#shelloutterbaik Instagram Photos & Videos

shelloutterbaik - 561 posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #shelloutterbaik and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
201 hours
Average like
23.3
Average comment
1.3
Posts with video
6/36
Posts with photo
30/36

Hashtag Popularity

Shell in plate
Ketam, udang dan sotong sahaja.
Lama tak bersiaran, ada je tapak biasa di Uptown danau kota, setapak.
Dari jam 9mlm hingga 3.30pg
Buka setiap hari rabu hingga ahad.
#uptowndanaukota #jjcm #jalanjalancarimakan #makanmurah #shellout #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutdelivery #shelloutviral #shellouthalal #shelloutterbaik #food #healthyfood #foodlover #foodheaven #makanmakan #makandimana

Shell in plate 
Ketam, udang dan sotong sahaja. 
Lama tak bersiaran, ada je tapak biasa di Uptown danau kota, setapak. 
Dari jam 9mlm hingga 3.30pg
Buka setiap hari rabu hingga ahad. 
#uptowndanaukota #jjcm #jalanjalancarimakan #makanmurah #shellout #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutdelivery #shelloutviral #shellouthalal #shelloutterbaik #food #healthyfood #foodlover #foodheaven  #makanmakan #makandimana
8 0 7 November, 2019
Delivery to sg.buloh
#ShellOutTerbaik #ShellOutMurah 
#ShellOutSedap #ShellOutAshiappp
15 0 24 August, 2019

Korang kena try... 💯💯💯
Memang mantap! 👉🏻Shell out ashiappp👍🏻
1Set / 1Makan Rm20 sahaja
💰 Food On Delivery 💰
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
*Ada 5 Seafood 3 vegetables Dalam 1Set*
1.ketam🦀 2.udang🦐
3.sotong🦑 4.lobak 🥕
5.kerang 🐚 6.kupang🐚
7.jagung🌽 8.brokoli🥦
FREE NASI🍚
FREE PLASTIK LAPIK🧻
🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐 *KUAH*
🍲 Sambal
🍲 curry spicy 🍲 Buttermilk +Rm5
🍲 Cheese leleh +Rm5
🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀
*Minimum 2set*
DELIVERY SHELL OUT
☀Lunch 12pm-4pm
🌛dinner 6pm-10pm
🥳🥳🥳
🎉 Menerima tempahan
🎉Acara Majlis
*AREA*✈
📍KL/Selangor
Direct ke link wasap👇
60146182097

#shelloutterbaik #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutashiapp #shelloutdelivery #shelloutshahalam #shelloutklang

Korang kena try... 💯💯💯
Memang mantap! 👉🏻Shell out ashiappp👍🏻
1Set / 1Makan Rm20 sahaja
💰 Food On Delivery 💰
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
*Ada 5 Seafood 3 vegetables Dalam 1Set*
1.ketam🦀  2.udang🦐
3.sotong🦑  4.lobak 🥕
5.kerang 🐚  6.kupang🐚
7.jagung🌽  8.brokoli🥦
FREE NASI🍚
FREE PLASTIK LAPIK🧻
🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐 *KUAH*
🍲 Sambal
🍲 curry spicy 🍲 Buttermilk +Rm5
🍲 Cheese leleh +Rm5
🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀
*Minimum 2set*
DELIVERY SHELL OUT
☀Lunch 12pm-4pm
🌛dinner 6pm-10pm
🥳🥳🥳
🎉 Menerima tempahan
🎉Acara Majlis
*AREA*✈
📍KL/Selangor
Direct ke link wasap👇
60146182097

#shelloutterbaik #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutashiapp #shelloutdelivery #shelloutshahalam #shelloutklang
257 8 3 August, 2019

Hari ni penat sangat. Customer berbuka kami masih bekerja. Pukul 9 lebih baru dapat makan. Tapi kepenatan kami terubat bila terukir kepuasan di hati pelanggan.

Alhamdulillah..... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Hari ni penat sangat.  Customer berbuka kami masih bekerja. Pukul 9 lebih baru dapat makan. Tapi kepenatan kami terubat bila terukir kepuasan di hati pelanggan.

Alhamdulillah..... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
14 4 26 May, 2019

Berbuka Dimana?

