaing .

Untuk info dan pemesanan hubungi : 082144573885 . 
#batuayugrup #ptbatuayugrup #pasirkarangasem #pasirhalus #proyekbangunan #kontruksibangunan #materialterbaik #karangasem #bali #jasakontraktorbali #kontraktorindonesia
6 0 30 October, 2019

Terimakasih @alhamyusof @arol.azrol dan kawan lainnya dah pilih batik ori dari kedai akak...semoga korang dimurahkan rezeki...aamiin🤲. 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage.
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit #batikoriginal

Terimakasih @alhamyusof @arol.azrol dan kawan lainnya dah pilih batik ori dari kedai akak...semoga korang dimurahkan rezeki...aamiin🤲. 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage. 
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit  #batikoriginal
40 0 29 October, 2019

.
Selamat petang.
.
Alhamdulillah, Customer puas hati dengan NARA BLOUSE 😍 Beliau memilih warna BEIGE, Saiz L.
.
Jika berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh 📲 Sis ye😉
.
.
#teamazzahraswardrobe
#blousesyantik #blousecepatsiap
#materialterbaik #blouseberpoket
#rekaanberbeza #muslimahattire

.
Selamat petang.
.
Alhamdulillah, Customer puas hati dengan NARA BLOUSE 😍 Beliau memilih warna BEIGE, Saiz L.
.
Jika berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh 📲 Sis ye😉
.
. 
#teamazzahraswardrobe
#blousesyantik #blousecepatsiap
#materialterbaik #blouseberpoket
#rekaanberbeza #muslimahattire
78 27 29 October, 2019

Abam2 sado dah pilih batik ori motif sama utk majlis...terimakasih...akak jual ye😍semoga murah rezeki korg semua 🤲 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage.
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit #batikoriginal

Abam2 sado dah pilih batik ori motif sama utk majlis...terimakasih...akak jual ye😍semoga murah rezeki korg semua 🤲 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage. 
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit  #batikoriginal
37 1 25 October, 2019

.
Abeena Blouse Cantik Sekali 😍
Berpoket Dua Mudahkan Penyimpanan
Skirt Flowy Dijahit Sekali
Tangan Cuff Pula Menarik Perhatian
.
Takkan nak tengok aje ❓
Jom jenjalan dengan blouse baru ni😉
RM69 sahaja sehelai‼️
.
#teamazzahraswardrobe
#blousesyantik #blousecepatsiap
#materialterbaik #mirafilzah #gayaanggun
#cintabersemi #jatuhcintalagi #blousetwocolour

.
Abeena Blouse Cantik Sekali 😍
Berpoket Dua Mudahkan Penyimpanan
Skirt Flowy Dijahit Sekali
Tangan Cuff Pula Menarik Perhatian
. 
Takkan nak tengok aje ❓
Jom jenjalan dengan blouse baru ni😉
RM69 sahaja sehelai‼️
. 
#teamazzahraswardrobe 
#blousesyantik #blousecepatsiap 
#materialterbaik #mirafilzah #gayaanggun 
#cintabersemi #jatuhcintalagi #blousetwocolour
67 24 25 October, 2019

