GALERI DUA RODA 😈 ( @matrempitofficial ) Instagram Profile

matrempitofficial

GALERI DUA RODA 😈

  • 1.3k posts
  • 137.8k followers
  • 122 following

GALERI DUA RODA 😈 Profile Information

@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Hargai orang yang selalu ada dengan kau. Tak kisah lah sesiapa pun, janji dia ada dengan kau masa susah senang. Jangan disebabkan kau ada orang lain, kau buang dia jauh jauh. Bila kau susah baru kau cari dia. Jenis tak kenang jasa.β€οΈπŸ¦…βœ”οΈβœŒπŸ» β€’
cc: @khyrul.vs__
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Hargai orang yang selalu ada dengan kau. Tak kisah lah sesiapa pun, janji dia ada dengan kau masa susah senang. Jangan disebabkan kau ada orang lain, kau buang dia jauh jauh. Bila kau susah baru kau cari dia. Jenis tak kenang jasa.β€οΈπŸ¦…βœ”οΈβœŒπŸ» β€’
cc: @khyrul.vs__ 
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
660 0 8 hours ago
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Dengar ramai takut dah simpan motor.. Cakap bangsawan awat takut kena saman adat lah main moto kena saman.. cc: @irwan_kawa
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Dengar ramai takut dah simpan motor.. Cakap bangsawan awat takut kena saman adat lah main moto kena saman.. cc: @irwan_kawa
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
669 0 11 September, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Rasa tenang je kan bila tengok laut , tapi lagi tenang bila saya tengok awak πŸ’™
cc: @sfl.izwan
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Rasa tenang je kan bila tengok laut , tapi lagi tenang bila saya tengok awak πŸ’™
cc: @sfl.izwan 
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
1,938 0 10 September, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Kat kedah ni port makan mana yang best2? πŸ“
cc: @charliejack__
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Kat kedah ni port makan mana yang best2? πŸ“
cc: @charliejack__
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
823 0 8 September, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Insyaallah tiada yang lain kau yang terakhir πŸ˜˜πŸ’―βœ¨πŸ’•
cc: @puterafamiliaofficial
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Insyaallah tiada yang lain kau yang terakhir πŸ˜˜πŸ’―βœ¨πŸ’•
cc: @puterafamiliaofficial
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
737 0 30 August, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

LAGENDA

Cakap Siang Pandang Pandang Cakap Malam Dengar Dengar πŸ˜‰. Sorry Meter Buruk Sikit.
#diamdiamubiberisi #ecustd #ajoymotorsport_ #ajoymotorsport
cc: @nazrul.najmi

Cakap Siang Pandang Pandang Cakap Malam Dengar Dengar πŸ˜‰. Sorry Meter Buruk Sikit. 
#diamdiamubiberisi #ecustd #ajoymotorsport_ #ajoymotorsport 
cc: @nazrul.najmi
2,308 0 29 August, 2019
OldSchoolβœ¨πŸ–€
cc: @yassin.r0z
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
1,019 0 24 August, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Title🎡:Ukays lepaskanmu kerana terpaksa
βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
cc: @marquezzz_76
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Title🎡:Ukays lepaskanmu kerana terpaksa
βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
cc: @marquezzz_76
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
1,474 0 23 August, 2019
Tak kan pupus πŸ’―
cc: @nurirfan_nn
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
1,169 0 16 August, 2019
@matrempitofficial Profile picture

@matrempitofficial

Jangan lupa jumpa esok Mega Gathering 125 geng. Kalau berselisih, kenyit mata kit kayy 😜 HAHA!
#paipon
cc: @nellyazman
#matrempitofficial_ #matrempitofficial

Jangan lupa jumpa esok Mega Gathering 125 geng. Kalau berselisih, kenyit mata kit kayy 😜 HAHA!
#paipon
cc: @nellyazman
#matrempitofficial_ #matrempitofficial
2,108 0 14 August, 2019