#nakcantikkenarajin Instagram Photos & Videos

nakcantikkenarajin - 9.1k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #nakcantikkenarajin and here's what we found interesting.

Inside 72 Posts

Time between posts:
9 hours
Average like
3.7
Average comment
0.2
Posts with video
1/72
Posts with photo
71/72

Hashtag Popularity

🌸TIPS NAK KULIT CERAH DENGAN LIMAU NIPIS 🌸 👉Hiris limau nipis & sapukan ke permukaan kulit & pastikan air limau kena pada tubuh Yang nak putih tu. Biarkan selama 3 minit hingga 1 jam. Boleh diamalkan setiap hari & perubahan dapat dilihat dalam masa beberapa minggu.
SELAMAT MENCUBA 😍‼️ #tipspagicantikkankulit
#suesarabeauty
#nakcantikkenarajin

🌸TIPS NAK KULIT CERAH DENGAN LIMAU NIPIS 🌸 👉Hiris limau nipis & sapukan ke permukaan kulit & pastikan air limau kena pada tubuh Yang nak putih tu.  Biarkan selama 3 minit hingga 1 jam. Boleh diamalkan setiap hari & perubahan dapat dilihat dalam masa beberapa minggu. 
SELAMAT MENCUBA 😍‼️ #tipspagicantikkankulit 
#suesarabeauty 
#nakcantikkenarajin
5 0 15 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
5 0 13 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
20 0 13 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
0 0 13 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
0 0 13 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
0 0 13 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0183965687 
#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
0 0 13 November, 2019

MUKᎪ TᎪK LICIN LICIN LᎪGI ☹️
.
D͏ul͏u j͏er͏aw͏at n͏aik bes͏ar2.. t͏api s͏ek͏ar͏ang kec͏ut.. p͏ar͏ut p͏un hil͏ang.. b͏uk͏an s͏or͏ok2 dg͏n b͏ed͏ak t͏a͏u͏u!
.
T͏ak p͏erl͏u b͏any͏ak s͏et p͏un.. p͏ak͏ai nie je p͏un bol͏eh c͏er͏ah, bol͏eh hil͏ang j͏er͏ag͏at, bol͏eh bg t͏eg͏ang k͏ulit.. t͏akn͏ak c͏erit͏a p͏anj͏ang2 l͏ah.. Nak tau lebih lanjut boleh whatsapp sis sekarang 😍 ☎️ 017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest #sarangburungwalet #UNTUKDAPATHASILYANGMEMUASKAN #dahcubapastijatuhcinta

MUKᎪ TᎪK LICIN LICIN LᎪGI ☹️
.
D͏ul͏u j͏er͏aw͏at n͏aik bes͏ar2.. t͏api s͏ek͏ar͏ang kec͏ut.. p͏ar͏ut p͏un hil͏ang.. b͏uk͏an s͏or͏ok2 dg͏n b͏ed͏ak t͏a͏u͏u!
.
T͏ak p͏erl͏u b͏any͏ak s͏et p͏un.. p͏ak͏ai nie je p͏un bol͏eh c͏er͏ah, bol͏eh hil͏ang j͏er͏ag͏at, bol͏eh bg t͏eg͏ang k͏ulit.. t͏akn͏ak c͏erit͏a p͏anj͏ang2 l͏ah.. Nak tau lebih lanjut boleh whatsapp sis sekarang 😍 ☎️ 017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest #sarangburungwalet #UNTUKDAPATHASILYANGMEMUASKAN #dahcubapastijatuhcinta
1 0 12 November, 2019

Siapa cakap awak tak cantik ?
Siapa cakap awak tak boleh lawa ?
Siapa cakap breakout awak kekal ?

Cuba awak jadi pengguna tegar BNE,
jangankan kata nak rawat kulit, nak lagi peloles mulus dari miss pajura pun boleh.
Oppsss 🙊

Berminat? 📲 0174229341

#sayajualonline #jomcantik
#BirdNestEssencebypna
#TrustedSeller #kedaionline
#Rm20 #mampumilik
#bnelover #sarangburungwalet #skincareroutine #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #breakout

Siapa cakap awak tak cantik ?
Siapa cakap awak tak boleh lawa ?
Siapa cakap breakout awak kekal ?

Cuba awak jadi pengguna tegar BNE,
jangankan kata nak rawat kulit, nak lagi peloles mulus dari miss pajura pun boleh. 
Oppsss 🙊

Berminat? 📲 0174229341

#sayajualonline #jomcantik 
#BirdNestEssencebypna
#TrustedSeller #kedaionline 
#Rm20 #mampumilik
#bnelover #sarangburungwalet #skincareroutine #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #breakout
1 0 12 November, 2019

Eh eh, dapat blusher ori la lepas gunakan #niqreeshydrogel dengan konsisten 😍⁣

Cuma RM75 tak masuk pos boleh dapat kulit yang cantik & sihat⁣

Wsp 011-3233 6783 untuk order 😊

Eh eh, dapat blusher ori la lepas gunakan #niqreeshydrogel dengan konsisten 😍⁣
⁣
Cuma RM75 tak masuk pos boleh dapat kulit yang cantik & sihat⁣
⁣
Wsp 011-3233 6783 untuk order 😊
7 1 11 November, 2019

THREADING

Nothing can rival a well-executed threading in developing the perfect shape eyebrows & hair free appearance.
Therefore, we take great care while treating you, to give the best results that you want to achieve in threading.
Threading is considered as the most effective method of hair removal techniques that can target individual hairs for precise shape & smooth finish
Threading is less painful, more precise & longer lasting than shaving or plucking . It can be performed on any area of the face including the eyebrows, upper lip & chin.
Drop into Rose Petals Beauty Studio to undergo an impeccable threading experience by our highly trained & professional beauty therapists.

Our Threading Services:
🌼Eye brow
🌼Upper lip
🌼Chin
🌼Full Face

#threadingeyebrows #serialam #masaimurahmurah #masai #johorian #threading #produkterbaik #pasirgudang #rosepetals #rosepetals🌷 #eyebrows #eyebrowthreading #permas #cabutbulu #nakcantik #nakcantikkenarajin #bukitdahlia #permas #masai
www.wasap.my/60127139801

THREADING

Nothing can rival a well-executed threading in developing the perfect shape eyebrows & hair free appearance. 
Therefore, we take great care while treating you, to give the best results that you want to achieve in threading. 
Threading is considered as the most effective method of hair removal techniques that can target individual hairs for precise shape & smooth finish
Threading is less painful, more precise & longer lasting than shaving or plucking . It can be performed on any area of the face including the eyebrows, upper lip & chin. 
Drop into Rose Petals Beauty Studio  to undergo an impeccable threading experience by our highly trained & professional beauty therapists.