Selamat siang dan Selamat beristirahat, Sahabat Dab!
.
Musim Kemarau Ingat Pompa Air Masa Kini..
POMPA AIR DAB INDONESIA..
Bergaransi, Berlisensi Dan Berkualitas..
Kalau memilih pompa, jangan salah pilih, ya. Gunakan Pompa Air Dab 250 SS Super yang memiliki daya dorong maksimal 39 meter ini dapat menghisap air dengan kedalaman 11 meter, loh. Kapasitas air yang dikeluarkan juga sebanyak 48 liter/menit. Dan tabung penyimpanan hingga 25 liter.
.
Yuk, tunggu apa lagi untuk memilikinya! dapatkan segera!
_________________________
.
Pemesanan produk pompa air bisa melalui Telepon atau Whatsapp kami dinomor 0813-2211-8367. Pemesanan via No. Telpon hanya untuk wilayah JABODETABEK. Di luar daerah JABODETABEK, silahkan melakukan pemesanan via Website resmi kami di www.dabindonesia.co.id
====================
Info Selengkapnya :
Website : www.dabindonesia.co.id
Whatsapp : +62 813-2211-8367
Email : info.dabindonesia@gmail.com
Facebook : @dabindonesia.co.id
Twitter : @dabindonesia_id
Instagram : @dabindonesia.co.id
.
#DABIndonesia #PompaAirMasaKini #WaterPump #Pump #DabPump #Promo #UMKM #Reseller #Singapura #Malaysia #Kamboja #AsiaTenggara #TimorLeste #BruneiDarusalam #Vietnam #Thailand #Reseller #Dropshipper #TokoPompaAir #JualPompaAir #KualitasTerbaik #Berlisensi #Bergaransi #MaterialTerbaik #Jakarta #Tangerang #InfoPompaAir #DepoBangunan #Mitra10 #AceHardware

Selamat siang dan Selamat beristirahat, Sahabat Dab!
.
Musim Kemarau Ingat Pompa Air Masa Kini..
POMPA AIR DAB INDONESIA..
Bergaransi, Berlisensi Dan Berkualitas..
Kalau memilih pompa, jangan salah pilih, ya. Gunakan Pompa Air Dab 250 SS Super yang memiliki daya dorong maksimal 39 meter ini dapat menghisap air dengan kedalaman 11 meter, loh. Kapasitas air yang dikeluarkan juga sebanyak 48 liter/menit. Dan tabung penyimpanan hingga 25 liter.
.
Yuk, tunggu apa lagi untuk memilikinya! dapatkan segera!
_________________________
.
Pemesanan produk pompa air bisa melalui Telepon atau Whatsapp kami dinomor 0813-2211-8367. Pemesanan via No. Telpon hanya untuk wilayah JABODETABEK. Di luar daerah JABODETABEK, silahkan melakukan pemesanan via Website resmi kami di www.dabindonesia.co.id
====================
Info Selengkapnya :
Website : www.dabindonesia.co.id
Whatsapp : +62 813-2211-8367
Email : info.dabindonesia@gmail.com
Facebook : @dabindonesia.co.id
Twitter : @dabindonesia_id
Instagram : @dabindonesia.co.id
.
#DABIndonesia #PompaAirMasaKini #WaterPump #Pump #DabPump #Promo #UMKM #Reseller #Singapura #Malaysia #Kamboja #AsiaTenggara #TimorLeste #BruneiDarusalam #Vietnam #Thailand #Reseller #Dropshipper #TokoPompaAir #JualPompaAir #KualitasTerbaik #Berlisensi #Bergaransi #MaterialTerbaik #Jakarta #Tangerang #InfoPompaAir #DepoBangunan #Mitra10 #AceHardware
1 0 23 October, 2019

[ SARUNG 1X TERUS CANTIK ]
.
Yezza ! Tak perlu pakai miniskirt , tak perlu pakai handsock.
.
Hanya Sarung baju 1x, terus cantik sesiap ! Sebab semua tu dah attached sekali dalam 1 baju ❤️
.
Best ke best ?
Siapa yg dah jatuh cinta dgn Abeena blouse ni? Say aiii 🙋‍♀
.
.
#teamazzahraswardrobe
#blousesyantik #blousecepatsiap
#blouseantiiron #materialterbaik

[ SARUNG 1X TERUS CANTIK ]
.
Yezza ! Tak perlu pakai miniskirt , tak perlu pakai handsock.
.
Hanya Sarung baju 1x, terus cantik sesiap ! Sebab semua tu dah attached sekali dalam 1 baju ❤️
.
Best ke best ?
Siapa yg dah jatuh cinta dgn Abeena blouse ni? Say aiii 🙋‍♀
.
.
#teamazzahraswardrobe
#blousesyantik #blousecepatsiap
#blouseantiiron #materialterbaik
1 0 22 October, 2019

