#produkkurusmurah Instagram Photos & Videos

produkkurusmurah - 130.3k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #produkkurusmurah and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
12 minutes
Average like
1.3
Average comment
0.1
Posts with video
4/36
Posts with photo
32/36

Hashtag Popularity

DEMICA METABOLISME BOOSTER NI HALAL KE ?
.
.
Hai uolls. Dah ramai sebenarnya tanya Alia pasal #DemicaSuppliment ni. Betul ke #DemicaMetabolismeBooster ni halal?
.
YES!! #DemicaSuppliment ni HALAL JAKIM tau. Dibuat di kilang bertaraf GMP. Bahan yang digunakan pun hanya dari buah-buahan yang diimport khas dari luar negara . So uols tak payah ragu ragu nak beli demica, dijamin HALAL dan BERKESAN.
.
.
Jelaskan yg Alia terangkan tu?
.
Jom dapatkan #DemicaMetabolismeBooster. Tekan link dio bio SEKARANG ❗️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DEMICA METABOLISME BOOSTER NI HALAL KE ?
.
.
Hai uolls. Dah ramai sebenarnya tanya Alia pasal #DemicaSuppliment ni. Betul ke #DemicaMetabolismeBooster ni halal?
.
YES!! #DemicaSuppliment ni HALAL JAKIM tau. Dibuat di kilang bertaraf GMP. Bahan yang digunakan pun hanya dari buah-buahan yang diimport khas dari luar negara . So uols tak payah ragu ragu nak beli demica, dijamin HALAL dan BERKESAN.
.
.
Jelaskan yg Alia terangkan tu?
.
Jom dapatkan #DemicaMetabolismeBooster. Tekan link dio bio SEKARANG ❗️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 1 hour ago

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Alia now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

DENGAN 5 BAHAN RAHSIA DEMICA SUPPLIMENT LEMAK KORANG BOLEH HILANG
.
.
1️⃣RESBERRY KETON
Mengurangkan kadar karbohidrat dan membolehkan penurunan berat badan dgn lebih berkesan dgn semulajadi

2️⃣AFRICAN MANGO
Boleh membantu proses detoksfikasi iaitu proses utk mencuci toksin dalam badan. African mango juga boleh membantu meningkatkan metabolisme badan sekaligus mempercepatkan proses pembakaran lemak.
.
3️⃣GARCINIA CAMBOGIA
Boleh membantu mencairkan lemak dekat bahagian tertentu seperti peha, lengan dan perut.
.
4️⃣OAT FIBER
Membantu mengawal selera makan dan kenyang lebih lama.
.
5️⃣KONJAC ROOT
Berfungsi mengambil ruang dalam perut dan boleh membantu utk cara cepat kenyang.
.
.
Sape nak kurus dgn #DemicaMixberry atau #DemicaCoklat ??
.
Jom DM Alia now!
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 1 hour ago

Misteri hilangnya lemak..hehehe.Semoga dpt jwpn yg dicari...
.
TAG & SHARE DENGAN KAWAN-KAWAN
.

Turn on notification @fakhrur_fizah utk terima lebih byk tips gaya pemakanan & hidup sihat

Misteri hilangnya lemak..hehehe.Semoga dpt jwpn yg dicari...
.
TAG & SHARE DENGAN KAWAN-KAWAN
.

Turn on notification @fakhrur_fizah  utk terima lebih byk tips gaya pemakanan & hidup sihat
3 1 1 hour ago

LOSS 4KG DALAM MASA 14 HARI‼️
#customerClaim dalam masa 14 hari dia minum, dia berjaya turunkan berat sebanyak 4KG. Best kan?. Macam mana dia buat ek. Dia bagitaw rahsianya adalah ✅ KONSISTEN MINUM KLUBNA & LALEH
.
WHATSAPP 0189467439
WHATSAPP 0189467439
WHATSAPP 0189467439

#berkesan  #klubnalaleh  #klubnalalehtestimoni #sihatluardandalam  #produkviral  #medinadesire #teammedina  #kopiviral  #kurusberkesan #klubnalalehhq  #haidtakteratur  #agentdiperlukan #stokisdiperlukan  #bisnesonline  #tipskurus #kurussebelumkahwin  #kurustanpaberlapar #kurusselamat  #supplementkurus #produkkurusmurah  #kurusdengancepat #kurustanpadiet  #kuruslepasbersalin  #kuruspantas

APRIL 1

LOSS 4KG DALAM MASA 14 HARI‼️
#customerClaim dalam masa 14 hari dia minum, dia berjaya turunkan berat sebanyak 4KG. Best kan?. Macam mana dia buat ek. Dia bagitaw rahsianya adalah ✅ KONSISTEN MINUM KLUBNA & LALEH
.
WHATSAPP 0189467439
WHATSAPP 0189467439
WHATSAPP 0189467439

#berkesan #klubnalaleh #klubnalalehtestimoni#sihatluardandalam #produkviral #medinadesire#teammedina #kopiviral #kurusberkesan#klubnalalehhq #haidtakteratur #agentdiperlukan#stokisdiperlukan #bisnesonline #tipskurus#kurussebelumkahwin #kurustanpaberlapar#kurusselamat #supplementkurus#produkkurusmurah #kurusdengancepat#kurustanpadiet #kuruslepasbersalin #kuruspantas

APRIL 1
4 0 2 hours ago

Nak mula dengan Herbalife? Meh sini join kitaorang oke 😍
.
TENTANG PROGRAM SURIKURUS COACHING
.
🍚Boleh makan nasi.
🍗Boleh makan ayam/ikan goreng.
❌Tak wajib eat clean.
❌Tak wajib senaman.
❌Tak boleh berlapar.
❌Tak wajib masak.
.
‼️MULAKAN DENGAN SURIKURUS ‼️
.
📲0194514939 (Link in BIO).
Untuk Link WA di Facebook Page: www.wasap.my/0194514939
.
SURIKURUS ONLINE COACHING adalah PROGRAM TURUN BERAT BADAN SELAMA 30 HARI, 100% ONLINE, MUDAH DAN EFEKTIF. Sesuai untuk semua latar belakang. Program khas untuk wanita sahaja. TIADA YURAN COACHING DIKENAKAN.

