#satissoapfienabeauty Instagram Photos & Videos

satissoapfienabeauty - 6.3k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #satissoapfienabeauty and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
39 minutes
Average like
6.8
Average comment
0
Posts with video
0/36
Posts with photo
36/36

Hashtag Popularity

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #fienabeautyline #fienabeautykotabharu #teamarwaarangers

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #fienabeautyline #fienabeautykotabharu #teamarwaarangers
11 0 39 minutes ago

Selamat petang!!
Jom main teka teki lagi😜 cepat jawab siapa tahuuu ??
.
#jomviral141119p
#faadeliabeautycare
#legasiwanitasado
#fienabeauty
#fienabeauty_hq
#pssnewformula
#satissoapfienabeauty

Selamat petang!!
Jom main teka teki lagi😜 cepat jawab siapa tahuuu ??
.
#jomviral141119p
#faadeliabeautycare 
#legasiwanitasado 
#fienabeauty 
#fienabeauty_hq 
#pssnewformula 
#satissoapfienabeauty
1 0 53 minutes ago

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #teamscharich

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #teamscharich
7 0 1 hour ago

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya  rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty
0 0 2 hours ago

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya  rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty
0 0 2 hours ago

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty

Jerawat makin kecut malah terus hilang . Kecil2 cili padi . Kecil bukan sekadar kecil yer . Tapi kecil yg berbisa😍

Bila dah cuba confirm tk menyesal . Malah uolls mesti akan repeat oder . Mana tak nya  rata2 akan bagitahu . "Best giler pakai satis ni sbb buat muka kita berangin macam duk tepi pantai dan rasa segar lepas cuci muka💚

#satisoapkelantan #satisoapbachok #satissoap #satissoapfienabeauty #fienabeauty #fienabeautybachok #fienabeautykelantan #teamfienabeauty #gelombangfienabeauty
0 0 2 hours ago

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍 
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪 
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum
4 0 5 hours ago

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍 
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪 
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum
8 0 5 hours ago

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak kak muni bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap dan #perfectskinsupplement boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #perfectskinsupplement
#percayasebelumberjaya

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak kak muni bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap dan #perfectskinsupplement boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #perfectskinsupplement
#percayasebelumberjaya
3 0 5 hours ago

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
1 0 6 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
018-9003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
018-9003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
2 0 6 hours ago

KULIT MAKIN CANTIK BERSERI, KEYAKINAN DIRI NAIK ,PERASAAN MALU NAK BER-SELFIE HILANG 😱😱😱😱.
-
Sesiapa yg ada masalah parut susah hilang, jerawat lambat nak kecut , sunburn lambat hilang, liang pori asyik terbuka makin luas pulak tu & nak cerahkan kulit? Ualls patut cuba #satissoap skrg!.
-
Dah tak sabar nak murni bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg ✌️😍
-
WHATSAPP "NAK"
010-9079329

#sayajual #satissoap #satissoapfienabeauty #testimonisatissoap #teamfienabeauty #teammieyrasquad

KULIT MAKIN CANTIK BERSERI, KEYAKINAN DIRI NAIK ,PERASAAN MALU NAK BER-SELFIE HILANG 😱😱😱😱.
-
Sesiapa yg ada masalah parut susah hilang, jerawat lambat nak kecut , sunburn lambat hilang, liang pori asyik terbuka makin luas pulak tu & nak cerahkan kulit? Ualls patut cuba #satissoap skrg!.
-
Dah tak sabar nak murni bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg ✌️😍
-
WHATSAPP "NAK" 
010-9079329

#sayajual #satissoap #satissoapfienabeauty #testimonisatissoap #teamfienabeauty #teammieyrasquad
8 0 8 hours ago

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
#teammieyrasquad

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
#teammieyrasquad
97 0 10 hours ago

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍 
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪 
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum
16 0 14 hours ago

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
#teammieyrasquad

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
#teammieyrasquad
2 0 17 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
011-53549927(mira)
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
011-53549927(mira)
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 17 hours ago

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
1 0 17 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
011-53549927(mira)
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
011-53549927(mira)
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
3 0 17 hours ago

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #TEAMFIENABEAUTY

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #TEAMFIENABEAUTY
2 0 17 hours ago

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #TEAMFIENABEAUTY

Bila keluar ade je yg tegur kulit makin ploles, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kiter lg.
.
.
Sebelum ni bukan main lagi siap sindir bila nk buang jerawat, tak pergi spa ke, tak pandai jaga muka lah.. nasib baik ada satis soap.. korang patut cuba tau #satissoap ni.
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #TEAMFIENABEAUTY
1 0 17 hours ago

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
0 0 17 hours ago

Sebelum lena jangan lupa cuci2 muka pakai satis soap ye sayang2 ..
.
.
kulit kita akan dirawat sepenuhnya pada waktu malam ok . jadi jangan pernah sesekali skip cuci muka pada wktu malam .
.
untuk ketahui lebih lanjut lagi tentang satis soap boleh tekan link wasap di bio
#satissoapfienabeauty #fienabeauty #testimonisatissoap #teammieyrasquad

