#rahimlemah Instagram Photos & Videos

rahimlemah - 1.1k posts

    👉#PERIODTAKTERATUR 🔜 Jika Di Biarkan Boleh Mengakibatkan CYST 👉#KEPUTIHAN 🔜 Jika Tidak Di Rawat Boleh Menyebabkan KETIDAKSUBURAN 👉#MISS_V_LONGGAR 🔜 Jika tidak diendahkan pasti mengundang masalah hubungan suami isteri. 👉#SENGUGGUT 🔜 Jika Tidak Di Cegah Boleh Mengakibatkan FIBROID 👉#RAHIMLEMAH 🔜 Jika Tidak Di Ambil Peduli Boleh Menyebabkan KEGUGURAN 👉#RAHIMKEMBANG 🔜 Jika Tidak Di Ubati Boleh Mengakibatkan TOMBONG @ Rahim jatuh.

Rawatlah dengan #AIRJUSZURIAT dapat Menangani Masalah Di ☝☝☝ JOM IKHTIAR MENCEGAH DAN MERAWAT.. ALHAMDULILLAH RAMAI YANG DAH BERJAYA, ANDA BILA LAGI❓❓❓❓ #AIRJUSZURIATALHARRAZALHAURRA

DAPATKAN SEKARANG JUS BUAH ZURIAT..... wasap 📲📲 Www.wasap.my/60175697409/JusZuriat

    👉 #PERIODTAKTERATUR 🔜 Jika Di Biarkan Boleh Mengakibatkan CYST 👉 #KEPUTIHAN 🔜 Jika Tidak Di Rawat Boleh Menyebabkan KETIDAKSUBURAN 👉 #MISS_V_LONGGAR 🔜 Jika tidak diendahkan pasti mengundang masalah hubungan suami isteri. 👉 #SENGUGGUT 🔜 Jika Tidak Di Cegah Boleh Mengakibatkan FIBROID 👉 #RAHIMLEMAH 🔜 Jika Tidak Di Ambil Peduli Boleh Menyebabkan KEGUGURAN 👉 #RAHIMKEMBANG 🔜 Jika Tidak Di Ubati Boleh Mengakibatkan TOMBONG @ Rahim jatuh.

    Rawatlah dengan #AIRJUSZURIAT dapat Menangani Masalah Di ☝☝☝ JOM IKHTIAR MENCEGAH DAN MERAWAT.. ALHAMDULILLAH RAMAI YANG DAH BERJAYA, ANDA BILA LAGI❓❓❓❓ #AIRJUSZURIATALHARRAZALHAURRA

    DAPATKAN SEKARANG JUS BUAH ZURIAT..... wasap 📲📲 Www.wasap.my/60175697409/JusZuriat

    4 0 5 August, 2019
    INI LAH RUPA RAHIM WANITA !! TEMPAT DI MANA MANUSIA TERBENTUK ! ...
.
.
" Owhh.. macam ni rupayer rahim wanita ! " Pasti macam-macam reaksi anda bila lihat gambar ni kan ! Geli, seram, takut, suka malahan yang memuji kebesaran Allah pun ada. Hebat kan kejadiannya. .
Sekecil rahim boleh hasilkan embrio kemudian fetus dan lahirnya bayi. Subhan-Allah.. Namun betul ke rahim yang lemah dan posisi yang salah punca isteri susah nak lekat ??"
.
.
Jawapannyer. Betul... Jika anda nak tahu.. kedudukkan dan kekuatan rahim sangat penting kerana ia memudahkan sperma berenang masuk dan disenyawakan serta janin dapat membesar dengan baik. .
Ada bebrapa jenis masalah rahim yg ramai wanita alami.. .
.
RAHIM JATUH / KEMBANG
.
Bila rahim jatuh.. pasti anda rasa tidak selesa.. Ada rasa nak kencing, rasa sakit bila bersama.. semua tu berpunca dari : .
>> Angkat Berat
>> Baru lepas bersalin
>> Sembelit (meneran)
>> Obesiti
.
Cara Atasi :senaman kagel / urutan sengkak
.
.
.
RAHIM TERBALIK
.
Tidak ramai yang hadapi masala ini sebab ia boleh terjadi secara semulajadi. Sejak lahir atau disebabkan oleh endometriosis. Langsung tiada rasa sakit dan Insha-Allah.. anda masih boleh hamil namun ada caranya dan ada posisi yang perlu dilakukan bila bersama suami... .
.
.
RAHIM LEMAH

Ada banyak sebab boleh terjadinya rahim lemah ataranya : >> Fibroid
>> Cyst >> Obesiti >> Diabetes >> Lain-lain
.
Anda masih boleh hamil namun potensi keguguran kerap berlaku. .
Cara untuk atasi : Jaga pemakanan dan amalkan gaya hidup yang lebih sihat.
.
.
Anda jelas ? Alhamdulillah.. Listra telah membantu ramai pelanggan Listra yang alami ketiga-tiga masalah ini dengan izin Allah. Jika mereka boleh.. anda pasti boleh. .
.
Ingin kami bantu anda?? Tekan link ni 📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
.
atau komen " bantu saya "
.
.
.
.
#listra
#sihatsuburmenawan 
#sunnahmuamalanku 
#asiapcificsuperhealthbrand 
#periodontime 
#periodawareness
#tombong
#rahimlemah