Terimakasih @b_chipsmore dah pilih batik ori dari akak...semoga awak berdua selalu dimurahkan rezeki🤲🥰 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage.
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit #batikoriginal

Terimakasih @b_chipsmore dah pilih batik ori dari akak...semoga awak berdua selalu dimurahkan rezeki🤲🥰 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage. 
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit  #batikoriginal
28 2 12 hours ago

Terimakasih...akak jual ye😊 semoga murah rezeki awak🤲 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage.
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit #batikoriginal

Terimakasih...akak jual ye😊 semoga murah rezeki awak🤲 🔥Batik slimfit🔥terkini tersedia size M hingga XL. Material cotton 40s yg lembut, sejuk dipakai,sangat selesa, anti kecut lepas basuh dan tak turun warna. Harga rm68 termasuk postage semenanjung. Untk Sabah/Serawak harga rm75 sekali postage. 
#batikmurah #batikjawa #batiktrend #batikslimfit #batikquality #batikmalaysia #uptowndanaukota #batikquality #manwear #materialterbaik #batikviral #kemejalelaki #slimfit  #batikoriginal
7 0 19 October, 2019

Hangpa dah tak sabaq ka tu❓
Stay tuned tau ❗
.
#Caralisa BATCH 2 ni lebih HEBAT🎉
Bakal mengancam kad kredit & menggugat keimanan uolls 😜
.
Berapa ⭐ hangpa nak bagi kali ni?
Jom komen di bawah😊
.
#teamazzahraswardrobe
#materialterbaik #contohmuslimah
#gayamenawan #caralisaabaya

Hangpa dah tak sabaq ka tu❓
Stay tuned tau ❗
. 
#Caralisa BATCH 2 ni lebih HEBAT🎉
Bakal mengancam kad kredit & menggugat keimanan uolls 😜
. 
Berapa ⭐ hangpa nak bagi kali ni? 
Jom komen di bawah😊
. 
#teamazzahraswardrobe 
#materialterbaik #contohmuslimah 
#gayamenawan #caralisaabaya
1 0 16 October, 2019

Top #materialterbaik posts

Dah ada pilihan baju untul raya haji ?? dah ade yang tercalon kat hati ke? .
.
Zahra pilih #kurunghelena sebab simple, tapi nampak ekslusif dan mewah. Cantik sopan ayu memukau, menarik orang lain untuk tengok baju kita pakai. eh, kang dah terlebih cantik 😂
.
jangan lupa pilih #helena tau? kompem tak nyesal. 😘
.
📲 011-10152796 ( zahra )
📲 011-10152796 ( zahra )
📲 011-10152796 ( zahra )
.
.
#fujiwara_asuka06 #azzahraswardrobe #bynurhafizah #teampremium1 .
#wudhuandnursingfriendly #kurunghelena #hiddenpockets #freeshawl #materialterbaik .
#trustedseller #onlineseller #muslimahwear #muslimah #muslimahfashionmalaysia #muslimahstyle #muslimahofficewear #muslimahexclusive #plussize

Dah ada pilihan baju untul raya haji ?? dah ade yang tercalon kat hati ke? .
.
Zahra pilih #kurunghelena sebab simple, tapi nampak ekslusif dan mewah. Cantik sopan ayu memukau, menarik orang lain untuk tengok baju kita pakai. eh, kang dah terlebih cantik 😂
.
jangan lupa pilih #helena tau? kompem tak nyesal. 😘
.
📲 011-10152796 ( zahra )
📲 011-10152796 ( zahra )
📲 011-10152796 ( zahra )
.
.
#fujiwara_asuka06 #azzahraswardrobe #bynurhafizah #teampremium1 .
#wudhuandnursingfriendly #kurunghelena #hiddenpockets #freeshawl #materialterbaik .
#trustedseller #onlineseller #muslimahwear #muslimah #muslimahfashionmalaysia #muslimahstyle #muslimahofficewear #muslimahexclusive #plussize
11 4 14 July, 2018