Nak mula dengan Herbalife? Meh sini join kitaorang oke 😍
.
TENTANG PROGRAM SURIKURUS COACHING
.
🍚Boleh makan nasi.
🍗Boleh makan ayam/ikan goreng.
❌Tak wajib eat clean.
❌Tak wajib senaman.
❌Tak boleh berlapar.
❌Tak wajib masak.
.
‼️MULAKAN DENGAN SURIKURUS ‼️
.
📲0194514939 (Link in BIO).
Untuk Link WA di Facebook Page: www.wasap.my/0194514939
.
SURIKURUS ONLINE COACHING adalah PROGRAM TURUN BERAT BADAN SELAMA 30 HARI, 100% ONLINE, MUDAH DAN EFEKTIF. Sesuai untuk semua latar belakang. Program khas untuk wanita sahaja. TIADA YURAN COACHING DIKENAKAN.
0 1 2 hours ago

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica

SYOKNYAAA MINUM AIR COKLAT BOLEH KURUS!
.
.
#DemicaCoklat adalah penyelesaian utk uols yg suka makan, malas bersenam tp nak kurus! Hehe boleh ke mcm tu? Boleh sangat! Sbb apa?
.
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dengan berkesan.
3️⃣Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jadi proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
4️⃣Menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
5️⃣Kesan kehilangan berat badan dirasai seawal seminggu penggunaan.
.
.
👆🏻👆🏻Ni adalah fungsi #DemicaCoklat tau. So, tak rugi pun uols consume! Rasanya sedap sangat dannn minggu depan uols terus kurus ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica
3 0 2 hours ago

Dengan Lemonex Advance;
❌berlapar
❌bersenam
.
🔥Free postage & shaker!
💯ORIGINAL lengkap KOD EJEN di botol!
.
➡️Postage : Mon - Fri (kecuali HQ off public holiday)
➡️Payment : Sebelum 11.30pg pos hari yang sama.
➡️Whatsapp : 0124435427 / klik link di bio.
.
#lemonexmalaysia #lemonexadvance #lemonexoriginal #lemonex #lemonexmurah #lemonexfake #lemonexviral #lemonexadvanceoriginal #visitmyig #sayajualmurah #maibeli #kurus #diet #bazaarpaknil #produkgym #sayanakkurus #protienshake #jomkurus #kurussihat #kuruscepat #viral #reviewmyig #ubatkurus #instafamous #shopee #produkkurus #produkkurusmurah #gegarvaganza2019

Dengan Lemonex Advance;
❌berlapar
❌bersenam
.
🔥Free postage & shaker!
💯ORIGINAL lengkap KOD EJEN di botol!
.
➡️Postage : Mon - Fri (kecuali HQ off public holiday)
➡️Payment : Sebelum 11.30pg pos hari yang sama.
➡️Whatsapp : 0124435427 / klik link di bio.
.
#lemonexmalaysia #lemonexadvance #lemonexoriginal #lemonex #lemonexmurah #lemonexfake #lemonexviral #lemonexadvanceoriginal #visitmyig #sayajualmurah #maibeli #kurus #diet #bazaarpaknil #produkgym #sayanakkurus #protienshake #jomkurus #kurussihat #kuruscepat #viral #reviewmyig #ubatkurus #instafamous #shopee #produkkurus #produkkurusmurah #gegarvaganza2019
1 0 2 hours ago

Dengan Lemonex Advance;
❌berlapar
❌bersenam
.
🔥Free postage & shaker!
💯ORIGINAL lengkap KOD EJEN di botol!
.
➡️Postage : Mon - Fri (kecuali HQ off public holiday)
➡️Payment : Sebelum 11.30pg pos hari yang sama.
➡️Whatsapp : 0124435427 / klik link di bio.
.
#lemonexmalaysia #lemonexadvance #lemonexoriginal #lemonex #lemonexmurah #lemonexfake #lemonexviral #lemonexadvanceoriginal #visitmyig #sayajualmurah #maibeli #kurus #diet #bazaarpaknil #produkgym #sayanakkurus #protienshake #jomkurus #kurussihat #kuruscepat #viral #reviewmyig #ubatkurus #instafamous #shopee #produkkurus #produkkurusmurah #gegarvaganza2019