Dah pikir nak buka puasa dimana? Takyah pening2.
Wasap je kami. Jom berbuka di Wanis Shieldout. Macam2 menu ada... Shieldout No 1 di Puchong !!! Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#berbuka
#ramadhan
#murah
#tempatberbukaterbaik
#iftar
#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Berbuka Dimana?

Dah pikir nak buka puasa dimana? Takyah pening2. 
Wasap je kami. Jom berbuka di Wanis Shieldout. Macam2 menu ada... Shieldout No 1 di Puchong !!! Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#berbuka
#ramadhan
#murah
#tempatberbukaterbaik
#iftar
#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
27 2 10 May, 2019

Hai😄
Untuk pengetahuan anda kami sedang bercuti dari:
*5 - 7 Mei 2019*
*Ahad - Selasa*

Kami akan kembali beroperasi pada
*Puasa ke 3*
*8 Mei 2019*

Segala kesulitan amat dikesali.

Untuk bulan puasa ni kalau ingin berbuka di *WANIS SHIELDOUT*, anda haruslah membuat tempahan terlebih dahulu.

Tempahan hanya diterima pada hari yang sama shj.☺ Kami di Wanis Shieldout mengucapkan Selamat Berpuasa!😄 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Hai😄
Untuk pengetahuan anda kami sedang bercuti dari:
*5 - 7 Mei 2019*
*Ahad - Selasa*

Kami akan kembali beroperasi pada
*Puasa ke 3*
*8 Mei 2019*

Segala kesulitan amat dikesali.

Untuk bulan puasa ni kalau ingin berbuka di *WANIS SHIELDOUT*, anda haruslah membuat tempahan terlebih dahulu.

Tempahan hanya diterima pada hari yang sama shj.☺ Kami di Wanis Shieldout mengucapkan Selamat Berpuasa!😄 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
29 0 5 May, 2019

Hai
Untuk pengetahuan anda kami sedang bercuti dari:
*5 - 7 Mei 2019*
*Ahad - Selasa*

Kami akan kembali beroperasi pada
*Puasa ke 3*
*8 Mei 2019*

Segala kesulitan amat dikesali.

Untuk bulan puasa ni kalau ingin berbuka di *WANIS SHIELDOUT*, anda haruslah membuat tempahan terlebih dahulu.

Tempahan hanya diterima pada hari yang sama shj.☺ Kami di Wanis Shieldout mengucapkan Selamat Berpuasa!😄 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai"

Wasap.my/60193653465

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Hai
Untuk pengetahuan anda kami sedang bercuti dari:
*5 - 7 Mei 2019*
*Ahad - Selasa*

Kami akan kembali beroperasi pada
*Puasa ke 3*
*8 Mei 2019*

Segala kesulitan amat dikesali.

Untuk bulan puasa ni kalau ingin berbuka di *WANIS SHIELDOUT*, anda haruslah membuat tempahan terlebih dahulu.

Tempahan hanya diterima pada hari yang sama shj.☺ Kami di Wanis Shieldout mengucapkan Selamat Berpuasa!😄 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai"

Wasap.my/60193653465

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
11 2 5 May, 2019

Terima kasih komen2 untuk puteriazannie💕💕🤗🤗🤗 #shelloutterbaik
#shelloutdelivery
#shelloutseremban
#shelloutsepang
#shelloutputeriazannie

Terima kasih komen2 untuk puteriazannie💕💕🤗🤗🤗 #shelloutterbaik
#shelloutdelivery
#shelloutseremban
#shelloutsepang
#shelloutputeriazannie
6 0 22 April, 2019

Seashell yang hanye bermula dari RM12 ke RM35 untk 1pax..anda boleh cuba hidangan yang lazat dngan kuantiti makanan dan seafood yang banyak...dijamin anda pasti berpuas hati dengan shellout layartusuk ni..tempat makan yg selesa siap boleh lepak dan berkaroke lagi secara percuma...di jamin anda semua pasti berpuas hati..🦐🦐🦀🦀 #layartusuk #shellout #sambaltusuk #shelloutsedap #shelloutshahalam #shelloutviral #shelloutterbaik

Seashell yang hanye bermula dari RM12 ke RM35 untk 1pax..anda boleh cuba hidangan yang lazat dngan kuantiti makanan dan seafood yang banyak...dijamin anda pasti berpuas hati dengan shellout layartusuk ni..tempat makan yg selesa siap boleh lepak dan berkaroke lagi secara percuma...di jamin anda semua pasti berpuas hati..🦐🦐🦀🦀 #layartusuk  #shellout  #sambaltusuk  #shelloutsedap  #shelloutshahalam  #shelloutviral  #shelloutterbaik
26 1 12 April, 2019

