#parutberlubang Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #parutberlubang and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
18 minutes
Average like
4.6
Average comment
0.9
Posts with video
0/36
Posts with photo
36/36

Hashtag Popularity

@wdtasarawak_zie Profile picture

@wdtasarawak_zie

#Calit_Jer_Kulit_Kusam_Hilang😱

Calit-calit je mampu lenyapkan masalah kulit kusam dan eyebag.. Yang tinggal hanyalaa kulit yang makin cerah dan glowing..eyebag pon da xde.. 😊 😊
Calit kat 3 point nadi je 2 kali sehari dan minum air kosong skurang-kurangnye 2-3liter sehari je pun.

#Mudah_sangatkan.

Nak info n tips-tips kecantikkan.Wasap Zie sekarang👇👇👇👇 📲0196933629
📲0196933629

#TMPFighter180919
#DealerAdleesyaBeautySarawak
#calitcalitcantik #CalitCalitCantikSatuBadan #CalitNadiJer #KrimAjaib #KrimSusukModen #KrimKalisUsia #krimawetmuda #Kulit_Kusam_Punca_Kurang_Yakin #kulitkering #KulitBerminyak #Jeragat #Jerawat #parutberlubang #PoriPoriBesar #Eyebag #Wdec #WDTA #WD #womendesireeessentialcream #womenDesiree #womendesireetripleadvanced

#Calit_Jer_Kulit_Kusam_Hilang😱

Calit-calit je mampu lenyapkan masalah kulit kusam dan eyebag.. Yang tinggal hanyalaa kulit yang makin cerah dan glowing..eyebag pon da xde.. 😊 😊 
Calit kat 3 point nadi je 2 kali sehari dan minum air kosong skurang-kurangnye 2-3liter sehari je pun.

#Mudah_sangatkan.

Nak info n tips-tips kecantikkan.Wasap Zie sekarang👇👇👇👇 📲0196933629
📲0196933629

#TMPFighter180919
#DealerAdleesyaBeautySarawak
#calitcalitcantik #CalitCalitCantikSatuBadan #CalitNadiJer #KrimAjaib #KrimSusukModen #KrimKalisUsia #krimawetmuda #Kulit_Kusam_Punca_Kurang_Yakin #kulitkering #KulitBerminyak #Jeragat #Jerawat #parutberlubang #PoriPoriBesar #Eyebag #Wdec #WDTA #WD #womendesireeessentialcream #womenDesiree #womendesireetripleadvanced
0 0 1 hour ago
@vitamindianz2017 Profile picture

@vitamindianz2017

Manfaat mayonis ni teramatlah besar pada kulit, sebab ia mengandungi telur dan minyak zaitun.  Antara manfaat mayonis pada kulit adalah:
.
.
🌸Lembabkan kulit
Kandungan mayonis mampu  lembabkan sel kulit yang kering dan nampak awet muda.  Sapu aje mayonis kat muka sebelum korang tidur
.
.
🌸Kulit lutut kasar
Sapu mayonis kat kawasan bermasalah dengan lembut, ini akan hilangkan sel kulit mati dan hasilnya kulit jadi lebih lembut tau
.
.
🌸Kulit terbakar
Kalau terdedah kepada matahari terlalu lama, konfem kulit akan terbakar betul tak?  Nak rawat senang aje, sapu mayonis kat kawasan kulit terbakar tu ye
.
.
🌸Masalah sel kulit mati
Sel kulit mati pun boleh hilang tau kalau sapu mayonis ni.  Sapu dan biarkan selama 15 minit, lepas tu bilas dengan air dan tepuk wajah dengan lembut
.
.
🌸Kelemumur
Ini sebagai info tambahan aje ye.  Kalau ada kelemumur selalu tu guna aje mayonis dengan sapu kat kulit kepala dan biar beberapa minit.  Lepas tu bilas dengan air bersih
.
.
Semoga bermanfaat♥️♥️

Manfaat mayonis ni teramatlah besar pada kulit, sebab ia mengandungi telur dan minyak zaitun.  Antara manfaat mayonis pada kulit adalah:
.
.
🌸Lembabkan kulit
Kandungan mayonis mampu  lembabkan sel kulit yang kering dan nampak awet muda.  Sapu aje mayonis kat muka sebelum korang tidur
.
.
🌸Kulit lutut kasar
Sapu mayonis kat kawasan bermasalah dengan lembut, ini akan hilangkan sel kulit mati dan hasilnya kulit jadi lebih lembut tau
.
.
🌸Kulit terbakar
Kalau terdedah kepada matahari terlalu lama, konfem kulit akan terbakar betul tak?  Nak rawat senang aje, sapu mayonis kat kawasan kulit terbakar tu ye
.
.
🌸Masalah sel kulit mati
Sel kulit mati pun boleh hilang tau kalau sapu mayonis ni.  Sapu dan biarkan selama 15 minit, lepas tu bilas dengan air dan tepuk wajah dengan lembut
.
.
🌸Kelemumur
Ini sebagai info tambahan aje ye.  Kalau ada kelemumur selalu tu guna aje mayonis dengan sapu kat kulit kepala dan biar beberapa minit.  Lepas tu bilas dengan air bersih
.
.
Semoga bermanfaat♥️♥️
79 30 2 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
1 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@rumahcantik_skincare01 Profile picture