Our Threading Services:
🌼Eye brow
🌼Upper lip
🌼Chin
🌼Full Face

#threadingeyebrows #serialam #masaimurahmurah #masai #johorian #threading  #produkterbaik #pasirgudang #rosepetals #rosepetals🌷 #eyebrows #eyebrowthreading #permas #cabutbulu #nakcantik #nakcantikkenarajin #bukitdahlia#permas #masai 
www.wasap.my/60127139801
2 1 10 November, 2019

🌹Kelebihan memakai EYE PRIMER
✅Eyeshadow korang nmpk lagi jelas
✅Warna eyeshadow tu tahan lama
✅Sangat senang nak pakai ✅Sesuai utk semua terutama jika kelopak mata korang jenis berminyak
.
Get 10% off for EYE PRIMER when you purchase together with PROMO EYE COLOR! ❤
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

🌹Kelebihan memakai EYE PRIMER
✅Eyeshadow korang nmpk lagi jelas
✅Warna eyeshadow tu tahan lama
✅Sangat senang nak pakai ✅Sesuai utk semua terutama jika kelopak mata korang jenis berminyak
.
Get 10% off for EYE PRIMER when you purchase together with PROMO EYE COLOR! ❤
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 10 November, 2019

👀Bila cakap pasal eyeshadow, ia melibatkan sekitar mata kita - iaitu kawasan yang paling sensitif kat muka. .
👀Sebab tu kita perlu pastikan kosmetik yang kita apply di kawasan tu perlu ada fungsi menyihatkan kulit dan tentunya selamat!
.
.
MARY KAY AT PLAY Baked Eye Trio
💝 Mengandungi vitamin A, C dan E utk melindungi dari radikal bebas yg menyebabkan kedutan
💝 Boleh menyerap minyak, so bila berpeluh takdelah mata jd comot
💝 Memberi litupan yg sempurna, mudah di blend dan warna yg tahan lama
💝 Harga yg sgt² mampu milik
💝 Diuji utk kulit dan mata yg sensitif
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

👀Bila cakap pasal eyeshadow, ia melibatkan sekitar mata kita - iaitu kawasan yang paling sensitif kat muka. .
👀Sebab tu kita perlu pastikan kosmetik yang kita apply di kawasan tu perlu ada fungsi menyihatkan kulit dan tentunya selamat!
.
.
MARY KAY AT PLAY Baked Eye Trio
💝 Mengandungi vitamin A, C dan E utk melindungi dari radikal bebas yg menyebabkan kedutan
💝 Boleh menyerap minyak, so bila berpeluh takdelah mata jd comot
💝 Memberi litupan yg sempurna, mudah di blend dan warna yg tahan lama
💝 Harga yg sgt² mampu milik
💝 Diuji utk kulit dan mata yg sensitif
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
2 0 10 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
9 0 10 November, 2019

Time cuti panjang ni memasing mesti plan nak pergi bejalan kan. tak pun dah hujung tahun ni banyak dapat jemputan kawen.

biasanye pempuan wajiblah bersiap lawa-lawa, mekap cantik2. Meh sini akk nak syer tips makeup tahan lama

pastikan sebelum mula makeup tu korang prep muka dengan #BirdNestEssence. Dah sapu rata baru lah pakai fd atau segala bedak ke apa.

tujuan dia nak bagi makeup korang nampak lebih glowing dan tahan lama. 😉 ☎️ 017-4229341

#BirdNestEssenceByPna #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #nakcantikkenarajin #sayajualonline #sarangburung #bnelover #kecantikan #testimoni

Time cuti panjang ni memasing mesti plan nak pergi bejalan kan. tak pun dah hujung tahun ni banyak dapat jemputan kawen.

biasanye pempuan wajiblah bersiap lawa-lawa, mekap cantik2. Meh sini akk nak syer tips makeup tahan lama

pastikan sebelum mula makeup tu korang prep muka dengan #BirdNestEssence. Dah sapu rata baru lah pakai fd atau segala bedak ke apa.

tujuan dia nak bagi makeup korang nampak lebih glowing dan  tahan lama. 😉 ☎️ 017-4229341

#BirdNestEssenceByPna #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #nakcantikkenarajin #sayajualonline #sarangburung #bnelover #kecantikan #testimoni
2 0 9 November, 2019

Nampak pekat kan tapi bila dap kat kulit dia cair dan cepat meresap kedalam.

Korang ada masalah pori terbuka luas ke?
Kulit muka korang kering ke?
atau penuh batu2 jerawat kat muka?

Jangan risau lah. #Bne ni boleh bantu menyelesaikan masalah korang tu.InshaAllah.

Bab harga ni nenek i pun terkejut dengar.

sebotol 20 jer !!!!! Murah kan.. Mampu repeat lagi.
korang nak cuba??? ☎️017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest #sayajualonline #BirdNestEssenceByPna #sarangburung

Nampak pekat kan tapi bila dap kat kulit dia cair dan cepat meresap kedalam.

Korang ada masalah pori terbuka luas ke?
Kulit muka korang kering ke?
atau penuh batu2 jerawat kat muka?

Jangan risau lah.#Bne ni boleh bantu menyelesaikan masalah korang tu.InshaAllah.

Bab harga ni nenek i pun terkejut dengar.

sebotol 20 jer !!!!! Murah kan.. Mampu repeat lagi. 
korang nak cuba??? ☎️017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest #sayajualonline #BirdNestEssenceByPna #sarangburung
2 0 9 November, 2019

Hanya klik link di bio untuk order ye⁣

RM75 tak masuk pos ⁣

#niqreeshydrogel sesuai digunakan lelaki atau wanita 😉

Hanya klik link di bio untuk order ye⁣
⁣
RM75 tak masuk pos ⁣
⁣
#niqreeshydrogel sesuai digunakan lelaki atau wanita 😉
7 1 8 November, 2019

haiii hampa selamat petang
sempena hari jumaat nk siapa yang grab set gojes SR beauty efa nak hadiahkan 1 jam tangan special utk korang...wow kann...
jom sapa nak boleh pm efa terhad utk 5 org terawal shj.... http://www.wasap.my/60134194926
http://www.wasap.my/60134194926
http://www.wasap.my/60134194926

tekan link laju2 cepat tau
#srbeautycosmetic . #produkviral
#nakcantikkenarajin
#konsistenpasticantik
#love
#jompmsaya

haiii hampa selamat petang
sempena hari jumaat nk siapa yang grab set gojes SR beauty efa nak hadiahkan 1 jam tangan special utk korang...wow kann...
jom sapa nak boleh pm efa terhad utk 5 org terawal shj.... http://www.wasap.my/60134194926
http://www.wasap.my/60134194926
http://www.wasap.my/60134194926

tekan link laju2 cepat tau
#srbeautycosmetic .#produkviral 
#nakcantikkenarajin 
#konsistenpasticantik 
#love 
#jompmsaya
4 0 8 November, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
15 0 6 November, 2019

