#semenyih Instagram Photos & Videos

semenyih - 335.8k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #semenyih and here's what we found interesting.

Inside 72 Posts

Time between posts:
3 minutes
Average like
4.1
Average comment
0.8
Posts with video
2/72
Posts with photo
70/72

Hashtag Popularity

Come on over to @2in1_artlashstudio to enhance the length , curliness, fullness and the thickness of Classic Eyelashes
Made appointment ☎️016-3578718 ( WhatsApp )

#eyelashextensions #classiclashes #appointments
#3deyelashextension #lovelash #doortodoorservice
#kajang #kl #cheras #semenyih
#单根嫁接 #嫁接睫毛服务 #3d嫁接睫毛
#上门服务🚗 #2in1artlashstudio #为你搭配最适合你的睫毛

Come on over to @2in1_artlashstudio to enhance the length , curliness, fullness and the thickness of Classic Eyelashes 
Made appointment ☎️016-3578718 ( WhatsApp )

#eyelashextensions #classiclashes #appointments 
#3deyelashextension #lovelash #doortodoorservice 
#kajang #kl #cheras #semenyih 
#单根嫁接 #嫁接睫毛服务 #3d嫁接睫毛 
#上门服务🚗 #2in1artlashstudio #为你搭配最适合你的睫毛
0 0 17 hours ago

Tq smua yg sudi dtg minggu lepas repair / upgrade laptop / beli laptop.
.
Kepercayaan anda keutamaan kami
.
#hakimraspberry #computerstorekajang #laptopspecialist #bangi #kajang #putrajaya #semenyih

Tq smua yg sudi dtg minggu lepas repair / upgrade laptop / beli laptop.
.
Kepercayaan anda keutamaan kami
.
#hakimraspberry #computerstorekajang #laptopspecialist #bangi #kajang #putrajaya #semenyih
23 0 17 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
1 0 17 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
1 0 17 hours ago

Ramai yang menanti design yang HOT2 & SWEET2 ni kan, kali ni kami restock dalam belbagai gram tau,💕
.
.
.
🔥SPECIAL OFFER FEBRUARY‼️
FREE UPAH SEMUA DESIGN 😱😱🥰
.
.
.
@emassritanahmerah @emas_stmbangisentral @emas_stmwangsamaju @emas_stmampang @stm_shahalam
.
.
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
.
.
Nanti pakat2 la datang kedai kita, Harga kedai kita jual murah2 je ni, memang harga TERLAJAK MURAHHHH ni sis 🔥
.
Dan yg Pasti nya, PEMBELIAN RM888, Berpeluang Bawak Balik KERETA, MOTOR & BARANGAN ELEKTRIK 🚗🛵 Wowww ❗❗❗
.
.
Jom2 sis,, Dah la Harga ni tak pasti ada lg tak Lepas ni, Takut tak Sempat lg nk pilih sampai puas Hati,, Kena Serbu Awal2 ni 🔥
.
JOM MENYIMPAN DENGAN SRI TANAH MERAH 🥰
.
.
💚 Lokasi Stm BANGI 💙
Kedai Kami Bangi seksyen 9,
Sederet dgan #MAYBANK,
Sebelah #Petronas ye sis🌹
.
.
🔥GALLERY STOCK yg Available di TELEGRAM 😍
✅ stmbangi ✅
.
.
#sritanahmerah #bangi #shahalam #ampang #wangsamaju #putrajaya #kajang #cheras #semenyih
#emasmurah #emas916 #goldbar #ctdk #pengantin #promosi #viral #habibjewels #lisasurihani #neelofa #rozitachewan #noradanish #buymuslimfirst #beliemaspercumakereta

Ramai yang menanti design yang HOT2 & SWEET2 ni kan, kali ni kami restock dalam belbagai gram tau,💕
.
.
.
🔥SPECIAL OFFER FEBRUARY‼️
FREE UPAH SEMUA DESIGN 😱😱🥰
.
.
.
@emassritanahmerah @emas_stmbangisentral @emas_stmwangsamaju @emas_stmampang @stm_shahalam
.
.
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
🔥NEW ARRIVALS 😍 RANTAI TANGAN PULUT DAKAP 😱
.
.
Nanti pakat2 la datang kedai kita, Harga kedai kita jual murah2 je ni, memang harga TERLAJAK MURAHHHH ni sis 🔥
.
Dan yg Pasti nya, PEMBELIAN RM888, Berpeluang Bawak Balik KERETA, MOTOR & BARANGAN ELEKTRIK 🚗🛵 Wowww ❗❗❗
.
.
Jom2 sis,, Dah la Harga ni tak pasti ada lg tak Lepas ni, Takut tak Sempat lg nk pilih sampai puas Hati,, Kena Serbu Awal2 ni 🔥
.
JOM MENYIMPAN DENGAN SRI TANAH MERAH 🥰
.
.
💚 Lokasi Stm BANGI 💙
Kedai Kami Bangi seksyen 9,
Sederet dgan #MAYBANK,
Sebelah #Petronas ye sis🌹
.
.
🔥GALLERY STOCK yg Available di TELEGRAM 😍
✅ stmbangi ✅
.
.
#sritanahmerah #bangi #shahalam #ampang #wangsamaju #putrajaya #kajang #cheras #semenyih
#emasmurah #emas916 #goldbar #ctdk #pengantin #promosi #viral #habibjewels #lisasurihani #neelofa #rozitachewan #noradanish #buymuslimfirst #beliemaspercumakereta
2 0 17 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
1 0 17 hours ago

0 1 17 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽.
.
.
.
#emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽.
.
.
.
#emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
9 0 17 hours ago

#Repost @emasanuar_shahalam
Made by @Image.Downloader
· · · ·
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput datang‼️‼️PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼"uflk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 .
.
.
.
#emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

#Repost @emasanuar_shahalam
Made by @Image.Downloader
· · · ·
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput datang‼️‼️PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼"uflk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 .
.
.
.
#emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
0 0 17 hours ago

Assalamualaikum. Kami ada 2 pilihan untuk customer kami yg pilih dodol 32pcs RM32.00 ni.
_
Nak ada bunga atau nak letak sticker je. Selalunya yg ada bunga untuk hantaran tapi boleh juga yg letak ticker tu.
_

Kalau nak order boleh whatsapp ye.
_
#dodol #doorgift #dodolasli #dodoldurian #dodoltradisional #melaka #shahalam #brunei #sabah #sarawak #sandakan #semenyih #kajang #kelantan #cake #bandarayamelaka #malaysia #johor #jasin #petalingjaya #penang #perlis

Assalamualaikum. Kami ada 2 pilihan untuk customer kami yg pilih dodol 32pcs RM32.00 ni.
_ 
Nak ada bunga atau nak letak sticker je. Selalunya yg ada bunga untuk hantaran tapi boleh juga yg letak ticker tu. 
_

Kalau nak order boleh whatsapp ye.
_
#dodol #doorgift #dodolasli #dodoldurian #dodoltradisional #melaka #shahalam #brunei #sabah #sarawak #sandakan #semenyih #kajang #kelantan #cake #bandarayamelaka #malaysia #johor #jasin #petalingjaya #penang #perlis
0 0 17 hours ago

SEMINGGU JE, DAH 3 KALI RESTOK!!
.
Waaa ini katanya baru rakan rakan sepejabat
Belum lagi balik kampung
Bawak jumpa mak sedara, pak sedara kan.
.
Gadis manis ni dah 3 kali restok dalam seminggu
Katanya bawak saja ke ofis tempat dia bekerja
LICIIIIIN!!! Tak tinggal habuk pun!
.
korang masih nak tunggu lagi?
Ingat peluang yang datang tak sama
Modal permulaan DISKAUN FEBRUARI
SERENDAH RM50 SHJ!!
.
KLIK LINK >> http:www.wasap.my/60194168894/pmpromoejendanstokis
#Beranang
#TamanTasikKesuma
#Semenyih
#Putrajaya
#HospitalPutrajaya
#tsuwanys2020
#kitakacangkan1malaysia
#bisnestukacangje
#wearekacangwarrior
#wanyssnacks