Salam...
Crx Tumpang Parking Jap ye @hajiabu_food_court........ Nak sarapan Pagi2..... 😝😝😝
#hajiabufoodcourt #Selebriti #shelloutterbaik

Salam...
Crx Tumpang Parking Jap ye @hajiabu_food_court........ Nak sarapan Pagi2..... 😝😝😝
#hajiabufoodcourt #Selebriti #shelloutterbaik
26 2 3 April, 2019

Dah rancang cuti hujung minggu nak makan dimana?

Jom bawa keluarga datang ke
Restoran ShellOut @ shieldout yang Viral dan Shieldout no 1 di Puchong... Harga makanan yang betul2 murah!😊😁 Ada 2 lokasi untuk anda pilih.

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Dah rancang cuti hujung minggu nak makan dimana?

Jom bawa keluarga datang ke
Restoran ShellOut @ shieldout yang Viral dan Shieldout no 1 di Puchong... Harga makanan yang betul2 murah!😊😁 Ada 2 lokasi untuk anda pilih.

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
18 1 17 March, 2019

Cuti dah habis..jadual kembali mcm biasa..
Ari nie kedai buka mcm biasa..
SeMoga perniagaan kt maju dan berjaya.. Aamiin
👇👇👇👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Cuti dah habis..jadual kembali mcm biasa..
Ari nie kedai buka mcm biasa..
SeMoga perniagaan kt maju dan berjaya.. Aamiin
👇👇👇👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
8 0 13 March, 2019

Hari ni Isnin, 11 Mac
Cawangan Puchong, CUTI.
Cawangan Pantai, BUKA

Esok Selasa, 12 Mac
Cawangan Puchong, BUKA.
Cawangan Pantai, Cuti.

Sebarang kesulitan amat dikesali. Oleh itu boleh rancang perjalanan anda ke Cawangan yg buka ye..... Heheh.. 😊😊😊 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Hari ni Isnin, 11 Mac
Cawangan Puchong, CUTI.
Cawangan Pantai, BUKA

Esok Selasa, 12 Mac
Cawangan Puchong, BUKA.
Cawangan Pantai, Cuti.

Sebarang kesulitan amat dikesali. Oleh itu boleh rancang perjalanan anda ke Cawangan yg buka ye..... Heheh.. 😊😊😊 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
19 1 11 March, 2019

Alhamdulillah.. Wanis Shieldout telah mendapat perhatian dari Media Tempatan.. Terima kasih Kami Ucapkan kepada Pelanggan yang terus menyokong kami.

Jangan lupa singgah ke kedai kami yang kini telah mempunyai 2 cawangan.. Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah, Puchong Selangor
&
🏪Bazaria Pantai Dalam, KL

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah.. Wanis Shieldout telah mendapat perhatian dari Media Tempatan.. Terima kasih Kami Ucapkan kepada Pelanggan yang terus menyokong kami.

Jangan lupa singgah ke kedai kami yang kini telah mempunyai 2 cawangan.. Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah, Puchong Selangor
&
🏪Bazaria Pantai Dalam, KL

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
23 2 3 March, 2019

Alhamdulillah.. Rezeki utk ari nie..
Esok kt berjuang lg ye...
Nie menu baru km.. Walaupun bru.. Alhamdulillah sambutan makin meningkat..
Yg blum rasa lg... Meh la rasa...
Jumpa km di...
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah.. Rezeki utk ari nie..
Esok kt berjuang lg ye...
Nie menu baru km.. Walaupun bru.. Alhamdulillah sambutan makin meningkat..
Yg blum rasa lg... Meh la rasa...
Jumpa km di...
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
7 0 2 March, 2019

Nasi ayam tonggek..
Catering utk ari nie..
Alhamdulillah dah siap smua.. Skrg kat pasa.. Anda smua Jgn lupa dtg beramai2 ke gerai wani ye..
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Nasi ayam tonggek..
Catering utk ari nie..
Alhamdulillah dah siap smua.. Skrg kat pasa.. Anda smua Jgn lupa dtg beramai2 ke gerai wani ye..
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
12 0 2 March, 2019