    INI LAH RUPA RAHIM WANITA !! TEMPAT DI MANA MANUSIA TERBENTUK ! ...
    .
    .
    " Owhh.. macam ni rupayer rahim wanita ! " Pasti macam-macam reaksi anda bila lihat gambar ni kan ! Geli, seram, takut, suka malahan yang memuji kebesaran Allah pun ada. Hebat kan kejadiannya. .
    Sekecil rahim boleh hasilkan embrio kemudian fetus dan lahirnya bayi. Subhan-Allah.. Namun betul ke rahim yang lemah dan posisi yang salah punca isteri susah nak lekat ??"
    .
    .
    Jawapannyer. Betul... Jika anda nak tahu.. kedudukkan dan kekuatan rahim sangat penting kerana ia memudahkan sperma berenang masuk dan disenyawakan serta janin dapat membesar dengan baik. .
    Ada bebrapa jenis masalah rahim yg ramai wanita alami.. .
    .
    RAHIM JATUH / KEMBANG
    .
    Bila rahim jatuh.. pasti anda rasa tidak selesa.. Ada rasa nak kencing, rasa sakit bila bersama.. semua tu berpunca dari : .
    >> Angkat Berat
    >> Baru lepas bersalin
    >> Sembelit (meneran)
    >> Obesiti
    .
    Cara Atasi :senaman kagel / urutan sengkak
    .
    .
    .
    RAHIM TERBALIK
    .
    Tidak ramai yang hadapi masala ini sebab ia boleh terjadi secara semulajadi. Sejak lahir atau disebabkan oleh endometriosis. Langsung tiada rasa sakit dan Insha-Allah.. anda masih boleh hamil namun ada caranya dan ada posisi yang perlu dilakukan bila bersama suami... .
    .
    .
    RAHIM LEMAH

    Ada banyak sebab boleh terjadinya rahim lemah ataranya : >> Fibroid
    >> Cyst >> Obesiti >> Diabetes >> Lain-lain
    .
    Anda masih boleh hamil namun potensi keguguran kerap berlaku. .
    Cara untuk atasi : Jaga pemakanan dan amalkan gaya hidup yang lebih sihat.
    .
    .
    Anda jelas ? Alhamdulillah.. Listra telah membantu ramai pelanggan Listra yang alami ketiga-tiga masalah ini dengan izin Allah. Jika mereka boleh.. anda pasti boleh. .
    .
    Ingin kami bantu anda?? Tekan link ni 📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
    📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
    📲 www.wasap.my/60164811421/bantusayalistra
    .
    atau komen " bantu saya "
    .
    .
    .
    .
    #listra
    #sihatsuburmenawan
    #sunnahmuamalanku
    #asiapcificsuperhealthbrand
    #periodontime
    #periodawareness
    #tombong
    #rahimlemah

    3 0 28 July, 2019
    Update: Testimoni Hamil 🤰
.
“ Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 “
.
Tahniah myra dari banting selangor 😚
.
Nak ikhtiar hamil..? Nak Lynn bantu guide..?
Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
http://www.wasap.my/60193532414/inginHamil
.
#ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    Update: Testimoni Hamil 🤰
    .
    “ Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 “
    .
    Tahniah myra dari banting selangor 😚
    .
    Nak ikhtiar hamil..? Nak Lynn bantu guide..?
    Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
    http://www.wasap.my/60193532414/inginHamil
    .
    #ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    4 0 11 July, 2019
    Update: Testimoni Hamil . . . 
Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 
Tahniah myra dari banting selangor 😚

Nak ikhtiar hamil..? Nak esya bantu guide..?
Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
http://www.wasap.my/60136400598/inginHamil

#ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    Update: Testimoni Hamil . . .
    Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊
    Tahniah myra dari banting selangor 😚

    Nak ikhtiar hamil..? Nak esya bantu guide..?
    Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
    http://www.wasap.my/60136400598/inginHamil

    #ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    3 0 11 July, 2019
    Update: Testimoni Hamil . . . 
Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 
Tahniah myra dari banting selangor 😚

Nak ikhtiar hamil..? Nak esya bantu guide..?
Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
http://www.wasap.my/60173093062/inginHamil

#ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    Update: Testimoni Hamil . . .
    Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊
    Tahniah myra dari banting selangor 😚

    Nak ikhtiar hamil..? Nak esya bantu guide..?
    Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
    http://www.wasap.my/60173093062/inginHamil

    #ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    1 0 11 July, 2019
    Tag teman, saudara, sahabat anda, smoga bermanfaat
Kandungan tauge untuk kesuburan
.
1. Tauge mengandung antioksidan
Antioksidan merupakan salah satu senyawa yang dibutuhkan pria untuk meningkatkan kesuburannya. Antioksidan ini dapat membantu melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerusakan akibat radikal bebas, seperti dari sinar matahari, kurang tidur, maupun dari asap rokok. Sehingga, kandungan antioksidan yang banyak dalam tubuh dapat membantu melindungi kualitas sperma pria.

Apa pengaruh antioksidan pada sperma?
Nah, tauge mengandung banyak sekali antioksidan, yang berada dalam bentuk vitamin C, vitamin A, dan vitamin E. Dalam satu cangkir tauge mentah terdapat 14 mg vitamin C, 22 IU vitamin A dalam bentuk betakaroten dan alfakaroten, dan 0,1 mg vitamin E dalam bentuk alfatokoferol. Jadi, dengan makan toge Anda dapat memeroleh banyak sekali antioksidan yang dapat menjaga kualitas sperma Anda.

