#ubatparutoriginal Instagram Photos & Videos

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #ubatparutoriginal and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
17 hours
Average like
5.3
Average comment
0.2
Posts with video
5/36
Posts with photo
31/36

Hashtag Popularity

@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 11 September, 2019
@azanisscarserum Profile picture

@azanisscarserum

PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI!!
.
#azanisscarserum mampu menghilangkan 100jenis parut!
.
Beribu feedback yang kami telah terima!. Hanya sapu pada bahagian parut/jerawat mengikut aturan yang disediakan✨
————————————————————————
PROMOSI❗️ PROMOSI❗️ PROMOSI❗️ PROMOSI❗️
FREE GIFT 🎁❗️ FREE POSTAGE 🚚❗️
————————————————————————
.
✨Produk cuma asbab yang memberi kesan hanya Allah swt. .
.
Kami tidak menjanjikan bulan dan bintang, siapa guna dialah yang akan mendapat manfaatnya إن شاء الله ...........
.
Berminat untuk dapatkan serum #azanisoriginal komen ‘DM’ atau Whatsapp sis sekarang di nombor 011-56659578 atau tekan link di bio ig!.
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah #sayajual #azanis #azanisscarserum #parut #serumparut #ubatparut #azanisoriginal #azanisubatparut
#azanisoriginalhq

PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI!!
.
#azanisscarserum mampu menghilangkan 100jenis parut!
.
Beribu feedback yang kami telah terima!. Hanya sapu pada bahagian parut/jerawat mengikut aturan yang disediakan✨
————————————————————————
PROMOSI❗️ PROMOSI❗️ PROMOSI❗️ PROMOSI❗️
FREE GIFT 🎁❗️ FREE POSTAGE 🚚❗️
————————————————————————
.
✨Produk cuma asbab yang memberi kesan hanya Allah swt. .
.
Kami tidak menjanjikan bulan dan bintang, siapa guna dialah yang akan mendapat manfaatnya إن شاء الله ...........
.
Berminat untuk dapatkan serum #azanisoriginal komen ‘DM’ atau Whatsapp sis sekarang di nombor 011-56659578 atau tekan link di bio ig!.
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah #sayajual #azanis #azanisscarserum #parut #serumparut #ubatparut #azanisoriginal #azanisubatparut
#azanisoriginalhq
101 0 7 September, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Dah cuba ubat parut lain tapi tak berkesan ?
.
.
Dah cuba pelbagai krim parut tapi tak berkesan ?
.
.
Dah cuba makan ubat untuk pudarkan parut tapi tak berkesan?
.
.
Anda tidak salah tempat lagi. Sebab , dengan ada nya JUMEA Scar Gel , parut anda boleh pudar dalam masa 7 hari sahaja!
.
.
Kenapa sy yakin dalam 7 hari , Jumea boleh pudarkan parut anda tanpa rawatan laser ?
.
.

Sebab Jumea produk terbaik untuk parut : 🍂 Kesan seawal 7 HARI
🍂Sesuai untuk semua jenis kulit (termasuk kulit sensitive)
🍂Tidak melekit
🍂Tidak berminyak
🍂Cepat meresap
🍂Water base
🍂Tidak meleleh dan senang di urus (tidak seperti serum)
🍂Mempunyai COOLING EFFECT
🍂Kaya dengan VITAMIN E semulajadi
🍂LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT180701426K.
.

#ubatparut #jumeascargel #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah
#ubatparutmalaysia
#ubatparut
#ubatparutoriginal
#sayajualmurah
#sayajual
#ubatparutjohor
#hilangkanparut
#parut
#serumparut
#ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Dah cuba ubat parut lain tapi tak berkesan ?
.
.
Dah cuba pelbagai krim parut tapi tak berkesan ?
.
.
Dah cuba makan ubat untuk pudarkan parut tapi tak berkesan?
.
.
Anda tidak salah tempat lagi. Sebab , dengan ada nya JUMEA Scar Gel , parut anda boleh pudar dalam masa 7 hari sahaja!
.
.
Kenapa sy yakin dalam 7 hari , Jumea boleh pudarkan parut anda tanpa rawatan laser ?
.
.

