#vscofood Instagram Photos & Videos

vscofood - 6.8m posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #vscofood and here's what we found interesting.

Inside 72 Posts

Time between posts:
228 hours
Average like
40.7
Average comment
3.6
Posts with video
5/72
Posts with photo
67/72

Hashtag Popularity

Fridge Waste Bibimbap
Ku paling suka bikin Bibimbap di rumah, meski cuma mangkuk biasa bukan mangkuk batu khusus yang suka dipake untuk tempat Bibimbap. Bikinnya gampang banget, selama ada Gochujang di rumah. Dan menurut aku, apapun asal dicampur Gochujang, pasti jadi enak. Serunya lagi, kita bisa isi Bibimbapnya dengan apa aja, semua bahan makanan sisa yang udah mau rusak, biasanya aku campur aja di Bibimbap ini. Di resep ini, aku pake daun poh-pohan karena bentar lagi udah layu itu daun. Nah, kalian bisa ganti daun poh-pohan dengan selada, atau apa aja sesuka kalian. Feel free to change the ingredients according to your fridge!
.
Bahan
1 mangkuk nasi
1/2 buah wortel, iris korek
1/2 timur, iris korek
1 genggam daun poh-pohan, iris memanjang
1 buah telur, di ceplok
Shitake mushroom
1 sdm minyak kelapa
Garam secukupnya
1/2 sdm gochujang
.
Cara pembuatan
- semua bahan dipersiapkan, nggak ada yang aku masak kecuali jamur
- untuk jamur, panaskan minyak, tumis jamur hingga matang dan tabuhi sedikit garam. Angkat dan sisihkan
- penyajian, tata nasi di mangkuk, masukkan jamur, wortel, daun, timun, telur, dan saus gochujang
- aduk semua bahan sampai rata, dan selamat makan siang!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

#pommestory_bibimbap #foodphotography #hautecuisine #foodporn #f25grams #foodgasm #snapfoodie #thefeedfeed #kitchn #foodmagazine #eatandbrunch #foodartblog #vscofood #recipeoftheday #instafood #tablesituation #shareresep #thrivemags #onthetable #foodandwine #fotoprodukjakarta #foodstagram #jasafotojakarta #beautifulcuisine #foodblogfeed #jasafotomakanan #foodstylist

Fridge Waste Bibimbap
Ku paling suka bikin Bibimbap di rumah, meski cuma mangkuk biasa bukan mangkuk batu khusus yang suka dipake untuk tempat Bibimbap. Bikinnya gampang banget, selama ada Gochujang di rumah. Dan menurut aku, apapun asal dicampur Gochujang, pasti jadi enak. Serunya lagi, kita bisa isi Bibimbapnya dengan apa aja, semua bahan makanan sisa yang udah mau rusak, biasanya aku campur aja di Bibimbap ini. Di resep ini, aku pake daun poh-pohan karena bentar lagi udah layu itu daun. Nah, kalian bisa ganti daun poh-pohan dengan selada, atau apa aja sesuka kalian. Feel free to change the ingredients according to your fridge!
.
Bahan
1 mangkuk nasi 
1/2 buah wortel, iris korek
1/2 timur, iris korek
1 genggam daun poh-pohan, iris memanjang
1 buah telur, di ceplok
Shitake mushroom
1 sdm minyak kelapa
Garam secukupnya
1/2 sdm gochujang
.
Cara pembuatan
- semua bahan dipersiapkan, nggak ada yang aku masak kecuali jamur
- untuk jamur, panaskan minyak, tumis jamur hingga matang dan tabuhi sedikit garam. Angkat dan sisihkan
- penyajian, tata nasi di mangkuk, masukkan jamur, wortel, daun, timun, telur, dan saus gochujang
- aduk semua bahan sampai rata, dan selamat makan siang!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

#pommestory_bibimbap #foodphotography #hautecuisine #foodporn #f25grams #foodgasm #snapfoodie #thefeedfeed #kitchn #foodmagazine #eatandbrunch #foodartblog #vscofood #recipeoftheday #instafood #tablesituation #shareresep #thrivemags #onthetable #foodandwine #fotoprodukjakarta #foodstagram #jasafotojakarta #beautifulcuisine #foodblogfeed #jasafotomakanan #foodstylist
3 0 4 hours ago

❌ COUPLE Gold VT01 ❌ 📌Couple ngọt ngào cho ngày 8/3
💠🌐💠🌐💠🌐💠🌐💠💠💠🌐❄️Mineral Crystal (Kính Cứng)
❄️Máy: Quartz Japan
❄️Mặt Số: 40mm Nam, 34mm Nữ ❄️Dây Đeo: Thép không gỉ
❄️Chống Nước
💠🌐💠🌐💠🌐💠🌐💠
🏘 Hàng sẵn 💰 Giá sale 1.xxx/Nam or Nữ
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep #donghonam

❌ COUPLE  Gold VT01 ❌ 📌Couple ngọt ngào cho ngày 8/3
💠🌐💠🌐💠🌐💠🌐💠💠💠🌐❄️Mineral Crystal (Kính Cứng)
❄️Máy: Quartz Japan
❄️Mặt Số: 40mm Nam, 34mm Nữ ❄️Dây Đeo: Thép không gỉ
❄️Chống Nước
💠🌐💠🌐💠🌐💠🌐💠
🏘 Hàng sẵn 💰 Giá sale 1.xxx/Nam or Nữ
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep  #donghonam
3 2 4 hours ago

БЛИННЫЙ ТОРТИК
в садик @madou5_ivanteevka на конкурс 🙂

БЛИННЫЙ ТОРТИК
в садик  @madou5_ivanteevka на конкурс 🙂
1 1 4 hours ago

Sense of winter: artichoke mandoo, morel mushroom and abalone in hanwoo consommé
I never liked artichoke but the mandoo with artichoke cream filling was so good that I actually longed for a second piece. Yumyum #piggyxoseoul #piggyxokorea #piggyxomichelin

Sense of winter: artichoke mandoo, morel mushroom and abalone in hanwoo consommé
I never liked artichoke but the mandoo with artichoke cream filling was so good that I actually longed for a second piece. Yumyum #piggyxoseoul #piggyxokorea #piggyxomichelin
0 1 4 hours ago

#FOODEE
GÓC MÓN HOA

Một trong những điều hạnh phúc của cuộc đời Lucass đó là được ăn món Hoa và mở đầu cho chuỗi các quán Hoa đó là một nhà hàng siêu ngon mà giá cả lại siêu hợp lý luôn nhé.
Nằm trong khu Phố Ngân Hàng ở Quận 1, nhà hàng Long Geylang đúng kiểu là một quán ăn gia đình, gia đình tất nhiên là nhiều người nên món nào ở đây khẩu phần cũng to bự ăn no ứ hự. Dimsum nhiều món nhưng chớ có tham mà gọi nhiều, còn nhiều món khác ngon lắm.
Bạn nhất định không được bỏ qua món Vịt Quay Bắc Kinh - 620,000đ ở đây, vịt quay được chế biến thành ba món: Da vịt cuốn bánh tráng; Xương vịt ra muối/hầm súp; Mì xào/cơm chiên thịt vịt. Sẽ không thể nào tả được nếu bạn chưa cắn thử và cảm nhận được cái giòn tan béo ngậy của da vịt ta ra trong miệng, quyện với nước sốt siêu ngon, bỏ qua thì tiếc lắm đó. Mì xào vịt với sợi mì dai dai nêm nếm đậm đà, thơm phức mùi tỏi và thịt vịt thì mềm và ẩm cực kì, đừng có nhiều nhé kẻo lại no đó, nhấm nháp một chút xương vịt muối tỏi mằn mặn, ngon thì thôi luôn.
Mấy món Dimsum ở đây hơi bị ngon nhé, thịt tôm giòn ngon ngọt thịt, lớp bột bên ngoài ăn không bị ngán, và đặc biệt là Lucass không quên gọi Chân Gà Tàu Xì hihi. Ăn xong nhớ Singapore thật sự, có dịp các bạn hãy đến và cảm nhận nhé :))))
Giờ đóng cửa: 1h sáng đến 6h sáng
Đ.c: 81 Nguyễn Công Trứ, P. Nguyễn Thái Bình, Q. 1
#saigon #vscovietnam #vscofood #saigonfood #dimsum #peikingduck #chinesefood

#FOODEE
GÓC MÓN HOA

Một trong những điều hạnh phúc của cuộc đời Lucass đó là được ăn món Hoa và mở đầu cho chuỗi các quán Hoa đó là một nhà hàng siêu ngon mà giá cả lại siêu hợp lý luôn nhé.
Nằm trong khu Phố Ngân Hàng ở Quận 1, nhà hàng Long Geylang đúng kiểu là một quán ăn gia đình, gia đình tất nhiên là nhiều người nên món nào ở đây khẩu phần cũng to bự ăn no ứ hự. Dimsum nhiều món nhưng chớ có tham mà gọi nhiều, còn nhiều món khác ngon lắm.
Bạn nhất định không được bỏ qua món Vịt Quay Bắc Kinh - 620,000đ ở đây, vịt quay được chế biến thành ba món: Da vịt cuốn bánh tráng; Xương vịt ra muối/hầm súp; Mì xào/cơm chiên thịt vịt. Sẽ không thể nào tả được nếu bạn chưa cắn thử và cảm nhận được cái giòn tan béo ngậy của da vịt ta ra trong miệng, quyện với nước sốt siêu ngon, bỏ qua thì tiếc lắm đó. Mì xào vịt với sợi mì dai dai nêm nếm đậm đà, thơm phức mùi tỏi và thịt vịt thì mềm và ẩm cực kì, đừng có nhiều nhé kẻo lại no đó, nhấm nháp một chút xương vịt muối tỏi mằn mặn, ngon thì thôi luôn.
Mấy món Dimsum ở đây hơi bị ngon nhé, thịt tôm giòn ngon ngọt thịt, lớp bột bên ngoài ăn không bị ngán, và đặc biệt là Lucass không quên gọi Chân Gà Tàu Xì hihi. Ăn xong nhớ Singapore thật sự, có dịp các bạn hãy đến và cảm nhận nhé :))))
Giờ đóng cửa: 1h sáng đến 6h sáng
Đ.c: 81 Nguyễn Công Trứ, P. Nguyễn Thái Bình, Q. 1
#saigon #vscovietnam #vscofood #saigonfood #dimsum #peikingduck #chinesefood
35 0 4 hours ago