2. Tauge mengandung asam folat

Tidak hanya antioksidan, tauge juga mengandung asam folat yang juga diperlukan untuk meningkatkan kesuburan pria. Jadi, tidak hanya wanita saja yang butuh untuk memenuhi kebutuhan asam folatnya sebelum mencoba untuk hamil, tapi kaum pria juga memerlukan nutrisi ini.

Apa pengaruh asam folat pada kesuburan pria?

Asam folat atau juga dikenal sebagai vitamin B9 sangat diperlukan untuk membantu membentuk DNA, memproduksi dan menjaga sel-sel baru, serta membuat sel-sel darah merah yang sehat. Jadi, pemenuhan kebutuhan asam folat ini tentu sangat diperlukan baik bagi pria maupun wanita sebelum mereka mencoba untuk memiliki keturunan.

Kandungan nutrisi lain dalam tauge,
Dalam tauge juga terkandung vitamin K dan zat besi, walaupun jumlahnya tidak terlalu tinggi. Dalam satu cangkir tauge mentah terkandung 34 mg vitamin K dan 1 mg zat besi. Vitamin K sangat penting dalam proses pembekuan darah, mineralisasi tulang, dan juga untuk membantu menjaga kepadatan tulang. Sementara, zat besi diperlukan untuk mengangkut oksigen dalam darah untuk diedarkan ke seluruh tubuh dan juga untuk mendukung sistem kekebalan tubuh. .
.
#tauge #manfaattauge #kesuburan #programhamil #sensitif_id #rahimlemah

    Tag teman, saudara, sahabat anda, smoga bermanfaat
    Kandungan tauge untuk kesuburan
    .
    1. Tauge mengandung antioksidan
    Antioksidan merupakan salah satu senyawa yang dibutuhkan pria untuk meningkatkan kesuburannya. Antioksidan ini dapat membantu melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerusakan akibat radikal bebas, seperti dari sinar matahari, kurang tidur, maupun dari asap rokok. Sehingga, kandungan antioksidan yang banyak dalam tubuh dapat membantu melindungi kualitas sperma pria.

    Apa pengaruh antioksidan pada sperma?
    Nah, tauge mengandung banyak sekali antioksidan, yang berada dalam bentuk vitamin C, vitamin A, dan vitamin E. Dalam satu cangkir tauge mentah terdapat 14 mg vitamin C, 22 IU vitamin A dalam bentuk betakaroten dan alfakaroten, dan 0,1 mg vitamin E dalam bentuk alfatokoferol. Jadi, dengan makan toge Anda dapat memeroleh banyak sekali antioksidan yang dapat menjaga kualitas sperma Anda.

    2. Tauge mengandung asam folat

    Tidak hanya antioksidan, tauge juga mengandung asam folat yang juga diperlukan untuk meningkatkan kesuburan pria. Jadi, tidak hanya wanita saja yang butuh untuk memenuhi kebutuhan asam folatnya sebelum mencoba untuk hamil, tapi kaum pria juga memerlukan nutrisi ini.

    Apa pengaruh asam folat pada kesuburan pria?

    Asam folat atau juga dikenal sebagai vitamin B9 sangat diperlukan untuk membantu membentuk DNA, memproduksi dan menjaga sel-sel baru, serta membuat sel-sel darah merah yang sehat. Jadi, pemenuhan kebutuhan asam folat ini tentu sangat diperlukan baik bagi pria maupun wanita sebelum mereka mencoba untuk memiliki keturunan.

    Kandungan nutrisi lain dalam tauge,
    Dalam tauge juga terkandung vitamin K dan zat besi, walaupun jumlahnya tidak terlalu tinggi. Dalam satu cangkir tauge mentah terkandung 34 mg vitamin K dan 1 mg zat besi. Vitamin K sangat penting dalam proses pembekuan darah, mineralisasi tulang, dan juga untuk membantu menjaga kepadatan tulang. Sementara, zat besi diperlukan untuk mengangkut oksigen dalam darah untuk diedarkan ke seluruh tubuh dan juga untuk mendukung sistem kekebalan tubuh. .
    .
    #tauge #manfaattauge #kesuburan #programhamil #sensitif_id #rahimlemah

    19 3 5 July, 2019
    TANDA2 RAHIM TIDAK SIHAT 😫 ❌ PERIOD TIDAK TERATUR, sampai berbulan-bulan tidak datang  HAID (xhamil pun) ❌ KELUAR LENDIRAN,KEPUTIHAN, LELEHAN BERLEBIHAN sehingga hadir bau yang kurang menyenangkan 😕 !! Aduhaiiiii😓 pantyliner mmg stok wajib setiap bulan.... ❌ Datang HAID tapi darah keluar sikit2 ON OFF!!ON OFF!!...kadang langsung xkuar..ingat preggy dahhh tapi p cek HAMPA jerr..😢 ❌ Bila PERIOD, perut mengelodak bagai nak pecah!!sakitnya yang teramat..smpai terpaksa telan bermacam2 jenis PAIN KILLER!!..ingat yer PAIN KILLER adalah penyumbang utama pada kerosakan buah pinggang anda!! Bukan skrg..tp 10 tahun akan datangggg!! Huhh! ❌ Bila pregnant keluar darah sikit2 kt panties..risaunyaaa😓

RAHIM TAK KUAT PUNCA MASALAH2 TUUUU😩😩😩 SEJARAH HITAM keguguran dulu pun masih lg terngiang2 dlm fikiran ni.. NAK KE SEJARAH TU BERULANG????? Jom sayangi rahim kita.