SEMINGGU JE, DAH 3 KALI RESTOK!!
.
Waaa ini katanya baru rakan rakan sepejabat
Belum lagi balik kampung
Bawak jumpa mak sedara, pak sedara kan.
.
Gadis manis ni dah 3 kali restok dalam seminggu
Katanya bawak saja ke ofis tempat dia bekerja
LICIIIIIN!!! Tak tinggal habuk pun!
.
korang masih nak tunggu lagi?
Ingat peluang yang datang tak sama 
Modal permulaan DISKAUN FEBRUARI
SERENDAH RM50 SHJ!!
.
KLIK LINK >> http:www.wasap.my/60194168894/pmpromoejendanstokis
#Beranang
#TamanTasikKesuma
#Semenyih
#Putrajaya
#HospitalPutrajaya
#tsuwanys2020
#kitakacangkan1malaysia
#bisnestukacangje
#wearekacangwarrior
#wanyssnacks
0 0 17 hours ago

#Repost @emasanuar_shahalam
Made by @Image.Downloader
· · · ·
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

#Repost @emasanuar_shahalam
Made by @Image.Downloader
· · · ·
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 1000am - 700pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
0 0 18 hours ago

OVERNIGHT OAT VIRAL MEMANG TERLIUR CEK OIIII

Ada customer malas nak buat sendiri. Buat sendiri pun tak berapa kena dengan selera sebab rasa muak. Dah tu rasa yang sama je walaupun topping buah lain-lain

Kami ada 6 Hot Flavour tau sis. Topping pun lain-lain, dan confirm tak muak! Hehehe

Nak beli banyak pun siap ada harga pakej dengan harga menarik tau. Jom dapatkan dengan kami!
.
#shikinliciousoatmeal
#overnightyogurtoatmeal
#overnightoats #fruityicecream #icecreamhomemade #overnightoatsmalaysia #kajang #bangi #semenyih #cheras #putrajaya #selangor #dessertbangi #dessertkajang #codkajang #codbangi

OVERNIGHT OAT VIRAL MEMANG TERLIUR CEK OIIII

Ada customer malas nak buat sendiri. Buat sendiri pun tak berapa kena dengan selera sebab rasa muak. Dah tu rasa yang sama je walaupun topping buah lain-lain

Kami ada 6 Hot Flavour tau sis. Topping pun lain-lain, dan confirm tak muak! Hehehe

Nak beli banyak pun siap ada harga pakej dengan harga menarik tau. Jom dapatkan dengan kami!
.
#shikinliciousoatmeal
#overnightyogurtoatmeal
#overnightoats #fruityicecream #icecreamhomemade #overnightoatsmalaysia #kajang #bangi #semenyih #cheras #putrajaya #selangor #dessertbangi #dessertkajang #codkajang #codbangi
3 0 18 hours ago

❤️Alhamdulillah❤️
.
Hasil jahitan para pelajar yang mengikuti kelas jahitan Bellezza di Johor.
.

Anda minat nak belajar jahit dengan BELLEZZA?
WASAP 011-11151536.
Layari www.bellezzacollections.blogspot.com
.

Terdapat 5 kategori Pakej yang ditawarkan oleh Bellezza.
🌻PAKEJ LUAR N.SEMBILAN
🌻PAKEJ HUJUNG MINGGU
🌻PERSONAL COACHING KE RUMAH
🌻BENGKEL SEHARI
🌻PAKEJ HARI BIASA (HARIAN)
.

BELLEZZA TELAH BERADA DALAM INDUSTRI FESYEN DAN JAHITAN LEBIH 16 TAHUN!
. 💛Modul pelajaran adalah hasil penyelidikan dan pembangunan dari masa ke semasa oleh tenaga pengajar dan tenaga kerja Bellezza Collection (Fashion Design & Academy).
.
💛Kebanyakan tenaga kerja, berpengalaman lebih 25 tahun dalam industri pembuatan dan pengurusan.
.
. ●Tenaga Pengajar di Kelas Jahitan Bellezza Nilai N.Sembilan merupakan tenaga pengajar bertauliah lulusan Bachelor of Design (Fashion) yang berpengalaman lebih 8 tahun sebagai Pensyarah Fesyen dan lebih 25 tahun dalam industri fesyen dan jahitan. ♢Antara Pencapaian Tenaga Pengajar:
●Pernah mengikuti Sew Data Training Program Perfida Zapata dari Mattel El Segundo California. ●The Best Lecturer Performance in Faculty. ●Penceramah Busana Tradisional anjuran salah sebuah IPTA di Nilai.
.
Harga pakej dari RM180 hingga RM850.
Hanya untuk Bumiputera Islam.
. 🌷Tertakhluk kepada terma dan syarat.

#tvet #KualaTerengganu #fashion #kelas #belajar #jahit #Jahitan #Bellezza #Nilai #NegeriSembilan #Selangor #Government #uitm #Seremban #SalakTinggi #Banting #Enstek #Putrajaya #KotaSeriemas #Klang #Sepang #KualaLumpur #fesyen #Semenyih #Bangi #Sendayan #Beranang #Kajang #Serdang #BatuBuruk

❤️Alhamdulillah❤️
.
Hasil jahitan para pelajar yang mengikuti kelas jahitan Bellezza di Johor.
.

Anda minat nak belajar jahit dengan BELLEZZA?
WASAP 011-11151536.
Layari www.bellezzacollections.blogspot.com
.

Terdapat 5 kategori Pakej yang ditawarkan oleh Bellezza.
🌻PAKEJ LUAR N.SEMBILAN
🌻PAKEJ HUJUNG MINGGU
🌻PERSONAL COACHING KE RUMAH
🌻BENGKEL SEHARI
🌻PAKEJ HARI BIASA (HARIAN)
.

BELLEZZA TELAH BERADA DALAM INDUSTRI FESYEN DAN JAHITAN LEBIH 16 TAHUN!
. 💛Modul pelajaran adalah hasil penyelidikan dan pembangunan dari masa ke semasa oleh tenaga pengajar dan tenaga kerja Bellezza Collection (Fashion Design & Academy).
.
💛Kebanyakan tenaga kerja, berpengalaman lebih 25 tahun dalam industri pembuatan dan pengurusan.
.
. ●Tenaga Pengajar di Kelas Jahitan Bellezza Nilai N.Sembilan merupakan tenaga pengajar bertauliah lulusan Bachelor of Design (Fashion) yang berpengalaman lebih 8 tahun sebagai Pensyarah Fesyen dan lebih 25 tahun dalam industri fesyen dan jahitan. ♢Antara Pencapaian Tenaga Pengajar:
●Pernah mengikuti Sew Data Training Program Perfida Zapata dari Mattel El Segundo California. ●The Best Lecturer Performance in Faculty. ●Penceramah Busana Tradisional anjuran salah sebuah IPTA di Nilai.
.
Harga pakej dari RM180 hingga RM850.
Hanya untuk Bumiputera Islam.
. 🌷Tertakhluk kepada terma dan syarat.