Sebab Jumea produk terbaik untuk parut : 🍂 Kesan seawal 7 HARI
🍂Sesuai untuk semua jenis kulit (termasuk kulit sensitive)
🍂Tidak melekit
🍂Tidak berminyak
🍂Cepat meresap
🍂Water base
🍂Tidak meleleh dan senang di urus (tidak seperti serum)
🍂Mempunyai COOLING EFFECT
🍂Kaya dengan VITAMIN E semulajadi
🍂LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT180701426K.
.

#ubatparut #jumeascargel #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah
#ubatparutmalaysia
#ubatparut
#ubatparutoriginal
#sayajualmurah
#sayajual
#ubatparutjohor
#hilangkanparut 
#parut
#serumparut
#ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
3 0 6 September, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

#Repost @jumeamalaysia
• • • • • •
Haa sape pakai jumea dekat parut jerawat ni sampai muncung muncung mulutnya . Baik ngaku!😂😂🤪
.
Best kan pakai jumea💖💖💖💖 confident je rasa bila parut dah pudar. Hehe . Tk cuba rugi sangat tau. Sampai bila nak tinggal parut dekat muka kalau jumea adoo😝😝 .
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

#Repost @jumeamalaysia
• • • • • •
Haa sape pakai jumea dekat parut jerawat ni sampai muncung muncung mulutnya . Baik ngaku!😂😂🤪
.
Best kan pakai jumea💖💖💖💖 confident je rasa bila parut dah pudar. Hehe . Tk cuba rugi sangat tau. Sampai bila nak tinggal parut dekat muka kalau jumea adoo😝😝 .
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
4 0 6 September, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 5 September, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
5 1 5 September, 2019
@nbcream_shah_alam Profile picture

@nbcream_shah_alam

Berbaloi pakai NB CREAM dah la murah.

Berbaloi pakai NB CREAM dah la murah.
0 1 29 August, 2019
@nbcream_shah_alam Profile picture

@nbcream_shah_alam

PROMO🔥🔥🔥
.
NOT INCLUDE POSTAGE

LESS 10%
Pakej combo [ NB TRIAL 5G + NB SERUM SUSUK ]

RM49 ONLY

PROMO🔥🔥🔥
.
NOT INCLUDE POSTAGE

LESS 10%
Pakej combo [ NB TRIAL 5G + NB SERUM SUSUK ]