@rumahcantik_skincare01

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila #serumwajah #serumglowing #serumbulumata

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 
085733198782
#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir #teamvcsmila#serumwajah #serumglowing #serumbulumata
0 0 6 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
0 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
3 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
0 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
3 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
3 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
1 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
3 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
4 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
4 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
0 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
2 0 8 hours ago
@nkiyskincare.id Profile picture

@nkiyskincare.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 085732982139

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #manir
1 0 8 hours ago
@profix.byslyfa Profile picture

@profix.byslyfa

VIRAL ‼️MUKA DAH TAK MERAH2 ‼️ 😍😍
.
.
PROFIX VITAMIN MUKA ni dijamin 100% selamat dan semulajadi.
.
💯 KKM GUARANTEE
( NOT 161400778K )
.
EXTRACT SNOW ALGA, PHYTOFUSE merupakan #premium organik yang diimport khas dari Switzerland.

Bahan lain termasuk ABC FRUIT MIX yang mengandungi Vitamin E yang tinggi bagi merawat masalah kulit antaranya :
.
✔️ Parut jerawat
✔️ Chickenpox
✔️ Parut kemalangan
✔️ Parut gelap
✔️ Parut berlubang
✔️ Sunburn
✔️ Tona tidak sekata
✔️ Jerawat dan Jeragat
✔️ Kulit berminyak
✔️ Kusam
.
.
🌸Kesan boleh dilihat seawal 3-7 hari. .
.
ada tak followers sis ni ada masalah jerawat lepastu dia jadi parut. comment “ADA” di bawah

and dah macam2 produk try tak hilang2.
dah sampai masa korang cuba sapu cream @profix.byslyfa ni dua kali je sehari

nanti hari demi hari korang tengok kesan dia

comment “ADA” di bawah 👇🏻
.
.
#profixbyslyfa
#profixgombak
#profixmurah
#profixmalaysia
#profixUIA
#profixgreenwood
#teamOlyy
#profixSoldier
#mukaparut
#parutberlubang
#mukaberlubang
#JgnMenyesalOrangLainDahCantik
#profixbyslyfa
#profixgombak
#profixmurah
#profixmalaysia
#profixUIA
#profixgreenwood
#teamOlyy
#profixSoldier
#mukaparut
#parutberlubang
#mukaberlubang
#JgnMenyesalOrangLainDahCantik
#profixmalaysia #profix #profixgombakmurah #profixmurah #mukalubang #mukalicin #profixbatusrigombak #profixsetapak #akuyangcantikkauyangpanas

VIRAL ‼️MUKA DAH TAK MERAH2 ‼️ 😍😍
.
.
PROFIX VITAMIN MUKA ni dijamin 100% selamat dan semulajadi.
.
💯 KKM GUARANTEE
( NOT 161400778K )
.
EXTRACT SNOW ALGA, PHYTOFUSE merupakan #premium organik yang diimport khas dari Switzerland.

Bahan lain termasuk ABC FRUIT MIX yang mengandungi Vitamin E yang tinggi bagi merawat masalah kulit antaranya :
.
✔️ Parut jerawat
✔️ Chickenpox
✔️ Parut kemalangan
✔️ Parut gelap
✔️ Parut berlubang
✔️ Sunburn
✔️ Tona tidak sekata
✔️ Jerawat dan Jeragat
✔️ Kulit berminyak
✔️ Kusam
.
.
🌸Kesan boleh dilihat seawal 3-7 hari. .
.
ada tak followers sis ni ada masalah jerawat lepastu dia jadi parut. comment “ADA” di bawah

and dah macam2 produk try tak hilang2. 
dah sampai masa korang cuba sapu cream @profix.byslyfa ni dua kali je sehari

nanti hari demi hari korang tengok kesan dia

comment “ADA” di bawah 👇🏻
.
.
#profixbyslyfa
#profixgombak 
#profixmurah 
#profixmalaysia 
#profixUIA 
#profixgreenwood 
#teamOlyy 
#profixSoldier 
#mukaparut 
#parutberlubang 
#mukaberlubang
#JgnMenyesalOrangLainDahCantik
#profixbyslyfa
#profixgombak 
#profixmurah 
#profixmalaysia 
#profixUIA 
#profixgreenwood 
#teamOlyy 
#profixSoldier 
#mukaparut 
#parutberlubang 
#mukaberlubang
#JgnMenyesalOrangLainDahCantik
#profixmalaysia #profix #profixgombakmurah #profixmurah #mukalubang #mukalicin #profixbatusrigombak #profixsetapak #akuyangcantikkauyangpanas
1 0 8 hours ago
@profix_original_lina Profile picture

