#originalfromturkey Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #originalfromturkey and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
12 hours
Average like
10.4
Average comment
0.6
Posts with video
4/36
Posts with photo
32/36

Hashtag Popularity

@turkish.bag.empire Profile picture

@turkish.bag.empire

Jangan tanya warna gold ni tau. Warna ni dah habis. Tetapi warna lain masih ada.
.

Hanya tinggal 4 warna sahaja lagi gaiss.
.
Cepat rebut peluang. All ready stok in Malaysia.
.

#begturki
#bukitmahkotabangi
#bangi
#begviral
#turkiye
#originalfromturkey

Jangan tanya warna gold ni tau. Warna ni dah habis. Tetapi warna lain masih ada.
.

Hanya tinggal 4 warna sahaja lagi gaiss.
.
Cepat rebut peluang. All ready stok in Malaysia.
.

#begturki
#bukitmahkotabangi
#bangi
#begviral
#turkiye
#originalfromturkey
3 0 15 hours ago
@maduajaibturkey_johor Profile picture

@maduajaibturkey_johor

Indahpura, Kulaijaya

Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey CYST HILANG..Mudah-mudahan lepas nie anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #maduviral #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #soulleadhq #johorbahru #mersing #kluang #kotatinggi #maduturkeymersing #maduturkeykulai

Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey CYST HILANG..Mudah-mudahan lepas nie anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #maduviral #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #soulleadhq #johorbahru #mersing #kluang #kotatinggi #maduturkeymersing #maduturkeykulai
11 1 13 September, 2019
@maduajaibturkey_johor Profile picture

@maduajaibturkey_johor

Tebrau, Johor, Malaysia

Selamat petang dunia..🍯🍯🍯🥰🥰🥰🌹🌹 Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #ikhtiarhamil #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #johorbahru #jdt

Selamat petang dunia..🍯🍯🍯🥰🥰🥰🌹🌹 Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #ikhtiarhamil #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #johorbahru #jdt
25 0 11 September, 2019
@madu.ajaib.turkey.melaka Profile picture

@madu.ajaib.turkey.melaka

Sebenarnya, kedua-dua digalakkan makan madu ni. Isteri ajak suami makan madu, si suami pun suaplah isteri makan madu, sama2 sihat, sama2 makin subur, sama2 makin hebat, sama2 makin berkasih sayang. Keluarga makin bahagia. Hubungan pun makin hangat seperti malam pertama.
Tapi, kalau la si isteri sahaja yang nak cuba dan mengalami masalah keperempuanan mcm senggugut ke atau period tak betul ke boleh lah amalkan sorang2.. Tengok pada tujuan utama nak amalkan madu ni untuk apa. Sapa2 pun boleh makan. Tak kisah lah 😍😘 #soaljawabmaduajaib

#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #mengandung #ikhtiarmengandung #supplement #hamil #mudahhamil

Sebenarnya, kedua-dua digalakkan makan madu ni. Isteri ajak suami makan madu, si suami pun suaplah isteri makan madu, sama2 sihat, sama2 makin subur, sama2 makin hebat, sama2 makin berkasih sayang. Keluarga makin bahagia. Hubungan pun makin hangat seperti malam pertama. 
Tapi, kalau la si isteri sahaja yang nak cuba dan mengalami masalah keperempuanan mcm senggugut ke atau period tak betul ke boleh lah amalkan sorang2.. Tengok pada tujuan utama nak amalkan madu ni untuk apa. Sapa2 pun boleh makan. Tak kisah lah 😍😘 #soaljawabmaduajaib

#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #mengandung #ikhtiarmengandung #supplement #hamil #mudahhamil
3 0 10 September, 2019
@cindirella_pink Profile picture

@cindirella_pink

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
 #maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
0 0 10 September, 2019
@maduajaibturkey_johor Profile picture

@maduajaibturkey_johor

Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Fresh testimoni... Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeymersing #maduturkeyjohorbahru #jdt #mersing #maduviral #johor

Fresh testimoni... Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeymersing #maduturkeyjohorbahru #jdt #mersing #maduviral #johor
15 3 9 September, 2019
@aaworldstore89 Profile picture