#tvet #KualaTerengganu #fashion #kelas #belajar #jahit #Jahitan #Bellezza #Nilai #NegeriSembilan #Selangor #Government #uitm #Seremban #SalakTinggi #Banting #Enstek #Putrajaya #KotaSeriemas #Klang #Sepang #KualaLumpur #fesyen #Semenyih #Bangi #Sendayan #Beranang #Kajang #Serdang #BatuBuruk
2 0 18 hours ago

‎رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِنَا
‎ أُمَّةً مُسْلِمَةً لَكَ
Maksudnya: “Ya Tuhan kami, jadikanlah kami berdua orang yang tunduk patuh kepadaMU dan (jadikanlah) di antara anak cucu kami umat yang tunduk patuh kepadaMU.” (Al-Baqarah : 128)
.
Any inquiries can dm or ws me at 017-3227393. .
And email at heyalifalhakim@gmail.com
.
Jangan lepaskan peluang untuk menempah saya sebagai anda punye jurugambar. 📸 insha Allah tidak menyesal 🤗
.
.
#weddingdress #weddingphotography #weddingphotographer #photographer #photography #fotografer #photographerselangor #photographershahalam #canon6d #sigma35mmart #photographermurah #weddingmakeup #makeover #photographermalaysia #fotograferjogja #selangor #semenyih #broga #professional #photographermalaysia #canonphotographers #kahwin #melayu #tunang #outdoor

‎رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِنَا
‎ أُمَّةً مُسْلِمَةً لَكَ
Maksudnya: “Ya Tuhan kami, jadikanlah kami berdua orang yang tunduk patuh kepadaMU dan (jadikanlah) di antara anak cucu kami umat yang tunduk patuh kepadaMU.” (Al-Baqarah : 128)
.
Any inquiries can dm or ws me at 017-3227393. .
And email at heyalifalhakim@gmail.com
.
Jangan lepaskan peluang untuk menempah saya sebagai anda punye jurugambar. 📸 insha Allah tidak menyesal 🤗
.
.
#weddingdress #weddingphotography #weddingphotographer #photographer #photography #fotografer #photographerselangor #photographershahalam #canon6d #sigma35mmart #photographermurah #weddingmakeup #makeover #photographermalaysia #fotograferjogja #selangor #semenyih #broga #professional #photographermalaysia #canonphotographers #kahwin #melayu #tunang #outdoor
15 0 18 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 .
.
.
.
#emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hari ini LAST DAY!!! ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 .
.
.
.
#emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
8 12 18 hours ago

Hai 😚
meh ler ke outlet kami Glowing party house untuk cuci mata dulu.
Sambil-sambil tu boleh ler grab balloon latex ni kan🎈Pelbagai warna yang available di outlet kami tau. Dari warna terang hingga ke warna pastel semua ada. Bukan tu sahaja, dari balloon metallic hingga ke standard ditambah pula balloon pastel! Wau! 😲

Fuhh semua ada, bukan setakat balloon sahaja party items pun ada juga tauu, so jom singgah ke Glowing party house 🎉 Any Question Or Inquiries Regarding Our Store And Product Please Contact Us On Whatsapp 👇👇 1) Glowing Party House
http://www.wasap.my/+601158968541
http://www.wasap.my/+60384081554

2) Glowtex Balloons Wholesale Warehouse
http://www.wasap.my/+60194270357

#GlowingParty #Helium #Party #Balloon #Kajang #Birthday #Cake #Latex #Bangi #HighQuality #Premium #Semenyih #Reko #USJ

Hai 😚 
meh ler ke outlet kami Glowing party house untuk cuci mata dulu. 
Sambil-sambil tu boleh ler grab balloon latex ni kan🎈Pelbagai warna yang available di outlet kami tau. Dari warna terang hingga ke warna pastel semua ada. Bukan tu sahaja, dari balloon metallic hingga ke standard ditambah pula balloon pastel! Wau! 😲

Fuhh semua ada, bukan setakat balloon sahaja  party items pun ada juga tauu, so jom singgah ke Glowing party house 🎉 Any Question Or Inquiries Regarding Our Store And Product Please Contact Us On Whatsapp 👇👇 1) Glowing Party House
http://www.wasap.my/+601158968541
http://www.wasap.my/+60384081554

2) Glowtex Balloons Wholesale Warehouse
http://www.wasap.my/+60194270357

#GlowingParty #Helium #Party #Balloon #Kajang #Birthday #Cake #Latex #Bangi #HighQuality #Premium #Semenyih #Reko #USJ
2 0 18 hours ago

16 Februari 2020 | Ahad
Kejohanan Futsal Belia Semenyih 2020

Good Luck PDH Kickerz 'A' & 'B'
Semoga kita berjaya ke tahap yang terbaik buat permulaan tahun 2020.

#pdhteam #pdhkickerz #futsal
#belia #semenyih #dms
#winningthegame
#wearetheteam

16 Februari 2020 | Ahad
Kejohanan Futsal Belia Semenyih 2020

Good Luck PDH Kickerz 'A' & 'B'
Semoga kita berjaya ke tahap yang terbaik buat permulaan tahun 2020.

#pdhteam #pdhkickerz #futsal
#belia #semenyih #dms
#winningthegame
#wearetheteam
3 0 19 hours ago

L.
‼️‼️RM70(satu)‼️⁉️..
.
postage semenanjung FREE
postage Sabah Sarawak +RM5
.
Spec::
☑️Gred AA.
☑️Rubber Strap.
☑️Dual Time.
☑️Battery.
☑️Unisex.
☑️High quality.
☑️Free GS Tin/Box.
☑️FREE Gelang. ..
.
========================================..
.
How to Order?📦
1. Tekan link di bio ig terus boleh ws ye.
2. Bertanya.
3. & Submit order.
.
Nak? 😍
>>{ WhatsApp 📲 011-21911180 tq 😉🇧🇩 }<<.
.
.
. #shahalam #bangi #cyberjaya #ampang #serikembangan #putrajaya #sungaibuloh #seremban #nilai #petalingjaya #kajang #semenyih #cheras #subangjaya #puchong #jomkahwin #jamtanganmurah #jammurah #jamcouple #jamcouplemurah #jualjamcouple #jamtangancouple #lawa #padu #comel #lawakhambar #ikutcarakita

L.
‼️‼️RM70(satu)‼️⁉️..
.
postage semenanjung FREE
postage Sabah Sarawak +RM5
.
Spec::
☑️Gred AA.
☑️Rubber Strap.
☑️Dual Time.
☑️Battery.
☑️Unisex.
☑️High quality.
☑️Free GS Tin/Box.
☑️FREE Gelang. ..
.
========================================..
.
How to Order?📦
1. Tekan link di bio ig terus boleh ws ye.
2. Bertanya.
3. & Submit order.
.
Nak? 😍
>>{ WhatsApp 📲 011-21911180  tq 😉🇧🇩 }<<.
.
.
.#shahalam #bangi #cyberjaya #ampang #serikembangan #putrajaya #sungaibuloh #seremban #nilai #petalingjaya #kajang #semenyih #cheras #subangjaya #puchong #jomkahwin #jamtanganmurah #jammurah #jamcouple  #jamcouplemurah #jualjamcouple #jamtangancouple #lawa #padu #comel #lawakhambar #ikutcarakita
3 0 19 hours ago

Bakerina Studio Cafe & Bakery is officially open.
9am to 7pm
Google Maps / Waze : Bakerina

Our menu for today :
Pandan Gula Melaka
Nutella Choc Fudge
Moist Carrot Cake
Ferrero Rocher Cake
Sirap Bandung Cake
Banana Salted Caramel
Red Velvet Nutella
Burnt Cheesecake
Kek Batik Melting

Tauhu Begedil
Chicken Pie
Bolognese Pie

Belgium Cookies
Brownies Cookies
Roti

Talam Keladi
Talam Seri Muka
Talam Lapis Pelangi

Come and join us 😉

#bakerinabyyannsyaiful #bakerinabakingstudio #studiocafepertamadisemenyih #semenyih #bakery #pandangulamelaka #nutellachocfudge #moistcarrotcake #ferrerorochercake #sirapbandungcake #bananasaltedcaramel #redvelvetnutella #burntcheesecake #kekbatikmelting #belgiumcookies #browniescookies #talamkeladi #talamserimuka #talamlapispelangi

Bakerina Studio Cafe & Bakery is officially open.
9am to 7pm
Google Maps / Waze : Bakerina

Our menu for today :
Pandan Gula Melaka
Nutella Choc Fudge
Moist Carrot Cake
Ferrero Rocher Cake
Sirap Bandung Cake
Banana Salted Caramel
Red Velvet Nutella
Burnt Cheesecake
Kek Batik Melting