@profix_original_lina

Wow..3 hari dah kecut jerawat.. ANTARA MASALAH MUKA YANG PROFIX AKAN BANTU ANDA :

✔JERAWAT/JERAGAT/PINGMENTASI
✔PARUT LEKUK DI WAJAH
✔KULIT KASAR
✔MUKA BERLUBANG AKIBAT SIMPTOM RESDUNG
✔LIANG PORI TERBUKA / BESAR
✔KESAN HORMON TAK STABIL
✔KULIT KERING
✔BEKAS JERAWAT HITAM

📱Whatsapp >0172420842
📱Whatsapp >0172420842 or click je link kat bio sis!
»Postage Setiap Hari«

#nakkulitcantik #parutberlubang #profixkl #qalishprofix #jgnbagimukasisbreakout #profixoriginal
#profixmurah #viral #beautyjourneywithqalish
#profixvitaminmukaberlubang
#profixvitaminmukapecah
#profixkl #jerawat #mukaberlubang #skincare #jerawatpasir #parut #parutjerawat #testimonial #kulit #cantikskincare #profixwangsamaju #profixsetiawangsa #profixuluklang #profixkeramatau12345 #profixmelawati #profixtamanpermata

Wow..3 hari dah kecut jerawat.. ANTARA MASALAH MUKA YANG PROFIX AKAN BANTU ANDA :
⠀
✔JERAWAT/JERAGAT/PINGMENTASI
✔PARUT LEKUK DI WAJAH
✔KULIT KASAR
✔MUKA BERLUBANG AKIBAT SIMPTOM RESDUNG
✔LIANG PORI TERBUKA / BESAR
✔KESAN HORMON TAK STABIL
✔KULIT KERING
✔BEKAS JERAWAT HITAM
⠀
📱Whatsapp >0172420842
📱Whatsapp >0172420842  or click je link kat bio sis!
»Postage Setiap Hari«

#nakkulitcantik #parutberlubang #profixkl #qalishprofix #jgnbagimukasisbreakout #profixoriginal
#profixmurah #viral #beautyjourneywithqalish
#profixvitaminmukaberlubang
#profixvitaminmukapecah
#profixkl #jerawat #mukaberlubang #skincare #jerawatpasir #parut #parutjerawat #testimonial #kulit #cantikskincare #profixwangsamaju #profixsetiawangsa #profixuluklang #profixkeramatau12345 #profixmelawati #profixtamanpermata
5 0 9 hours ago
@nurbeautystore Profile picture

@nurbeautystore

Syok sangat makan vit ni kak. Terbaik. Jeragat hilang & sunburn degil pun dah makin kurg dah. Yeay. Nak order lagi bagi bertambah cantik 😍. .
Sebotol 30 biji. Nak tahan sebulan & kesan yg cepat disarankan ambil 2 botol 😘
.

Syok sangat makan vit ni kak. Terbaik. Jeragat hilang & sunburn degil pun dah makin kurg dah. Yeay. Nak order lagi bagi bertambah cantik 😍. .
Sebotol 30 biji. Nak tahan sebulan & kesan yg cepat disarankan ambil 2 botol 😘
.
4 1 9 hours ago
@nurbeautystore Profile picture

@nurbeautystore

Hati2 tau. Bila kulit dah elok jangan cuba try produk mcm2. Nanti bila dah teruk susah nak elok balik 😔. Tp alhamdulillah consume vit ni cantik dah kulit. Tahniah awak😇 .

Hati2 tau. Bila kulit dah elok jangan cuba try produk mcm2. Nanti bila dah teruk susah nak elok balik 😔. Tp alhamdulillah consume vit ni cantik dah kulit. Tahniah awak😇 .
3 1 9 hours ago
@nurbeautystore Profile picture

@nurbeautystore

Kalau makan vit ni mesti org tanya cantik dari kecik ke? 😅. Tak payah make up dah mmg dah cantik natural je. Thank you awak share kulit dah pelolesss gilerr 😘.
.
Yess semua yg makan vit sheera kebanyakannya mmg ada masalah kulit jerawat & lain2. Tp alhamdulillah ramai berjaya cantik. Tak cuba rugi sgt. inshaAllah berbaloi sebab cantik putih gebu satu badan tau! Yg bestnya doc pun makan tau 😊

Kalau makan vit ni mesti org tanya cantik dari kecik ke? 😅. Tak payah make up dah mmg dah cantik natural je. Thank you awak share kulit dah pelolesss gilerr 😘.
.
Yess semua yg makan vit sheera kebanyakannya mmg ada masalah kulit jerawat & lain2. Tp alhamdulillah ramai berjaya cantik. Tak cuba rugi sgt. inshaAllah berbaloi sebab cantik putih gebu satu badan tau! Yg bestnya doc pun makan tau 😊
6 1 9 hours ago
@sha.profix Profile picture