Dengan Lemonex Advance;
❌berlapar
❌bersenam
.
🔥Free postage & shaker!
💯ORIGINAL lengkap KOD EJEN di botol!
.
➡️Postage : Mon - Fri (kecuali HQ off public holiday)
➡️Payment : Sebelum 11.30pg pos hari yang sama.
➡️Whatsapp : 0124435427 / klik link di bio.
.
#lemonexmalaysia #lemonexadvance #lemonexoriginal #lemonex #lemonexmurah #lemonexfake #lemonexviral #lemonexadvanceoriginal #visitmyig #sayajualmurah #maibeli #kurus #diet #bazaarpaknil #produkgym #sayanakkurus #protienshake #jomkurus #kurussihat #kuruscepat #viral #reviewmyig #ubatkurus #instafamous #shopee #produkkurus #produkkurusmurah #gegarvaganza2019
2 0 2 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teamjutawandemica
2 0 2 hours ago

JADIKAN KULIT ANDA SEHALUS SUTERA♥️😘😘
.
.
Kandungan penting dalam PERFECT10 adlah bahan semula jadi dan TIADA GULA TAMBAHAN ATAU GULA TIRUAN!
Inilah rahsia kehebatan PERFECT10😘
Bukan biashe2...💋 .
.
🙌Kandungan penting PERFECT10:🙌
.
.
✅VITAMIN C : Vitamin C mempunyai sifat antioksidan dan sangat berperan dalam pembentukan kolagen, sehingga kehadiran vitamin C tidak dapat dipisahkan dari kulit yang sehat
.
.
✅Garcinia Cambogia: Selain meningkatkan metabolisme tubuh, kandungan yang terdapat dalam buah Garcinia Cambogia dapat menurunkan nafsu makan. .
.
✅STEVIA : Daun Stevia rebaudiana mengandungi pemanis yang tidak menyebabkan kerosakan gigi dan tanpa kalori, di mana penggunaannya boleh memberi kesan yang baik terhadap kesihatan manusia. .
.
✅GUARANA: guarana dapat membantu meningkatkan daya ingatan and ketahanan fizikal .
.
✅KOLAGEN: Kolagen membantu memberikan struktur kepada kulit dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang serta kembali kepada kedudukan asal.
.
.
✅STEMCELL: merangsangkan pembaruan sel yang berterusan dan memperbaiki kulit untuk mengekalkan kelembapan kulit menjadikannya lembut dan gebu. .
.
.
JOM SERTAI #perfect10challenge ❗️❗️❗️
.
💪🏻🙌❤️SERTAI SEKARANG! MILIKI CINCIN EMAS 916 ESKLUSIF DARI PERFECT 10!
.
.
📞♥️WATSAPP UNTUK MAKLUMAT LANJUT:
www.wasap.my/60186619615
www.wasap.my/60186619615
www.wasap.my/60186619615
.
.
#slimmingworld #kurus #emas916 #turun10kg #beratbadan #perfect10 by @a_aidaproduction #perfect10challenge #neelofa #emas #produkkurus #produkkurusmurah #cantik #mantap #badancantik #menangcincinemas #giveaway #contest #kurusbadan #misikurus #kurussebelumkawin

JADIKAN KULIT ANDA SEHALUS SUTERA♥️😘😘
.
.
Kandungan penting dalam PERFECT10 adlah bahan semula jadi dan TIADA GULA TAMBAHAN ATAU GULA TIRUAN!
Inilah rahsia kehebatan PERFECT10😘
Bukan biashe2...💋 .
.
🙌Kandungan penting PERFECT10:🙌
.
.
✅VITAMIN C : Vitamin C mempunyai sifat antioksidan dan sangat berperan dalam pembentukan kolagen, sehingga kehadiran vitamin C tidak dapat dipisahkan dari kulit yang sehat
.
.
✅Garcinia Cambogia: Selain meningkatkan metabolisme tubuh, kandungan yang terdapat dalam buah Garcinia Cambogia dapat menurunkan nafsu makan. .
.
✅STEVIA : Daun Stevia rebaudiana mengandungi pemanis yang tidak menyebabkan kerosakan gigi dan tanpa kalori, di mana penggunaannya boleh memberi kesan yang baik terhadap kesihatan manusia. .
.
✅GUARANA: guarana dapat membantu meningkatkan daya ingatan and ketahanan fizikal .
.
✅KOLAGEN: Kolagen membantu memberikan struktur kepada kulit dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang serta kembali kepada kedudukan asal.
.
.
✅STEMCELL: merangsangkan pembaruan sel yang berterusan dan memperbaiki kulit untuk mengekalkan kelembapan kulit menjadikannya lembut dan gebu. .
.
.
JOM SERTAI #perfect10challenge ❗️❗️❗️
.
💪🏻🙌❤️SERTAI SEKARANG! MILIKI CINCIN EMAS 916 ESKLUSIF DARI PERFECT 10!
.
.
📞♥️WATSAPP UNTUK MAKLUMAT LANJUT:
www.wasap.my/60186619615
www.wasap.my/60186619615
www.wasap.my/60186619615
.
.
#slimmingworld #kurus #emas916 #turun10kg #beratbadan #perfect10 by @a_aidaproduction #perfect10challenge #neelofa #emas #produkkurus #produkkurusmurah #cantik #mantap #badancantik #menangcincinemas #giveaway #contest #kurusbadan #misikurus #kurussebelumkawin
1 0 3 hours ago

