#sakitpuan Instagram Photos & Videos

sakitpuan - 4.1k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #sakitpuan and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
16 hours
Average like
1.3
Average comment
0
Posts with video
0/36
Posts with photo
36/36

Hashtag Popularity

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60145396724/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60145396724/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
0 0 1 hour ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60105076393/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60105076393/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
0 0 3 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60197158445/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60197158445/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
1 0 5 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60196371940/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60196371940/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
0 0 5 hours ago

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Sharing dari Cik Mun.. Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
www.wasap.my/+60133809508/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Sharing dari Cik Mun.. Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
www.wasap.my/+60133809508/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
1 0 6 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60124177822/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60124177822/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
0 0 6 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+601169934430/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+601169934430/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
2 0 7 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60197188517/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60197188517/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
1 0 7 hours ago

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+601110682084/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

Perkongsian dari CM

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+601110682084/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
2 0 8 hours ago

25biji - pagi @ malam - 1 kali sehari X 12hari

Ni cara tcerR telan maharani tuk kembalikan period yg tak lancar.
Alkisahnya lepas pantang, 9 bln tcerR tak dtg haid sbb menyusukan baby azim.

Doktor & nurse kata itu normal. Tapi disebabkan takut dan risau, tcerR telan semula biji2 kecil ni. Alhamdulillah, berhasil. Lps makan 1 bola, period tcerR dah dtg semula. 😍

#Alhamdulillah
#jamu #maharani #jamusihatbadan #jamutegangkulit #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period

25biji - pagi @ malam - 1 kali sehari X 12hari

Ni cara tcerR telan maharani tuk kembalikan period yg tak lancar. 
Alkisahnya lepas pantang, 9 bln tcerR tak dtg haid sbb menyusukan baby azim.

Doktor & nurse kata itu normal. Tapi disebabkan takut dan risau, tcerR telan semula biji2 kecil ni. Alhamdulillah, berhasil. Lps makan 1 bola, period tcerR dah dtg semula. 😍

#Alhamdulillah
#jamu #maharani #jamusihatbadan #jamutegangkulit #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period
4 0 10 December, 2019

Sehat itu bukan suatu kemewahan, sehat itu murah... Tetapi menjadi mahal ketika sehat telah berubah menjadi sakit.⁣
Betul?⁣

Info lebih lanjut, hubungi⁣
Agen GRATIS KONSULTASI 🆓⁣
📲 WA 0812-1000-0959⁣
.⁣
.⁣
.⁣
#sakit #sakittakberdarah #sakitpuan #sakitliver #sakitbuahpinggang #sakitkaki #sakiteksim #sakitati #sakitsaatbab #sakitbatuk #sakitginjal #sakitperut #sakitmata #sakitjiwa #sakithelabel #sakitsendi #sakitempedu #sakitngpaako #sakitpeghapusdosa #sakitu #sakitpompuan #sakitjantung #sakitsenggugut #sakitdiabetes #sakitkronik #sakitlututsendi #sakitkulit #sakitkencing #sakitprostat #sakitmasaperiod

Sehat itu bukan suatu kemewahan, sehat itu murah... Tetapi menjadi mahal ketika sehat telah berubah menjadi sakit.⁣
Betul?⁣
⁣
Info lebih lanjut, hubungi⁣
Agen GRATIS KONSULTASI 🆓⁣
📲 WA 0812-1000-0959⁣
.⁣
.⁣
.⁣
#sakit #sakittakberdarah #sakitpuan #sakitliver #sakitbuahpinggang #sakitkaki #sakiteksim #sakitati #sakitsaatbab #sakitbatuk #sakitginjal #sakitperut #sakitmata #sakitjiwa #sakithelabel #sakitsendi #sakitempedu #sakitngpaako #sakitpeghapusdosa #sakitu #sakitpompuan #sakitjantung #sakitsenggugut #sakitdiabetes #sakitkronik #sakitlututsendi #sakitkulit #sakitkencing #sakitprostat #sakitmasaperiod
4 0 10 December, 2019

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu Cikgu Maria yg 3X caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/+60126690605/maharaniPROMO

#diamondCikguMaria #maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu Cikgu Maria yg 3X caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/+60126690605/maharaniPROMO

#diamondCikguMaria #maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
4 0 10 December, 2019

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu org yg caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k
wasap.my/60104432206/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual #ProjekSTG

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer  ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu org yg caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 
wasap.my/60104432206/maharaniPROMO

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual #ProjekSTG
0 0 10 December, 2019

.
Setiap kali terima feedback pengguna, pasti hati berbunga gembira, lapang dada dapat membantu walau tak pernah bersua muka. Maha Suci ALLAH Maha Penyembuh. 🌹.
.
.
#bushra
#testimoniharumnita
#masalahwanita
#keputihan
#wanita
#whitedischarge
#sakitpuan
#sakitpinggang
#masalahperiod
#period
#harumnita
#gentelharumnita
#juspucukharumnita
#harumnitaaslegacy
#aslegacy
#pink