@sha.profix

Hai korang ! Tu gambar Sha ye. Sha memang pakai produk ni dari dulu sampai sekarang. Dulu muka Sha penuh jerawat. Skrg alhamdulillah dgn menggunakan Profix hari2 kulit jadi licin tanpa jerawat ❤️ Bosan dengan jerawat, parut jerawat, parut berlubang dan lain2 ? Korang boleh cuba cream profix. Senang je apply 2 kali sehari, pagi dan malam 👍🏻👍🏻👍🏻 #profix #qalish #parutberlubang #jerawatbatu #jerawatpasir #jerawatparah #serumparut #profixoriginal #profixmurah #mukaberlubang .
Tekan link wasap di bio: wasap.my/601161264414
.
.
.
#jadicantik #produkkecantikan #produkmuka #flawless #barangwanita #produkwanita #pakaianwanita #ubatputih

Hai korang ! Tu gambar Sha ye. Sha memang pakai produk ni dari dulu sampai sekarang. Dulu muka Sha penuh jerawat. Skrg alhamdulillah dgn menggunakan Profix hari2 kulit jadi licin tanpa jerawat ❤️ Bosan dengan jerawat, parut jerawat, parut berlubang dan lain2 ? Korang boleh cuba cream profix. Senang je apply 2 kali sehari, pagi dan malam 👍🏻👍🏻👍🏻 #profix #qalish #parutberlubang #jerawatbatu #jerawatpasir #jerawatparah #serumparut #profixoriginal #profixmurah #mukaberlubang .
Tekan link wasap di bio: wasap.my/601161264414
.
.
.
#jadicantik #produkkecantikan #produkmuka #flawless #barangwanita #produkwanita #pakaianwanita #ubatputih
39 0 10 hours ago
@agenskincaresurabaya.id Profile picture

@agenskincaresurabaya.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 081905631626

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #minyakbulusmurah

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 081905631626

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #minyakbulusmurah
0 0 11 hours ago
@agenskincaresurabaya.id Profile picture

@agenskincaresurabaya.id

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut?
WhatsApp 081905631626

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #minyakbulusmurah

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :
🍊
.
✔️ bantu mempercepat proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (cocok untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
.
✔️ bantu untuk mengangkat  sel kulit mati. Membuat kulit tampak sehat cerah bercahaya (cocok untuk masalah jerawat, Bruntusan  atau kulit kusam.
.
✔️ bantu haluskan tekstur kulit (cocom untuk masalah pori pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
.
Mau tau lebih lanjut? 
WhatsApp 081905631626

#ubatjeragat #masalahjerawat #masalahjeragat #pencucimukaterbaik #pencucimukamalaysia #skincareviral #parutjeragat #parutberlubang #kulitrosak #kulitlicin #kulitberminyak #unisza #umt #uitmchendering #TitanAngels #Annona #VitaminCSerumAnnona #kualatetengganu
#terengganu #vcsterengganu #marang #chendering #gombak #gongbadak #minyakbulusmurah
0 0 11 hours ago

Top #parutberlubang posts

@feliciahurlychristie Profile picture

@feliciahurlychristie

Kuching, Malaysia

T9skinz khas untuk penghidap jerawat resdung dan parut bersepah kat muka. Kalau awak jenis jerawat selalu tumbuh tak reti nak stop, alahan resdung pon kronik, memang helokkk guna T9skinz nie. .
Follow @t9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq
.
Opsss nak rawat jeragat pon boleh. Jom lerr cantik sama-sama raya ni. Sempat lagi nak ploles 😘
.
Siapa yang WAJIB guna T9skinz? .
➡️ jerawat nanah .
➡️ jerawat pasir .
➡️ alahan resdung kronik .
➡️ jerawat belakang badan .
➡️ parut berlubang .
➡️ parut hitam .
➡️ sunburn .
➡️ kulit kusam .
➡️ jeragat .
➡️ kulit rosak .
.
Pakej serendah RM60 jurr awak! Takde alasan tak cantik raya nih. .
#T9skinzLovers
#RawatResdung
#JerawatParut
#T9skincareLovers
#jerawatBatu
#jerawatNanah
#hilangJerawat
#hilangParut
#parut
#parutBerlubang
#giftreviewmalaysia
#giftreviewmurah
#giftreview
#giftreviewbyfeliciahurly

T9skinz khas untuk penghidap jerawat resdung dan parut bersepah kat muka. Kalau awak jenis jerawat selalu tumbuh tak reti nak stop, alahan resdung pon kronik, memang helokkk guna T9skinz nie. .
Follow @t9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq
.
Opsss nak rawat jeragat pon boleh. Jom lerr cantik sama-sama raya ni. Sempat lagi nak ploles 😘
.
Siapa yang WAJIB guna T9skinz? .
➡️ jerawat nanah .
➡️ jerawat pasir .
➡️ alahan resdung kronik .
➡️ jerawat belakang badan .
➡️ parut berlubang .
➡️ parut hitam .
➡️ sunburn .
➡️ kulit kusam .
➡️ jeragat .
➡️ kulit rosak .
.
Pakej serendah RM60 jurr awak! Takde alasan tak cantik raya nih. .
#T9skinzLovers 
#RawatResdung 
#JerawatParut
#T9skincareLovers 
#jerawatBatu 
#jerawatNanah 
#hilangJerawat 
#hilangParut 
#parut 
#parutBerlubang
#giftreviewmalaysia 
#giftreviewmurah 
#giftreview 
#giftreviewbyfeliciahurly
2,180 24 15 May, 2019
@nabeela.aa Profile picture

