#sulambedakmelaka Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #sulambedakmelaka and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
2 hours
Average like
2.4
Average comment
0.1
Posts with video
4/36
Posts with photo
32/36

Hashtag Popularity

@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

Ramai yang ngadu sakit buat treatment #sulambedak bb glow.. You guys wajib guna NANO NEEDLES ni...confirm x rasa sakit!!
Fungsi #Nanoneedles ni menghasilkan kulit berkhasiat tanpa Kesakitan, memutihkan, melembap kan, mengeluarkan tompok2 hitam, mencantikkan kulit, mengecutkan pori2.!! nano needles jgk boleh menghasilkan kolagen utk rawat masalah kulit..
.
.
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mymdermapen #12pinneedles, #Nanoneedles, #36pinneedles #mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Ramai yang ngadu sakit buat treatment #sulambedak bb glow.. You guys wajib guna NANO NEEDLES ni...confirm x rasa sakit!!
Fungsi #Nanoneedles ni menghasilkan kulit berkhasiat tanpa Kesakitan, memutihkan, melembap kan, mengeluarkan tompok2 hitam, mencantikkan kulit, mengecutkan pori2.!! nano needles jgk boleh menghasilkan kolagen utk rawat masalah kulit..
.
.
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403
.
. 
#mymdermapen #12pinneedles, #Nanoneedles, #36pinneedles #mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
2 0 4 hours ago
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

#PlacentaStemcell .
✔ Kesan pencerahan kulit 10x ganda
✔ Peremajaan kulit dan anti-penuaan
✔ Sel-sel -Regenerated, tisu, dan organ-organ
✔ Peningkatan dalam sistem imun
✔ Tekstur kulit dan warna tona yang seimbang
✔ Improvement Dalam keanjalan kulit, pengurangan kedutan, mencerahkan pigmentasi muka dan mengecilkan liang roma
✔ Improvement Dalam edaran darah
✔ peningkatan stamina dan tenaga badan
✔ Boost Desakan seks dengan daya tahan
✔ melambatkan menopaus, pengurangan dalam masalah PMS

We are selling 100% authentic (original) product and high quality product .
.
Mai siapa nak join pos whatsapp
👇👇👇
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up
👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#mesoccblush #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

#PlacentaStemcell .
✔ Kesan pencerahan kulit 10x ganda
✔ Peremajaan kulit dan anti-penuaan
✔ Sel-sel -Regenerated, tisu, dan organ-organ
✔ Peningkatan dalam sistem imun
✔ Tekstur kulit dan warna tona yang seimbang
✔ Improvement Dalam keanjalan kulit, pengurangan kedutan, mencerahkan pigmentasi muka dan mengecilkan liang roma
✔ Improvement Dalam edaran darah
✔ peningkatan stamina dan tenaga badan
✔ Boost Desakan seks dengan daya tahan
✔ melambatkan menopaus, pengurangan dalam masalah PMS

We are selling 100% authentic (original) product and high quality product .
. 
Mai siapa nak join pos whatsapp
👇👇👇
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up
👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#mesoccblush #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
1 0 4 hours ago
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

#PlacentaStemcell .
✔ Kesan pencerahan kulit 10x ganda
✔ Peremajaan kulit dan anti-penuaan
✔ Sel-sel -Regenerated, tisu, dan organ-organ
✔ Peningkatan dalam sistem imun
✔ Tekstur kulit dan warna tona yang seimbang
✔ Improvement Dalam keanjalan kulit, pengurangan kedutan, mencerahkan pigmentasi muka dan mengecilkan liang roma
✔ Improvement Dalam edaran darah
✔ peningkatan stamina dan tenaga badan
✔ Boost Desakan seks dengan daya tahan
✔ melambatkan menopaus, pengurangan dalam masalah PMS

We are selling 100% authentic (original) product and high quality product .
.
Mai siapa nak join pos whatsapp
👇👇👇
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up
👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#mesoccblush #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

#PlacentaStemcell .
✔ Kesan pencerahan kulit 10x ganda
✔ Peremajaan kulit dan anti-penuaan
✔ Sel-sel -Regenerated, tisu, dan organ-organ
✔ Peningkatan dalam sistem imun
✔ Tekstur kulit dan warna tona yang seimbang
✔ Improvement Dalam keanjalan kulit, pengurangan kedutan, mencerahkan pigmentasi muka dan mengecilkan liang roma
✔ Improvement Dalam edaran darah
✔ peningkatan stamina dan tenaga badan
✔ Boost Desakan seks dengan daya tahan
✔ melambatkan menopaus, pengurangan dalam masalah PMS

We are selling 100% authentic (original) product and high quality product .
. 
Mai siapa nak join pos whatsapp
👇👇👇
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up
👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#mesoccblush #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 4 hours ago
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

Total Power Cell Lucchini Placenta 🖒🖒🖒 Kelebihan produk ni 👇👇👇
✔ sgt bagus utk masalah kulit korang - masalah jerawat
- masalah jeragat
- masalah liang pori - kulit kusam - kulit berminyak - masalah parut

Dan bila sebut je pasal luchini placenta, sememangnya berfungsi utk meremajakan kulit.. ✔ Korang yg umur 20an tapi nampak mcm agak berusia dari umur yg sebenarnya sgt bagus utk mencuba produk ni 🖒🖒🖒 ✔ Korang yg umur 30 an 40 an tapi nak nampak mcm umur 20an pun sis suggestkn guna produk ni 🖒🖒🖒
✔ Korang yg umur 40 an ke atas pun mmg sgt di galakkn utk guna produk placenta
.
.
INSTAGRAM : @noorbeautyhq_
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
#sulampipi
#sulamblushermalaysia

Total Power Cell Lucchini Placenta 🖒🖒🖒 Kelebihan produk ni 👇👇👇
✔ sgt bagus utk masalah kulit korang - masalah jerawat
- masalah jeragat
- masalah liang pori - kulit kusam - kulit berminyak - masalah parut

Dan bila sebut je pasal luchini placenta, sememangnya berfungsi utk meremajakan kulit.. ✔ Korang yg umur 20an tapi nampak mcm agak berusia dari umur yg sebenarnya sgt bagus utk mencuba produk ni 🖒🖒🖒 ✔ Korang yg umur 30 an 40 an tapi nak nampak mcm umur 20an pun sis suggestkn guna produk ni 🖒🖒🖒
✔ Korang yg umur 40 an ke atas pun mmg sgt di galakkn utk guna produk placenta
.
.
INSTAGRAM : @noorbeautyhq_
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
#sulampipi
#sulamblushermalaysia
0 0 4 hours ago
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

Total Power Cell Lucchini Placenta 🖒🖒🖒 Kelebihan produk ni 👇👇👇
✔ sgt bagus utk masalah kulit korang - masalah jerawat
- masalah jeragat
- masalah liang pori - kulit kusam - kulit berminyak - masalah parut