.
Setiap kali terima feedback pengguna, pasti hati berbunga gembira, lapang dada dapat membantu walau tak pernah bersua muka. Maha Suci ALLAH Maha Penyembuh. 🌹.
.
.
#bushra 
#testimoniharumnita
#masalahwanita 
#keputihan 
#wanita
#whitedischarge 
#sakitpuan
#sakitpinggang
#masalahperiod
#period
#harumnita 
#gentelharumnita 
#juspucukharumnita 
#harumnitaaslegacy 
#aslegacy 
#pink
0 0 9 December, 2019

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmna nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu yg caeser pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 📲 wasap 017-2902024

#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmna nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu yg caeser pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Wasap je k 📲 wasap 017-2902024

#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
1 0 9 December, 2019

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani?
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2.
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain!
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu CM yg caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Jom wasap CM MURNI 014-6126630
#maharani #ubatkuatwanita
#sakitpuan #hormon #period
#sayasukabarusayajual
#projekSTG
#CATchampions

DAH HABIS PANTANG TAPI BADAN MASIH SAKIT2

Siannya customer CM ni... Beliau nak cuba maharani pulak sbb even dah makan jamu dlm pantang tp badan masih lagi sakit2 lepas abis pantang... Dah la keja nurse. Klu sendiri sakit, cmne nk uruskan org sakit kan.. 😁

Tapi beliau terpikir juga, klu dh abis pantang pun masih berkesan ke makan maharani? 
Ish mestilah boleh. Maharani ni utk semua wanita. Dari anak dara sampai la nenek2. 
Alhamdulillah. Lepas makan maharani, beliau kata badan dh segar. Memang tak sama dgn jamu lain! 
Ha sbb maharani ni pun herba yg lembut, bukan jamu... sbb tu CM yg caeser ni pun boleh terus mkn maharani pas bersalin... 😉

Korang nk cuba juga? Jom wasap CM MURNI 014-6126630 
#maharani #ubatkuatwanita 
#sakitpuan #hormon #period 
#sayasukabarusayajual 
#projekSTG
#CATchampions
6 1 9 December, 2019

Awak Jangan Macam-macam ya!

Aduhai, customer ni suka buat cuak.

Boleh Pula dia ugut Kita dengan MAB ni. Dia cakap kenapalah tak jumpa awal-awal MAB ni.

Tak memasal jadi tak senang duduk Dengan MAB ni mampu membantu dia:
1. Awet muda
2. Mengecut & memulihkan peranakan
3. Membantu mengecutkan rahim
4. Merawat masalah keputihan
5. Mencegah pembiakan sel prakanser
6. Menstabilkan hormon
7. Merawat missV longgar dan berbau
8. Menyembuhkan luka dan dalam rahim
9. Melegakan luka
10. Mengatasi buasir
11. Membuang angin, lenguh sendi urat dan tulang
12. Melancarkan haid
13. Mengatasi keputihan
14. Mengatasi gatal dikulit
15. Menyembuhkan luka
16. Memperbaiki fungsi saluran cerna
17. Memperkuatkan kekebalan tubuh
18. Bersifat antibakteri
19. Dapat mengatasi penyakit diabetes atau kencing manis
20. Mengatasi pencernaan

Shut🤫 ni rahsia ya. MAB dah Bantu ramai Wanita kat luar Sana. Kalau korang nak juga. Jom Kita sembang di rumah hijau ya😁

#wasap #mabkuantan #dealersah #coverareakuantan #sakitpuan #masalahhormon #pilperancang #mencegahlebihbaik #maajunanggunbistari #maajunanggunbistarikuantan

Awak Jangan Macam-macam ya!

Aduhai, customer ni suka buat cuak.

Boleh Pula dia ugut Kita dengan MAB ni. Dia cakap kenapalah tak jumpa awal-awal MAB ni.

Tak memasal jadi tak senang duduk Dengan MAB ni mampu membantu dia: 
1. Awet muda 
2. Mengecut & memulihkan peranakan 
3. Membantu mengecutkan rahim 
4. Merawat masalah keputihan
5. Mencegah pembiakan sel prakanser
6. Menstabilkan hormon
7. Merawat missV longgar dan berbau
8. Menyembuhkan luka dan dalam rahim 
9. Melegakan luka
10. Mengatasi buasir
11. Membuang angin, lenguh sendi urat dan tulang 
12. Melancarkan haid
13. Mengatasi keputihan
14. Mengatasi gatal dikulit 
15. Menyembuhkan luka
16. Memperbaiki fungsi saluran cerna 
17. Memperkuatkan kekebalan tubuh
18. Bersifat antibakteri 
19. Dapat mengatasi penyakit diabetes atau kencing manis 
20. Mengatasi pencernaan

Shut🤫 ni rahsia ya. MAB dah Bantu ramai Wanita kat luar Sana. Kalau korang nak juga. Jom Kita sembang di rumah hijau ya😁

#wasap #mabkuantan #dealersah #coverareakuantan #sakitpuan #masalahhormon #pilperancang #mencegahlebihbaik #maajunanggunbistari #maajunanggunbistarikuantan
2 0 5 December, 2019

CYST KECUT DARI 7CM KE 2x2 CM
.