Sebelum lena jangan lupa cuci2 muka pakai satis soap ye sayang2 ..
.
.
kulit kita akan dirawat sepenuhnya pada waktu malam ok . jadi jangan pernah sesekali skip cuci muka pada wktu malam .
.
untuk ketahui lebih lanjut lagi tentang satis soap boleh tekan link wasap di bio 
#satissoapfienabeauty #fienabeauty #testimonisatissoap #teammieyrasquad
5 0 17 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 18 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
2 1 18 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 18 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
2 0 18 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 18 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
2 0 18 hours ago

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum #teameiyla

Ehh instafemes pun guna Fienabeauty 😍

Siapa yang tak kenal kan dengan instafemes kita ni ? Okay tengok la skin dia sekarang penangan #setkiller fienabeauty habis semua berubah 😍 
Yang paling best bila suami puji2 , ofcoz la kita si isteri pun happy gitchuu 🤪 
Korang taknak ke en somi puji sama kulit dah makin cantik 💋 Kalau nak haruslah guna #setkiller ni

#sayajual #perfectskinsupplement #sayajualpss #testimonipss #pssnewformula #pssnewedition #pss3kaliberkesan #kemamkemamputih #putihdalam2minggu #putihgebugebas #putihdenganselamat #jomcantik #teamfienabeauty #satissoap #satiskelantan #satissoapberkesan #satissoapfienabeauty #tipsmukacantik #sayanakcantik #putihsatubadan #jerawatcepathilang #jerawatcepatkecut #fienabeautyline #numiserum #sayanakputih #putihsatubadan #testimoninumiserum #feedbacknumiserum #teameiyla
1 0 19 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 20 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 20 hours ago

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Kulit makin bersih sebab jerawat lesap dalam masa 1 minggu😙🤔 Keluar rumah je jiran tegur kulit makin licin, jerawat pun makin kecik siap jeling jeling lagi belakang kita. Katanyaa makin cantik huhu
.
Sebelum ni bkn main lagi kata bila nk buang jerawat, tak pergi spa la, tk pandai jaga muka la lepastu sambung membawang luls..nasib baik ada satis soap. Konsisten pakai memang ada kesan
.
Sesiapa yg ada masalah jerawat mcm hakak ni ualls patut cuba #satissoap skrg! .
.
Dah tak sabar nak saya bantu? Boleh tinggalkan no ws atau pm je no bawah ni skrg .
0189003504 Amir
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
1 0 20 hours ago

Baruu jurr konsisten pakai 2 box #satissoap dah nampak hasil😍 Siapa ada masalah macam hakak ni? Mehh saya bantuu
Kalau hakakk nak tahu satis ni bagus sangat dlm membantu menghilangkan parut dalam masa yg sama mengecutkan jerawat
.
Yang bestnya bahan utama #sabun ni drpd gel aloevera. 100% gel aloevera yang asli tanpa bahan campuran lain. Selain tu, bahan yg paling famous ialah kulit kayu manis, kunyit & madu
.
jujur sis cakap, paling best lepas pakai #satissoap rasa berangin sejuk gittuw .
Dah tak sabar nak cuba? Boleh wsap sy sekarang 0166846920
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Baruu jurr konsisten pakai 2 box #satissoap dah nampak hasil😍 Siapa ada masalah macam hakak ni? Mehh saya bantuu 
Kalau hakakk nak tahu satis ni bagus sangat dlm membantu menghilangkan parut dalam masa yg sama mengecutkan jerawat
.
Yang bestnya bahan utama #sabun ni drpd gel aloevera. 100% gel aloevera yang asli tanpa bahan campuran lain. Selain tu, bahan yg paling famous ialah kulit kayu manis, kunyit & madu
.
jujur sis cakap, paling best lepas pakai #satissoap rasa berangin sejuk gittuw .
Dah tak sabar nak cuba? Boleh wsap sy sekarang 0166846920
.
#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
4 0 23 hours ago

Satis soap sangat best bila digunakan sekali .
Ramai customer saya suka sangat guna ni . Siap repeat order tiap bulan tau. Kalau ramai repeat confirm sebab menjadi kan .

Satis ni boleh terus rawat skin uals jadi licin . Tengok kulit mommy 😍 Cantikkan .
Sabun aloevera yang boleh bersihkan kulit uals dari sel kulit mati , whitehead dan blackhead . Banyak lagi tau kelebihan produk ni . Nak tahu lebih lanjut , jom whatsapp nur

Jom dapatkan sekarang !
Takterlambat lagi tau gais .
0166846920

#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad

Satis soap sangat best bila digunakan sekali . 
Ramai customer saya suka sangat guna ni . Siap repeat order tiap bulan tau. Kalau ramai repeat confirm sebab menjadi kan .

