🇲🇾REMP-IT UNITED JOBARU🇲🇾 ( @rempit_united ) Instagram Profile

rempit_united

🇲🇾REMP-IT UNITED JOBARU🇲🇾

  • 1k posts
  • 64.4k followers
  • 1.5k following

🇲🇾REMP-IT UNITED JOBARU🇲🇾 Profile Information

@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Lu bikin gua panas je 😎🔥
@sparkmalaysianclub
#spark

Lu bikin gua panas je 😎🔥
@sparkmalaysianclub 
#spark
955 0 20 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @rempit.selamanya
#Repost @kini.viral
• • •
Anak sape ni tolong bawak balik jap..kacau org ja nk drive lokasi di seksyen 16 shah alam 🎥t0k_anjang
.
.
.
.
.
.
. Own RSM @piduhh
.
.
.
tag kawan korang suruh mereka tonton video ni.
follow ig baru @Riderselamanya

#rempitselamanya
#videoonbossku
#rempitselamanyaofficial #RSM
.
Jagan lupa dapat Kan stiker @rempit.selamanya.official
.
Jangan Lupe Follow Ig Di bawah⬇
.
@riderselamanya
@jenteradarat
@_babysharkhighway
@jenteraspeed_
@rempitjarangxfly
@Rempit_united
@videoonbossku

Repost By @rempit.selamanya
 #Repost @kini.viral
• • •
Anak sape ni tolong bawak balik jap..kacau org ja nk drive lokasi di seksyen 16 shah alam 🎥t0k_anjang
.
.
.
.
.
.
. Own RSM @piduhh
.
.
.
tag kawan korang suruh mereka tonton video ni. 
follow ig baru @Riderselamanya

#rempitselamanya
#videoonbossku
#rempitselamanyaofficial #RSM
.
Jagan lupa dapat Kan stiker @rempit.selamanya.official
.
Jangan Lupe Follow Ig Di bawah⬇
.
@riderselamanya
@jenteradarat 
@_babysharkhighway
@jenteraspeed_
@rempitjarangxfly
@Rempit_united
@videoonbossku
444 0 19 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By nyellsaje__: nice @man.steady_ :
Steady haa boss.. hati lu memang kental ..mmng berani haha terbaikk 👍
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By nyellsaje__:  nice @man.steady_ :
Steady haa boss.. hati lu memang kental ..mmng berani haha terbaikk 👍
.
.
#rempitunited  @rempit_united
1,048 0 19 December, 2018
Repost By @dhai.fullah_ Location new years geng lampu petak??#kronilampupetak #ex5lover
#ex5dream
#pacakjanganjatuh
#ex5lovers_official 
#ex5langkawicrew
1,059 0 19 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @frhnzlkrnain
ada yang perminat WAVE R ke ?? ❤️
.
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By @frhnzlkrnain
 ada yang perminat WAVE R ke ?? ❤️
.
.
.
#rempitunited  @rempit_united
917 0 19 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @ryzalpodolski
Ramai fans myulala ( kepala budak ) tu chat aku abang tak takut ke kecam diorang sebab diorang follower tinggi.. Kita orang semua takut !!! Ini ayat abang ryzal untuk korang.. sebab malas dah nak layan DM !! #kepalabudak

Repost By @ryzalpodolski
 Ramai fans myulala ( kepala budak ) tu chat aku abang tak takut ke kecam diorang sebab diorang follower tinggi.. Kita orang semua takut !!! Ini ayat abang ryzal untuk korang.. sebab malas dah nak layan DM !! #kepalabudak
1,680 0 18 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

ishh sakit siakk dada 😖😰 harap harap budak tu tkde apa apa.. GWS broo 🤝
.
.
.
#rempitunited @rempit_united

ishh sakit siakk dada 😖😰 harap harap budak tu tkde apa apa.. GWS broo 🤝
.
.
.
#rempitunited @rempit_united
2,241 0 18 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

aik dah kenapa tu ?? tahu la jalan licin..eh eh boleh dia drift kt situ haha 🤣🤣🤣😆
.
.
.
#rempitunited @rempit_united

aik dah kenapa tu ?? tahu la jalan licin..eh eh boleh dia drift kt situ haha 🤣🤣🤣😆
.
.
.
#rempitunited @rempit_united
1,025 0 18 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @frhnzlkrnain
Padu