Tauhu Begedil
Chicken Pie
Bolognese Pie

Belgium Cookies
Brownies Cookies
Roti

Talam Keladi
Talam Seri Muka
Talam Lapis Pelangi

Come and join us 😉

#bakerinabyyannsyaiful #bakerinabakingstudio #studiocafepertamadisemenyih #semenyih #bakery #pandangulamelaka #nutellachocfudge #moistcarrotcake #ferrerorochercake #sirapbandungcake #bananasaltedcaramel #redvelvetnutella #burntcheesecake #kekbatikmelting #belgiumcookies #browniescookies #talamkeladi #talamserimuka #talamlapispelangi
36 2 19 hours ago

✦ 周末在家收米💰 顾客各自带走❸套214优惠配套 收米6⃣️4⃣️2⃣️🥰 这个情人节,你 “瘦”护你爱的那个他/她了吗⁉️
就是要你 『瘦得健康 瘦得安心』
“瘦”护你爱人的心 双C是你的选择之一💕

Canday🍊 - 快速燃脂🔸分解淀粉🔸 分解糖分🔸分解油脂🔸补充维生素C

Cannight🍒- 排毒美颜 🔺改善便秘🔺水肿现象 痘痘肌肤🔺改善口臭困扰🔺子宫调理

#现在优惠只需一个价格就能带走三样宝物
#优惠活动正在进行中 #欢迎咨询详情

#Cheras #蕉赖区 #Kajang #Semenyih
#PetalingJaya #PJ区 #提供面交服务
#Canday #Cannight #瘦身组合 #让你躺着也能变瘦
WECHAT 🔸 MEI3065888

✦ 周末在家收米💰  顾客各自带走❸套214优惠配套  收米6⃣️4⃣️2⃣️🥰 这个情人节,你 “瘦”护你爱的那个他/她了吗⁉️
就是要你 『瘦得健康 瘦得安心』
“瘦”护你爱人的心 双C是你的选择之一💕

Canday🍊 -  快速燃脂🔸分解淀粉🔸  分解糖分🔸分解油脂🔸补充维生素C

Cannight🍒- 排毒美颜 🔺改善便秘🔺水肿现象  痘痘肌肤🔺改善口臭困扰🔺子宫调理

#现在优惠只需一个价格就能带走三样宝物
#优惠活动正在进行中 #欢迎咨询详情

#Cheras #蕉赖区 #Kajang #Semenyih 
#PetalingJaya #PJ区 #提供面交服务
#Canday #Cannight #瘦身组合 #让你躺着也能变瘦
WECHAT 🔸 MEI3065888
8 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

Kitchen biarpon kecik tapi biar nampak #elegant . Kitchen korang in the making ke tu 😁

#AdrianPROMORAYA2020
Depo by 31.03.20
Sapa depo dulu, abg Wan buat dulu, dia dapat #elegantkitchen dulu 👍 ^
^
- Abg Wan
0193370127
ADRIAN Cabinetry & Renovations
Custom-built | Quality | Affordable

#customcabinet #kabinetdapur #kabinethargakilang #dapurcantik #moderncontemporary #interiordesign #ilhamdekorasi #dekomalaysia #viral #selangor #kualalumpur #bangi #kajang #nilai #puncakalam #saujanautama #kotaseriemas #semenyih #ecomajestic #ecograndeur photo credits to #inspirasi #insta #pinterest

Kitchen biarpon kecik tapi biar nampak #elegant . Kitchen korang in the making ke tu 😁

#AdrianPROMORAYA2020 
Depo by 31.03.20
Sapa depo dulu, abg Wan buat dulu, dia dapat #elegantkitchen dulu 👍 ^
^
- Abg Wan
0193370127
ADRIAN Cabinetry & Renovations
Custom-built | Quality | Affordable

#customcabinet  #kabinetdapur #kabinethargakilang #dapurcantik #moderncontemporary #interiordesign #ilhamdekorasi #dekomalaysia  #viral #selangor #kualalumpur #bangi #kajang #nilai #puncakalam #saujanautama #kotaseriemas #semenyih #ecomajestic #ecograndeur photo credits to #inspirasi #insta #pinterest
13 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
1 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
1 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur

[HASNURI] - AFEENA KURUNG V6💙
-
🌸 HARGA
SEPASANG RM50 EXC POS
POS RM8SM/RM12SS
10 PSG = RM500 FREE POS
-
BAJU
🌸Material High Quality Heavy Como Crepe
🌸Design kurung moden poket yang trendy dan terkini
🌸Special dua poket tersembunyi di hadapan 
Ada padding di bahu
BFF friendly dengan zip sembunyi dihadapan baju -
KAIN
🌸Potongan kain mermaid yang menampakkan ilusi tinggi dan langsing
🌸Kain fully getah
-
Utk tempahan KLIK LINK DI BIO atau 👇🏻👇🏻
wasap je www.wasap.my/601161113918/AfeenaKurung
-
#Hasnuri #Bajukurung #bajukurungmurah #bajukurungmoden #bajuraya #raya2020 #bajubridesmaid #bajukurungcrepemurah #kurungraya #kurungmoden #kurungcrepe #kurungsimple #bajusedondon #prettybecollection #byteja #kajang #bangi #ukm #semenyih #kualalumpur
0 0 19 hours ago

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
Haiii haii assalamualaikum syg2 semua😍😍 jom meriahkan @emasanuarputrajaya.. dapatkan koleksi barang kemas 916 design hott latest dan terkini🔥🔥 jadi, apa tunggu lagi‼️😱😱 jemput datang sekarang beramai-ramai🥰
.
Page FB Rasmi kami: https://www.facebook.com/EmasAnuarPutrajaya/

Instagram : @emasanuarputrajaya

Nak beli online: tekan link whatapps di bawah 👇 📱http://www.wasap.my/+60102111937
.
Waktu Operasi.
🕣12pm-8.30pm
🕣Buka Setiap Hari
.
Jumpa staff kami yang comel lotey di
📍EMAS ANUAR PUTRAJAYA, AYER 8, PUTRAJAYA
#emasanuarputrajaya #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #sepang #banting #emasterbaik #emas916 #emasputih #emaskuning #emas

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
Haiii haii assalamualaikum syg2 semua😍😍 jom meriahkan @emasanuarputrajaya.. dapatkan koleksi barang kemas 916 design hott latest dan terkini🔥🔥 jadi, apa tunggu lagi‼️😱😱 jemput datang sekarang beramai-ramai🥰
.
Page FB Rasmi kami: https://www.facebook.com/EmasAnuarPutrajaya/

Instagram : @emasanuarputrajaya

Nak beli online: tekan link whatapps di bawah 👇 📱http://www.wasap.my/+60102111937
.
Waktu Operasi.
🕣12pm-8.30pm
🕣Buka Setiap Hari
.
Jumpa staff kami yang comel lotey di
📍EMAS ANUAR PUTRAJAYA, AYER 8, PUTRAJAYA 
#emasanuarputrajaya #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #sepang #banting #emasterbaik #emas916 #emasputih #emaskuning #emas
0 0 19 hours ago

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
0 0 19 hours ago

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 12pm - 8:30pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di ayer 8 putrajaya, Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuarputrajaya menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
0 0 19 hours ago

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
Haiii haii assalamualaikum syg2 semua😍😍 jom meriahkan @emasanuarputrajaya.. dapatkan koleksi barang kemas 916 design hott latest dan terkini🔥🔥 jadi, apa tunggu lagi‼️😱😱 jemput datang sekarang beramai-ramai🥰
.
Page FB Rasmi kami: https://www.facebook.com/EmasAnuarPutrajaya/

Instagram : @emasanuarputrajaya

Nak beli online: tekan link whatapps di bawah 👇 📱http://www.wasap.my/+60102111937
.
Waktu Operasi.
🕣12pm-8.30pm
🕣Buka Setiap Hari
.
Jumpa staff kami yang comel lotey di
📍EMAS ANUAR PUTRAJAYA, AYER 8, PUTRAJAYA
#emasanuarputrajaya #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #sepang #banting #emasterbaik #emas916 #emasputih #emaskuning #emas