@aaworldstore89

🍯MADU AJAIB TURKEY🍯 🍯Testimoni madu ajaib 😍😘😍😘 1 botol rm65
2 botol rm120 (jimat rm10) 🌺Free spoon
🌺 Etc... 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 📦Exc pos *Good sold are not returnable* 😉 😍☺ #maduajaib #maduwawaaeril #madukesihatan #originalfromturkey #suamiisteri #supplements
#soulleadhq

🍯MADU AJAIB TURKEY🍯 🍯Testimoni madu ajaib 😍😘😍😘 1 botol rm65
2 botol rm120 (jimat rm10) 🌺Free spoon
🌺 Etc... 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 📦Exc pos *Good sold are not returnable* 😉 😍☺ #maduajaib #maduwawaaeril #madukesihatan #originalfromturkey #suamiisteri #supplements
#soulleadhq
8 2 9 September, 2019
@maduturkeyajaibkuantan Profile picture

@maduturkeyajaibkuantan

Sungai Isap , Kuantan

Kami dapat berita gembira lagi ! Alhamdulillah dengan izin Allah lagi sekali kami terima berita gembira kehamilan pengguna #maduajaibturkey 💖.
.
Amalkan Madu ini sebagai ikhtiar, InsyaAllah ada rezeki yang dinanti-nanti selama ini😍. Cuma amalkan 1 sudu teh kecil setiap pagi sebelum/selepas sarapan atau amalkan suami & isteri 30 minit sebelum ‘bersama’.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #sufamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura

Kami dapat berita gembira lagi ! Alhamdulillah dengan izin Allah lagi sekali kami terima berita gembira kehamilan pengguna #maduajaibturkey 💖.
.
Amalkan Madu ini sebagai ikhtiar, InsyaAllah ada rezeki yang dinanti-nanti selama ini😍. Cuma amalkan 1 sudu teh kecil setiap pagi sebelum/selepas sarapan atau amalkan suami & isteri 30 minit sebelum ‘bersama’.
.
 #maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #sufamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura
6 0 7 September, 2019
@_wawacosmetics.co Profile picture

@_wawacosmetics.co

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
5 0 6 September, 2019
@seribeauty.product Profile picture

@seribeauty.product

Putrajaya, Wilayah Persekutuan, Malaysia

Selain membantu masalah kesuburan, Madu Ajaib Turki ini juga berupaya untuk stabilkan hormon & melancarkan peredaran haid.

Apabila haid teratur, InsyaAllah mudah untuk tentukan bila waktu subur bagi wanita.

Jom baca apa kata pengguna Madu Ajaib😘
.
.
.
🍯RM 65
🍯Combo 2 botol = RM 120
📲017-5241211.
🚗💨COD PUTRAJAYA || CYBERJAYA
📮Pos seluruh Malaysia
🎁Free gift untuk setiap pembelian
.
.
#masalahwanita
#periodproblems
#hormones
#ikhtiarzuriat
#ikhtiarhamil
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
#boostersuamiisteri
#maduajaibturkiputrajaya
#codPUTRAJAYA
#putrajayapeople
#komunitiputrajaya
#kongsirezeki

Selain membantu masalah kesuburan, Madu Ajaib Turki ini juga berupaya untuk stabilkan hormon & melancarkan peredaran haid.

Apabila haid teratur, InsyaAllah mudah untuk tentukan bila waktu subur bagi wanita.

Jom baca apa kata pengguna Madu Ajaib😘
.
.
.
🍯RM 65
🍯Combo 2 botol = RM 120
📲017-5241211.
🚗💨COD PUTRAJAYA || CYBERJAYA
📮Pos seluruh Malaysia
🎁Free gift untuk setiap pembelian
.
.
#masalahwanita
#periodproblems
#hormones
#ikhtiarzuriat
#ikhtiarhamil
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
#boostersuamiisteri 
#maduajaibturkiputrajaya 
#codPUTRAJAYA 
#putrajayapeople 
#komunitiputrajaya 
#kongsirezeki
3 0 5 September, 2019
@maduajaibturkey_johor Profile picture

@maduajaibturkey_johor

Seelong Senai

😭😭😭 Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #ikhtiarhamil #maduturkeykluang #maduviral #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #johorbahru #kluang #tebrau #jdt #maduturkeymersing #maduturkeypasirgudang #maduturkeysenai