RM49 ONLY
3 2 28 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Pakai 3 minggu dan hilang terus bekas jerawat!! Wowww kan.
.
.
.
Boleh tgk skin sis ni.. Sebelum dan selepass. Tak tergugat ke?
.
.
.
Jom kembalikan keyakinan awak smua...
.
.
Bukan setakat #scargel ni merawat jerawat tapi:
.
.
🌷Hilangkan bekas jerawat
🌷Parut exciden
🌷Parut chicken pox
🌷Parut jatuh
.
.
.
Dan mcm2 lagi lah....
.
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Pakai 3 minggu dan hilang terus bekas jerawat!! Wowww kan.
.
.
.
Boleh tgk skin sis ni.. Sebelum dan selepass. Tak tergugat ke?
.
.
.
Jom kembalikan keyakinan awak smua...
.
.
Bukan setakat #scargel ni merawat jerawat tapi:
.
.
🌷Hilangkan bekas jerawat
🌷Parut exciden
🌷Parut chicken pox
🌷Parut jatuh
.
.
.
Dan mcm2 lagi lah....
.
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Ok guysss. Salah satu ramuan Utama #scargel ni ialah dia guna onion extract (bawang estrak)
.
.
Kalau korang nk tahu bwg ni bukan leh wat mkn je tauu. Tp utk baiki kulit dan merawat pimple tau:
.
❤️MENGHILANGKAN BINTIK HITAM
.
.
🌿Onion juice is excellent for getting rid of dark spots and pigmentation
.
🌿The rich variety of phytonutrients and antioxidants in onion nourish your skin while removing the skin impurities
==================================
.
❤️Menghilangkan jerawat
.
.
🌿 Onion extract is powerful antiseptic that protects your skin from acne-causing bacteria and other skin infections. Onions can be used in the treatment of acne and pimples
===================================
.
❤️Anti penuaan
.
.
🌿Onions possess enormous anti-aging benefits. The antioxidant vitamins A, C, and E fight against the damage caused by the harmful UV rays as well as prevent free radical damage that is responsible for causing premature aging of our skin.
.
.
🌿Onion is one of the richest sources of quercetin, the most powerful antioxidant that can keep your skin wrinkle-free.
====================================
.
.
.
Bestkan scargel ni. Berminat mehh dm/wassup sis ❤️
.
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Ok guysss. Salah satu ramuan Utama #scargel ni ialah dia guna onion extract (bawang estrak)
.
.
Kalau korang nk tahu bwg ni bukan leh wat mkn je tauu. Tp utk baiki kulit dan merawat pimple tau:
.
❤️MENGHILANGKAN BINTIK HITAM
.
.
🌿Onion juice is excellent for getting rid of dark spots and pigmentation
.
🌿The rich variety of phytonutrients and antioxidants in onion nourish your skin while removing the skin impurities
==================================
.
❤️Menghilangkan jerawat
.
.
🌿 Onion extract is powerful antiseptic that protects your skin from acne-causing bacteria and other skin infections. Onions can be used in the treatment of acne and pimples
===================================
.
❤️Anti penuaan
.
.
🌿Onions possess enormous anti-aging benefits. The antioxidant vitamins A, C, and E fight against the damage caused by the harmful UV rays as well as prevent free radical damage that is responsible for causing premature aging of our skin.
.
.
🌿Onion is one of the richest sources of quercetin, the most powerful antioxidant that can keep your skin wrinkle-free.
====================================
.
.
.
Bestkan scargel ni. Berminat mehh dm/wassup sis ❤️
.
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
4 0 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Alhamdulillah ❤️ parut jerawat makin pudar. Merah merah dekat jerawat pun automatik hilang 💯
.
Salah satu bahan utama dalam #jumeascargel ni ialah Chamomile Extract 🌼
.
Extract bunga Chamomile ni kaya dengan Vitamin E dan memang dh lama digunakan secara tradisional untuk menyembuhkan masalah kulit
.
Mengikut kajian, Extract Chamomile boleh digunakan untuk mengurangkan keradangan kulit dan kaya dengan anti-oksidan yang boleh mempercepatkan penyembuhan luka 😉✨ Jom pudarkan parut seawal 7 hari 💪🏻
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Alhamdulillah ❤️ parut jerawat makin pudar. Merah merah dekat jerawat pun automatik hilang 💯
.
Salah satu bahan utama dalam #jumeascargel ni ialah Chamomile Extract 🌼
.
Extract bunga Chamomile ni kaya dengan Vitamin E dan memang dh lama digunakan secara tradisional untuk menyembuhkan masalah kulit
.
Mengikut kajian, Extract Chamomile boleh digunakan untuk mengurangkan keradangan kulit dan kaya dengan anti-oksidan yang boleh mempercepatkan penyembuhan luka 😉✨ Jom pudarkan parut seawal 7 hari 💪🏻
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
4 1 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
5 0 21 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Ada banyak punca yang menyumbangkan kepada bagaimana terjadinya jerawat.
.
Punca-punca ini lah yang menyebabkan pori-pori kulit tersumbat
.
💮Apabila pori-pori tersumbat akibat sel kulit mati, kekotoran, minyak dan sebagainya yang tidak dibersihkan, rembesan minyak daripada kilang minyak ataupun sebumdalam kulit menjadi terkumpul.
.
💮Ini menggalakkan pengumpulan bakteria dalam kulit. Seterusnya whitehead ataupun bintik putih terbentuk
.
💮Bintik putih berwarna putih sebab liang roma tersebut tertutup secara keseluruhan ataupun liang roma terlalu sempit menyebabkan oksigen tidak dapat memasuki kawasan tersebut.
.
💮Blackhead ataupun bintik hitam akan terbentuk bila oksigen dapat melalui liang tersebut. Blackhead susah untuk dikeluarkan sebab saiz blackhead selalunya besar berbanding liang pori yang tersumbat.
.
💮 Sebab tu lah kita tengok bintik jerawat mula-mula keras, lepas tu jadi merah dan kemudian bertukar jadi warna kuning
.
💮Jerawat perlu dibersihkan sampailah dah keluar ‘mata’ ataupun biji keras dan dah takde nanah yang keluar. Lepas tu kita akan dapati bekas jerawat tu meninggalkan lubang yang besar.
.
💮Lubang bekas jerawat tulahhh yg kita nk rawat. Sbb kalau kita tak rawat boleh jd bekas dan parut yg takkan hilang. Lagi teruk jerawat boleh terjadi kat tmpat yg sama!
.
.
Jomlah kita rawat parut dgn Jumea Scar Gel ni!
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Ada banyak punca yang menyumbangkan kepada bagaimana terjadinya jerawat.
.
Punca-punca ini lah yang menyebabkan pori-pori kulit tersumbat
.
💮Apabila pori-pori tersumbat akibat sel kulit mati, kekotoran, minyak dan sebagainya yang tidak dibersihkan, rembesan minyak daripada kilang minyak ataupun sebumdalam kulit menjadi terkumpul.
.
💮Ini menggalakkan pengumpulan bakteria dalam kulit. Seterusnya whitehead ataupun bintik putih terbentuk
.
💮Bintik putih berwarna putih sebab liang roma tersebut tertutup secara keseluruhan ataupun liang roma terlalu sempit menyebabkan oksigen tidak dapat memasuki kawasan tersebut.
.
💮Blackhead ataupun bintik hitam akan terbentuk bila oksigen dapat melalui liang tersebut. Blackhead susah untuk dikeluarkan sebab saiz blackhead selalunya besar berbanding liang pori yang tersumbat.
.
💮 Sebab tu lah kita tengok bintik jerawat mula-mula keras, lepas tu jadi merah dan kemudian bertukar jadi warna kuning
.
💮Jerawat perlu dibersihkan sampailah dah keluar ‘mata’ ataupun biji keras dan dah takde nanah yang keluar. Lepas tu kita akan dapati bekas jerawat tu meninggalkan lubang yang besar.
.
💮Lubang bekas jerawat tulahhh yg kita nk rawat. Sbb kalau kita tak rawat boleh jd bekas dan parut yg takkan hilang. Lagi teruk jerawat boleh terjadi kat tmpat yg sama!
.
.
Jomlah kita rawat parut dgn Jumea Scar Gel ni!
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
4 0 7 hours ago
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Bila ada parut , ramai yang buat tak endah . Tapi ada segelintir di antara kita rasa semak gila dengan parut . Mana taknya kalau parut jerawat dah betempek kat muka tu takkan tak rasa pape?? Adoi🤮
.
Korang kena ambik tindakan cepat cepat . Takkan selamanya nk tinggal parut dekat muka tu . Lama lama parut tu jadi benda lain lak. .
Tu baru parut jerawat . Tak cerita lagi parut lain. Sebenarnya banyak cara nak hilangkan parut . Percaya atau tidak kalau kita google , berlambak keluar petua hilangkan parut! .
.
Tapi kita tak sempat masa nak buat semua tu even guna barang yang ada kat rumah. Betul tak saya bgtau??? 😤
.
Sebab tu korang kena cuba Jumea Scar Gel . Sapu sapu, hilanglah parut tu! Senang nak bawak pergi mana mana . Takdelah amik masa nak buat itu ini . .
.
Betul tak uolss??? 🤨
.
Parut jerawat, parut kemalangan, parut gelap semua jumea boleh pudarkan sebab jumea scar gel ni ada Onion Extract dan Chamomile yang tinggi dengan vitamin E. WOW! .
.
Hebat kan produk jumea scar gel ni. Siapa yang ada parut tu korang kena cuba 🔥 . Tk ada la selamanya dengan parut gelap! Malu! .
.
Nak dapatkan dengan harga promosi boleh comment “DM” atau KLIK LINK DO BIO 🔥. Tapi harga promosi untuk 100 orang terawal SAHAJA ! Bertindak sekarang‼️💯
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Bila ada parut , ramai yang buat tak endah . Tapi ada segelintir di antara kita rasa semak gila dengan parut . Mana taknya kalau parut jerawat dah betempek kat muka tu takkan tak rasa pape?? Adoi🤮
.
Korang kena ambik tindakan cepat cepat . Takkan selamanya nk tinggal parut dekat muka tu . Lama lama parut tu jadi benda lain lak. .
Tu baru parut jerawat . Tak cerita lagi parut lain. Sebenarnya banyak cara nak hilangkan parut . Percaya atau tidak kalau kita google , berlambak keluar petua hilangkan parut! .
.
Tapi kita tak sempat masa nak buat semua tu even guna barang yang ada kat rumah. Betul tak saya bgtau??? 😤
.
Sebab tu korang kena cuba Jumea Scar Gel . Sapu sapu, hilanglah parut tu! Senang nak bawak pergi mana mana . Takdelah amik masa nak buat itu ini . .
.
Betul tak uolss??? 🤨
.
Parut jerawat, parut kemalangan, parut gelap semua jumea boleh pudarkan sebab jumea scar gel ni ada Onion Extract dan Chamomile yang tinggi dengan vitamin E. WOW! .
.
Hebat kan produk jumea scar gel ni. Siapa yang ada parut tu korang kena cuba 🔥 . Tk ada la selamanya dengan parut gelap! Malu! .
.
Nak dapatkan dengan harga promosi boleh comment “DM” atau KLIK LINK DO BIO 🔥. Tapi harga promosi untuk 100 orang terawal SAHAJA ! Bertindak sekarang‼️💯
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
3 0 7 hours ago
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 19 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 19 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 19 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Haii. Morning guys!!
.
.
Common Asian-Skin problems :
.
. ✖️ Pimple Scar
✖️ Lack of radiance .
✖️ Prone to sensitivity .
✖️ Dehydration .
✖️ Scarring easily .
.
.
Worry not ladies, we got your back ! Calm and re-balance your problem skin with the power of onion extract & Chamomile extracts! ❤️
.
You just need Jumea Gel twice daily and your scar will easily fade!!
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Haii. Morning guys!!
.
.
Common Asian-Skin problems :
.
. ✖️ Pimple Scar
✖️ Lack of radiance .
✖️ Prone to sensitivity .
✖️ Dehydration .
✖️ Scarring easily .
.
. 
Worry not ladies, we got your back ! Calm and re-balance your problem skin with the power of onion extract & Chamomile extracts! ❤️
.
You just need Jumea Gel twice daily and your scar will easily fade!!
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 19 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Salah satu bahan utama dalam #jumeascargel ialah
.
.
Extract Onion🌸
.
Extract onion kaya dengan Vitamin B (fiber & folic acid) yang membantu mempercepatkan penghasilan sel baru merawat DNA & RNA. sekaligus dapat memulihakan kesan parut
.
Selain tu, Vitamin dan sulfur yang ada pada extract onion boleh melindungi tangan dan kulit daripada berkedut.
.
.
Jom pudarkan parut seawal 7 hari 😊 dapatkan dengan FREE POSTAGE sekarang🔥
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Salah satu bahan utama dalam #jumeascargel ialah
.
.
Extract Onion🌸
.
Extract onion kaya dengan Vitamin B (fiber & folic acid) yang membantu mempercepatkan penghasilan sel baru merawat DNA & RNA. sekaligus dapat memulihakan kesan parut
.
Selain tu,  Vitamin dan sulfur yang ada pada extract onion boleh melindungi tangan dan kulit daripada berkedut.
.
.
Jom pudarkan parut seawal 7 hari 😊 dapatkan dengan FREE POSTAGE sekarang🔥
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
4 0 18 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

