Apit Ducados helmet ( @apitducados ) Instagram Profile

apitducados

Apit Ducados helmet

  • 4.9k posts
  • 140.1k followers
  • 7.4k following

Apit Ducados helmet Profile Information

@apitducados Profile picture

@apitducados

Ueno Tokyo

JAPAN negara yg x pernah jemu aku mai ❤️

JAPAN negara yg x pernah jemu aku mai ❤️
3,915 0 22 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Kawaguchiko, Fuji, Japan

dok sini boleh hariaa nasi briani kleaaa laaa...

dok sini boleh hariaa nasi briani kleaaa laaa...
1,463 0 21 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Twin Ring Motegi Moto Gp Circuit

Pejam celik pejam celik, hero ni dah pandai posing dah !
.
Syukur alhamdullilah Allah kurniakan zuriat yg sihat, bijak dan bakal menjadi anak yg soleh ni.
.
Kadang2 kita sibuk mengejar rezeki yg belum pasti sehinggakan kita terlupa utk nak bersyukur keatas rezeki yg ada di depan mata.
.
Pelangi tidak akan wujud tanpa hadirnya hujan dan terbitnya matahari.mungkin kita tidak perlukan hujan,tapi orang dan makhluk lain sgt perlukan ketika itu.setelah itu sama2 nikmati pelangi.
.
Kita aturkan kehendak kita, tapi DIA yg aturkan keperluan kita...

Pejam celik pejam celik, hero  ni dah pandai posing dah !
.
Syukur alhamdullilah Allah kurniakan zuriat yg sihat, bijak dan bakal menjadi anak yg soleh  ni.
.
Kadang2 kita sibuk mengejar rezeki yg belum pasti sehinggakan kita terlupa utk nak bersyukur keatas rezeki yg ada di depan mata.
.
Pelangi tidak akan wujud tanpa hadirnya hujan dan terbitnya matahari.mungkin kita tidak perlukan hujan,tapi orang dan makhluk lain sgt perlukan ketika itu.setelah itu sama2 nikmati pelangi.
.
Kita aturkan kehendak kita, tapi DIA yg aturkan keperluan kita...
2,286 0 20 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Twin Ring Motegi Moto Gp Circuit

hadirrrr motogp japan 2019 😘

hadirrrr motogp japan 2019 😘
4,237 0 20 October, 2019
my love 🔥❤️
2,957 0 19 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Harajuku, Tokyo(原宿)

sekali sekala kan 🔥🔥🔥

sekali sekala kan 🔥🔥🔥
2,550 0 19 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Ricoland

hampa mai ft garage pon dah pening tgk helmet .. mai sini lg la pening 😂😂😂

hampa mai ft garage pon dah pening tgk helmet .. mai sini lg la pening 😂😂😂
3,966 0 18 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

DiverCity Tokyo ガンダム立像

tahun lepas sorang ...tahun nie berdua kena merap 😂😂❤️🇯🇵🇯🇵🇯🇵

tahun lepas sorang ...tahun nie berdua kena merap 😂😂❤️🇯🇵🇯🇵🇯🇵
6,314 0 18 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

Kuala Lumpur International Airport - KILA

OFF TO JAPAN ..SEMOGA DIPERMUDAHKAN ..AMIN...

OFF TO JAPAN ..SEMOGA DIPERMUDAHKAN ..AMIN...
5,239 0 17 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

aduhh lawa pula tgk rim diaaa 🔥🔥🔥

aduhh lawa pula tgk rim diaaa 🔥🔥🔥
2,664 0 16 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

[ KYT & SUOMY MEET & GREET MOTOGP RIDER] 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Ok , bagi memeriahkan majlis .
Kami nak cari 100 orang terawal untuk konvoi ke RCB HQ dari FT KLANG (50 ORANG) , FTKL(50 ORANG ). Dalam 20km(20minit konvoi) ke rcb .
Peserta konvoi akan menerima sehelai baju KYT MEET& GREET 2019 dan duit minyak .
Sapa berminat isi borang bawah ni

https://forms.gle/tri3QeND7KoF4fnL9

___________________________________

Bagi yang tidak menyertai konvoi , pihak FT ingin menjemput semua warga Malaysia ke sesi beramah mesra bersama rider KYT dan Suomy sempena MotoGP Malaysia di
Tempat : RCB HQ PUCHONG
Tarikh :30october 2019(RABU)
MASA : 6:30PTG ~9MALAM
PAKAIAN : BEBAS
MAKANAN: BUFFET DISEDIAKAN (macam2 ada)

Antara yang hadir ialah
Adrea Dovioso
Alex espargaro
Xavier simeon
Simeon corsi
Locatelli
Kasma Daniel
dan ramai lagi rider yang korang x pernah dengar😂 yang bertanding di moto3, moto2 dan motogp

Boleh berswafoto dan beramah mesra. Acara bebas.
Sebarang pertanyaan terus hubungi

01139530623 (hotline iku)
https://senang.la/nak/601139530623

[ KYT & SUOMY MEET & GREET MOTOGP RIDER] 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Ok , bagi memeriahkan majlis . 
Kami nak cari 100 orang terawal untuk konvoi ke RCB HQ dari FT KLANG (50 ORANG) , FTKL(50 ORANG ). Dalam 20km(20minit konvoi)  ke  rcb . 
Peserta konvoi akan menerima sehelai baju KYT MEET& GREET 2019 dan duit minyak . 
Sapa berminat isi borang bawah ni

https://forms.gle/tri3QeND7KoF4fnL9

___________________________________

Bagi yang tidak menyertai konvoi , pihak FT ingin menjemput semua warga Malaysia  ke sesi beramah mesra bersama  rider KYT dan Suomy sempena MotoGP Malaysia  di 
Tempat : RCB HQ PUCHONG 
Tarikh :30october 2019(RABU)
MASA : 6:30PTG ~9MALAM
PAKAIAN : BEBAS 
MAKANAN: BUFFET DISEDIAKAN (macam2 ada)

Antara yang hadir ialah 
Adrea Dovioso 
Alex espargaro
Xavier simeon 
Simeon corsi 
Locatelli 
Kasma Daniel 
dan ramai lagi rider yang korang x pernah dengar😂 yang bertanding di moto3, moto2 dan motogp

Boleh berswafoto dan beramah mesra. Acara bebas. 
Sebarang pertanyaan terus hubungi

01139530623 (hotline iku)
https://senang.la/nak/601139530623
284 0 16 October, 2019
@apitducados Profile picture

@apitducados

mondayyy blueesss... cuci2 mata skit pg nie gaisss...

mondayyy blueesss... cuci2 mata skit pg nie gaisss...
2,097 0 14 October, 2019