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..🤩🤩🤩
.
.
TIMEWISE REPAIR VOLU-FIRM diperkaya dgn agen anti-penuaan yg membantu kulit muka kelihatan lebih segar & anjal .. Dgn penggunaan Day Cream bersama Night Treatment, pasti akan kelihatan lebih muda dr usia sebenar anda!
.
DAY CREAM WITH SPF 30
• Memulihkan ketegangan kulit
• Memulihkan tona kulit yang sekata
• Melindungi kulit daripada kerosakan UVA/ UVB yang mengakibatkan penuaan kulit
• Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12 jam
.
NIGHT TREATMENT WITH RETINOL
• Membantu mempercepatkan kitaran sel-sel untuk mengembalikan kulit yang tampil berseri
• Menentang tampilan garisan-garisan dan kedutan pada kulit
• Kawasan leher tampil lebih lembut dan licin
• Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12jam
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..🤩🤩🤩
.
.
TIMEWISE REPAIR VOLU-FIRM diperkaya dgn agen anti-penuaan yg membantu kulit muka kelihatan lebih segar & anjal .. Dgn penggunaan Day Cream bersama Night Treatment, pasti akan kelihatan lebih muda dr usia sebenar anda!
.
 DAY CREAM WITH SPF 30
•	Memulihkan ketegangan kulit
•	Memulihkan tona kulit yang sekata
•	Melindungi kulit daripada kerosakan UVA/ UVB yang mengakibatkan penuaan kulit
•	Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12 jam
.
NIGHT TREATMENT WITH RETINOL
•	Membantu mempercepatkan kitaran sel-sel untuk mengembalikan kulit yang tampil berseri
•	Menentang tampilan garisan-garisan dan kedutan pada kulit
•	Kawasan leher tampil lebih lembut dan licin
•	Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12jam
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
4 0 6 November, 2019

Day couple😃😃😃
Jgn di pisahkan
.
#uforabeauty
#uforacollagen - utk kecantikan dari dlm. Peningkatan umur menyebabkan collagen makin berkurangan so kita topup dgn #uforacollagen..rs pun sedap sb kiwi &berries
.
#uforasunscreenspf50 - yg ni wajib pakai ok sb ia berfungsi utk melindungi kulit kita dr uv 🌞🌞🌞 merbahaya.
Soooo uols yg #nakcantikkenarajin ok😉😉
.
Cpt dptkan ufora skincare & ufora collagen

Day couple😃😃😃
Jgn di pisahkan
.
#uforabeauty 
#uforacollagen - utk kecantikan dari dlm. Peningkatan umur menyebabkan  collagen makin berkurangan so kita topup dgn #uforacollagen..rs pun sedap sb kiwi &berries
.
#uforasunscreenspf50 - yg ni wajib pakai ok sb ia berfungsi utk melindungi kulit kita dr uv 🌞🌞🌞 merbahaya.
Soooo uols yg #nakcantikkenarajin ok😉😉
.
Cpt dptkan ufora skincare & ufora collagen
1 0 6 November, 2019

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😄😄😄
.
.
A floral woody fragrance, LIVE FEARLESSLY EDP was created to delight woman with a confident start, a feminine spin and a fearlessly finish!
.
Top Notes ❤️ Italian Bergamot, Ginger, Lush Petals
Middle Notes ❤️ Bold Rose, Lily of the Valley, Orchid
Bottom Notes ❤️ Roasted Tonka Beans, Cedarwood, Australian Sandalwood, Vanilla Musk
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😄😄😄
.
.
A floral woody fragrance, LIVE FEARLESSLY EDP was created to delight woman with a confident start, a feminine spin and a fearlessly finish!
.
Top Notes ❤️ Italian Bergamot, Ginger, Lush Petals
Middle Notes ❤️ Bold Rose, Lily of the Valley, Orchid
Bottom Notes ❤️ Roasted Tonka Beans, Cedarwood, Australian Sandalwood, Vanilla Musk
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
2 0 4 November, 2019

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..☺☺☺
.
.
💃 BELLA BELARA PERFUME💃
.
Lebih daripada sekadar wangian, BELLA BELARA Eau de Parfum adalah bauan dari buah-buahan dan bunga-bungaan (floral fruity fragrance) yang menggembirakan serta membangkitkan perasaan yang indah.
.
BELLA BELARA adalah wangian yang sesuai digunakan setiap hari; tidak kira siang mahupun malam.
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..☺☺☺
.
.
💃 BELLA BELARA PERFUME💃
.
Lebih daripada sekadar wangian, BELLA BELARA Eau de Parfum adalah bauan dari buah-buahan dan bunga-bungaan (floral fruity fragrance) yang menggembirakan serta membangkitkan perasaan yang indah.
.
BELLA BELARA adalah wangian yang sesuai digunakan setiap hari; tidak kira siang mahupun malam.
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 4 November, 2019

Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥Sebelum dan selepas 🥰 Skin cantik hati pun senang ualss 😍
#feedbacksatissoap
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakflawless

Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥Sebelum dan selepas 🥰 Skin cantik hati pun senang ualss 😍 
#feedbacksatissoap 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin 
#nakflawless
0 0 4 November, 2019

Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥 Awak² tu takkan tengok je , meh laa cantik sama² 🥰🥰 Cod area bera 💙

#feedbacksatissoap
#nakcantikjangankedekut
#nakflawless
#nakcantikkenarajin

Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥 Awak² tu takkan tengok je , meh laa cantik sama² 🥰🥰 Cod area bera 💙

#feedbacksatissoap 
#nakcantikjangankedekut 
#nakflawless 
#nakcantikkenarajin
3 0 4 November, 2019
Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥 #teamfienabeauty 
#feedbacksatissoap 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
0 0 4 November, 2019

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😚😚😚
.
.
Cara pemakaian Gel Mask :
.
🔸Pakai semasa tidur di waktu malam & bangun di pagi hari dengan wajah yang lebih SEGAR & CERAH.
.
🔸Boleh juga dipakai selama 10 minit dan wajah anda mendapat 10 manfaat pembaharuan kulit serta merta.
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😚😚😚
.
.
Cara pemakaian Gel Mask :
.
🔸Pakai semasa tidur di waktu malam & bangun di pagi hari dengan wajah yang lebih SEGAR & CERAH.
.
🔸Boleh juga dipakai selama 10 minit dan wajah anda mendapat 10 manfaat pembaharuan kulit serta merta.
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
2 0 2 November, 2019

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😘😘😘
.
.
Apa yang 3D ni?
.
1. Defends (mempertahankan) 😍 Menyediakan pelbagai manfaat antioksidan untuk menentang radikal bebas yg mempercepatkan penuaan pd kulit.
.
2. Delays (Melambatkan) 😍 Melambatkan proses penuaan kulit prematang dgn perlindungan UVA/UVB spectrum luas & teknologi eksklusif.
.
3. Delivers (Menyampaikan) 😍 Memberikan peningkatan untuk menangani tanda2 penuaan kulit yg ketara dlm 4 minggu.
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

PROMO NOVEMBER 2019
Sila klik link d profile yer..😘😘😘
.
.
Apa yang 3D ni?
.
1. Defends (mempertahankan) 😍 Menyediakan pelbagai manfaat antioksidan untuk menentang radikal bebas yg mempercepatkan penuaan pd kulit.
.
2. Delays (Melambatkan) 😍 Melambatkan proses penuaan kulit prematang dgn perlindungan UVA/UVB spectrum luas & teknologi eksklusif.
.
3. Delivers (Menyampaikan) 😍 Memberikan peningkatan untuk menangani tanda2 penuaan kulit yg ketara dlm 4 minggu.
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 2 November, 2019