Ada banyak punca yang menyumbangkan kepada bagaimana terjadinya jerawat.
.
Punca-punca ini lah yang menyebabkan pori-pori kulit tersumbat
.
💮Apabila pori-pori tersumbat akibat sel kulit mati, kekotoran, minyak dan sebagainya yang tidak dibersihkan, rembesan minyak daripada kilang minyak ataupun sebumdalam kulit menjadi terkumpul.
.
💮Ini menggalakkan pengumpulan bakteria dalam kulit. Seterusnya whitehead ataupun bintik putih terbentuk
.
💮Bintik putih berwarna putih sebab liang roma tersebut tertutup secara keseluruhan ataupun liang roma terlalu sempit menyebabkan oksigen tidak dapat memasuki kawasan tersebut.
.
💮Blackhead ataupun bintik hitam akan terbentuk bila oksigen dapat melalui liang tersebut. Blackhead susah untuk dikeluarkan sebab saiz blackhead selalunya besar berbanding liang pori yang tersumbat.
.
💮 Sebab tu lah kita tengok bintik jerawat mula-mula keras, lepas tu jadi merah dan kemudian bertukar jadi warna kuning
.
💮Jerawat perlu dibersihkan sampailah dah keluar ‘mata’ ataupun biji keras dan dah takde nanah yang keluar. Lepas tu kita akan dapati bekas jerawat tu meninggalkan lubang yang besar.
.
💮Lubang bekas jerawat tulahhh yg kita nk rawat. Sbb kalau kita tak rawat boleh jd bekas dan parut yg takkan hilang. Lagi teruk jerawat boleh terjadi kat tmpat yg sama!
.
.
Jomlah kita rawat parut dgn Jumea Scar Gel ni!
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

