#penerbitanfajarpakeer Instagram Photos & Videos

penerbitanfajarpakeer - 3.6k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #penerbitanfajarpakeer and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
65 hours
Average like
92.8
Average comment
0.5
Posts with video
0/36
Posts with photo
36/36

Hashtag Popularity

KAU KATA KAU CINTA
. .
.
Dua insan yang berbeza, namun punya satu hati yang sama, ingin dicintai.

Anis nampak sneakers berwarna pink. Laju keningnya terangkat. Lelaki pakai kasut pink? “Boleh saya duduk sini?”
“Diam aje? Boleh ke tidak ni?” Soalan diiring sekuntum senyum yang menawan. “Dah duduk dah pun. Tanya apa lagi?” Garang saja suara Anis didengari Edzra. Senyuman Edzra menjadi semakin lebar kerana dia suka jawapan itu. Melawan!

Pertemuan pertama berpanjangan menjadi pertemuan seterusnya. Pelbagai telatah Edzra yang memualkan Anis dan pelbagai karenah Anis yang melucukan Edzra. Anis yang manis, suka main tarik tali. Edzra pulak tak akan lepaskan tali itu. Dia akan tarik, ikat dan simpul sampai mati.

Saat hati Edzra dan Anis mula bahagia. Ada halangan yang akan mengubah 100% cinta mereka. Ketika Anis bersedia untuk menjadi isteri, hadir Azza yang mengaku dia tunang Edzra. Datang pulak Rania, kakak kandung yang membencinya sejak lahir. “Aku tak nak budak tu. Kalau kamu nak dia, kamu ambil.” – Rania
Rania merancang bijak sekali. Dia bawa mama dan papa ke rumah dan tunjukkan Anis yang tiba-tiba ada anak kecil. Anis disakiti oleh kedua-duanya sehingga terbongkar siapa Anis dari mulut mamanya. Anis tergaman. Dia anak....
Anis kemudian hilangkan dirinya. “Saya pergi bukan sebab saya marah. Saya pergi sebab ini perkara terbaik yang harus saya lakukan." Anis

Betulkah perpisahan itu terbaik untuk Edzra dan Anis?
Siapakah Anis yang sebenar sehingga dia tidak mampu pertahankan cintanya kepada Edzra?
Akan selamakah derita yang ditanggung atau mungkin nanti ada cahaya di hujung terowong?
.
.
#sukanovel #kaukatakaucinta #fajarpakeer
#penerbitanfajarpakeer
#novelbaru #novelcinta #novelbestseller #pasarnovel.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus

KAU KATA KAU CINTA
. .
.
Dua insan yang berbeza, namun punya satu hati yang sama, ingin dicintai.

Anis nampak sneakers berwarna pink. Laju keningnya terangkat. Lelaki pakai kasut pink? “Boleh saya duduk sini?”
“Diam aje? Boleh ke tidak ni?” Soalan diiring sekuntum senyum yang menawan. “Dah duduk dah pun. Tanya apa lagi?” Garang saja suara Anis didengari Edzra. Senyuman Edzra menjadi semakin lebar kerana dia suka jawapan itu. Melawan!

Pertemuan pertama berpanjangan menjadi pertemuan seterusnya. Pelbagai telatah Edzra yang memualkan Anis dan pelbagai karenah Anis yang melucukan Edzra. Anis yang manis, suka main tarik tali. Edzra pulak tak akan lepaskan tali itu. Dia akan tarik, ikat dan simpul sampai mati.