#jusmamariamjerteh
#rahimlemah #periodtakteratur #keputihan

    TANDA2 RAHIM TIDAK SIHAT 😫 ❌ PERIOD TIDAK TERATUR, sampai berbulan-bulan tidak datang HAID (xhamil pun) ❌ KELUAR LENDIRAN,KEPUTIHAN, LELEHAN BERLEBIHAN sehingga hadir bau yang kurang menyenangkan 😕 !! Aduhaiiiii😓 pantyliner mmg stok wajib setiap bulan.... ❌ Datang HAID tapi darah keluar sikit2 ON OFF!!ON OFF!!...kadang langsung xkuar..ingat preggy dahhh tapi p cek HAMPA jerr..😢 ❌ Bila PERIOD, perut mengelodak bagai nak pecah!!sakitnya yang teramat..smpai terpaksa telan bermacam2 jenis PAIN KILLER!!..ingat yer PAIN KILLER adalah penyumbang utama pada kerosakan buah pinggang anda!! Bukan skrg..tp 10 tahun akan datangggg!! Huhh! ❌ Bila pregnant keluar darah sikit2 kt panties..risaunyaaa😓

    RAHIM TAK KUAT PUNCA MASALAH2 TUUUU😩😩😩 SEJARAH HITAM keguguran dulu pun masih lg terngiang2 dlm fikiran ni.. NAK KE SEJARAH TU BERULANG????? Jom sayangi rahim kita.

    #jusmamariamjerteh
    #rahimlemah #periodtakteratur #keputihan

    0 0 17 June, 2019
    Tag teman, saudara, sahabat anda, smoga bermanfaat
Kandungan tauge untuk kesuburan
.
1. Tauge mengandung antioksidan
Antioksidan merupakan salah satu senyawa yang dibutuhkan pria untuk meningkatkan kesuburannya. Antioksidan ini dapat membantu melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerusakan akibat radikal bebas, seperti dari sinar matahari, kurang tidur, maupun dari asap rokok. Sehingga, kandungan antioksidan yang banyak dalam tubuh dapat membantu melindungi kualitas sperma pria.

Apa pengaruh antioksidan pada sperma?
Nah, tauge mengandung banyak sekali antioksidan, yang berada dalam bentuk vitamin C, vitamin A, dan vitamin E. Dalam satu cangkir tauge mentah terdapat 14 mg vitamin C, 22 IU vitamin A dalam bentuk betakaroten dan alfakaroten, dan 0,1 mg vitamin E dalam bentuk alfatokoferol. Jadi, dengan makan toge Anda dapat memeroleh banyak sekali antioksidan yang dapat menjaga kualitas sperma Anda.

2. Tauge mengandung asam folat

Tidak hanya antioksidan, tauge juga mengandung asam folat yang juga diperlukan untuk meningkatkan kesuburan pria. Jadi, tidak hanya wanita saja yang butuh untuk memenuhi kebutuhan asam folatnya sebelum mencoba untuk hamil, tapi kaum pria juga memerlukan nutrisi ini.

Apa pengaruh asam folat pada kesuburan pria?

Asam folat atau juga dikenal sebagai vitamin B9 sangat diperlukan untuk membantu membentuk DNA, memproduksi dan menjaga sel-sel baru, serta membuat sel-sel darah merah yang sehat. Jadi, pemenuhan kebutuhan asam folat ini tentu sangat diperlukan baik bagi pria maupun wanita sebelum mereka mencoba untuk memiliki keturunan.

Kandungan nutrisi lain dalam tauge,
Dalam tauge juga terkandung vitamin K dan zat besi, walaupun jumlahnya tidak terlalu tinggi. Dalam satu cangkir tauge mentah terkandung 34 mg vitamin K dan 1 mg zat besi. Vitamin K sangat penting dalam proses pembekuan darah, mineralisasi tulang, dan juga untuk membantu menjaga kepadatan tulang. Sementara, zat besi diperlukan untuk mengangkut oksigen dalam darah untuk diedarkan ke seluruh tubuh dan juga untuk mendukung sistem kekebalan tubuh. .
.
#tauge #manfaattauge #kesuburan #programhamil #sensitif_id #rahimlemah

    Tag teman, saudara, sahabat anda, smoga bermanfaat
    Kandungan tauge untuk kesuburan
    .
    1. Tauge mengandung antioksidan
    Antioksidan merupakan salah satu senyawa yang dibutuhkan pria untuk meningkatkan kesuburannya. Antioksidan ini dapat membantu melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerusakan akibat radikal bebas, seperti dari sinar matahari, kurang tidur, maupun dari asap rokok. Sehingga, kandungan antioksidan yang banyak dalam tubuh dapat membantu melindungi kualitas sperma pria.

    Apa pengaruh antioksidan pada sperma?
    Nah, tauge mengandung banyak sekali antioksidan, yang berada dalam bentuk vitamin C, vitamin A, dan vitamin E. Dalam satu cangkir tauge mentah terdapat 14 mg vitamin C, 22 IU vitamin A dalam bentuk betakaroten dan alfakaroten, dan 0,1 mg vitamin E dalam bentuk alfatokoferol. Jadi, dengan makan toge Anda dapat memeroleh banyak sekali antioksidan yang dapat menjaga kualitas sperma Anda.

    2. Tauge mengandung asam folat

    Tidak hanya antioksidan, tauge juga mengandung asam folat yang juga diperlukan untuk meningkatkan kesuburan pria. Jadi, tidak hanya wanita saja yang butuh untuk memenuhi kebutuhan asam folatnya sebelum mencoba untuk hamil, tapi kaum pria juga memerlukan nutrisi ini.