Awal bulan Hari yang betul² padat. Maaf buat mereka yang terpaksa menunggu lama. Time awal bulan masa yg sesuai nak belnja Keluarga mkn.. Jadi kehadiran pelanggan ke kedai kami luar biasa dari Biasa. Jadi kami mohon maaf , sbb ada yg terpaksa menunggu lama. Insyallah kami akan perbaiki service kami. Jangan lupa dtg ke kedai kami nanti bersama keluarga tersayang.. 😍😍 Terdapat 2 cawangan untuk di singgah

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam, KL

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Awal bulan Hari yang betul² padat. Maaf buat mereka yang terpaksa menunggu lama. Time awal bulan masa yg sesuai nak belnja Keluarga mkn.. Jadi kehadiran pelanggan ke kedai kami luar biasa dari Biasa. Jadi kami mohon maaf , sbb ada yg terpaksa menunggu lama. Insyallah kami akan perbaiki service kami. Jangan lupa dtg ke kedai kami nanti bersama keluarga tersayang.. 😍😍 Terdapat 2 cawangan untuk di singgah

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam, KL

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
16 0 1 March, 2019

Nie lauk cetering utk ari nie..
Utk jemaah solat jumaat..
Alhamdulillah siap cepat ari nie..
Skrg gerai dah buka moh la dtg beramai2
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Nie lauk cetering utk ari nie..
Utk jemaah solat jumaat..
Alhamdulillah siap cepat ari nie..
Skrg gerai dah buka moh la dtg beramai2
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
9 2 1 March, 2019

Alhamdulillah utk ari nie.. Jumla esok ye..
Al fatihah utk mak pak dan semua...
Esok jgn segan2 dtg
Di.
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah utk ari nie.. Jumla esok ye..
Al fatihah utk mak pak dan semua...
Esok jgn segan2 dtg
Di.
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
12 0 28 February, 2019

SELAMAT HARI JADI Mohd Fariz!! Wow... Romantik dapat kejutan hari jadi dari Isteri.. Siap ber SHIELDOUT lagi di rumah.. Baru romantik... 😉😊 Kami ucapkan semoga panjang umur dan murah rezeki dan hidup bahagi selalu hingga ke jannah... 😊😊😊 Yang lain dah dapat idea tak nak buat dekat pasangan anda mcm mana? Hehehe... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

SELAMAT HARI JADI  Mohd Fariz!! Wow... Romantik dapat kejutan hari jadi dari Isteri.. Siap ber SHIELDOUT lagi di rumah.. Baru romantik... 😉😊 Kami ucapkan semoga panjang umur dan murah rezeki dan hidup bahagi selalu hingga ke jannah... 😊😊😊 Yang lain dah dapat idea tak nak buat dekat pasangan anda mcm mana? Hehehe... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
20 0 28 February, 2019

Bermacam2 menu sekarang dah ada kat Wanis Shieldout. Dari yang dlm laut, atas darat hingga la yang hampir2 terbang... Hehehe...😂😂😂 Apa tunggu lagi jom dtg ke Wanis ShieldOut Puchong untuk merasai pelbagai jenis makanan. 😋😋. Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Bermacam2 menu sekarang dah ada kat Wanis Shieldout. Dari yang dlm laut, atas darat hingga la yang hampir2 terbang... Hehehe...😂😂😂 Apa tunggu lagi jom dtg ke Wanis ShieldOut Puchong untuk merasai pelbagai jenis makanan. 😋😋. Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
15 0 27 February, 2019

Alhamdulillah ari nie habis licin ayam DC..
Terima kasih pd semua yg dtg ari nie.. Kt jumpa lg esok.
👇👇👇👇
👇👇👇👇
👇👇👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah ari nie habis licin ayam DC..
Terima kasih pd semua yg dtg ari nie.. Kt jumpa lg esok.
👇👇👇👇
👇👇👇👇
👇👇👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
9 7 26 February, 2019

Yg mna menjadi pilihan hati anda...
Moh dtg ramai2 merasakn menu baru km...
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Yg mna menjadi pilihan hati anda...
Moh dtg ramai2 merasakn menu baru km...
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
17 2 26 February, 2019