#Repost @emasanuarputrajaya (@get_repost)
・・・
Haiii haii assalamualaikum syg2 semua😍😍 jom meriahkan @emasanuarputrajaya.. dapatkan koleksi barang kemas 916 design hott latest dan terkini🔥🔥 jadi, apa tunggu lagi‼️😱😱 jemput datang sekarang beramai-ramai🥰
.
Page FB Rasmi kami: https://www.facebook.com/EmasAnuarPutrajaya/

Instagram : @emasanuarputrajaya

Nak beli online: tekan link whatapps di bawah 👇 📱http://www.wasap.my/+60102111937
.
Waktu Operasi.
🕣12pm-8.30pm
🕣Buka Setiap Hari
.
Jumpa staff kami yang comel lotey di
📍EMAS ANUAR PUTRAJAYA, AYER 8, PUTRAJAYA 
#emasanuarputrajaya #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #sepang #banting #emasterbaik #emas916 #emasputih #emaskuning #emas
0 0 19 hours ago

Alhamdulillah, berkat kesungguhan dengan meneruskan pembelajaran dalam mendalami ayat suci Al-Qur'an secara istiqamah, bacaan dapat diperhalusi dengan hukum tajwid dengan baik. Moga bermanfaat hendaknya 📖 #semenyih

Alhamdulillah, berkat kesungguhan dengan meneruskan pembelajaran dalam mendalami ayat suci Al-Qur'an secara istiqamah, bacaan dapat diperhalusi dengan hukum tajwid dengan baik. Moga bermanfaat hendaknya 📖 #semenyih
1 0 19 hours ago

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1,
Bangi Gateway
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya
ECONSAVE Reko
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓ 
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1, 
Bangi Gateway 
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya 
ECONSAVE Reko 
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT 
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya
1 0 19 hours ago

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1,
Bangi Gateway
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya
ECONSAVE Reko
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓ 
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1, 
Bangi Gateway 
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya 
ECONSAVE Reko 
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT 
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya
0 0 19 hours ago

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1,
Bangi Gateway
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya
ECONSAVE Reko
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya

Kunjungi outlet kami untuk koleksi terkini dan memukau dengan yang harga rendah 🤩
.
Nak tukar emas lama kami terima T/in harga tinggi untuk emas lama suka takkk ❓
.
Perlukan cash SEGERA ❓ 
kami beli balik emas anda dengan harga tinggi 😍
.
. 🌹Tingkat 1, 
Bangi Gateway 
Shopping Complex
Bandsr Baru Bangi
www.wasap.my/60166661162
.
🌹Dalam pasaraya 
ECONSAVE Reko 
Sentral Jalan Reko, Kajang
www.wasap.my/60136660120
.
⭐20% -50%
DISKAUN UNTUK BARANGAN EMAS PERMATA
💥HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT 
WWW.wasap.my/60166661162
.
#impianajewels #impianajewelsgateway #impianajewelseconsave #emasmurahonline #emas916 #emascantik #emas916online #kedaiemas #emas916tulen #rantaitangan916 #rantaileher916 #cincin916 #loket916 #emas916murah #bandarbarubangi #kajang #putrajaya #serdang #semenyih #bukitmahkota #cyberjaya
2 0 19 hours ago

Ok, karipap pusing dah topup ya..
Tapi semakin surut

Yg berminat nak rasa boleh text SF ya😊

#karipap #karipappusing #frozenfood #kajang #bangi #semenyih #sgjelok #sfkek #dessert #brownies #cheesecake #cookies #karipapsardin #karipapayam #karipapdaging #cakebirthday #kekbuahkukus#

Ok, karipap pusing dah topup ya..
Tapi semakin surut

Yg berminat nak rasa boleh text SF ya😊

#karipap#karipappusing#frozenfood#kajang#bangi#semenyih#sgjelok#sfkek#dessert#brownies#cheesecake#cookies#karipapsardin#karipapayam#karipapdaging#cakebirthday#kekbuahkukus#
13 1 19 hours ago

Soft Rebonding and hair trim for extra long hair.

Thank you for coming and support @hairplacemalaysia

FREE "Normal Hair Treatment"
Specially For WOMEN

RM 98 NETT
RM 98 NETT

Coloring RM 98 NETT
Rebonding RM 98 NETT
Relaxing RM 98 NETT
Korean Perm RM 98 NETT
Highlights RM 98 NETT
Balayage RM 98 NETT
Bleaching RM 98 NETT

WE DO PROVIDE ROOM FOR MUSLIMAH.

RUANG MUSLIMAH BERHIJAB DI SEDIAKAN.
---------------------------------------------
Specially For MEN

RM 68 NETT
RM 68 NETT

Coloring RM 68 NETT
Rebonding RM 68 NETT
Relaxing RM 68 NETT
Korean Perm RM 68 NETT
Highlights RM 68 NETT
Bleaching RM 68 NETT ----------------------------------------------
PRICE LIMIT TO BRA LENGHT, MORE THEN THAT JUST ADD RM 50.

HARGA LIMIT SAMPAI BRA LENGHT, LEBIH DARI BRA LENGHT ADD RM 50

Jadi tunggu apa lagi?

Operation Hours :
Tuesday - Sunday
🕙10:00 AM -- 🕗8 :00 PM

Monday (only by appointment)

Address:
No 8G, Jalan hentian Kajang 2, Taman Tenaga, 43000 Kajang selangor

Use Waze to drive to Hair Place: https://waze.com/ul/hw282u66xr ☎️Call :
018-9884200 📳Whatsapp :

http://www.wasap.my/+60189884200/hairplace

http://www.wasap.my/+60189884200/hairplace

#hairplace
#hairplacemalaysia
#newhair
#hairmakeover
#colouring
#bleach #rebonding #relaxing #koreanperm #treatment #highlight #promotion #kajang #semenyih #haircut #bangi #cyberjaya #putrajaya #hargarambutmurah #rambutmurah #salonmurah #salonkajang #salonbangi #saloputrajaya #saloncyberjaya #salonsemenyih

Soft Rebonding and hair trim for extra long hair.

Thank you for coming and support @hairplacemalaysia

FREE "Normal Hair Treatment" 
Specially For WOMEN

RM 98 NETT
RM 98 NETT

Coloring  RM 98 NETT
Rebonding  RM 98 NETT
Relaxing  RM 98 NETT
Korean Perm RM 98 NETT
Highlights  RM 98 NETT
Balayage  RM 98 NETT
Bleaching  RM 98 NETT

WE DO PROVIDE ROOM FOR MUSLIMAH.

RUANG MUSLIMAH BERHIJAB DI SEDIAKAN.
---------------------------------------------
Specially For MEN

RM 68 NETT
RM 68 NETT

Coloring  RM 68 NETT
Rebonding  RM 68 NETT
Relaxing  RM 68 NETT
Korean Perm RM 68 NETT
Highlights  RM 68 NETT
Bleaching  RM 68 NETT ----------------------------------------------
PRICE LIMIT TO BRA LENGHT,  MORE THEN THAT JUST ADD RM 50.

HARGA LIMIT SAMPAI BRA LENGHT, LEBIH DARI BRA LENGHT ADD RM 50

Jadi tunggu apa lagi?

