☆X1R DEGIL☆ ( @kroni_x1r_degil ) Instagram Profile

kroni_x1r_degil

☆X1R DEGIL☆

  • 325 posts
  • 1.2k followers
  • 193 following

☆X1R DEGIL☆ Profile Information

@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @cuuu_ping • • • • • • Sedar pada kekurangan itu lebih baik dari bangga pada kelebihan 🔥🔥 #x1r #x1rlover #x1rmalaya #x1r_malaya #x1rcollectorzonselatan #x1rmalaysia #x1rbelalangtempur #x1rkroni #x1rthailand #x1rzontengah

#Repost @cuuu_ping • • • • • • Sedar pada kekurangan itu lebih baik dari bangga pada kelebihan 🔥🔥 #x1r #x1rlover #x1rmalaya #x1r_malaya #x1rcollectorzonselatan #x1rmalaysia #x1rbelalangtempur #x1rkroni #x1rthailand #x1rzontengah
227 0 2 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @aeimankertu.__ • • • • • • Pergi Mampos La Sama Kau Caption kat atas

#Repost @aeimankertu.__ • • • • • • Pergi Mampos La Sama Kau  Caption kat atas
37 1 2 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @kecikting • • • • • • Taklayan takjadi 🤪 🖤 @kecikting @kecikting @kecikting

#Repost @kecikting • • • • • • Taklayan takjadi 🤪 🖤  @kecikting @kecikting @kecikting
115 0 2 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @ayie_tingting • • • • • • PAKAI IKUT KEMAMPUAN,BUKAN IKUT ORANG. ========================= gais!! dah subcribe channel youtube ayie? kalau belum su subcribe dulu gais. percuma je gais. tak kena bayar pun. link dibio @ayie_tingting _____________________________ #hobikamimahal #helenaracing #jantan❌guna😈 #janganpembarissangat #jenterapadu #jenterapejuang #ridewithstyle #ridersemalaya #rrcterengganu #ridersidamanmalaya #belalangdisumpah #pelesitrayaumalaysia #pahlawanjalanan #pejuanghigway #planingriders #pencintakelajuan #kingdragmalaysia

#Repost @ayie_tingting • • • • • •  PAKAI IKUT KEMAMPUAN,BUKAN IKUT ORANG. ========================= gais!! dah subcribe channel youtube ayie? kalau belum su subcribe dulu gais. percuma je gais. tak kena bayar pun.  link dibio @ayie_tingting  _____________________________ #hobikamimahal #helenaracing #jantan❌guna😈 #janganpembarissangat #jenterapadu #jenterapejuang #ridewithstyle #ridersemalaya #rrcterengganu #ridersidamanmalaya #belalangdisumpah #pelesitrayaumalaysia #pahlawanjalanan #pejuanghigway #planingriders #pencintakelajuan #kingdragmalaysia
60 0 2 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

barang purba😂

barang purba😂
40 0 3 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @mr.kieee • • • • • • Keindahan pelangi adalah, Keindahan wajah mu sayang💞

#Repost @mr.kieee • • • • • • Keindahan pelangi adalah, Keindahan wajah mu sayang💞
43 0 3 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @kecikting • • • • • • Bila kerajaan lepaskan belalang keluar rumah ! Auto belalang jadi monyet 🏘🐒 kan @faqhrulhafidz kan @kecikting @kecikting @kecikting

#Repost @kecikting • • • • • • Bila kerajaan lepaskan belalang keluar rumah ! Auto belalang jadi monyet 🏘🐒 kan @faqhrulhafidz kan  @kecikting @kecikting @kecikting
60 0 3 weeks ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @eijadd_yangthenang2 • • • • • • BIAR TAKDE AKAL JANJI HIDUP BIAR GUNA AKAL

#Repost @eijadd_yangthenang2 • • • • • • BIAR TAKDE AKAL JANJI HIDUP BIAR GUNA AKAL
43 0 1 month ago
@kroni_x1r_degil Profile picture

@kroni_x1r_degil

#Repost @_amyainul • • • • • • Arini Kita Payung 2 Gamba Untuk Musin Corona Ni 🤪🤪🤪🤪 Hehehe 😘 #x1r #x1rmalaya #x1rlover #x1rbelalangtempur #x1rcollectorzonselatan #x1rthailand #stayhome

#Repost @_amyainul • • • • • • Arini Kita Payung 2 Gamba Untuk Musin Corona Ni 🤪🤪🤪🤪 Hehehe 😘  #x1r #x1rmalaya #x1rlover #x1rbelalangtempur #x1rcollectorzonselatan #x1rthailand #stayhome
257 0 1 month ago