❤ MICRODERMABRASION REFINE adalah sejenis scrub ; lebih halus dari gula dan pasir. Kehalusan bijinya berkeupayaan menyelinap masuk ke dalam liang pori & mengeluarkan segala tompokan sel2 kulit mati dan kekotoran yang tersumbat. Cara pemakaiannya sama seperti scrub biasa, guna 2/3 kali saja seminggu. .
❤PORE MINIMIZER sejenis serum yang fungsinya fokus kepada mengecilkan pori2 wajah kita. Boleh digunakan setiap hari,selepas toner/freshen/softener dan sebelum moisturizer.
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

❤ MICRODERMABRASION REFINE adalah sejenis scrub ; lebih halus dari gula dan pasir. Kehalusan bijinya berkeupayaan menyelinap masuk ke dalam liang pori & mengeluarkan segala tompokan sel2 kulit mati dan kekotoran yang tersumbat. Cara pemakaiannya sama seperti scrub biasa, guna 2/3 kali saja seminggu. .
❤PORE MINIMIZER sejenis serum yang fungsinya fokus kepada mengecilkan pori2 wajah kita. Boleh digunakan setiap hari,selepas toner/freshen/softener dan sebelum moisturizer.
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
5 0 31 October, 2019

Berus Sintetik
📍biasanya dibuat daripada nylon
📍kelihatan berkilat
📍terdapat dalam pelbagai warna
📍mudah digunakan: tidak menyerap air
📍sesuai digunakan untuk aplikasi solekan cecair seperti foundation kerana tidak menyerap banyak cecair
📍lebih lembut
.
Mary Kay Brush Collection diperbuat daripada Bulu Sintetik dan boleh didapati dalam bentuk set atau dibeli secara loose.
.
.
#independentbeautyconsultant
#0122268041
#marykayselangor
#marykayshahalam
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Berus Sintetik
📍biasanya dibuat daripada nylon
📍kelihatan berkilat
📍terdapat dalam pelbagai warna
📍mudah digunakan: tidak menyerap air
📍sesuai digunakan untuk aplikasi solekan cecair seperti foundation kerana tidak menyerap banyak cecair
📍lebih lembut
.
Mary Kay Brush Collection diperbuat daripada Bulu Sintetik dan boleh didapati dalam bentuk set atau dibeli secara loose.
.
.
#independentbeautyconsultant 
#0122268041 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
3 0 31 October, 2019

One of the best preventative facials
EVERYONE should be doing is Microneedling with PRP (AKA Vampire Facial)
As we age we lose collagen
leading to wrinkles and enlarged pores. Microneedling induces collagen production. PRP (platelet rich plasma) floods the area with growth factors that help the skin produce the collagen and speeds the healing process.
We apply it to the skin topically .To calm
inflammation we end all facials with a biocellulose mask infused with hyaluronic acid and anti inflammatory
LED treatment for 20 mins.

#pasirgudang #masai #permas #johorian #bestdealintown @Rose_Petals #christmas2019 #christmaspromo #nakcantikkenarajin #rosepetals🌷
#microneedling
#salon

One of the best preventative facials 
EVERYONE should be doing is Microneedling with PRP (AKA Vampire Facial) 
As we age we lose collagen 
leading to wrinkles and enlarged pores. Microneedling induces collagen production. PRP (platelet rich plasma) floods the area with growth factors that help the skin produce the collagen and speeds the healing process. 
We apply it to the skin topically .To calm 
inflammation we end all facials with a biocellulose mask  infused with hyaluronic acid and anti inflammatory 
LED treatment for 20 mins.

#pasirgudang #masai #permas #johorian #bestdealintown @Rose_Petals #christmas2019 #christmaspromo #nakcantikkenarajin #rosepetals🌷
#microneedling
#salon
3 0 31 October, 2019

Nah... Kak Dah belanja muka pucat lesi yang bersih baru balik kerja tanpa bedak, pondesen dan lipstick. Ada lagi parut besar bawah bibir tu 2 bijik sebesar biji jagung. Takde hasil macam ni. Kalau betul2 jagung, boleh juga makan. .

Ni minggu ke 9 guna produk Timewise 3D Mary Kay. Hari pertama guna serum dan pelembap Lumivie serta Serum C+. Nanti kita tengok hasilnya minggu demi minggu.

#nakcantikkenarajin #dulukusamyakmat #nampakcahayadah #mukatakmakeup #bulangerhana

Nah... Kak Dah belanja muka pucat lesi yang bersih baru balik kerja tanpa bedak, pondesen dan lipstick. Ada lagi parut besar bawah bibir tu 2 bijik sebesar biji jagung. Takde hasil macam ni. Kalau betul2 jagung, boleh juga makan. .

Ni minggu ke 9 guna produk Timewise 3D Mary Kay. Hari pertama guna serum dan pelembap Lumivie serta Serum C+. Nanti kita tengok hasilnya minggu demi minggu.

#nakcantikkenarajin #dulukusamyakmat #nampakcahayadah #mukatakmakeup #bulangerhana
13 0 31 October, 2019

hi girlss..sebelum tido tu jgn lupa taw sapu dulu #whiteninggelhydrant ni taw utk melembapkan kulit,mcerahkan kulit,menghilangkan parut2 jerawat & dll....nak taw lbh detail mgenai produk2 Noir jom wasap mia di bawah👇👇 www.wasap.my/601137362904/whiteninggel
www.wasap.my/601137362904/whiteninggel

#nakcantikkenarajin
#teamlyn
#agentnoirshahalam

hi girlss..sebelum tido tu jgn lupa taw sapu dulu #whiteninggelhydrant ni taw utk melembapkan kulit,mcerahkan kulit,menghilangkan parut2 jerawat & dll....nak taw lbh detail mgenai produk2 Noir jom wasap mia di bawah👇👇 www.wasap.my/601137362904/whiteninggel
www.wasap.my/601137362904/whiteninggel

#nakcantikkenarajin
#teamlyn
#agentnoirshahalam
0 0 30 October, 2019

SET SYANTIK YANG LEBIH JIMAT,YANG LEBIH BERKESAN UNTUK MERAWAT MASALAH DI WAJAH MUKA ANDA SERTA SELURUH BADAN! ! Sekarang terbongkar segala rahsia kenapa wanita melayu juga memiliki kulit bak wanita korea.. .

KELEBIHAN PERFECT SKIN SUPPLEMENT 👇👇
✅ Memutihkan kulit 10x ganda drpd kulit asal.
✅ Putih sepantas injection seawal 10hari
✅ Menghapuskan toxin dalam badan.
✅ Mengecutkan jerawat dgn cepat
✅ Menghilangkan parut hitam berlubang .
✅ Menghilangkan sunburn dgn cepat

Whatsapp “NAK”
0149579277

Atau

Sila klik link di bio untuk membuat tempahan sekarang
.
#teamfienabeauty
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakflawless
#cantikluardalam

SET SYANTIK YANG LEBIH JIMAT,YANG LEBIH BERKESAN UNTUK MERAWAT MASALAH DI WAJAH MUKA ANDA SERTA SELURUH BADAN! !  Sekarang terbongkar segala rahsia kenapa wanita melayu juga memiliki kulit bak wanita korea.. .