.
ɪᴛ's ᴀ ɴᴇᴡ ᴅᴀʏ, ʀɪsᴇ ᴜᴘ ᴀɴᴅ sʜɪɴᴇ ʙʀɪɢʜᴛ!
Find your inner light, and let it guide you to the way out in times of darkness.
#陽光暖了快失溫的熱忱
.
.
#cafeandcoffeElaine_港島

.
ɪᴛ's ᴀ ɴᴇᴡ ᴅᴀʏ, ʀɪsᴇ ᴜᴘ ᴀɴᴅ sʜɪɴᴇ ʙʀɪɢʜᴛ!
Find your inner light, and let it guide you to the way out in times of darkness.
#陽光暖了快失溫的熱忱
.
.
#cafeandcoffeElaine_港島
3 1 4 hours ago

#JIWA BISA BACA PIKIRANMU

Yuk sebelum mengawali hari,  #jiwa ajak main game! Yuk pilih salah satu angka dari 1 - 10, kalikan dengan 3 dan bagi angka yang  #temansejiwa pilih di awal! Coba swipe ke kiri, kira - kira jawabannya bener ga nih? Yuk komen di kolom komentar jawabannya 😊👍

Buat  #temansejiwa yang belum minum  #kopidarihati hari ini, ada  #janjilo series yang siap nemenin harimu. Langsung kunjungi jilid terdekat atu order melalui @gofoodindonesia@grabfoodid ya 😊🎉🎉

#kopijanjijiwa #temansejiwaplm #kopijanjijiwapalembang #kopidarihati #janjijiwa #janjijiwaplm

#JIWA BISA BACA PIKIRANMU

Yuk sebelum mengawali hari, #jiwa ajak main game! Yuk pilih salah satu angka dari 1 - 10, kalikan dengan 3 dan bagi angka yang #temansejiwa pilih di awal! Coba swipe ke kiri, kira - kira jawabannya bener ga nih? Yuk komen di kolom komentar jawabannya 😊👍
•
Buat #temansejiwa yang belum minum #kopidarihati hari ini, ada #janjilo series yang siap nemenin harimu. Langsung kunjungi jilid terdekat atu order melalui @gofoodindonesia / @grabfoodid ya 😊🎉🎉
•
#kopijanjijiwa #temansejiwaplm #kopijanjijiwapalembang #kopidarihati #janjijiwa #janjijiwaplm
5 1 4 hours ago

Let’s set your mood turn on, and come to Imperial Steam Pot with your beloved ones.
Combined with your favourite soup, this “Lotus Root Stuffed with Chicken Paste & Broccoli” is ready to freshening your energy.

#imperialsteampot #steampot #tgif #relax #friday #chinesefood #dumplings #foodphoto #vscofood #igfood #dessert #foodblog #foodart #foodlove #foodforfoodies #hungry #foodspotting #yum #foodpic #onthetable #kuliner #anakjajan #explorejakarta #jktfoodies #jktfoodbang #makanenak #indonesianfood

Let’s set your mood turn on, and come to Imperial Steam Pot with your beloved ones.
Combined with your favourite soup, this “Lotus Root Stuffed with Chicken Paste & Broccoli” is ready to freshening your energy.

#imperialsteampot #steampot #tgif #relax #friday #chinesefood #dumplings #foodphoto #vscofood #igfood #dessert #foodblog #foodart #foodlove #foodforfoodies #hungry #foodspotting #yum #foodpic #onthetable #kuliner #anakjajan #explorejakarta #jktfoodies #jktfoodbang #makanenak #indonesianfood
1 0 4 hours ago

🥢 Súp hoành thánh nhiều hành kèm xá xíu và trứng luộc 🥢
.
Tips nấu ăn cho người bận rộn (thiệt ra mình rảnh lắm).
Nếu bạn không có nhiều thời gian mà ăn ngoài nhiều bị ngán thì tui xin gợi ý món này làm một lần ăn được nhiều bữa vừa ngon vừa đủ chất luôn nha. 🥣 Hoành thánh nhân dùng thịt heo xay, ướp với gừng, tỏi băm, muối, đường, nước tương và một chút dầu mè. Có thể thêm hẹ hoặc cà rốt cắt nhỏ nếu mấy bạn thích nha. Vỏ hoành thánh có bán ở hầu hết các chợ, khá dễ tìm đó. - Trộn nhân đều rồi gói bằng cách gấp các mép vỏ lại, nhớ phết chút nước lên mép đễ vỏ dễ dính vào nhau hơn. - Gói xong thì chia nhỏ vào các hộp hoặc túi zip bỏ ngăn đá ăn được cả tháng luôn. 😚
Xong tới bữa lấy hoành thánh ra chiên giòn ăn cũng ngon, hoặc - Luộc lên giống tui, xếp vào tô rồi nấu một nồi nước sôi, thêm chút thịt bằm và tỏi băm cho ngọt nước, rau cải ngọt rửa sạch cắt khúc thảy vô luôn. - Nêm lại cho vừa miệng rồi múc vào tô, thêm hành rắc tiêu là có bữa ăn ngon rồi nha. - Trong tủ lạnh tui còn thịt xá xíu nướng từ hôm trước ăn cơm nên tui cho vào luôn kèm trứng luộc nữa cho ngon hơn.
Oke hong mng 😌😌 Oke thì cuối tuần có thời gian làm liền để ăn nè.
__________________________
Homemade wonton soup 😋😊😌

🥢 Súp hoành thánh nhiều hành kèm xá xíu và trứng luộc 🥢
. 
Tips nấu ăn cho người bận rộn (thiệt ra mình rảnh lắm).
Nếu bạn không có nhiều thời gian mà ăn ngoài nhiều bị ngán thì tui xin gợi ý món này làm một lần ăn được nhiều bữa vừa ngon vừa đủ chất luôn nha. 🥣 Hoành thánh nhân dùng thịt heo xay, ướp với gừng, tỏi băm, muối, đường, nước tương và một chút dầu mè. Có thể thêm hẹ hoặc cà rốt cắt nhỏ nếu mấy bạn thích nha. Vỏ hoành thánh có bán ở hầu hết các chợ, khá dễ tìm đó. - Trộn nhân đều rồi gói bằng cách gấp các mép vỏ lại, nhớ phết chút nước lên mép đễ vỏ dễ dính vào nhau hơn. - Gói xong thì chia nhỏ vào các hộp hoặc túi zip bỏ ngăn đá ăn được cả tháng luôn. 😚
Xong tới bữa lấy hoành thánh ra chiên giòn ăn cũng ngon, hoặc - Luộc lên giống tui, xếp vào tô rồi nấu một nồi nước sôi, thêm chút thịt bằm và tỏi băm cho ngọt nước, rau cải ngọt rửa sạch cắt khúc thảy vô luôn. - Nêm lại cho vừa miệng rồi múc vào tô, thêm hành rắc tiêu là có bữa ăn ngon rồi nha. - Trong tủ lạnh tui còn thịt xá xíu nướng từ hôm trước ăn cơm nên tui cho vào luôn kèm trứng luộc nữa cho ngon hơn. 
Oke hong mng 😌😌 Oke thì cuối tuần có thời gian làm liền để ăn nè. 
__________________________
Homemade wonton soup 😋😊😌
14 1 4 hours ago

| NEW SPOT |.
🌟 4.5/5
📍Palembang .
@nonaa.pedesss .
- - - - - - - - -.
Nih gengs ada rice bowl baru nihhh ❤️.
.
Nah disini ada yang lauknya udanh, ayam, sampai cumi juga ada .
.
Jadi menu yanh di foto itu ada udang blackpapper, cumi dan ayam cabe ijo❤️❤️.
.
Rasanya enak banget. Aku paling suka dengan ayam sambel ijonya karena ayamnya lembut, terus sambel ijonya ngga begitu pedes tapi nagih gitu gengs. 1 porsinya ngenyangin banget🥰🥰
.
Jadi jangan lupa di order yaa langsung dm ke ig nya aja @nonaa.pedesss .
Jangan lupa ya ajak temen, pacar, keluarga, dan lain lain buat nyicipin ini yaaaa dan harus disini .🥰.
Harus cobain sih ini.
.
Selamat mencoba ❤️..
.
.

Boleh beri masukan atau kritikan supaya foodgets bisa jadi lebih baik lagi ☺️🥰.
.
.