Bila org tnya kenapa ayam hidang mcm shell out..
Jwp kt senang.. Budak2 pun terigin nak mkn cara mcm kt.. Tp ank2 xmkn pedas dan suka ayam.. Maka terhasil la dumb chick.. Yg mana belum rasa jemput dtg.. Jumla kami di... 👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Bila org tnya kenapa ayam hidang mcm shell out..
Jwp kt senang.. Budak2 pun terigin nak mkn cara mcm kt.. Tp ank2 xmkn pedas dan suka ayam.. Maka terhasil la dumb chick.. Yg mana belum rasa jemput dtg.. Jumla kami di... 👇👇
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
9 0 25 February, 2019

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
12 1 24 February, 2019

Alhamdulillah.. Selesai semuanya. Hari ni kami berniaga seperti biasa.
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah.. Selesai semuanya. Hari ni kami berniaga seperti biasa. 
Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
21 1 21 February, 2019

Alhamdulillah... Dua ² cawangan Full House Hari ni ... Isnin - Selasa
18 Feb - 19 Feb
Kedai kami cuti 2hari.. Hari Rabu baru beroperasi balik.. insyallah...
Rabu jumpa balik ye... Apa2 boleh wasap.. 📱Wasap.my/60193653465📱

#closed
#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Alhamdulillah... Dua ² cawangan Full House Hari ni ... Isnin - Selasa
18 Feb - 19 Feb
Kedai kami cuti 2hari.. Hari Rabu baru beroperasi balik.. insyallah...
Rabu jumpa balik ye... Apa2 boleh wasap.. 📱Wasap.my/60193653465📱

#closed
#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
22 0 17 February, 2019

Banyak betul mesej org tanya kedai kami buka ke tak.. Jangn risau, Sepanjang cuti CNY ni kami tetap beroperasi mcm biasa. Cuma keadaan jumlah yang dtg kedai luar biasa sikit. Maklumla cuti.. 😁😁😊 Dtg la ke kedai... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Banyak betul mesej org tanya kedai kami buka ke tak.. Jangn risau, Sepanjang cuti CNY ni kami tetap beroperasi mcm biasa. Cuma keadaan jumlah yang dtg kedai luar biasa sikit. Maklumla cuti.. 😁😁😊 Dtg la ke kedai... Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
26 3 4 February, 2019

🛵🛵DELIVERY!! DELIVERY!!!🛵🛵 Sekarang dah ada alternative untuk anda dapatkan Shieldout kami secara delivery!!😉 Pertama Sekali Download app "Bungkusit" dalam Play store.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bungkusit

Lakukan pendaftaran seperti di minta. Lepas tu dah boleh Guna.

Di ruang Pickup Taip je nama "WANIS" nanti akan keluar gerai kami di Puchong ataupun Pantai Dalam.

Kemudia di Bahagian Drop off taip alamat penuh rumah anda.

Nanti system akan calculate berapa Delivery caj yg akan dikenakan. Caj tu kena Bayar pada Rider ye bukan pada Kami.
Untuk Pembayaran Makanan anda boleh bayar Guna Online Bankin atau pun berbincang dengan Rider. Selamat Mencuba!😉😊😁 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

🛵🛵DELIVERY!! DELIVERY!!!🛵🛵 Sekarang dah ada alternative untuk anda dapatkan Shieldout kami secara delivery!!😉 Pertama Sekali Download app "Bungkusit" dalam Play store.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bungkusit

Lakukan pendaftaran seperti di minta. Lepas tu dah boleh Guna.

Di ruang Pickup Taip je nama "WANIS" nanti akan keluar gerai kami di Puchong ataupun Pantai Dalam.

Kemudia di Bahagian Drop off taip alamat penuh rumah anda.

Nanti system akan calculate berapa Delivery caj yg akan dikenakan. Caj tu kena Bayar pada Rider ye bukan pada Kami. 
Untuk Pembayaran Makanan anda boleh bayar Guna Online Bankin atau pun berbincang dengan Rider.  Selamat Mencuba!😉😊😁 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
7 0 30 January, 2019

💖💖MENU BARU💖💖 Bakal menemui anda sebelum Tahun Baru Cina.. Sekarang peringkat akhir RND.. Hehehe...😁 Nantikan kemunculan 🍗🍗DUMP CHICK🍗🍗 dari Wanis.