Ada banyak punca yang menyumbangkan kepada bagaimana terjadinya jerawat.
.
Punca-punca ini lah yang menyebabkan pori-pori kulit tersumbat
.
💮Apabila pori-pori tersumbat akibat sel kulit mati, kekotoran, minyak dan sebagainya yang tidak dibersihkan, rembesan minyak daripada kilang minyak ataupun sebumdalam kulit menjadi terkumpul.
.
💮Ini menggalakkan pengumpulan bakteria dalam kulit. Seterusnya whitehead ataupun bintik putih terbentuk
.
💮Bintik putih berwarna putih sebab liang roma tersebut tertutup secara keseluruhan ataupun liang roma terlalu sempit menyebabkan oksigen tidak dapat memasuki kawasan tersebut.
.
💮Blackhead ataupun bintik hitam akan terbentuk bila oksigen dapat melalui liang tersebut. Blackhead susah untuk dikeluarkan sebab saiz blackhead selalunya besar berbanding liang pori yang tersumbat.
.
💮 Sebab tu lah kita tengok bintik jerawat mula-mula keras, lepas tu jadi merah dan kemudian bertukar jadi warna kuning
.
💮Jerawat perlu dibersihkan sampailah dah keluar ‘mata’ ataupun biji keras dan dah takde nanah yang keluar. Lepas tu kita akan dapati bekas jerawat tu meninggalkan lubang yang besar.
.
💮Lubang bekas jerawat tulahhh yg kita nk rawat. Sbb kalau kita tak rawat boleh jd bekas dan parut yg takkan hilang. Lagi teruk jerawat boleh terjadi kat tmpat yg sama!
.
.
Jomlah kita rawat parut dgn Jumea Scar Gel ni!
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
5 0 18 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 18 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
2 0 18 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
1 0 18 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