Saat hati Edzra dan Anis mula bahagia. Ada halangan yang akan mengubah 100% cinta mereka. Ketika Anis bersedia untuk menjadi isteri, hadir Azza yang mengaku dia tunang Edzra. Datang pulak Rania, kakak kandung yang membencinya sejak lahir. “Aku tak nak budak tu. Kalau kamu nak dia, kamu ambil.” – Rania
Rania merancang bijak sekali. Dia bawa mama dan papa ke rumah dan tunjukkan Anis yang tiba-tiba ada anak kecil. Anis disakiti oleh kedua-duanya sehingga terbongkar siapa Anis dari mulut mamanya. Anis tergaman. Dia anak....
Anis kemudian hilangkan dirinya. “Saya pergi bukan sebab saya marah. Saya pergi sebab ini perkara terbaik yang harus saya lakukan." Anis

Betulkah perpisahan itu terbaik untuk Edzra dan Anis?
Siapakah Anis yang sebenar sehingga dia tidak mampu pertahankan cintanya kepada Edzra?
Akan selamakah derita yang ditanggung atau mungkin nanti ada cahaya di hujung terowong?
.
.
#sukanovel #kaukatakaucinta #fajarpakeer 
#penerbitanfajarpakeer 
#novelbaru #novelcinta #novelbestseller #pasarnovel.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus
24 0 20 October, 2019

[BOOK 141]
🌟🌟🌟🌟
.

Setelah Aku Pilih Dia by Eyla Hime.
.

Ni buku kedua penulis yang aku baca selepas Jangan Cintai Aku. Bagi aku, penulis ni hebat dalam menulis kisah yang berat. So, jangan expect babak lovey dovey la dalam ni. Ada, tapi secoet je. Ia lebih kepada mainan emosi.
.

Bagi aku, watak-watak dalam ni sebenarnya agak menyedihkan. Hadif terpaksa kahwin dengan Hana atas alasan membalas budi. Faham je, tak semua orang boleh terima isteri seperti Hana. Hana pulak seorang yang naif akibat daripada kecederaan otak yang dialaminya. Dia ingatkan Hadif betul-betul sukakan dia, padahal Hadif hanya pura-pura. Dan watak girlfriend Hadif pun, kesian jugak sebenarnya. Entahlah. Dah bukan jodoh kan.
.

Aku lagi suka part lepas Hana dan Hadif 'berpisah'. Rasa macam patut buat lama lagi tempoh Hadif pujuk Hana. Hahaha... .

Aku suka buku ni sebab fast paced. Tak sempat nak rasa meleret pun. Part Hana kecewa tu pun, aku pun rasa sedih. Pastu jadi salah faham. Padahal dorang dah saling suka. Cuma, tu la, aku harapkan lebih lagi part sweet Hadif dan Hana. .

#setelahakupilihdia
#eylahime
#penerbitanfajarpakeer
#terbitan2017
#BOOKENDSCBT2019

[BOOK 141]
🌟🌟🌟🌟
.

Setelah Aku Pilih Dia by Eyla Hime.
.

Ni buku kedua penulis yang aku baca selepas Jangan Cintai Aku. Bagi aku, penulis ni hebat dalam menulis kisah yang berat. So, jangan expect babak lovey dovey la dalam ni. Ada, tapi secoet je. Ia lebih kepada mainan emosi.
.

Bagi aku, watak-watak dalam ni sebenarnya agak menyedihkan. Hadif terpaksa kahwin dengan Hana atas alasan membalas budi. Faham je, tak semua orang boleh terima isteri seperti Hana. Hana pulak seorang yang naif akibat daripada kecederaan otak yang dialaminya. Dia ingatkan Hadif betul-betul sukakan dia, padahal Hadif hanya pura-pura. Dan watak girlfriend Hadif pun, kesian jugak sebenarnya. Entahlah. Dah bukan jodoh kan.
.

Aku lagi suka part lepas Hana dan Hadif 'berpisah'. Rasa macam patut buat lama lagi tempoh Hadif pujuk Hana. Hahaha... .

Aku suka buku ni sebab fast paced. Tak sempat nak rasa meleret pun. Part Hana kecewa tu pun, aku pun rasa sedih. Pastu jadi salah faham. Padahal dorang dah saling suka. Cuma, tu la, aku harapkan lebih lagi part sweet Hadif dan Hana. .

#setelahakupilihdia
#eylahime
#penerbitanfajarpakeer
#terbitan2017
#BOOKENDSCBT2019
17 0 14 October, 2019

[BOOK 140]
🌟🌟🌟
.