Tengok cik abang ni..dulu bam bam skrg wow wow wow💢💢💢
.
.
✅Kalau dulu pakai baju saiz XL now Size M pun muat...
.
.
✅Dulu...nak pakai seluar terpaksa tahan nafas baru boleh zip.sekarang tak lagi...🤣
.
.
✅kalau tak pakai baju fit mesti nampak perut buncit..aiyaaa...skrg tak lagi..selesa je pakai baju saiz fit
.
.
SEMUA BERPUNCA DARI PERFECT10💢🤩🤩
.
.
Sape nak hilangkan 3-5kg ⁉️⁉️⁉️ HUBUNGI KAMI SEKARANG!
.
.
.
.
“BABY..BABY..BABY..IM PERFECT FOR YOU!”♥️❤️😘
.
.
JOM SERTAI #perfect10challenge ❗️❗️❗️
.
💪🏻🙌❤️SERTAI SEKARANG! MILIKI CINCIN EMAS 916 ESKLUSIF DARI PERFECT 10!
.
.
📞♥️WATSAPP UNTUK MAKLUMAT LANJUT:
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
.
.
#slimmingworld #kurus #emas916 #turun10kg #beratbadan #perfect10 by @a_aidaproduction #perfect10challenge #neelofa #emas #produkkurus #produkkurusmurah #cantik #mantap #badancantik #menangcincinemas #giveaway #contest #kurusbadan #misikurus #kurussebelumkawin

Tengok cik abang ni..dulu bam bam skrg wow wow wow💢💢💢
.
.
✅Kalau dulu pakai baju saiz XL now Size M pun muat...
.
.
✅Dulu...nak pakai seluar terpaksa tahan nafas baru boleh zip.sekarang tak lagi...🤣
.
.
✅kalau tak pakai baju fit mesti nampak perut buncit..aiyaaa...skrg tak lagi..selesa je pakai baju saiz fit
.
.
SEMUA BERPUNCA DARI PERFECT10💢🤩🤩
.
.
Sape nak hilangkan 3-5kg ⁉️⁉️⁉️ HUBUNGI KAMI SEKARANG!
.
.
.
.
“BABY..BABY..BABY..IM PERFECT FOR YOU!”♥️❤️😘
.
.
JOM SERTAI #perfect10challenge ❗️❗️❗️
.
💪🏻🙌❤️SERTAI SEKARANG! MILIKI CINCIN EMAS 916 ESKLUSIF DARI PERFECT 10!
.
.
📞♥️WATSAPP UNTUK MAKLUMAT LANJUT:
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
www.wasap.my/60183541811
.
.
#slimmingworld #kurus #emas916 #turun10kg #beratbadan #perfect10 by @a_aidaproduction #perfect10challenge #neelofa #emas #produkkurus #produkkurusmurah #cantik #mantap #badancantik #menangcincinemas #giveaway #contest #kurusbadan #misikurus #kurussebelumkawin
7 0 3 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit.
.
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit.
.
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 4 hours ago

🔥SEMAKIN KURUS SEMAKIN NAMPAK MUDA 🔥
.
.
Alhamdulliah.
Another good feedback dari BODYDREAM COCO S.
.
.
Sangat ketara perubahan akak ni. Ingat kurus jew dapat rupanya awet muda sekali guysss.
Confirm p jalan2 kat mall org x kenal.
Sebab minum coco s ni lah.
Transform habis penampilan tuuu... 😁
.
.
Nak KURUS, MELETOP dan CANTIK?
(KLIK LINK WASSAP DI BIO IG @bodydreamcocoslimming.original)
.

#supplementkurus #ubatkurus #ubatkurusmurah #ubatkurusberkesan #ubatkurusmalaysia #produkkurusmurah #produkkurus

#bodydream #cocos #pinkchocolatepertamamalaysia
#bellashake #shaklee #shakleemalaysia #lookfit #bellasqueeze #pinkladyoriginal #kurusmudah #instaboomakademi

#testimonicustomer #feedback #feedbackcustomer #testimoni #testimonikurus #pelanggan #customer #customerfeedback #eatcleanmalaysia #kuruscantik #customerfeedbackmalaysia #Malaysia

🔥SEMAKIN KURUS SEMAKIN NAMPAK MUDA 🔥
.
.
Alhamdulliah. 
Another good feedback dari BODYDREAM COCO S.
.
.
Sangat ketara perubahan akak ni. Ingat kurus jew dapat rupanya awet muda sekali guysss.
Confirm p jalan2 kat mall org x kenal. 
Sebab minum coco s ni lah. 
Transform habis penampilan tuuu... 😁
.
.
Nak KURUS, MELETOP dan CANTIK?
(KLIK LINK WASSAP DI BIO IG @bodydreamcocoslimming.original)
.

#supplementkurus #ubatkurus #ubatkurusmurah #ubatkurusberkesan #ubatkurusmalaysia #produkkurusmurah #produkkurus

#bodydream #cocos #pinkchocolatepertamamalaysia
#bellashake #shaklee #shakleemalaysia #lookfit #bellasqueeze #pinkladyoriginal #kurusmudah #instaboomakademi

#testimonicustomer #feedback #feedbackcustomer #testimoni #testimonikurus #pelanggan #customer #customerfeedback #eatcleanmalaysia #kuruscantik #customerfeedbackmalaysia #Malaysia
2 0 5 hours ago

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Kami sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat tekan Link SEKARANG Www.Wasap.My/601135701317/Saya+Nak+Kurus+Dgn+Demica
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