Saya Nurin Izzati berusia 21 tahun dari Lembah Sireh, Kota Bharu Kelantan. Disini saya ingin berkongsi kegembiraan saya kepada HQ Teh Daun Belalai Gajah Asziemi Herbs.
Sebelum tu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Asziemi Herbs kerana meyakinkan saya untuk mencuba teh ini. Berkat iktiar, doa kan iktiqamah mengamalkan teh alhamdulillah CYST saya yang berukuran 7cm kini dah mengecut kepada 2x2cm selepas pemeriksaan dan scan yang telah doktor lakukan terhadap saya pada hari nie.
Syukur sangat-sangat, kerana tidak perlu bimbang memikirkan tentang pembedahan lagi seperti yang disarankan oleh doktor sebelum ini. Dan period pun sudah kembali lancar dan normal tidak seperti sebelum-sebelum nie period datang on off dan dalam jumlah yang sedikit.
InshaaAllah saya akan terus mengamalkan teh bagi mencegah dari CYST & ganguan hormon terjadi. Terima kasih sis.
.
#cyst
#asziemi
#daunbelalaigajah
#cytskecut
#ketumbuhankecut
#periodtakteratur
#wanita
#sakitpuan
#SakitAri2

CYST KECUT DARI 7CM KE 2x2 CM
.

Saya Nurin Izzati berusia 21 tahun dari Lembah Sireh, Kota Bharu Kelantan. Disini saya ingin berkongsi kegembiraan saya kepada HQ Teh Daun Belalai Gajah Asziemi Herbs. 
Sebelum tu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Asziemi Herbs kerana meyakinkan saya untuk mencuba teh ini. Berkat iktiar, doa kan iktiqamah  mengamalkan teh alhamdulillah CYST saya yang berukuran 7cm kini dah mengecut kepada 2x2cm selepas pemeriksaan dan scan yang telah doktor lakukan terhadap saya pada hari nie. 
Syukur sangat-sangat, kerana tidak perlu bimbang memikirkan tentang pembedahan lagi seperti yang disarankan oleh doktor sebelum ini. Dan period pun sudah kembali lancar dan normal tidak seperti sebelum-sebelum nie period datang on off dan dalam jumlah yang sedikit. 
InshaaAllah saya akan terus mengamalkan teh bagi mencegah dari CYST & ganguan hormon terjadi. Terima kasih sis.
.
#cyst
#asziemi
#daunbelalaigajah
#cytskecut
#ketumbuhankecut
#periodtakteratur
#wanita
#sakitpuan
#SakitAri2
6 0 30 November, 2019

.
TANAMERA 🌺Feminine Herbal Wash 🌺
( Digunakan pada hari pertama lepas bersalin )
.
Boleh digunakan lepas je bersalin. Tak kira bersalin normal atau pembedahan. Kalau bersalin normal, mempercepatkan proses penyembuhan. Kalau pembedahan, sebagai anti bakteria membersihkan bahagian genital yang mengalami pendarahan selepas bersalin. Mengecutkan organ pembiakan dan menyahbau.
.
Cara guna: rendam 1 uncang dalam air panas atau rebus. Biarkan suam dan basuh atau rendam bahagian genital. Jangan bilas dengan air. Lebihan air tu boleh letak dalam botol semburan dan sembur pada bahagian genital lepas buang air. ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

.
TANAMERA 🌺Feminine Herbal Wash 🌺
( Digunakan pada hari pertama lepas bersalin )
.
Boleh digunakan lepas je bersalin. Tak kira bersalin normal atau pembedahan. Kalau bersalin normal, mempercepatkan proses penyembuhan. Kalau pembedahan, sebagai anti bakteria membersihkan bahagian genital yang mengalami pendarahan selepas bersalin.  Mengecutkan organ pembiakan dan menyahbau.
.
Cara guna:  rendam 1 uncang dalam air panas atau rebus. Biarkan suam dan basuh atau rendam bahagian genital. Jangan bilas dengan air. Lebihan air tu boleh letak dalam botol semburan dan sembur pada bahagian genital lepas buang air. ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
1 0 27 November, 2019

Tanamera Brown Soap
.
One of the most demanding MOM item in OUR ONLINE SHOP goes to BROWN SOAP from tanamera .
.
YES, memang ramai pengguna brown soap ni, khususnya ibu ibu selepas bersalin. Repeat customer mmg ramai ( True Story based on sales record )
.
.
Jadi apa yang best sangat dengan brown soap ni?Apa ingredients dia yang menjadikan dia best selling?🤔
.
✅ Wild ginger
✅ Turmeric ( kunyit )
✅ Cinnamon
✅ Patchouli oil
✅ Vetiver
✅ Fragrant roots
✅ Vegetable glycerin
.
.
Bahan bahan diatas adalah terkenal sebagai anti-inflammatory & anti - bacteria!
.
.
Jadi kenapa ramai ibu2 suka eh sabun ni?
.
✅ Sabun dengan tekstur skrub untuk menyental daki atau kekotoran pada badan ( dah xyh pergi scrub badan kat spa dah kalau pakai sabun ni !)
✅ bau herba yg tersangat wangi. Menghilangkan bau badan
✅ Menghilangkan ruam serta kegatalan
✅Melembutkan kulit
.
.
Ramai repeat customer kami menggunakan brown soap ni sebagai sabun harian mereka walaupun sudah tamat tempoh berpantang❤
.
🍓Rm18 sebuku🍓 ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

