KAPCAI2RODA HOT CHANNEL ( @kapcai_duaroda ) Instagram Profile

kapcai_duaroda

KAPCAI2RODA HOT CHANNEL

  • 1.2k posts
  • 156.9k followers
  • 1.4k following

KAPCAI2RODA HOT CHANNEL Profile Information

@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Dulu motor min macam ni la... tapi dah jual sebab peha bekas awek min melecur😉

@farra_umyra TETAP SETIA 20 SEPTEMBER 2019

Dulu motor min macam ni la... tapi dah jual sebab peha bekas awek min melecur😉

@farra_umyra TETAP SETIA  20 SEPTEMBER 2019
890 0 16 September, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Katenya nak cepat... perut memulas

Katenya nak cepat... perut memulas
1,186 0 14 September, 2019
Kepam
1,465 0 13 September, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Sakittt siuuttttt

Sakittt siuuttttt
2,046 0 9 September, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Apepun ko buat.. Yang penting.. ko kene yakin bang

Apepun ko buat.. Yang penting.. ko kene yakin bang
3,541 0 30 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Wowww...paduu
ada tak member korang yg minat..

Wowww...paduu
ada tak member korang yg minat..
1,623 0 30 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Berhentilah merokok

Berhentilah merokok
1,280 0 27 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Betul juga kan... puji la sikit burung member tu

Betul juga kan... puji la sikit burung member tu
1,429 0 19 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

min rase cikgu ni tak dapat la malam tadi.. bini dia tendang dia sebab kentut busuk atas katil masa mukadimah... tu yg frust tu.. Kalau adik korang kena macam ni... korang buat ape?
Tolong bagi romen yang murni2 ye..

min rase cikgu ni tak dapat la malam tadi.. bini dia tendang dia sebab kentut busuk atas katil masa mukadimah... tu yg frust tu.. Kalau adik korang kena macam ni... korang buat ape? 
Tolong bagi romen yang murni2 ye..
3,259 0 19 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Motor semburit katenye

Motor semburit katenye
3,018 0 5 August, 2019
@kapcai_duaroda Profile picture

@kapcai_duaroda

Korang tag sikit member yg mata blue ajeeee

Korang tag sikit member yg mata blue ajeeee
3,588 0 2 August, 2019