Aku Isteri Ganti by Cheritasis.
.

Ni buku kedua penulis yang aku baca selepas SitiKhair. SitiKhair tu memang favourite aku la. Dan aku suka ulang baca cerpen penulis kat group FB. So, bagi aku, aku boleh 'masuk' dengan gaya penulisan penulis.
.

Di permulaan cerita, memang rasa nak ketuk kepala Intan dan Zharul. Dorang punya gatal dan miang tu, memang buat aku rasa geli geleman. Hahaha..zharul ni memang nampak bersungguh nak pikat Intan. Intan pulak malu-malu. Tapi malu-malu pun, dia melayan je si Zharul tu. .

Sehinggalah tiba-tiba, Zharul memilih Kamelia sebagai calon isterinya tanpa sebarang explanation kepada Intan. Intan pulak yang kena menghadap tohmahan dan kata sinis orang, termasuklah mak Intan sendiri. Dan bila tiba-tiba, keluarga Kamelia reject Zharul, Intan pulak yang dipaksa untuk kahwin dengan Zharul. So, bagi Intan, dia hanyalah isteri ganti.
.

Sebenarnya, aku memang tak setuju dengan tindakan Intan yang suka melawan cakap Zharul. Tak nak layan anak Zharul. But somehow, I understand her. Bayangkan, kau dah bagi sejuta harapan kat Intan, bila Intan dah terima kau, kau pilih sepupu Intan. Then, semua orang kutuk Intan. Pastu, bila kau kena reject, Intan pulak yang kena kahwin dengan kau. Dahlah mak kau tak suka Intan. Kau expect Intan boleh terima semua ni dengan senang ke? (Chehh..aku pulak yang emosi kat sini. Hhaha)
.

Dan perangai mak Intan ni memanglah menyakitkan hati. Tipikal seorang mak, nakkan yang terbaik je untuk anaknya. Tanpa sedar, dia yang melukakan hati anaknya. Tapi, mak tetap seorang mak. .

Dan jujurnya, aku lagi sukakan couple Bard dan Mona. Takde ke kisah untuk dorang je? Kisah dorang lagi sweet.
.

Sekarang rasa nak baca Awak Saya Punya pulak.
.

#akuisteriganti
#cheritasis
#penerbitanfajarpakeer
#terbitan2017
#BOOKENDSCBT2019

[BOOK 140]
🌟🌟🌟
.

Aku Isteri Ganti by Cheritasis.
.

Ni buku kedua penulis yang aku baca selepas SitiKhair. SitiKhair tu memang favourite aku la. Dan aku suka ulang baca cerpen penulis kat group FB. So, bagi aku, aku boleh 'masuk' dengan gaya penulisan penulis.
.

Di permulaan cerita, memang rasa nak ketuk kepala Intan dan Zharul. Dorang punya gatal dan miang tu, memang buat aku rasa geli geleman. Hahaha..zharul ni memang nampak bersungguh nak pikat Intan. Intan pulak malu-malu. Tapi malu-malu pun, dia melayan je si Zharul tu. .

Sehinggalah tiba-tiba, Zharul memilih Kamelia sebagai calon isterinya tanpa sebarang explanation kepada Intan. Intan pulak yang kena menghadap tohmahan dan kata sinis orang, termasuklah mak Intan sendiri. Dan bila tiba-tiba, keluarga Kamelia reject Zharul, Intan pulak yang dipaksa untuk kahwin dengan Zharul. So, bagi Intan, dia hanyalah isteri ganti.
.

Sebenarnya, aku memang tak setuju dengan tindakan Intan yang suka melawan cakap Zharul. Tak nak layan anak Zharul. But somehow, I understand her. Bayangkan, kau dah bagi sejuta harapan kat Intan, bila Intan dah terima kau, kau pilih sepupu Intan. Then, semua orang kutuk Intan. Pastu, bila kau kena reject, Intan pulak yang kena kahwin dengan kau. Dahlah mak kau tak suka Intan. Kau expect Intan boleh terima semua ni dengan senang ke? (Chehh..aku pulak yang emosi kat sini. Hhaha)
.