Dan bila sebut je pasal luchini placenta, sememangnya berfungsi utk meremajakan kulit.. ✔ Korang yg umur 20an tapi nampak mcm agak berusia dari umur yg sebenarnya sgt bagus utk mencuba produk ni 🖒🖒🖒 ✔ Korang yg umur 30 an 40 an tapi nak nampak mcm umur 20an pun sis suggestkn guna produk ni 🖒🖒🖒
✔ Korang yg umur 40 an ke atas pun mmg sgt di galakkn utk guna produk placenta
.
.
INSTAGRAM : @noorbeautyhq_
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
#sulampipi
#sulamblushermalaysia

Total Power Cell Lucchini Placenta 🖒🖒🖒 Kelebihan produk ni 👇👇👇
✔ sgt bagus utk masalah kulit korang - masalah jerawat
- masalah jeragat
- masalah liang pori - kulit kusam - kulit berminyak - masalah parut

Dan bila sebut je pasal luchini placenta, sememangnya berfungsi utk meremajakan kulit.. ✔ Korang yg umur 20an tapi nampak mcm agak berusia dari umur yg sebenarnya sgt bagus utk mencuba produk ni 🖒🖒🖒 ✔ Korang yg umur 30 an 40 an tapi nak nampak mcm umur 20an pun sis suggestkn guna produk ni 🖒🖒🖒
✔ Korang yg umur 40 an ke atas pun mmg sgt di galakkn utk guna produk placenta
.
.
INSTAGRAM : @noorbeautyhq_
CLICK LINK :http://www.wasap.my/60174841403

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
#sulampipi
#sulamblushermalaysia
1 0 4 hours ago
@mieragoldsolution Profile picture

@mieragoldsolution

Promotion Oct guys‼️‼️‼️
Kuar duit sikit untukk kecantikan muka anda ape salah nyaa.. Mana yang nk buang segala blackheads whitehead,kulit kusam, kering tak bermaya, pori2 tersumbat tu lah punca2 kuarnyaa jerawat di muka.. cuci muke routine harian sekli pun tak boleh buang segala kekotoran yang ada di dalam lapisan kulit muka kita..
#homeservice #bbglow #sulambedaknegerisembilan #sulambedakmelaka #sulambedakkualalumpur #normalfacialmurah

Promotion Oct guys‼️‼️‼️
Kuar duit sikit untukk kecantikan muka anda ape salah nyaa.. Mana yang nk buang segala blackheads whitehead,kulit kusam, kering tak bermaya, pori2 tersumbat tu lah punca2 kuarnyaa  jerawat di muka.. cuci muke routine harian sekli pun tak boleh buang segala kekotoran yang ada di dalam lapisan kulit muka kita..
#homeservice#bbglow#sulambedaknegerisembilan#sulambedakmelaka#sulambedakkualalumpur#normalfacialmurah
3 0 5 hours ago
@sutracalytaspa Profile picture

@sutracalytaspa

T E R A P I K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness”
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka

T E R A P I  K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I  K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness” 
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka
2 0 7 hours ago
@sutracalytaspa Profile picture

@sutracalytaspa

T E R A P I K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness”
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka

T E R A P I  K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I  K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness” 
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka
5 0 7 hours ago
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
. 
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 10 hours ago
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
. 
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 10 hours ago
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
. 
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
2 0 10 hours ago
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Sulam bedak #stayvedermawhite kesan lebih ketara !! sekali treatment terus nampak glowing , cerah sekata 😍
stayve ni sangat lah popular di indonesia & korea, market malaysia baru nak masuk .. tak nak ke jadi orang yang terawal cantik dengan stayve?? 😍😍😍😍 Serum stayve yang superb

Nak cantik tapi malas nak keluar rumah ?? jangan risau boleh buat sendiri dirumah, miza guide uolss..
.
. 
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
.
#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 10 hours ago
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

TREATMENT PALING TRENDING LANI!!! SET POPULAR RAWATAN PERSIS DI SPA.
UNTUK YANG NAK BUAT MOBILE SPA SERVIS #SULAMBEDAK PUN BOLEH. CARA PUN MUDAH DAN SENANG DI BAWA .
SET LENGKAP WAJIB ADA DI RUMAH TREATMENT DERMAPEN.. NAK BUAT RAWATAN DI SPA MAHAL2 .TAK MAMPU?? GRAB COMBO JIMAT NI.

Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

TREATMENT PALING TRENDING LANI!!! SET POPULAR RAWATAN PERSIS DI SPA. 
UNTUK YANG NAK BUAT MOBILE SPA SERVIS #SULAMBEDAK PUN BOLEH. CARA PUN MUDAH DAN SENANG DI BAWA .
SET LENGKAP WAJIB ADA DI RUMAH TREATMENT DERMAPEN.. NAK BUAT RAWATAN DI SPA MAHAL2 .TAK MAMPU?? GRAB COMBO JIMAT NI.

Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 10 hours ago
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

TREATMENT PALING TRENDING LANI!!! SET POPULAR RAWATAN PERSIS DI SPA.
UNTUK YANG NAK BUAT MOBILE SPA SERVIS #SULAMBEDAK PUN BOLEH. CARA PUN MUDAH DAN SENANG DI BAWA .
SET LENGKAP WAJIB ADA DI RUMAH TREATMENT DERMAPEN.. NAK BUAT RAWATAN DI SPA MAHAL2 .TAK MAMPU?? GRAB COMBO JIMAT NI.

Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

TREATMENT PALING TRENDING LANI!!! SET POPULAR RAWATAN PERSIS DI SPA. 
UNTUK YANG NAK BUAT MOBILE SPA SERVIS #SULAMBEDAK PUN BOLEH. CARA PUN MUDAH DAN SENANG DI BAWA .
SET LENGKAP WAJIB ADA DI RUMAH TREATMENT DERMAPEN.. NAK BUAT RAWATAN DI SPA MAHAL2 .TAK MAMPU?? GRAB COMBO JIMAT NI.

Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 10 hours ago
@nurulbeautycartel Profile picture

@nurulbeautycartel

👉BB GLOW MESOTHERAPY YANG KITE GUNA‼️
EFFECT:-
✅Immediately Moisturize The Skin
✅Natural Shimmer for BB foundation and BB Blush
✅Reduce Skin Discolouration
✅Reduce Acne Spots
✅Effectively improve skin brightening, whitening, wrinkles
✅its none codomogenic (wont clog pores)#.
-
SKIN TYPE
🥰All Skin type
-
INGREDIENT :-
✅Water, Glycerin, Propanediol, Arbutin, astaxanthin, hyaluronic acid, Collagen,amino acid
-
PERINGATAN ‼‼ -
🔥UNTUK MENGEKALKAN PADA MUKA, PERLU RAWATAN SELANJUTNYA .
🔥LEUER GLOW BUKAN PRODUCT PERMANENT , DAN DINASIHATKAN UNTUK MENGULANGI TREATMENT
UNTUK BETTER COVERAGE PADA KULIT MUKA .
-
#nurulbeautycartel
#mobilespamelaka
#sulambedakmelaka
#facialtreatment
#mobilespacheng
#mobilespaalorgajah
#mobilespamasjidtanah
#mobilespabukitrambai
#mobilespaayerkeroh
#mobilespabandarmelaka
#MESOLEUERGLOW
#LEUERGLOW
#LEUERINTERNATIONAL
#LOOSELEUERGLOW
#LOOSEBBBLUSH
#LOOSEBBFOUNDATION
#SULAMBEDAKLEUERGLOW
#SULAMBEDAKLEUER
#NANONEEDLE

👉BB GLOW MESOTHERAPY YANG KITE GUNA‼️
EFFECT:-
✅Immediately Moisturize The Skin
✅Natural Shimmer for BB foundation and BB Blush
✅Reduce Skin Discolouration
✅Reduce Acne Spots
✅Effectively improve skin brightening, whitening, wrinkles
✅its none codomogenic (wont clog pores)#.
-
SKIN TYPE
🥰All Skin type
-
INGREDIENT :-
✅Water, Glycerin, Propanediol, Arbutin, astaxanthin, hyaluronic acid, Collagen,amino acid
-
PERINGATAN ‼‼ -
🔥UNTUK MENGEKALKAN PADA MUKA, PERLU RAWATAN SELANJUTNYA .
🔥LEUER GLOW BUKAN PRODUCT PERMANENT , DAN DINASIHATKAN UNTUK MENGULANGI TREATMENT
UNTUK BETTER COVERAGE PADA KULIT MUKA .
-
#nurulbeautycartel
#mobilespamelaka
#sulambedakmelaka
#facialtreatment
#mobilespacheng
#mobilespaalorgajah
#mobilespamasjidtanah
#mobilespabukitrambai
#mobilespaayerkeroh
#mobilespabandarmelaka
#MESOLEUERGLOW
#LEUERGLOW
#LEUERINTERNATIONAL
#LOOSELEUERGLOW
#LOOSEBBBLUSH
#LOOSEBBFOUNDATION
#SULAMBEDAKLEUERGLOW
#SULAMBEDAKLEUER
#NANONEEDLE
5 0 18 October, 2019
@krxbbglow_melakastockist Profile picture

@krxbbglow_melakastockist

🔥Kenapa anda perlu gunakan Pre MTS kit sebelum memulakan rawatan BB Glow/Dermapen? ✔️Langkah 1: Exfoliant Gel
- menanggalkan segala kotoran dan sel kulit mati.
✔️Langkah 2: Neutralising Foam
- bertindak membuang sisa asid dari Exfoliant Gel, menyeimbangkan pH kulit. 👉Langkah-langkah di atas akan mengoptimumkan serapan serum BB Glow ke kulit! 📌TIPS PENTING: gunakan Pre MTS kit utk menggantikan scrub biasa dlm normal facial anda dan lihat la keajaibannya‼️ http://Www.wassap.my/01110719783
#krxaquagelmesomask #facemask #gelmask
#mobilespa #dermapenmalaysia #lipsembroidery #browembroidery #sulambibir #sulamkening
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial #krxaesthecticmalaysia #krxaesthecticmelaka
#stayveegf #mobilspabrunei #mobilespakuching #mobilespakualalumpur #beautytools #sulambedakmelaka
#sulambedaksarawak #sulambedaksabah

🔥Kenapa anda perlu gunakan Pre MTS kit sebelum memulakan rawatan BB Glow/Dermapen? ✔️Langkah 1: Exfoliant Gel
- menanggalkan segala kotoran dan sel kulit mati.
✔️Langkah 2: Neutralising Foam
- bertindak membuang sisa asid dari Exfoliant Gel, menyeimbangkan pH kulit. 👉Langkah-langkah di atas akan mengoptimumkan serapan serum BB Glow ke kulit! 📌TIPS PENTING: gunakan Pre MTS kit utk menggantikan scrub biasa dlm normal facial anda dan lihat la keajaibannya‼️ http://Www.wassap.my/01110719783
#krxaquagelmesomask #facemask #gelmask
#mobilespa #dermapenmalaysia #lipsembroidery #browembroidery #sulambibir #sulamkening 
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial #krxaesthecticmalaysia #krxaesthecticmelaka
#stayveegf #mobilspabrunei #mobilespakuching #mobilespakualalumpur #beautytools  #sulambedakmelaka
#sulambedaksarawak #sulambedaksabah
0 0 18 October, 2019
@nurulbeautycartel Profile picture

@nurulbeautycartel

TIPS HILANGKAN BLACKHEAD TANPA KE SPA! .
.
Blackhead ni nampak macam perkata tak serious je kan, tapi ni lah benda yg selalu stress lagi lagi naik kat hidung! Geram je. Ok jom Shira nak share teknik terbaik macam mana nak keluarkan blackhead degil dgn cara mudah
.
✅Span muka, air panas/suam, cotton bud .
1. Basuh muka guna air bersih
2. Rendam spa atau tuala muka dalam air panas
3. Perah dan tunggu spa dalam keadaan suam, lap lembut pada kawasan blackhead selama beberapa minit utk beri banyak haba dan membuka liang pori
4. Ambil cotton buds dan secara perlahan lahan tekan kulit yg dipenuhi blackhead utk mengeluarkannya (mcm dalam gambar) .
.
Haaa senang dan mudah kan? Tips ni sesuai sangat pada mereka yg banyak blackhead dan malas nak ke Spa tu. Boleh cuba tips ni tau! .
.
#nurulbeautybeautycartel
#MobileSpamelaka
#mobilespacheng
#mobilespasungaiudang
#mobilespabukitrambai
#facialmurah
#skintreatmentmelaka
#sulambedakmelaka

TIPS HILANGKAN BLACKHEAD TANPA KE SPA! .
.
Blackhead ni nampak macam perkata tak serious je kan, tapi ni lah benda yg selalu stress lagi lagi naik kat hidung! Geram je. Ok jom Shira nak share teknik terbaik macam mana nak keluarkan blackhead degil dgn cara mudah
.
✅Span muka, air panas/suam, cotton bud .
1. Basuh muka guna air bersih
2. Rendam spa atau tuala muka dalam air panas
3. Perah dan tunggu spa dalam keadaan suam, lap lembut pada kawasan blackhead selama beberapa minit utk beri banyak haba dan membuka liang pori
4. Ambil cotton buds dan secara perlahan lahan tekan kulit yg dipenuhi blackhead utk mengeluarkannya (mcm dalam gambar) .
.
Haaa senang dan mudah kan? Tips ni sesuai sangat pada mereka yg banyak blackhead dan malas nak ke Spa tu. Boleh cuba tips ni tau! .
.
#nurulbeautybeautycartel 
#MobileSpamelaka 
#mobilespacheng 
#mobilespasungaiudang 
#mobilespabukitrambai 
#facialmurah 
#skintreatmentmelaka 
#sulambedakmelaka
3 0 18 October, 2019
@sweet_dbeauty Profile picture