@nabeela.aa

T9skinz khas untuk penghidap jerawat resdung dan parut bersepah kat muka. Kalau awak jenis jerawat selalu tumbuh tak reti nak stop, alahan resdung pon kronik, memang helokkk guna T9skinz nie. .
Follow @T9skincare_hq
Follow @T9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq .
Opsss nak rawat jeragat pon boleh. Jom lerr cantik sama-sama raya ni. Sempat lagi nak ploles 😘
.
Siapa yang WAJIB guna T9skinz? .
➡️ jerawat nanah .
➡️ jerawat pasir .
➡️ alahan resdung kronik .
➡️ jerawat belakang badan .
➡️ parut berlubang .
➡️ parut hitam .
➡️ sunburn .
➡️ kulit kusam .
➡️ jeragat .
➡️ kulit rosak .
.
Pakej serendah RM60 jurr awak! Takde alasan tak cantik raya nih. .
#T9skinzLovers
#RawatResdung
#JerawatParut
#T9skincareLovers
#jerawatBatu
#jerawatNanah
#hilangJerawat
#hilangParut
#parut
#parutBerlubang

T9skinz khas untuk penghidap jerawat resdung dan parut bersepah kat muka. Kalau awak jenis jerawat selalu tumbuh tak reti nak stop, alahan resdung pon kronik, memang helokkk guna T9skinz nie. .
Follow @T9skincare_hq
Follow @T9skincare_hq
Follow @t9skincare_hq .
Opsss nak rawat jeragat pon boleh. Jom lerr cantik sama-sama raya ni. Sempat lagi nak ploles 😘
.
Siapa yang WAJIB guna T9skinz? .
➡️ jerawat nanah .
➡️ jerawat pasir .
➡️ alahan resdung kronik .
➡️ jerawat belakang badan .
➡️ parut berlubang .
➡️ parut hitam .
➡️ sunburn .
➡️ kulit kusam .
➡️ jeragat .
➡️ kulit rosak .
.
Pakej serendah RM60 jurr awak! Takde alasan tak cantik raya nih. .
#T9skinzLovers 
#RawatResdung 
#JerawatParut
#T9skincareLovers 
#jerawatBatu 
#jerawatNanah 
#hilangJerawat 
#hilangParut 
#parut 
#parutBerlubang
570 6 14 May, 2019
@profix.hq.putrajaya Profile picture

@profix.hq.putrajaya

Jabatan Pertanian Malaysia

Murah ni weii.. kalini kos pos akak belanja korang.. kalau nak cod pun bole jer😁
.
.

COD available for Putrajaya, kajang, bangi, semenyih, seri putra, dengkil, serdang

Lain2 poslaju

Wasap
📲012-3979251

Nak tanya lebey2 click je link berikut
.
.
www.wasap.my/60123979251
.
.
😅
#profixbangi
#profixputrajaya
#profix
#profixvitaminmukaberlubang
#profixmurah
#profix #profixmurah #codprofix #jerawat #parut #parutberlubang #carahilangkanparut #tipskecantikkan #profixmalaysia
#profixbrunei
#profixsingapore
#profixindonesia

Murah ni weii.. kalini kos pos akak belanja korang.. kalau nak cod pun bole jer😁
.
.

COD available for Putrajaya, kajang, bangi, semenyih, seri putra, dengkil, serdang

Lain2 poslaju

Wasap
📲012-3979251

Nak tanya lebey2 click je link berikut
.
.
www.wasap.my/60123979251
.
.
😅 
#profixbangi
#profixputrajaya
#profix 
#profixvitaminmukaberlubang
#profixmurah
#profix #profixmurah #codprofix #jerawat #parut #parutberlubang #carahilangkanparut #tipskecantikkan #profixmalaysia
#profixbrunei
#profixsingapore
#profixindonesia
159 22 14 May, 2019
@profix.outlet Profile picture