KELEBIHAN PERFECT SKIN SUPPLEMENT 👇👇
✅ Memutihkan kulit 10x ganda drpd kulit asal.
✅ Putih sepantas injection seawal 10hari
✅ Menghapuskan toxin dalam badan.
✅ Mengecutkan jerawat dgn cepat
✅ Menghilangkan parut hitam berlubang .
✅ Menghilangkan sunburn dgn cepat

Whatsapp “NAK”
0149579277

Atau

Sila klik link di bio untuk membuat tempahan sekarang
. 
#teamfienabeauty 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin 
#nakflawless 
#cantikluardalam
6 2 29 October, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
16 0 29 October, 2019
Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥 #teamfienabeauty 
#feedbacksatissoap 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
3 0 29 October, 2019
Feedback Satis Soap 🔥🔥🔥 #teamfienabeauty 
#feedbacksatissoap 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
2 0 29 October, 2019

Xtahu bagaimana lg nk hilangkan parut jerawat di muka.... Dh try macam2 produk n supplements but it's not works.... So let's try #susumaaezz... In shaa Allah parut di muka semakin pudar n hilang...
.
.
U consume in shaa Allah akan temui hasilnya.... Barang bukan timbang kilo mestilah kena consume minum🤭🤭.. Barulah dapat hasilnya🤩
.
.
#nakcantikkenarajin #nakcantiknaksihat #nakcantikkenaistiqomah
.
.
Jom cpt2 WhatsApp sis 0183289345 👌

Xtahu bagaimana lg nk hilangkan parut jerawat di muka.... Dh try macam2 produk n supplements but it's not works.... So let's try #susumaaezz... In shaa Allah parut di muka semakin pudar n hilang...
.
.
U consume in shaa Allah akan temui hasilnya.... Barang bukan timbang kilo mestilah kena consume minum🤭🤭.. Barulah dapat hasilnya🤩
.
.
#nakcantikkenarajin #nakcantiknaksihat #nakcantikkenaistiqomah
.
.
Jom cpt2 WhatsApp sis 0183289345 👌
4 0 29 October, 2019

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing

Tudia . Penangan losyen Futehfu 🌸

Kulit kusam , Sunburn bertukar tona putih melepak lepak , kesan sepantas kilat hanya mengambil masa 10 saat sahaja

Dengar cerita dimuka dan tangan pun boleh sapu terus jadi gebu gebas dah tak perlu risau , ia tak melekit 😊

Berminat dengan Futehfu Jom dapatkan sekarang ❗️
Order Direct HQ ➡️ Whatsapp 0189876216

#nakcantik #nakcantikkenarajin #susucantikkankulit #nakcantikcarisaya #nakcantiksapuje #susulembu #nakcantikcepat #sususegar #kulit #nakcantikjangankedekut #susumurah #kulitrosak #perawatankulit #kulitlicin #kulitjeragat #nakcantikenayakin #nakcantikkenasabar #nakcantikmehfollow #nakcantiknakwangi #putihgebu #medinadesire #futehfu #jeratjiwa #0marketing
21 2 29 October, 2019

Nampak ke perbezaan?⁣

Sampai bila nak cover kulit tu dengan makeup tebal² kan😉⁣

Gunakan #niqreeshydrogel secara KONSISTEN untuk dapatkan kulit yang lebih sihat & cantik ⁣

RM75 tak masuk pos⁣

Wsp 011-3233 6783 ok😊

Nampak ke perbezaan?⁣
⁣
Sampai bila nak cover kulit tu dengan makeup tebal² kan😉⁣
⁣
Gunakan #niqreeshydrogel secara KONSISTEN untuk dapatkan kulit yang lebih sihat & cantik ⁣
⁣
RM75 tak masuk pos⁣
⁣
Wsp 011-3233 6783 ok😊
12 3 28 October, 2019

Nak pergi bercuti pun wajib bawak numi serum dan satis soap ni tau , baru laa muka kita terjaga 🥰🥰❤️ #teamfienabeauty
#numiserumfienabeauty
#satissoapfienabeauty
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin

Nak pergi bercuti pun wajib bawak numi serum dan satis soap ni tau , baru laa muka kita terjaga 🥰🥰❤️ #teamfienabeauty 
#numiserumfienabeauty 
#satissoapfienabeauty 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
0 0 27 October, 2019

Bne memang produk patut di cuba, bukan terkenal dek viralnya,tp terkenal dengan keberkesanannya menangani masalah wajah & kulit.Produk organik bebas merkuri lulus kkm & labtest.Buatan Muslim dari Malaysia pulak tu dah terjamin status halalnya. ☎️ 017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #sayajualonline #jomcantik #dhcubapastijatuhcinta #nakcantikcarisaya #wajahberseri #sarangburung #BirdNestEssenceByPna

Bne memang produk patut di cuba, bukan terkenal dek viralnya,tp terkenal dengan keberkesanannya menangani masalah wajah & kulit.Produk organik bebas merkuri lulus kkm & labtest.Buatan Muslim dari Malaysia pulak tu dah terjamin status halalnya. ☎️ 017-4229341

#bnelover #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #sayajualonline #jomcantik #dhcubapastijatuhcinta #nakcantikcarisaya #wajahberseri #sarangburung #BirdNestEssenceByPna
0 0 27 October, 2019

💜Dark Spot Concealer by Secret Desire💜 🌿The best Super Benefit Ingredient.!!! * ( Camellia Japonica Seed Oil ) ( Vitamin E ) ( Omega 6 ) ( Olea Europea *Olive* Oil)
🌹 Mempunyai Antioksidan Semulajadi yang tinggi, jadi dilindungi dari Kerosakan Kulit.
🌹 Melembapkan serta Mengurangkan Garis Halus dan Kedutan.
🌹 Menjadikan Kulit Lebih Glowing
🌹 Cover Eyebag & Mata Panda
🌹 Plg best, blh ganti Foundation / Full coverage.... Sale Now *Rm70* Ada 2 code..
☎️ 017-4229341 🌿🌹Reborn Your Skin with Secret Desire🌹🌿 #secretdesire #secretdesirehq #bisnesonline #cosmetics #nakcantik #setmekup #jomshoppingonline #bazarpaknil #produkviral #nakcantikkenarajin #sayajualonline #watsonmalaysia #mampumilik #maybeline #guardian #trustedseller #kedaionline #rozitabaharom #nakcantikcarisaya #wajahberseri

💜Dark Spot Concealer by Secret Desire💜 🌿The best Super Benefit Ingredient.!!! * ( Camellia Japonica Seed Oil ) ( Vitamin E ) ( Omega 6 ) ( Olea Europea *Olive* Oil)
🌹 Mempunyai Antioksidan Semulajadi yang tinggi, jadi dilindungi dari Kerosakan Kulit.
🌹 Melembapkan serta Mengurangkan Garis Halus dan Kedutan.
🌹 Menjadikan Kulit Lebih Glowing
🌹 Cover Eyebag & Mata Panda
🌹 Plg best, blh ganti Foundation / Full coverage.... Sale Now *Rm70*  Ada 2 code..
☎️ 017-4229341 🌿🌹Reborn Your Skin with Secret Desire🌹🌿 #secretdesire #secretdesirehq #bisnesonline #cosmetics #nakcantik #setmekup #jomshoppingonline #bazarpaknil #produkviral #nakcantikkenarajin #sayajualonline #watsonmalaysia #mampumilik #maybeline #guardian #trustedseller #kedaionline #rozitabaharom #nakcantikcarisaya #wajahberseri
2 0 27 October, 2019