Tanamera Brown Soap
.
One of the most demanding MOM item in OUR ONLINE SHOP goes to BROWN SOAP from tanamera .
.
YES, memang ramai pengguna brown soap ni, khususnya ibu ibu selepas bersalin. Repeat customer mmg ramai ( True Story based on sales record )
.
.
Jadi apa yang best sangat dengan brown soap ni?Apa ingredients dia yang menjadikan dia best selling?🤔
.
✅ Wild ginger
✅ Turmeric ( kunyit )
✅ Cinnamon
✅ Patchouli oil
✅ Vetiver
✅ Fragrant roots
✅ Vegetable glycerin
.
.
Bahan bahan diatas adalah terkenal sebagai anti-inflammatory & anti - bacteria!
.
.
Jadi kenapa ramai ibu2 suka eh sabun ni?
.
✅ Sabun dengan tekstur skrub untuk menyental daki atau kekotoran pada badan ( dah xyh pergi scrub badan kat spa dah kalau pakai sabun ni !)
✅ bau herba yg tersangat wangi. Menghilangkan bau badan
✅ Menghilangkan ruam serta kegatalan
✅Melembutkan kulit
.
.
Ramai repeat customer kami menggunakan brown soap ni sebagai sabun harian mereka walaupun sudah tamat tempoh berpantang❤
.
🍓Rm18 sebuku🍓 ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
1 0 27 November, 2019

.
💫NEW BOREH SCRUB💫
(Packaging baru tanpa rose water)
.
Fungsinya utk :
🌈 memanaskan badan cara semula jadi
🌈Menyegarkan dan memulihkan badan yang letih dan lesu
🌈Merangsang peredaran darah
🌈Mengeluarkan angin dan takungan air berlebihan dalam badan
🌈Memudarkan tompok hitam diperut, leher, ketiak dan peha disebabkan oleh perubahan hormon
🌈Memberi kesan aromaterapi
.
.
.
Rm50 ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

.
💫NEW BOREH SCRUB💫
(Packaging baru tanpa rose water)
.
Fungsinya utk :
🌈 memanaskan badan cara semula jadi
🌈Menyegarkan dan memulihkan badan yang letih dan lesu
🌈Merangsang peredaran darah
🌈Mengeluarkan angin dan takungan air berlebihan dalam badan
🌈Memudarkan tompok hitam diperut, leher, ketiak dan peha disebabkan oleh perubahan hormon
🌈Memberi kesan aromaterapi
.
.
.
Rm50 ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
1 0 27 November, 2019

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘
.
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘
.
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
1 0 27 November, 2019

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘
.
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘
.
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
2 0 27 November, 2019

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘ .
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera
#losyendiang
#pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia

.
☘TANAMERA POST NATAL SET☘ .
TANAMERA mengandungi 10 produk untuk membantu bakal ibu2 bersalin dengan mudah dan segera pulih sepenuhnya selepas bersalin.
.
❶ *MINYAK KELAPA DARA 100ml* : Di minum umpama air selusuh untuk memudahkan proses kelahiran. Mengurangkan rekahan pada kulit dan melembabkan. Membantu mengurangkan berat badan, paras kolestrol dan memperbaiki keadaan kencing manis. .
❷ *SABUN SCRUB HERBA 125gm* : Menanggalkan sel kulit mati dan kesan hitam pada bahagian pelipat anggota badan. Membuatkan badan berasa bersih dan segar. .
❸ *MINYAK URUT HERBA 100ml* : Merangsang peredaran darah, melegakan otot dan menggalakkan pembuangan angin dalam badan.
.
❹ *TEH HERBA 2gm x 14sachet* : Membantu menyembuhkan badan dengan merangsang peredaran darah. Membuang darah beku dari rahim dan keradangan. Melegakan masalah sembelit dan memanaskan badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❺ *SCRUB BADAN BOREH 20gm x 4sachet* : Bersifat memanas untuk menyegarkan otot dan memulihkan badan yang lesu. Mengurangkan air berlebihan dalam badan. Setiap sachet guna seminggu sekali.
.
❻ *MANDIAN HERBA 10gm x14sachet* : Menyegarkan dan memulihkan tenaga sambil melegakan otot-otot yang lesu. Menyahbau badan. Setiap sachet guna 2 kali.
.
❼ *PILIS 3gmx4sachet* : Mengurangkan keletihan dan menyegarkan minda akibat kekurangan tidur dan tekanan. Meredakan kesakitan kepala dan bahagian mata. Setiap sachet guna 3 kali.
.
❽ *TAPEL 15gm x14sachet* : Membantu menguatkan dan menegangkan otot-otot perut serta kulit. Meransangkan pengaliran darah ------------------------------------------------------------------- Untuk Pertanyaan, sila hubungi kami di
.
ttp://Wasap.my/60103399886
ttp://Wasap.my/60103399886

#bengkungnonaroguy
#babyoil
#tungkuelektrik #setbersalintanamera 
#losyendiang
 #pembersihwanita #bengkungsajat #keperluanberpantang #tuambaby #ubatkurus #ubatkurusmurah #sakitpuan #pakarsakitpuan #susuibuberpantang  #sembelitbayi #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalindherbs #setbersalinlengkap #setberanak #setbersalinafiat #setbersalinanugerah #setbersalindanita #setbersalinnawal #setbersalintanamera #setbersalintanameramurah #setbersalintanameraoriginal #setbersalintnameramalaysia
1 0 27 November, 2019

Ramai wanita berdepan dengan situasi ini tetapi ia bukanlah perkara normal. Masalah terkucil disebabkan oleh otot lantai pelvik yang lemah. Jika dibiarkan berlarutan, masalah kesihatan yang lebih serius seperti rahim jatuh atau tombong boleh berlaku.