@sweet_dbeauty

Result BEFORE & AFTER treatment..
.
Untuk yang ber ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah

Result BEFORE & AFTER treatment..
.
Untuk yang ber ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah
5 0 17 October, 2019
@sweet_dbeauty Profile picture

@sweet_dbeauty

Sweet Beauty & Spa Tmn Samarinda Alor Gajah Melaka

BB Glow Treatment + BB Blusher + BB Lips untuk Ina.. Terima Kasih sudi serah wajah di Sweet D Beauty . .
.
Until yang her ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah

BB Glow Treatment + BB Blusher + BB Lips untuk Ina.. Terima Kasih sudi serah wajah di Sweet D Beauty . .
.
Until yang her ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah
4 0 17 October, 2019
@sweet_dbeauty Profile picture

@sweet_dbeauty

Sweet Beauty & Spa Tmn Samarinda Alor Gajah Melaka

BB Glow Treatment + BB Blusher + BB Lips untuk Ina.. Terima Kasih sudi serah wajah di Sweet D Beauty . .
.
Until yang her ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah

BB Glow Treatment + BB Blusher + BB Lips untuk Ina.. Terima Kasih sudi serah wajah di Sweet D Beauty . .
.
Until yang her ME TIME, jom singgah ke spa kami.. What's app Kak Sweet segera.. Deepavali Promo tengah on now!.
.
012-2524846
.
#spaalorgajah #spamelaka #spatampin #sulambedakmelaka #dermpenmelaka #btoxpeel #spatamansamarinda #spamurah #dermapenmurah #sulambedakmurah
14 2 17 October, 2019
@naslovata_medispa Profile picture

@naslovata_medispa

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK 
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka  #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox  #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka
0 0 17 October, 2019
@naslovata_medispa Profile picture

@naslovata_medispa

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK 
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka  #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox  #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka
0 0 17 October, 2019
@naslovata_medispa Profile picture

@naslovata_medispa

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka

PROMOTION!!! PROMOTION !! PROMOTION !!!!
.
MENGGUNAKAN KLINIKAL PRODUK 
FROM ITALI . .
.
Tidak perlu was-was kerana ramai customer kami memberikan feedback yang sangat baik .
.
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
www.wasap.my/60173909003
.
#spachengmelaka  #facialmelaka #spamelaka #footmassage #acnetreatmentmelaka #mavi #bbglowmelaka #sulambedakmelaka #pusatkecantikanmelaka #pedicuremelaka #mendicuremelaka #mandibungamelaka #saunamelaka #scrubbodymelaka #footdetox  #dermapenmelaka #dermapen #spachengmelaka #spamuslimah #bridalmelaka #spabridalmelaka #mandibungamelaka #naikseri #dermapenchengmelaka #naikseripengantin #dermaticdermapen #goldtreatment #silverplatinumfacial #eyelashpermingmelaka
0 0 17 October, 2019
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

Collagen Induction Therapy / Microneedling treatment. Ramai suka microneedling treatment sebab boleh naikkan pipi kendur, boleh kecilkan liang pori, boleh kurangkan Parut berlubang dan Paling penting kulit lebih smooth dan nampak muda!! Sapa xnak kan? Rawatan spa cecah 3-400 satu sesi. Beli sndiri xsmpai 300pun barang2 semua 😍 😍
.
.
Tak tau apa itu microneedling ya? Microneedling adalah rawatan menggunakan jarum micro untuk menghasilkan luka2 kecil bagi merangsang pertumbuhan collagen. .
.
🍥 Jadi apabila collagen terhasil ringkasnya, ia akan memulihkan kulit rosak seperti parut jerawat, jeragat, kedutan, kulit kendur etc secara berperingkat selepas rawatan.
.
.
Tapi kenapa Dermapen? .
.
🏵 Dermapen adalah pilihan pakar kulit. Ia merawat berkali ganda berbanding dermaroller. Kelajuan dermapen sehingga 13000/minute! 😱 Bayangkan bagaimana ia merawat kulit anda?
.
.
🏵 Lebih banyak tusukan, lebih banyak collagen terhasil. Jadi lebih cepat collagen menyembuhkan kulit dan membaik pulih wajah.
.
.
READY STOK
ORIGINAL, CERTIFICATE APPROVED
.
.

Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

Collagen Induction Therapy / Microneedling treatment. Ramai suka microneedling treatment sebab boleh naikkan pipi kendur, boleh kecilkan liang pori, boleh kurangkan Parut berlubang dan Paling penting kulit lebih smooth dan nampak muda!! Sapa xnak kan? Rawatan spa cecah 3-400 satu sesi.  Beli sndiri xsmpai 300pun barang2 semua 😍 😍
.
.
Tak tau apa itu microneedling ya? Microneedling adalah rawatan menggunakan jarum micro untuk menghasilkan luka2 kecil bagi merangsang pertumbuhan collagen. .
.
🍥 Jadi apabila collagen terhasil ringkasnya, ia akan memulihkan kulit rosak seperti parut jerawat, jeragat, kedutan, kulit kendur etc secara berperingkat selepas rawatan.
.
.
Tapi kenapa Dermapen? .
.
🏵 Dermapen adalah pilihan pakar kulit. Ia merawat berkali ganda berbanding dermaroller. Kelajuan dermapen sehingga 13000/minute! 😱 Bayangkan bagaimana ia merawat kulit anda?
.
.
🏵 Lebih banyak tusukan, lebih banyak collagen terhasil. Jadi lebih cepat collagen menyembuhkan kulit dan membaik pulih wajah.
.
.
READY STOK
ORIGINAL, CERTIFICATE APPROVED
.
.

Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
8 0 17 October, 2019
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

NAK COMBO TAK DENGAN DERMAPEN?
SAPA SINI ADA MASALAH JERAGAT? CEPAT RAWAT JNGN KASI MEREBAK. YANG XDE JERAGAT PUN BOLEH GUNA YE. NANTI BERAYA DGN SKIN DAH CANTIKK CERAH UOLSS..
THE POWER OF PIGMENTATION SERUM GERMANY 📍FOR NEWBIE CUSTOMER - HARI PERTAMA MALAM PAKAI SEBOTOL 3 MALAM BERTURUT2
-MALAM BERIKUT NYA BOLEH GUNA 2 KALI UTK SEBOTOL
.
PAKAI MALAM SEBELUM TIDORR . KORANG RASA KAN SENDIRI FEELINGG 😂😂
SAPA SINI ADA MASALH JERAGAT? PIGMENTATION? KUSAM? MEH CUBA SERUM NI. NO PEELING BUT NATURAL TREATMENT . FRESH ! FRESH! NEW BABY UII.. . KALAU DAH ADA NANO FAHAM2 JELA KESAN DIA KAN. I LIKEE ❤️
📍Menghilang Jeragat(Melasma)
📍mencerah kulit
📍Hilangkan kulit kusam 📍Kurangkan eyebag dibawah mata
📍Hilangkan masalah kulit berminyak
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

NAK COMBO TAK DENGAN DERMAPEN? 
SAPA SINI ADA MASALAH JERAGAT? CEPAT  RAWAT JNGN KASI MEREBAK. YANG XDE JERAGAT PUN BOLEH GUNA YE. NANTI BERAYA DGN SKIN DAH CANTIKK CERAH UOLSS..
THE POWER OF PIGMENTATION SERUM GERMANY 📍FOR NEWBIE CUSTOMER - HARI PERTAMA MALAM PAKAI SEBOTOL 3 MALAM BERTURUT2
-MALAM BERIKUT NYA BOLEH GUNA 2 KALI UTK SEBOTOL
.
PAKAI MALAM SEBELUM TIDORR . KORANG RASA KAN SENDIRI FEELINGG 😂😂
SAPA SINI ADA MASALH JERAGAT? PIGMENTATION? KUSAM? MEH CUBA SERUM NI. NO PEELING BUT NATURAL TREATMENT . FRESH ! FRESH! NEW BABY UII.. . KALAU DAH ADA NANO FAHAM2 JELA KESAN DIA KAN. I LIKEE ❤️
📍Menghilang Jeragat(Melasma)
📍mencerah kulit
📍Hilangkan kulit kusam 📍Kurangkan eyebag dibawah mata
📍Hilangkan masalah kulit berminyak
.
.
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
2 0 17 October, 2019
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

NAK COMBO TAK DENGAN DERMAPEN?
SAPA SINI ADA MASALAH JERAGAT? CEPAT RAWAT JNGN KASI MEREBAK. YANG XDE JERAGAT PUN BOLEH GUNA YE. NANTI BERAYA DGN SKIN DAH CANTIKK CERAH UOLSS..
THE POWER OF PIGMENTATION SERUM GERMANY 📍FOR NEWBIE CUSTOMER - HARI PERTAMA MALAM PAKAI SEBOTOL 3 MALAM BERTURUT2
-MALAM BERIKUT NYA BOLEH GUNA 2 KALI UTK SEBOTOL
.
PAKAI MALAM SEBELUM TIDORR . KORANG RASA KAN SENDIRI FEELINGG 😂😂
SAPA SINI ADA MASALH JERAGAT? PIGMENTATION? KUSAM? MEH CUBA SERUM NI. NO PEELING BUT NATURAL TREATMENT . FRESH ! FRESH! NEW BABY UII.. . KALAU DAH ADA NANO FAHAM2 JELA KESAN DIA KAN. I LIKEE ❤️
📍Menghilang Jeragat(Melasma)
📍mencerah kulit
📍Hilangkan kulit kusam 📍Kurangkan eyebag dibawah mata
📍Hilangkan masalah kulit berminyak
.
.
Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

NAK COMBO TAK DENGAN DERMAPEN? 
SAPA SINI ADA MASALAH JERAGAT? CEPAT  RAWAT JNGN KASI MEREBAK. YANG XDE JERAGAT PUN BOLEH GUNA YE. NANTI BERAYA DGN SKIN DAH CANTIKK CERAH UOLSS..
THE POWER OF PIGMENTATION SERUM GERMANY 📍FOR NEWBIE CUSTOMER - HARI PERTAMA MALAM PAKAI SEBOTOL 3 MALAM BERTURUT2
-MALAM BERIKUT NYA BOLEH GUNA 2 KALI UTK SEBOTOL
.
PAKAI MALAM SEBELUM TIDORR . KORANG RASA KAN SENDIRI FEELINGG 😂😂
SAPA SINI ADA MASALH JERAGAT? PIGMENTATION? KUSAM? MEH CUBA SERUM NI. NO PEELING BUT NATURAL TREATMENT . FRESH ! FRESH! NEW BABY UII.. . KALAU DAH ADA NANO FAHAM2 JELA KESAN DIA KAN. I LIKEE ❤️
📍Menghilang Jeragat(Melasma)
📍mencerah kulit
📍Hilangkan kulit kusam 📍Kurangkan eyebag dibawah mata
📍Hilangkan masalah kulit berminyak
.
.
Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.

#mobilespa #dermapenmalaysia
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf #stayvemalaysia #dermapenmurah #beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
1 0 17 October, 2019
@sulambedakbystayve Profile picture

@sulambedakbystayve

New treatment in the house...Buat sendiri dirumah..X perlu ke SPA.. SULAM BEDAK/ BB GLOW.. Achieve Fairer skin instantly.
Tahan sebulan! -Mencerahkan -Menghilangkan parut jerawat -Natural Glow -Dah tak perlu pakai foundation
.
.
(saya akan guide sampai berjaya)
.

Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.
#mobilespa
#dermapenmalaysia
#sulambedak
#sulamblusher
#microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf
#stayvemalaysia #dermapenmurah
#beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

New treatment in the house...Buat sendiri dirumah..X perlu ke SPA.. SULAM BEDAK/ BB GLOW.. Achieve Fairer skin instantly. 
Tahan sebulan! -Mencerahkan -Menghilangkan parut jerawat -Natural Glow -Dah tak perlu pakai foundation
.
.
(saya akan guide sampai berjaya)
.

Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.
#mobilespa
#dermapenmalaysia
#sulambedak
#sulamblusher
#microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf 
#stayvemalaysia #dermapenmurah
#beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
0 0 17 October, 2019
@noorbeautyhq_ Profile picture

@noorbeautyhq_

New treatment in the house...Buat sendiri dirumah..X perlu ke SPA.. SULAM BEDAK/ BB GLOW.. Achieve Fairer skin instantly.
Tahan sebulan! -Mencerahkan -Menghilangkan parut jerawat -Natural Glow -Dah tak perlu pakai foundation
.
.
(saya akan guide sampai berjaya)
.