@profix.outlet

BUKAN KAMI JE YANG BAGITAHU PROFIX NI OK‼️TAPI YANG DAH TRY PUN SUGGEST ✅
.
MASALAH PARUT BERLUBANG?? KOMEN “NAK” UNTUK KAMI BANTU ✅ TAG SEKALI KAWAN-KAWAN YG ADA MASALAH MACAM NI !!
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi.
.
EXTRACT SNOW ALGA, PHYTOFUSE merupakan #premium organic yg khas diimport dari Switzerland, bahan lain termasuk ACB FRUIT MIX, yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah kulit antaranya :
.
✅Parut J3rawat
✅Chickenpox
✅Parut Kemalangan
✅Parut Gelap
✅Parut Luka
✅Parut berlubang
✅J3rawat
✅Sun.burn
✅Tona tidak sekata
.
kesan seawal 7 HARI !
.
❤Ramai yang berpuas hati selepas menggunakan PROFIX VITAMIN❤
.
Komen “NAK” untuk kami bantu 😘
.
**100 pelanggan pertama akan menerima harga SPECIAL ‼

BUKAN KAMI JE YANG BAGITAHU PROFIX NI OK‼️TAPI YANG DAH TRY PUN SUGGEST ✅
.
MASALAH PARUT BERLUBANG?? KOMEN “NAK” UNTUK KAMI BANTU ✅ TAG SEKALI KAWAN-KAWAN YG ADA MASALAH MACAM NI !!
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi.
.
EXTRACT SNOW ALGA, PHYTOFUSE merupakan #premium organic yg khas diimport dari Switzerland, bahan lain termasuk ACB FRUIT MIX, yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah kulit antaranya :
.
✅Parut J3rawat
✅Chickenpox
✅Parut Kemalangan
✅Parut Gelap
✅Parut Luka
✅Parut berlubang
✅J3rawat
✅Sun.burn
✅Tona tidak sekata
.
kesan seawal 7 HARI !
.
❤Ramai yang berpuas hati selepas menggunakan PROFIX VITAMIN❤
.
Komen “NAK” untuk kami bantu 😘
.
**100 pelanggan pertama akan menerima harga SPECIAL ‼
728 25 11 June, 2019
@profix.hq.putrajaya Profile picture

@profix.hq.putrajaya

Jabatan Pertanian Malaysia

Promo aidilfitri sudah datang weiii.. jom grab sebelum melepas lagi hehe

COD Putrajaya, kajang, bangi, semenyih, seri putra, dengkil, serdang

Lain2 poslaju

Wasap
📲012-3979251

Nak senang click je link berikut

www.wasap.my/60123979251😅
#profixbangi
#profixputrajaya
#profix
#profixvitaminmukaberlubang
#profixmurah
#profix #profixmurah #codprofix #jerawat #parut #parutberlubang #carahilangkanparut #tipskecantikkan #profixmalaysia
#profixbrunei
#profixsingapore
#profixindonesia

Promo aidilfitri sudah datang weiii.. jom grab sebelum melepas lagi hehe

COD Putrajaya, kajang, bangi, semenyih, seri putra, dengkil, serdang

Lain2 poslaju

Wasap
📲012-3979251

Nak senang click je link berikut

www.wasap.my/60123979251😅 
#profixbangi
#profixputrajaya
#profix 
#profixvitaminmukaberlubang
#profixmurah
#profix #profixmurah #codprofix #jerawat #parut #parutberlubang #carahilangkanparut #tipskecantikkan #profixmalaysia
#profixbrunei
#profixsingapore
#profixindonesia
139 10 14 May, 2019
@profix.hq.putrajaya Profile picture

@profix.hq.putrajaya

Semenyih

"SO FAR, PROFIX MMG ACNE CREAM YG THE BEST"
.
.
ANDA PUTUS ASA? DAH BUNTU NAK CUBA PRODUCT DI LUAR SANA?
.
.
KENAPA NAK BIARKAN MUKA BREAKOUT BERJERAWAT BERPARUT BERLUBANG? SEDANGKAN ANDA BOLEH SELESAIKAN DGN MENGGUNAKAN #PROFIX
.
.
ORANG KALAU NAK KULIT CANTIK, DIA TAK TUNGGU LAMA LAMA,, KENA GUNA DARI SEKARANG.. KALAU TUNGGU JE, KETAP BIBIR LAAA TGK MUKA ORG LAIN YG DAH FLAWLESS 😜🤪
.
.
AREA BERDEKATAN MEH KAMI COD, JGN RISAU XDE EXTRA CAJ PUNYA.. BUKAN TAKAT XDE EXTRA CAJ, KAMI BG FREEGIFT BEST LAGI EHEEEE

#profixbangi #profixputrajaya #profix #profixvitaminmukaberlubang #profixmurah
#profix #jerawat #parut #parutberlubang

"SO FAR, PROFIX MMG ACNE CREAM YG THE BEST"
.
.
ANDA PUTUS ASA? DAH BUNTU NAK CUBA PRODUCT DI LUAR SANA?
.
.
KENAPA NAK BIARKAN MUKA BREAKOUT BERJERAWAT BERPARUT BERLUBANG? SEDANGKAN ANDA BOLEH SELESAIKAN DGN MENGGUNAKAN #PROFIX ⁉
.
.
ORANG KALAU NAK KULIT CANTIK, DIA TAK TUNGGU LAMA LAMA,, KENA GUNA DARI SEKARANG.. KALAU TUNGGU JE, KETAP BIBIR LAAA TGK MUKA ORG LAIN YG DAH FLAWLESS 😜🤪
.
.
AREA BERDEKATAN MEH KAMI COD, JGN RISAU XDE EXTRA CAJ PUNYA.. BUKAN TAKAT XDE EXTRA CAJ, KAMI BG FREEGIFT BEST LAGI EHEEEE