Jika anda senang terkucil, sila dapatkan rawatan dengan segera.
Untuk informasi lanjut atau membuat temujanji, sila hubungi ☎️ 03-88931890/91 atau Whatsapp https://wa.me/60125501890

#hospitalazaleaputrajaya #klinikpakarwanitaazaleaputrajaya #allforwomen #urinaryincontinence #putrajayaclinic #putrajaya #female #womenspecialistclinic #pelvik #women #wanita #sakitpuan

Ramai wanita berdepan dengan situasi ini tetapi ia bukanlah perkara normal. Masalah terkucil disebabkan oleh otot lantai pelvik yang lemah. Jika dibiarkan berlarutan, masalah kesihatan yang lebih serius seperti rahim jatuh atau tombong boleh berlaku.

Jika anda senang terkucil, sila dapatkan rawatan dengan segera.
Untuk informasi lanjut atau membuat temujanji, sila hubungi ☎️ 03-88931890/91 atau Whatsapp https://wa.me/60125501890

#hospitalazaleaputrajaya #klinikpakarwanitaazaleaputrajaya #allforwomen #urinaryincontinence #putrajayaclinic #putrajaya #female #womenspecialistclinic #pelvik #women #wanita #sakitpuan
1 0 25 November, 2019

BERJAYA MENGANDUNG SELEPAS 11 TAHUN ! 😍 (Credit to Sis Norrosilah Haroun)

Customer beliau ni cuba maharani utk betulkan period. Umur baru awal 30-an, tapi period hanya 2-3 hari je, then stop. mungkin juga tu effect dr ubat2an lain yg diambil utk usaha pregnant, tp belum juga berhasil.
Selepas amalkan maharani selama 5-6 bulan, period beliau dh pun teratur. 2 bulan lepas tu, Alhamdulillah beliau berjaya mengandung setelah 11 tahun mencuba pelbagai cara
Utk kawan2 yg sedang ikhtiar utk mengandung juga, cuba la maharani. Mana tahu rezeki asbab ikhtiar ni.. kalau berminat nk try, wasap Kak Sha ya.. Grab cecepat k!
wasap.my/+60122463094/MaharaniPROMO

#sayasukabarusayajual
#maharani #mengandung #period
#hormon #sakitpuan #perawan
#projekSTG #CATchampions

BERJAYA MENGANDUNG SELEPAS 11 TAHUN ! 😍 (Credit to Sis Norrosilah Haroun)

Customer beliau ni cuba maharani utk betulkan period.  Umur baru awal 30-an, tapi period hanya 2-3 hari je, then stop. mungkin juga tu effect dr ubat2an lain yg diambil utk usaha pregnant, tp belum juga berhasil. 
Selepas amalkan maharani selama 5-6 bulan, period beliau dh pun teratur. 2 bulan lepas tu, Alhamdulillah beliau berjaya mengandung setelah 11 tahun mencuba pelbagai cara 
Utk kawan2 yg sedang ikhtiar utk mengandung juga, cuba la maharani. Mana tahu rezeki asbab ikhtiar ni.. kalau berminat nk try, wasap Kak Sha ya.. Grab cecepat k! 
wasap.my/+60122463094/MaharaniPROMO

#sayasukabarusayajual 
#maharani #mengandung #period 
#hormon #sakitpuan #perawan 
#projekSTG #CATchampions
1 0 23 November, 2019

Dengan adanyaa Pucuk Harumnita dapat mengatasi masalah akak adik achik di luar sana 🤗
.
Dapatkan sekarang daripada MOP yang berdaftar di seluruh Malaysia , Brunei , Singapore dan Indonesia . .
.
JomSsssss komen ' Saya Nak '
.
www.wasap.my/60165213809/pucukharumnita
.
#teammamazuera #aslegacy #pucukharumnita #tenaga #imunisasi #senggugut #sakitpuan #kolestrol #missvbecak #missv #ikhtiarhamil #missvberbau #segar #cergas #bebaskusam

Dengan adanyaa Pucuk Harumnita dapat mengatasi masalah akak adik achik di luar sana 🤗
.
Dapatkan sekarang daripada MOP yang berdaftar di seluruh Malaysia , Brunei , Singapore dan Indonesia . .
.
JomSsssss komen ' Saya Nak '
.
www.wasap.my/60165213809/pucukharumnita
.
#teammamazuera #aslegacy #pucukharumnita #tenaga #imunisasi #senggugut #sakitpuan #kolestrol #missvbecak #missv #ikhtiarhamil #missvberbau #segar #cergas #bebaskusam
0 0 22 November, 2019

