Sharifah Shahora ( @sharifahshahora ) Instagram Profile

sharifahshahora

Sharifah Shahora

  • 4.3k posts
  • 232.6k followers
  • 527 following

Sharifah Shahora Profile Information

Credit photo @queariazhari 
Tudung labuh by @zuzasdotes 
#mistericrew #astroceria @radhi.khalid
157 0 21 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Kesian Ben Amir asyik kena marah jer dengan hakak.. @mawarashid pulak pandai pujuk.. .
.
Sapa yg nak tengok artis kesayangan dia asyik kena marah jer malam ini 9 mlm di Astro Citra
Arahan @michaelang38 .
@benamirr
@mawarashid
@norliaghani
@alipblastoff
#penaklukansyaitan
@astrocitrahd

Kesian Ben Amir asyik kena marah jer dengan hakak.. @mawarashid pulak pandai pujuk.. .
.
Sapa yg nak tengok artis kesayangan dia asyik kena marah jer malam ini 9 mlm di Astro Citra 
Arahan @michaelang38 .
@benamirr 
@mawarashid 
@norliaghani 
@alipblastoff 
#penaklukansyaitan 
@astrocitrahd
536 0 19 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Serammmmmm.. malam ini di Astro Citra 9 mlm #penaklukansyaitan
#astrocitra

Serammmmmm.. malam ini di Astro Citra 9 mlm #penaklukansyaitan 
#astrocitra
292 0 19 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

#penaklukansyaitan esok 9 mlm Astro Citra .. tajuk dah seramkan

#penaklukansyaitan esok 9 mlm Astro Citra .. tajuk dah seramkan
528 0 18 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Harga mampu makan @divaazwanaavazzztersohor kata.. 23hb okt ini.. see my levelllll .. di Freelance cafe TTDI. Azwan Ali tungguuuuu.. pertanyaan DM @divaazwanaavazzztersohor jerrr..

Harga mampu makan @divaazwanaavazzztersohor kata.. 23hb okt ini.. see my levelllll .. di Freelance cafe TTDI.  Azwan Ali tungguuuuu.. pertanyaan DM @divaazwanaavazzztersohor jerrr..
86 0 17 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Repost from @lailanasirofficial tq kakak for the photo. .
Pc #ask2019 #titikayu

Repost from @lailanasirofficial tq kakak for the photo. .
Pc #ask2019 #titikayu
370 0 16 October, 2019
Bersama calon #ask2019 #pcanugerahskrin2019 #titikayu
645 0 16 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Orang yang sudi taja untuk kita.. in return kita promote Produk dia. Jadi pelakon tak payah ketwat sgt kedekut nak promote tudung yg kita dah sarung tu..๐Ÿ˜€ win win situation. tudung ni ada zip kt belakang belahan tu.. boleh adjuz ikut muka I yg oval ni. Bujur sireh cewah.. .
.
Tudung labuh @zuzasdotes
Yang rajin dapatkan tudung ni @cik_bunge_ wardrobe yang byk job.
.
.
#ghosthunter #orangetree

Orang yang sudi taja untuk kita.. in return kita promote Produk dia. Jadi pelakon tak payah ketwat sgt kedekut nak promote tudung yg kita dah sarung tu..๐Ÿ˜€ win win situation. tudung ni ada zip kt belakang belahan tu.. boleh adjuz ikut muka I yg oval ni.  Bujur sireh cewah.. .
.
Tudung labuh @zuzasdotes 
Yang rajin dapatkan tudung ni @cik_bunge_  wardrobe yang byk job.
.
.
#ghosthunter #orangetree
311 0 16 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Karektor terbaru, tudung labuh @zuzasdotes .. sambil mkn jajan .. Semlm baru terima #crispycheese dari @threer.kuihtradisional .
#ghosthunter #astroceria

Karektor terbaru, tudung labuh  @zuzasdotes .. sambil mkn jajan .. Semlm baru terima #crispycheese dari @threer.kuihtradisional .
#ghosthunter #astroceria
519 0 15 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

Seram. Seram. Kenapa mak marah marah tuuuu. Menantu baik pun mak benci.. .
.
.
19hb okt 9 mlm Di Astro Citra 131 dan Citrahd 126
#penaklukansyaitan
Arahan @michaelang38

Seram.  Seram.  Kenapa mak marah marah tuuuu. Menantu baik pun mak benci.. .
.
.
19hb okt 9 mlm Di Astro Citra 131 dan Citrahd 126
#penaklukansyaitan
Arahan  @michaelang38
367 0 22 hours ago
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

#penaklukansyaitan
Astro Citra & Citra HD. Peminat drama Seram, sabtu 19hb okt ini 9 pm.
@michaelang38
@benamirr
@mawarashid
@nadyasyahera
@alipblastoff
@norliaghani

#penaklukansyaitan 
Astro Citra & Citra HD. Peminat drama Seram, sabtu 19hb okt ini 9 pm. 
@michaelang38 
@benamirr 
@mawarashid 
@nadyasyahera 
@alipblastoff 
@norliaghani
557 0 10 October, 2019
@sharifahshahora Profile picture

@sharifahshahora

2 orang ni peminat fanatik I.. nak sangat jumpa I so I layankan lah. .
.
I off comment.

2 orang ni peminat fanatik I.. nak sangat jumpa I so I layankan lah. .
.
I off comment.
823 0 4 October, 2019