@DUNIAKELAJUAN__ ( @duniakelajuan__ ) Instagram Profile

duniakelajuan__

@DUNIAKELAJUAN__

  • 2k posts
  • 176.4k followers
  • 87 following

@DUNIAKELAJUAN__ Profile Information

@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Ada yang minat tak dengan sibudak grey ni🖤 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Ada yang minat tak dengan sibudak grey ni🖤 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
862 3 4 hours ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Kenapa erk?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Kenapa erk?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
4,000 127 14 hours ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Korang tau tak ni motor apa?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Korang tau tak ni motor apa?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
785 4 1 day ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Korang minat tak ex5 pakai ekzos open?🤔 . . . FOLLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Korang minat tak ex5 pakai ekzos open?🤔 . . . FOLLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
6,000 47 1 day ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Sepatahdua kata sikit😅 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Sepatahdua kata sikit😅 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
3,000 169 2 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Bak kata orng safety first bossku😎 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Bak kata orng safety first bossku😎 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
3,000 13 2 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Tengok ramai yang terbunuh sebab pemabuk ini yang viral belum kira yang tak viral lagi “ agak-agak hentah berapa jumlah yang kena langgar dengan pemabuk ini” 📸 @team_y15zr_malaya . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Tengok ramai yang terbunuh sebab pemabuk ini yang viral belum kira yang tak viral lagi “ agak-agak hentah berapa jumlah yang kena langgar dengan pemabuk ini” 📸 @team_y15zr_malaya . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
1,000 4 3 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Cuba korang teka tu motor apa😜 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Cuba korang teka tu motor apa😜 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
3,000 37 3 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Ramai lagi tak peminat Lc v1 ni geng?🤟 📸 @haqiem_stopa . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Ramai lagi tak peminat Lc v1 ni geng?🤟 📸 @haqiem_stopa . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
3,000 19 4 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Taktau nak cakap macam mana lagi😢 📸 @team_y15zr_malaya . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Taktau nak cakap macam mana lagi😢 📸 @team_y15zr_malaya . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
2,000 16 4 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Nampak macamYsuku pun ada betul tak?🤔 📸 @nxzmi3 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Nampak macamYsuku pun ada betul tak?🤔 📸 @nxzmi3 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
2,000 6 5 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Ni motor ke bumblebee?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Ni motor ke bumblebee?🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
2,000 9 5 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Sumpahan belalang🔥 📸 @shafiq_pokcik . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Sumpahan belalang🔥 📸 @shafiq_pokcik . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
3,000 3 6 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Yang mana satu korang minat? . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Yang mana satu korang minat? . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
1,000 6 6 days ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Cuba teka kat depan sekali tu motor apa😎 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Cuba teka kat depan sekali tu motor apa😎 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
4,000 91 1 week ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Rate 1-10🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Rate 1-10🤔 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
4,000 37 1 week ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Motor bawak pergi kerja je😜 📸 @krul_sam . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Motor bawak pergi kerja je😜 📸 @krul_sam . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
2,000 0 1 week ago
@duniakelajuan__ Profile picture

@duniakelajuan__

Cuba teka tu motor ni pakai ekzos apa🔥 . . . FOLLOW @duniakelajuan__ HASTAG #duniakelajuan__

Cuba teka tu motor ni pakai ekzos apa🔥 . . . FOLLOW @duniakelajuan__  HASTAG #duniakelajuan__
2,000 20 1 week ago