Top #sakitpuan posts

#Repost @kosmo_online
• • •
Walaupun menempuh perjalanan berliku sebelum bergelar Pakar Perbidanan dan Sakit Puan, Dr. Khamsiah Muda kini lega apabila dapat merawat pesakitnya dengan penuh kasih sayang. #pakar #perbidanan #sakitpuan #bakratu

#Repost @kosmo_online
• • •
Walaupun menempuh perjalanan berliku sebelum bergelar Pakar Perbidanan dan Sakit Puan, Dr. Khamsiah Muda kini lega apabila dapat merawat pesakitnya dengan penuh kasih sayang. #pakar #perbidanan #sakitpuan #bakratu
208 29 9 May, 2018

#Repost @supermom.my (@get_repost)
・・・
Apa itu rahim jatuh? .................................
Rahim atau dikenali sbg uterus (tempat peranakkan/tempat baby membesar) bergantung/di support oleh lantai pelvik . .
.
Yang menyebabkan rahim ni jatuh drp tempat asalnya bukan sebab rahim itu sendiri (seperti yg diwar2kan sesetgh pihak) tetapi disebabkan oleh lantai pelvik. Kelemahan muscle / ligamen lantai pelvik menyebabkan uterus/rahim jatuh drp tmpt asalnya. Apa yg menyebabkan kelemahan lantai pelvik ini? Sapa nk tahu? Komen sat kt bawah👇🏻. #rahimjatuh #tombong #uterus #sakitpuan #supermominfo #supermom #sihat #wanitasihat #supermomsecretlotion #wanitasihat #daripadapengalamankakpah #kakpahsupermom #uterusprolapse #confinelmentlady #makananberpantang #berpantangsendiri #tipskurus #buncit #kempistanpaubat

#Repost @supermom.my (@get_repost)
・・・
Apa itu rahim jatuh? .................................
Rahim atau dikenali sbg uterus (tempat peranakkan/tempat baby membesar) bergantung/di support oleh lantai pelvik . .
.
Yang menyebabkan rahim ni jatuh drp tempat asalnya bukan sebab rahim itu sendiri (seperti yg diwar2kan sesetgh pihak) tetapi disebabkan oleh lantai pelvik. Kelemahan muscle / ligamen lantai pelvik menyebabkan uterus/rahim jatuh drp tmpt asalnya. Apa yg menyebabkan kelemahan lantai pelvik ini? Sapa nk tahu? Komen sat kt bawah👇🏻. #rahimjatuh #tombong #uterus #sakitpuan #supermominfo #supermom #sihat #wanitasihat #supermomsecretlotion #wanitasihat #daripadapengalamankakpah #kakpahsupermom #uterusprolapse #confinelmentlady #makananberpantang #berpantangsendiri #tipskurus #buncit #kempistanpaubat
389 1 13 July, 2019

BERJAYA MENGANDUNG DALAM MASA 8 BULAN (Credit to sis Norrosilah Haroun)
Asalnya customer sis Norrosilah makan maharani untuk BETULKAN PERIOD. Umur awal 30an, tapi period 2 3 hari je. Mungkin juga effect dari ubat2an lain yang dia ambil untuk try pregnant, tapi masih tak berjaya pregnant. 🧐

Alhamdulillah, period beliau kembali teratur lepas 5-6 bulan makan maharani.
2 bulan lepas tu...Alhamdulillah beliau berjaya pregnant!!! 🤰🏼 Ramai dh berjaya mengandung dgn ikhtiar maharani... korang nk try juga, wasap je CM k... tak perlu byr kos pos, terus smpai ke rumah anda!
MURNI 014-6126630

#sayasukabarusayajual
#maharani #hormon #period
#mengandung #berpantang
#sakitpuan

BERJAYA MENGANDUNG DALAM MASA 8 BULAN (Credit to sis Norrosilah Haroun) 
Asalnya customer sis Norrosilah makan maharani untuk BETULKAN PERIOD. Umur awal 30an, tapi period 2 3 hari je. Mungkin juga effect dari ubat2an lain yang dia ambil untuk try pregnant, tapi masih tak berjaya pregnant. 🧐

Alhamdulillah, period beliau kembali teratur lepas 5-6 bulan makan maharani. 
2 bulan lepas tu...Alhamdulillah beliau berjaya pregnant!!! 🤰🏼 Ramai dh berjaya mengandung dgn ikhtiar maharani... korang nk try juga, wasap je CM k... tak perlu byr kos pos, terus smpai ke rumah anda! 
MURNI 014-6126630

#sayasukabarusayajual 
#maharani #hormon #period 
#mengandung #berpantang 
#sakitpuan
9 0 9 July, 2019