😭😭😭 Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #ikhtiarhamil #maduturkeykluang #maduviral #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #johorbahru #kluang #tebrau #jdt #maduturkeymersing #maduturkeypasirgudang #maduturkeysenai
30 2 5 September, 2019
@soullead.ija Profile picture

@soullead.ija

Perlis, Perlis, Malaysia

🐝 Main Ingredient 🐝
🍯 Madu bunga.
🍯 Bee pollen.
🍯 Mulberry.
🍯 Carob.
🍯 Horny Goat Weed
.
Madu ajaib Turkey memberikan manfaat kpd lelaki dan wanita dalam membantu mereka meningkatkan libido & kekal anggun di usia yg meningkat
.
Kebaikan Madu Ajaib Turki
1) Meningkatkan daya ingatan
2) Meningkatkan libido
3) Anti penuaan
4) Meningkatkan sistem imuniti badan
5) Anti oksidan
6) Menambahkan tenaga
7) Meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita
.
#soulleadhq #soulleadkangar
#maduturkiperlis #teamilavengers
#wawazainal #aerilzafrel #madu
#maduajaibturki #originalfromturkey
#maduherbaturki #maduserbaboleh
#rahsiasuamiisteribahagia #luarbiasa
#sihatdankuatbersamamaduajaibturkey
#ikhtiarhamil #bertenaga #kekalintim
#kesihatandalaman #suamiisteribahagia
#codkangar #codperlis #codarau
#maduturkeykedah #maduwawazainal
#maduturkeyalorsetar #maducintaturki
#malaysiatrending #bazarpaknil
#postageseluruhmalaysia #bazaronline

🐝 Main Ingredient 🐝
🍯 Madu bunga.
🍯 Bee pollen.
🍯 Mulberry.
🍯 Carob.
🍯 Horny Goat Weed
.
Madu ajaib Turkey memberikan manfaat kpd lelaki dan wanita dalam membantu mereka meningkatkan libido & kekal anggun di usia yg meningkat
.
Kebaikan Madu Ajaib Turki
1) Meningkatkan daya ingatan 
2) Meningkatkan libido
3) Anti penuaan
4) Meningkatkan sistem imuniti badan 
5) Anti oksidan
6) Menambahkan tenaga
7) Meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita
.
#soulleadhq #soulleadkangar 
#maduturkiperlis #teamilavengers 
#wawazainal  #aerilzafrel  #madu
#maduajaibturki #originalfromturkey 
#maduherbaturki  #maduserbaboleh 
#rahsiasuamiisteribahagia #luarbiasa 
#sihatdankuatbersamamaduajaibturkey 
#ikhtiarhamil #bertenaga #kekalintim 
#kesihatandalaman #suamiisteribahagia 
#codkangar  #codperlis  #codarau 
#maduturkeykedah #maduwawazainal 
#maduturkeyalorsetar #maducintaturki 
#malaysiatrending  #bazarpaknil 
#postageseluruhmalaysia #bazaronline
9 3 5 September, 2019
@maduturkeyajaibkuantan Profile picture

@maduturkeyajaibkuantan

Taman Sri Inderapura

Alhamdulillah another good news🤰🏻.
Adakah anda sukar untuk hamil?
Sudah lebih setahun anda berkahwin tetapi belum hamil?
.
Sudah pelbagai cara anda mencuba untuk hamil tetapi gagal?
.
Anda pernah mengalami keguguran dan untuk hamil kembali masih tidak berjaya?
.
Anda tertekan dengan keadaan orang sekeliling seolah-olah mengatakan anda ‘mandul’?
.
InshaAllah selain kita berdoa bertawakal , kita usaha cuba amalkan #maduajaibturkey , tahniah bagi mana pasangan yg sudah berjaya hamil dgn izin Allah setelah amalkan madu ajaib turki ni 💚.
.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #sufamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura

Alhamdulillah another good news🤰🏻.
Adakah anda sukar untuk hamil?
Sudah lebih setahun anda berkahwin tetapi belum hamil?
.
Sudah pelbagai cara anda mencuba untuk hamil tetapi gagal?
.
Anda pernah mengalami keguguran dan untuk hamil kembali masih tidak berjaya?
.
Anda tertekan dengan keadaan orang sekeliling seolah-olah mengatakan anda ‘mandul’?
.
InshaAllah selain kita berdoa bertawakal , kita usaha cuba amalkan #maduajaibturkey , tahniah bagi mana pasangan yg sudah berjaya hamil dgn izin Allah setelah amalkan madu ajaib turki ni 💚.
.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #sufamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura
3 0 4 September, 2019
@maduajaibturkey_johor Profile picture