Pakej Gold Melon :
.
Bawal Alianna Premium Curvy : (Bidang 50/55)
.
Setiap pembelian warna Golden Honey + Watermelon : .
RM100 inc post SM
RM110 inc post SS .
+ Free Cookies
.
Pakej tamat once stock habis. .
Tak kesah nak campur bidang. Asalkan ada both colour ni dalam pakej.
.
Whatsapp ke 0135921897 sekarang sebelum stock habis
.
.
#salealianna #pakejgoldmelon #pakejtudung #mustaphshoveri #bawalmustaph #agentshoveri #agentshoveri2018 #bawalmudahbentuk #materialterbaik

Pakej Gold Melon :
.
Bawal Alianna Premium Curvy : (Bidang 50/55)
.
Setiap pembelian warna Golden Honey + Watermelon : .
RM100 inc post SM
RM110 inc post SS .
+ Free Cookies
.
Pakej tamat once stock habis. .
Tak kesah nak campur bidang. Asalkan ada both colour ni dalam pakej.
.
Whatsapp ke 0135921897 sekarang sebelum stock habis
.
.
#salealianna #pakejgoldmelon #pakejtudung #mustaphshoveri #bawalmustaph #agentshoveri #agentshoveri2018 #bawalmudahbentuk #materialterbaik
24 5 6 January, 2018

📣Peluang terakhir..‼️
.
.
Sis dimaklumkan Caralisa 2.0 adalah peluang terakhir untuk sayang-sayang dapatkan 🌹Caralisa Abaya Cardigan🌹 pada harga RM99 berserta bonus percuma tudung dan palazzo💥
.
.
So, lepas ni memang takde dah Caralisa 3.0 dengan offer begini.
.
.
Apa tunggu lagiiii.... Jom grab sayang-sayanggg 🤗
Promo dilanjutkan sehingga ESOK SAHAJA(31 OKTOBER) .
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #fesyensopan

📣Peluang terakhir..‼️
.
.
Sis dimaklumkan Caralisa 2.0 adalah peluang terakhir untuk sayang-sayang dapatkan 🌹Caralisa Abaya Cardigan🌹 pada harga RM99 berserta bonus percuma tudung dan palazzo💥
.
.
So, lepas ni memang takde dah Caralisa 3.0 dengan offer begini.
.
.
Apa tunggu lagiiii.... Jom grab sayang-sayanggg 🤗
Promo dilanjutkan sehingga ESOK SAHAJA(31 OKTOBER) .
.
#teamazzahraswardrobe
#bergayaberilmu #cantikmenarik
#materialterbaik #fesyensopan
75 33 30 October, 2019

[PALAZO AMEENA]
Salam Jumaat, Nak bagitahu berita gembira 🤗, Palazzo dah RESTOCKED!
.
Jom cepat serbu serigerobok
.
Whatsapp 01114983493 or tekan link kat bio okayy !
.
#serigerobok #palazzo #taukepalazzo #palazzoberkualiti #materialterbaik #palazzoameena #palazoameena #palazzocantikmurah #cintatiadaganti #cintabukankristal

[PALAZO AMEENA]
Salam Jumaat, Nak bagitahu berita gembira 🤗, Palazzo dah RESTOCKED!
.
Jom cepat serbu serigerobok
.
Whatsapp 01114983493 or tekan link kat bio okayy !
.
#serigerobok #palazzo #taukepalazzo #palazzoberkualiti #materialterbaik #palazzoameena #palazoameena #palazzocantikmurah #cintatiadaganti #cintabukankristal
172 19 10 August, 2018

Haishhhhhhh Macam x sabar je nak RELEASE BAWAL AIR BRUSH yang ini 😘 Awak Suke tak ?!!!! #materialterbaik

Haishhhhhhh Macam x sabar je nak RELEASE BAWAL AIR BRUSH yang ini 😘 Awak Suke tak ?!!!! #materialterbaik
275 13 3 July, 2017