#profixbangi #profixputrajaya #profix #profixvitaminmukaberlubang #profixmurah
#profix #jerawat #parut #parutberlubang
213 0 3 August, 2019
@profix.hq.putrajaya Profile picture

@profix.hq.putrajaya

Putrajaya

Alhamdulillah ramai yang sedar dan nak pilih skincare yg tiada bahan kimia berbahaya.
Especially time pregnant lagi la tak boleh guna sebarangan produk, silap pilih nanti takut effect baby pulak kan.
.
.
Yang penting, produk qalish mmg selamat & 💯% bahan yg digunakan adalah bebas dari bahan kimia terlarang.. Sesuai untuk semua golongan dari yang 4 tahun ke atas sampai lah yang dewasa.
.
Berminat?
Nak dapat special price?
Nak dapat freegift best jugak?
.
DM now.. wasap dialu-alukan 😻
.

#profixbangi #profixputrajaya #profix #profixvitaminmukaberlubang #profixmurah
#profix #jerawat #parut #parutberlubang

Alhamdulillah ramai yang sedar dan nak pilih skincare yg tiada bahan kimia berbahaya. 
Especially time pregnant lagi la tak boleh guna sebarangan produk, silap pilih nanti takut effect baby pulak kan.
.
.
Yang penting, produk qalish mmg selamat & 💯% bahan yg digunakan adalah bebas dari bahan kimia terlarang.. Sesuai untuk semua golongan dari yang 4 tahun ke atas sampai lah yang dewasa.
.
Berminat? 
Nak dapat special price?
Nak dapat freegift best jugak?
.
DM now.. wasap dialu-alukan 😻
.

#profixbangi #profixputrajaya #profix #profixvitaminmukaberlubang #profixmurah
#profix #jerawat #parut #parutberlubang
237 0 2 August, 2019
@beautyshop_hajar Profile picture

@beautyshop_hajar

"SAYA DAH CUBA MACAM-MACAM SKINCARE TAPI PARUT BERLUBANG TAK RATA-RATA'
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
.
Aduh-aduh sayangg...meh sis nak cakap sikit nahh.."PARUT BERLUBANG"
TAK BOLEH HILANG dengan menyapu skincare!
.
KENAPA TAK BOLEH ??
👉sebab parut berlubang/Berkawah..tisu kulit dah mati tak boleh serap skincare..membazir je sapu skincare mahal2 tapi tak serap kan?😢
Walau awk pergi klinik tanya parut berlubang boleh hilang tak dengan skincare mesti doktor tu gelakkan awk seyes😀
.
MACAM MANA NAK HILANGKAN PARUT BERLUBANG DENGAN BERKESAN SIS ?
👉hah nie cara jimat tau walau kat klinik rawatan nie beribu2..tapi sis bagi alternatif jimat jangan cakap mahal lah sebab kesan boleh mengalahkan laser..
.
Caranya cuma Gelek dengan alat dermaroler untuk aktifkan colagen bawah kulit kemudian sapu serum lagi meletop kesan tu gerenti !Serum tu sapu hari2 tau..sis suke syor serum snail repair dan vit c serum sebab bebas kimia..sesuai utk guna slps/sblm rawatan😊
.
Nak rasa kesan produk SET DERMAROLLER ?
📱WHATSAPP +6014-5444960(hajar)
Cer citer dulu masalah kulit tau jangan malu2 sebab sis perlu syor saiz dermaroler bergantung masalah kulit.
.
.

#ParutHitam #ParutPudar
#ParutBerlubang
#ParutLekuk# #JerawatBatu
#ParutHilang #KulitGebu
#Dermapen #ParutJerawat
#ParutJerawatHilang
#RawatanParut #Dermaroller
#DermarollerMalaysia
#JerawatHilang #PenawarResdung
#Parut #Jerawat #Resdung #ParutBerlubang
#Chickenpox #AcneScar #SnailRepairSolution