    Apa pengaruh asam folat pada kesuburan pria?

    Asam folat atau juga dikenal sebagai vitamin B9 sangat diperlukan untuk membantu membentuk DNA, memproduksi dan menjaga sel-sel baru, serta membuat sel-sel darah merah yang sehat. Jadi, pemenuhan kebutuhan asam folat ini tentu sangat diperlukan baik bagi pria maupun wanita sebelum mereka mencoba untuk memiliki keturunan.

    Kandungan nutrisi lain dalam tauge,
    Dalam tauge juga terkandung vitamin K dan zat besi, walaupun jumlahnya tidak terlalu tinggi. Dalam satu cangkir tauge mentah terkandung 34 mg vitamin K dan 1 mg zat besi. Vitamin K sangat penting dalam proses pembekuan darah, mineralisasi tulang, dan juga untuk membantu menjaga kepadatan tulang. Sementara, zat besi diperlukan untuk mengangkut oksigen dalam darah untuk diedarkan ke seluruh tubuh dan juga untuk mendukung sistem kekebalan tubuh. .
    .
    #tauge #manfaattauge #kesuburan #programhamil #sensitif_id #rahimlemah

    14 0 15 May, 2019
    .
*USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
.
Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
*Halal
*Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
*100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
* Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
.
.
. *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
.
KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

A) UTK IBU HAMIL
1. ibu hamil rahim lemah,
2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn, 
3. gbs positif

B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
2. PCOS (polycystic Ovaries)
3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang  2 hari)
6.OLigomenorheaPolimeronea
7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
8. Period lebih dari 4 – 6 hari
9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
11. Uterine fibroid, endo,cyst
12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
13. Amenorhea (kurang ovulate)

Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
.
.
Sms or wasap 0137740772 utk order
Atau klik link di bio @sari_n_me :
http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

1 botol rm160
Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

#usahahamil
#ikhtiarzuriat
#preggylove
#rahimlemah
#kerapgugur
#kesuburanwanita

    .
    *USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
    .
    Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
    *Halal
    *Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
    *100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
    * Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
    .
    .
    . *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
    .
    KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

    A) UTK IBU HAMIL
    1. ibu hamil rahim lemah,
    2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn,
    3. gbs positif

    B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
    1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
    2. PCOS (polycystic Ovaries)
    3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
    4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
    5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang 2 hari)
    6.OLigomenorheaPolimeronea
    7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
    8. Period lebih dari 4 – 6 hari
    9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
    10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
    11. Uterine fibroid, endo,cyst
    12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
    13. Amenorhea (kurang ovulate)

    Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
    .
    .
    Sms or wasap 0137740772 utk order
    Atau klik link di bio @sari_n_me :
    http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

    1 botol rm160
    Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

    #usahahamil
    #ikhtiarzuriat
    #preggylove
    #rahimlemah
    #kerapgugur
    #kesuburanwanita

    17 0 3 May, 2019
    .
*USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
.
Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
*Halal
*Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
*100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
* Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
.
.
. *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
.
KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

A) UTK IBU HAMIL
1. ibu hamil rahim lemah,
2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn, 
3. gbs positif

B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
2. PCOS (polycystic Ovaries)
3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang  2 hari)
6.OLigomenorheaPolimeronea
7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
8. Period lebih dari 4 – 6 hari
9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
11. Uterine fibroid, endo,cyst
12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
13. Amenorhea (kurang ovulate)

Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
.
.
Sms or wasap 0137740772 utk order
Atau klik link di bio @sari_n_me :
http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

1 botol rm160
Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

#usahahamil
#ikhtiarzuriat
#preggylove
#fibroid
#cyst
#kerapgugur
#rahimlemah
#pcos

    .
    *USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
    .
    Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
    *Halal
    *Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
    *100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
    * Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
    .
    .
    . *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
    .
    KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

    A) UTK IBU HAMIL
    1. ibu hamil rahim lemah,
    2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn,
    3. gbs positif

    B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
    1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
    2. PCOS (polycystic Ovaries)
    3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
    4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
    5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang 2 hari)
    6.OLigomenorheaPolimeronea
    7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
    8. Period lebih dari 4 – 6 hari
    9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
    10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
    11. Uterine fibroid, endo,cyst
    12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
    13. Amenorhea (kurang ovulate)

    Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
    .
    .
    Sms or wasap 0137740772 utk order
    Atau klik link di bio @sari_n_me :
    http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

    1 botol rm160
    Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

    #usahahamil
    #ikhtiarzuriat
    #preggylove
    #fibroid
    #cyst
    #kerapgugur
    #rahimlemah
    #pcos