Follow @foodgets ya untuk tau kulineran di Palembang !!! ☺️🥰.
#videomasak #jajananpalembang .
- - - - - - - - -
#makan #makananpalembang #palembang #kuliner #kulinerplg #kulinerpalembang #foods

| NEW SPOT |.
🌟 4.5/5
📍Palembang .
@nonaa.pedesss .
- - - - - - - - -.
Nih gengs ada rice bowl baru nihhh ❤️.
.
Nah disini ada yang lauknya udanh, ayam, sampai cumi juga ada .
.
Jadi menu yanh di foto itu ada udang blackpapper, cumi dan ayam cabe ijo❤️❤️.
.
Rasanya enak banget. Aku paling suka dengan ayam sambel ijonya karena ayamnya lembut, terus sambel ijonya ngga begitu pedes tapi nagih gitu gengs. 1 porsinya ngenyangin banget🥰🥰
.
Jadi jangan lupa di order yaa langsung dm ke ig nya aja @nonaa.pedesss .
Jangan lupa ya ajak temen, pacar, keluarga, dan lain lain buat nyicipin ini yaaaa dan harus disini .🥰.
Harus cobain sih ini.
.
Selamat mencoba ❤️..
.
.

Boleh beri masukan atau kritikan supaya foodgets bisa jadi lebih baik lagi ☺️🥰.
.
.

Follow @foodgets ya untuk tau kulineran di Palembang !!! ☺️🥰.
#videomasak #jajananpalembang .
- - - - - - - - -
#makan #makananpalembang #palembang #kuliner #kulinerplg #kulinerpalembang  #foods
16 4 4 hours ago

Yayyy, baru nih di Jogja 😍😍, sate pisang yang dikombinasiin pake Vla 😍😍
.
Namanya Pisang Boy, ini aslii mantep polll, pisang nya endut, kulit nya crispy, terus topping nya juga macem-macem, dan dikasii siraman vla jadi makin enak 😍😍
.
Penggemar camilan pisang wajib cobain nihh, variannya banyak, mulai greentea, hazelnut, stawberry, tiramissu dan masih banyak lagi
.
Aku pribadi paling suka green tea oreo nya 😍, top banget, untuk harga nya mulai 15K Gaes dan bisa diorder via Gofood maupun Grabfood
.
Pisang Boy
IG : @pisangboy_
Tersedia di Grabfood & Grabfood
Free deliv via FE UII & Maguwoharjo
Open : 10.00-22.00
Telp : 081393141259
.
#jogjataste

Yayyy, baru nih di Jogja 😍😍, sate pisang yang dikombinasiin pake Vla 😍😍
.
Namanya Pisang Boy, ini aslii mantep polll, pisang nya endut, kulit nya crispy, terus topping nya juga macem-macem, dan dikasii siraman vla jadi makin enak 😍😍
.
Penggemar camilan pisang wajib cobain nihh, variannya banyak, mulai greentea, hazelnut, stawberry, tiramissu dan masih banyak lagi
.
Aku pribadi paling suka green tea oreo nya 😍, top banget, untuk harga nya mulai 15K Gaes dan bisa diorder via Gofood maupun Grabfood
.
Pisang Boy
IG : @pisangboy_
Tersedia di Grabfood & Grabfood 
Free deliv via FE UII & Maguwoharjo
Open : 10.00-22.00
Telp : 081393141259
.
#jogjataste
190 2 4 hours ago

🍡 Citizen EM0337-56D thiết kế mặt tựa như ánh mặt trời mọc toả sáng, mặt khảm trai tạo vân như tia nắng. Một sản phẩm tinh tế và hài hoà về màu sắc - không phô trương không quá bình thường ✌️✌️
🍂 Size: 30mm. 🍂 Máy Eco-Drive sử dụng năng lượng ánh sáng mặt trời.
🍂 Kính saphia chống trầy xước
Chịu nc 5ATM
🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨
🏘 Hàng có sẵn ——> 💰 Giá sale 3.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep #donghonam

🍡 Citizen EM0337-56D thiết kế mặt tựa như ánh mặt trời mọc toả sáng, mặt khảm trai tạo vân như tia nắng. Một sản phẩm tinh tế và hài hoà về màu sắc - không phô trương không quá bình thường ✌️✌️
🍂 Size: 30mm. 🍂 Máy Eco-Drive sử dụng năng lượng ánh sáng mặt trời.
🍂 Kính saphia chống trầy xước
Chịu nc 5ATM
🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨
🏘 Hàng có sẵn ——> 💰 Giá sale 3.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep  #donghonam
3 1 4 hours ago

Extra 3 box rm15..
kek batek indulgence sgt mengggodahhhh😝😜😋
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
utk tempahan blh wassap kak maneh hampa
019-556 5685 naih
.
.
#foodlover #foodlovers #foods #foodstagram #foodspotting #foodblog #foodies #foodphoto #foodphotogaraphy #foodpics #foodprep #foodism #tasty #eat #instafoodie #igfood #dessert #dessertporn #cake #delish #deli #yum #vscofood #nomnom #feedfeed #bakery #baking #foodforthought #foodgram #pastry

Extra 3 box rm15..
kek batek indulgence sgt mengggodahhhh😝😜😋
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
utk tempahan blh wassap kak maneh hampa
019-556 5685 naih
.
. 
#foodlover #foodlovers #foods #foodstagram #foodspotting #foodblog #foodies #foodphoto #foodphotogaraphy #foodpics #foodprep #foodism #tasty #eat #instafoodie #igfood #dessert #dessertporn #cake #delish #deli #yum #vscofood #nomnom #feedfeed #bakery #baking #foodforthought #foodgram #pastry
2 0 4 hours ago

Yummy ddukbokki 😘 #떡볶이 #맛집

Yummy ddukbokki 😘 #떡볶이 #맛집
4 1 4 hours ago

「公休」

不要亂約

@ ☎️ 0986665788
@⌚️ 11:30-14:00 / 17:00-21:30
@🛵 屏東市民權路81號(公園加油站旁
@🍛 平價丼飯專門店
@🥩 適合多肉動物
@🔖中午大量訂購請前一天預訂付款

#Pingtung #屏東美食 #肉多多 #肉食
#igfood #平丼郎 #instafood #popyummy #instadaily #高雄美食 #台南美食 #高雄美食 #yummyday #屏東 #屏東美食地圖 #丼飯 #宵夜 #屏東宵夜 #高雄宵夜 #晚餐 #vscofood #instafood #减脂 #健身餐 #健身 #重訓

「公休」

不要亂約

@ ☎️ 0986665788
@⌚️ 11:30-14:00 / 17:00-21:30
@🛵 屏東市民權路81號(公園加油站旁
@🍛 平價丼飯專門店
@🥩 適合多肉動物
@🔖中午大量訂購請前一天預訂付款

#Pingtung #屏東美食 #肉多多 #肉食
#igfood #平丼郎 #instafood #popyummy #instadaily #高雄美食 #台南美食 #高雄美食  #yummyday #屏東 #屏東美食地圖 #丼飯 #宵夜 #屏東宵夜 #高雄宵夜 #晚餐 #vscofood #instafood #减脂 #健身餐 #健身 #重訓
2 0 4 hours ago

🍂Đồng hồ Citizen
- Model : BU2021-51H
- Size 42-43mm
- Kính khoáng nguyên khối chống xước tốt
- Máy Citizen Caliber Eco-Drive 8729
- Chức năng worldtime giờ thế giờ calendier cực chất
🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨
Giá sale 3.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep #donghonam

🍂Đồng hồ Citizen
- Model : BU2021-51H
- Size 42-43mm
- Kính khoáng nguyên khối chống xước tốt
- Máy Citizen Caliber Eco-Drive 8729
- Chức năng worldtime giờ thế giờ calendier cực chất
🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨
Giá sale 3.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep  #donghonam
5 6 4 hours ago

👹⏱Feature for a minute
.
.
.
Diavola🇮🇹🇪🇸👺
Chorizo, Sausage, Soppressata, Chilis, Fior Di Latte, Basil, Red Tomato Sauce

👹⏱Feature for a minute
.
.
.
Diavola🇮🇹🇪🇸👺
Chorizo, Sausage, Soppressata, Chilis, Fior Di Latte, Basil, Red Tomato Sauce
5 1 4 hours ago

Dessert is the most important food at party! There're available many choices for #yoohoocatering, so complete😍😍
.
#YooHooDesserts
🏠G-Walk Citraland
📍Surabaya, Indonesia
⏰Monday - Thursday, 12.00-22.30
⏰Friday - Sunday, 12.00-23.00
📞031 7421882
💯 HALAL

Dessert is the most important food at party! There're available many choices for #yoohoocatering, so complete😍😍
.
#YooHooDesserts
🏠G-Walk Citraland
📍Surabaya, Indonesia
⏰Monday - Thursday, 12.00-22.30
⏰Friday - Sunday, 12.00-23.00
📞031 7421882
💯 HALAL
5 1 4 hours ago

30 SAMBAL NUSANTARA!⁣

Buat Pecinta Sambal Gimana Guys? Harganya mulai Rp 5.000an lohh! @buevaspesialsambal

Sambel”nya di temenin dengan menu andalan mereka yaitu Cumi Mercon, Ayam Kremes, Ayam Bakar, Ikan Gurame, Aneka Jeroan, Sayuran & masih banyak lagi KUY ke @buevaspesialsambal

@buevaspesialsambal masih 1 Grup ama Kulo Grup, Kedai Kopi Kulo, Pochajjang, Kitamura Shabu Shabu & Xi Bo Ba⁣

📌JANGAN LUPA JUGA...⁣⁣⁣⁣⁣
👍🏻 LIKE...⁣⁣⁣⁣⁣⁣
💬 KOMEN...⁣⁣⁣⁣⁣⁣
👥 FOLLOW JUGA @jktfooddestination & @kevinchandra88 ....⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Untuk Mensupport kita untuk update info kuliner paling hits setiap harinya guys 😁👍🏻⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
❗️🛎TURN ON POST NOTIFICATION UNTUK INFO KULINER TERUPDATE ⁣⁣⁣⁣⁣⁣
❗️🛎 TURN ON POST NOTIFICATION UNTUK INFO KULINER TERUPDATE⁣⁣⁣