Klik link di bio ig atau klik
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.
#mobilespa
#dermapenmalaysia
#sulambedak
#sulamblusher
#microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial
#stayveegf
#stayvemalaysia #dermapenmurah
#beautytools
#beautymachine
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu

New treatment in the house...Buat sendiri dirumah..X perlu ke SPA.. SULAM BEDAK/ BB GLOW.. Achieve Fairer skin instantly. 
Tahan sebulan! -Mencerahkan -Menghilangkan parut jerawat -Natural Glow -Dah tak perlu pakai foundation
.
.
(saya akan guide sampai berjaya)
.

Klik link di bio ig atau klik 
http://www.wasap.my/60174841403
.
💯 Original product Guaranteed
❌ No cod and self pick up 👷 Dripper list (Certain area only)
.
.
#mobilespa
#dermapenmalaysia
#sulambedak
#sulamblusher
#microneedling
#serumsulambedak
#serumbbglow #bbglowfacial 
#stayveegf 
#stayvemalaysia #dermapenmurah
#beautytools 
#beautymachine 
#stayvesalmondnagold
#sulambedaksingapore #sulambedaksarawak #sulambedaksabah #sulambedakpenang #sulambedakkedah #sulambedakperak #sulambedakjohor #sulambedakmelaka #sulambedakpahang #sulambedakperlis #sulambedakselangor #sulambedakkelantan #sulambedakterangganu
2 0 17 October, 2019
@sutracalytaspa Profile picture

@sutracalytaspa

T E R A P I K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness”
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka

T E R A P I  K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I  K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness” 
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka
3 0 16 October, 2019
@sutracalytaspa Profile picture

@sutracalytaspa

T E R A P I K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness”
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka

T E R A P I  K E C A N T I K A N
DAN
T E R A P I  K E S I H A T A N

Bukit Baru, Melaka, Malaysia
.
Harga Bermula Dari Serendah Rm48!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Hello "Beautiful"
.
S U T R A C A L Y T A “Beauty Wellness” 
ada menyediakan Perkhidmatan bagi mereka INGIN TAMPIL MENARIK, dari Hujung rambut sampai hujung kaki.
. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
.
Inginkan perubahan seperti berikut:-
.
•Kulit Bebas dari Jerawat/parut/jeragat/dark spot.
.
•Kulit Cerah Sekata.
.
•Kulit putih seluruh badan.
.
•Kulit lembab & bermaya.
.
•Kulit bercahaya & “glowing”.
.
•Pori muka Semakin mengecil.
.
•Parut Jeragat & Jerawat semakin Pudar.
.
•Lubang / kawah dimuka semakin rata.
.
•Tiada lagi masalah kulit berkedut.
.
•Semakin hari semakin muda - Anti aging.
.
•Wajah semakin berseri-seri.
.
•Muka tidak lagi perlu memakai makeup yang tebal.
.
•Kulit semakin licin dan halus.
.
•Badan Gemuk jadi kurus.
.
•Perut Buncit jadi kempis.
.
•“Double Chin” hilang
.
Atau anda ingin kesemua masalah seperi diatas Diselesaikan??
.
Saya Risya merupakan "PAKAR KECANTIKAN TERLATIH"
.
Berpengalaman Dalam Bidang Kejurawatan sejak 2004.
.
✅ Melakukan prosedur dengan Teknik Aseptik untuk pencegahan kuman.
.
✅ Menggunakan "Antiseptic Hand Rub" sebelum & Selepas procedure dilakukan.
.
✅ Penggunaan alat secara - Single use.
.
✅ Khidmat Nasihat Secara percuma.
.
✅ Menawarkan Pakej Menarik dengan harga berpatutan mengikut bugdet anda.
.
✅ Penerangan Yang terperinci dalam Setiap penggunaan Produk.
.
✅ 100% menggunakan Produk dari KOREA,JAPAN,USA & SWISS.
.
===========================================
.
BERMINAT DENGAN TERAPI DI ATAS Atau MEMPUNYAI SEBARANG KEMUSYIKILAN BOLEH TERUS PM.

tᖺᗩnḰ Ꭹᗢu 😊 .. 💋 RISYA

#feedbacksutracalyta
#facialmelaka
#sulambedakmelaka
#dermapenmelaka
#prpmelaka
3 1 16 October, 2019

Top #sulambedakmelaka posts

@reese_beautyhouse Profile picture

@reese_beautyhouse

🔥Kenapa anda perlu gunakan Pre MTS kit sebelum memulakan rawatan BB Glow/Dermapen? ✔️Langkah 1: Exfoliant Gel
- menanggalkan segala kotoran dan sel kulit mati.
✔️Langkah 2: Neutralising Foam
- bertindak membuang sisa asid dari Exfoliant Gel, menyeimbangkan pH kulit. 👉Langkah-langkah di atas akan mengoptimumkan serapan serum BB Glow ke kulit! 📌TIPS PENTING: gunakan Pre MTS kit utk menggantikan scrub biasa dlm normal facial anda dan lihat la keajaibannya‼️ http://Www.wassap.my/01110719783
#krxaquagelmesomask #facemask #gelmask
#mobilespa #dermapenmalaysia #lipsembroidery #browembroidery #sulambibir #sulamkening
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial #krxaesthecticmalaysia #krxaesthecticmelaka
#stayveegf #mobilspabrunei #mobilespakuching #mobilespakualalumpur #beautytools #sulambedakmelaka
#sulambedaksarawak #sulambedaksabah

🔥Kenapa anda perlu gunakan Pre MTS kit sebelum memulakan rawatan BB Glow/Dermapen? ✔️Langkah 1: Exfoliant Gel
- menanggalkan segala kotoran dan sel kulit mati.
✔️Langkah 2: Neutralising Foam
- bertindak membuang sisa asid dari Exfoliant Gel, menyeimbangkan pH kulit. 👉Langkah-langkah di atas akan mengoptimumkan serapan serum BB Glow ke kulit! 📌TIPS PENTING: gunakan Pre MTS kit utk menggantikan scrub biasa dlm normal facial anda dan lihat la keajaibannya‼️ http://Www.wassap.my/01110719783
#krxaquagelmesomask #facemask #gelmask
#mobilespa #dermapenmalaysia #lipsembroidery #browembroidery #sulambibir #sulamkening 
#sulambedak #sulamblusher #microneedling
#serumbbglow #bbglowfacial #krxaesthecticmalaysia #krxaesthecticmelaka
#stayveegf #mobilspabrunei #mobilespakuching #mobilespakualalumpur #beautytools  #sulambedakmelaka
#sulambedaksarawak #sulambedaksabah
7 2 18 October, 2019
@shafynajebat Profile picture

@shafynajebat

HI,,,SEKARANG PROMOTION SULAM BEDAK & BLUSHER CEPAT2 WHTSAPP.....TQ CUSTOMER❤️.... #eyelashesmurah #eyelashesextension #eyelashesmelaka #sulambedak #sulambedakmelakamurah #sulambedakmelaka #bbglowmelaka #melaka