Jom share mana tau anda Customer Pertama merasmikannya secara PERCUMA!!! Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

💖💖MENU BARU💖💖 Bakal menemui anda sebelum Tahun Baru Cina.. Sekarang peringkat akhir RND.. Hehehe...😁 Nantikan kemunculan 🍗🍗DUMP CHICK🍗🍗 dari Wanis.

Jom share mana tau anda Customer Pertama merasmikannya secara PERCUMA!!! Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
16 0 23 January, 2019

PASTE SHELLOUT TERBAIK !!! Ada lagi 5 balang kecil !!!!
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen

PASTE SHELLOUT TERBAIK !!! Ada lagi 5 balang kecil !!!!
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak 
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen
33 6 20 January, 2019

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak 
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen
35 1 20 January, 2019

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak 
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen
13 0 20 January, 2019

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen

#feedbackpasteshellout .
PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak 
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen
19 0 20 January, 2019

Kisah Air Yang xdapat

Cus: Kira semua. Tadi ada satu air i tak dapat.

Me: Jap i check.

Aku tengok jumlah cawan ngan jumlah order sama je takde kurang.. Me: Air apa tak dpat?

Cus: Itu dengan set Kambing, kata ada air asam.

Me: Oooh.. Itu air asam untuk cicah kambing, sudah bagi.. Bukan air minum..😅😅😅 Cus: oooo...😳😳 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai
#wanisShieldoutPuchong
#wanisShieldout
#ShelloutTerbaik
#ShelloutNo1
#SHELLOUT

Kisah Air Yang xdapat

Cus: Kira semua. Tadi ada satu air i tak dapat.

Me: Jap i check.

Aku tengok jumlah cawan ngan jumlah order sama je takde kurang.. Me: Air apa tak dpat?

Cus: Itu dengan set Kambing, kata ada air asam.

Me: Oooh.. Itu air asam untuk cicah kambing, sudah bagi.. Bukan air minum..😅😅😅 Cus: oooo...😳😳 Lokasi:
🏬Medan Selera Puchong Indah
&
🏪Bazaria Pantai Dalam

Waze: 🚗Puchong - "Gerai Wanis, Puchong"
🚗Pantai Dalam - " Wanis ShieldOut Bazaria Pantai" 📱Wasap.my/60193653465📱

#wanisShieldoutBazariaPantai 
#wanisShieldoutPuchong 
#wanisShieldout 
#ShelloutTerbaik 
#ShelloutNo1 
#SHELLOUT
16 0 19 January, 2019

PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen

PASTE SHELLOUT TERBAIK !!!
Nampak tak yang putih tu ? Tu plastik untuk alas makan shellout beramai2 .. lagi feeling gitu 😆😆😆
Open order paste shell out !!! Pedass !!! Cuba sekali pasti nak lagi !!!
1balang besar Rm45 (10orang)
1balang kecik Rm30(5-7orang)
Cod Ampang,cheras,gombak,setapak 
Postage untuk balang kecik sahaja
0111277791 or just klik link di bio profile Ig doorgiftmizz !!!
Jom try !!! #pasteshellout #pasteshelloutsedap #pasteshelloutpedas #shellout #shelloutdelivery #shelloutcod #shelloutkl #shelloutpostage #shelloutselangor #shelloutampang
#shelloutcheras #shelloutgombak #shelloutsetapak #shelloutterbaik #alanaskitchen #agentalanaskitchen
5 0 19 January, 2019

Top #shelloutterbaik posts

Korang kena try... 💯💯💯
Memang mantap! 👉🏻Shell out ashiappp👍🏻
1Set / 1Makan Rm20 sahaja
💰 Food On Delivery 💰
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
*Ada 5 Seafood 3 vegetables Dalam 1Set*
1.ketam🦀 2.udang🦐
3.sotong🦑 4.lobak 🥕
5.kerang 🐚 6.kupang🐚
7.jagung🌽 8.brokoli🥦
FREE NASI🍚
FREE PLASTIK LAPIK🧻
🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐 *KUAH*
🍲 Sambal
🍲 curry spicy 🍲 Buttermilk +Rm5
🍲 Cheese leleh +Rm5
🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀
*Minimum 2set*
DELIVERY SHELL OUT
☀Lunch 12pm-4pm
🌛dinner 6pm-10pm
🥳🥳🥳
🎉 Menerima tempahan
🎉Acara Majlis
*AREA*✈
📍KL/Selangor
Direct ke link wasap👇
60146182097