Perbezaan yang dialami selepas menggunakan #niqreeshydrogel bergantung pada individu itu sendiri samada menggunakan dengan konsisten atau tidak ye⁣

Dengan izin Nya hanya bermodalkan RM75 je, banyak masalah kulit dapat dibantu 😊⁣

Wsp 011-3233 6783 untuk info lanjut

Perbezaan yang dialami selepas menggunakan #niqreeshydrogel bergantung pada individu itu sendiri samada menggunakan dengan konsisten atau tidak ye⁣
⁣
Dengan izin Nya hanya bermodalkan RM75 je, banyak masalah kulit dapat dibantu 😊⁣
⁣
Wsp 011-3233 6783 untuk info lanjut
17 3 26 October, 2019

Ada Sape2 yang nak try pelembap yang sebaik Vcs vitamin C ni?? Best sangat² bila pakai pelembap vcs ni muka akan lembap dan glowing gitu, dah lah boleh halang cahaya matahari..
Untuk panahan matahari yang terik.
Dah la.melembap + melindungi skin kita pulak tu😍😍 Untuk panahan matahari sis tak tahan,tapi panahan mata abang sayang sis tahan😂 ☎️ 017-4229341

#vcsbyannona #vitamincserum #vitamincseriesannona #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #produkkecantikan #produkahlifarmasi #sekalicubapastinaklagi #sayajualonline

Ada Sape2 yang nak try pelembap yang sebaik Vcs vitamin C ni?? Best sangat² bila pakai pelembap vcs ni muka akan lembap dan glowing gitu, dah lah boleh halang cahaya matahari..
Untuk panahan matahari yang terik. 
Dah la.melembap + melindungi skin kita pulak tu😍😍 Untuk panahan matahari sis tak tahan,tapi panahan mata abang sayang sis tahan😂 ☎️ 017-4229341

#vcsbyannona #vitamincserum #vitamincseriesannona #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #produkkecantikan #produkahlifarmasi #sekalicubapastinaklagi #sayajualonline
1 0 26 October, 2019

MUKᎪ TᎪK LICIN LICIN LᎪGI ☹️
.
D͏ul͏u j͏er͏aw͏at n͏aik bes͏ar2.. t͏api s͏ek͏ar͏ang kec͏ut.. p͏ar͏ut p͏un hil͏ang.. b͏uk͏an s͏or͏ok2 dg͏n b͏ed͏ak t͏a͏u͏u!
.
T͏ak p͏erl͏u b͏any͏ak s͏et p͏un.. p͏ak͏ai nie je p͏un bol͏eh c͏er͏ah, bol͏eh hil͏ang j͏er͏ag͏at, bol͏eh bg t͏eg͏ang k͏ulit.. t͏akn͏ak c͏erit͏a p͏anj͏ang2 l͏ah.. Nak tau lebih lanjut boleh whatsapp cikyana sekarang 😍 ☎️0174229341
#BirdNestEssenceByPna #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest

MUKᎪ TᎪK LICIN LICIN LᎪGI ☹️
.
D͏ul͏u j͏er͏aw͏at n͏aik bes͏ar2.. t͏api s͏ek͏ar͏ang kec͏ut.. p͏ar͏ut p͏un hil͏ang.. b͏uk͏an s͏or͏ok2 dg͏n b͏ed͏ak t͏a͏u͏u!
.
T͏ak p͏erl͏u b͏any͏ak s͏et p͏un.. p͏ak͏ai nie je p͏un bol͏eh c͏er͏ah, bol͏eh hil͏ang j͏er͏ag͏at, bol͏eh bg t͏eg͏ang k͏ulit.. t͏akn͏ak c͏erit͏a p͏anj͏ang2 l͏ah.. Nak tau lebih lanjut boleh whatsapp cikyana sekarang 😍 ☎️0174229341 
#BirdNestEssenceByPna #bisnesonline #bebasjerawat #bebasjeragat #kulitberminyak #breakout #kulitsensitive #nakcantikkenarajin #RoadToHealthySkin #ShareRezeki #jomshoppingonline #kulitmukarosak #pastikanoriginal #trustedseller #kedaionline #skincaremalaysia #jomcantik #birdnest
4 1 25 October, 2019

Hanya klik link di bio untuk order ye⁣

RM75 tak masuk pos ⁣

#niqreeshydrogel sesuai digunakan lelaki atau wanita 😉

Hanya klik link di bio untuk order ye⁣
⁣
RM75 tak masuk pos ⁣
⁣
#niqreeshydrogel sesuai digunakan lelaki atau wanita 😉
13 1 25 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
0 0 24 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 24 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 24 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 24 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
0 0 24 October, 2019

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant
#marykayselangor
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay
#produkmarykay
#kulitbersih
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin
#nakcantikkenasabar

Limited Edition
👸MARY KAY ENCHANTED WISH👸
 EDT (60ml)
haruman buah buahan yg menyegarkan!!
.
🌸Top Notes - Orange, Oil Brasil, White Pineapple, Candied Petals.
.
🌸Middle Notes - Stargazer, Lily Peony, Ozone, Passion Fruit.
.
🌸Bottom Notes
Musk, Brown Sugar, Warm Amber, Illumination.
.
Get yours by DM now!
Your Beauty Consultant
❤️Syifa❤️
0102159463

#codkualaselangor
#codselangor
#codklang
#codshahalam
#codsetiaalam 
#codkapar
#codkualalumpur
#independentbeautyconsultant 
#marykayselangor 
#marykayshahalam
#marykaypuncakjalil
#nakbelimarykay 
#produkmarykay 
#kulitbersih 
#kulitsihat
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin 
#nakcantikkenasabar
1 0 24 October, 2019

Banyak khasiat terkandung dalam bahan bahan supplement pss ni di mana antaranya ada ekstrak buah anggur & strawberi, vitamin c, mirifica dan macam macam lagi .
..
Kalau kita tak mula dari sekarang mencegah, macam mana kita nak merawati kalau effect sakit tu akan perpanjangan pada masa akan datang?
__

Mari sama sama mencegah dari awal. Mencegah itu lebih baik dari merawati 🌹. #teamfienabeauty
#perfectskinsupplement
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin

Banyak khasiat terkandung dalam bahan bahan supplement pss ni di mana antaranya ada ekstrak buah anggur & strawberi, vitamin c, mirifica dan macam macam lagi .
..
Kalau kita tak mula dari sekarang mencegah, macam mana kita nak merawati kalau effect sakit tu akan perpanjangan pada masa akan datang? 
__

Mari sama sama mencegah dari awal. Mencegah itu lebih baik dari merawati 🌹. #teamfienabeauty 
#perfectskinsupplement 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
3 0 23 October, 2019