NAK KURUS TAPI SUSAH NAK KONSISTEN?
.
.
Ramai yg tak berjaya turunkan berat badan, bukan takde ilmu, bukan tak nak kurus, cuma tak konsisten 😏
.
Sape yg konsisten consume #Demica confirm kurus, yg tak kurus tak konsisten lettew. Atau pun, consume Demica tapi makan still macam orang taknak diet 🙄
.
Ni antara fungsi #DemicaSupplement ;
1️⃣Lemak ditukarkan kepada tenaga.
2️⃣Cuci lemak yg terkumpul di dalam usus.
3️⃣Membakar lemak tepu yang terkumpul pada pinggang, perut, peha, lengan, pipi dan bawah dagu dgn berkesan.
.
.
Nak kurus dgn #DemicaSupplement kan? Kami sediakan 2 flavour utk uols iaitu #DemicaMixberry & #DemicaCoklat .
.
Apa tunggu lagi cepat tekan Link SEKARANG Www.Wasap.My/601135701317/Saya+Nak+Kurus+Dgn+Demica
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 5 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidandemicatestimoni at untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagamban

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidandemicatestimoni at untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagamban
3 0 6 hours ago

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #demicagambang #demicatamantas #demicakuantan #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING 
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #demicagambang #demicatamantas #demicakuantan #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

MAKAN BANYAK TAPI BERAT BADAN MAINTAIN JERR
.
.
Ehh boleh ke macam tu? Yesss boleh sangat² sbb bahan yang ada dalam #DemicaMetabolismeBooster ni boleh membantu membakar lemak tepu kat seluruh bahagian badan tau.
.
Lepas makan terus consume #DemicaMetabolismeBooster ni supaya perut kekal kenyang sepanjang masa. Takde lah lepas makan nak makan lagii.
.
So, sape yang nak kurus tanpa diet ketat 🙋‍♀️ Jom mimi bantu turunkan berat badan dgn #DemicaMetabolismeBooster.
.
DM no fon korang SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

MAKAN BANYAK TAPI BERAT BADAN MAINTAIN JERR
.
.
Ehh boleh ke macam tu? Yesss boleh sangat² sbb bahan yang ada dalam #DemicaMetabolismeBooster ni boleh membantu membakar lemak tepu kat seluruh bahagian badan tau.
.
Lepas makan terus consume #DemicaMetabolismeBooster ni supaya perut kekal kenyang sepanjang masa. Takde lah lepas makan nak makan lagii.
.
So, sape yang nak kurus tanpa diet ketat 🙋‍♀️ Jom mimi bantu turunkan berat badan dgn #DemicaMetabolismeBooster.
.
DM no fon korang SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
2 0 6 hours ago

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurdemicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicatamantas #demicaleparhilir #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

KENYANG LEBIH LAMA DENGAN DEMICA SUPPLIMENT .
.
Apa yg membuatkan #DemicaMetabolismeBooster kekal kenyang sepanjang hari ? Ofcoz lah bahan² yg berkualiti seperti oat fiber.
.
Oat fiber dpt membantu mengawal selera makan. So, setiap kali lepas makan, bancuh 1 sachet #DemicaSuppliment dan minum. Confirm ruang perut uolss makin penuh. Takde lah rasa nak makan banyak lagi 🤭
.
Mimi nak bagi bonus free utk setiap pembelian 30 sachet #DemicaSupplement ni, uolss akan dapat bagi 7 BONUS FREE;
.
1.FREE COACHING 
2.FREE MENU DIET
3.FREE RESEPI MAKANAN SIHAT
4.FREE TIPS KURUS
5.FREE SHAKER
6.FREE CARA CONSUME & TIPS CONSUME
7.FREE BAUCER PEMBELIAN
.
.
Sape nak turunkan sekurang-kurangnya 2KG kurang dari 7 hari ?
.
Dgn #DemicaSupplement pasti boleh!💪🏻
Apa tunggu lagi? DM now!♥️
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurdemicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicatamantas #demicaleparhilir #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicagambang #demicaleparhilir #demicatamantas #demicagambang #demicatestimoni

JOM CAIRKAN LEMAK DEGIL DGN DEMICA COKLAT
.
.
Dah consume #DemicaCoklat ke lunch tadi? Konfemmm dapat cairkan lemak degil uols & buat uols jadi selim melim. Lepasni nasi pun tak pandang sangat dah bila dah consume #Demica . Sbb dlm Demica ada oat fiber tau, so uols akan rasa cepat kenyang even makan sikit je. Best kan??
.
Nak HARGA PAKEJ JIMAT? Jom share #DemicaCoklat dgn BFF uols supaya azam kurus 2019 tercapai 👯‍♀️.
.
DM sekarang ♥️.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicagambang #demicaleparhilir #demicatamantas #demicagambang #demicatestimoni
1 0 6 hours ago

3 PEKEJ MELETOP YANG BOLEH BUAT LEMAK KORANG HILANG DENGAN CEPAT
.
.
Kali ni jadikan tahun terakhir utk berjaya KURUS okay?💪🏻 Mimi serius nak bantu uols kurus dgn #DemicaSupplement .
.
Mimi sediakan 3 PAKEJ KURUS utk uols:
.
1️⃣SET COMPLETE (3 BULAN PENGGUNAAN)
6 Box Demica Supplement✔️
1 Bengkung✔️
.
2️⃣SET HOT SELLING (2 BULAN PENGGUNAAN)
4 Box Demica Supplement✔️
.
3️⃣SET TRIAL (1 BULAN PENGGUNAAN)
2 box Demica Supplement✔️
.
.
Nak lagi jimat?? Ajak member beli sekali. Baru betul BFF. Sama² usaha utk kurus & support each other gittew 😍.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatamantas #demicatestimoni #demicakuantan #demicagambang

