#wanaokitang Instagram Photos & Videos

wanaokitang - 1.5k posts

Statistics

We looked inside some of the posts tagged with #wanaokitang and here's what we found interesting.

Inside 36 Posts

Time between posts:
4 hours
Average like
9.8
Average comment
0.5
Posts with video
7/36
Posts with photo
29/36

Hashtag Popularity

AUTH. ALV IERO MAR TINI CLUTCHBAG/TOILETRIESBAG
🔹made in Italy🇮🇹
🔹Very good condition
.
#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #baleraok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #ewanceshoppe #murahkanrezekiewanceshoppe #murahgiler #preloved #preloveditem #prelovedmurah #kasijadi #sellerkg #sellersepet
4 0 19 November, 2019

Ngape aboh takbayor peti hm, dah takboleh simpan agor-agor,.
#dubbingmelayu #dubbingmerapu #dubbing #budoklepeh #pahang #wanaokitang #loghatpahang #lawak #lawakhambar2

Ngape aboh takbayor peti hm, dah takboleh simpan agor-agor,.
#dubbingmelayu #dubbingmerapu #dubbing #budoklepeh #pahang #wanaokitang #loghatpahang #lawak #lawakhambar2
20 1 19 November, 2019

Dapat tok4 baru,keknye name pelik ngat en kerambit😩🤣
#dubbingmelayu #dubbingmerapu #dubbing #budoklepeh #pahang #wanaokitang #loghatpahang #lawak #lawakhambar2

Dapat tok4 baru,keknye name pelik ngat en kerambit😩🤣
#dubbingmelayu #dubbingmerapu #dubbing #budoklepeh #pahang #wanaokitang #loghatpahang #lawak #lawakhambar2
14 0 19 November, 2019
Kereta tolok pun kena tarik yak😂
#dubbingmelayu #dubbingmerapu #dubbing #budoklepeh #pahang #wanaokitang #loghatpahang #lawak #lawakhambar2
16 0 18 November, 2019

S͛P͛E͛C͛I͛A͛L͛ P͛O͛S͛T͛
FOR
H༙A༙T༙E༙T༙S༙

Tiberrr..... #adamakkesah #throwback #dontbotherme #ilovemyself #chunli #wanaokitang

S͛P͛E͛C͛I͛A͛L͛ P͛O͛S͛T͛
FOR
H༙A༙T༙E༙T༙S༙

Tiberrr..... #adamakkesah #throwback #dontbotherme #ilovemyself #chunli #wanaokitang
18 7 15 November, 2019

Top #wanaokitang posts

Ada makcik bt. kepoh tegur..
"Awak nie memang tak tau apa2, tak tengok luas2, tak ada masa depan!"
Tapi aku diam je, perhati makcik nie.. Fyi, makcik bt kepoh... kerja saya nie kan, yg bagitau semua maklumat kat diorg tu saya & yg luaskan kepala hotak diorg supaya sel2 otak berhubung tu saya juga! & yg paling penting, saya lah tentukan masa depan anak2 u ols.. nak saya gagalkan ke luluskan ke, sukahati saya la, sbb saya lecturer!
#gambartiadakaitan😂
#stress
#jangankecammiss😝
#wanaokitang
#okebye!

Ada makcik bt. kepoh tegur..
"Awak nie memang tak tau apa2, tak tengok luas2, tak ada masa depan!"
Tapi aku diam je, perhati makcik nie.. Fyi, makcik bt kepoh... kerja saya nie kan, yg bagitau semua maklumat kat diorg tu saya & yg luaskan kepala hotak diorg supaya sel2 otak berhubung tu saya juga! & yg paling penting, saya lah tentukan masa depan anak2 u ols.. nak saya gagalkan ke luluskan ke, sukahati saya la, sbb saya lecturer!
#gambartiadakaitan😂
#stress 
#jangankecammiss😝 
#wanaokitang
#okebye!
132 17 11 January, 2018

Korang tgh usha2 MCM❌BAPE ke tu?Nanti ade beli lebih bagi la sini satu dua🤣..
.
#ewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #kasijadi #wanaokitang

Korang tgh usha2 MCM❌BAPE ke tu?Nanti ade beli lebih bagi la sini satu dua🤣..
.
#ewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #kasijadi #wanaokitang
60 6 25 October, 2019

Kenal x??
Tipulah x kenal kalau korang main preloved 😬😬.. Bos besar @royaluxe.my /anaksoleh..maju terus maju bos😘. #idolapreloveditem .
Korang YG kt KL xtau nk buat apa tu bolehlah pegi Matrade ade event WOMEN FEST
.
#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #ewanceshoppe #murahkanrezekiewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #kasijadi #sellerkg #sellersepet #womenfest

Kenal x??
Tipulah x kenal kalau korang main preloved 😬😬.. Bos besar @royaluxe.my /anaksoleh..maju terus maju bos😘. #idolapreloveditem .
Korang YG kt KL xtau nk buat apa tu bolehlah pegi Matrade ade event WOMEN FEST
.
#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #ewanceshoppe #murahkanrezekiewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #kasijadi #sellerkg #sellersepet #womenfest
102 1 28 October, 2017

Tahniah ipan dan hana , moga aok berdua kekal bahagia dan bahagia sepanjang masa , #ipanhanaweddingdays #wanaokitang #pahanese #termeloh #tahnioh #sabtudate #yesterdate

Tahniah ipan dan hana , moga aok berdua kekal bahagia dan bahagia sepanjang masa , #ipanhanaweddingdays #wanaokitang #pahanese #termeloh #tahnioh #sabtudate #yesterdate
158 4 25 March, 2018

DIPERSILAKAN☺️
AUTHENTIC MCM BACKPACK 💋
.
.
RM 1xxx-2xxx.
.
Mmg muka selenger camtu trend skrg,ko ape tau🤣
#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #preloved #bundles #vintage #biar2ndjanjiori #mcm #mcmbackpack #kasijadi #sellerkg #sellersepet

DIPERSILAKAN☺️
AUTHENTIC MCM BACKPACK 💋
.
.
RM 1xxx-2xxx.
.
Mmg muka selenger camtu trend skrg,ko ape tau🤣
#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #preloved #bundles #vintage #biar2ndjanjiori #mcm #mcmbackpack #kasijadi #sellerkg #sellersepet
105 8 4 November, 2017

Lame dah x pakai kemeja 😅..
Macam dah sendat je semua.tapi baju mengecut lepas basuh kan..🤣🤷🏼‍♂️👹.
.
. #kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #ewanceshoppe #murahkanrezekiewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #biar2ndjanjiori #kasijadi #sellerkg #sellersepet

Lame dah x pakai kemeja 😅..
Macam dah sendat je semua.tapi baju mengecut lepas basuh kan..🤣🤷🏼‍♂️👹.
.
.#kasxsemat #kaskepalabotok #kerayankas #balerawok #bebolokwok #wanaokitang #wanaokmusuk #ewanceshoppe #murahkanrezekiewanceshoppe #preloved #bundles #vintage #biar2ndjanjiori #kasijadi #sellerkg #sellersepet
114 13 7 November, 2017