#shelloutterbaik #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutashiapp #shelloutdelivery #shelloutshahalam #shelloutklang

Korang kena try... 💯💯💯
Memang mantap! 👉🏻Shell out ashiappp👍🏻
1Set / 1Makan Rm20 sahaja
💰 Food On Delivery 💰
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
*Ada 5 Seafood 3 vegetables Dalam 1Set*
1.ketam🦀  2.udang🦐
3.sotong🦑  4.lobak 🥕
5.kerang 🐚  6.kupang🐚
7.jagung🌽  8.brokoli🥦
FREE NASI🍚
FREE PLASTIK LAPIK🧻
🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐🦐 *KUAH*
🍲 Sambal
🍲 curry spicy 🍲 Buttermilk +Rm5
🍲 Cheese leleh +Rm5
🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀
*Minimum 2set*
DELIVERY SHELL OUT
☀Lunch 12pm-4pm
🌛dinner 6pm-10pm
🥳🥳🥳
🎉 Menerima tempahan
🎉Acara Majlis
*AREA*✈
📍KL/Selangor
Direct ke link wasap👇
60146182097

#shelloutterbaik #shelloutmurah #shelloutsedap #shelloutashiapp #shelloutdelivery #shelloutshahalam #shelloutklang
257 8 3 August, 2019

Salam...
Crx Tumpang Parking Jap ye @hajiabu_food_court........ Nak sarapan Pagi2..... 😝😝😝
#hajiabufoodcourt #Selebriti #shelloutterbaik

Salam...
Crx Tumpang Parking Jap ye @hajiabu_food_court........ Nak sarapan Pagi2..... 😝😝😝
#hajiabufoodcourt #Selebriti #shelloutterbaik
26 2 3 April, 2019

Alhamdulillah... KIENSARA TELAH BUAT YANG TERBAIK UNTUK mewakili MAEPS bersama KEMENTERIAN... MUDAHAN KIENSARA KITCHEN MENJADI THE BEST disamping dapat membantu LEBIH ramai orang.. AMEEN.. MENTERI DAH MENCUBA... ANDA BILA LAGI???
#selamanyakiensara #teammaepssuka #menterisuka #gravykiensaraterbaik #tunningpointforkiensara #jomkitasubmitdoauntukkearahkebaikkan
#kementerian #jabatanperdanamenteri
#maeps
#tekun
#mardi
#mediacetak #mediamasa
#shelloutterbaik

Alhamdulillah... KIENSARA TELAH BUAT YANG TERBAIK UNTUK mewakili MAEPS bersama KEMENTERIAN... MUDAHAN KIENSARA KITCHEN MENJADI THE BEST disamping dapat membantu LEBIH ramai orang.. AMEEN.. MENTERI DAH MENCUBA... ANDA BILA LAGI???
#selamanyakiensara #teammaepssuka #menterisuka #gravykiensaraterbaik #tunningpointforkiensara #jomkitasubmitdoauntukkearahkebaikkan
#kementerian #jabatanperdanamenteri
#maeps
#tekun
#mardi
#mediacetak #mediamasa
#shelloutterbaik
19 0 2 May, 2017

Rekemen sgt2 SHELLOUT rasa kebabom ni ... fuhhh .
.

Korang g kat Star Arena Alor Star ni macam2 kedai dok ada ... .
.

Tapi kalau nk try shellout p kat Apit Shellout tau ... #shelloutterbaik
#familybonding
#luvmyfamily
#aloqstaqkepalahgakuputaq

Rekemen sgt2 SHELLOUT rasa kebabom ni ... fuhhh .
.

Korang g kat Star Arena Alor Star ni macam2 kedai dok ada ... .
.