Assalamualaikum n morning everyone.. Hari sis busy sikit... Menghadiri taklimat ni Haa....
.
.
Just nk tanya ... Dh minum belum #susumaaezz pg ni... If u allz rs kulit semakin kusam... Tumbuh jerawat... Jom consume minum #susumaaez... In shaa Allah berkat #nakcantikkenacuba dpt menyelesaikan masalah kulit u allz...
.
.
Apa yg penting #nakcantikkenarajin #nakcantikkenausaha 😊
.
.
Jom cpt2 WhatsApp sis 0183289345
.
.
#maaezworriors #teammaaez #maaez #maaezbeauty #MaaezWhiteningWhiteCoffee #MaaezCollagen #SabunMaaez #susumaaez #CoffeeMaaez #kulitputihgebu# #hilangjeragat #pudarkanparut #hilangkanjerawat #rawatmuka #kulitputihberseri #supplementputih #whiteningbooster #produkbaikutkkulit #kulitcantik #kulitsihat #nakedface #susukambing #susubaikutkkulit #susuterbaik #maaezmelaka

Assalamualaikum n morning everyone.. Hari sis busy sikit... Menghadiri taklimat ni Haa....
.
.
Just nk tanya ... Dh minum belum #susumaaezz pg ni... If u allz rs kulit semakin kusam... Tumbuh jerawat... Jom consume minum#susumaaez... In shaa Allah berkat #nakcantikkenacuba dpt menyelesaikan masalah kulit u allz...
.
.
Apa yg penting #nakcantikkenarajin #nakcantikkenausaha 😊
.
.
Jom cpt2 WhatsApp sis 0183289345
.
.
#maaezworriors#teammaaez#maaez#maaezbeauty #MaaezWhiteningWhiteCoffee #MaaezCollagen #SabunMaaez #susumaaez#CoffeeMaaez #kulitputihgebu##hilangjeragat#pudarkanparut#hilangkanjerawat#rawatmuka#kulitputihberseri#supplementputih#whiteningbooster#produkbaikutkkulit#kulitcantik#kulitsihat#nakedface#susukambing#susubaikutkkulit#susuterbaik#maaezmelaka
6 1 23 October, 2019

Tau tak? Korang boleh mixkan detox mask dengan coffee scrub. Ni tips untuk korang yang rasa takde masa nak tunggu lama pakai detox mask dulu and then baru scrub. Boleh sekalikan pakai then biar 15 minit. Then cuci muka sebersihnya. Lepas tuuuu taraaaa. Bersih muka korang tau😍😍😍
.

#homemadescrub
#naturalscrub
#beautytips
#kulitsihatkulitcantik
#cantikcarasihat
#cantikcaraselamat
#rasacantikjadicantik
#nakcantikkenarajin

Tau tak? Korang boleh mixkan detox mask dengan coffee scrub. Ni tips untuk korang yang rasa takde masa nak tunggu lama pakai detox mask dulu and then baru scrub. Boleh sekalikan pakai then biar 15 minit. Then cuci muka sebersihnya. Lepas tuuuu taraaaa. Bersih muka korang tau😍😍😍
.

#homemadescrub
#naturalscrub 
#beautytips
#kulitsihatkulitcantik 
#cantikcarasihat 
#cantikcaraselamat 
#rasacantikjadicantik 
#nakcantikkenarajin
1 0 21 October, 2019

Anda ada masalah parut jerawat???... Xtahu bagaimana lg nk hilangkan parut jerawat?? Sudah bosan dgn produk sedia ada??
.
.
Yes.... Sis ada cara bagaimana nk atasi masalah u allz...
.
.
Just Kemam2 #maaezcollagen.. In shaa Allah berkat #nakcantikkenacuba #nakcantikkenaistiqomah ianya dpt atasi masalah kulit u allz....
.
.
Apa yg penting #nakcantikkenarajin n #nakcantikkenasabar 😊
.
. #maaezworriors #teammaaez #maaez #maaezbeauty #MaaezWhiteningWhiteCoffee #MaaezCollagen #SabunMaaez #susumaaez #CoffeeMaaez #kulitputihgebu# #hilangjeragat #pudarkanparut #hilangkanjerawat #rawatmuka #kulitputihberseri #supplementputih #whiteningbooster #produkbaikutkkulit #kulitcantik #kulitsihat #nakedface #susukambing #susubaikutkkulit #susuterbaik #maaezmelaka

Anda ada masalah parut jerawat???... Xtahu bagaimana lg nk hilangkan parut jerawat?? Sudah bosan dgn produk sedia ada??
.
.
Yes.... Sis ada cara bagaimana nk atasi masalah u allz...
.
.
Just Kemam2 #maaezcollagen.. In shaa Allah berkat #nakcantikkenacuba #nakcantikkenaistiqomah ianya dpt atasi masalah kulit u allz....
.
.
Apa yg penting #nakcantikkenarajin n #nakcantikkenasabar 😊
.
. #maaezworriors#teammaaez#maaez#maaezbeauty #MaaezWhiteningWhiteCoffee #MaaezCollagen #SabunMaaez #susumaaez#CoffeeMaaez #kulitputihgebu##hilangjeragat#pudarkanparut#hilangkanjerawat#rawatmuka#kulitputihberseri#supplementputih#whiteningbooster#produkbaikutkkulit#kulitcantik#kulitsihat#nakedface#susukambing#susubaikutkkulit#susuterbaik#maaezmelaka
4 0 21 October, 2019

Banyak khasiat terkandung dalam bahan bahan supplement pss ni di mana antaranya ada ekstrak buah anggur & strawberi, vitamin c, mirifica dan macam macam lagi .
..
Kalau kita tak mula dari sekarang mencegah, macam mana kita nak merawati kalau effect sakit tu akan perpanjangan pada masa akan datang?
__

Mari sama sama mencegah dari awal. Mencegah itu lebih baik dari merawati 🌹. #teamfienabeauty
#perfectskinsupplement
#nakcantikjangankedekut
#nakcantikkenarajin

Banyak khasiat terkandung dalam bahan bahan supplement pss ni di mana antaranya ada ekstrak buah anggur & strawberi, vitamin c, mirifica dan macam macam lagi .
..
Kalau kita tak mula dari sekarang mencegah, macam mana kita nak merawati kalau effect sakit tu akan perpanjangan pada masa akan datang? 
__

Mari sama sama mencegah dari awal. Mencegah itu lebih baik dari merawati 🌹. #teamfienabeauty 
#perfectskinsupplement 
#nakcantikjangankedekut 
#nakcantikkenarajin
1 0 21 October, 2019

Top #nakcantikkenarajin posts

The body achieves what the mind believes☝🏻 .
.
#akuygdulubknlahygsekarang #sajenakambilsemangat
#semangatmakinhilang
#2kglefttogo 
#akubolehbuat 
#naksihat
#nakcantikkenarajin
189 14 18 April, 2018

#mmigreview #cikbungaigreview Nahhh..sis share sikit proses #prptreatment smlm..😁😁bab roll kt muka tu paling best..😂😂
tq again&again cik adik cantik manis ..nnt kte jumpa lg naaaa...sapa nk cantik cpttttt follow 👇🏻👇🏻👇🏻 @emma.hassan8904
@emma.hassan8904
@emma.hassan8904
@emma.hassan8904
#emmanzmobilemedispa
#jariemasmamabear
#mamabearprp
#loveurselftobeloved
#nakcantikkenarajin
#iluvmyskin