Repost By @frhnzlkrnain
 Padu
3,029 0 17 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @rempit.selamanya
mat rempit luar negara.. tgok macam bapak orang 😂😂
.
.
.
.
Tag kawan korang suruh mereka tonton video ni.
follow ig baru @Rempit.selamanya.official@videoonbossku

#rempitselamanya
#videoonbossku
#rempitselamanyaofficial #RSM
.
Jangan Lupe Follow Ig Di bawah⬇
@rempit.selamanya.official
@riderselamanya
@jenteradarat
@_babysharkhighway
@jenteraspeed_
@rempitjarangxfly
@Rempit_united

Repost By @rempit.selamanya
 mat rempit luar negara.. tgok macam bapak orang 😂😂
.
.
.
.
Tag kawan korang suruh mereka tonton video ni. 
follow ig baru @Rempit.selamanya.official ❌ @videoonbossku

#rempitselamanya
#videoonbossku
#rempitselamanyaofficial #RSM
.
Jangan Lupe Follow Ig Di bawah⬇
@rempit.selamanya.official
@riderselamanya
@jenteradarat 
@_babysharkhighway
@jenteraspeed_
@rempitjarangxfly
@Rempit_united
1,810 0 16 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

repost by @muhddanialsyafiq
hahaha tahu la jalan licin boss..haha nyaris smua gear ngesott 🤣🤣🤣🤣sakit perut bhaii tngok .
.
.
.
#125z
#jentera125zr
#rempitunited @rempit_united

repost by @muhddanialsyafiq 
hahaha tahu la jalan licin boss..haha nyaris smua gear ngesott 🤣🤣🤣🤣sakit perut bhaii tngok .
.
.
.
#125z 
#jentera125zr 
#rempitunited @rempit_united
7,691 0 16 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @idola_idola_semalaya 📷:@aretieyyyyy - Ada racing racing ke bossku 😂 .
.
Follow&tag:@idola_idola_semalaya
#idola_idola_semalaya

Repost By @idola_idola_semalaya 📷:@aretieyyyyy -  Ada racing racing ke bossku 😂 .
.
Follow&tag:@idola_idola_semalaya 
#idola_idola_semalaya
3,311 0 16 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @cikmat___ @thebosgaurus_pdr Sedih tu pastinya ada😢 tapi perjuangan perlu diteruskan, kita buat balik.

Kome semua tetap menjadi wira-wira kami, jika ada yg marah, itu hanya seketika, jika ada yg kecewa itu hanya sementara, jika ada yg sayang, itu selamanya!

Bukan rezeki kita lagi tahun ini, pasti ada hikmahnya, renung dan pelajari semula, bukan hanya pemain-pemain, tapi kita semua, sampai la ke penyokong nih.

Allahuakbar😭.

Repost By @cikmat___  @thebosgaurus_pdr Sedih tu pastinya ada😢 tapi perjuangan perlu diteruskan, kita buat balik.

Kome semua tetap menjadi wira-wira kami, jika ada yg marah, itu hanya seketika, jika ada yg kecewa itu hanya sementara, jika ada yg sayang, itu selamanya!

Bukan rezeki kita lagi tahun ini, pasti ada hikmahnya, renung dan pelajari semula, bukan hanya pemain-pemain, tapi kita semua, sampai la ke penyokong nih.