🔥PUDARKAN PARUT TANPA RAWATAN LASER🔥
.
.
JUMEA SCAR GEL, memudar dan menghilangkan parut dengan PANTAS
.
Produk ini di jamin 100% selamat dan semulajadi. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut :
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
.
Dan lain-lain parut seluruh badan, kesan seawal 7 HARI !
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
5 0 17 August, 2019
@jumea.scar.gel.johor Profile picture

@jumea.scar.gel.johor

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat

PUDARKAN PARUT DENGAN JUMEA
=======================
Solusi kepada semua jenis parut .
Jumea mengandungi Vitamin E dan Anti-Oxidant yang tinggi untuk menyerap masuk jauh ke dalam lapisan kulit untuk membuang sel kulit mati (PARUT).
.
Anti-Oxidant yang tinggi dari aloe vera dan onion extract untuk meningkat darah masuk ke tisu2 parut yang bantu membina tisu baru dari tisu2 yang mati dari parut
.
Jumea mengunakan extract bunga chamomile dalam formulanya. Extract Bunga Chamomile betsifat anti-inflamation, anti-microbial, anti-septic menghalang daripad jangkitan microbes dan kuman
.
========================
JUMEA SCAR GEL
========================
.
Jumea Scar Gel, lulus KKM, Mempunyai 5 VITAMIN lengkap untuk pudarkan parut. EXTRACT ONION DENGAN CHAMOMILE, sebagai ramuan utama yang mengandungi VITAMIN E yang tinggi bagi merawat masalah parut
.
.
Apa yang JUMEA SCAR GEL dapat merawat?
.
✅ Parut Jerawat
✅ Chickenpox
✅ Parut Kemalangan
✅ Parut Gelap
✅ Dan lain-lain parut seluruh badan
.
Dan lain-lain parut seluruh badan
.
.
#jumeascargel #jumeamalaysia #hilangkanparut #parutjerawat #parutkemalangan #parutjahitan #jumea #jumeaubatparut #gelparutmalaysia #ubatparutmalaysia #jumeamsia #gelparut #scartreatment #scargel #watsonsmalaysia #guardianmalaysia 
#ubatparut #ubatparutno1malaysia #ubatparut
#ubatparutmurah #ubatparutmalaysia
#ubatparut #ubatparutoriginal #sayajualmurah
#sayajual #ubatparutjohor #hilangkanparut 
#parut #serumparut #ubatparut
#jumeaubatparut #hilangkanjerawat
3 0 17 August, 2019