Operation Hours :
Tuesday - Sunday
🕙10:00 AM -- 🕗8 :00 PM

Monday (only by appointment)

Address: 
No 8G,  Jalan hentian Kajang 2, Taman Tenaga,  43000 Kajang selangor

Use Waze to drive to Hair Place: https://waze.com/ul/hw282u66xr ☎️Call : 
018-9884200 📳Whatsapp :

http://www.wasap.my/+60189884200/hairplace

http://www.wasap.my/+60189884200/hairplace

#hairplace
#hairplacemalaysia
#newhair
#hairmakeover
#colouring
 #bleach  #rebonding  #relaxing  #koreanperm  #treatment  #highlight  #promotion  #kajang  #semenyih  #haircut  #bangi  #cyberjaya  #putrajaya  #hargarambutmurah  #rambutmurah  #salonmurah  #salonkajang  #salonbangi  #saloputrajaya  #saloncyberjaya  #salonsemenyih
7 7 19 hours ago

Muffin cekelat is done

#UnggulBakery
#unggulcafenbakery
#Semenyih
#Palong04
#CakeKampung
#SentiasaPeramah

Boleh tempah bila2 masa sahaja
📲 www.wasap.my/601156875601/nakordercake

Muffin cekelat is done

#UnggulBakery
#unggulcafenbakery
#Semenyih
#Palong04
#CakeKampung
#SentiasaPeramah

Boleh tempah bila2 masa sahaja
📲 www.wasap.my/601156875601/nakordercake
2 0 20 hours ago

Happy Sunday! Haaa dah try suplimen Putih Korea belum? Tahu tak #PutihKorea sesuai tak kira lelaki atau perempuan tau.⁣

Jangan risau, #PutihKorea mempunyai LABTEST bagi memastikan tiada kesan bahaya dan bahan yang tidak memudaratkan kesihatan you all.⁣

#JunniBeauty
#JunniBeautyBantuAnda
#SolusiKulitBreakout
#BerkesanDanSelamat
#gengsisjunnitini #teamjunnilisa #JutawanJunni #junnidropshipwanted #junniagentwanted #putihkorea #SerbukKemam #putihcerah #kajang #bangi #semenyih #seremban #labu #cheras #putrajaya #klang #shahalam

Happy Sunday! Haaa dah try suplimen Putih Korea belum? Tahu tak #PutihKorea sesuai tak kira lelaki atau perempuan tau.⁣
⁣
Jangan risau, #PutihKorea mempunyai LABTEST bagi memastikan tiada kesan bahaya dan bahan yang tidak memudaratkan kesihatan you all.⁣
⁣
#JunniBeauty⁣
#JunniBeautyBantuAnda⁣
#SolusiKulitBreakout⁣
#BerkesanDanSelamat
#gengsisjunnitini #teamjunnilisa #JutawanJunni #junnidropshipwanted #junniagentwanted #putihkorea #SerbukKemam #putihcerah #kajang #bangi #semenyih #seremban #labu #cheras #putrajaya #klang #shahalam
2 0 20 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
21 15 20 hours ago

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam #emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes

PROMOSI KETIGA BULAN 2 kembali lagi ‼️‼️.. Hanya berlansung 2HARI sahaja guyss ..rebutlah peluang yang masih ada ini.. gempak kan kedaii kami‼️.. BELI EMAS MENANG KERETA & MOTOR ‼️ Ye betul mcm mana nak SERTAII peraduan BELI DAN MENANG?? .. senang sahaja😍😍 Setiap pembelian rm999😱 keatas layak menang KERETA Dan juga MOTOR yang lebih menarik pembelian TANPA LIMIT👍🏼.. Peraduan ini dah xlama guyss rebut lah sekarang.. ada rezeki in sya allah ia milik kita .. YANG pasti akan memukau sayang sayang semua 🤩🤩 • Waktu operasi 10:00am - 7:00pm ‼️‼️
• Dibuka setiap hari ‼️‼️
• Trade in tertinggi ‼️‼️
Jadi sayang sayang boleh jemput walk in ke kedai kami di seksyen 7 Jalan plumbum , Sambil sambil cuci mata jom cuci dompet sekali 🥳 Kenapa bayar lebih sedangkan @emasanuar_shahalam menjanjikan harga menarik untuk anda ‼️ Ingat emas murah ingat emas Anuar , Yang penting kita kira sampai jadii 🤩‼️ Mariiiiiiii Mariiiiii 🤲🏽 #emasanuarshahalam#emasanuarfans #ayer8 #putrajaya #bangi #bangisentral #shahalam #klang #semenyih #kajang #nilai #senawang #melaka #johor #ampang #wangsamaju #selangor #damansara #sungaibuloh #selayang #emasmurah #emasanuarquotes
28 18 20 hours ago

Ghost run! Literally the ghost on my left keep chasing my tail most of the way. Until I reach the tarmac and left her inhaling the dust I left behind.... Vroom vroommmm!

Distance: 10km
Time: 1hr35min

Still one of the best organizer which provide the best trail ever! Nice scenery, challenging tràil, and fun!

#runwild #anthoying #semenyih

Ghost run! Literally the ghost on my left keep chasing my tail most of the way. Until I reach the tarmac and left her inhaling the dust I left behind.... Vroom vroommmm!

Distance: 10km 
Time: 1hr35min

Still one of the best organizer which provide the best trail ever! Nice scenery, challenging tràil, and fun!

#runwild #anthoying #semenyih
15 1 20 hours ago

Hai selamat pagi 😘⁣

Alhamdulillah for another great day 🤲🏻 Those yang nak dapatkan SHT can contact me by click link in bio ⁣

Pssstt free gift await for you 🎁⁣

#safiyyahairperfume #safiyyahairtreatment #sprayrambut #serumrambut #hairstyles #tutorialmakeup #tutorialrambut #putrajaya #bangi #kajang #bandarsaujanaputra #bandarseriputra #bandarteknologikajang #semenyih #bandarbarubangi #southvillecity #nilai #seremban #jempol #kptmbangi #kptmipoh #kptmkuantan #ioicitymall #gurneyplaza #ikeabatukawan

Hai selamat pagi 😘⁣
⁣
Alhamdulillah for another great day 🤲🏻 Those yang nak dapatkan SHT can contact me by click link in bio ⁣
⁣
Pssstt free gift await for you 🎁⁣
⁣
#safiyyahairperfume #safiyyahairtreatment #sprayrambut #serumrambut #hairstyles #tutorialmakeup #tutorialrambut #putrajaya #bangi #kajang #bandarsaujanaputra #bandarseriputra #bandarteknologikajang #semenyih #bandarbarubangi #southvillecity #nilai #seremban #jempol #kptmbangi #kptmipoh #kptmkuantan #ioicitymall #gurneyplaza #ikeabatukawan
5 0 20 hours ago

✔✔LELONG ❗❗❗LELONG ❗❗❗❗📌📌📌 HARGA TERLAJAKK MURAH  FREE POSTAGE 🤓

1 PSG 59.00
2PSG RM 110
3 PSANG 150
(BOLEH CAMPUR TAU)
LELONG❗❗LELONG❗❗LELONG❗❗🌷😍 🥰 HARGA TERLAJAKK MURAHH 59.00 1 PASANG ,2 PASANG RM110 FREE POS SM 😍🌷 SABAH SARAWAK ADD RM 5.00  YA ✌🏻🌷
Wasap admin
www.wasap.my/60192641817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/60183801817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/601111912178/FREEPOSTAGE 📌📌📌BIAR NYESAL BELI DARI NYESAL XBELI 😥😥😥💗 #semenyih
#butikanggerikcotton
#cottonmurah
#murahborong
#borong
#kurungcotton
#anggerikcotton

✔✔LELONG ❗❗❗LELONG ❗❗❗❗📌📌📌 HARGA TERLAJAKK MURAH  FREE POSTAGE 🤓

1 PSG 59.00 
2PSG RM 110
3 PSANG 150
(BOLEH CAMPUR TAU) 
LELONG❗❗LELONG❗❗LELONG❗❗🌷😍 🥰 HARGA TERLAJAKK MURAHH 59.00 1 PASANG ,2 PASANG RM110 FREE POS SM 😍🌷 SABAH SARAWAK ADD RM 5.00  YA ✌🏻🌷
Wasap admin
www.wasap.my/60192641817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/60183801817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/601111912178/FREEPOSTAGE 📌📌📌BIAR NYESAL BELI DARI NYESAL XBELI 😥😥😥💗 #semenyih
#butikanggerikcotton
#cottonmurah
#murahborong
#borong
#kurungcotton
#anggerikcotton
5 0 20 hours ago