Allahuakbar😭.
6,861 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @fdauss_
Siap Siap Semua Malam Ni Kita Gempur Demi MALAYSIA Ale ale 🇲🇾Vs🇲🇦 @rempit_united #rempit_united

Repost By @fdauss_
 Siap Siap Semua Malam Ni Kita Gempur Demi MALAYSIA Ale ale 🇲🇾Vs🇲🇦 @rempit_united #rempit_united
646 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @kecikkeding_ Macam mna boleh x kara niee .
.
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By @kecikkeding_ Macam mna boleh x kara niee .
.
.
.
#rempitunited @rempit_united
1,015 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

bgi yang pandang hina pada mat rempit tu..kau bukak la mata tu luas ii dan kau tngok laa..mat rempit yang kau kata menyusahkan orng yg kau kata sampah masyarakat tkde masa depan apa smuaa..tengok apa kelebihan dieorng..korang siapa nak tentukan masa depan dieorngg ni ? .
.
.
.
#rempitunited @rempit_united

bgi yang pandang hina pada mat rempit tu..kau bukak la mata tu luas ii dan kau tngok laa..mat rempit yang kau kata menyusahkan orng yg kau kata sampah masyarakat tkde masa depan apa smuaa..tengok apa kelebihan dieorng..korang siapa nak tentukan masa depan dieorngg ni ? .
.
.
.
#rempitunited @rempit_united
2,007 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @ryzalpodolski
Hari tu kau nyanyi kan untuk mat Rempit kan.. hari ni ryzal nyanyi kan untuk awak ye #kepala budak 😂 #tiktokfakof
#rempitunited @rempit_united

Repost By @ryzalpodolski
 Hari tu kau nyanyi kan untuk mat Rempit kan.. hari ni ryzal nyanyi kan untuk awak ye #kepala budak 😂#tiktokfakof 
#rempitunited @rempit_united
4,493 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @ryzalpodolski Kau ni menganggu lalu Lintas lah.. aku Baru nak pergi bercuti.. lain kali nak gelek tu gelek lah tepi jalan !! Mat rempit yang kau doakan mati kena langgar.. tapi kau yang mati dulu kena langgar.. #kepalabudak #tiktokfakof

Repost By @ryzalpodolski Kau ni menganggu lalu Lintas lah.. aku Baru nak pergi bercuti.. lain kali nak gelek tu gelek lah tepi jalan !! Mat rempit yang kau doakan mati kena langgar.. tapi kau yang mati dulu kena langgar.. #kepalabudak #tiktokfakof
1,481 0 15 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @whilie.non.stop
Malam minggu standert orng lepak kat mane erh🤔🤔

Repost By @whilie.non.stop
 Malam minggu standert orng lepak kat mane erh🤔🤔
1,274 0 14 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @edyevandra
Tag Member Sekepala Korang Yg Perangai Macam ni 🔞 .
.
@amirrrrr_nordin
@amrashrf__
@yazetzack_
@hajijerung_ 🙈
.
.
@nyet_ampang ✔️
@bbsbk_ ✔️ .
..
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By @edyevandra
 Tag Member Sekepala Korang Yg Perangai Macam ni 🔞 .
.
@amirrrrr_nordin 
@amrashrf__ 
@yazetzack_ 
@hajijerung_ 🙈
.
.
@nyet_ampang ✔️
@bbsbk_ ✔️ .
..
.
.
#rempitunited @rempit_united
1,163 0 14 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @wilayah.permotoran
Geng ReMPIT SENAWANG.. masuk perangkap sendiri..senang kerja polis..tengok sapa punca 😅🤣🤣 .

#part2 .
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By @wilayah.permotoran
 Geng ReMPIT SENAWANG.. masuk perangkap sendiri..senang kerja polis..tengok sapa punca 😅🤣🤣 .

#part2 .
.
.
#rempitunited @rempit_united
1,103 0 14 December, 2018
@rempit_united Profile picture

@rempit_united

Repost By @wilayah.permotoran
Geng ReMPIT SENAWANG.. masuk perangkap sendiri..senang kerja polis..tengok sapa punca 😅🤣🤣 .

#part1 .
.
.
#rempitunited @rempit_united

Repost By @wilayah.permotoran
 Geng ReMPIT SENAWANG.. masuk perangkap sendiri..senang kerja polis..tengok sapa punca 😅🤣🤣 .

#part1 .
.
.
#rempitunited @rempit_united
1,171 0 14 December, 2018