Dan perangai mak Intan ni memanglah menyakitkan hati. Tipikal seorang mak, nakkan yang terbaik je untuk anaknya. Tanpa sedar, dia yang melukakan hati anaknya. Tapi, mak tetap seorang mak. .

Dan jujurnya, aku lagi sukakan couple Bard dan Mona. Takde ke kisah untuk dorang je? Kisah dorang lagi sweet.
.

Sekarang rasa nak baca Awak Saya Punya pulak.
.

#akuisteriganti
#cheritasis
#penerbitanfajarpakeer
#terbitan2017
#BOOKENDSCBT2019
19 0 14 October, 2019

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore
#penerbitanfajarpakeer
#fajarpakeer
#novelbaru
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore 
#penerbitanfajarpakeer 
#fajarpakeer 
#novelbaru 
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
4 0 14 October, 2019

KAU KATA KAU CINTA
. .
.
Dua insan yang berbeza, namun punya satu hati yang sama, ingin dicintai.

Anis nampak sneakers berwarna pink. Laju keningnya terangkat. Lelaki pakai kasut pink? “Boleh saya duduk sini?”
“Diam aje? Boleh ke tidak ni?” Soalan diiring sekuntum senyum yang menawan. “Dah duduk dah pun. Tanya apa lagi?” Garang saja suara Anis didengari Edzra. Senyuman Edzra menjadi semakin lebar kerana dia suka jawapan itu. Melawan!

Pertemuan pertama berpanjangan menjadi pertemuan seterusnya. Pelbagai telatah Edzra yang memualkan Anis dan pelbagai karenah Anis yang melucukan Edzra. Anis yang manis, suka main tarik tali. Edzra pulak tak akan lepaskan tali itu. Dia akan tarik, ikat dan simpul sampai mati.

Saat hati Edzra dan Anis mula bahagia. Ada halangan yang akan mengubah 100% cinta mereka. Ketika Anis bersedia untuk menjadi isteri, hadir Azza yang mengaku dia tunang Edzra. Datang pulak Rania, kakak kandung yang membencinya sejak lahir. “Aku tak nak budak tu. Kalau kamu nak dia, kamu ambil.” – Rania
Rania merancang bijak sekali. Dia bawa mama dan papa ke rumah dan tunjukkan Anis yang tiba-tiba ada anak kecil. Anis disakiti oleh kedua-duanya sehingga terbongkar siapa Anis dari mulut mamanya. Anis tergaman. Dia anak....
Anis kemudian hilangkan dirinya. “Saya pergi bukan sebab saya marah. Saya pergi sebab ini perkara terbaik yang harus saya lakukan." Anis

Betulkah perpisahan itu terbaik untuk Edzra dan Anis?
Siapakah Anis yang sebenar sehingga dia tidak mampu pertahankan cintanya kepada Edzra?
Akan selamakah derita yang ditanggung atau mungkin nanti ada cahaya di hujung terowong?
.
.
#sukanovel #kaukatakaucinta #fajarpakeer
#penerbitanfajarpakeer
#novelbaru #novelcinta #novelbestseller #pasarnovel.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

KAU KATA KAU CINTA
. .
.
Dua insan yang berbeza, namun punya satu hati yang sama, ingin dicintai.

Anis nampak sneakers berwarna pink. Laju keningnya terangkat. Lelaki pakai kasut pink? “Boleh saya duduk sini?”
“Diam aje? Boleh ke tidak ni?” Soalan diiring sekuntum senyum yang menawan. “Dah duduk dah pun. Tanya apa lagi?” Garang saja suara Anis didengari Edzra. Senyuman Edzra menjadi semakin lebar kerana dia suka jawapan itu. Melawan!