Top #ubatparutoriginal posts

@jemaimabeauty.malaysia Profile picture

@jemaimabeauty.malaysia

Thankyou you alls peminat setia baru dan lama jemaima. 🤗💕
.
Anda ada masalah2 berikut?
💉 muka brjerawat?
💉 nk kulit putih gebu+glowing+peloles giteww?😱
💉 jeragat?
💉 selulit?
💉 kulit kusam?
💉 mslh resdung dan alahan kepada mkanan seafood?
.
Kalau ya, anda wajib cuba #JWP untuk menghilangkan masalah-masalah berikut. Jom cantik berjemaah😉
.
Jom whatsapp sis untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📱0179384002 .
Pastikan Original!!
.
#jemaimahot #jemaima #ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #jemaimabeauty #jemaimapills #jemaimawhiteningpills #jemaimamurahmalaysia #jemaimaori

Thankyou you alls peminat setia baru dan lama jemaima. 🤗💕
.
Anda ada masalah2 berikut?
💉 muka brjerawat?
💉 nk kulit putih gebu+glowing+peloles giteww?😱
💉 jeragat?
💉 selulit?
💉 kulit kusam?
💉 mslh resdung dan alahan kepada mkanan seafood?
.
Kalau ya, anda wajib cuba #JWP untuk menghilangkan masalah-masalah berikut. Jom cantik berjemaah😉
.
Jom whatsapp sis untuk dapatkan harga PROMOSI  sekarang !
📱0179384002 .
Pastikan Original!!
.
#jemaimahot #jemaima #ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal  #jemaimabeauty #jemaimapills #jemaimawhiteningpills #jemaimamurahmalaysia #jemaimaori
18 1 7 November, 2018
@azanismalaysia Profile picture

@azanismalaysia

Amaran! Pastikan yang ORIGINAL dari HQ. Kami adalah pengedar tunggal bagi produk AZANIS SCAR SERUM. .
Whatsapp 011-33522866 untuk tempahan sekarang!
.
Azanis Scar Serum. Pakar dalam menyelesaikan masalah parut
- Parut jerawat
- Parut bekas luka kemalangan
- Parut demam campak
- Parut stretchmark
- Kulit tidak sekata
- Kulit kering
- Dll lagi masalah parut pada kulit.
.
Dapatkan sekarang!
Whatsapp "Parut" ke 011-33522866
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum #ubatparut #glowglowshineuolls

Amaran! Pastikan yang ORIGINAL dari HQ. Kami adalah pengedar tunggal bagi produk AZANIS SCAR SERUM. .
 Whatsapp 011-33522866 untuk tempahan sekarang!
.
Azanis Scar Serum. Pakar dalam menyelesaikan masalah parut
- Parut jerawat
- Parut bekas luka kemalangan
- Parut demam campak
- Parut stretchmark
- Kulit tidak sekata
- Kulit kering
- Dll lagi masalah parut pada kulit.
.
Dapatkan sekarang!
Whatsapp "Parut" ke 011-33522866
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum #ubatparut #glowglowshineuolls
441 1 1 November, 2016
@azanismalaysia Profile picture

@azanismalaysia

AWAS! Pastikan anda membeli Azanis Scar Serum yang Original dengan hologram terbaru seperti ini. Jika ada lagi anda dapati Azanis Scar Serum dengan hologram lama dan murah itu adalah TIRUAN! Hati- hati ya.
.
Whatsapp 011-33522866 untuk dapatkan #azanisscarserum confirm 100% #original with new hologram!
.
Azanis Scar Serum terbukti berkesan memudarkan apa jua jenis parut dengan pantas. Jaminan Wang Anda Kami Pulangkan 100% Jika Tidak Berkesan! .
Pastikan ORIGINAL!
.
#azanisubatparut #ubatparutoriginal #azanisscarserum

AWAS! Pastikan anda membeli Azanis Scar Serum yang Original dengan hologram terbaru seperti ini. Jika ada lagi anda dapati Azanis Scar Serum dengan hologram lama dan murah itu adalah TIRUAN! Hati- hati ya.
.
Whatsapp 011-33522866 untuk dapatkan #azanisscarserum confirm 100% #original with new hologram!
.
Azanis Scar Serum terbukti berkesan memudarkan apa jua jenis parut dengan pantas. Jaminan Wang Anda Kami Pulangkan 100% Jika Tidak Berkesan! .
Pastikan ORIGINAL!
.
#azanisubatparut #ubatparutoriginal #azanisscarserum
167 9 4 May, 2017
@azanismalaysia Profile picture