Tapi kalau nk try shellout p kat Apit Shellout tau ... #shelloutterbaik
#familybonding
#luvmyfamily
#aloqstaqkepalahgakuputaq
12 0 5 December, 2017

Seashell yang hanye bermula dari RM12 ke RM35 untk 1pax..anda boleh cuba hidangan yang lazat dngan kuantiti makanan dan seafood yang banyak...dijamin anda pasti berpuas hati dengan shellout layartusuk ni..tempat makan yg selesa siap boleh lepak dan berkaroke lagi secara percuma...di jamin anda semua pasti berpuas hati..🦐🦐🦀🦀 #layartusuk #shellout #sambaltusuk #shelloutsedap #shelloutshahalam #shelloutviral #shelloutterbaik

Seashell yang hanye bermula dari RM12 ke RM35 untk 1pax..anda boleh cuba hidangan yang lazat dngan kuantiti makanan dan seafood yang banyak...dijamin anda pasti berpuas hati dengan shellout layartusuk ni..tempat makan yg selesa siap boleh lepak dan berkaroke lagi secara percuma...di jamin anda semua pasti berpuas hati..🦐🦐🦀🦀 #layartusuk  #shellout  #sambaltusuk  #shelloutsedap  #shelloutshahalam  #shelloutviral  #shelloutterbaik
26 1 12 April, 2019

Pada sapa2 yang ada anak tu x sempat nak p lepak makan .. Ni nak bagi tahu kami jugak menyediakan perkhidmatan "Take Away" so x de masalah lagi utk cube #yumieshellout !! Mai pakat ramai2 singah stall studio 16 kami!! "Sedap bagu tahu kawan2"
"Tak sedap bagi tahu kami"

#hanyayangterbaikdiyumieshellout #desamelawati #enjoyscorner #shelloutterbaik #supportanakmelayuberniaga

Pada sapa2 yang ada anak tu x sempat nak p lepak makan .. Ni nak bagi tahu kami jugak menyediakan perkhidmatan "Take Away" so x de masalah lagi utk cube #yumieshellout !! Mai pakat ramai2 singah stall studio 16 kami!! "Sedap bagu tahu kawan2"
"Tak sedap bagi tahu kami"

#hanyayangterbaikdiyumieshellout #desamelawati #enjoyscorner #shelloutterbaik #supportanakmelayuberniaga
11 0 5 October, 2016

Alhamdulillah..
terima kasih mencuba ala ala shellout dr yumie's kitchen..
tq pada yg dtg bawak family semua..
Alhamdulillah feedback sodap katanya...tq so muchhh!! boleh mai lagi pekena ala ala shellout kami..antara sos yg torbaikkk setakat ini.. tunggu promotion dr kami okeyh..
stay tuned,keep calm & eat seafood😆😆 nak booking?
meh wassap trus 0172498876 for fast respons😊😊
#yumieshellout #enjoyscorner #shelloutmurah #shelloutterbaik #nasilemakkampung #nasilemakpaduuu

Alhamdulillah..
terima kasih mencuba ala ala shellout dr yumie's kitchen..
tq pada yg dtg bawak family semua..
Alhamdulillah feedback sodap katanya...tq so muchhh!! boleh mai lagi pekena ala ala shellout kami..antara sos yg torbaikkk setakat ini.. tunggu promotion dr kami okeyh..
stay tuned,keep calm & eat seafood😆😆 nak booking?
meh wassap trus 0172498876 for fast respons😊😊
#yumieshellout  #enjoyscorner  #shelloutmurah  #shelloutterbaik  #nasilemakkampung  #nasilemakpaduuu
9 0 25 February, 2017

Alhamdulillah..
terima kasih mencuba ala ala shellout dr yumie's kitchen..
tq pada yg dtg bawak family semua..
Alhamdulillah feedback sodap katanya...tq so muchhh!! boleh mai lagi pekena ala ala shellout kami..antara sos yg torbaikkk setakat ini.. tunggu promotion dr kami okeyh..
stay tuned,keep calm & eat seafood😆😆 nak booking?
meh wassap trus 0172498876 for fast respons😊😊
#yumieshellout #enjoyscorner #shelloutmurah #shelloutterbaik #nasilemakkampung #nasilemakpaduuu

Alhamdulillah..
terima kasih mencuba ala ala shellout dr yumie's kitchen..
tq pada yg dtg bawak family semua..
Alhamdulillah feedback sodap katanya...tq so muchhh!! boleh mai lagi pekena ala ala shellout kami..antara sos yg torbaikkk setakat ini.. tunggu promotion dr kami okeyh..
stay tuned,keep calm & eat seafood😆😆 nak booking?
meh wassap trus 0172498876 for fast respons😊😊
#yumieshellout  #enjoyscorner  #shelloutmurah  #shelloutterbaik  #nasilemakkampung  #nasilemakpaduuu
9 0 25 February, 2017