Pertemuan pertama berpanjangan menjadi pertemuan seterusnya. Pelbagai telatah Edzra yang memualkan Anis dan pelbagai karenah Anis yang melucukan Edzra. Anis yang manis, suka main tarik tali. Edzra pulak tak akan lepaskan tali itu. Dia akan tarik, ikat dan simpul sampai mati.

Saat hati Edzra dan Anis mula bahagia. Ada halangan yang akan mengubah 100% cinta mereka. Ketika Anis bersedia untuk menjadi isteri, hadir Azza yang mengaku dia tunang Edzra. Datang pulak Rania, kakak kandung yang membencinya sejak lahir. “Aku tak nak budak tu. Kalau kamu nak dia, kamu ambil.” – Rania
Rania merancang bijak sekali. Dia bawa mama dan papa ke rumah dan tunjukkan Anis yang tiba-tiba ada anak kecil. Anis disakiti oleh kedua-duanya sehingga terbongkar siapa Anis dari mulut mamanya. Anis tergaman. Dia anak....
Anis kemudian hilangkan dirinya. “Saya pergi bukan sebab saya marah. Saya pergi sebab ini perkara terbaik yang harus saya lakukan." Anis

Betulkah perpisahan itu terbaik untuk Edzra dan Anis?
Siapakah Anis yang sebenar sehingga dia tidak mampu pertahankan cintanya kepada Edzra?
Akan selamakah derita yang ditanggung atau mungkin nanti ada cahaya di hujung terowong?
.
.
#sukanovel #kaukatakaucinta #fajarpakeer 
#penerbitanfajarpakeer 
#novelbaru #novelcinta #novelbestseller #pasarnovel.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
7 0 6 October, 2019

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore
#penerbitanfajarpakeer
#fajarpakeer
#novelbaru
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore 
#penerbitanfajarpakeer 
#fajarpakeer 
#novelbaru 
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus
10 0 29 September, 2019

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore
#penerbitanfajarpakeer
#fajarpakeer
#novelbaru
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore 
#penerbitanfajarpakeer 
#fajarpakeer 
#novelbaru 
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
12 0 29 September, 2019

BUKAN LELAKI SYURGA
.
Harga RM27
POS RM8(SM) RM13(SS)
.
WHATSAPP 019 3950545
.
.
#sukanovel
#bukanlelakisyurga
#fajarpakeer
#penerbitanfajarpakeer
#onlinebookstore
#pasarnovel
#novelmelayu

BUKAN LELAKI SYURGA
.
Harga RM27
POS RM8(SM) RM13(SS)
.
WHATSAPP 019 3950545
.
.
#sukanovel
#bukanlelakisyurga
#fajarpakeer
#penerbitanfajarpakeer
#onlinebookstore
#pasarnovel
#novelmelayu
13 0 11 hours ago

#PanduArahKeHati. #Emmamariam
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
#Panduarahkehati
#AriqHafiya
#PenerbitanFajarPakeer
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

#PanduArahKeHati. #Emmamariam
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
 #Panduarahkehati 
#AriqHafiya 
#PenerbitanFajarPakeer 
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
5 0 3 September, 2019

Pandu Arah Ke Hati.
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
#Panduarahkehati
#AriqHafiya
#PenerbitanFajarPakeer
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus

Pandu Arah Ke Hati. 
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
 #Panduarahkehati 
#AriqHafiya 
#PenerbitanFajarPakeer 
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus
2 0 30 August, 2019

Pandu Arah Ke Hati.
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
#Panduarahkehati
#AriqHafiya
#PenerbitanFajarPakeer
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus

Pandu Arah Ke Hati. 
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
 #Panduarahkehati 
#AriqHafiya 
#PenerbitanFajarPakeer 
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
.
maklumat lanjut

hubungi saya di 011-1027 3696 @ dm terus
4 0 30 August, 2019

Pandu Arah Ke Hati.
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
#Panduarahkehati
#AriqHafiya
#PenerbitanFajarPakeer
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Pandu Arah Ke Hati. 
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
 #Panduarahkehati 
#AriqHafiya 
#PenerbitanFajarPakeer 
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
..
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
0 0 26 August, 2019