✔✔LELONG ❗❗❗LELONG ❗❗❗❗📌📌📌 HARGA TERLAJAKK MURAH  FREE POSTAGE 🤓

1 PSG 59.00
2PSG RM 110
3 PSANG 150
(BOLEH CAMPUR TAU)
LELONG❗❗LELONG❗❗LELONG❗❗🌷😍 🥰 HARGA TERLAJAKK MURAHH 59.00 1 PASANG ,2 PASANG RM110 FREE POS SM 😍🌷 SABAH SARAWAK ADD RM 5.00  YA ✌🏻🌷
Wasap admin
www.wasap.my/60192641817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/60183801817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/601111912178/FREEPOSTAGE 📌📌📌BIAR NYESAL BELI DARI NYESAL XBELI 😥😥😥💗 #semenyih
#butikanggerikcotton
#cottonmurah
#murahborong
#borong
#kurungcotton
#anggerikcotton

✔✔LELONG ❗❗❗LELONG ❗❗❗❗📌📌📌 HARGA TERLAJAKK MURAH  FREE POSTAGE 🤓

1 PSG 59.00 
2PSG RM 110
3 PSANG 150
(BOLEH CAMPUR TAU) 
LELONG❗❗LELONG❗❗LELONG❗❗🌷😍 🥰 HARGA TERLAJAKK MURAHH 59.00 1 PASANG ,2 PASANG RM110 FREE POS SM 😍🌷 SABAH SARAWAK ADD RM 5.00  YA ✌🏻🌷
Wasap admin
www.wasap.my/60192641817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/60183801817/FREEPOSTAGE
www.wasap.my/601111912178/FREEPOSTAGE 📌📌📌BIAR NYESAL BELI DARI NYESAL XBELI 😥😥😥💗 #semenyih
#butikanggerikcotton
#cottonmurah
#murahborong
#borong
#kurungcotton
#anggerikcotton
5 0 20 hours ago

Repair iphone putrajaya Murah

Face-to-face Repairing

LCD - ip4/ip4s = RM1xx
LCD - ip5/ip5s = RM1xx
LCD - Ip6 = RM1xx
LCD - Ip6+ = RM1xx
LCD - ip6s = RM2xx
LCD - ip6s+ = RM2xx
LCD - ip7 = rm2xx
LCD - ip7plus = rm2xx
Bateri ip5 = RM7x
Bateri ip6 = RM8x
Bateri ip6+ = RM8x
Bateri ip6s = RM8x

1 bulan warranty
high grade/gred AAA
insyallah 30-60 minit je
Sekitar putrajaya & berhampiran

whatsap 0102965169
testimoni banyak kat fb page Blatz Store

#putrajaya #bangi #serdang #serikembangan #dengkil #cyberjaya #repairiphone #repairiphoneputrajaya #repairiphonebangi #repairiphonedengkil #repairiphonekajang #repairiphoneserdang #repairiphonecyberjaya #repairiphoneserikembangan #repairiphonemurah #repairface2face #uitmdengkil
#baikiiphone #iphonerosak #puchong #sepang #shahalam #kptmbangi #gmi #kajang #semenyih #upm #ukm #uniten #sepang #iukl

Repair iphone putrajaya Murah

Face-to-face Repairing

LCD - ip4/ip4s = RM1xx
LCD - ip5/ip5s = RM1xx
LCD - Ip6 = RM1xx
LCD - Ip6+ = RM1xx
LCD - ip6s = RM2xx
LCD - ip6s+ = RM2xx
LCD - ip7 = rm2xx
LCD - ip7plus = rm2xx
Bateri ip5 = RM7x
Bateri ip6 = RM8x
Bateri ip6+ = RM8x
Bateri ip6s = RM8x

1 bulan warranty
high grade/gred AAA
insyallah 30-60 minit je
Sekitar putrajaya & berhampiran

whatsap 0102965169
testimoni banyak kat fb page Blatz Store

#putrajaya #bangi #serdang #serikembangan #dengkil #cyberjaya #repairiphone #repairiphoneputrajaya #repairiphonebangi #repairiphonedengkil #repairiphonekajang #repairiphoneserdang #repairiphonecyberjaya #repairiphoneserikembangan #repairiphonemurah #repairface2face #uitmdengkil
#baikiiphone #iphonerosak #puchong #sepang #shahalam #kptmbangi #gmi #kajang #semenyih #upm #ukm #uniten #sepang #iukl
6 0 20 hours ago

Repair iphone putrajaya Murah

Face-to-face Repairing

LCD - ip4/ip4s = RM1xx
LCD - ip5/ip5s = RM1xx
LCD - Ip6 = RM1xx
LCD - Ip6+ = RM1xx
LCD - ip6s = RM2xx
LCD - ip6s+ = RM2xx
LCD - ip7 = rm2xx
LCD - ip7plus = rm2xx
Bateri ip5 = RM7x
Bateri ip6 = RM8x
Bateri ip6+ = RM8x
Bateri ip6s = RM8x

1 bulan warranty
high grade/gred AAA
insyallah 30-60 minit je
Sekitar putrajaya & berhampiran

tukar glass sahaja - 1hari tinggal iphone
glass ip7 rm330
glass ip7+ rm350
glass ip8 rm250
glass ip8+ rm400
glass ipx rm750
glass ipxs rm950
glass ipxs max rm1150

whatsap 0102965169
testimoni banyak kat fb page Blatz Store

#putrajaya #bangi #serdang #serikembangan #dengkil #cyberjaya #repairiphone #repairiphoneputrajaya #repairiphonebangi #repairiphonedengkil #repairiphonekajang #repairiphoneserdang #repairiphonecyberjaya #repairiphoneserikembangan #repairiphonemurah #repairface2face #uitmdengkil
#baikiiphone #iphonerosak #puchong #sepang #shahalam #kptmbangi #gmi #kajang #semenyih #upm #ukm #uniten #sepang #iukl

Repair iphone putrajaya Murah

Face-to-face Repairing

LCD - ip4/ip4s = RM1xx
LCD - ip5/ip5s = RM1xx
LCD - Ip6 = RM1xx
LCD - Ip6+ = RM1xx
LCD - ip6s = RM2xx
LCD - ip6s+ = RM2xx
LCD - ip7 = rm2xx
LCD - ip7plus = rm2xx
Bateri ip5 = RM7x
Bateri ip6 = RM8x
Bateri ip6+ = RM8x
Bateri ip6s = RM8x

1 bulan warranty
high grade/gred AAA
insyallah 30-60 minit je
Sekitar putrajaya & berhampiran

tukar glass sahaja - 1hari tinggal iphone
glass ip7 rm330
glass ip7+ rm350
glass ip8 rm250
glass ip8+ rm400
glass ipx rm750
glass ipxs rm950
glass ipxs max rm1150

whatsap 0102965169
testimoni banyak kat fb page Blatz Store

#putrajaya #bangi #serdang #serikembangan #dengkil #cyberjaya #repairiphone #repairiphoneputrajaya #repairiphonebangi #repairiphonedengkil #repairiphonekajang #repairiphoneserdang #repairiphonecyberjaya #repairiphoneserikembangan #repairiphonemurah #repairface2face #uitmdengkil
#baikiiphone #iphonerosak #puchong #sepang #shahalam #kptmbangi #gmi #kajang #semenyih #upm #ukm #uniten #sepang #iukl
1 0 20 hours ago

Nutella cheese tarts for Judy.
.
Thank you for order.
.
To order :
Please click whatsapp link at bio👆🏻
.
Self pick up :
Bandar Tun Hussein Onn, Cheras
or arrange your own runner to pick up (lalamove, grab, goget etc)
.
Delivery :
Depending on location and available time..please whatsapp your location details.