YOUTUBE: JKTFODDESTINATION⁣
⁣⁣
🌶 30 Sambal Nusantara⁣
🏫 @buevaspesialsambal
🚗 Jln Bendungan Hilir Blok G2, Tanah Abang, Jakarta⁣⁣⁣
⏰ 10:00-22:00⁣⁣⁣
💸 Mulai Rp 5.000 ⁣⁣⁣
✔️ Halal⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

⁣⁣ #jakartafooddestination
#buevaspesialsambal ⁣⁣⁣⁣

30 SAMBAL NUSANTARA!⁣
⁣
Buat Pecinta Sambal Gimana Guys? Harganya mulai Rp 5.000an lohh! @buevaspesialsambal ⁣
⁣
Sambel”nya di temenin dengan menu andalan mereka yaitu Cumi Mercon, Ayam Kremes, Ayam Bakar, Ikan Gurame, Aneka Jeroan, Sayuran & masih banyak lagi KUY ke @buevaspesialsambal ⁣
⁣
@buevaspesialsambal masih 1 Grup ama Kulo Grup, Kedai Kopi Kulo, Pochajjang, Kitamura Shabu Shabu & Xi Bo Ba⁣
⁣
📌JANGAN LUPA JUGA...⁣⁣⁣⁣⁣
👍🏻 LIKE...⁣⁣⁣⁣⁣⁣
💬 KOMEN...⁣⁣⁣⁣⁣⁣
👥 FOLLOW JUGA @jktfooddestination & @kevinchandra88 ....⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Untuk Mensupport kita untuk update info kuliner paling hits setiap harinya guys 😁👍🏻⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
❗️🛎TURN ON POST NOTIFICATION UNTUK INFO KULINER TERUPDATE ⁣⁣⁣⁣⁣⁣
❗️🛎 TURN ON POST NOTIFICATION UNTUK INFO KULINER TERUPDATE⁣⁣⁣
⁣
YOUTUBE: JKTFODDESTINATION⁣
⁣⁣
🌶 30 Sambal Nusantara⁣
🏫 @buevaspesialsambal ⁣
🚗 Jln Bendungan Hilir Blok G2, Tanah Abang, Jakarta⁣⁣⁣
⏰ 10:00-22:00⁣⁣⁣
💸 Mulai Rp 5.000 ⁣⁣⁣
✔️ Halal⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣
⁣⁣#jakartafooddestination ⁣
#buevaspesialsambal ⁣⁣⁣⁣
465 18 4 hours ago

Habis makan nasi bakar enaknya minum anget" dong sperti Teh Serai ini! Kasiatnya buanyak banget, bisa ngelancarin pencernaan juga loh gais😊😊
.
NASI BAKAR Terenak Se-Soerabaja.
Sekali nyoba dijamin ketagihan!
.
PROMO
🌶Beli 10 gratis 1!! 🌶
.
Pilihan nasi bakar :
- Naskar Ayam Suwir
- Naskar Udang Pete
- Naskar Jamur Vegetarian
- Naskar Baby Cumi
- Naskar Bebek Rica-Rica
- Naskar Tongkol Asep
- Naskar Babat Madura
- Krengseng KAMBING (NEW)
- Barley Bakar IKAN ASAP (NEW & HEALTHY)
💸 Harga : 23k dan 25k /pcs
.
.
Pemesanan :
📞 031 991 46977
📱 WA : 08228 7777 369
✔️ Go Food
✔️ Grab Food
.
🏠 NYONYA SOERABAJA
📍 Raya Kupang Indah no 51, Surabaya
⏰ Setiap hari, 08.00 - 21.00
📍 Adijasa, Jl. Demak No. 90-92, Surabaya
⏰ Setiap hari, 07.30 - 21.00
⚠️ HALAL
#nasibakarsurabaya
#nasibakarnyonya

Habis makan nasi bakar enaknya minum anget" dong sperti Teh Serai ini! Kasiatnya buanyak banget, bisa ngelancarin pencernaan juga loh gais😊😊
.
NASI BAKAR Terenak Se-Soerabaja.
Sekali nyoba dijamin ketagihan!
.
PROMO
🌶Beli 10 gratis 1!! 🌶
.
Pilihan nasi bakar :
- Naskar Ayam Suwir
- Naskar Udang Pete
- Naskar Jamur Vegetarian
- Naskar Baby Cumi
- Naskar Bebek Rica-Rica
- Naskar Tongkol Asep
- Naskar Babat Madura
- Krengseng KAMBING (NEW)
- Barley Bakar IKAN ASAP (NEW & HEALTHY)
💸 Harga : 23k dan 25k /pcs
.
.
Pemesanan :
📞 031 991 46977
📱 WA : 08228 7777 369
✔️ Go Food
✔️ Grab Food
.
🏠 NYONYA SOERABAJA
📍 Raya Kupang Indah no 51, Surabaya
⏰ Setiap hari, 08.00 - 21.00
📍 Adijasa, Jl. Demak No. 90-92, Surabaya
⏰ Setiap hari, 07.30 - 21.00
⚠️ HALAL
#nasibakarsurabaya
#nasibakarnyonya
4 1 4 hours ago

ALL this for me??? So generous of you! I do love me some gorengan 😏 #9gagnomnom

ALL this for me??? So generous of you! I do love me some gorengan 😏 #9gagnomnom
11 1 4 hours ago

Фунчоза с курицей и овощами 🤤

Видео ➡️➡️
Идея для вкусного обеда/ужина

Быстрое в приготовлении блюдо, которое понравится всей семье😋

Ингредиенты :
-фунчоза 200гр
-куриное филе
-1 болгарский перец
-1 морковка
-4-6 шт шампиньоны
-1 помидорка
-соевый соус
-терияки соус
-кунжут

Нарезать овощи и курицу. Обжарить курицу, добавить овощи, соевый соус, соус терияки. Обжариваем до полной готовности. Фунчозу замачиваем в кипятке на 5 минут. Добавить Фунчозу к овощам с курочкой 🥘
При подаче добавить кунжут.

Приятного аппетита 👩‍🍳 #готовим #еда #рецепт #рецепты #ужин #обед #завтрак #пп #правильноепитание #фунчоза #готовка #блюдо #инстамама #блогмамы #молодаямама #мамавдекрете #лайк #лайктайм #like #liketime #followme #vscofood

Фунчоза с курицей и овощами 🤤

Видео ➡️➡️
Идея для вкусного обеда/ужина

Быстрое в приготовлении блюдо, которое понравится всей семье😋

Ингредиенты :
-фунчоза 200гр
-куриное филе
-1 болгарский перец
-1 морковка
-4-6 шт шампиньоны
-1 помидорка
-соевый соус
-терияки соус
-кунжут

Нарезать овощи и курицу. Обжарить курицу, добавить овощи, соевый соус, соус терияки. Обжариваем до полной готовности. Фунчозу замачиваем в кипятке на 5 минут. Добавить Фунчозу к овощам с курочкой 🥘
При подаче добавить кунжут.

Приятного аппетита 👩‍🍳 #готовим #еда #рецепт #рецепты #ужин #обед #завтрак #пп #правильноепитание #фунчоза  #готовка #блюдо #инстамама #блогмамы #молодаямама #мамавдекрете #лайк #лайктайм #like #liketime #followme #vscofood
12 0 4 hours ago

EARL GREY CREME BRÛLÉE || One for tea lovers. Creme brûlée infused with earl grey atop sweet hazelnut praline base.
.
📍70 Shenton Way, Eon Shenton
#01-23, S079118
.
.
.
.
#eyecandysorted #f52grams #food52 #foodporn #foodgasm #sgfooddiary #foodstagram #igfood #burpple #eatoutsg #8dayseat #stfoodtrending #dailyfoodfeed #buzzfeedfood #igsg #sgeats #sgfoodies #food #foodie #shentonway #vscofood #sgfood #cake #dessert #cafehoppingsg #creamandcustard #praline #cremebrulee #earlgrey

EARL GREY CREME BRÛLÉE || One for tea lovers.  Creme brûlée infused with earl grey atop sweet hazelnut praline base.
.
📍70 Shenton Way, Eon Shenton
#01-23, S079118
.
.
.
.
#eyecandysorted #f52grams #food52 #foodporn #foodgasm #sgfooddiary #foodstagram #igfood #burpple #eatoutsg #8dayseat #stfoodtrending #dailyfoodfeed #buzzfeedfood #igsg #sgeats #sgfoodies #food #foodie #shentonway #vscofood #sgfood #cake #dessert #cafehoppingsg #creamandcustard #praline #cremebrulee #earlgrey
6 1 4 hours ago

😋😋😋😋 .
#weddingtripsemarang

😋😋😋😋 .
#weddingtripsemarang
8 1 4 hours ago

𝐖 𝐄 𝐃 𝐍 𝐄 𝐒 𝐃 𝐀 𝐘 - 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑎𝑙𝑡ℎ𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡.