Makin comel kan...hasil dari join program getfitnowonline..
.
Program yang dah banyak membantu ramai peserta turun berat badan dan jadi semakin sihat..
.
Satu2nya program yang berkesan dan dikendalikan oleh coach yang berpengalaman dalam ilmu pemakanan sihat.
.
Program ini dijalankan setiap bulan dengan hanya melalui online.. di mana peserta tidak perlu menghadiri kelas atau mengikuti latihan fizikal...
.
Untuk bulan Oktober.. program akan bermula pada 3 Oktober 2019.. di mana ramai peserta2 yang telah mula mendaftar bagi mengikuti program ini...slot yang disediakan amatlah terhad...
.
Bagi yang berminat bolehlah klik link di bio ig umi @coach_umizaila untuk keterangan lanjut.
.
Coach Umi 60179585615
.
#getfitnowonline #dietsihat #jomkurus1malaysia #jomdiet #jombersenam #kurusdarirumah #plussize #sihatdanbonusnyakurus #ctdk #jentikhati #solawatnabi #maafkanaku #sakitpuan #sakitdalaman #andaiakupergidulu #syukur #moon #tttw #magnum #😭 #missu #workout #zumba #fitnessmotivation #nutritionclub #herbalifeshake #sayanakkurus #sayanakcantikdansihat #

Makin comel kan...hasil dari join program getfitnowonline..
.
Program yang dah banyak membantu ramai peserta turun berat badan dan jadi semakin sihat..
.
Satu2nya program yang berkesan dan dikendalikan oleh coach yang berpengalaman dalam ilmu pemakanan sihat.
.
Program ini dijalankan setiap bulan dengan hanya melalui online.. di mana peserta tidak perlu menghadiri kelas atau mengikuti latihan fizikal...
.
Untuk bulan Oktober.. program akan bermula pada 3 Oktober 2019.. di mana ramai peserta2 yang telah mula mendaftar bagi mengikuti program ini...slot yang disediakan amatlah terhad...
.
Bagi yang berminat bolehlah klik link di bio ig umi @coach_umizaila untuk keterangan lanjut.
.
Coach Umi 60179585615
.
#getfitnowonline #dietsihat #jomkurus1malaysia #jomdiet #jombersenam #kurusdarirumah #plussize #sihatdanbonusnyakurus #ctdk #jentikhati #solawatnabi #maafkanaku #sakitpuan #sakitdalaman #andaiakupergidulu #syukur #moon #tttw #magnum #😭 #missu #workout #zumba #fitnessmotivation #nutritionclub #herbalifeshake #sayanakkurus #sayanakcantikdansihat #
152 0 24 September, 2019

1st day gynecology ward posers 🚑💨💨. #o&g #sakitpuan #medstudents #groupmates

1st day gynecology ward posers 🚑💨💨. #o&g #sakitpuan #medstudents #groupmates
115 4 31 May, 2015

Dulu masa kerja di hospital, sedih kalau tengok pesakit yang kene berulang alik ke hospital sebab masalah kanser. Bila ada sakit kanser atau sakit kronik yag teruk ni bukan pesakit je affected, keluarga pon turut susah. Ye lah nak jaga makan minum pesakit yang terlantar, berak kencing lagi. Lepastu terpaksa korbankan pekerjaan. Sebab tu sekaya mana pon seseorang tu kalau dia tak diberi nikmat kesihatan pasti akan berkurang juga harta tu. .
.
.
Kanser ni bukan jenis yang kita boleh jangka. Boleh kene pada siapa2 je. Tak kiralah jenis yang amalkan healthy lifestyles semua makanan dia ambil yang organic atau yang jenis pantang nampak makanan. Sebab ia juga ada kaitan dengan genetik kita. .
.
.
Jadi bila ada kanser yang boleh dicegah macam kanser serviks, kanser esofagus atau anus, lebih baik kita ambil langkah pencegahan ni dari awal. Sebab kanser lain tak ada vaksin untuk cegah. Kanser ni je yang siap2 ada vaksin. Sebab tu sekarang ni kerajaan wajibkan ambil vaksin ni pada remaja perempuan kat sekolah. Kira untung mereka. .
.
.
Waktu saya sekolah dulu tak ada lagi vaksin ni. Jadi bila saya masuk medical school, terus saya ambil vaksin untuk kanser serviks ni sebab sebaiknya ia diambil sebelum sexual intercouse. Maknanya sebelum kahwin. Tapi kalau dah kahwin pon tak ada masalah juga. Daripada tak ambil langsung kan. .
.
.
Kalau kita ni sibuk nak invest sana sini, ambil takaful untuk protect kewangan kita, vaksinasi ni pon salah satu investment juga untuk kesihatan yang tak ternilai harganya. Jadi tak patut kita pandang sepi. .
.
.
Kekayaan harta tak sama macam kaya dengan kesihatan. Bila sihat kita berpotensi untuk jadi kaya. Tapi kalau kita sakit, nak bekerja pon tak boleh. Sebab tu kalau dengan pesakit saya terutamanya yang datang dengan ketuat, saya tak teragak2 untuk advise mereka ambil vaksin HPV ni. Kerna mereka lebih berisiko tinggi untuk dapat kanser serviks dari kebanyakan yang lain. .
.
.
Jom cegah kanser serviks dari sekarang. Jom vaksin.