#mmigreview #cikbungaigreview Nahhh..sis share sikit proses #prptreatment smlm..😁😁bab roll kt muka tu paling best..😂😂
tq again&again cik adik cantik manis ..nnt kte jumpa lg naaaa...sapa nk cantik cpttttt follow 👇🏻👇🏻👇🏻 @emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
#emmanzmobilemedispa 
#jariemasmamabear 
#mamabearprp 
#loveurselftobeloved 
#nakcantikkenarajin 
#iluvmyskin
570 60 16 September, 2017

🌸🌸🌸🌸🌸
Annyeong Haseyo~~ Tengah bersiap-siap untuk pergi bercuti bersama sahabat sejati? Jangan lupakan teman sejati kulitmu dan bawalah ia bersama agar kulit wajah kekal berseri sepanjang hari. Solekan sahaja tidak cukup untuk tampil segar dan yakin, penjagaan kulit juga perlu dititik-beratkan agar solekan sis nanti kekal lebih lama tanpa perlu bersolek tebal. Nak kulit berseri ala artis Korea, cubalah Syahirah Korean Secrets! Selamat bercuti dan menyambut tahun baru! Kamsa Hamnida!
🌸🌸🌸🌸🌸 #syahirahkoreansecrets #whiteglow #rahsiakejelitaancerahberseri #tipcantik
#rahsiakecantikanmulussekata #nakcantikkenarajin #kbeauty #cantik #spf #halal #produkmalaysia

🌸🌸🌸🌸🌸
Annyeong Haseyo~~ Tengah bersiap-siap untuk pergi bercuti bersama sahabat sejati? Jangan lupakan teman sejati kulitmu dan bawalah ia bersama agar kulit wajah kekal berseri sepanjang hari. Solekan sahaja tidak cukup untuk tampil segar dan yakin, penjagaan kulit juga perlu dititik-beratkan agar solekan sis nanti kekal lebih lama tanpa perlu bersolek tebal. Nak kulit berseri ala artis Korea, cubalah Syahirah Korean Secrets! Selamat bercuti dan menyambut tahun baru! Kamsa Hamnida!
🌸🌸🌸🌸🌸 #syahirahkoreansecrets #whiteglow #rahsiakejelitaancerahberseri #tipcantik
#rahsiakecantikanmulussekata #nakcantikkenarajin #kbeauty #cantik #spf #halal  #produkmalaysia
237 26 23 December, 2017

#mmigreview #cikbungaigreview #lastnite Again..muka sy dikerjakan lg..kali ni kita buat #magicpeel ..paling best yg last part tu #oxygenmist ..sejukkkk je muka..bgn pg2 td,muka rasa fresh&clean...tq adik cantik manis ♥️♥️♥️ @emma.hassan8904 @emma.hassan8904 @emma.hassan8904 @emma.hassan8904
#emmanzmobilemedispa #jariemasmamabear #magicpeeltreatment #nakcantikkenarajin #loveurselftobeloved #iluvmyskin

#mmigreview #cikbungaigreview #lastnite Again..muka sy dikerjakan lg..kali ni kita buat #magicpeel ..paling best yg last part tu #oxygenmist ..sejukkkk je muka..bgn pg2 td,muka rasa fresh&clean...tq adik cantik manis ♥️♥️♥️ @emma.hassan8904 @emma.hassan8904 @emma.hassan8904 @emma.hassan8904 
#emmanzmobilemedispa #jariemasmamabear #magicpeeltreatment #nakcantikkenarajin #loveurselftobeloved #iluvmyskin
390 34 29 September, 2017

Sejenis #throwbackyesterday ..keseronokan yg berganda bila buat facial #magicpeel di rumah sambil layan Piala Malaysia..😋😋tk pyh nk terkejar2 masa..atau ada alasan utk malas nk jaga kulit sbb sy mmg malas nk keluar p buat facial kt mana2..mujur dpt kenal dgn
@emma.hassan8904
@emma.hassan8904
@emma.hassan8904
@emma.hassan8904
Semuanya selesai..tq emma,as usual,service mmg tiptop..sesiapa yg nk cuba,bole contact emma utk dptkan info atau nasihat ..kte jumpa next week k adik manis..lots of ♥️♥️♥️ #emmanzmobilemedispa #jariemasmamabear #magicpeeltreatment #nakcantikkenarajin #loveurselftobeloved #iluvmyskin

Sejenis #throwbackyesterday ..keseronokan yg berganda bila buat facial #magicpeel di rumah sambil layan Piala Malaysia..😋😋tk pyh nk terkejar2 masa..atau ada alasan utk malas nk jaga kulit sbb sy mmg malas nk keluar p buat facial kt mana2..mujur dpt kenal dgn 
@emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
@emma.hassan8904 
Semuanya selesai..tq emma,as usual,service mmg tiptop..sesiapa yg nk cuba,bole contact emma utk dptkan info atau nasihat ..kte jumpa next week k adik manis..lots of ♥️♥️♥️ #emmanzmobilemedispa #jariemasmamabear #magicpeeltreatment #nakcantikkenarajin #loveurselftobeloved #iluvmyskin
844 29 5 November, 2017

🌼🌼🌼🌼🌼
Annyeong haseyo~~ Kembali dari percutian, kulit kelihatan kusam dan kurang bermaya? Cubalah teknik “7-skin method” penyegar yang diamalkan oleh orang Korea untuk memelihara kulit mulus sekata. Penyegar dari rangkaian Syahirah Korean Secrets adalah tanpa alkohol yang sangat sesuai untuk teknik ini bahkan ia membantu menghaluskan liang pori serta memberi kesegaran pada kulit wajah. Cubalah hari ini dan kembalikan kulit segar dan bermaya dengan Syahirah Korean Secrets.
Kamsa Hamnida~~
🌼🌼🌼🌼🌼
#syahirahmalaysia #syahirahkoreansecrets #penyegartanpaalkohol # hydrasoft #whiteglow
#cantik #halal #7skinmethod #tipcantik #rahsiakecantikanmulussekata #nakcantikkenarajin #kbeauty #minumanuntukwajah #produktempatan #produkmalaysia

🌼🌼🌼🌼🌼
Annyeong haseyo~~ Kembali dari percutian, kulit kelihatan kusam dan kurang bermaya? Cubalah teknik “7-skin method” penyegar yang diamalkan oleh orang Korea untuk memelihara kulit mulus sekata. Penyegar dari rangkaian Syahirah Korean Secrets adalah tanpa alkohol yang sangat sesuai untuk teknik ini bahkan ia membantu menghaluskan liang pori serta memberi kesegaran pada kulit wajah. Cubalah hari ini dan kembalikan kulit segar dan bermaya dengan Syahirah Korean Secrets. 
Kamsa Hamnida~~
🌼🌼🌼🌼🌼
#syahirahmalaysia #syahirahkoreansecrets #penyegartanpaalkohol # hydrasoft #whiteglow 
#cantik #halal #7skinmethod #tipcantik #rahsiakecantikanmulussekata #nakcantikkenarajin #kbeauty #minumanuntukwajah  #produktempatan #produkmalaysia
318 45 3 January, 2018