𝐖 𝐄 𝐃 𝐍 𝐄 𝐒 𝐃 𝐀 𝐘 - 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑎𝑙𝑡ℎ𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡.
153 1 5 hours ago

Jangan lupa, makan bakso minumnya Es Jeruk Degan!! Es jeruknya aja udah suegerrr apalagi ditambahin degann🥰🥰
.
📍 Ruko San Diego MR2–10 / 87, Pakuwon City, Surabaya
📍 Raya Kupang Indah 51 A, Surabaya
📍 Universitas Kristen Petra (Kantin Gedung Q), Surabaya
📞 (031) 592 9985 / 0812 8796 8899
⏰ Setiap Hari, 08.00-20.00 (San Diego)
⏰ Setiap Hari, 09.00- 21.00 (Kupang Indah)
⏰ Senin-Jumat, 09.00-15.30 (UKP)
⏰ Sabtu, 09.00-14.00
.
✔️ 100% HALAL
✔️ Homemade
✔️ NO MSG & NO Pengawet
✔️ NO Pengenyal & NO Borax
.
#baksosolmed
#baksosolmed168
#baksosurabaya

Jangan lupa, makan bakso minumnya Es Jeruk Degan!! Es jeruknya aja udah suegerrr apalagi ditambahin degann🥰🥰
.
📍 Ruko San Diego MR2–10 / 87, Pakuwon City, Surabaya
📍 Raya Kupang Indah 51 A, Surabaya
📍 Universitas Kristen Petra (Kantin Gedung Q), Surabaya
📞 (031) 592 9985 / 0812 8796 8899
⏰ Setiap Hari, 08.00-20.00 (San Diego)
⏰ Setiap Hari, 09.00- 21.00 (Kupang Indah)
⏰ Senin-Jumat, 09.00-15.30 (UKP)
⏰ Sabtu, 09.00-14.00
.
✔️ 100% HALAL
✔️ Homemade
✔️ NO MSG & NO Pengawet
✔️ NO Pengenyal & NO Borax
.
#baksosolmed
#baksosolmed168
#baksosurabaya
10 1 5 hours ago

Bosen sama cemilan yang itu-itu aja?😍⁣
Well, buat kamu yang bosen sama cemilan yang itu-itu aja, Toast terenak dari @toastnco.id bisa jadi pilihan terbaik 😋⁣
Selain harganya yang pas di kantong, Toast dari @toastnco.id juga mengenyangkan dan bisa bikin kamu sehat 😍😍⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣
Pastikan kalian datang hari ini ke @toastnco.id 😍⁣⁣⁣⁣⁣⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
@toastnco.id | A Toast For Your Butter Day !⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
📞 0812-2100-5757⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
📍 Surabaya⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#toastnco #kulinersurabaya #kulinersby #exploresurabaya #foodies #surabayakuliner #foodoftheday #surabayafood #surabaya #surabayafoodies #surabayastreetfood #foodstagram #restaurantsurabaya #surabayakuliner #aslisuroboyo #snacksurabaya #foodgasm #vscofood #foodstagram #instafood #dailyfoodfeed #foodtime #tasty #snack #kuliner #foodie #tasty #foodphotography #brunch #foodgram

Bosen sama cemilan yang itu-itu aja?😍⁣
Well, buat kamu yang bosen sama cemilan yang itu-itu aja, Toast terenak dari @toastnco.id bisa jadi pilihan terbaik 😋⁣
Selain harganya yang pas di kantong, Toast dari @toastnco.id juga mengenyangkan dan bisa bikin kamu sehat 😍😍⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣
Pastikan kalian datang hari ini ke @toastnco.id 😍⁣⁣⁣⁣⁣⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
@toastnco.id | A Toast For Your Butter Day !⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
📞 0812-2100-5757⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
📍 Surabaya⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#toastnco #kulinersurabaya #kulinersby #exploresurabaya #foodies #surabayakuliner #foodoftheday #surabayafood #surabaya #surabayafoodies #surabayastreetfood #foodstagram #restaurantsurabaya #surabayakuliner #aslisuroboyo #snacksurabaya #foodgasm #vscofood #foodstagram #instafood #dailyfoodfeed #foodtime #tasty #snack #kuliner #foodie #tasty #foodphotography #brunch #foodgram
3 0 5 hours ago

Rayakan setiap perkembangan buah hati bersama Bandar Djakarta Group dengan paket yang disediakan super lengkap mulai dari dekorasi, isi acara, hingga souvenir. Download brochure di website : https://buff.ly/2S0SkN1⠀
.⠀
.⠀
#IndonesianSeafood
.⠀⠀
.⠀⠀
#seafood #fresh #vscofood #kulinerindonesia #promorestaurant #promoresto #promomakan #diskonmakan #discount #promo #promosi #foodphotography #bandardjakartastory #bandardjakarta #bandardjakartalovers #bandardjakartarestaurant #bandardjakartaancol #bandardjakartabekasi #bandardjakartaalamsutera #restaurant #family #familyrestaurant #restaurantkeluarga #keluarga #anakpromo #seafoodrestaurant

Rayakan setiap perkembangan buah hati bersama Bandar Djakarta Group dengan paket yang disediakan super lengkap mulai dari dekorasi, isi acara, hingga souvenir.  Download brochure di website : https://buff.ly/2S0SkN1⠀
.⠀
.⠀
#IndonesianSeafood⠀
.⠀⠀
.⠀⠀
#seafood #fresh #vscofood #kulinerindonesia #promorestaurant #promoresto #promomakan #diskonmakan #discount #promo #promosi #foodphotography #bandardjakartastory #bandardjakarta #bandardjakartalovers #bandardjakartarestaurant #bandardjakartaancol #bandardjakartabekasi #bandardjakartaalamsutera #restaurant #family #familyrestaurant #restaurantkeluarga #keluarga #anakpromo #seafoodrestaurant
2 0 5 hours ago

Ajak pacar, gebetan, teman, atau keluarga makan di Grill Factory yuk, nikmati bakar daging bersama akan lebih menyenangkan bukan ?
.
.
Get promotional offers (selama bulan Februari)

1. Ladies days Senin-Rabu 80.000++ ( minimum 4 ladies per table) Posting story di IG dan follow IG grill factory
2. Buy 10 get 25% discount
.
Syarat dan ketentuan :
1. Follow Instagram @grillfactoryindonesia
2. Jangan lupa story dan mention IG @grillfactoryindonesia
3. Untuk peraturan yang sudah ada berlaku seperti biasa
.
.
Buka setiap hari
✅ Halal (No pork, No Lard)
⏰ Senin - Kamis : 16.00 - 22.00 WIB Jumat : 16.00 - 23.00 WIB Sabtu : 12.00 - 23.00 WIB Minggu : 12.00 - 22.00 WIB
📍 Jl. Ngagel Jaya Selatan No.127, Baratajaya, Kec. Gubeng, Kota SBY, Jawa Timur 60283
.
#grillfactory #grillindonesia #grillfactoryindonesia #foodgawker #foodoftheday #foodphotography #foodpics #instafood #sbyfoodbang #surabaya #starvingfoodseeker #starvingtime #thekitchn #vscofood #anakjajan #beautifulcuisines #buzzfeedfood #eatandtreats #f52grams #feastgram #feedfeed #food #foodbeast #foodblogger

Ajak pacar, gebetan, teman, atau keluarga makan di Grill Factory yuk, nikmati bakar daging  bersama akan lebih menyenangkan bukan ?
.
.
Get promotional offers (selama bulan Februari)

1. Ladies days Senin-Rabu 80.000++ ( minimum 4 ladies per table) Posting story di IG dan follow IG grill factory
2. Buy 10 get 25% discount
.
Syarat dan ketentuan :
1. Follow Instagram @grillfactoryindonesia
2. Jangan lupa story dan mention IG @grillfactoryindonesia
3. Untuk peraturan yang sudah ada berlaku seperti biasa
.
.
Buka setiap hari
✅ Halal (No pork, No Lard)
⏰ Senin - Kamis : 16.00 - 22.00 WIB Jumat : 16.00 - 23.00 WIB Sabtu : 12.00 - 23.00 WIB Minggu : 12.00 - 22.00 WIB
📍 Jl. Ngagel Jaya Selatan No.127, Baratajaya, Kec. Gubeng, Kota SBY, Jawa Timur 60283
.
#grillfactory #grillindonesia #grillfactoryindonesia #foodgawker #foodoftheday #foodphotography #foodpics #instafood #sbyfoodbang #surabaya #starvingfoodseeker #starvingtime #thekitchn #vscofood #anakjajan #beautifulcuisines #buzzfeedfood #eatandtreats #f52grams #feastgram #feedfeed #food #foodbeast #foodblogger
9 0 5 hours ago

We've got your Wednesday dinner sorted - Verandah Bar's 2-4-1 pizzas are happening from 5:00pm! Call us today to secure your table 📞(02) 9239 5888 #VerandahBarSydney.