HI,,,SEKARANG PROMOTION SULAM BEDAK & BLUSHER CEPAT2 WHTSAPP.....TQ CUSTOMER❤️....#eyelashesmurah #eyelashesextension #eyelashesmelaka #sulambedak #sulambedakmelakamurah #sulambedakmelaka #bbglowmelaka #melaka
75 2 15 October, 2019
@thexpertbeautysue_ Profile picture

@thexpertbeautysue_

Rawatan sulam bedak yang popular di kalangan artis2 korea 😍 kini tranding di Malaysia idaman para gadis dan wanita mengimpikan wajah secantik wanita korea ❤️ .
.
Kelebihan sulam bedak/ BB Glow 🌸 Menaturalkan radikal bebas
🌸 Memudarkan pigmentasi kulit, bintik hitam , bekas parut jerawat 🌸 Sekatakan warna kulit
🌸Mengecilkan pori2 kulit
🌸Mengurakan warna tidak sekata 🌸 Finishing instant glow semula jadi!
__
__
Menggunakan kaedah deep cleansing dan membuang sel2 mati, detoks kulit, masker bungaan membuatkan kulit rasa segar 😍😍
__
__
Menggunakan GINKO STEM CELL berkesan untuk anti-penuaan & pengukuhan. EGF yang bertindak untuk meremajakan kulit anti penuaan dan memutihan kulit. Menyegarkan warna kulit kembali bersinar dan mengecilkan pori2 yang terbuka. Sesuai untuk semua jenis kulit 💋
__
__
Khas untuk 20 orang terawal saja 😘😘
Whatsapp : 011-21607890
#sulambedakseksyen27 #sulambibirmalaysia #sulamblusheralammegah #sulambibirselangor #sulamblushershahalam #sulambedakmurah #sulambedakkl #sulambedakmelaka

Rawatan sulam bedak yang popular di kalangan artis2 korea 😍  kini tranding di Malaysia idaman para gadis dan wanita mengimpikan wajah secantik wanita korea ❤️ .
.
Kelebihan sulam bedak/ BB Glow 🌸 Menaturalkan radikal bebas
🌸 Memudarkan pigmentasi kulit, bintik hitam , bekas parut jerawat 🌸 Sekatakan warna kulit
🌸Mengecilkan pori2 kulit
🌸Mengurakan warna tidak sekata 🌸 Finishing instant glow semula jadi! 
__
__
Menggunakan kaedah deep cleansing dan membuang sel2 mati, detoks kulit, masker bungaan membuatkan  kulit rasa segar 😍😍
__
__ 
Menggunakan GINKO STEM CELL  berkesan untuk anti-penuaan & pengukuhan. EGF yang bertindak untuk meremajakan kulit anti penuaan dan memutihan kulit. Menyegarkan warna kulit kembali bersinar dan mengecilkan pori2 yang terbuka. Sesuai untuk semua jenis kulit 💋
__ 
__
Khas untuk 20 orang terawal saja 😘😘
Whatsapp : 011-21607890 
#sulambedakseksyen27 #sulambibirmalaysia #sulamblusheralammegah #sulambibirselangor #sulamblushershahalam #sulambedakmurah #sulambedakkl #sulambedakmelaka
222 54 25 May, 2019
@chanteqgojesbeautyspa Profile picture

@chanteqgojesbeautyspa

SULAM BLUSHER

NEW TREAMENT FROM KOREA!
Mesra wudhuk sama seperti sulam bedak.SEMI-PERMANENT! INSTANT result! Pipi pinkish macam pakai blusher! Are you ready ladies? Stay tuned♥️
#sulambedakmelaka #sulamblushermurah

SULAM BLUSHER

NEW TREAMENT FROM KOREA!
Mesra wudhuk sama seperti sulam bedak.SEMI-PERMANENT! INSTANT result! Pipi pinkish macam pakai blusher! Are you ready ladies? Stay tuned♥️
#sulambedakmelaka #sulamblushermurah
106 0 18 February, 2019
@alfa_salon_yogyakarta Profile picture

@alfa_salon_yogyakarta

Silahkan follow Instagram kami dears Alfa salon Yogyakarta
Promo heboh ALFA SALON YOGYAKARTA

Promo CURLY permanen mulai 100 rb

1.Pasang behel fashion atas bawah 150
Atas/ bawah aja 80
2.Pasang behel Ceramic atas bawah 250
Atas/ bawah aja 125
3.Pasang diamond gigi 5 rb
4.Eyelash mulai 25,35,50
5.BB glow 99 rb
6.Hairlight luar aja 30..luar dalem mulai 60
7.masker rambut panjang pendek vanestrix 20 rb
8.Ear candle 15 rb
9. Creambath mulai 20
10.facial mulai 20
11.Lash lift( melentikkan bulu mata ) cuma 25 rb
12.Pasang gigi kelinci cuma 100 rb
13.veneer gigi 10 gigi atas cuma 399 rb
14.veneer gigi rahang atas bawah only 599 rb
15.Infus whitening
Glutax 5 gs 199 rb
Glutax 2000 gs 199 rb
Glutax 680.000 gr 325 rb
Miracle white 299 rb
Cindela 600 mg 350 rb
Cindela 1200 mg 399
Meso slimming 99 rb
Messo acne 99 rb
16. LED mask 15 rb
17.Setrika wajah 15 RB
18.Sedot komedo tanpa rasa sakit 15
19.keriting bulu mata 15 rb
20.laser kutil Mulai 25 rb
21.waxing tangan 50&kaki 60
22.hena alis 20rb..
Hena bibir 15 rb
23.blow permanen mulai 100 rb
24.detox wajah 50 rb
25.basmi kutu 50 rb
26.nail art 50
27.French meni 50 rb
28.ratus miss v 20 rb

Yuk segera reservasi by wa 089626688806
Alamat:
Alfa salon 1 jl ireda ketik google map Alfa salon(Prawirodirjan)
Alfa salon 2 KRAPYAK
Ketik google map Alfa salon Yogyakarta

#alfasalonyogyakarta
#sulambedak #sulamblusher #sulambedakmurah #sulambibir #bbglowmurah #sulamblushermalaysia #koreanbbglow #eyelashextensionmurah #sulambibirjakarta #eyelashperming #bbglowbekasi #sulambedakmalaysia #sulambedaksabah #mobilespamalaysia #sulambedakmelaka #sulambedakkl #dermapenmalaysia #sulambedakpenang #facialsabah #rayasemuabaru #sulambedakselangor #mobilespaselangor #sulambedakpuchong #cerahsekata #skinvaletwangsamelawati #parutpudar #paruthilang #poriterbuka #kulitflawless

