#rxzbosch Instagram Photos & Videos

rxzbosch - 727 posts

    Sekejap je aku tinggal korang dah macam-macam ragam dia . Tak apa kali ni kasi jadi . Nak restorenya lain , nak upgradenya lain , nak cantikkan baliknya pun lain . Wong jowo ngomong alon-alon ben klakon . Dimana ada kemahuan disitu ada jalan . #Wave125R#RXZBOSCH#C70#RR150

    Sekejap je aku tinggal korang dah macam-macam ragam dia . Tak apa kali ni kasi jadi . Nak restorenya lain , nak upgradenya lain , nak cantikkan baliknya pun lain . Wong jowo ngomong alon-alon ben klakon . Dimana ada kemahuan disitu ada jalan . #Wave125R #RXZBOSCH #C70 #RR150

    4 4 7 August, 2019

Top #rxzbosch posts