    14 0 2 May, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    0 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    0 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    1 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    0 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    0 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    1 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    1 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    1 0 29 April, 2019
    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
.
🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
.
🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
.
🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
.
🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
.
🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
.
🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
.
🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
.
🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
.
🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
.
🌷Menguatkan sistem imun tubuh
.
🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
.
🌷Memelihara kesihatan jantung
.
🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
.
🌷Kecantikan kulit dan rambut
-
-
banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
-
Untuk pesanan dan pertanyaan
WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
0111-6306531
0111-6306531
0111-6306531
.
#jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    Manfaat dan Kebaikan ESP yang anda perlu tahu. 👇🏼👇🏼👇
    .
    🌷Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
    .
    🌷Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
    .
    🌷Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
    .
    🌷Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
    .
    🌷Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan
    .
    🌷Memberi ton warna kulit yang sekata
    .
    🌷Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
    .
    🌷Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
    .
    🌷Rendah lemak, tanpa kolestrol
    .
    🌷Menguatkan sistem imun tubuh
    .
    🌷Mempertingkatkan tahap kolestrol baik
    .
    🌷Memelihara kesihatan jantung
    .
    🌷Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
    .
    🌷Kecantikan kulit dan rambut
    -
    -
    banyakkan khasiat ESP kepada kita..Jom grab sekarang..xrugi la kalau ada 1 tong ESP dekat rumah..
    -
    Untuk pesanan dan pertanyaan
    WhatsApp/Call/SMS/ ANIS ke
    0111-6306531
    0111-6306531
    0111-6306531
    .
    #jerawat #jeragat #kulitkusam #kulitberminyak #kulitkering #tonakulittaksekata #parut #penuaan #rahimlemah #penyusuan #kesuburan #kulitberkedut #cepatletihdanlesu #gastrik

    2 0 29 April, 2019

Top #rahimlemah posts

    👉#PERIODTAKTERATUR 🔜 Jika Di Biarkan Boleh Mengakibatkan CYST 👉#KEPUTIHAN 🔜 Jika Tidak Di Rawat Boleh Menyebabkan KETIDAKSUBURAN 👉#MISS_V_LONGGAR 🔜 Jika tidak diendahkan pasti mengundang masalah hubungan suami isteri. 👉#SENGUGGUT 🔜 Jika Tidak Di Cegah Boleh Mengakibatkan FIBROID 👉#RAHIMLEMAH 🔜 Jika Tidak Di Ambil Peduli Boleh Menyebabkan KEGUGURAN 👉#RAHIMKEMBANG 🔜 Jika Tidak Di Ubati Boleh Mengakibatkan TOMBONG @ Rahim jatuh.

Rawatlah dengan #AIRJUSZURIAT dapat Menangani Masalah Di ☝☝☝ JOM IKHTIAR MENCEGAH DAN MERAWAT.. ALHAMDULILLAH RAMAI YANG DAH BERJAYA HAMIL DAN MENANGANI MASALAH YG DIHADAPI, ANDA BILA LAGI❓❓❓❓ 9 DARI 10 WANITA MEMILIH
#AIRJUSZURIAT

DAPATKAN SEKARANG JUS BUAH ZURIAT..... 🌹Cod Dan pos 😊

wasap 📲📲 www.wasap.my/+60134587595/JusZuriat

#JusZuriatTerbaik
#Jus1001Khasiat

    👉 #PERIODTAKTERATUR 🔜 Jika Di Biarkan Boleh Mengakibatkan CYST 👉 #KEPUTIHAN 🔜 Jika Tidak Di Rawat Boleh Menyebabkan KETIDAKSUBURAN 👉 #MISS_V_LONGGAR 🔜 Jika tidak diendahkan pasti mengundang masalah hubungan suami isteri. 👉 #SENGUGGUT 🔜 Jika Tidak Di Cegah Boleh Mengakibatkan FIBROID 👉 #RAHIMLEMAH 🔜 Jika Tidak Di Ambil Peduli Boleh Menyebabkan KEGUGURAN 👉 #RAHIMKEMBANG 🔜 Jika Tidak Di Ubati Boleh Mengakibatkan TOMBONG @ Rahim jatuh.

    Rawatlah dengan #AIRJUSZURIAT dapat Menangani Masalah Di ☝☝☝ JOM IKHTIAR MENCEGAH DAN MERAWAT.. ALHAMDULILLAH RAMAI YANG DAH BERJAYA HAMIL DAN MENANGANI MASALAH YG DIHADAPI, ANDA BILA LAGI❓❓❓❓ 9 DARI 10 WANITA MEMILIH
    #AIRJUSZURIAT

    DAPATKAN SEKARANG JUS BUAH ZURIAT..... 🌹Cod Dan pos 😊

    wasap 📲📲 www.wasap.my/+60134587595/JusZuriat

    #JusZuriatTerbaik
    #Jus1001Khasiat

    2 0 13 January, 2019
    Update: Testimoni Hamil 🤰
.
“ Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 “
.
Tahniah myra dari banting selangor 😚
.
Nak ikhtiar hamil..? Nak Lynn bantu guide..?
Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
http://www.wasap.my/60193532414/inginHamil
.
#ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    Update: Testimoni Hamil 🤰
    .
    “ Kita pnh gugur skali sbb ectopic pregnancy.. Furmon 3 botol, ie lotion 1 botol.. 😁 Kahwin dh setahun 2 bulan,, 8 bulan lekat yg pertama, tp gugur, then lps 2 bulan, lekat yg baru ni.. Alhamdulillah dh 20weeks 😊 “
    .
    Tahniah myra dari banting selangor 😚
    .
    Nak ikhtiar hamil..? Nak Lynn bantu guide..?
    Klik link whatsapp utk pertanyaan & pembelian ⤵️⤵️
    http://www.wasap.my/60193532414/inginHamil
    .
    #ikhtiarfurmon #rahimlemah #ectopic #keguguran #promosifurmon #furmonnanocream

    4 0 11 July, 2019
    *Produk merupakan kajian dr doktor sakit puan. (team Medik dan Paramedik)
*Lulus KKM
*Selamat di ambil
*100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
* Produk diyakini team medik.. Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
. *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* (utk semakan di pages hq) **************************************************
.
KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

