Demica Whitening Lotion ♥️ ( @demica_whitening_lotion_ ) Instagram Profile

demica_whitening_lotion_

Demica Whitening Lotion ♥️

  • 308 posts
  • 131 followers
  • 147 following

Demica Whitening Lotion ♥️ Profile Information

@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
0 0 6 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
0 0 6 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

[ATTENTION]- 3 RAHSIA SUSU DALAM #DEMICAWHITENINGLOTION YG MAMPU SELESAIKAN MASALAH KULIT
.
.
1️⃣Pelembap utk Kulit Kering
-Susu merupakan campuran dari air, lemak, dan protein yg dapat menggantikan kembali masalah kulit kering, serta menjadikan kulit lembut & bersinar.
.
2️⃣Mencerahkan Kulit
-Susu mengandungi asid laktik yg tinggi yg mempunyai sifat pencerah pd kulit. Selain itu susu juga akan dapat membersihkan sel-sel kulit mati.
.
3️⃣Merawat SUNBURN
-Susu dapat menyejukkan kulit yg terbakar dgn bantuan anti-inflamasi, pelembap, dan memperbaiki kulit yg rosak.
.
.
So, yg mana nak cantik, putih dan ada masalah kulit sgt sesuai guna #DemicaWhiteningLotion .
.
Nak info lanjut terus DM now!
.
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
0 0 6 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #pantaisenok

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #pantaisenok
1 0 8 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #pantaisenok

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #pantaisenok
2 0 8 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#Teamfarah #Farahpower #DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

NAK NAMPAK GLOWING SEMUDAH ABC
.
.
Mehh sini mimi ajar mcm mana nak nampak glowing seawal 3 saat. Cara dia sangat mudah.
.
1️⃣ Goncangkan botol lotion.
2️⃣ Spray ke bahagian yg nak nampak putih.
3️⃣ Sapu lotion hingga rata dan biarkan ia meresap ke dlm kulit.
.
SIAP !
1 botol tahan 1-2 bulan bergantung kpd penggunaan. Paling best lagi SPRAY je kat muka & tangan terus nampak GLOWING🥰
.
.
Mesti uolss tak sabarkan nak nampak glowing dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM no fon SEKARANG utk order 📲📲
.
.
#Teamfarah#Farahpower#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
1 0 8 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

KENAPA PERLU MEMILIH DEMICA WHITENING LOTION ?
.
.
#DemicaWhiteningLotion bertujuan untuk bg perlindungan serta penjagaan kulit serta mencerahkan kulit sepantas 3 saat.
.
Apa yg best lagi ttg #DemicaWhiteningLotion ni, ia boleh bantu uols yang ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap dan parut jerawat yg digabungkan dlm 1 botol dgn bahan² yg berkualiti.
.
.
1️⃣ EKSTRAK SUSU
•Susu akan membersihkan kulit, mencerahkan kulit & menjadikan kulit halus.
•Sangat sangat sesuai utk sunburn atau tona kulit tidak sekata.
.
2️⃣ SERBUK MUTIARA
•Serbuk mutiara akan memberi kesan glowing & kulit nampak lebih segar.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit kering
.
3️⃣ MINYAK ZAITUN
•Minyak zaitun sangat popular sbg pelembap semulajadi & dgn penggunaan konsisten dpt mencegah kita dari terkena kanser kulit.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit sensitif & menggelupas
.
4️⃣ VITAMIN B3
•Vitamin B3 akan menjaga kulit dari mengeluarkan minyak berlebihan yg akan menyebabkan jerawat timbul.
•Sangat sesuai utk kulit berjerawat, parut atau berjeragat.
.
.
Nak order #DemicaWhiteningLotion ??
DM nombor fon SEKARANG!
.
#teamfarah #teamfarahpower #DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea

KENAPA PERLU MEMILIH DEMICA WHITENING LOTION ?
.
.
#DemicaWhiteningLotion bertujuan untuk bg perlindungan serta penjagaan kulit serta mencerahkan kulit sepantas 3 saat.
.
Apa yg best lagi ttg #DemicaWhiteningLotion ni, ia boleh bantu uols yang ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap dan parut jerawat  yg digabungkan dlm 1 botol dgn bahan² yg berkualiti.
.
.
1️⃣ EKSTRAK SUSU
•Susu akan membersihkan kulit, mencerahkan kulit & menjadikan kulit halus.
•Sangat sangat sesuai utk sunburn atau tona kulit tidak sekata.
.
2️⃣ SERBUK MUTIARA
•Serbuk mutiara akan memberi kesan glowing & kulit nampak lebih segar.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit kering
.
3️⃣ MINYAK ZAITUN
•Minyak zaitun sangat popular sbg pelembap semulajadi & dgn penggunaan konsisten dpt mencegah kita dari terkena kanser kulit.
•Sangat sesuai utk yg ada masalah kulit sensitif & menggelupas
.
4️⃣ VITAMIN B3
•Vitamin B3 akan menjaga kulit dari mengeluarkan minyak berlebihan yg akan menyebabkan jerawat timbul.
•Sangat sesuai utk kulit berjerawat, parut atau berjeragat.
.
.
Nak order #DemicaWhiteningLotion ??
DM nombor fon SEKARANG!
.
#teamfarah#teamfarahpower#DemicaWhiteningLotion #Demica #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #seputihgadiskorea
0 0 10 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