Pandu Arah Ke Hati.
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
#Panduarahkehati
#AriqHafiya
#PenerbitanFajarPakeer
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Pandu Arah Ke Hati. 
Jom baca teaser secoet di bawah. .
.
.
“Sampai bila kita nak berdiri di sini Cik Hafiya?” Ariq sudah bersuara setelah dia hanya menjadi pemerhati pada perangai Hafiya yang seperti kanak-kanak.
“Sampai bila-bila!” Hafiya menjawab kasar.
Ariq mengeluh. “Salah ke guna kereta aku?”
“Saya tak kisah. Tapi awak fikirlah sendiri. Dengan air-cond rosak, tingkap sebelah penumpang tak boleh buka, macam mana nak naik?” Hafiya merungut. Ada sahaja yang tidak kena di matanya.
“Itu saja?”
“Itu saja awak cakap? Eh, helo! Saya tak suka warna kuning, tahu tak?!” Ariq mahu menghamburkan tawanya. Hanya kerana kereta Kancilnya berwarna kuning, Hafiya menolak untuk naik bersama. Tapi, apalah dayanya. Hafiya bakal isterinya, sudah tentu dia perlu melatih Hafiya untuk hidup dengan cara hidupnya. Guna kereta Kancil, kadang-kadang naik lorinya yang besar gedabak, duduk di bilik kecil dan makan-makanan yang biasa sepertinya. Jika tidak sekarang, bila dia mahu melatih Hafiya?
“Okey, untuk kali ini saja. Aku akan baiki air-cond dan tingkap tu. Pasal warna kereta itu...” Ariq terhenti. Kepalanya digaru.
“Aku tak janji. Tapi, kalau ada duit lebih, aku spray serupa dengan warna Nissan Skyline kau tu. Boleh?”.
.
 #Panduarahkehati 
#AriqHafiya 
#PenerbitanFajarPakeer 
#Emmamariam.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
#iskb #izansupian #sayajualnovel #pasarbuku #pasarnovel #bazaarpaknil #bazaarnovel #sayajualbukuonline #menjualnovel #novelmelayu #adaptasinovel #novelterpakai.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
14 0 26 August, 2019

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#ulatbuku
#onlinebookstore
#penerbitanfajarpakeer
#fajarpakeer
#novelbaru
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu
#jemariseni

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#ulatbuku
#onlinebookstore 
#penerbitanfajarpakeer 
#fajarpakeer 
#novelbaru 
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu
#jemariseni

#izansupian #iskb.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
11 0 22 August, 2019

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore
#penerbitanfajarpakeer
#fajarpakeer
#novelbaru
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu

Tajuk : #DudaJanda
Penulis : Penulis Bestseller
Penerbit : Fajar Pakeer

Harga : RM23

#onlinebookstore 
#penerbitanfajarpakeer 
#fajarpakeer 
#novelbaru 
#pasarnovel.
.
whatapps 01110273696 @ 0173131998
serious buyer only
booked 48hours before open back .
.
#sayajualnovel
#trustedseller
#pasarbuku
#pasarnovel
#bazaarpaknil
#limitededitionnovel
#kedaibukuonline
#novelmelayu
14 0 2 August, 2019

Top #penerbitanfajarpakeer posts

X sabar nak tengok dikjan berlakon jadi gadis cantik tapi jahat 😏👏🏻👏🏻👏🏻☺️ .
.
#jannanick #redzarosli #rehalnuharis
Repost from @rehalnuharis @TopRankRepost #TopRankRepost Gambar yang lupa nak post. Nantikan mereka dalam Isteri Untuk Diiktiraf. Tak sabar nak tengok Janna jadi gadis.