We've got your Wednesday dinner sorted - Verandah Bar's 2-4-1 pizzas are happening from 5:00pm! Call us today to secure your table 📞(02) 9239 5888 #VerandahBarSydney.
8 1 5 hours ago

I could do this all day 🍗

I could do this all day 🍗
14 1 5 hours ago

Yuhuuuuu... save the date gaess! 6 hari lagi @depotsarminten bakal ANNIVERSARY & ada promo besar-besaran loh, jangan lupa kasi tau dan ajak temen"mu juga😋😋
.
#DepotSarminten Special Nasi Gurih
📍 Jl. Ambengan No. 5-7, Surabaya
⏰ Senin - Sabtu, 10.00-19.00
✖️ Minggu tutup, hari besar buka
✔️ 100% Halal
✔️ GoFood & GrabFood

Yuhuuuuu... save the date gaess! 6 hari lagi @depotsarminten bakal ANNIVERSARY & ada promo besar-besaran loh, jangan lupa kasi tau dan ajak temen"mu juga😋😋
.
#DepotSarminten Special Nasi Gurih
📍 Jl. Ambengan No. 5-7, Surabaya
⏰ Senin - Sabtu, 10.00-19.00
✖️ Minggu tutup, hari besar buka
✔️ 100% Halal
✔️ GoFood & GrabFood
3 1 5 hours ago

The Bread Butter Toast with Kulhad wali Chai At Chowk, Varanasi to brighten your day.
You just can't miss this chai and Toast at Laxmi Chai wala in #varanasi. It’s a must visit place for me.
It is not just chai and toast but an amazing experience watching these fresh locally sourced bread slices getting toasted over live fire in a unique style.
The toast are crisp and have an amazing earthy flavor.
Served with humble amount of Butter or Malai or White Butter and trust me it will happily make you step out of your bed at 6 am.
Where: Laxmi Chai Wala, , Varanasi
PS : I am posting such raw street food video after ages on the feed 🙂
.
.
.
.
.
.
#trelltalemumbai #banaras #varanasifood #varanasidiaries # #streetfoods #streetfoodlover #foodporn #mumbaifood #mumbaifoodie #mumbaifoodblogger #mumbaifoodlovers #yahoofood #eeeeeats #foodblog #foodblogger # #foodphotography # #instalike #indianfoodbloggers #indiancusine #vscofood #indianstreetfood #nomnom #buttertoast #travelandfood
#instafood #yahoofood #f52grams

The Bread Butter Toast with Kulhad wali Chai At Chowk, Varanasi to brighten your day. 
You just can't miss this chai and Toast at Laxmi Chai wala in #varanasi. It’s a must visit place for me. 
It is not just chai and toast but an amazing experience watching these fresh locally sourced bread slices getting toasted over live fire in a unique style.
The toast are crisp and have an amazing earthy flavor. 
Served with humble amount of Butter or Malai or White Butter and trust me it will happily make you step out of your bed at 6 am.
Where: Laxmi Chai Wala, , Varanasi 
PS : I am posting such raw street food video after ages on the feed 🙂
.
.
.
.
.
.
#trelltalemumbai #banaras  #varanasifood #varanasidiaries  ##streetfoods #streetfoodlover #foodporn #mumbaifood #mumbaifoodie #mumbaifoodblogger #mumbaifoodlovers  #yahoofood #eeeeeats #foodblog #foodblogger ##foodphotography ##instalike #indianfoodbloggers #indiancusine #vscofood #indianstreetfood #nomnom #buttertoast #travelandfood 
#instafood #yahoofood #f52grams
38 3 5 hours ago

[ PROMO KFC CUMA 20RIBUHHH ]
Rekk 2hr ini ada PROMO d KFC 😍😍 Paket Super besar (nasi + ayam kfc + minum) cumakkk 20rebu aja lho 🙌 cusss lahh infoin sobat" kaepcimu..
.
Syarat & Ketentuan :
- Berlaku 26-27 Februari 2020
- Berlaku Eat In, Take Away, Home Delivery, Drive Thru, Online, Bandara, & KFC Box
- Tidak berlaku untuk KFC Catering
- Harga sebelum pajak dan dapat berbeda di tiap outlet
- Untuk pembelian take away akan dikenakan biaya tambahan
.
🏠 KFC - @kfcindonesia
📍 KFC Terdekat di Hatimuw
⚠️ HALAL
📷 credit @amazingindonesiafood
.
Jangan lupa TAP 💖 dan mention sohib”mu yukkk 👇🏻👇🏻👇🏻
.
#KFCindonesia
#surabaya_foodies
#surabaya_foodies_resto

[ PROMO KFC CUMA 20RIBUHHH ]
Rekk 2hr ini ada PROMO d KFC 😍😍 Paket Super besar (nasi + ayam kfc + minum) cumakkk 20rebu aja lho 🙌 cusss lahh infoin sobat" kaepcimu..
.
Syarat & Ketentuan :
- Berlaku 26-27 Februari 2020
- Berlaku Eat In, Take Away, Home Delivery, Drive Thru, Online, Bandara, & KFC Box
- Tidak berlaku untuk KFC Catering
- Harga sebelum pajak dan dapat berbeda di tiap outlet
- Untuk pembelian take away akan dikenakan biaya tambahan
.
🏠 KFC - @kfcindonesia
📍 KFC Terdekat di Hatimuw
⚠️ HALAL
📷 credit @amazingindonesiafood
.
Jangan lupa TAP 💖 dan mention sohib”mu yukkk 👇🏻👇🏻👇🏻
.
#KFCindonesia
#surabaya_foodies
#surabaya_foodies_resto
835 28 5 hours ago

Dirty Brown Sugar Fresh Milk Boba @onezo.id😍
What’s your fav boba in town?!
.
#boba #brownsugar #brownsugarboba #bubbletea #onezo #onezoid #eatineraryid

Dirty Brown Sugar Fresh Milk Boba @onezo.id😍
What’s your fav boba in town?!
.
#boba #brownsugar #brownsugarboba #bubbletea #onezo #onezoid #eatineraryid
27 1 5 hours ago

А когда-то Инстаграм был исключительно про еду и селфи. Фоток меня тут много, так что вот вам фотка еды 😆

А когда-то Инстаграм был исключительно про еду и селфи. Фоток меня тут много, так что вот вам фотка еды 😆
3 1 5 hours ago

Looked like a 1 vs 8 strong charsiew contest where the only winner was my belly.

Looked like a 1 vs 8 strong charsiew contest where the only winner was my belly.
8 1 5 hours ago

こんにちは。

今日はとても暖かくて幸せ☀︎ コロナウィルスの影響が各所に出ていて

不安ばかりが募るけど

早く日常が戻りますようにと

祈るばかり。 ✴︎✴︎✴︎ 時間がなくってバタバタと。

困った時のスヌーピー🐶

ココア味だよ。

マスカルポーネ入れてみた。

2020.2.26
#vscofood #フーディーテーブル #スヌーピーワッフル #スヌーピーワッフルメーカー #マスカルポーネ #手作りおやつ #手作りお菓子 #今日のおやつ #日々 #暮らし #丁寧な暮らし #8歳 #2年生 #10歳 #親バカ部 #4年生

こんにちは。

今日はとても暖かくて幸せ☀︎ コロナウィルスの影響が各所に出ていて

不安ばかりが募るけど

早く日常が戻りますようにと

祈るばかり。 ✴︎✴︎✴︎ 時間がなくってバタバタと。

困った時のスヌーピー🐶

ココア味だよ。

マスカルポーネ入れてみた。

2020.2.26
#vscofood#フーディーテーブル#スヌーピーワッフル#スヌーピーワッフルメーカー #マスカルポーネ#手作りおやつ#手作りお菓子#今日のおやつ#日々#暮らし#丁寧な暮らし#8歳#2年生#10歳#親バカ部#4年生
7 0 5 hours ago

#TemanDangDut !! Ini nih Es Lilin No. 1 di Indonesia 🤗 Mau order? Kunjungi event terdekat, depot partner, atau Tokopedia ya. Pantengin terus timeline kita! 🥰 #eskrimdangdingdut #dangdutyuk

#TemanDangDut !! Ini nih Es Lilin No. 1 di Indonesia 🤗 Mau order? Kunjungi event terdekat, depot partner, atau Tokopedia ya. Pantengin terus timeline kita! 🥰 #eskrimdangdingdut #dangdutyuk
11 2 5 hours ago

HAPPY 1 YEAR ANNIVERSARY
Leo's Cake🎉🎉🎉
MINIGAME🎲[27/02/2020-29/02/2020]
____________________________________________
Để chúc mừng Leo's Cake tròn 1 tuổi và tri ân các bạn khách iu đã luôn ủng hộ Leo 1 năm qua🥰🥰🥰
Leo xin tặng voucher🏷 giảm 10% khi đặt bánh từ 26/02/2020-29/02/2020
(KHÔNG GIỚI HẠN NGÀY NHẬN BÁNH)
❗Và những khách hàng "thân thiết"♥️ bên Leo bình thường đã được giảm 10% thì bây giờ sẽ là giảm🏷 20%😆😆😆
=>>Các bạn hãy direct cho Leo ngay để được đặt bánh và tư vấn nha♥️
____________________________________________
💎 Mà không chỉ có khuyến mãi voucher giảm giá. Trong 3 ngày 27/02/2020-29/02/2020 vào 20:00, mỗi ngày Leo sẽ có MINIGAME🎲 tặng quà cho các bạn khách iu, hãy tham gia để có thể nhận ngay những phần quà đặc biệt🎁 từ Leo nha🥳🥳🥳
______________________________________________
IG: leos.cake
Fb: leo’s cake
📞: 0966.194.430
🚚 Nhận ship dưới 7km và có mất phí ship
_____________________
Cheese everywhere
#maubanhleoscake

HAPPY 1 YEAR ANNIVERSARY 
Leo's Cake🎉🎉🎉
MINIGAME🎲[27/02/2020-29/02/2020]
____________________________________________
Để chúc mừng Leo's Cake tròn 1 tuổi và tri ân các bạn khách iu đã luôn ủng hộ Leo 1 năm qua🥰🥰🥰
Leo xin tặng voucher🏷 giảm  10% khi đặt bánh từ 26/02/2020-29/02/2020
(KHÔNG GIỚI HẠN NGÀY NHẬN BÁNH)
❗Và những khách hàng "thân thiết"♥️ bên Leo bình thường đã được giảm 10% thì bây giờ sẽ là giảm🏷 20%😆😆😆
=>>Các bạn hãy direct cho Leo ngay để được đặt bánh và tư vấn nha♥️
____________________________________________
💎 Mà không chỉ có khuyến mãi voucher giảm giá. Trong 3 ngày 27/02/2020-29/02/2020 vào 20:00, mỗi ngày Leo sẽ có MINIGAME🎲 tặng quà cho các bạn khách iu, hãy tham gia để có thể nhận ngay những phần quà đặc biệt🎁 từ Leo nha🥳🥳🥳
______________________________________________
IG: leos.cake
Fb: leo’s cake
📞: 0966.194.430
🚚 Nhận ship dưới 7km và có mất phí ship
_____________________ 
Cheese everywhere
#maubanhleoscake
10 1 5 hours ago