#ibakedesserts
#bandartunhusseinonn
#bandarmahkotacheras
#cheras
#balakong
#serikembangan
#serdang
#cyberjaya
#putrajaya
#kajang
#bangi
#semenyih
#kekbandartunhusseinonn
#cakebandartunhusseinonn
#kekbtho
#cakebtho
#cakecheras
#kekcheras
#kekcyberjaya
#cakecyberjaya
#kekserikembangan
#cakeserikembangan
#dessertKL
#cakeKL
#sayajualcake
#sayajualkek
#sayajualdesserts
#sayajualcakekl
#cakekajang
#cakebangi

Nutella cheese tarts for Judy.
.
Thank you for order.
.
To order : 
Please click whatsapp link at bio👆🏻
.
Self pick up :
Bandar Tun Hussein Onn, Cheras
or arrange your own runner to pick up (lalamove, grab, goget etc)
.
Delivery :
Depending on location and available time..please whatsapp your location details.

#ibakedesserts
#bandartunhusseinonn
#bandarmahkotacheras
#cheras
#balakong
#serikembangan
#serdang
#cyberjaya
#putrajaya
#kajang
#bangi
#semenyih
#kekbandartunhusseinonn
#cakebandartunhusseinonn
#kekbtho
#cakebtho
#cakecheras
#kekcheras
#kekcyberjaya
#cakecyberjaya
#kekserikembangan
#cakeserikembangan
#dessertKL
#cakeKL
#sayajualcake
#sayajualkek
#sayajualdesserts
#sayajualcakekl
#cakekajang
#cakebangi
3 0 21 hours ago

Blueberry cheese tarts for Judy.
.
Thank you for order.
.
To order :
Please click whatsapp link at bio👆🏻
.
Self pick up :
Bandar Tun Hussein Onn, Cheras
or arrange your own runner to pick up (lalamove, grab, goget etc)
.
Delivery :
Depending on location and available time..please whatsapp your location details.

#ibakedesserts
#bandartunhusseinonn
#bandarmahkotacheras
#cheras
#balakong
#serikembangan
#serdang
#cyberjaya
#putrajaya
#kajang
#bangi
#semenyih
#kekbandartunhusseinonn
#cakebandartunhusseinonn
#kekbtho
#cakebtho
#cakecheras
#kekcheras
#kekcyberjaya
#cakecyberjaya
#kekserikembangan
#cakeserikembangan
#dessertKL
#cakeKL
#sayajualcake
#sayajualkek
#sayajualdesserts
#sayajualcakekl
#cakekajang
#cakebangi

Blueberry cheese tarts for Judy.
.
Thank you for order.
.
To order : 
Please click whatsapp link at bio👆🏻
.
Self pick up :
Bandar Tun Hussein Onn, Cheras
or arrange your own runner to pick up (lalamove, grab, goget etc)
.
Delivery :
Depending on location and available time..please whatsapp your location details.

#ibakedesserts
#bandartunhusseinonn
#bandarmahkotacheras
#cheras
#balakong
#serikembangan
#serdang
#cyberjaya
#putrajaya
#kajang
#bangi
#semenyih
#kekbandartunhusseinonn
#cakebandartunhusseinonn
#kekbtho
#cakebtho
#cakecheras
#kekcheras
#kekcyberjaya
#cakecyberjaya
#kekserikembangan
#cakeserikembangan
#dessertKL
#cakeKL
#sayajualcake
#sayajualkek
#sayajualdesserts
#sayajualcakekl
#cakekajang
#cakebangi
9 0 21 hours ago

Top #semenyih posts

Double choc nutella cake in slices baked in class today. Dissected ! 😋

Petang2 hujan macam ni, korang makan apa tu ? 😌
#slicescake #dissected #crosssection #doublechocnutellacake #chocolatecake #moistchocolatecake

Double choc nutella cake in slices baked in class today. Dissected ! 😋

Petang2 hujan macam ni, korang makan apa tu ? 😌
#slicescake #dissected #crosssection #doublechocnutellacake #chocolatecake #moistchocolatecake
181 12 12 January, 2020

心有所🐭 恭喜恭喜发大财 💮 每年少不了的OOTD .
.
.
.
#mimichen #cny2020 #ratyear #chu1 #ootd #potd #cnylook #semenyih #balikkampung

心有所🐭 恭喜恭喜发大财 💮 每年少不了的OOTD .
.
.
.
#mimichen #cny2020 #ratyear #chu1 #ootd #potd #cnylook #semenyih #balikkampung
983 11 25 January, 2020

When gym and workout becomes your lifestyle. Work towards it and always assist people who need your help and together we Grow Strong💯💪 @bodybuilder_paulng
@ironwillinternational #TheFitnessFactory #gymfreaks
#fitbody #nevergiveup #mondaymotivation #gymmotivation #gymlifestyle #gymlife #fitfam #fitnessquotes #fitnessmotivation #bodybuilding #gymaesthetics #liftheavy #iggym #kajang #semenyih

When gym and workout becomes your lifestyle. Work towards it and always assist people who need your help and together we Grow Strong💯💪 @bodybuilder_paulng
@ironwillinternational #TheFitnessFactory #gymfreaks
#fitbody #nevergiveup #mondaymotivation #gymmotivation #gymlifestyle #gymlife #fitfam #fitnessquotes #fitnessmotivation #bodybuilding #gymaesthetics #liftheavy #iggym #kajang #semenyih
118 2 3 June, 2019

Bismillah 😊😍💋💕
#Wedding
#Semenyih

Bismillah 😊😍💋💕
#Wedding 
#Semenyih
105 1 17 August, 2019

iPhone X 64GB RM1888 sekali full set original condition. Sesiapa yang minat boleh DM atau whatsapp dlm bio ig kita.. The name you can trust!!/@unuconnect.official
#Iphonemurah
#Iphonemalaysia
#Jualiphonemurah
#Iphoneoriginal
#Iphoneoriginalsecond
#Iphonekajang
#Apple
#Iphone
#Trustedseller
#Sayajualiphone
#Jualiphone
#Selangor
#Kajang
#KualaLumpur
#Semenyih
#Cheras
#Unuconnectofficial

iPhone X 64GB RM1888 sekali full set original condition. Sesiapa yang minat boleh DM atau whatsapp dlm bio ig kita.. The name you can trust!!/@unuconnect.official 
#Iphonemurah
#Iphonemalaysia
#Jualiphonemurah
#Iphoneoriginal
#Iphoneoriginalsecond
#Iphonekajang
#Apple
#Iphone 
#Trustedseller
#Sayajualiphone 
#Jualiphone
#Selangor
#Kajang
#KualaLumpur
#Semenyih
#Cheras
#Unuconnectofficial
1,618 21 31 January, 2020

Road tripping 🚙

Road tripping 🚙
347 10 12 November, 2019

Harga promosi iPhone 7 32GB Serendah RM688
RM688
Harga terlajak murah.. sesiapa berminta boleh DM atau whatsapp.. Http://wasap.my/60143333368
#Iphonemurah
#Iphonemalaysia
#Jualiphonemurah
#Iphoneoriginal
#Iphoneoriginalsecond
#Iphonekajang
#Apple
#Iphone
#Trustedseller
#Sayajualiphone
#Jualiphone
#Selangor
#Kajang
#KualaLumpur
#Semenyih
#Cheras
#Unuconnectofficial

Harga promosi iPhone 7 32GB Serendah RM688
RM688
Harga terlajak murah.. sesiapa berminta boleh DM atau whatsapp.. Http://wasap.my/60143333368 
#Iphonemurah
#Iphonemalaysia
#Jualiphonemurah
#Iphoneoriginal
#Iphoneoriginalsecond
#Iphonekajang
#Apple
#Iphone 
#Trustedseller
#Sayajualiphone 
#Jualiphone
#Selangor
#Kajang
#KualaLumpur
#Semenyih
#Cheras
#Unuconnectofficial
1,715 28 30 January, 2020