Maroon dan putih gabungan yang sangat menarik. Walaupun bergaya sederhana, ada elemen wowwww yang menggoda 😍
.
Leesa Palazzo menjimatkan masa dan sangat fleksible. Tak perlu berebut nak cari iron. Beli pakej Leesa + Blouse hanya RM145 sahaja. FREE POSTAGE untuk Semenanjung Malaysia‼️
.
Siapa dah teruja tu? Angkat tiak sikit 🙋‍♀️
.
#teamazzahraswardrobe
#cepatsiap #gayamuslimah #jimatmasa
#banyakwarna #materialterbaik #mirafilzah

Maroon dan putih gabungan yang sangat menarik. Walaupun bergaya sederhana, ada elemen wowwww yang menggoda 😍
.
Leesa Palazzo menjimatkan masa dan sangat fleksible. Tak perlu berebut nak cari iron. Beli pakej Leesa + Blouse hanya RM145 sahaja. FREE POSTAGE untuk Semenanjung Malaysia‼️
.
Siapa dah teruja tu? Angkat tiak sikit 🙋‍♀️
.
#teamazzahraswardrobe
#cepatsiap #gayamuslimah #jimatmasa
#banyakwarna #materialterbaik #mirafilzah
63 19 14 November, 2019

#bajumelayu #byalhaalfartw #materialterbaik ..berminat dm atau whatsapp penghantaran 0126780540

#bajumelayu#byalhaalfartw#materialterbaik ..berminat dm atau whatsapp penghantaran 0126780540
5 3 27 March, 2019

Percuma sepasang baju melayu bagi setiap pembelian sepasang baju melayu. .
.
Bestnyeeee..
.
.
Tak rugi pon beli. Baju Melayu dipakai setiap hari jumaat. Sebulan 4 kali. Cepat2 la grab sebelum kehabisan stok. Promosi berakhir 25hb Jun 2019. .
.
.
.
#teamafviral0756 #FEEQ #bajumelayu #bajumelayufeeq #bajumelayuslimfit #buy1free1 #bajulelaki #pearlskin #kurta #bajuraya #materialterbaik #bynurhafizah

Percuma sepasang baju melayu bagi setiap pembelian sepasang baju melayu. .
.
Bestnyeeee..
.
.
Tak rugi pon beli. Baju Melayu dipakai setiap hari jumaat. Sebulan 4 kali. Cepat2 la grab sebelum kehabisan stok. Promosi berakhir 25hb Jun 2019. .
.
.
.
#teamafviral0756 #FEEQ #bajumelayu #bajumelayufeeq #bajumelayuslimfit #buy1free1 #bajulelaki #pearlskin #kurta #bajuraya #materialterbaik #bynurhafizah
113 20 22 June, 2019

TAK SALAH MENCUBA SESUATU YANG BARU!
.
ha..korang banyak seluar warna apa?mesti banyak berwarna hitam,putih atau coklat kan?betul tak?tapi tak salah mencuba warna yang baru..sesekali tukar citarasa..ada berani?
.
berita baik untuk semua kerana LEESA PALAZZO kini didatangi lebih warna baru yang bakal memikat hati semua..
.
Nak tau warna-warna baru?Follow rapat-rapat tau!😉
.
#teamazzahraswardrobe
#gayamuslimah #materialterbaik
#tampilberbeza #tukarstyle #ctdk

TAK SALAH MENCUBA SESUATU YANG BARU!
.
ha..korang banyak seluar warna apa?mesti banyak berwarna hitam,putih atau coklat kan?betul tak?tapi tak salah mencuba warna yang baru..sesekali tukar citarasa..ada berani?
.
berita baik untuk semua kerana LEESA PALAZZO kini didatangi lebih warna baru yang bakal memikat hati semua..
.
Nak tau warna-warna baru?Follow rapat-rapat tau!😉
.
#teamazzahraswardrobe
#gayamuslimah #materialterbaik
#tampilberbeza #tukarstyle #ctdk
67 30 10 November, 2019