3 PEKEJ MELETOP YANG BOLEH BUAT LEMAK KORANG HILANG DENGAN CEPAT
.
.
Kali ni jadikan tahun terakhir utk berjaya KURUS okay?💪🏻 Mimi serius nak bantu uols kurus dgn #DemicaSupplement .
.
Mimi sediakan 3 PAKEJ KURUS utk uols:
.
1️⃣SET COMPLETE (3 BULAN PENGGUNAAN)
6 Box Demica Supplement✔️
1 Bengkung✔️
.
2️⃣SET HOT SELLING (2 BULAN PENGGUNAAN)
4 Box Demica Supplement✔️
.
3️⃣SET TRIAL (1 BULAN PENGGUNAAN)
2 box Demica Supplement✔️
.
.
Nak lagi jimat?? Ajak member beli sekali. Baru betul BFF. Sama² usaha utk kurus & support each other gittew 😍.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau📱.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatamantas #demicatestimoni #demicakuantan #demicagambang
1 0 6 hours ago

APA ITU DEMICA METABOLISM BOOSTER ?
.
.
❗️DEMICA merupakan supplement kurus yg diformulakan khas untuk PERANGKAP & SEDUT LEMAK.
.
❗️Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jd proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
.
❗️Kesan kehilangan berat badan atau “inch loss” dapat dirasai seawal satu minggu penggunaan.
.
❗️1 kotak Demica Exclusive mengandungi 30 sachet, 1 kotak Demica Super Saver mengandungi 15 sachet.
.
❗️Demica Supplement mempunyai 2 perisa kegemaran, Mixberry & Coklat.
.
.
Ada ke yg tak sabar nak KURUS sblm habis 2019?
.
Jom DM flavour pilihan uols.💋
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicatamantas #demicaleparhilir #demicaperak

APA ITU DEMICA METABOLISM BOOSTER ?
.
.
❗️DEMICA merupakan supplement kurus yg diformulakan khas untuk PERANGKAP & SEDUT LEMAK.
.
❗️Meningkatkan metabolisme badan 2x lebih cepat, jd proses pencernaan makanan akan berlaku dgn lebih cepat.
.
❗️Kesan kehilangan berat badan atau “inch loss” dapat dirasai seawal satu minggu penggunaan.
.
❗️1 kotak Demica Exclusive mengandungi 30 sachet, 1 kotak Demica Super Saver mengandungi 15 sachet.
.
❗️Demica Supplement mempunyai 2 perisa kegemaran, Mixberry & Coklat.
.
.
Ada ke yg tak sabar nak KURUS sblm habis 2019?
.
Jom DM flavour pilihan uols.💋
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicatamantas #demicaleparhilir #demicaperak
2 0 6 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
2 0 7 hours ago

MAKAN BANYAK TAPI BOLEH KURUS??
.
.
Dah cuba macam² produk kurus tapi tak kurus juga ?? Timbangan makin lama makin meningkat??
.
Alamakkkk 😱 macam mana ni nak kurus jugak apa jadi sekalipon! Ada yang tengah dilema ke nak kurus tapi xtahu nak buat apa??🤔
.
Tak perlu pening, #DemicaSupplement kan hadoo?? Demica akan sedut lemak uols tu sampai licin. Kalau rasa bajet uols ada dlm RM50 masih ONZ laaa utk dapatkan Demica.
.
Nak kurus dgn bajet RM50??
.
DM no fon korang SEKARANG utk order 😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicaperak

MAKAN BANYAK TAPI BOLEH KURUS??
.
.
Dah cuba macam² produk kurus tapi tak kurus juga ?? Timbangan makin lama makin meningkat??
.
Alamakkkk 😱 macam mana ni nak kurus jugak apa jadi sekalipon! Ada yang tengah dilema ke nak kurus tapi xtahu nak buat apa??🤔
.
Tak perlu pening, #DemicaSupplement kan hadoo?? Demica akan sedut lemak uols tu sampai licin. Kalau rasa bajet uols ada dlm RM50 masih ONZ laaa utk dapatkan Demica.
.
Nak kurus dgn bajet RM50??
.
DM no fon korang SEKARANG utk order 😘
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #demicagambang #demicakuantan #demicaperak
1 0 7 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
3 0 8 hours ago

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran.
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