Погода у нас мерзкая. Солнца нет, небо сливает то дождь, то снег... бррр! С добрым утром 😁
А это чизкейк лимонный. Начинка из двух видов чиза: лимонного с базиликом и классического творожного) сверху лимонный курд , опять-таки с базиликом и шапка меренги, итальянской, совсем не хрустящей, а наоборот таящей , нежной... как-то так ☺️

Погода у нас мерзкая. Солнца нет, небо сливает то дождь, то снег... бррр! С добрым утром 😁 
А это чизкейк лимонный. Начинка из двух видов чиза: лимонного с базиликом и классического творожного) сверху лимонный курд , опять-таки с базиликом и шапка меренги, итальянской, совсем не хрустящей, а наоборот таящей , нежной... как-то так ☺️
8 1 5 hours ago

Crispy Roti Prata 🍽️
➡️ Swipe for Prata ♥️ ➡️
.
Featuring the following:
▪️Plain $0.80
▪️Egg $1.30
.
Really crispy and not oily! 😋 Curry was good too. Recommended.
🎯 Location
Crispy Roti Prata
350 Ubi Ave 1
.
#sgfood #crispyrotiprata #prata #food #dessert #desserts #dessertsg #sgcafe #food #foodie #instafood #tslmakan #8dayseat #local #burpple #foodies #singapore #singaporeinsiders #burpplesg #eatsnapsg #ashleynoms #foodreviewsmr #hungrygowhere #vsco #vscofood #throwback

Crispy Roti Prata 🍽️
➡️ Swipe for Prata ♥️ ➡️
.
Featuring the following:
▪️Plain $0.80
▪️Egg $1.30
.
Really crispy and not oily! 😋 Curry was good too. Recommended.
🎯 Location
Crispy Roti Prata
350 Ubi Ave 1
.
#sgfood #crispyrotiprata #prata #food #dessert #desserts #dessertsg #sgcafe #food #foodie #instafood #tslmakan #8dayseat #local #burpple #foodies #singapore #singaporeinsiders #burpplesg #eatsnapsg #ashleynoms #foodreviewsmr #hungrygowhere #vsco #vscofood #throwback
40 2 5 hours ago

Fuglen Tokyo

Fuglen Tokyo
31 1 5 hours ago

I have become a person who posts pictures of their food now, living in Asia has changed me🍴

I have become a person who posts pictures of their food now, living in Asia has changed me🍴
4 2 5 hours ago

Масленичная неделя в самом разгаре, а мы приготовили для вас порцию блинчиков с чёрной осетровой икрой 🥞💛

#блюдасказки #менюсказки #кафеSkazka #咖啡馆 #餐厅 #午餐 #晚餐 #foodgood #foodporn #photooftheday #vsco #vscocam #vscofood #foodblogger #foodphoto #ресторан #кафе #кафеуссурийск #уссурийск #владивосток

Масленичная неделя в самом разгаре, а мы приготовили для вас порцию блинчиков с чёрной осетровой икрой 🥞💛
⠀
#блюдасказки  #менюсказки #кафеSkazka #咖啡馆 #餐厅 #午餐 #晚餐 #foodgood #foodporn #photooftheday #vsco #vscocam #vscofood #foodblogger #foodphoto #ресторан #кафе #кафеуссурийск #уссурийск #владивосток
34 2 5 hours ago

Glorious plate of chicken rice 😍

Glorious plate of chicken rice 😍
9 1 5 hours ago

.
🎀氣氛:店面有點小,希望他可以擴大😄適合多人聚餐😉.
🎀食物:因為是客家菜很多餐點都會自己磨杏仁片和堅果類,然後搭配像是湯圓的麻吉,照起來很可愛.
🚌:七張捷運站樓上

#food #vsco #cafe #coffee #foodie #instacafe #instacoffee #instafood #desserts #vscofood #love #like4like #travel #trip #vscocafe #vscocoffee #drinks #happy #coffeetime #vscofood #アフタヌーンティー #コーヒー #커피 #cakes #follow4follow #like4likes #coffeelover #cake #dessert #台北美食 #麻糬

.
🎀氣氛:店面有點小,希望他可以擴大😄適合多人聚餐😉.
🎀食物:因為是客家菜很多餐點都會自己磨杏仁片和堅果類,然後搭配像是湯圓的麻吉,照起來很可愛.
🚌:七張捷運站樓上

#food#vsco#cafe#coffee#foodie#instacafe#instacoffee#instafood#desserts#vscofood#love#like4like#travel#trip#vscocafe#vscocoffee#drinks#happy#coffeetime#vscofood#アフタヌーンティー#コーヒー#커피#cakes #follow4follow#like4likes#coffeelover #cake#dessert#台北美食#麻糬
30 0 9 hours ago

☘☘ Fossil Green Leather xinh xắn☘️☘️
Xanh lá nhưng không hề bị xa lánh 😂😂
-Case Size 28mm -Authentic U.S 100%
-Giá sale 2.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep #donghonam

☘☘ Fossil Green Leather xinh xắn☘️☘️
Xanh lá nhưng không hề bị xa lánh 😂😂
-Case Size 28mm -Authentic U.S 100%
-Giá sale 2.xxx
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #mwauthentic #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep  #donghonam
7 8 20 hours ago

.
🎀氣氛:適合多人聚餐,當天也好多人家庭聚餐,很多年長者享用餐點,突然想起以前怎麼都沒帶波波來呢😌.
.🎀食物:餐點雖然是簡單的一道道菜,但是卻都能做出不太一樣的調味方式,每道都叫爸爸學起來回家做🤣.
🚌:七張捷運站樓上

#teatime #food #vsco #cafe #coffee #foodie #instacafe #instacoffee #instafood #vscofood #love #like4like #instagood #travel #trip #vscocafe #vscocoffee #happy #afternoontea #vscofood #sweet #アフタヌーンティー #コーヒー #커피 #cake #follow4follow #cakes #ミルクレープ #台北美食 #新店美食

.
🎀氣氛:適合多人聚餐,當天也好多人家庭聚餐,很多年長者享用餐點,突然想起以前怎麼都沒帶波波來呢😌.
.🎀食物:餐點雖然是簡單的一道道菜,但是卻都能做出不太一樣的調味方式,每道都叫爸爸學起來回家做🤣.
🚌:七張捷運站樓上

#teatime#food#vsco#cafe#coffee#foodie#instacafe#instacoffee#instafood#vscofood#love#like4like#instagood#travel#trip#vscocafe#vscocoffee#happy#afternoontea#vscofood#sweet#アフタヌーンティー#コーヒー#커피#cake#follow4follow#cakes#ミルクレープ#台北美食#新店美食
43 0 25 February, 2020

I don’t usually like olives but this muffuletta totally changed my mind 😍 NOLA is known for its muffulettas, so I had to try the very original one👌🏻Thank you @eatswithfoodie for the rec! Featured: @centralgrocerynola original muffuletta (salami, ham, Emmental Swiss, provolone, mortadella, olive salad, olive oil on Italian muffuletta bread) 🥪

I don’t usually like olives but this muffuletta totally changed my mind 😍 NOLA is known for its muffulettas, so I had to try the very original one👌🏻Thank you @eatswithfoodie for the rec! Featured: @centralgrocerynola original muffuletta (salami, ham, Emmental Swiss, provolone, mortadella, olive salad, olive oil on Italian muffuletta bread) 🥪
275 131 25 February, 2020

⭕️⭕️ F O SS I L tone rose gold ⭕️⭕️
💟 Size 26mm Nữ
💟 Tone Rose Gole
💰Giá sale 2.xxx🤑🤑
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep #donghonam #mwauthentic💯

⭕️⭕️ F O SS I L tone rose gold ⭕️⭕️
💟 Size 26mm Nữ
💟 Tone Rose Gole
💰Giá sale 2.xxx🤑🤑
————————————————
👌🏻Cam kết: chính hãng, full box tag
📱0987222993 (zalo/imess/call)
#donghochinhhang #donghonu #dresswatch #donghothoitrang #donghoauthentic #donghonhatban #japanwatch #phukienthoitrang #dongho #donghodoi #donghocaocap #donghodep  #donghonam #mwauthentic💯
5 7 25 February, 2020

喜歡這裡的設計,招牌也很可愛
🎀氣氛:這家店很用心,過年期間也有過年佈置,每個角落都有特別設計,給人很優雅舒適的環境,每個餐具也都是精心挑選的.
🎀食物:因為餐廳美麗,食物感覺怎麼拍都美美的😊.
🚌:南京三民站

#teatime #food #vsco #cafe #coffee #foodie #instacafe #instacoffee #instafood #vscofood #love #like4like #instagood #travel #trip #vscocafe #vscocoffee #happy #afternoontea #vscofood #sweet #アフタヌーンティー #コーヒー #커피 #cake #follow4follow #cakes #ミルクレープ #台北美食 #pie

喜歡這裡的設計,招牌也很可愛
🎀氣氛:這家店很用心,過年期間也有過年佈置,每個角落都有特別設計,給人很優雅舒適的環境,每個餐具也都是精心挑選的.
🎀食物:因為餐廳美麗,食物感覺怎麼拍都美美的😊.
🚌:南京三民站