@maduajaibturkey_johor

Mersing

Selamat petang 🍯🍯🥰🥰🌹🌹feedback dari team @soullead.hq Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #maduturkeypasirgudang #maduturkeymersing #maduviral #ikhtiarhamil #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri

Selamat petang 🍯🍯🥰🥰🌹🌹feedback dari team @soullead.hq Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkeyjohor #maduturkeykluang #maduturkeykotatinggi #maduturkeyjohorbahru #maduturkeypasirgudang #maduturkeymersing #maduviral #ikhtiarhamil #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
22 0 4 September, 2019
@ehcah.shop Profile picture

@ehcah.shop

Warung Puteri Taman Sri Gombak

another testimoni +ve hamil lagi
.
alhamdulillah syukur rezeki Allah nak bagi dekat sis ni
.
anak pon baru 1 tahun 3 bulan dah dapat rezeki tambah seorang lagi cahaya mata
.
hanya perlu konsisten makan madu insyaAllah melekat
.
mane taw belum cuba belum taw
.
#madu #madumurah #jualmadumurah #madicintaturki #maduturki #madumacun #desvinavengers #maduajaibturki #soullead #teamilavengers #maducinta #ikhtiaranak #kesihatandalaman #maduajaibturkey #madeinturkey #soulleadhq #originalfromturkey
#ehcahshop #maduturkigombak
#rahsiasuamiisteribahagia #luarbiasa
#sihatdankuatdenganmaduajaibturkey
#ikhtiarzuriat #madutenaga #testimoniberjayahamil #positivepregnancy

another testimoni +ve hamil lagi
.
alhamdulillah syukur rezeki Allah nak bagi dekat sis ni
.
anak pon baru 1 tahun 3 bulan dah dapat rezeki tambah seorang lagi cahaya mata
.
hanya perlu konsisten makan madu insyaAllah melekat
.
mane taw belum cuba belum taw
.
#madu #madumurah #jualmadumurah #madicintaturki #maduturki #madumacun #desvinavengers #maduajaibturki #soullead #teamilavengers #maducinta #ikhtiaranak #kesihatandalaman #maduajaibturkey #madeinturkey #soulleadhq #originalfromturkey
#ehcahshop #maduturkigombak
#rahsiasuamiisteribahagia#luarbiasa
#sihatdankuatdenganmaduajaibturkey
#ikhtiarzuriat #madutenaga #testimoniberjayahamil #positivepregnancy
13 0 4 September, 2019
@puan_fara_gojes Profile picture

@puan_fara_gojes

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
5 0 2 September, 2019
@soullead.ija Profile picture

@soullead.ija

Bandar Kangar, Perlis Indera Kayangan.

SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM 1441H/2019 ❤
----------------------------------
Dengan memperingati bulan Muharram semoga membawa kita dengan hati bersih yang tenang dan damai untuk menemukan makna kehidupan di dunia melalui amalan-amalan ibadah,jangan lupa niat untuk melaksanakan puasa sunnah Tasu'a dan Asyura,kerana keutamaannya akan menghapus dosa selama satu tahun yang lalu.

Selamat Tahun Baru Islam 1441H 2019/2020.Semoga Allah SWT melimpahkan Rahmat-NYA kepada kita semua yang berniat hijrah dan Istiqomah . Aamiin.. 🌹

#soulleadhq #maduajaibturki #aerilzafrel #wawazainal #soulleadkangar #maduturki
#maduturkiperlis #originalfromturkey
#syukuralhamdulillah #hijrah #luarbiasa #awalmuhharam #doayangbaikbaik
#rahsiasuamiisteribahagia #kekalintim #maduherbaturki #maduserbaboleh

SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM 1441H/2019 ❤
----------------------------------
Dengan memperingati bulan Muharram semoga membawa kita dengan hati bersih yang tenang dan damai untuk menemukan makna kehidupan di dunia melalui amalan-amalan ibadah,jangan lupa niat untuk melaksanakan puasa sunnah Tasu'a dan Asyura,kerana keutamaannya akan menghapus dosa selama satu tahun yang lalu.