Dulu masa kerja di hospital, sedih kalau tengok pesakit yang kene berulang alik ke hospital sebab masalah kanser. Bila ada sakit kanser atau sakit kronik yag teruk ni bukan pesakit je affected, keluarga pon turut susah. Ye lah nak jaga makan minum pesakit yang terlantar, berak kencing lagi. Lepastu terpaksa korbankan pekerjaan. Sebab tu sekaya mana pon seseorang tu kalau dia tak diberi nikmat kesihatan pasti akan berkurang juga harta tu. .
.
.
Kanser ni bukan jenis yang kita boleh jangka. Boleh kene pada siapa2 je. Tak kiralah jenis yang amalkan healthy lifestyles semua makanan dia ambil yang organic atau yang jenis pantang nampak makanan. Sebab ia juga ada kaitan dengan genetik kita. .
.
.
Jadi bila ada kanser yang boleh dicegah macam kanser serviks, kanser esofagus atau anus, lebih baik kita ambil langkah pencegahan ni dari awal. Sebab kanser lain tak ada vaksin untuk cegah. Kanser ni je yang siap2 ada vaksin. Sebab tu sekarang ni kerajaan wajibkan ambil vaksin ni pada remaja perempuan kat sekolah. Kira untung mereka. .
.
.
Waktu saya sekolah dulu tak ada lagi vaksin ni. Jadi bila saya masuk medical school, terus saya ambil vaksin untuk kanser serviks ni sebab sebaiknya ia diambil sebelum sexual intercouse. Maknanya sebelum kahwin. Tapi kalau dah kahwin pon tak ada masalah juga. Daripada tak ambil langsung kan. .
.
.
Kalau kita ni sibuk nak invest sana sini, ambil takaful untuk protect kewangan kita, vaksinasi ni pon salah satu investment juga untuk kesihatan yang tak ternilai harganya. Jadi tak patut kita pandang sepi. .
.
.
Kekayaan harta tak sama macam kaya dengan kesihatan. Bila sihat kita berpotensi untuk jadi kaya. Tapi kalau kita sakit, nak bekerja pon tak boleh. Sebab tu kalau dengan pesakit saya terutamanya yang datang dengan ketuat, saya tak teragak2 untuk advise mereka ambil vaksin HPV ni. Kerna mereka lebih berisiko tinggi untuk dapat kanser serviks dari kebanyakan yang lain. .
.
.
Jom cegah kanser serviks dari sekarang. Jom vaksin.
106 21 20 August, 2019

-
@ay41man Semoga Cepat sembuh rider hati kering di Sepang juga Rider bukit bukau di Thailand menggunakan motor skuter sewa..😆Kerana Mengidapi Batu Karang-Perasaan sakit batu karang beliau kata hanya Tuhan je tau (Susah Kencing).Bak kata beliau baik sakit jatuh moto dari kena batu karang..Semoga Copek sembuh my partner OffRoad.🙌
#SakitPuan
#KamiXramai
#klpishangg
#PartnerThailand

-
@ay41man Semoga Cepat sembuh rider hati kering di Sepang juga Rider bukit bukau di Thailand menggunakan motor skuter sewa..😆Kerana Mengidapi Batu Karang-Perasaan sakit batu karang beliau kata hanya Tuhan je tau (Susah Kencing).Bak kata beliau baik sakit jatuh moto dari kena batu karang..Semoga Copek sembuh my partner OffRoad.🙌
#SakitPuan
#KamiXramai 
#klpishangg 
#PartnerThailand
1,063 4 2 September, 2016

#Repost @supermom.my (@get_repost)
・・・
Ini terjadi jika kita xjaga peranakkan kita. Lantai pelvik lemah dan xmampu menampung tempat peranakkan atau uterus. Makanya uterus terus jatuh ke bawah & operation pembuangan tempat peranakkan /uterus dijalankan . Selepas itu kita tidak lagi boleh hamil. Bukan uterus/tempat peranakkn yg bermasalah tetapi lantai pelvik kita yg bermasalah. Ada yg nk Kak Pah sambung lg? #uterus #tombong #peranakkan #berpantang #kempis #buncit #rahimjatuh #tombong #uterus #sakitpuan #supermominfo #supermom #sihat #wanitasihat #supermomsecretlotion #wanitasihat #daripadapengalamankakpah #kakpahsupermom #uterusprolapse #confinelmentlady #makananberpantang #berpantangsendiri #tipskurus #buncit #kempistanpaubat

#Repost @supermom.my (@get_repost)
・・・
Ini terjadi jika kita xjaga peranakkan kita. Lantai pelvik lemah dan xmampu menampung tempat peranakkan atau uterus. Makanya uterus terus jatuh ke bawah & operation pembuangan tempat peranakkan /uterus dijalankan . Selepas itu kita tidak lagi boleh hamil. Bukan uterus/tempat peranakkn yg bermasalah tetapi lantai pelvik kita yg bermasalah. Ada yg nk Kak Pah sambung lg? #uterus #tombong #peranakkan #berpantang #kempis #buncit #rahimjatuh #tombong #uterus #sakitpuan #supermominfo #supermom #sihat #wanitasihat #supermomsecretlotion #wanitasihat #daripadapengalamankakpah #kakpahsupermom #uterusprolapse #confinelmentlady #makananberpantang #berpantangsendiri #tipskurus #buncit #kempistanpaubat
353 0 22 July, 2019