3 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN
.
.
Apa tu antioksidan? Mesti uolls first time dengar kan?
.
Antioksidan adalah vitamin, mineral, atau sejenis nutrisi yangberfungsi dalam menjaga dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas. Sementara radikal bebas itu disebabkan oleh asap rokok, bahan kimia, dan pola makan yang buruk.
.
Jom mimi tunjuk buah-buahan apa yang mempunyai antioksidan yg tinggi.
.
1️⃣KIWI
Buah kiwi menjadi sumber antioksidan kerana mengandungi vitamin A,C dan E. Antioksidan ini disebut-sebut sebagai 3 vitamin yang paling banyak ditemui didalam supplement dan produk untuk merawat kulit wanita. Kandungan vitamin C, pada buah kiwi menduduki peringkat yang cukup tinggi. Vitamin A,C dan E yang terdapat dalam buah kiwi ini melawan radikal bebas dan menjaga sel-sel kulit agar terhindar dari pengoksidaan dan mengatasi kerosakan pada sel-sel kulit .
2️⃣STRAWBERRY
Strawberry adalah buah sumber vitamin C tinggi. Vitamin C itu sendiri sebenarnya merupakan bentuk lain dari antioksidan, yang bermanfaat untuk menjaga daya tahan tubuh, kekenyalan kulit, hingga mencegah anemia.
S. Vitamin C yang ada pada strawberry  juga dapat membantu mengurangi risiko penyakit jantung.
.
3️⃣BLUBERRY
Makanan tinggi antioksidan lainnya adalah blueberry. Banyak penelitian yang melaporkan bahawa kadar antioksidan blueberry adalah yang tertinggi di antara semua buah dan sayuran. 
Selain kaya antioksidan, blueberry juga diperkaya oleh vitamin C, dan vitamin K tapi tetap rendah kalori. Itu sebabnya blueberry boleh jadi menu diet yang ideal karena boleh dimakan banyak tanpa perlu risau berat badan naik.
.
.
Macam semua buah je nak makan kan ? Okayy uolls tak perlu risau sbb dalam #DemicaMetabolismeBooster ni dah ada ketiga-tiganya. Uolls just bancuh and then minum🥰
.
Senangkan?
Jom order harini jugak utk dapatkan berat yang menawan.
.
Tekan je link kt bio SEKARANG utk lebih detail.
.
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni
0 0 8 hours ago

Top #produkkurusmurah posts

Kisah Suami Moden! 😭❤️
.
Tak semestinya yang sentiasa bahagia tak diduga. Kdang bukan sebab tak setia tapi lumrah lelaki, suka tengok bini yg sentisa cantik , wangi dan kurus dimata dia.🤷🏼‍♀️
.
Kita sebagai wanita jangan cepat down! Jom ubah apa yg patut harini!💪🏼💪🏼💪🏼😍
.
Nk kekal langsing dan tak gemok depan suami? Jom cuba minuman Anti Gemok dari @dreamfithq !
.
1 sachet umpama 2 jam berzumba! Kesan seawal 7 hari🧞‍♀️
Nak bimbingan ? Pm no ni segera 📲0176695156
.📲 0196389582
#kisahrumahtangga #suamiistri #dreamfithq #dreamfit #produkkurusmurah #produkkurusterbaik #dreamfithq

Kisah Suami Moden! 😭❤️
.
Tak semestinya yang sentiasa bahagia tak diduga. Kdang bukan sebab tak setia tapi lumrah lelaki, suka tengok bini yg sentisa cantik , wangi dan kurus dimata dia.🤷🏼‍♀️
.
Kita sebagai wanita jangan cepat down! Jom ubah apa yg patut harini!💪🏼💪🏼💪🏼😍
.
Nk kekal langsing dan tak gemok depan suami? Jom cuba minuman Anti Gemok dari @dreamfithq !
.
1 sachet umpama 2 jam berzumba! Kesan seawal 7 hari🧞‍♀️
Nak bimbingan ? Pm no ni segera 📲0176695156
.📲 0196389582 
#kisahrumahtangga #suamiistri #dreamfithq #dreamfit #produkkurusmurah #produkkurusterbaik #dreamfithq
1,139 8 16 November, 2019

Kisah Suami Moden! 😭❤️
.
Tak semestinya yang sentiasa bahagia tak diduga. Kdang bukan sebab tak setia tapi lumrah lelaki, suka tengok bini yg sentisa cantik , wangi dan kurus dimata dia.🤷🏼‍♀️
.
Kita sebagai wanita jangan cepat down! Jom ubah apa yg patut harini!💪🏼💪🏼💪🏼😍
.
Nk kekal langsing dan tak gemok depan suami? Jom cuba minuman Anti Gemok dari @dreamfithq !
.
1 sachet umpama 2 jam berzumba! Kesan seawal 7 hari🧞‍♀️
Nak bimbingan ? Pm no ni segera 📲0176695156
📲0196389582
#kisahrumahtangga #suamiistri #dreamfithq #dreamfit #produkkurusmurah #produkkurusterbaik #dreamfithq

Kisah Suami Moden! 😭❤️
.
Tak semestinya yang sentiasa bahagia tak diduga. Kdang bukan sebab tak setia tapi lumrah lelaki, suka tengok bini yg sentisa cantik , wangi dan kurus dimata dia.🤷🏼‍♀️
.
Kita sebagai wanita jangan cepat down! Jom ubah apa yg patut harini!💪🏼💪🏼💪🏼😍
.
Nk kekal langsing dan tak gemok depan suami? Jom cuba minuman Anti Gemok dari @dreamfithq !
.
1 sachet umpama 2 jam berzumba! Kesan seawal 7 hari🧞‍♀️
Nak bimbingan ? Pm no ni segera 📲0176695156
📲0196389582 
#kisahrumahtangga #suamiistri #dreamfithq #dreamfit #produkkurusmurah #produkkurusterbaik #dreamfithq
557 1 16 November, 2019

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥
7 HARI LOSS 8KG💥
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@ubatkurusmurah.demica ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥 
7 HARI LOSS 8KG💥 
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@ubatkurusmurah.demica ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan
1,047 4 29 April, 2018

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥
7 HARI LOSS 8KG💥
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@syahmimibeauty.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥 
7 HARI LOSS 8KG💥 
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@syahmimibeauty.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan
1,174 6 24 May, 2018

Ada yang tahu apa makanan kesukaan paus? Petunjuk: bukan plastik.