"SAYA DAH CUBA MACAM-MACAM SKINCARE TAPI PARUT BERLUBANG TAK RATA-RATA'
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
.
Aduh-aduh sayangg...meh sis nak cakap sikit nahh.."PARUT BERLUBANG"
TAK BOLEH HILANG dengan menyapu skincare!
.
KENAPA TAK BOLEH ??
👉sebab parut berlubang/Berkawah..tisu kulit dah mati tak boleh serap skincare..membazir je sapu skincare mahal2 tapi tak serap kan?😢
Walau awk pergi klinik tanya parut berlubang boleh hilang tak dengan skincare mesti doktor tu gelakkan awk seyes😀
.
MACAM MANA NAK HILANGKAN PARUT BERLUBANG DENGAN BERKESAN SIS ?
👉hah nie cara jimat tau walau kat klinik rawatan nie beribu2..tapi sis bagi alternatif jimat jangan cakap mahal lah sebab kesan boleh mengalahkan laser..
.
Caranya cuma Gelek dengan alat dermaroler untuk aktifkan colagen bawah kulit kemudian sapu serum lagi meletop kesan tu gerenti !Serum tu sapu hari2 tau..sis suke syor serum snail repair dan vit c serum sebab bebas kimia..sesuai utk guna slps/sblm rawatan😊
.
Nak rasa kesan produk SET DERMAROLLER ?
📱WHATSAPP +6014-5444960(hajar)
Cer citer dulu masalah kulit tau jangan malu2 sebab sis perlu syor saiz dermaroler bergantung masalah kulit.
.
.

#ParutHitam#ParutPudar
 #ParutBerlubang
#ParutLekuk##JerawatBatu
 #ParutHilang#KulitGebu
#Dermapen#ParutJerawat
#ParutJerawatHilang
#RawatanParut #Dermaroller
#DermarollerMalaysia
#JerawatHilang#PenawarResdung
#Parut#Jerawat#Resdung#ParutBerlubang
#Chickenpox#AcneScar#SnailRepairSolution
1,304 0 10 March, 2017
@prestige.medispa.malaysia Profile picture

@prestige.medispa.malaysia

Apa berlaku antara jenab dan kawannya tu? Kenapa mereka bergaduh? Adakah jenab telah rosakkan barang kawannya?
.
Bagaimana phone itu boleh calar sedangkan dia hanya bercakap dengan emaknya. Misteri bukan?
.
Apakah ‘permukaan kasar’ yang dimaksudkan jenab itu? Anda tahu?
.
Komen SAYA TAHU! Kami akan kongsikan rahsia untuk ‘melicinkan permukaan kasar itu’😉
.
Komik baru selang sehari, pukul 10am
Author : @mfafairuz
.
*PRESTIGE MEDISPA MALAYSIA*
DIBUKA SETIAP HARI
10 PAGI - 7 PETANG
.
LOKASI
.
🏢 *PRIMA SRI GOMBAK, BATU CAVES*
No 1-03A, Jalan Prima SG 1
Prima Sri Gombak
68100 Batu Caves
☎ 0138066092
Klik 👇🏻 untuk direct whatsapp PRIMA SRI GOMBAK
http://www.wasap.my/60138066093
.
.
🏢 *BANDAR BARU UDA, JB*
No 39-01, Jalan Padi Emas 1/8
Bandar Baru Uda
81200 Johor Bahru
☎ 0138088912
Klik 👇🏻 untuk direct whatsapp BANDAR BARU UDA JB
http://www.wasap.my/60138088912
.
.
#PRESTIGEMEDISMALAYSIA
#PrestigeMedispaGombak
#PrestigeMedispaJB
#PrestigeMedispaJBSweatspa
#TreatandBeautify
#medispamurah
#spa
#kulitcantik
#skinbooster
#silkpeel
#dermapen
#jeragat
#jerawat
#parutberlubang

Apa berlaku antara jenab dan kawannya tu? Kenapa mereka bergaduh? Adakah jenab telah rosakkan barang kawannya?
.
Bagaimana phone itu boleh calar sedangkan dia hanya bercakap dengan emaknya. Misteri bukan?
.
Apakah ‘permukaan kasar’ yang dimaksudkan jenab itu? Anda tahu?
.
Komen SAYA TAHU! Kami akan kongsikan rahsia untuk ‘melicinkan permukaan kasar itu’😉
.
Komik baru selang sehari, pukul 10am
Author : @mfafairuz
.
*PRESTIGE MEDISPA MALAYSIA*
DIBUKA SETIAP HARI
10 PAGI - 7 PETANG
.
LOKASI
.
🏢 *PRIMA SRI GOMBAK, BATU CAVES*
No 1-03A, Jalan Prima SG 1
Prima Sri Gombak
68100 Batu Caves
☎ 0138066092
Klik 👇🏻 untuk direct whatsapp PRIMA SRI GOMBAK
http://www.wasap.my/60138066093
.
.
🏢 *BANDAR BARU UDA, JB*
No 39-01, Jalan Padi Emas 1/8
Bandar Baru Uda
81200 Johor Bahru
☎ 0138088912
Klik 👇🏻 untuk direct whatsapp BANDAR BARU UDA JB
http://www.wasap.my/60138088912
.
.
#PRESTIGEMEDISMALAYSIA
#PrestigeMedispaGombak
#PrestigeMedispaJB
#PrestigeMedispaJBSweatspa
#TreatandBeautify
#medispamurah
#spa
#kulitcantik
#skinbooster
#silkpeel
#dermapen
#jeragat
#jerawat
#parutberlubang
493 8 2 May, 2019