Satis ni boleh terus rawat skin uals jadi licin . Tengok kulit mommy 😍 Cantikkan . 
Sabun aloevera yang boleh bersihkan kulit uals dari sel kulit mati , whitehead dan blackhead .  Banyak lagi tau kelebihan produk ni . Nak tahu lebih lanjut , jom whatsapp nur

Jom dapatkan sekarang !
Takterlambat lagi tau gais .
0166846920

#satissoapfienabeauty
#testimonisatissoap
#sabunsakti
#teamfienabeauty
#teamarwarangers
#teamscharich
#teammieyrasquad
9 0 23 hours ago

Top #satissoapfienabeauty posts

Kecik2 cili padi bukan biasa2. Nampak kecik tapi hasil besar gilerr. Pakai sekali Satis ni mesti rasa menyesal sebab beli satu pcs jekk😝😛
.
Dah tak sabar nak faa bantu ajumm pm link di bio hokeyy.
.
#jomviral81119m
#faadeliabeautycare
#legasiwanitasado
#satissoap
#satissoapfienabeauty

Kecik2 cili padi bukan biasa2. Nampak kecik tapi hasil besar gilerr. Pakai sekali Satis ni mesti rasa menyesal sebab beli satu pcs jekk😝😛
.
Dah tak sabar nak faa bantu ajumm pm link di bio hokeyy.
.
#jomviral81119m
#faadeliabeautycare 
#legasiwanitasado 
#satissoap 
#satissoapfienabeauty
31 25 8 November, 2019

Sebelum tidur haruslahh bersatissoap duluan. Make sure cuci muka bersih2 tauu kalau taknak pori tersumbat. #satissoap menjaga kulit Dari malam hingga ke pagi😘
.
#jomviral91119m
#faadeliabeautycare
#legasiwanitasado
#satissoapfienabeauty
#satissoap_hq
#fienabeautyline

Sebelum tidur haruslahh bersatissoap duluan. Make sure cuci muka bersih2 tauu kalau taknak pori tersumbat. #satissoap menjaga kulit Dari malam hingga ke pagi😘
.
#jomviral91119m
#faadeliabeautycare 
#legasiwanitasado 
#satissoapfienabeauty 
#satissoap_hq 
#fienabeautyline
32 16 9 November, 2019

Nahhh tengah2 hari ni kita main teka teki sikit. Korang agak2 apa jawapan dia?
.
Pening faa duk mikir 💆
.
#jomviral91119s
#faadeliabeautycare
#legasiwanitasado
#fienabeautyline
#satissoapfienabeauty
#pssnewformula

Nahhh tengah2 hari ni kita main teka teki sikit. Korang agak2 apa jawapan dia?
.
Pening faa duk mikir 💆
.
#jomviral91119s
#faadeliabeautycare 
#legasiwanitasado 
#fienabeautyline 
#satissoapfienabeauty 
#pssnewformula
27 32 9 November, 2019

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉

Berminat untuk tahu lebih lanjut tekan link sy https://0132366944.wasap.my/ .
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #teamarwaarangers

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉

Berminat untuk tahu lebih lanjut tekan link sy https://0132366944.wasap.my/ .
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #teamarwaarangers
10 0 4 November, 2019

KULIT MAKIN CANTIK BERSERI, KEYAKINAN DIRI NAIK ,PERASAAN MALU NAK BER-SELFIE HILANG 😱😱😱😱.
.
Sesiapa yg ada masalah parut susah hilang, jerawat lambat nak kecut , sunburn lambat hilang, liang pori asyik terbuka makin luas pulak tu & nak cerahkan kulit? Ualls patut cuba #satissoap skrg!
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
#teamjutawanfarah
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

KULIT MAKIN CANTIK BERSERI, KEYAKINAN DIRI NAIK ,PERASAAN MALU NAK BER-SELFIE HILANG 😱😱😱😱.
.
Sesiapa yg ada masalah parut susah hilang, jerawat lambat nak kecut , sunburn lambat hilang, liang pori asyik terbuka makin luas pulak tu & nak cerahkan kulit? Ualls patut cuba #satissoap skrg!
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
#teamjutawanfarah
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
8 1 8 November, 2019

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
15 1 31 October, 2019

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #neezaempire #neezarangersquad #agentwanted #perfectskinsupplement #numiserum #codkuantan #codmaran #codkelantan #postageeveryday #readystock

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty #neezaempire #neezarangersquad #agentwanted #perfectskinsupplement #numiserum #codkuantan #codmaran #codkelantan #postageeveryday #readystock
66 0 8 November, 2019

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

"Ehh makin cantek dah sekarang, pakai apa ye?" .
Agak-agak kalau orang tanya soalan macam ni tak ke berbungaa hati tu..? Nak jawap pon yakin je eheekss
.
Jadi sesiapa yang nak sis bantu masalah kulit korang mehhh pm tepi.. mana tahu #satissoap boleh tolong cantekkan lagi kulit muka ualls 😍
.
.
#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
16 0 4 November, 2019

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.

www.wasap.my/60109038480

#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty

Masalah jerawat makin hari makin meriah tapi masih blur nak guna apa bajet pulak takde lah berkepok macam kepungan asap dekat luar tu.. .
Tak senang duduk bukan? Takpe dengan adanya #satissoap ni korang mesti boleh tarik nafas lega lepas ni 😉
.

www.wasap.my/60109038480

#satissoapfienabeauty #satissoap #testimonisatissoap #fienabeauty #teamfienabeauty
9 0 4 November, 2019