@azanismalaysia

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 01133522866
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 01133522866
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum
107 1 3 April, 2018
@azanis_beauty Profile picture

@azanis_beauty

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 011-56780027
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 011-56780027
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum
152 1 16 March, 2018
@azanis.malaysia.official Profile picture

@azanis.malaysia.official

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 017 2596135
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum

Anda ada masalah2 berikut?
💉 parut jerawat di muka?
💉 parut di belakang badan?
💉 selulit?
💉 parut kemalangan?
💉 parut lama dan baru?
.
Kalau ya, anda wajib cuba Azanis Scar Serum untuk menghilangkan masalah-masalah berikut.😉
.
Jom whatsapp saya untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📞 017 2596135
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum
9 8 27 June, 2018
@azanismalaysia_officialhq Profile picture

@azanismalaysia_officialhq

Dijamin memudarkan apa jua jenis parut di kulit anda seawal 2 minggu atau wang anda dikembalikan! - Tidak menipiskan kulit
- Tiada pengelupasan kulit
- Dijamin selamat dan halal
- Tiada bahan kimia merbahaya
- Hanya sains yang luar biasa!
.

Beribu-ribu t3stimoni yang kami telah terima. Hanya sapu saja di parut mengikut aturan yang disediakan.
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum

Dijamin memudarkan apa jua jenis parut di kulit anda seawal 2 minggu atau wang anda dikembalikan! - Tidak menipiskan kulit
- Tiada pengelupasan kulit
- Dijamin selamat dan halal
- Tiada bahan kimia merbahaya
- Hanya sains yang luar biasa!
.

Beribu-ribu t3stimoni yang kami telah terima. Hanya sapu saja di parut mengikut aturan yang disediakan.
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum
23 3 6 July, 2018
@jemaimabeautymalaysia.kb Profile picture

@jemaimabeautymalaysia.kb

Rezeki tak salah alamat. Korang yg salah sbb masih ragu2 nak cuba jemaima.😜
Thankyou you alls peminat setia baru dan lama jemaima. 🤗💕
.
Anda ada masalah2 berikut?
💉 muka brjerawat?
💉 nk kulit putih gebu+glowing+peloles giteww?😱
💉 jeragat?
💉 selulit?
💉 kulit kusam?
💉 mslh resdung dan alahan kepada mkanan seafood?
.
Kalau ya, anda wajib cuba #JWP untuk menghilangkan masalah-masalah berikut. Jom cantik berjemaah😉
.
Jom whatsapp sis untuk dapatkan harga PROMOSI sekarang !
📱0179384002 .
Pastikan Original!!
.
#jemaimahot #jemaima #ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #jemaimabeauty #jemaimapills #jemaimawhiteningpills #jemaimamurahmalaysia #jemaimaori

Rezeki tak salah alamat. Korang yg salah sbb masih ragu2 nak cuba jemaima.😜
Thankyou you alls peminat setia baru dan lama jemaima. 🤗💕
.
Anda ada masalah2 berikut?
💉 muka brjerawat?
💉 nk kulit putih gebu+glowing+peloles giteww?😱
💉 jeragat?
💉 selulit?
💉 kulit kusam?
💉 mslh resdung dan alahan kepada mkanan seafood?
.
Kalau ya, anda wajib cuba #JWP untuk menghilangkan masalah-masalah berikut. Jom cantik berjemaah😉
.
Jom whatsapp sis untuk dapatkan harga PROMOSI  sekarang !
📱0179384002 .
Pastikan Original!!
.
#jemaimahot #jemaima #ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal  #jemaimabeauty #jemaimapills #jemaimawhiteningpills #jemaimamurahmalaysia #jemaimaori
5 0 27 September, 2018
@azanis.malaysia.official Profile picture

@azanis.malaysia.official

Parut hitam dikaki juga pudar selepas menggunakan Azanis Scar Serum. TERBAIK!!!
.
Whatsapp/pm 017 2596135 (Hanis)
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #senawang #seremban #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum

Parut hitam dikaki juga pudar selepas menggunakan Azanis Scar Serum. TERBAIK!!!
.
Whatsapp/pm 017 2596135 (Hanis)
.
#ubatparuthq #ubatparutmurah #ubatparutmalaysia #ubatparut #ubatparutoriginal #senawang #seremban #bazaarpaknil #sayajualmurah #sayajual #azanisscarserum
66 3 22 July, 2018