Selamat Tahun Baru Islam 1441H 2019/2020.Semoga Allah SWT melimpahkan Rahmat-NYA kepada kita semua yang berniat hijrah dan Istiqomah . Aamiin.. 🌹

#soulleadhq #maduajaibturki #aerilzafrel #wawazainal #soulleadkangar#maduturki
#maduturkiperlis  #originalfromturkey 
#syukuralhamdulillah  #hijrah #luarbiasa #awalmuhharam #doayangbaikbaik 
#rahsiasuamiisteribahagia #kekalintim #maduherbaturki  #maduserbaboleh
60 0 1 September, 2019
@peerlessclothingtz Profile picture

@peerlessclothingtz

Available for pre -order
Size 42, 44,46,48,5052,54,56
Whats App to order #0758119214
*********
Follow us at
@peerlessclothingtz
@peerless611
*********
Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless clothing *********
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless clothing
************
#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga
#fashionforchurch #uniquefashion
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand

Available for  pre -order 
Size 42, 44,46,48,5052,54,56
Whats App to order #0758119214
*********
Follow us at
@peerlessclothingtz
@peerless611
*********
Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless  clothing *********
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless  clothing
************
#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga 
#fashionforchurch #uniquefashion 
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand
23 1 31 August, 2019
@maduturkeyajaibkuantan Profile picture

@maduturkeyajaibkuantan

Lorong Rasau Perdana 56

Alhamdulilah, bukan sahaja untuk dapatkan zuriat malah dapat membantu untuk terhindar dari penyakit-penyakit. Dengan izin Allah, kita usaha, ikhtiar dan tawakal Allah akan berikan nikmat yang baik untuk kita. Syukur. Sentiasa berusaha dan jangan putus asa untuk dapatkan sesuatu untuk kehidupan kita ♥️♥️
.
Ingin sihat? Tentu boleh juga amalkan #maduturkeyajaib ☺️
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura

Alhamdulilah, bukan sahaja untuk dapatkan zuriat malah dapat membantu untuk terhindar dari penyakit-penyakit. Dengan izin Allah, kita usaha, ikhtiar dan tawakal Allah akan berikan nikmat yang baik untuk kita. Syukur. Sentiasa berusaha dan jangan putus asa untuk dapatkan sesuatu untuk kehidupan kita ♥️♥️
.
Ingin sihat? Tentu boleh juga amalkan #maduturkeyajaib ☺️
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura
4 2 31 August, 2019
@anumal18 Profile picture

@anumal18

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq 
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur
2 0 30 August, 2019
@soullead.klangvalley Profile picture

@soullead.klangvalley

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq 
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur
6 0 30 August, 2019
@maduturkeyajaibkuantan Profile picture

@maduturkeyajaibkuantan

🍯 CARA PENGAMBILAN :

1. Ambil separuh atau satu sudu teh kecil bila-bila masa anda perlukan tenaga. Disyorkan untuk mengambil setiap hari pada waktu pagi selepas sarapan.

2. Untuk keintiman - makan separuh atau satu sudu teh kecil penuh 30 minit sebelum persetubuhan. * Pengguna pertama kali - ambil setengah sudu teh kecil. * Bagi pesakit jantung, sila dapatkan nasihat doktor anda tentang pengambilan Epimedium
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura

🍯 CARA PENGAMBILAN :

1. Ambil separuh atau satu sudu teh kecil bila-bila masa anda perlukan tenaga. Disyorkan untuk mengambil setiap hari pada waktu pagi selepas sarapan.

2. Untuk keintiman - makan separuh atau satu sudu teh kecil penuh 30 minit sebelum persetubuhan. * Pengguna pertama kali - ambil setengah sudu teh kecil. * Bagi pesakit jantung, sila dapatkan nasihat doktor anda tentang pengambilan Epimedium
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura
6 0 29 August, 2019
@maduturkeyajaibkuantan Profile picture