LOTION VIRAL YG WAJIB KORANG CUBA HARINI
.
.
Sebab apa mimi cakap lotion ni viral ? Tengok sape pengguna setia #demicawhitejinglotion skg. Uolss boleh apply bila² masa shj lotion ni. Nak sapu kat muka, tangan, kaki semua ONZ.
.
✔️Boleh dijadikan pelembab muka
✔️Sunscreen
✔️Make up base
✔️Day cream
✔️Mask muka waktu malam
.
Mesti uolss tak sabarkan nak dapatkan #demicawhiteninglotion ni kan. So, uolss boleh order sekarang.
.
Tekan link di bio SEKARANG 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

LOTION VIRAL YG WAJIB KORANG CUBA HARINI
.
.
Sebab apa mimi cakap lotion ni viral ? Tengok sape pengguna setia #demicawhitejinglotion skg. Uolss boleh apply bila² masa shj lotion ni. Nak sapu kat muka, tangan, kaki semua ONZ.
.
✔️Boleh dijadikan pelembab muka
✔️Sunscreen
✔️Make up base
✔️Day cream
✔️Mask muka waktu malam
.
Mesti uolss tak sabarkan nak dapatkan #demicawhiteninglotion ni kan. So, uolss boleh order sekarang.
.
Tekan link di bio SEKARANG 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
1 0 14 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

LOTION VIRAL YG WAJIB KORANG CUBA HARINI
.
.
Sebab apa mimi cakap lotion ni viral ? Tengok sape pengguna setia #demicawhitejinglotion skg. Uolss boleh apply bila² masa shj lotion ni. Nak sapu kat muka, tangan, kaki semua ONZ.
.
✔️Boleh dijadikan pelembab muka
✔️Sunscreen
✔️Make up base
✔️Day cream
✔️Mask muka waktu malam
.
Mesti uolss tak sabarkan nak dapatkan #demicawhiteninglotion ni kan. So, uolss boleh order sekarang.
.
Tekan link di bio SEKARANG 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

LOTION VIRAL YG WAJIB KORANG CUBA HARINI
.
.
Sebab apa mimi cakap lotion ni viral ? Tengok sape pengguna setia #demicawhitejinglotion skg. Uolss boleh apply bila² masa shj lotion ni. Nak sapu kat muka, tangan, kaki semua ONZ.
.
✔️Boleh dijadikan pelembab muka
✔️Sunscreen
✔️Make up base
✔️Day cream
✔️Mask muka waktu malam
.
Mesti uolss tak sabarkan nak dapatkan #demicawhiteninglotion ni kan. So, uolss boleh order sekarang.
.
Tekan link di bio SEKARANG 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
0 0 14 hours ago
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn.
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up.
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu
#kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas
#pantaisenok

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn. 
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up. 
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu 
#kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas
#pantaisenok
2 0 22 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn.
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up.
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn. 
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up. 
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
1 0 22 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn.
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up.
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

Farah Nabilah 🌸:
5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣Merawat kulit dari kesan sunburn. 
3️⃣Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣Menjadikan lotion sebagai base make up. 
5️⃣Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata. .
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat dan cantik dgn #DemicaWhiteningLotion ?
.
DM nombor fon korang SEKARANG okayy 😘
.
.
#teamfarah #farahpower #DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
1 0 22 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.
0 0 21 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.
1 0 21 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.

NAK KULIT GLOWING FEFEELING ARTIS KOREA?
.
.
KHAS utk abang² akak² yg kerap naik motor atau banyak aktiviti di luar, taknak ke putihkan kulit dgn #DemicaWhiteningLotion ??
.
Demica lotion ni ada SIRIM lab test & lulus KKM (NOT190105668K), so memang SELAMAT utk semua.
.
✅Bau wangi
✅Tidak melekit
✅Boleh sapu kat tangan & muka
.
.
DM nombor fon uols SEKARANG tau utk booking stok📱.
.
1 0 21 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣ Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣ Merawat kulit dari sunburn.
3️⃣ Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣ Boleh dijadikan base makeup
5️⃣ Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata.
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat & cantik dengan #DemicaWhiteningLotion ?? .
PM SEKARANG okayy 😘
.
.
#DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣ Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣ Merawat kulit dari sunburn.
3️⃣ Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣ Boleh dijadikan base makeup
5️⃣ Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata.
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat & cantik dengan #DemicaWhiteningLotion ?? .
PM SEKARANG okayy 😘
.
.
#DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
3 0 21 October, 2019
@demica_whitening_lotion_ Profile picture

@demica_whitening_lotion_

5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣ Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣ Merawat kulit dari sunburn.
3️⃣ Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣ Boleh dijadikan base makeup
5️⃣ Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata.
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat & cantik dengan #DemicaWhiteningLotion ?? .
PM SEKARANG okayy 😘
.
.
#DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok

5 FUNGSI DEMICA WHITENING LOTION YANG BUAT RAMAI JATUH CINTA
.
.
1️⃣ Melindungi kulit dari sinaran matahari (UV).
2️⃣ Merawat kulit dari sunburn.
3️⃣ Memberi kelembapan berpanjangan pada kulit.
4️⃣ Boleh dijadikan base makeup
5️⃣ Mencerahkan warna tona kulit yang tidak sekata.
.
Sape kat sini nak pastikan kulit sentiasa sihat & cantik dengan #DemicaWhiteningLotion ?? .
PM SEKARANG okayy 😘
.
.
#DemicaWhiteningLotion #demicakelantan #Demicantik #jomputih #lotionputih #lotionputihajaib #Lotionputihgebu #sayanakputih #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #kelantan #kotabharu
#tanahmerah #puteravalley #machang #tumpat #kbmall #aeonmallkotabharu #tescokotabharu #pantaimekmas #pantaisenok
1 0 21 October, 2019