Teman-teman di @greenpeace_ita membuat karya seni ini sebagai gambaran kondisi nyata paus dan satwa lainnya di lautan yang kerap menelan plastik karena menyangka plastik-plastik ini sebagai makanan mereka. Setiap tahun, pecahan-pecahan plastik yang kita gunakan dalam kehidupan sehari-hari menjadi penyebab kematian lebih dari satu juta burung di sekitar pesisir dan lebih dari 100.000 mamalia laut

Yuk Follow
🌻@inspirasi.idea
🌻@inspirasi.idea
🌻@inspirasi.idea
Tempat bertukar inspirasi kreatif 😉

Info dari @greenpeaceid

#sampah #SampahJadiUang #sampahbandung #sampahanyerfamily #sampahvisual #sampahkabel #sampahku #SampahJujur #sampahdibawapulang #sampahsarap #sampahplastik #sampahistoria #storyBeat #instastory #storywa #nyampah #hitz #darytea #0137781252 #produkkecantikan #dahpenatgemuk #produkkurus #tipssihat #makansihat #produkkesihatan #sukusukuseparuh #produkviral #igreviewmalaysia #produkkurusmurah #produkmalaysia

Ada yang tahu apa makanan kesukaan paus? Petunjuk: bukan plastik.

Teman-teman di @greenpeace_ita membuat karya seni ini sebagai gambaran kondisi nyata paus dan satwa lainnya di lautan yang kerap menelan plastik karena menyangka plastik-plastik ini sebagai makanan mereka. Setiap tahun, pecahan-pecahan plastik yang kita gunakan dalam kehidupan sehari-hari menjadi penyebab kematian lebih dari satu juta burung di sekitar pesisir dan lebih dari 100.000 mamalia laut

Yuk Follow
🌻@inspirasi.idea
🌻@inspirasi.idea
🌻@inspirasi.idea
Tempat bertukar inspirasi kreatif 😉

Info dari @greenpeaceid

#sampah #SampahJadiUang #sampahbandung #sampahanyerfamily #sampahvisual #sampahkabel #sampahku #SampahJujur #sampahdibawapulang #sampahsarap #sampahplastik #sampahistoria #storyBeat #instastory #storywa #nyampah #hitz #darytea #0137781252 #produkkecantikan #dahpenatgemuk #produkkurus #tipssihat #makansihat #produkkesihatan #sukusukuseparuh #produkviral #igreviewmalaysia #produkkurusmurah #produkmalaysia
2,326 24 26 February, 2019

Ramai mangsa pudding montox soap ni... Elok2 nk berpisah xjadi pisah.. Tetibeee jaa laki ajak masuk bilik pulakkkk.. Mana idoknyaaa aritu laki dia mngadu kendoq smpai bole libas muka anak.. Skrg ni tudiaaaa trpacak helokkkk.. Laki yg dlunya suka lepak kedai kopi.. Skrg ni lepak rumah jaaa minum susu

Whatapps 0134197762

#tiyara #produkkurusmurah #dropshipdiperlukan #agentdiperlukan #stokisneeded #agentneeded #dropshipneeded #stokisdiperlukan #scrubstory #scruborganik #facescrub #sisfelrania #loffatah #emmamaembong #Scrubmurah #scrubstorytestimoni #felinnahotlotion #sisfel #gellfixxpon #sexyladylosyen #sexylady #fixxpongel #fixxxpon #pudingmontok #pudingmontokmurah #pudingmontoxberry #puddingmontok
#puddingmontox #hotlotion #lotionkurus

Ramai mangsa pudding montox soap ni... Elok2 nk berpisah xjadi pisah.. Tetibeee jaa laki ajak masuk bilik pulakkkk.. Mana idoknyaaa aritu laki dia mngadu kendoq smpai bole libas muka anak.. Skrg ni tudiaaaa trpacak helokkkk.. Laki yg dlunya suka lepak kedai kopi.. Skrg ni lepak rumah jaaa minum susu

Whatapps 0134197762

#tiyara #produkkurusmurah  #dropshipdiperlukan #agentdiperlukan #stokisneeded #agentneeded #dropshipneeded #stokisdiperlukan  #scrubstory #scruborganik #facescrub #sisfelrania #loffatah  #emmamaembong  #Scrubmurah #scrubstorytestimoni #felinnahotlotion #sisfel #gellfixxpon #sexyladylosyen #sexylady #fixxpongel #fixxxpon #pudingmontok #pudingmontokmurah #pudingmontoxberry #puddingmontok
#puddingmontox #hotlotion #lotionkurus
710 2 10 May, 2019

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥
7 HARI LOSS 8KG💥
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@demica.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥 
7 HARI LOSS 8KG💥 
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@demica.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan
1,197 13 29 May, 2018

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥
7 HARI LOSS 8KG💥
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@demica.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan

BUANG LEMAK DENGAN PANTAS KURANG DARIPADA 2 MINGGU‼️
.
4 HARI LOSS 3KG💥 
7 HARI LOSS 8KG💥 
1 BOX LOSS 12KG💥
ANDA PUN BOLEH🔥🔥🔥
.
TAK PERLU😱
❌ DIET / ❌ SKIP NASI
.
Nak tahu rahsia kurus??
@demica.hq ada caranya 🤗
.
📲Whatsapp 013-9044954 .
.
#demica #demicantik #IngatKurusIngatDemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurussebelumraya #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurus #sayanakkurus #produkkurusmurah #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan
2,271 18 11 June, 2018