@maduturkeyajaibkuantan

Taman Sri Inderapura

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Jgn lupa recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq 
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Jgn lupa recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur #maduajaibturkey #maduajaib #madu #ramadan #doasuamiisteribahagia #maduajaibturkeykuantan #maduajaibturkeytamanguru #maduajaibturkeysgsoi #maduajaibturkeysungaiisap #maduajaibturkeytanjunglumpur #maduajaibturkeyindrapura
9 0 28 August, 2019
Tahniah buat semua bakal ibu🎉 Soullead mendoakan semoga perjalanan kehamilan sehingga bersalin dipermudahkan💚
.
Bagi yang masih ikhtiar, teruskan usaha dan berdoa semoga anda juga bakal merasai moment indah ini. In shaa Allah Amin! 🤲🏼
.
#soulleadhq #soullead #soulleadkangar #berjayahamil #rahsiasuamiisteribahagia #sihatdankuatbersamamaduajaibturkey #alhamdulillah  #testimoniberjayahamil 
#syukuralhamdulillah #positivepregnancy 
#maduajaibturki #originalfromturkey 
#madu #luarbiasa #maduherbaturki 
#maduserbaboleh #ikhtiarzuriat 
#ikhtiarhamil #codkangar #codperlis 
#bazaronline #postageseluruhmalaysia #bazarpaknil#maduturkiperlis
#malaysiatrending #vscomalaysia
9 0 28 August, 2019

Top #originalfromturkey posts

@wawacosmeticsss Profile picture

@wawacosmeticsss

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur

Apa perasaan bila check nampak 2 line? Nervous syukur happy tak terkata Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey #soulleadhq 
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
Boleh recommend pada family , kawan2 yg plan ingin hamil & untuk hubungan keintiman suami isteri yg luar biasa ❤️
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri #aerilzafril #kamiamalkamijual #wawazainal #maduserbaboleh #syukuralhamdulillah #syukur
208 5 24 July, 2019
@prettyblossoms_boutique Profile picture

@prettyblossoms_boutique

Kuching, Malaysia

TURKISH DELIGHT @ PB ✨
-
Special kali ni, ladyboss @effareezaa bawak khas Turkish Delight dari Turki. Stock yang ada tinggal beberapa kotak sahaja lagi. Lokum jenis plain fruits RM20/box. Bagi yang mixed nuts, harga bermula RM29 - RM39 depends on weight and content.
-
Sila sila datang ke Pretty Blossoms! 🌸✨
-
#kuchingvendorboutique #prettyblossomsboutique #lokum #turkishdelight #originalfromturkey

TURKISH DELIGHT @ PB ✨
-
Special kali ni, ladyboss @effareezaa bawak khas Turkish Delight dari Turki. Stock yang ada tinggal beberapa kotak sahaja lagi. Lokum jenis plain fruits RM20/box. Bagi yang mixed nuts, harga bermula RM29 - RM39 depends on weight and content.
-
Sila sila datang ke Pretty Blossoms! 🌸✨
-
#kuchingvendorboutique #prettyblossomsboutique #lokum #turkishdelight #originalfromturkey
59 4 17 October, 2018
@peerlessclothingtz Profile picture

@peerlessclothingtz

Dress New Arrival
Size 44,46,48,50
Bei 165,000/=
Whats App to order #0758119214

Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless clothing
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless clothing

#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga
#fashionforchurch #uniquefashion
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand

Dress New Arrival 
Size 44,46,48,50
Bei 165,000/=
Whats App to order #0758119214

Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless  clothing 
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless  clothing

#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga 
#fashionforchurch #uniquefashion 
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand
50 3 26 April, 2019
@peerlessclothingtz Profile picture

@peerlessclothingtz

Dress Available
Size 44,46,48,50
Whats App to order #0758119214

Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless clothing
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless clothing

#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga
#fashionforchurch #uniquefashion
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand

Dress Available 
Size 44,46,48,50
Whats App to order #0758119214

Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless  clothing 
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless  clothing

#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga 
#fashionforchurch #uniquefashion 
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand
12 1 30 April, 2019
@ikhtiarhamil.my Profile picture

@ikhtiarhamil.my

Setelah 4 tahun menunggu.
Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri

Setelah 4 tahun menunggu.
Apa perasaan bila check nampak 2 line? Alhamdulillah asbab amalkan #maduajaibturkey .
Mudah-mudahan anugerah terindah ini mengeratkan lagi hubungan cinta isteri dengan suami, hubungan cinta pasangan dengan Allah.InshaAllah.
.
#maduajaibturkey #maduajaib #originalfromturkey #suamiisteri
177 0 5 September, 2019
@soullead.ija Profile picture