@redzarosli - Tengku Wildan
@jannanick - Tengku Bella Donna

#dramaadaptasinovel #nurfazaalisya #isteriuntukdiiktiraf #rehalnuharis #teamrehalnuharis #penulisskrip #penulisnovel #penuliskidal #penselkontot #beranimenjadiberbeza #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn #jspictures #rtm #tv1

X sabar nak tengok dikjan berlakon jadi gadis cantik tapi jahat 😏👏🏻👏🏻👏🏻☺️ .
.
#jannanick #redzarosli #rehalnuharis 
Repost from @rehalnuharis @TopRankRepost #TopRankRepost Gambar yang lupa nak post. Nantikan mereka dalam Isteri Untuk Diiktiraf. Tak sabar nak tengok Janna jadi gadis.

@redzarosli - Tengku Wildan
@jannanick - Tengku Bella Donna

#dramaadaptasinovel #nurfazaalisya #isteriuntukdiiktiraf #rehalnuharis #teamrehalnuharis #penulisskrip #penulisnovel #penuliskidal #penselkontot #beranimenjadiberbeza #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn #jspictures #rtm #tv1
319 6 1 November, 2017

A K A N D A T A N G 👉🏼 #isteriuntukdiiktiraf
.
@Regrann from @teamrehalnuharis - Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk tiba bulan Ramadan.

Ini bermakna drama hebat ISTERI UNTUK DIIKTIRAF akan ditayangkan tidak lama lagi sepanjang Ramadan 2018 di @tv1_rtm .
Menampilkan barisan pelakon hebat dan merupakan sebuah karya adaptasi novel.

Penulis Novel @nurfazaalisya
Penerbit Novel @penerbitanfp @dearnovels
Penulis Skrip @rehalnuharis
Penerbit Drama @realjspictures
Pengarah @jinggo_jspictures
Pelakon @elvinamohamad @redzarosli @jannanick @dayanarozaa @sheilarusly_jspictures @arashmohd30 @sweetqismina @shahzjaszle dan ramai lagi.

#dramadaptasinovel #isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #rehalnuharis #penulisnovel #penulisskrip #penuliskidal #penselkontot #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn #jspictures

A K A N  D A T A N G 👉🏼 #isteriuntukdiiktiraf
.
@Regrann from @teamrehalnuharis - Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk tiba bulan Ramadan.

Ini bermakna drama hebat ISTERI UNTUK DIIKTIRAF akan ditayangkan tidak lama lagi sepanjang Ramadan 2018 di @tv1_rtm . 
Menampilkan barisan pelakon hebat dan merupakan sebuah karya adaptasi novel.

Penulis Novel @nurfazaalisya 
Penerbit Novel @penerbitanfp @dearnovels 
Penulis Skrip @rehalnuharis 
Penerbit Drama @realjspictures 
Pengarah @jinggo_jspictures 
Pelakon @elvinamohamad @redzarosli @jannanick @dayanarozaa @sheilarusly_jspictures @arashmohd30 @sweetqismina @shahzjaszle dan ramai lagi.

#dramadaptasinovel #isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #rehalnuharis #penulisnovel #penulisskrip #penuliskidal #penselkontot #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn #jspictures
277 0 25 April, 2018

#Repost @lejenpress with @repostapp.
・・・
@Regrann from @reviewbyshasya - Gigih tak aku amek gambaq berlataqkan kipaih🙈? Personally aku lebih suka cerita #saka ni berbanding dgn #novelbabi walhal sambungan kot. Mungkin #novelsaka ini kurang carutan, kurang adegan 18++ 🙈🙉🙊 dan juga sbb ni ending laa apa lagi. Haa gittuw.

Tp novel ni dahsyat gak weh. Cerita pasal setan kot gila creepy. Saka tu setan lah kan? Aku pelik imaginasi dia tinggi nau nau lah. Cemana dia boleh terfikir cerita yg sama mcm pemuda beribu bapa babi masa zaman nabi musa yg ustazah aku cerita tu haa.

Banyak jugak penulisan dia yg menikam kalbu tertusuk di ruang paling dalam bak #sakitnyatuhdisi 😜. Sampai aku nangis bengkak mata baca part leman mengaku salah 😭😭😭. Banyak sgt pengajaran cerita ni weh aku tak tipu.