A) UTK IBU HAMIL
1. ibu hamil rahim lemah,
2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn, 
3. gbs positif

B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
2. PCOS (polycystic Ovaries)
3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang  2 hari)
6.OLigomenorheaPolimeronea
7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
8. Period lebih dari 4 – 6 hari
9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
11. Uterine fibroid, endo,cyst
12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
13. Amenorhea (kurang ovulate)

Preggylove kaya dgn folic vitamin & dha(dehydrogenese) yg mbantu mengekekalkn dna telur ovum utk subur matang tanpa sebrg kecacatan pada janin nanti. PL juga dihasilkn khas utk mhapuskan masalah wanita yg mengalami hormon haid x menentu dimana progestron terlalu rendah dan estrogen terlalu tinggi membawa penyakit dlmn rahim.keadaan hormon sebegitu yg menyebabkan jangkitan infeksi sgt senang ke rahim seterusnya membawa cyst pcos fibroid endo dan sebgnya.

PL akan stabilkn hormon estrogen dan progestron pada level sama dan apabila keadaan ni berlaku wanita akan mula rasakan haid teratur, rahim bebas infeksi dan berjaya hamil dgn sihat hingga bersalin

Sms or wasap 0137740772 utk order
Atau klik link di bio @sari_n_me :
http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

Promosi 1 rm100 + gift+shaker

#preggylove
#preggylovepuchong
#preggylovebatupahat
#rahimlemah
#rahimnipis

    *Produk merupakan kajian dr doktor sakit puan. (team Medik dan Paramedik)
    *Lulus KKM
    *Selamat di ambil
    *100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
    * Produk diyakini team medik.. Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
    . *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* (utk semakan di pages hq) **************************************************
    .
    KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

    A) UTK IBU HAMIL
    1. ibu hamil rahim lemah,
    2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn,
    3. gbs positif

    B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
    1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
    2. PCOS (polycystic Ovaries)
    3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
    4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
    5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang 2 hari)
    6.OLigomenorheaPolimeronea
    7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
    8. Period lebih dari 4 – 6 hari
    9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
    10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
    11. Uterine fibroid, endo,cyst
    12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
    13. Amenorhea (kurang ovulate)

    Preggylove kaya dgn folic vitamin & dha(dehydrogenese) yg mbantu mengekekalkn dna telur ovum utk subur matang tanpa sebrg kecacatan pada janin nanti. PL juga dihasilkn khas utk mhapuskan masalah wanita yg mengalami hormon haid x menentu dimana progestron terlalu rendah dan estrogen terlalu tinggi membawa penyakit dlmn rahim.keadaan hormon sebegitu yg menyebabkan jangkitan infeksi sgt senang ke rahim seterusnya membawa cyst pcos fibroid endo dan sebgnya.

    PL akan stabilkn hormon estrogen dan progestron pada level sama dan apabila keadaan ni berlaku wanita akan mula rasakan haid teratur, rahim bebas infeksi dan berjaya hamil dgn sihat hingga bersalin

    Sms or wasap 0137740772 utk order
    Atau klik link di bio @sari_n_me :
    http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

    Promosi 1 rm100 + gift+shaker

    #preggylove
    #preggylovepuchong
    #preggylovebatupahat
    #rahimlemah
    #rahimnipis

    13 3 27 January, 2019
    .
*USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
.
Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
*Halal
*Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
*100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
* Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
.
.
. *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
.
KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

A) UTK IBU HAMIL
1. ibu hamil rahim lemah,
2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn, 
3. gbs positif

B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
2. PCOS (polycystic Ovaries)
3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang  2 hari)
6.OLigomenorheaPolimeronea
7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
8. Period lebih dari 4 – 6 hari
9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
11. Uterine fibroid, endo,cyst
12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
13. Amenorhea (kurang ovulate)

Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
.
.
Sms or wasap 0137740772 utk order
Atau klik link di bio @sari_n_me :
http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

1 botol rm160
Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

#usahahamil
#ikhtiarzuriat
#preggylove
#fibroid
#cyst
#kerapgugur
#rahimlemah
#pcos

    .
    *USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
    .
    Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
    *Halal
    *Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
    *100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
    * Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
    .
    .
    . *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
    .
    KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

    A) UTK IBU HAMIL
    1. ibu hamil rahim lemah,
    2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn,
    3. gbs positif

    B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
    1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
    2. PCOS (polycystic Ovaries)
    3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
    4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
    5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang 2 hari)
    6.OLigomenorheaPolimeronea
    7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
    8. Period lebih dari 4 – 6 hari
    9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
    10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
    11. Uterine fibroid, endo,cyst
    12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
    13. Amenorhea (kurang ovulate)

    Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
    .
    .
    Sms or wasap 0137740772 utk order
    Atau klik link di bio @sari_n_me :
    http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

    1 botol rm160
    Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

    #usahahamil
    #ikhtiarzuriat
    #preggylove
    #fibroid
    #cyst
    #kerapgugur
    #rahimlemah
    #pcos

    14 0 2 May, 2019
    .
*USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
.
Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
*Halal
*Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
*100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
* Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
.
.
. *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
.
KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

A) UTK IBU HAMIL
1. ibu hamil rahim lemah,
2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn, 
3. gbs positif

B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
2. PCOS (polycystic Ovaries)
3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang  2 hari)
6.OLigomenorheaPolimeronea
7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
8. Period lebih dari 4 – 6 hari
9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
11. Uterine fibroid, endo,cyst
12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
13. Amenorhea (kurang ovulate)

Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
.
.
Sms or wasap 0137740772 utk order
Atau klik link di bio @sari_n_me :
http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

1 botol rm160
Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

#usahahamil
#ikhtiarzuriat
#preggylove
#rahimlemah
#kerapgugur
#kesuburanwanita

    .
    *USAHA HAMIL TANPA KOS YANG TINGGI*
    .
    Visit ig @sari_n_me utk detail & testimoni. . .
    *Halal
    *Lulus KKM utk kelas makanan (no permohonan 180319/03/063)
    *100% bahan semulajadi tanpa kimia or dadah
    * Ramai nurse dan kakitangan hospital juga ambil :D.
    .
    .
    . *NURUL STOKIS SAH PUCHONG YE - nurhasyinah* **************************************************
    .
    KES2 YG PREGGY LOVE (PL) BOLEH BANTU :

    A) UTK IBU HAMIL
    1. ibu hamil rahim lemah,
    2. hidap pcos cyst, fibroid,endo & keputihn,
    3. gbs positif

    B) UTK WANITA INGIN HAMIL TP MASALAH :
    1.masalah ovum kecil/xmatang/ x pecah dari folikel
    2. PCOS (polycystic Ovaries)
    3. Hypermenoria (pendarahan Menstuasi berlebihan, 5hari)
    4. Menorrhagia (haid lebih dari 7 hari)
    5.Hipomeronea(haid sedikit, kurang 2 hari)
    6.OLigomenorheaPolimeronea
    7. Dysmenorhea (kram menstruasi yang menyakitkan)
    8. Period lebih dari 4 – 6 hari
    9.insufisiensi korpus luteum (CLI)Lutheal Phase Pendek
    10.Perdarahan menstruasi yang terlalu sedikit.
    11. Uterine fibroid, endo,cyst
    12. Ketidakseimbangan hormon disebabkan dari terlalu lamanya mkn pil perancang
    13. Amenorhea (kurang ovulate)

    Produk hanya ikhtiar untuk mbantu sahaja.bukan tujuan untuk merawat. Semua dgn izin Maha Kuasa jg.
    .
    .
    Sms or wasap 0137740772 utk order
    Atau klik link di bio @sari_n_me :
    http://preggylovemenstrualpro.wasap.my/

    1 botol rm160
    Promosi 1 rm100 + gift yg byk +shaker

    #usahahamil
    #ikhtiarzuriat
    #preggylove
    #rahimlemah
    #kerapgugur
    #kesuburanwanita

    17 0 3 May, 2019
    Fast action...Ready stock Angelica herbs.Boleh terus whatsapp Deeya untuk order 📲📲 click http://www.wasap.my/60183567826

    Fast action...Ready stock Angelica herbs.Boleh terus whatsapp Deeya untuk order 📲📲 click http://www.wasap.my/60183567826

    10 1 14 October, 2018
    Remaja sering dikaitkan dengan masalah keputihan. Keputihan adalah disebabkan oleh perubahan hormon estrogen. Apabila seseorang wanita hampir dengan tarikh haid, lendir yang terhasil akan lebih likat dan putih. Keputihan ini adalah normal bagi setiap wanita, akan tetapi ia perlu diambil serius jika warna keputihan menjadi kehijauan. Keputihan yang serius boleh menyebabkan jangkitan kuman, berlarutan hingga menyebabkan kanser, otot vagina longgar, lemah, berbau, muka kusam dan bawah mata menjadi hitam. Oleh itu, penting untuk kita sentiasa berjaga-jaga dengan keputihan yang dialami.
.
.
🔹D'folia Kapsul RM31.50 (Ahli RM28.35)🔹
.
.
.
📲📲📲 whatsapp 018-3797432
.
.
.
Maklumat lanjut mengenai kandungan / no.pendaftaran produk boleh rujuk di www.sendayutinggi.com
.
.
.
.
#stonlinedealer #sendayutinggi #dfolia #keputihan #keguguran #rahimlemah

    Remaja sering dikaitkan dengan masalah keputihan. Keputihan adalah disebabkan oleh perubahan hormon estrogen. Apabila seseorang wanita hampir dengan tarikh haid, lendir yang terhasil akan lebih likat dan putih. Keputihan ini adalah normal bagi setiap wanita, akan tetapi ia perlu diambil serius jika warna keputihan menjadi kehijauan. Keputihan yang serius boleh menyebabkan jangkitan kuman, berlarutan hingga menyebabkan kanser, otot vagina longgar, lemah, berbau, muka kusam dan bawah mata menjadi hitam. Oleh itu, penting untuk kita sentiasa berjaga-jaga dengan keputihan yang dialami.
    .
    .
    🔹D'folia Kapsul RM31.50 (Ahli RM28.35)🔹
    .
    .
    .
    📲📲📲 whatsapp 018-3797432
    .
    .
    .
    Maklumat lanjut mengenai kandungan / no.pendaftaran produk boleh rujuk di www.sendayutinggi.com
    .
    .
    .
    .
    #stonlinedealer #sendayutinggi #dfolia #keputihan #keguguran #rahimlemah

    4 1 13 February, 2019
    Fast action...Ready stock Angelica herbs.Boleh terus whatsapp Deeya untuk order 📲📲 click http://www.wasap.my/60183567826

    Fast action...Ready stock Angelica herbs.Boleh terus whatsapp Deeya untuk order 📲📲 click http://www.wasap.my/60183567826

    10 1 14 October, 2018