@soullead.ija

Kangar

Sweetkan paaangan romantik ni @aeril_zafrel & @w4w4_zainal 👨‍❤️‍💋‍👨 Rumahtangga yang normal pasti ada turun dan naiknya. Ada pahit, manis, masam dan masin.
Cuma yang membezakan suatu rumahtangga ialah bagaimana peranan itu dimainkan oleh setiap pasangan suami isteri.
.
10 tips rumahtangga BAHAGIA
❤️ hargai pasangan , terima kekurangan
❤️ Susah senang sendiri, elak campur tangan orang tua
❤️ tiada rahsia
❤️ solat jemaah bersama
❤️ mohon doa ibu bapa & mertua
❤️amalkan madu ajaib turki untuk hubungan kelamin yang lebih intim seperti malam pertama
.
#soulleadtips #soulleadhq #aerilzafril #wawazainal #soulleadkangar #madu #maduturkiperlis #rumahtanggabahagia #maduajaibturki #suamiisteribahagia #rahsiasuamiisteribahagia #luarbiasa
#kekalintim #pasanganromantis
#originalfromturkey #maduserbaboleh
#kamiamalkamijual #bertenaga
#sihatdankuatdenganmaduajaibturkey
#codkangar #codperlis #bazaronline
#bazarpaknil #postageseluruhmalaysia
#malaysiatrending #vscomalaysia

Sweetkan paaangan romantik ni @aeril_zafrel & @w4w4_zainal 👨‍❤️‍💋‍👨 Rumahtangga yang normal pasti ada turun dan naiknya. Ada pahit, manis, masam dan masin. 
Cuma yang membezakan suatu rumahtangga ialah bagaimana peranan itu dimainkan oleh setiap pasangan suami isteri.
.
10 tips rumahtangga BAHAGIA
❤️ hargai pasangan , terima kekurangan
❤️ Susah senang sendiri, elak campur tangan orang tua
❤️ tiada rahsia
❤️ solat jemaah bersama
❤️ mohon doa ibu bapa & mertua
❤️amalkan madu ajaib turki untuk hubungan kelamin yang lebih intim seperti malam pertama
.
#soulleadtips #soulleadhq #aerilzafril #wawazainal #soulleadkangar #madu #maduturkiperlis #rumahtanggabahagia #maduajaibturki  #suamiisteribahagia #rahsiasuamiisteribahagia #luarbiasa 
#kekalintim #pasanganromantis 
#originalfromturkey #maduserbaboleh 
#kamiamalkamijual  #bertenaga 
#sihatdankuatdenganmaduajaibturkey 
#codkangar #codperlis #bazaronline 
#bazarpaknil #postageseluruhmalaysia 
#malaysiatrending #vscomalaysia
15 1 22 August, 2019
@mels_jovi Profile picture

@mels_jovi

Artis aja udah banyak yg pakai hijab clip & magnetic brooch utk hijabnya giliran ukhti kapan? 😊 #cliphijab #magneticbrooch #originalfromturkey #neahijab

Artis aja udah banyak yg pakai hijab clip & magnetic brooch utk hijabnya giliran ukhti kapan? 😊#cliphijab#magneticbrooch#originalfromturkey#neahijab
121 0 5 June, 2017
@peerlessclothingtz Profile picture

@peerlessclothingtz

Skirt na blouse zipo
Size 44,46,48,50,52
Bei 120,000/
Whats App to order #0758119214
******
Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless clothing ******
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless clothing
*******
#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga
#fashionforchurch #uniquefashion
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand

Skirt na blouse zipo
Size 44,46,48,50,52
Bei 120,000/ 
Whats App to order #0758119214
******
Tupo Dar makumbusho bus stand kwenye ghorofa la stand juu ya ATM ya CRDB duka linaitwa peerless  clothing ******
Mwanza tupo Rock City Mall floor ya kwanza wing B jirani na internet cafe duka linaitwa peerless  clothing
*******
#peerlessclothingtz
#formalwearforladies #officeswaga 
#fashionforchurch #uniquefashion 
#ladiesclothes #turkeyclothes #originalfromturkey #clothessale #sale
#peerlessclothing #mwanzarockcitymall #makumbushostand
15 1 30 April, 2019