Silahkan follow Instagram kami dears Alfa salon Yogyakarta
Promo heboh ALFA SALON YOGYAKARTA

Promo CURLY permanen mulai 100 rb

1.Pasang behel fashion atas bawah 150
Atas/ bawah aja 80
2.Pasang behel Ceramic atas bawah 250
Atas/ bawah  aja 125
3.Pasang diamond gigi 5 rb
4.Eyelash mulai 25,35,50
5.BB glow 99 rb
6.Hairlight luar aja 30..luar dalem mulai 60
7.masker rambut panjang pendek vanestrix 20 rb
8.Ear candle 15 rb
9. Creambath mulai 20
10.facial mulai 20
11.Lash lift( melentikkan bulu mata ) cuma 25 rb
12.Pasang gigi kelinci cuma 100 rb
13.veneer gigi 10 gigi atas cuma 399 rb
14.veneer gigi rahang atas bawah only 599 rb
15.Infus whitening
Glutax 5 gs 199 rb
Glutax 2000 gs 199 rb
Glutax 680.000 gr 325 rb
Miracle white 299 rb
Cindela 600 mg 350 rb
Cindela 1200 mg 399
Meso slimming 99 rb
Messo acne 99 rb
16. LED mask  15 rb
17.Setrika wajah 15 RB
18.Sedot komedo tanpa rasa sakit 15
19.keriting bulu mata 15 rb
20.laser kutil Mulai 25 rb
21.waxing tangan 50&kaki 60
22.hena alis 20rb..
Hena bibir 15 rb
23.blow permanen mulai 100 rb
24.detox wajah 50 rb
25.basmi kutu 50 rb
26.nail art 50
27.French meni 50 rb
28.ratus miss v 20 rb

Yuk segera reservasi by wa 089626688806
Alamat:
Alfa salon 1 jl ireda ketik google map Alfa salon(Prawirodirjan)
Alfa salon 2 KRAPYAK
Ketik google map Alfa salon Yogyakarta

#alfasalonyogyakarta 
#sulambedak #sulamblusher #sulambedakmurah #sulambibir #bbglowmurah #sulamblushermalaysia #koreanbbglow #eyelashextensionmurah #sulambibirjakarta #eyelashperming #bbglowbekasi #sulambedakmalaysia #sulambedaksabah #mobilespamalaysia #sulambedakmelaka #sulambedakkl #dermapenmalaysia #sulambedakpenang #facialsabah #rayasemuabaru #sulambedakselangor #mobilespaselangor #sulambedakpuchong #cerahsekata #skinvaletwangsamelawati #parutpudar #paruthilang #poriterbuka #kulitflawless
115 1 22 hours ago
@zuera_ismail Profile picture

@zuera_ismail

Dermapen treatment in progress
.
.
Kebaikan rawatan DERMAPEN💆 .
.
.
Dermapen facial treatment adalah rawatan utk menggantikan sel Kulit muke Yang rosak.tujuan penggunaan microneedle utk menekan ke ats permukaan Kulit muka sehingga ke bawah lapisan epidermis berulang2 Kali bagi mengaktifkan kolagen asli Yang Ada di bawah epidermis kulit.Kolagen ini la Yang akan membantu membaik pulih struktur kulit muke Yang rosak
.
.
Sebelum membuat treatment dermapen akn disapu Kan numb cream (ubat kebas)terlebih dahulu supaya tiada Rasa sakit ketika rawatan.result selepas buat bergantung pada Jenis masalah kulit korang ye!
.
.

Antara kebaikan dermapen
🌸 Menghasilkan collagen Dan elastin secara semulajadi
🌸 Mengurangkan garis halus
🌸 Mengurangkan kesan hyperpigmentation
🌸 Mengurangkan parut jerawat(berlubang)
🌸 Mengurangkan warna atau tompok hitam
🌸 Memudarkan parut trauma Dan kesan regangan
🌸 merawat kulit kusam
🌸menyeimbangkan kulit berminyak
🌸 merawat tona kulit tak sekata
🌸4× Ganda kesan dari rawatan Yang lain
.
.
Any booking slot direct wasap sis ye or Klik link Di bio ig sis www.wasap.my/60173842260
.
#dermapenseremban2 #dermapenseremban #dermapentreatment #sulambedakn9 #sulambedakseremban #sulambedaknegerisembilan #sulambedakserdang #sulambedakbangi #sulambedaksetapak #sulambedakputrajaya #sulambedakmelaka #sulambedakviral #faciallaserbijikolestrol #facialbuangketuat #laserkutil #laserbuangtahilalat #bodymassage #relaxingmassageseremban #v-shapefacial #aesthetician #aestheticbeautylegacy #homemobilespanegerisembilan #homemobileseremban #medicfacial

Dermapen treatment in progress
.
.
Kebaikan rawatan DERMAPEN💆 .
.
.
Dermapen facial treatment adalah rawatan utk menggantikan sel Kulit muke Yang rosak.tujuan penggunaan microneedle utk menekan ke ats permukaan Kulit muka sehingga ke bawah lapisan epidermis berulang2 Kali bagi mengaktifkan kolagen asli Yang Ada di bawah epidermis kulit.Kolagen ini la Yang akan membantu membaik pulih struktur kulit muke Yang rosak
.
.
Sebelum membuat treatment dermapen akn disapu Kan numb cream (ubat kebas)terlebih dahulu supaya tiada Rasa sakit ketika rawatan.result selepas buat bergantung pada Jenis masalah kulit korang ye!
.
.

Antara kebaikan dermapen
🌸 Menghasilkan collagen Dan elastin secara semulajadi
🌸 Mengurangkan garis halus
🌸 Mengurangkan kesan hyperpigmentation
🌸 Mengurangkan parut jerawat(berlubang)
🌸 Mengurangkan warna  atau tompok hitam
🌸 Memudarkan parut trauma Dan kesan regangan
🌸 merawat kulit kusam
🌸menyeimbangkan kulit berminyak
🌸 merawat tona kulit tak sekata
🌸4× Ganda kesan dari rawatan Yang lain
.
.
Any booking slot direct wasap sis ye or Klik link Di bio ig sis www.wasap.my/60173842260
.
#dermapenseremban2#dermapenseremban#dermapentreatment#sulambedakn9#sulambedakseremban#sulambedaknegerisembilan#sulambedakserdang#sulambedakbangi#sulambedaksetapak#sulambedakputrajaya#sulambedakmelaka#sulambedakviral#faciallaserbijikolestrol#facialbuangketuat#laserkutil#laserbuangtahilalat#bodymassage#relaxingmassageseremban#v-shapefacial#aesthetician#aestheticbeautylegacy#homemobilespanegerisembilan#homemobileseremban#medicfacial
11 2 12 October, 2019