#teatime#food#vsco#cafe#coffee#foodie#instacafe#instacoffee#instafood#vscofood#love#like4like#instagood#travel#trip#vscocafe#vscocoffee#happy#afternoontea#vscofood#sweet#アフタヌーンティー#コーヒー#커피#cake#follow4follow#cakes#ミルクレープ#台北美食#pie
51 0 25 February, 2020

♾❤️

♾❤️
152 7 14 February, 2020

Belgian Waffle Cheesy Ensaïmada 💛
#tepcooks #steffs☕️

Belgian Waffle Cheesy Ensaïmada 💛
#tepcooks #steffs☕️
75 2 22 December, 2018

My heart is yours, 🍓.
#いちご
#イチゴ #ストロベリー #steffs☕️

My heart is yours, 🍓.
#いちご 
#イチゴ  #ストロベリー #steffs☕️
46 4 21 April, 2018

Top #vscofood posts

French Toast Sticks taken by @sarahsfitfood #eatingnewyork

French Toast Sticks taken by @sarahsfitfood #eatingnewyork
5,116 46 24 February, 2020

sometimes we need fantasy to survive the reality! 🤓⚡️

sometimes we need fantasy to survive the reality! 🤓⚡️
10,936 172 22 hours ago

📍Xôi thịt kho trứng - Số 57 Thợ Nhuộm, Q.Hoàn Kiếm, HN
.
📝Số phận cô bé văn phòng 8h30 phải vào làm muốn ăn bát xôi này là phải dậy từ 7h, thật sự căng thẳng ạ :(( Chỉ là quán vỉa hè bé xíu thôi mà nổi tiếng cũng có lý do cả. Hạt xôi mẩy dẻo chẳng chê vào đâu đượcc, chuẩn vị xôi truyền thống mà lại đầy đặn. Nhân ăn kèm mn nhất định phải gọi thịt kho, trời ơi ở đây kho đỉnh ý, miếng thịt ba chỉ nhừ tơi mềm tan trong miệng, béo béo ngậy ngậy. Chả hay trứng kho lòng đào cũng đều ngon. Nói chung đáng thử thật sự. .
📝Giá: xôi ngon mà chất lượng nên giá hơi cao, 2 bát trong hình mình gọi 3 topping là 55k/bát nha
📝Thời gian: 6h-10h sáng nhưng thấy mn hay bảo tầm 9r là hết thịt kho rùi nên mn đi sớm nhá
.
#mokhoethoankiem

📍Xôi thịt kho trứng - Số 57 Thợ Nhuộm, Q.Hoàn Kiếm, HN
.
📝Số phận cô bé văn phòng 8h30 phải vào làm muốn ăn bát xôi này là phải dậy từ 7h, thật sự căng thẳng ạ :(( Chỉ là quán vỉa hè bé xíu thôi mà nổi tiếng cũng có lý do cả. Hạt xôi mẩy dẻo chẳng chê vào đâu đượcc, chuẩn vị xôi truyền thống mà lại đầy đặn. Nhân ăn kèm mn nhất định phải gọi thịt kho, trời ơi ở đây kho đỉnh ý, miếng thịt ba chỉ nhừ tơi mềm tan trong miệng, béo béo ngậy ngậy. Chả hay trứng kho lòng đào cũng đều ngon. Nói chung đáng thử thật sự. .
📝Giá: xôi ngon mà chất lượng nên giá hơi cao, 2 bát trong hình mình gọi 3 topping là 55k/bát nha
📝Thời gian: 6h-10h sáng nhưng thấy mn hay bảo tầm 9r là hết thịt kho rùi nên mn đi sớm nhá
.
#mokhoethoankiem
1,258 16 25 February, 2020

The only lifting you need to get done today is with our MAC N’ CHEESE🧀 Who else agrees? #thecuthcb

The only lifting you need to get done today is with our MAC N’ CHEESE🧀 Who else agrees? #thecuthcb
1,124 25 24 February, 2020

February Mondays call for the most comforting bowl of fresh TOMATO AND KALE MARINARA PASTA! 🍝🥬🍅 DIY pasta sauce is the easiest thing ever and you can adapt to taste as you go. Sometimes I add roasted red peppers; red pepper flakes, olives etc. ALL you need are a few pantry staples like onions, tomato paste, honey, & canned or fresh tomatoes. Grab the recipe deets below 👇🏼👇🏼
.
Ingredients
¼ cup of extra virgin olive oil
1 large onion finely diced into squares
2 small shallots finely diced
2-3 cups of fresh cherry tomatoes!
2 tablespoons of organic tomato paste
3 cloves of garlic, finely minced
1 tablespoon of agave syrup or honey
handful of fresh chopped oregano or basil
sea salt and black pepper to taste 🧂👌🏼
.
Instructions 🌟🌟🌟🌟🌟
In a medium pot, warm up the olive oil and add the shallots, onions and garlic, while stirring often. Tip: add garlic after the onions and shallots soften; it burns easily.
In a medium bowl, add your tomatoes and use a potato masher or wooden spoon 🥄 to break them up and extract all those juices. Add them to the pot you have on the stove with the onion, garlic and shallots & stir. Add the agave or honey, sea salt, pepper, and oregano. Add the tomato paste and stir well. Reduce heat to a simmer, cover the pot, and let it sit on the stove for about ~30 mins, stirring often. If you’re not dairy-free, you could add some fresh, grated parmesan or pecorino cheese for added flavor and creaminess. Pour over any cooked pasta of your choice!
.
I sautéed some fresh kale on the side with extra virgin olive oil and garlic 💁🏻‍♀️✨Not into kale? Try it with garlicky spinach, peppery arugula or a hint of sweet basil! 😉👌🏻💃🏻 #vegetarianfood #pastalove .
Hope you're having a great evening, friends!👋🏻✨

February Mondays call for the most comforting bowl of fresh TOMATO AND KALE MARINARA PASTA! 🍝🥬🍅 DIY pasta sauce is the easiest thing ever and you can adapt to taste as you go. Sometimes I add roasted red peppers; red pepper flakes, olives etc. ALL you need are a few pantry staples like onions, tomato paste, honey, & canned or fresh tomatoes. Grab the recipe deets below 👇🏼👇🏼
.
Ingredients 
¼ cup of extra virgin olive oil
1 large onion finely diced into squares
2 small shallots finely diced
2-3 cups of fresh cherry tomatoes!
2 tablespoons of organic tomato paste
3 cloves of garlic, finely minced
1 tablespoon of agave syrup or honey
handful of fresh chopped oregano or basil
sea salt and black pepper to taste 🧂👌🏼
.
Instructions 🌟🌟🌟🌟🌟
In a medium pot, warm up the olive oil and add the shallots, onions and garlic, while stirring often. Tip: add garlic after the onions and shallots soften; it burns easily. 
In a medium bowl, add your tomatoes and use a potato masher or wooden spoon 🥄 to break them up and extract all those juices. Add them to the pot you have on the stove with the onion, garlic and shallots & stir. Add the agave or honey, sea salt, pepper, and oregano. Add the tomato paste and stir well. Reduce heat to a simmer, cover the pot, and let it sit on the stove for about ~30 mins, stirring often. If you’re not dairy-free, you could add some fresh, grated parmesan or pecorino cheese for added flavor and creaminess. Pour over any cooked pasta of your choice!
.
I sautéed some fresh kale on the side with extra virgin olive oil and garlic 💁🏻‍♀️✨Not into kale? Try it with garlicky spinach, peppery arugula or a hint of sweet basil! 😉👌🏻💃🏻 #vegetarianfood #pastalove .
Hope you're having a great evening, friends!👋🏻✨
3,424 95 25 February, 2020

Legalize marinara. 🍝
Mafaldine pasta with my two-ingredient tomato sauce + Italian sausage & kale!

TWO INGREDIENT TOMATO SAUCE:
-Slice up 2 v large or 3 medium sized tomatoes
-Sprinkle with Celtic sea salt and mix with 1-2 tbsp high quality olive oil
-Roast in the oven for 30-35 minutes at 400° F
-Blend in a food processor until smooth
-Simmer for 10-15 mins

Legalize marinara. 🍝
Mafaldine pasta with my two-ingredient tomato sauce + Italian sausage & kale!

TWO INGREDIENT TOMATO SAUCE:
-Slice up 2 v large or 3 medium sized tomatoes
-Sprinkle with Celtic sea salt and mix with 1-2 tbsp high quality olive oil
-Roast in the oven for 30-35 minutes at 400° F
-Blend in a food processor until smooth
-Simmer for 10-15 mins
4,841 71 13 hours ago

PASTA NIGHT🍝🍝🍝🍝
@nycdatenite #fabfoodfiesta

PASTA NIGHT🍝🍝🍝🍝
@nycdatenite #fabfoodfiesta
1,498 26 25 February, 2020

Happy Monday! 💛☀️ I’m thankful for a sunny weekend that was full of a lot of rest and being productive ✨ now it’s time for a new week! Off to class this morning, but first had to share this perfect plate from a couple of weeks ago...
.
.
#whatsonmyplate 👉🏻 @traderjoes gf bagel with @fourthandheart ghee + @vitalfarms eggs scrambled with spinach! simple and delish 🙌🏻 #juliasplate

Happy Monday! 💛☀️ I’m thankful for a sunny weekend that was full of a lot of rest and being productive ✨ now it’s time for a new week! Off to class this morning, but first had to share this perfect plate from a couple of weeks ago...
.
.
#whatsonmyplate 👉🏻 @traderjoes gf bagel with @fourthandheart ghee + @vitalfarms eggs scrambled with spinach! simple and delish 🙌🏻 #juliasplate
1,171 79 24 February, 2020