Cerita perjalan cari Tuhan, diuji Tuhan, hampir mengalah namun sempat mati bersama iman. Sungguh kuat Leman diuji. Aku nak letak diri aku dlm kasut dia pun tak sanggup weh 😭 Allah tahu aku tak mampu. Allah hanya uji hambaNya yg mampu. Remember? Semoga Leman ditempatkan disisi org2 beriman 😢. Serius aku baca mcm Leman mcm real dan wujud 😌. @azwarkamaruzaman hang mmg sempoi naa tolong perbanyakkan cerita lagu ni lagi moga istiqomah!
@lejenpress

#azwarkamaruzaman #reviewbuku #reviewbukubyshasya #bukufixi #novel #kakinovel #pfp #penerbitanfajarpakeer #karyaseni #lejenpress #bukuprima #srproductions #abad21 #karangkraf #gilabuku #obsesbuku #gilanovel #penggemarbuku #sayagenerasimembaca #Regrann

#Repost @lejenpress with @repostapp.
・・・
@Regrann from @reviewbyshasya -  Gigih tak aku amek gambaq berlataqkan kipaih🙈? Personally aku lebih suka cerita #saka ni berbanding dgn #novelbabi walhal sambungan kot. Mungkin #novelsaka ini kurang carutan, kurang adegan 18++ 🙈🙉🙊 dan juga sbb ni ending laa apa lagi. Haa gittuw.

Tp novel ni dahsyat gak weh. Cerita pasal setan kot gila creepy. Saka tu setan lah kan? Aku pelik imaginasi dia tinggi nau nau lah. Cemana dia boleh terfikir cerita yg sama mcm pemuda beribu bapa babi masa zaman nabi musa yg ustazah aku cerita tu haa.

Banyak jugak penulisan dia yg menikam kalbu tertusuk di ruang paling dalam bak #sakitnyatuhdisi 😜. Sampai aku nangis bengkak mata baca part leman mengaku salah 😭😭😭. Banyak sgt pengajaran cerita ni weh aku tak tipu.

Cerita perjalan cari Tuhan, diuji Tuhan, hampir mengalah namun sempat mati bersama iman. Sungguh kuat Leman diuji. Aku nak letak diri aku dlm kasut dia pun tak sanggup weh 😭 Allah tahu aku tak mampu. Allah hanya uji hambaNya yg mampu. Remember? Semoga Leman ditempatkan disisi org2 beriman 😢. Serius aku baca mcm Leman mcm real dan wujud 😌. @azwarkamaruzaman hang mmg sempoi naa tolong perbanyakkan cerita lagu ni lagi moga istiqomah!
@lejenpress

#azwarkamaruzaman #reviewbuku #reviewbukubyshasya #bukufixi #novel #kakinovel #pfp #penerbitanfajarpakeer #karyaseni #lejenpress #bukuprima #srproductions #abad21 #karangkraf #gilabuku #obsesbuku #gilanovel #penggemarbuku #sayagenerasimembaca #Regrann
151 5 19 November, 2015

Wah,bertuahnya..Iman dan Mat Terap Aus..😊😊😊
@Regrann from @rehalnuharis - Memenuhi permintaan mereka yang mahukan novelmini #SuamiIsteri dengan tandatangan SR dan JN.

#kauakukitaraya #novelmini #suamiisteri #rehalnuharis #penulisnovel #penulisskrip #penselkontot #penuliskidal #abanglongdian #isteriuntukabanglong #penerbitanfajarpakeer #pfp #jspictures #Regrann

Wah,bertuahnya..Iman dan Mat Terap Aus..😊😊😊
@Regrann from @rehalnuharis -  Memenuhi permintaan mereka yang mahukan novelmini #SuamiIsteri dengan tandatangan SR dan JN.

#kauakukitaraya #novelmini #suamiisteri #rehalnuharis #penulisnovel #penulisskrip #penselkontot #penuliskidal #abanglongdian #isteriuntukabanglong #penerbitanfajarpakeer #pfp #jspictures #Regrann
276 2 26 May, 2016